Οδηγίες Πανελλαδικής Ποδηλατοπορείας 2011

16 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
podilat-iss-es
Εικόνα podilat-iss-es
Απών/απούσα

Η Πανελλαδική Ποδηλατοπορεία πραγματοποιείται για 4η συνεχή χρονιά σε τουλάχιστον 30 πόλεις της Ελλάδας ταυτόχρονα

Πριν την ποδηλατοπορεία

Είναι βασικό να έχουμε το ποδήλατο σε καλή κατάσταση καθώς και να κρατάμε σαμπρέλα και τρόμπα κατάλληλη για το ποδήλατό μας
Επίσης σωστό ρουχισμό, προστασία από τον ήλιο και νερό

Διαδρομή
• Ξεκινάμε από το Πεδίον του Άρεως (Άγαλμα Κωνσταντίνου) και ακολουθούμε τις οδούς: Πατησίων (αριστερά), Σταδίου, Φιλελλήνων, Βασ. Αμαλίας (σύντομη στάση στη Βουλή), Βασ. Σοφίας, Αλεξάνδρας για να καταλήξουμε στο Πεδίον του Άρεως (όσοι το επιθυμούν, στο τέρμα της Βασ. Σοφίας, στο ύψος του Πύργου Αθηνών, ακολουθούν τμήμα της Ποδηλατοπορείας η οποία θα στρίψει δεξιά προς τη Μεσογείων για να συναντήσει την Επιτροπή Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή, που εκείνη τη μέρα πραγματοποιεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας)
• Κινούμαστε αργά, με ρυθμό που να μπορούν να ακολουθούν όλοι
• Καταλαμβάνουμε όλες τις λωρίδες κυκλοφορίας στο ρεύμα που κινούμαστε, χωρίς να εισερχόμαστε στο αντίθετο ρεύμα
• Στην κεφαλή της πορείας ποδηλάτες με διακριτικά γιλέκα θα κατευθύνουν και θα κρατούν το ρυθμό της Ποδηλατοπορείας, ενώ θα συνεννοούνται τηλεφωνικά με ποδηλάτες στο ενδιάμεσο και στο τέλος, για τη διατήρηση της συνοχής της πορείας
• Δεν τρέχουμε μπροστά από την κεφαλή της Ποδηλατοπορείας
• Αποφεύγουμε να μένουμε πίσω χωρίς λόγο, καθυστερώντας την Ποδηλατοπορεία
• Φροντίζουμε για την ασφάλειά μας και των γύρω μας
• Όσοι γνωρίζουν και μπορούν, μεριμνούν για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας στα πλάγια κλείνοντας τις διασταυρώσεις και αποφεύγοντας με κάθε θεμιτό τρόπο να δημιουργηθούν κενά και να εισέλθουν μηχανοκίνητα στο σώμα τη Ποδηλατοπορείας
• Συμπεριφερόμαστε με ευγένεια σε οδηγούς, πεζούς και συμποδηλάτες, αποφεύγοντας διαπληκτισμούς
• Φροντίζουμε στο πέρασμά μας να μην αφήνουμε σκουπίδια

Υποστήριξη
Στο πίσω μέρος της πορείας θα υπάρχουν:
• Γιατρός και νοσηλευτές με κουτί πρώτων βοηθειών και διακριτικό σήμα (τηλ: 6973596571)
• Συνεργεία επισκευής ποδηλάτων για τα απρόοπτα

Επιστροφή

• ...μετά το τέλος της Ποδηλατοπορείας θα αυτοοργανωθούν επί τόπου μεγάλες και μικρότερες ομάδες αναχώρησης προς διάφορους προορισμούς για να επιστρέψουμε όλοι με παρέα στα σπίτια μας

Καλό πετάλι!!!

(Οι Ποδηλατ-ισσ-ες συναντιούνται κάθε 1η και 3η Τετάρτη του μήνα στις 8:00 μμ. Για περισσότερες πληροφορίες και τόπο συνάντησης, καθώς και για να ενημερωθείτε για δράσεις, βόλτες, συζητήσεις, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.podilates.gr)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

καλη συναντηση

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Μη ξεχάσετε να φέρετε και καμιά εφεδρική σαμπρελίτσα....αχρείαστη να ναι....

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Μια και καμμια!
Μετραμε ωρες πια για την Πανελληνια ποδηλατοπορεια. Ακομη και τωρα ομως, προλαβαινουμε να κανουμε ενα γρηγορο ελεγχο στο ποδηλατο μας, ωστε να περασουμε ολοι καλα, κι αυτο καλυτερα.
Ιδιαιτερα, οσοι δεν εχουμε προλαβει ακομη να εξοικειωθουμε με το ποδηλατο και τα "χουγια" του.
Και πρωτα-πρωτα, ελεγχουμε την πιεση στα πιο παραμελημμενα εξαρτηματα του ποδηλατου:
Τα λαστιχα. Πανω απο τα μισα ποδηλατα που κυκλοφορουν, εχουν λαθος πιεση στα λαστιχα τους. Συνηθως, χαμηλοτερη απο αυτην που πρεπει. Οποτε, φουσκωνετε στην πιεση που συνιστα ο κατασκευαστης του λαστιχου.
Δεν την ξερετε; Ριξτε μια ματια στα πλαϊνα του λαστιχου, και θα τη βρειτε γραμμενη εκει. Συνηθως σε PSI και σε BAR.
Ξεφουσκωτο λαστιχο, ισον λαστιχο που κυλαει με δυσκολια και σου βγαζει το λαδι, ενω παραλληλα ειναι επιφοβο για κλαταρισμα.
Το αμεσως πιο παραμελημμενο εξαρτημα, ειναι η αλυσσιδα. Αλαδωτη, και συχνα σκουριασμενη(επειδη ακριβως εχει μεινει αλαδωτη). Σκουρια=φθορα.
Λιγο λαδακι, θα δωσει στην αλυσσιδα και τα γραναζια, τη λιπανση που χρειαζονται για να λειτουργουν χωρις προωρες φθορες και τριξιματα.
Το ποσο σημαντικα ειναι τα φρενα, δεν χρειαζεται να το τονισει κανεις. Ξεκιναμε με εναν ελεγχο στα συρματοσχοινα και στα εξωτερικα τους καλυμματα("μακαρονια") για τσακισματα, κομμενα νηματα και σκουριες(στα συρματοσχοινα). Συρματοσχοινα με κομμενα νημματα και σκουριες, ειναι επιφοβα για κοψιμο( κοβονται σε ανυποπτο χρονο, συνηθως ακριβως τη στιγμη που θα τα χρειαστουμε). Τα αλλαζουμε ασυζητητι.
Τα συρματοσχοινα δεν πρεπει να κολλανε μεσα στα εξωτερικα τους καλυμματα(μακαρονια), ειτε λογω σκουριας ειτε λογω βρωμιας ειτε λογω τσακισματων, οπως επισης και τα μπρατσα των φρενων πρεπει να κινουνται ελευθερα στις αρθρωσεις τους, και γενικα τα φρενα πρεπει να λειτουργουν χωρις να απαιτουν ιδιαιτερη δυναμη.
Τα τακακια(η "παπουτσακια") πρεπει να πατανε με ολη την επιφανεια τους και παραλληλα στη ζαντα οταν φρεναρουμε, και να ειναι σφιγμενα στις δαγκανες η τα μπρατσα των φρενων.
Το υλικο τους, δεν πρεπει να ειναι φθαρμενο περα απο το οριο αλλαγης (συνηθως θεωρουμε οτι εχουν φθασει στο οριο αλλαγης, οταν λογω φθορας εχουν εξαφανιστει τα αυλακια που εχουν στην επιφανεια επαφης με τη ζαντα, η οταν εχει μεινει ενα λεπτο στρωμα υλικου τριβης να προεξεχει απο τη μεταλλικη θηκη του τακακιου.
Οι ταχυτητες, (αν υπαρχουν), πρεπει να λειτουργουν και να αλλαζουν ολες οι σχεσεις, ωστε να μπορουμε να προσαρμοσουμε το ρυθμο και την ταχυτητα μας, στις απαιτησεις του περιβαλλοντος: Κλισεις εδαφους, αργος/γρηγορος ρυθμος κινησης, ξεκινημα σε ανηφορα, κλπ.
Η ρυθμιση του υψους της σελλας, ειναι το επομενο πραγμα που πρεπει να φροντισουμε, ιδιαιτερα αν προκειται να παρουμε μερος στην πορεια με δανεικο ποδηλατο.
Η σελλα δεν θα πρεπει να ειναι ουτε πολυ χαμηλα, ουτε υπερβολικα ψηλα. Γενικα θα πρεπει να αισθανομαστε ασφαλεια, και να μπορουμε να κατευθυνουμε με ευκολια το ποδηλατο. Αν η σελλα δεν σφιγγει με quick release, αλλα με απλο παξιμαδι/βιδα, τοτε θα πρεπει με το καταλληλο κλειδι να ρυθμισουμε το υψος της σελλας στο επιθυμητο υψος.
Το καλυτερο που μπορει να κανει κανεις, ειναι να κανει μερικες βολτες(ακομη και γυρω απο το τετραγωνο) εστω την προηγουμενη ημερα της πορειας, ωστε αφ'ενος μεν να εξοικειωθει με το ποδηλατο, αφ' ετερου να εντοπισει τυχον προβληματα, η να σιγουρευτει οτι ολα λειτουργουν σωστα.

Οσον αφορα την κινηση κατα τη διαρκεια της πορειας:
Αφηνουμε παντα την απαραιτητη αποσταση απο τον μπροστινο μας, ωστε παντα να μπορουμε να σταματησουμε εγκαιρα, ακομη και σε περιπτωση που ο προπορευομενος/νη, σταματησει αποτομα και απροειδοποιητα.
Αν δεν ειμαστε πληρως εξοικειωμενοι με το ποδηλατο, αφηνουμε αποσταση ασφαλειας οχι μονο απο τον μπροστινο μας, αλλα και απο αυτους που κινουνται διπλα μας.
Ιδιαιτερη προσοχη χρειαζεται, οταν μπροστα μας η διπλα μας κινουνται παιδια. Οι κινησεις τους, ειναι συχνα απροβλεπτες, και θα πρεπει να μπορουμε παντα να σταματησουμε εγκαιρα, και να τους προσφερουμε τον απαραιτητο χωρο ασφαλειας γυρω τους.
Και φυσικα, αποφευγουμε τις "σφηνες" και τα "χωσιματα", ακομη κι αν ειμαστε εμπειροι: Δεν ειναι σιγουρο οτι και οι γυρω μας ειναι, η οτι μας εχουν δει.
Τελος, καλο ειναι να εχουμε μαζι μας μια εφεδρικη σαμπρελλα καταλληλη για το ποδηλατο μας, ακομη κι αν δεν ξερουμε να αλλαζουμε λαστιχο. Τα παιδια του κινητου συνεργειου που ξερουν να αλλαζουν, δεν ειναι σιγουρο οτι θα εχουν την καταλληλη σαμπρελλα για την (ισως) ασυνηθιστη διασταση που φοραει το ποδηλατο μας.

cdouvis
Απών/απούσα

μη ρωτάς (μόνο) τι μπορεί να κάνει η ποδηατοπορεία για σένα. Ρώτα (και) τι μπορείς να κάνεις εσύ για την ποδηλατοπορεία

Θα χρειαστούμε κόσμο για να μοιράζει:
- φλαιερ για το "με ποδηλατο στη δουλεια" (το μοιραζουμε στους ποδηλατες)
- φλαιερ για περαστικους/οδηγους (το μοιραζουμε στους μη ποδηλατες)
- οι παραπανω "οδηγιες χρησης" της πορειας (το μοιραζουμε τους ποδηλατες)

οπως τα λεει και παραπανω. Φροντιζουμε:
- να μη δημιουργουνται κενα και "σπασει" η πορεια
- να κλεινουμε τους καθετους δρομους (οι διοργανωτες δεν θα προλαβουν να ασχοληθουν με αυτο)
- να βοηθησουμε οσους εχουν προβληματα (θα υπαρχουν πολλοι αρχαριοι)

Tasos
Απών/απούσα

...της ΔΑΠ ΝΔΦΚ που βλέπω στη σχολή είναι αυτό ρε Κώστα! (εκεί μιλάει για το πανεπιστήμιο) Χα χα χα!

Έχεις απόλυτο δίκιο όμως. Χρειάζομαστε τη βοήθεια όσων περισσότερων γίνεται

-bike-
Εικόνα -bike-
Απών/απούσα
Panos_A6
Εικόνα Panos_A6
Απών/απούσα

Ξερει κανεις αυριο αν θα επιτρεπονται τα ποδηλατα στα μεσα μαζικης μεταφορας λογω της ημερας;

-bike-
Εικόνα -bike-
Απών/απούσα

kai vevea epitrepode . . . den exei kati h mera :D

Panos_A6
Εικόνα Panos_A6
Απών/απούσα

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση!

piperastaman
Εικόνα piperastaman
Απών/απούσα

35η Γιορτή Βιβλίου

Έχει ληφθεί υπόψη η παραπάνω παράμετρος;
Ξέρει κανείς, αν το μέρος όπου διεξάγεται η έκθεση είναι αρκετά μακρυά από την περιοχή εκείνη του πάρκου περί το άγαλμα όπου θα μαζευτούμε - εμείς κι άλλοι 15.000 ποδηλάτες ;) ;

Εδώ η απορία!

cdouvis
Απών/απούσα

μπορεί κάποιος να μας πει που ακριβώς είναι οι πάγκοι της έκθεσης βιβλίου? Για να καταλάβουμε αν μας ενοχλεί. Π.χ. αν είναι στο δρόμο με τα αγάλματα δεν μας ενοχλεί ενώ αν είναι στο δρόμο που ξεκινάει πίσω από το έφιππο άγαλμα του Κωνσταντίνου ισως να υπάρχει προβλημα. Γενικά ο κόσμος κάθεται στη σκιά των δέντρων ενώ οι πάγκοι φαντάζομαι ότι θα βρίσκονται στη μέση του δρόμου αλλά να το δούμε το θεμα

piperastaman
Εικόνα piperastaman
Απών/απούσα

..και συνειδητοποιώ ότι είμαστε και σε περσινό thread..

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Νομίζω και άλλη φορά έχει τύχει να γίνεται η γιορτή του βιβλίου, αλλά πρώτον οι πάγκοι δεν βρίσκονται στη "δική μας" μεριά και δεύτερον, τα περισσότερα κιόσκια είναι κλειστά στις 12- 1μμ..

piperastaman wrote:
..και συνειδητοποιώ ότι είμαστε και σε περσινό thread..
και μας βλέπω να τα συζητάμε και για πολλά χρόνια ακόμα..τα ίδια και τα ίδια ...η στασιμότητα όσον αφορά στις υποδομές για το ποδήλατο είναι παγκόσμιο ρεκόρ....

dthemix
Εικόνα dthemix
Απών/απούσα

Καλημέρα! Στο λινκ της Ναυτεμπορικής μπορείτε να δείτε ενημερωτικά την διάταξη της έκθεσης βιβλίου.

http://www.naftemporiki.gr/video/video.asp?id=50811

Η διάταξη της έκθεσης είναι με μια Πύλη μπροστά από το Άγαλμα και ένα κεντρικό περίπτερο ( σαν information ) και αριστερά δεξιά περίπτερα. ο χώρος είναι εκεί που στήνεται το συντονιστικό της ποδηλατοπορείας. Οι σκιές και οι πλαϊνοί χώροι έχουν περίπτερα και συνεχίζουν πίσω από το Άγαλμα.

Θέμης

piperastaman
Εικόνα piperastaman
Απών/απούσα

...από ποδηλατοκινηματίες Μυτιλήνης (2008..)
σε μουσική Goran Bregović και λόγια παραφρασμένης ελληνικής του έκδοσης...

Να μπορούσα στα σύννεφα
να 'χα ποδηλατάδικο,
παξιμάδια να βίδωνα
και σαμπρέλες να μπάλωνα,
τα φρενάκια να ρύθμιζα
κι αλυσίδες να λάδωνα!

(ρεφρέν)
Έλα στην πορεία και σπάσ' το Ι.Χ!
Καψ' τη μηχανή!
Με φλόγες με καπνό..
Που όλους μας τους δρόμους
τους πλημμύρισες εσύ,
αυτόκινιτατζή,
αχ! άλλο δεν μπορώ..

Μ'αρέσει τόσο πολύ
σε δύο ρόδες απάνω,
χωρίς καμιά μηχανή,
πετάλι μόνο να κάνω..

Τ' αμάξια στα παλιοσίδερα!
Στους δρόμους μόνο ποδήλατα!
Βενζίνη μπλιαχ! και πετρέλαιο..
Δε θέλω πια καυσαέριο.

contact