Απο Trekking σε κούρσα

78 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
charilaos
Απών/απούσα

Καλησπέρα στην παρέα
Ονομάζομαι Χάρης και πριν 4 μήνες μπήκα και εγω στον κόσμο της ποδηλασίας. Όντας παντελώς άσχετος με το θέμα πήγα και αγόρασα ένα trekking ποδήλατο και πιο συγκεκριμένα το μοντέλο OPTIMUS της IDEAL. Το καλοκαίρι τελικά αποδείχτηκε ότι ορθώς έπραξα και ασχολήθηκά με το άθλημα καθώς έγραψα εκατοντάδες χιλιόμετρα έχοντας κάνει διαδρομές μέχρι και 90 χιλιόμετρα. Οι διαδρομές έγιναν αποκλειστικά σε επαρχιακούς ασφαλτοστρομένους δρόμους και όπως πολλόι από εσας ήδη θα έχετε καταλάβει έκανα τελειώς λάθος επιλογή ποδηλάτου. Οι ταχύτητες είναι πολύ αργές, η όρθια στάση του σώματος σε τόσο μεγάλες αποστάσεις προκαλέι διάφορους πόνους σε πολλά σημεία του σώματος, οι κραδασμοί λόγω χοντρων ελαστικών είναι αρκετοί, η χρήση ανάρτησης την οποία πολύ συχνα κλειδώνω είναι άχρηστη και πολλά άλλα αρνητικά που νομίζω έχουν αναλυθεί αρκετά στο forum. H ερώτηση μου λοιπόν είναι η εξής: Να κάνω περιορισμένες αλλαγές στο ποδήλατο μου όπως αλλαγή ελαστικών και να το κρατήσω κανένα χρόνο ακόμα ή να το πουλήσω απευθείας μιας και είναι καινούργιο με πιθανότητες να το πούλήσω όσο πιο κοντα στην τιμή αγοράς; H νέα αγορά προφανώς θα είναι ποδήλατο δρόμου αλλά λόγω της προηγούμενης αγορά το κόστος δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 1000 ευρώ σε καμία περίπτωση. Επίσης δεν προσανατολίζομαι καθόλου σε μεταχειρισμένο. Εχω βρει τα παρακάτω ποδήλατα και θα ήθελα την γνώμη σας ή κάποια άλλη πρόταση

http://www.action-bikes.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productd...

http://www.action-bikes.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productd...

http://www.bike-center.gr/product_info.php?products_id=5811

http://www.action-bikes.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productd...

http://www.action-bikes.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productd...

http://www.action-bikes.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productd...

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ntpro
Απών/απούσα

http://www.action-bikes.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productd...

Κυρίως λόγο της tiagra 4700 που φοράει που είναι η βασική διαφορά από τα υπόλοιπα.
Το Bianchi έχει xenon που έχει καταργηθεί χρόνια (τώρα είναι διαθέσιμη μόνο στους κατασκευαστές) και τα υπόλοιπα SORA που είναι ότι ποιο εισαγωγικό υπάρχει.
Το SCOTT έχει πολλά πλεονεκτήματα: άνετη γεωμετρία πλαισίου δυνατότητα για 28mm ελαστικά και είναι και επώνυμο και η τιμή του είναι και πολύ καλή καθώς τόσο πωλείται και στο εξωτερικό (+μεταφορικά).

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

μάλλον δεν είχες διαβάσει τα σχετικά post που είχα γράψει για τα trekking
πέραν τούτου κακός λες πως έκανες λάθος επιλογή
γιατί τώρα θα έχεις καλύτερη άποψη για τα ποδήλατα

όσο αφορά την νέα αγορά
10ρι σασμάν και καλούς τροχούς είναι το μυστικό
:D
http://www.custombicycles.gr/index.php?act=viewProd&productId=1156
αυτό αν θέλεις κάτι ιδιαίτερο όπως η campagnolo
:D

charilaos
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Φίλε plannet αν δεν πάθεις δεν μπορείς να μάθεις αυτό είναι γεγονός. Απλά θα μπορούσα να έχω πάρει τουλάχιστον ένα φτηνότερο trekking ποδήλατο γύρω στα 300 ευρώ και όχι 500 που έκανε αυτό που πήρα. Πάντως προς θεού το οptimus δεν είναι κακό ποδήλατο, απλά για την χρήση που τελικά το θέλω εγώ (την οποία χρήση δεν μπορούσα εξ αρχης να προσδιορίσω) δεν κάνει με την καμία... Το Scott που εχει 28αρια λάστιχα δεν θα ήταν καλύτερο να έχει 25άρια; Επίσης η tiagra με την sora έχουν τεράστια διαφορά;

ntpro
Απών/απούσα

Η tiagra 2016 4700 είναι πολύ αναβαθμισμενη και ουσιαστικά είναι 105 με 10 τχ και έχει μεγάλη απόσταση από τη sora. Μπορείς τα βάλεις 25ρια αλλά ορισμένα πλαίσια δεν έχουν χώρο για 28. 23 25 ή 28 εξαρτάται από την ποιότητα του δρόμου και την αντοχή του αναβατη όποτε καλύτερα να υπάρχει σαν επιλογή.

geatle
Απών/απούσα

εμενα μου αρεσει το cannondale για τα γουστα μου. αλλα και το scott ειναι καλο αν θες να χωθεις στη ποδηλασια δρομου.

παντως κοιταξε και για τα specialized allez, fuji roubaix, felt f

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Από αυτά που παρέθεσες το πρώτο είναι η καλύτερη επιλογή. Θα μπορούσες βέβαια να πάρεις ένα Canyon ή ένα Rose ή ένα Vitus ή ένα Felt από έξω... Με 1000 ευρώ παίρνεις πολύ καλύτερο ποδήλατο και με βάρος περίπου 8 και κάτι κιλά. Αλλά ας μην ψωνίζουμε συνεχώς από έξω. Κάνε παζάρι να το ρίξεις κανένα κατοστάρικο ή ζήτα 12 άτοκες δόσεις.

http://www.wiggle.com/felt-z85-2016/
http://www.chainreactioncycles.com/gr/en/vitus-bikes-zenium-disc-road-bi...
https://www.canyon.com/en-gb/road/endurace/2016/endurace-al-6-0.html
https://www.rosebikes.co.uk/bike/rose-pro-sl-1000-bike-now-856002/aid:85...

charilaos
Απών/απούσα

Είδα και αυτό σε καλή τιμή με tiagra
http://www.action-bikes.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productd...
Tι λέτε;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

charilaos wrote:
Είδα και αυτό σε καλή τιμή με tiagra
http://www.action-bikes.gr/index.php?option=com_virtuemart&view=productd...
Tι λέτε;

αν και τα ideal στις κούρσες τα έχω πάρει με κακό μάτι
από εκεί και πέρα είναι ένα καλο και ολοκληρομένο ποδήλατο
πιστεύω πως θα σε καλύψει χωρίς κανέναν πρόβλημα για πολλά πολλά χλμ
βέβαια είναι παλιά tiagra αλλά και πάλι δεν είναι πρόβλημα αυτό
το μόνο μειονέκτημα που είδα μετά από μια πρόχειρη ματιά είναι οι τροχοί του
που δεν είναι κάτι φοβερό
αλλά δεν είναι και κάτι χάλια
αλλόστε μετά τα πρώτα 10.οοο χλμ που θα κάνεις θα κάνεις δώρο στον εαυτό σου ένα καλύτερο ζευγάρι τροχών

charilaos
Απών/απούσα

Bρηκα και αυτό σε φετεινό μοντέλο. Είναι καλύτερο ή υποδεέστερο;
https://kapogiannis-bikes.gr/product/ideal-stage-tiagra/
https://www.idealbikes.net/?section=3015&language=el_GR&itemid1494=3077&...

Επίσης γιατι κάποιος να προτιμήσει το scott με tiagra κοντα στα 1000 ευρώ και όχι αυτό https://www.idealbikes.net/?section=3015&language=el_GR&itemid1494=3072&... το οποίο κάνει επίσης 1000 ευρώ και έχει ανώτερα περιφερειακά;

geatle
Απών/απούσα

το νεο stage 105 μπορει να συγκριθει ανετα με το speedster 30. βεβαια ο σκελετος του cannondale νομιζω οτι νικαει απο μονος του. αλλα αν θελεις ενα ολοκληρωμενο και ισορροπημενο ποδηλατο παρε το scott.

ntpro
Απών/απούσα

Προσοχή η καλή tiagra είναι η 4700 του 2016 τα παραπάνω μοντέλα έχουν την 46χχ με τα εξωτερικά καλωδια.
Το σημαντικό είναι σκελετός και τροχοί και μετά τα περιφερειακα.

charilaos
Απών/απούσα

Βρηκα το scott speedster 30, 150 ευρώ φθηνότερα μαζί με τα μεταφορικά στα 850 ευρω εδω https://www.evanscycles.com/en-gr/scott-speedster-30-2016-road-bike-EV25...
Επίσης σε ποιο οικονομικό τι λέτε για αυτό: https://www.evanscycles.com/en-gr/specialized-allez-sport-2016-road-bike...
Βγαινει με τα μεταφορικα 720 ευρώ
Τελικά μήπως συμφέρει η αγορά απο εξωτερικό;;

ntpro
Απών/απούσα

Απο evans έχει διαφορετικά φρένα. Κατά τα άλλα η διαφορά τιμής είναι λογική ΦΠΑ, μέγεθος evans. Το spesialized έχει κατώτερα περιφερειακα που δικαιολογουν τη τιμή του. Εσύ αποφασίζεις.

charilaos
Απών/απούσα

Διαφορετικα φρενα προς το καλύτερο, το χειρότερο ή ίδια?
Όσο αφορά την τιμή είναι καθαρά λόγω πεσμένης λίρας και τίποτα παραπάνω. Αν βάλεις την ισοτιμία που υπήρχε προ τετραμήνου θα δεις ότι σε ευρώ έβγαινε κοντά στο χιλιάρικο. Τωρα η ισοτιμία ελέω brexit είναι 1,15 ενω στην αρχή του χρόνου ήταν 1,45

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

charilaos wrote:
Βρηκα το scott speedster 30, 150 ευρώ φθηνότερα μαζί με τα μεταφορικά στα 850 ευρω εδω https://www.evanscycles.com/en-gr/scott-speedster-30-2016-road-bike-EV25...
Επίσης σε ποιο οικονομικό τι λέτε για αυτό: https://www.evanscycles.com/en-gr/specialized-allez-sport-2016-road-bike...
Βγαινει με τα μεταφορικα 720 ευρώ
Τελικά μήπως συμφέρει η αγορά απο εξωτερικό;;

Προφανώς και συμφέρει... Αν κάνεις υπομονή 3 μήνες ειδικά, θα γλιτώσεις πολλά χρήματα. Και η εξυπηρέτηση είναι πολύ καλή. Μπορείς όμως να παζαρέψεις εδώ ποδήλατο και να το πάρεις φτηνότερα. Γενικά τώρα το καλοκαιρι δεν είναι καλή εποχή για αγορά. Το χειμώνα βγαίνουν πολλές προσφορές ακόμα και στην Ελλάδα.

ntpro
Απών/απούσα

Του evans αλλά μικρή διαφορά. Οι διαφορές τιμών δεν είναι πάντα μικρές. Διαφορές υπάρχουν και στις επιλογες που έχεις από εξωτερικό.
Πριν μερικές μέρες το Scott το έδινε το Evans full tiagra (και τα φρένα) 960+μεταφορικά οπότε στα 790 είναι ευκαιρία.
Από την άλλη έχουμε και capital c. Τέτοιες ευκαιρίες από εξωτερικό παίζουν όλο το χρόνο αλλά θέλει υπομονή και τύχη.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

γενικά όταν αγοράζει κάποιος από το εξωτερικό θα πρέπει να λάβει υπόψιν πως η διαφορά τιμής πρέπει να είναι σημαντική για να αξείζει
και να υπολογίσεις πως το ποδήλατο σου θα χρειαστεί 2-3 service Μέχρι που να στρώσει
και αν δεν μπορείς να τα κάνεις μόνος σου θα πρέπει να πληρώσεις κάπου να τα κάνουν
αν το πάρεις από τοπικό κατάστημα αυτά είναι δωρεάν

dpolal
Εικόνα dpolal
Απών/απούσα

charilaos wrote:
...Οι ταχύτητες είναι πολύ αργές, η όρθια στάση του σώματος σε τόσο μεγάλες αποστάσεις προκαλέι διάφορους πόνους σε πολλά σημεία του σώματος, οι κραδασμοί λόγω χοντρων ελαστικών είναι αρκετοί, η χρήση ανάρτησης την οποία πολύ συχνα κλειδώνω είναι άχρηστη και πολλά άλλα αρνητικά που νομίζω έχουν αναλυθεί αρκετά στο forum. H ερώτηση μου λοιπόν είναι η εξής: Να κάνω περιορισμένες αλλαγές στο ποδήλατο μου όπως αλλαγή ελαστικών και να το κρατήσω κανένα χρόνο ακόμα ή να το πουλήσω απευθείας μιας και είναι καινούργιο με πιθανότητες να το πούλήσω όσο πιο κοντα στην τιμή αγοράς

Καταρχήν η σκέψη σου δεν είναι λανθασμένη (και εγώ εξάλλου έτσι ξεκίνησα)οπότε καλώς σκέφτεσαι για κούρσα αφού κατέληξες στο είδος της ποδηλασίας που σου αρέσει.

Θα ήθελα όμως να σχολιάσω το παραπάνω κομμάτι που απομόνωσα.
Οι ταχύτητες είναι όντως ποιό αργές λόγο διαφορών στην κλιμάκωση και τον αριθμό των δοντιών στα γρανάζια του ποδηλάτου που έχεις σε σχέση με μία κούρσα.
Η όρθια στάση όμως δεν είναι απαραίτητα ποιό κουραστική σε μεγάλες αποστάσεις, το αντίθετο θα έλεγα, οπότε μήπως έχεις λάθος μέγεθος ποδηλάτου σε σχέση με τον σωματότυπο σου ή λάθος ρυθμίσεις;;;
Επίσης τα ποιό χοντρά ελαστικά βελτιώνουν την απορρόφηση και μειώνουν τους κραδασμούς σε σχέση με τα κουρσάδικα και όχι το αντίθετο.
Οι έντονοι κραδασμοί οφείλωνται περισσότερο στο υλικό κατασκευής του σκελετού, το αλουμίνιο.
Η μπροστινή ανάρτηση, όντως, είναι ένα περιττό βάρος όπως αναφέρεις.

Τώρα σχετικά με την αλλαγή που λες.
Το ότι έχεις αγοράσει πρόσφατα το ποδήλατο ΔΕΝ σημαίνει ότι θα το πουλήσεις και στα ίδια χρήματα, δυστυχώς.
Εκτός μόνο και αν βρείς κάποιον που θα το πάρει με κλειστά μάτια (σπάνιο λίγο) και δεν κοιτάξει τίποτα άλλο.
Διαφορετικά υπολόγισε σε πολύ χαμηλότερη τιμή πώλησης ή πολύ μεγάλη υπομονή από μέρους σου για να βρεθεί αγοραστής.
Αν δεν με πιστεύεις ρίξε μια ματιά στις αγγελίες να δείς που είναι οι τιμές.

Αν λοιπόν δεν έχεις ψηθεί για άμεση αγορά κούρσας και μπορείς να μαζέψεις λίγο παραπάνω χρήματα για κάτι ποιό κάλο θα σου πρότεινα να τσεκάρεις τις ρυθμίσεις που έχει και να αλλάξεις μόνο τα λάστιχα στο ποδήλατο σου και στην θέση των 40ριών να βάλεις 28ρια ή το πολύ 32ρια και θα δείς άμεσα αλλαγές στην συμπεριφορά του.

Κούρσες μέχρι τα 1.000ευρώ είναι όλες εισαγωγικές που σημαίνει ότι αργότερα θα θες άλλα χρήματα για τροχούς, ταχύητες κλπ.
Έχε καλύτερα στο χέρι ένα ποσό γύρω στο 1.500ρι κια θα βρείς πολυ περισσότερη ποικιλία και επιλογές.

ΑΥτή είναι η άποψη μου.
Φιλικά. :)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

dpolal wrote:

Θα ήθελα όμως να σχολιάσω το παραπάνω κομμάτι που απομόνωσα.
Οι ταχύτητες είναι όντως ποιό αργές λόγο διαφορών στην κλιμάκωση και τον αριθμό των δοντιών στα γρανάζια του ποδηλάτου που έχεις σε σχέση με μία κούρσα.
Η όρθια στάση όμως δεν είναι απαραίτητα ποιό κουραστική σε μεγάλες αποστάσεις, το αντίθετο θα έλεγα, οπότε μήπως έχεις λάθος μέγεθος ποδηλάτου σε σχέση με τον σωματότυπο σου ή λάθος ρυθμίσεις;;;
Επίσης τα ποιό χοντρά ελαστικά βελτιώνουν την απορρόφηση και μειώνουν τους κραδασμούς σε σχέση με τα κουρσάδικα και όχι το αντίθετο.

1) οι σχέσεις δεν είναι πιο αργές ή πιο γρήγορες
η ταχύτητα έχει να κάνει με το τι μπορείς να γυρίσεις και τι όχι

αν ήταν θέμα σχέσεων θα βάζαμε έναν 60ρι δίσκο μπροστά και θα πηγαίναμε όλοι με 60 χλμ την ώρα
αν και κατάλαβα τι θέλεις να πεις

2) η όρθια θέση είναι πιο κουραστική αν μιλάμε για trekking και όχι για endurance κούρσα
η μη όρθια θέση οδήγησης
όπως έχουν οι κούρσες τα fitnes τα υβριδικά και τα Mtb
σε βοηθάνε να μοιράσεις το βάρος του σώματος σου σε σέλα και τιμόνι
για αυτό και δεν πιάνετε ο κώλος σου σε αυτά τα ποδήλατα (αρκεί να ξέρεις να κάνεις σωστά ποδήλατο)
η μόνη περίπτωση να είναι πιο "άνετη" η θέση του trekking είναι να μην κάνεις μεγάλες αποστάσεις (5-10χλμ)
όπου όπως και να κάθεσαι δεν παίζει ρόλο
3) αν και έχεις δίκιο στο θέμα του ελαστικού
δεν το θέτεις σωστά
ο λόγος που έχουμε λιγότερους κραδασμούς δεν είναι το profil του ελαστικού
αλλά η πίεση που δέχεται το ελαστικό
δλδ ένα "φαρδύ" ελαστικό που παίρνει 100 psi
θα έχει περισσότερους κραδασμούς από ένα ελαστικό στενό που παίρνει 60psi

βέβαια συνήθως όσο φαρδένει το λάστιχο τόσο και μειώνετε η μέγιστη πίεση που μπορεί να δεχτεί
ως εκ τούτου έχει κάποιο δίκιο :D

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

dpolal wrote:
charilaos wrote:
...Οι ταχύτητες είναι πολύ αργές, η όρθια στάση του σώματος σε τόσο μεγάλες αποστάσεις προκαλέι διάφορους πόνους σε πολλά σημεία του σώματος, οι κραδασμοί λόγω χοντρων ελαστικών είναι αρκετοί, η χρήση ανάρτησης την οποία πολύ συχνα κλειδώνω είναι άχρηστη και πολλά άλλα αρνητικά που νομίζω έχουν αναλυθεί αρκετά στο forum. H ερώτηση μου λοιπόν είναι η εξής: Να κάνω περιορισμένες αλλαγές στο ποδήλατο μου όπως αλλαγή ελαστικών και να το κρατήσω κανένα χρόνο ακόμα ή να το πουλήσω απευθείας μιας και είναι καινούργιο με πιθανότητες να το πούλήσω όσο πιο κοντα στην τιμή αγοράς

Καταρχήν η σκέψη σου δεν είναι λανθασμένη (και εγώ εξάλλου έτσι ξεκίνησα)οπότε καλώς σκέφτεσαι για κούρσα αφού κατέληξες στο είδος της ποδηλασίας που σου αρέσει.

Θα ήθελα όμως να σχολιάσω το παραπάνω κομμάτι που απομόνωσα.
Οι ταχύτητες είναι όντως ποιό αργές λόγο διαφορών στην κλιμάκωση και τον αριθμό των δοντιών στα γρανάζια του ποδηλάτου που έχεις σε σχέση με μία κούρσα.
Η όρθια στάση όμως δεν είναι απαραίτητα ποιό κουραστική σε μεγάλες αποστάσεις, το αντίθετο θα έλεγα, οπότε μήπως έχεις λάθος μέγεθος ποδηλάτου σε σχέση με τον σωματότυπο σου ή λάθος ρυθμίσεις;;;
Επίσης τα ποιό χοντρά ελαστικά βελτιώνουν την απορρόφηση και μειώνουν τους κραδασμούς σε σχέση με τα κουρσάδικα και όχι το αντίθετο.
Οι έντονοι κραδασμοί οφείλωνται περισσότερο στο υλικό κατασκευής του σκελετού, το αλουμίνιο.
Η μπροστινή ανάρτηση, όντως, είναι ένα περιττό βάρος όπως αναφέρεις.

Τώρα σχετικά με την αλλαγή που λες.
Το ότι έχεις αγοράσει πρόσφατα το ποδήλατο ΔΕΝ σημαίνει ότι θα το πουλήσεις και στα ίδια χρήματα, δυστυχώς.
Εκτός μόνο και αν βρείς κάποιον που θα το πάρει με κλειστά μάτια (σπάνιο λίγο) και δεν κοιτάξει τίποτα άλλο.
Διαφορετικά υπολόγισε σε πολύ χαμηλότερη τιμή πώλησης ή πολύ μεγάλη υπομονή από μέρους σου για να βρεθεί αγοραστής.
Αν δεν με πιστεύεις ρίξε μια ματιά στις αγγελίες να δείς που είναι οι τιμές.

Αν λοιπόν δεν έχεις ψηθεί για άμεση αγορά κούρσας και μπορείς να μαζέψεις λίγο παραπάνω χρήματα για κάτι ποιό κάλο θα σου πρότεινα να τσεκάρεις τις ρυθμίσεις που έχει και να αλλάξεις μόνο τα λάστιχα στο ποδήλατο σου και στην θέση των 40ριών να βάλεις 28ρια ή το πολύ 32ρια και θα δείς άμεσα αλλαγές στην συμπεριφορά του.

Κούρσες μέχρι τα 1.000ευρώ είναι όλες εισαγωγικές που σημαίνει ότι αργότερα θα θες άλλα χρήματα για τροχούς, ταχύητες κλπ.
Έχε καλύτερα στο χέρι ένα ποσό γύρω στο 1.500ρι κια θα βρείς πολυ περισσότερη ποικιλία και επιλογές.

ΑΥτή είναι η άποψη μου.
Φιλικά. :)

Mάλλον με το "οι ταχύτητες είναι αργές" εννοεί οι αλλαγές ταχυτήτων είναι αργές και ισχύει σε σχέση με συστήματα ταχυτήτων κούρσας που οι αλλαγές γίνονται σχεδόν άμεσα. Τώρα όσο αφορά την όρθια θέση οδήγησης είναι πιο κουραστική όταν προσπαθείς πχ να κρατήσεις μια δεδομένη ταχύτητα κόντρα στον άνεμο. Προσωπικά η πιο ξεκούραστη θέση που βρίσκω σε ένα ποδήλατο για μεγάλες αποστάσεις (πάνω από 30κμ) είναι στα drops και με μαζεμένους τους αγκώνες. Για τα υπόλοιπα που λες συμφωνούμε απόλυτα, καλύτερα να κάνει μια αγορά με 1500 ευρώ διαθέσιμα και στο τέλος εποχής (Νοέμβρη- Δεκέμβρη) που υπάρχουν οι περισσότερες ευκαιρίες

tsovas
Εικόνα tsovas
Απών/απούσα

charilaos wrote:
Διαφορετικα φρενα προς το καλύτερο, το χειρότερο ή ίδια?
Όσο αφορά την τιμή είναι καθαρά λόγω πεσμένης λίρας και τίποτα παραπάνω. Αν βάλεις την ισοτιμία που υπήρχε προ τετραμήνου θα δεις ότι σε ευρώ έβγαινε κοντά στο χιλιάρικο. Τωρα η ισοτιμία ελέω brexit είναι 1,15 ενω στην αρχή του χρόνου ήταν 1,45

Καλώς ήρθες στην παρέα.
Πράγματι παίζει ρόλο η προς τα κάτω αλλαγή της ισοτιμίας αλλά ο κυριότερος λόγος που είναι φθηνότερα στην Αγγλία τα specialized (αλλά και άλλες μάρκες) είναι διότι ξεπουλάνε το stock του 2016 καθώς ήδη άρχισαν να πουλάνε τα μοντέλα του 2017. Γιαυτό και εάν πρόσεξες στην τιμή του μοντέλου γράφει -25%.
Αυτό το -25% συμβαίνει σχεδόν σε όλα τα καταστήματα που πουλάνε specialized στην Αγγλία.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Rapid wrote:

Mάλλον με το "οι ταχύτητες είναι αργές" εννοεί οι αλλαγές ταχυτήτων είναι αργές και ισχύει σε σχέση με συστήματα ταχυτήτων κούρσας που οι αλλαγές γίνονται σχεδόν άμεσα. Τώρα όσο αφορά την όρθια θέση οδήγησης είναι πιο κουραστική όταν προσπαθείς πχ να κρατήσεις μια δεδομένη ταχύτητα κόντρα στον άνεμο. Προσωπικά η πιο ξεκούραστη θέση που βρίσκω σε ένα ποδήλατο για μεγάλες αποστάσεις (πάνω από 30κμ) είναι στα drops και με μαζεμένους τους αγκώνες. Για τα υπόλοιπα που λες συμφωνούμε απόλυτα, καλύτερα να κάνει μια αγορά με 1500 ευρώ διαθέσιμα και στο τέλος εποχής (Νοέμβρη- Δεκέμβρη) που υπάρχουν οι περισσότερες ευκαιρίες


η αμεσότητα αλλαγής έχει να κάνει με την σειρά
π.χ. και στις κούρσες η 105 αλλάζει πιο άμεσα από την 2300 ή claris
το ίδιο και η xt σε σχέση με την altus

το πρόβλημα κούρασης πάνω στο ποδήλατο έχει να κάνει κυρίως με το πως στηρίζεις το ίδιο σου το βάρος
όχι πως δεν παίζει ρόλο η αεροδυναμική αλλά η αεροδυναμική σε κουράζει όταν θέλεις να πας γρήγορα
ενώ αυτό που λέω εγώ έχει να κάνει με την θέση πάνω στο ποδήλατο

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Δε θα διαφωνήσω και δεν έχω σοβαρή εμπειρία σε σειρές ταχυτήτων ΜΤΒ.

charilaos
Απών/απούσα

.

charilaos
Απών/απούσα

.

charilaos
Απών/απούσα

Καλησπερα σε ολους! Ευχαριστω ολους για τις απαντήσεις σας. Για το θεμα της ταχυτητας δεν αναφέρθηκα στο πόσο γρήγορα αλλάζουν οι ταχύτητες αλλα στο πόσο αργα πας βάζοντας την ιδια δύναμη που θα εβαζε πιθανώς κάποιος με ποδήλατο δρόμου. Θυμάμαι χαρακτηριστικά σε μια απο τις βόλτες μου που με προσπέρασε καποιος με road bike πανω κατω ιδιας φυσικης κατάστασης με μένα και δεν μπορούσα να τον φτάσω με τιποτα! Αυτος ηταν και ο λόγος που το έψαξα το όλο θεμα παραπάνω... Οσο αφορα για την πώληση του ποδηλάτου μου προφανως δεν εχω αυταπάτες για το αν θα το πουλησω στην τιμη που το αγορασα. Ξερω πολυ καλα οτι θα το πουλησω αρκετα ποιο κατω. Απλα επειδη ειναι μοντελο 2016 ελπιζω να το πουλησω πιο καλα φετος... Τελος οσο αφορα τα λαστιχα πιο πολυ αναφερομαι στο οτι ειναι πιο τρακερωτα απο αυτα του δρομου με αποτελεσμα να μειωνεται πιθανως το smoothness της πορειας.

Andreas_p
Εικόνα Andreas_p
Απών/απούσα

Αυτό που λες σωστό είναι, ίδια γρανάζια σε διαφορετικά ποδήλατα θα ταν πιο εύκολο στο δρόμου.
Όμως αυτό που λες για αυτόν που σε προσπέρασε δεν έχει να κάνει τόσο με το ποδήλατο όσο με τον ίδιο θα έλεγα, δηλαδή εκτός αν τον ξέρεις προσωπικά, είναι λάθος να κρίνεις από το σώμα του την φυσική του κατάσταση.

Και εγώ προτείνω να το πουλήσεις σχετικά σύντομα εφόσον ξέρεις ότι θες να πας σε ποδήλατο δρόμου.

Από εκεί και πέρα θα έλεγα να έχει τουλάχιστον σειρά 105 πάνω.
Αυτό μπορεί τώρα να μην σου λέει πολλά όμως θα το καταλάβεις έτσι και αλλίως όταν κάνεις 4ψήφιο αριθμό χιλιομέτρων και καλό θα είναι τότε να είσαι με την 105 και όχι κάποια κατώτερη και εφόσον ασχολείσαι και ψάχνεσαι να πεις "οχι ρε γαμώτο, θα θελα να την αλλάξω".

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Καλησπερα σε ολους! Ευχαριστω ολους για τις απαντήσεις σας. Για το θεμα της ταχυτητας δεν αναφέρθηκα στο πόσο γρήγορα αλλάζουν οι ταχύτητες αλλα στο πόσο αργα πας βάζοντας την ιδια δύναμη που θα εβαζε πιθανώς κάποιος με ποδήλατο δρόμου. Θυμάμαι χαρακτηριστικά σε μια απο τις βόλτες μου που με προσπέρασε καποιος με road bike πανω κατω ιδιας φυσικης κατάστασης με μένα και δεν μπορούσα να τον φτάσω με τιποτα! Αυτος ηταν και ο λόγος που το έψαξα το όλο θεμα παραπάνω... Οσο αφορα για την πώληση του ποδηλάτου μου προφανως δεν εχω αυταπάτες για το αν θα το πουλησω στην τιμη που το αγορασα. Ξερω πολυ καλα οτι θα το πουλησω αρκετα ποιο κατω. Απλα επειδη ειναι μοντελο 2016 ελπιζω να το πουλησω πιο καλα φετος... Τελος οσο αφορα τα λαστιχα πιο πολυ αναφερομαι στο οτι ειναι πιο τρακερωτα απο αυτα του δρομου με αποτελεσμα να μειωνεται πιθανως το smoothness της πορειας.

Με λεπτότερα λάστιχα 28-32 θα αυξήσεις την ταχύτητα σου στο ποδήλατο που έχεις τώρα. Ακόμα κι έτσι όμως με μια κούρσα θασαι πιο γρήγορος λόγω 1. Καλύτερης θέσης ως προς την αντίσταση αέρα 2. Μεγαλύτερης ακαμψίας του ποδηλάτου (περισσότερη δύναμη πάει στον τροχό μιας κούρσας από ένα trekking) 3. περισσότερες θέσεις εναλλαγής του σώματος σε μια κούρσα σημαίνει πιο ξεκούραστος σε πολλά χιλιόμετρα. 4. Μικρότερο βάρος ποδηλάτου και τροχών επομένως ευκολότερες αναβάσεις.

Η διαφορά των δύο είναι περισσότερη αισθητή όσο τα χιλιόμετρα γίνονται περισσότερα. Προσωπικό παράδειγμα στην ίδια μικρή απόσταση 25 χιλιομέτρων γύρω από την πόλη μου(όχι μεγάλες κλίσεις) η διαφορά σε μέση ωριαία ταχύτητα μεταξύ της κούρσας μου 8kg και του υβριδικού (kona dew) 11,5 kg (με 28-32 λάστιχα) είναι μόλις 2,5- 3 km/h. Σε άλλη διαδρομή 40km με μια μέτρια ανάβαση μέσα η διαφορά γίνεται 6-7 km/h. Αν πάμε σε καθαρή ανάβαση ή μεγαλώσουμε την απόσταση η διαφορά θα γίνει μεγαλύτερη

charilaos
Απών/απούσα

.

charilaos
Απών/απούσα

Επανέρχομαι στο θέμα για να ρωτήσω τους γνώστες.
Είμαι μεταξύ του scott speedster 30 και ενός εκ των δύο παρακάτω ποδηλάτων από το εξωτερικο:
https://www.canyon.com/en/road/endurace/endurace-al-5-0.html
https://www.rosebikes.com/bike/rose-pro-sl-1000-bike-now-852768/aid:852778
H διαφορά από το scott είναι ότι και τα δύο έχουν full group tiagra set καθώς επίσης και χαμηλότερο βάρος. Είναι καλύτερες αγορές από τo scott??

contact