ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ της ECF για όριο ταχύτητας 30χλμ/ώρα.

1 καταχώριση / 0 νέα/ο
lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Η ECF (European Cyclists’ Federation) ξεκίνησε την ανοιξιάτικη εκστρατεία για προώθηση του ορίου ταχύτητας 30χλμ/ώρα. Ο στόχος είναι 100 000 υπογραφές σε 2 εβδομάδες! Είναι απαραίτητη η συμμετοχή όλων των δικτύων!!
υπογράψτε εδώ για 30K ως όριο ταχύτητας στις πόλεις.
Έχετε ήδη υπογράψει; Κάντε τότε ένα φίλο σας να υπογράψει Τα 30 χλμ/ώρα αποδίδουν

Για αυτό το σκοπό, η ECF ετοίμασε υλικό το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, μεταφράσετε για την ενημέρωση στη χώρα σας..

'Αρθρα:

www.ecf.com/wp-content/uploads/30K-means-more-cyclists.docx 22/04/2013: http://www.ecf.com/news/the-power-of-30k-speed-limit/
Τα 30 χλμ/ώρα έχει αποδειχθεί ότι λειτουργούν στη θεωρία όσο και στην πράξη. Ας κάνουμε ευρωπαϊκή προτεραιότητα να περιορίσουμε τις ταχύτητες στις πόλεις μας.

Η ECF έχει υποστηρίξει και θα εξακολουθήσει να υποστηρίζει την πρωτοβουλία των πολιτών για 30 χλμ/ώρα. Η πρωτοβουλία επιδιώκει να αναγκάσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εξετάσει τη δυνατότητα να γίνουν τα 30 χλμ/ώρα η προεπιλεγμένη ταχύτητα στις αστικές περιοχές.

Επί του παρόντος οι οδικές ταχύτητες σε ευρωπαϊκές κατοικημένες αστικές περιοχές περιορίζονται σε περίπου 50 χλμ/ώρα αν και φυσικά υπάρχουν πολλές εξαιρέσεις, όπου τα όρια είναι χαμηλότερα. Πρόσφατη ανάλυση των θανάτων από τροχαία στο Λονδίνο, διαπίστωσε ότι σχεδόν όλες οι θανατηφόρες συγκρούσεις σημειώθηκαν σε δρόμους με όριο ταχύτητας 48 χλμ/ώρα (30 μίλια/ώρα) ή υψηλότερη [1]. Η υπερβολική ταχύτητα είναι ένας άμεσος παράγοντας για περίπου το ένα πέμπτο του συνόλου των συγκρούσεων και είναι ένας σημαντικός παράγοντας που συμβάλλει στο ένα τρίτο όλων των θανάτων από τροχαία ατυχήματα.

Η πιθανότητα ενός θανατηφόρου ατυχήματος, όταν χτυπήθηκε άτομο από ένα αυτοκίνητο σε διαφορετικές ταχύτητες έχει επίσης εκτιμηθεί [2]:

Χτύπωντας με 40 μίλια/ώρα (64,4 kph), το 90 τοις εκατό των πεζών έχουν θανάσιμο τραυματισμό
Χτύπωντας με 30 μίλια/ώρα , (48,3 kph), 20 τοις εκατό των πεζών έχουν θανάσιμο τραυματισμό
Χτύπωντας με 20 μίλια/ώρα , (32 χλμ/ώρα), 3 τοις εκατό των πεζών έχουν θανάσιμο τραυματισμό

Η Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία Πολιτών: υπογράψτε εδώ για 30K ως όριο ταχύτητας στις πόλεις.
Έχετε ήδη υπογράψει; Κάντε τότε ένα φίλο σας να υπογράψει Τα 30 χλμ/ώρα αποδίδουν

Μια νορβηγική μελέτη [3], έχει δείξει ότι μια μείωση κατά 10% της μέσης ταχύτητας της κυκλοφορίας θα οδηγήσει σε μείωση 37,8% του αριθμού των θανάτων

Το British Medical Journal [4], διαπίστωσε ότι η εισαγωγή των ζώνων 20 μίλια/ώρα (32 χλμ/ώρα) επί μιας περιόδου είκοσι ετών 1.986 - 2.006 βελτιωσε σημαντικά την οδική ασφάλεια για τους χρήστες όλων των τρόπων μεταφοράς και των ηλικιών. Ιδιαίτερα όσον αφορά τα παιδιά, τα παιδιά κάτω των 15 ετών που σκοτώθηκαν και τραυματίστηκαν έχουν σοβαρά μειωθεί κατά το ήμισυ σε περιοχές όπου το όριο ταχύτητας μειώνεται σε 20 μίλι/ώρα (32 χλμ/ώρα )

Εξετάζοντας ειδικότερα την πόλη Γκρατς στην Αυστρία έχουμε το τέλειο παράδειγμα. Το Γκρατς ήταν η πρώτη πόλη στην Ευρώπη που εισήγαγε μια μεγάλη ζώνη 30 χλμ. την ώρα σε πόλη . Περίπου 800 χιλιόμετρα από συνολικά 1.000 χιλιόμετρα των δρόμων της πόλης έχουν μέτρα μείωσης ταχύτητας [5]. Τα αποτελέσματα; Μετά τους πρώτους 6 μήνες υπήρξε μια μείωση 24% σε σοβαρά ατυχήματα.

Αλλά αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι ότι η πόλη είχε μια αύξηση στην ποδηλασία και άλλες μορφές ενεργού μεταφοράς.

Ισχυρή επιβολή και εφαρμογή των 30 χλμ/ώρα ήταν σημαντική για να αυξηθεί η χρήση του ποδηλάτου και άλλων ήπιων μορφών μετακίνησης, με ευεργετικά αποτελέσματα χωρίς να καταφεύγουν σε πιο δαπανηρές υποδομές. Αν οι δρόμοι είναι ελεύθεροι από γρήγορα κινούμενα οχήματα τότε αυτό ενθαρρύνει περισσότερους ποδηλάτες να πάρουν τα ποδήλατα τους, ενώ παρέχει επίσης ένα ασφαλέστερο περιβάλλον. Η αίσθηση του κινδύνου μειώθηκε, όπως και ο πραγματικός κίνδυνος, κάτι απαραίτητο για την προώθηση της ποδηλασίας.

Αυτό το άρθρο είναι μέρος της ανοιξιάτικης εκστρατείας για τα όρια ταχύτητας 30 χλμ/ώρα, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή πρωτοβουλία πολιτών. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες της καμπάνιας ΕΔΩ

Τα συστήματα μεταφορών μας αποτελούν τη μεγαλύτερη απειλή για τις ζωές μας μέσα σε αστικές περιοχές. Προκαλούν περισσότερα ατυχήματα από εγκληματικές ενέργειες, φωτιά ή τα εργατικά ατυχήματα, εξαρτόμαστε όμως στην καθημερινή μας ζωή από αυτά τα συστήματα μεταφορών.
Τα 30 χλμ/ώρα μπορεί να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να χειριστούμε τα μηχανοκίνητα οχήματα σε αστικές και κατοικημένες περιοχές.
Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να γίνει τίποτε περισσότερο από τήρηση των 30 χλμ/ώρα , απλά θα πρέπει να δοθεί έμφαση στις ενεργές μορφές κινητικότητας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων υγείας, τα ζητήματα οδικής ασφάλειας, η κυκλοφοριακή συμφόρηση και να παρέχουν πιο ευχάριστες & βιώσιμες περιοχές για να αναπτυσσόμαστε και να ζούμε.

Σχετικά με τον συγγραφέα

Ο Ceri Woolsgrove είναι ο υπεύθυνος πολιτικής της ECF για την οδική ασφάλεια και τεχνικά θέματα. Είναι από το Ηνωμένο Βασίλειο και έχει συνεργαστεί εκτενώς στο Λονδίνο, Μπράιτον, Λίβερπουλ (Ηνωμένο Βασίλειο), Hang Zhou (Κίνα) και τώρα στις Βρυξέλλες. Προηγούμενη εργασία του ήταν για έναν οργανισμό που εκπροσωπεί τον κλάδο των μεταφορών στις Βρυξέλλες.Ο Ceri είναι κάτοχος πτυχίου Μάστερ στην παγκοσμιοποίηση και διεθνή πολιτική ανάλυση από το Πανεπιστήμιο του Bath, στην κοινωνική και πολιτική σκέψη από το Πανεπιστήμιο του Sussex

[1] Η ανάλυση των αρχείων σύγκρουσης της αστυνομίας για ποδηλάτες στο Λονδίνο, 2001-2006, TFL

[2] Τα πραγματικά περιστατικά: Ταχύτητα, Βασιλική Εταιρεία για την Πρόληψη των Ατυχημάτων, το 2009, στο σημείο φρεναρίσματος 20 μίλι/ώρα όρια ταχύτητας στο Λονδίνο, Απρίλιος 2009 http://www.20splentyforus.org.uk/UsefulReports/braking-point-20mph.pdf

[3] Elvik, R et al (2004) Ταχύτητα και τροχαία ατυχήματα: αξιολόγηση του μοντέλου ρεύματος https://www.toi.no/getfile.php/Publikasjoner/T% D8I% 20rapporter/2004/740-2004 / 740-2004.pdf

[4] Επίδραση των 20 ζώνες ταχύτητα mph κυκλοφορίας για τους τραυματισμούς δρόμο στο Λονδίνο, 1986-2006: ελεγχόμενη διακοπεί η ανάλυση χρονοσειρών, Grundy et al, British Medical Journal, Σεπ 2009. http://www.bmj.com/content/339/bmj.b4469.full

[5] Manfred Hoenig, η κίνηση Graz για καταλάγιαση οδικής κυκλοφορίας και οι συνέπειές της για τους ποδηλάτες, 2000, Υπουργείο Μεταφορών, το Δημοτικό Συμβούλιο Graz http://www.velomondial.net/velomondiall2000/PDF/HONIG.PDF
29/04/2013: www.ecf.com/wp-content/uploads/30K-means-more-cyclists.docx

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
contact