ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ-Νότια - Η επιστροφή

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
cdouvis
Απών/απούσα

Μετά από απουσία πολλων μηνών οι ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ-Νότια επανέρχονται στο προσκήνιο και ξαναπιάνουν δουλειά αρχίζοντας απο τη Νέα Σμύρνη

Έφιππη συνάντηση εργασίας
Μέσα στο Σου-Κου θα συναντηθούμε και θα παμε μια ποδηλατάδα στο δίκτυο ποδηλατοδρόμων του δήμου ΝΣ (το δίκτυο βέβαια δεν υπάρχει ακόμα, υπάρχει μόνο το σχέδιο που παρήγγειλε ο δήμος, το παρέλαβε και 3 χρόνια τώρα το καμαρώνει αντί να βάλει μπρος την υλοποίηση). Θα τσεκάρουμε την κατασταση και μερικές σημαντικές λεπτομέρειες και θα μετρήσουμε το πλάτος του δρόμου σε κάποια σημεία. Στο τέλος θα βγάλουμε κάποια συμπεράσματα σχετικά με τα αιτήματά μας. Όποιος θέλει να έρθει ειναι ευπρόσδεκτος. Μόνο που λογω καιρού δεν κλέισαμε ώρα, θα το κανονίσουμε τηλεφωνικά. Γι' αυτό οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να μου στείλουν τον αριθμό τους με PM ώστε να ειδοποιήσω

Συνέλευση
Την Τρίτη (4 Δεκ), 8 το βράδυ θα συναντηθούμε στην κεντρική πλατεία, στο Μπούρμπουλα (η γωνία της πλατείας από τη μεριά του τραμ με το τσιμεντένιο σκέπαστρο). Αν κάνει πολύ κρύο θα πάμε σε κάνα μαγαζί ή σπίτι εκεί κοντά. Τα θέματα της συνέλευσης είναι ανοιχτά. Το μόνο σίγουρο είναι οτι θα μιλήσουμε για τα αιτήματά μας γιατί είναι επείγον. Σε λίγες μέρες θα ψηφιστεί ο προϋπολογισμός του δήμου ΝΣ για το 2013 και θέλουμε να καταθέσουμε τα αιτήματά μας γραπτώς πριν από αυτό

Ο χειμώνας προμηνύεται καυτός στη Νέα Σμύρνη!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
cdouvis
Απών/απούσα

Τα αιτήματα θα τα αποφασίσουμε στην συνέλευση αύριο αλλά έγραψα μια ενημέρωση για τους καινούριους.

Πρώτα ένα σύντομο ιστορικό. Ο δήμος Ν.Σμύρνης έχει ήδη ένα σχέδιο δικτύου ποδηλατοδρόμων. Πριν από μερικά χρόνια συναντηθήκαμε με τον τότε δήμαρχο, του εκθέσαμε τις απόψεις μας και φάνηκε να συμφωνεί. Δέχτηκε αρχικά να διοργανώσει μια εκδήλωση-συζήτηση στην οποία μιλήσαμε εμείς και αυτοί και κάποιοι ειδικοί σε θεματα ποδηλάτου. Τελικά ο δήμος παρήγγειλε στο ΕΜΠ, και συγκεκριμένα στον καθηγητή κ. Θάνο Βλαστό, γνωστό ειδικό σε θέματα ποδηλάτου, ένα σχέδιο δικτύου π/δ. Το σχέδιο το παρέλαβε και τυπικά ο δήμος πριν από 3 χρόνια περιπου. Στο μεταξύ είχε αλλάξει ο δήμαρχος. Ο καινούριος, ο κ. Τζουλάκης, αν και είναι από την ίδια παράταξη, δεν έχει ασχοληθεί καθόλου με το σχέδιο κι έτσι η Ν.Σμύρνη εξακολουθεί να διαθέτει μηδέν υποδομές ποδηλάτου.

Η ύπαρξη του σχεδιου είναι σημαντική. Σημαίνει ότι αν ο δήμος Ν.Σμύρνης θελήσει πραγματικά να κατασκευάσει ένα πρώτο δίκτυο τότε βρίσκεται ήδη κάποια βήματα μπροστά. Γι'αυτό θα έλεγα ότι αξίζει να πιέσουμε την κατάσταση και να ζητήσουμε την κατασκευή μέρους τους σχεδίου.

Το σχέδιο φαίνεται σε αυτό το χάρτη. Όπως βλέπετε είναι αρκετά πυκνό. Έχω κοκκινήσει μερικές γραμμές σαν μια πρώτη πρόταση για να ζητήσουμε να εκτελεστεί μέσα στο 2013. Φυσικά τιποτα δεν είναι τελειωμένο, μια ιδέα ρίχνω και το συζητάμε. Το μικρό ξεκομμένο κομμάτι είναι στη Βενιζέλου μπροστά στην Αγ. Παρασκευή. Η κατασκευή του π/δ στη Βενιζέλου όπως την περιγράφει το σχέδιο είναι πολύ ακριβή, με τα σημερινά οικονομικά ας την θεωρήσουμε εντελώς ανέφικτη. Εφόσον όμως οι ποδηλάτες την χρησιμοποιούν ήδη σήμερα σκέφτηκα ότι μπορούμε να ζητήσουμε να μας βοηθήσουν με μια σημειακή παρέμβαση, δηλαδή κατασκευάζοντας τον π/δ στο πιο ανηφορικό κομμάτι του δρόμου (μόνο την άνοδο) καταργώντας μερικές θέσεις στάθμευσης και στο υπόλοιπο θα συνεχίσουμε να κινούμαστε όπως και σήμερα. Τα υπόλοιπα είναι πιο κατανοητά εφόσον συνδέονται και περνούν απο το κέντρο. Θα ήθελα να έφτανε πιο κοντά στο ανατολικό άκρο του δήμου αλλά είναι τόσο μεγάλη η πίεση απο τη στάθμευση των ΙΧ που για μερικά χρονάκια δεν έχω πολλές ελπίδες. Τουλάχιστον φτάνει μέχρι την οδό Βάρνης η οποία είναι πολύ ήπιας κυκλοφορίας και μπορεί να χρησιμεύσει για όσους πάνε λίγο παρακάτω. Μου αρέσει επίσης ότι φτάνει μέχρι το δήμο της Αθήνας, της Καλλιθέας και του Π.Φαλήρου "εκβιάζοντάς" τους να το προχωρήσουν. Αυτά τα ολίγα, έτσι για να μπαίνουμε στο τριπάκι να σκεφτόμαστε το που και πως θέλουμε τις υποδομές μας.

Όπως είπα προκειται απλά για μια πρώτη ιδέα, θα το συζητήσουμε στη συνέλευση (ή και εδώ αν προτιμάτε). Δεν έχω το αλάθητο και δεν γνωρίζω όλους τους δρόμους απέξω κι ανακατωτά.

Επίσης εκτός από τους π/δ παίζει και το θέμα της στάθμευσης. Αν υπάρχει κάποιο σημείο στο οποίο δυσκολεύεστε να παρκάρετε ζητήστε να τοποθετηθεί ένα "Π".

cdouvis
Απών/απούσα

Πολλές νέες πληροφορίες και ιδέες, πολλές αλλαγές και το αποτέλεσμα που βγήκε είναι πιστεύω πολύ καλύτερο. Δείτε τον καινούριο χάρτη.

Θα παρατηρήσετε ότι αποφασίσαμε τελικά να βγουμε από το στενό πλαισιο του σχεδίου Βλαστού γιατί τελικά δεν θα μας στείλει και πολλά βήματα πίσω.

Υπενθυμίζω: Αν έχετε κάποια ιδέα για τοπικές παρεμβασούλες πείτε την. Π.χ. μήπως θα σας εξυπηρετούσε να μπουνε θέσεις στάθμευσης κάπου; Μήπως ξέρετε κάποια διαδρομη που είναι πολύ καλή αλλά έχει 1-2 δύσκολα σημεία στα οποία χρειάζεται μια παρεμβασούλα;

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

cdouvis wrote:

Θα παρατηρήσετε ότι αποφασίσαμε τελικά να βγουμε από το στενό πλαισιο του σχεδίου Βλαστού γιατί τελικά δεν θα μας στείλει και πολλά βήματα πίσω.

Υπενθυμίζω: Αν έχετε κάποια ιδέα για τοπικές παρεμβασούλες πείτε την. Π.χ. μήπως θα σας εξυπηρετούσε να μπουνε θέσεις στάθμευσης κάπου; Μήπως ξέρετε κάποια διαδρομη που είναι πολύ καλή αλλά έχει 1-2 δύσκολα σημεία στα οποία χρειάζεται μια παρεμβασούλα;

Θα πρέπει όποιες αλλαγές γίνουν στη μελέτη του ΕΜΠ, να συζητηθούν με την ομάδα του ΕΜΠ, ώστε να βρεθούν οι βέλτιστες λύσεις. Οι ποδηλάτες-χρήστες των δρόμων και οι πολεοδόμοι/συγκοινωνιολόγοι/μελετητές του ΕΜΠ, ο κάθε ένας με διαφορετικές και πολύτιμες γνώσεις, καλό θα ήταν να συνεργάζονται. Αλλιώς καραδοκεί ο κίνδυνος - και άλλο που δεν θέλουν οι μη υποστηρικτές των ποδηλατοδρόμων- να ξαναβρεθεί το όλο θέμα πάλι εκεί που ήταν 5 χρόνια πριν, στο απόλυτο μηδέν, χωρίς μελέτη και χωρίς συνεννόηση.

cdouvis
Απών/απούσα

Ο χάρτης παραμένει στο ίδιο λινκ.

Το ΣΚ μετά από μια σύντομη επισκεψη και συζήτηση αποφασίσαμε να κάνουμε μια μικρή αλλαγή στη μια διαδρομή. Φτάνοντας με την Κοραή στην Πλ. Βασ. Γεωργίου Β' συνεχίζουμε με την προέκταση της Κοραή και όχι με την Νικαίας. Το κακό είναι ότι στο τέλος για να φτάσουμε στην Αγνώστων Μαρτύρων κάνουμε αναγκαστικά μια παρακαμψούλα από Μηδείας-Νικαίας. Στο χάρτη φαίνεται λίγο άσχημο, σα γάντζος, αλλά το προτιμήσαμε γιατί είναι πολύ πιο ρεαλιστικό ότι θα δεχτεί ο δήμος να το υλοποιήσει. Η Κοραή είναι πολύ πιο ευρύχωρη και χωράμε άνετα ενώ στη Νικαίας θα έπρεπε να γίνει πόλεμος για να χωρέσει ο π/δ διώχνωντας πολύ περισσότερα σταθμευμένα αυτοκίνητα. Επιπλέον θετικά ειναι ότι έτσι βγαίνει λίγο πιο γλυκό το ανηφοράκι και το ότι περνάει πιο κοντά από τις πόρτες των σχολείων που είναι στη Μηδείας.

@lyhadj
Μην ανησυχείς, είναι όλα υπό έλεγχο. Με το Βλαστό και team (ΕΜΠ) έχουμε πολύ αγαθές σχέσεις χρόνια τώρα. Όταν ετοίμαζε το δικό του σχέδιο είχαμε συνεργαστεί αρκετά στενά και λίγο πολύ ξέρω ήδη τι γνώμη έχει για όλες αυτές τις διαδρομές. Είμαι βέβαιος ότι θα εγκρίνει όλες τις αλλαγές. Θα τον πάρω σύντομα να τα πούμε λεπτομερώς και θα του ζητήσω να μας στηρίξει όταν θα συζητάμε με το δήμο.

contact