ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ ΣΤΗ Ν.ΣΜΥΡΝΗ - ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ

Πρωτεύουσες καρτέλες

28 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταίο σχόλιο
cdouvis
Απών/απούσα

Σύντομο ιστορικό: Στη Ν. Σμύρνη τα πηγαίναμε πολύ καλά. Ο δήμαρχος συμφωνούσε με τα αιτήματά μας, οργάνωσε και μια εκδήλωση-συζήτηση (σε συνενόηση και με τους ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ-Νότια) και στο τέλος ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να δημιουργήσει δίκτυο ποδηλατοδρόμων στη ΝΣ. Μετά παράγγειλε από το ΕΜΠ, από το γνωστό Θ. Βλαστό και το teem του, να του το σχεδιάσουν. Μετά από διάφορες καθυστερήσεις και πισωγυρίσματα το σχέδιο παραδώθηκε στην τελική του μορφή το Μάρτιο του 2010. Το σχέδιο είναι πολύ φιλόδοξο, μπορείτε να το δείτε εδώ (ίσως να υπάρχουν μερικά λαθάκια αλλά όχι σπουδαία πράγματα. Θαυμάστε την πυκνότητα των διαδρομών!)

Ως εδώ φαίνονται όλα τέλεια. Που είναι λοιπόν το πρόβλημα? Το πρόβλημα είναι ότι από όλες αυτές τις διαδρομές ο δήμος σκοπεύει να ετοιμάσει μέχρι τις επόμενες δημοτικές εκλογές (τον Νοέμβριο) μόνο το κόκκινο κομμάτι, κι αυτό στα πλαίσια των μεγάλων αλλαγών και αναπλάσεων που θα κάνει στην Ομήρου και στην Παλαιολόγου. Οι κακές γλώσσες λένε ότι δεν προλαβαίνουν τιποτε περισσότερο

Καταλαβαίνω ότι όλες οι δουλειές των δήμων, και του δημοσίου γενικότερα, καθυστερούν τραγικά εδώ στο Ελλάντα αλλά είμαι επίσης βέβαιος ότι όταν θέλουν στ' αλήθεια μπορούν να κάνουν θαύματα σε χρόνο μηδεν. Είμαι χρόνια στο κουρμπέτι και έχω δει πάρα πολλούς ποδηλατόδρομους να σχεδιάζονται και να μην υλοποιούνται ποτέ. Που θέλετε? Στην Αθήνα, στα προάστια, στην επαρχία? Αμέτρητα χιλιόμετρα που δεν έγιναν ποτέ ή (πιο σπάνια) έγιναν αλλά απαξιώθηκαν. Αυτό το δεν-προλαβαίνουμε-τώρα-αλλά-μετά-τις-εκλογές-μείνετε-ήσυχοι το έχω φάει με το κουτάλι. Να μην τους αφήσουμε να κάνουν το ίδιο και στη Ν.Σμύρνη.

Αυτή η εβδομάδα είναι η ώρα μηδέν

Την Τρίτη το βράδυ το Δημοτικό Συμβούλιο ενημερώνεται για το σχέδιο των ποδηλατοδρόμων. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να πάμε και εμείς για να ζητήσουμε την ταχύτερη υλοποίηση του σχεδίου. Κατά τα φαινόμενα θεωρούν ότι είμαστε λίγοι ή ότι δεν μας νοιάζει αρκετά ή ότι οι ποδηλατόδρομοι είναι δευτερεύον ζήτημα, είναι περιττή πολυτέλεια, είναι μόνο για τα παιδάκια. Δεν έχουν καταλάβει τη δυναμική που έχει το ποδηλατικό κίνημα. Να πάμε και να κάνουμε την παρουσία μας αισθητή. Να τους δώσουμε να καταλάβουν ότι το θέμα αγγίζει ήδη πολλούς οι οποίοι θα γίνουν ακόμα περισσότεροι. (Πάντα σε πολιτισμένα πλαίσια φυσικά, εννοείται, να μας λείπουν οι θερμόαιμοι)

Και την Τετάρτη το βράδυ έχουμε συνέλευση για να αξιολογήσουμε τις προθέσεις του δήμου και να αποφασίσουμε τις επόμενες ενέργειές μας. Για όσους δεν το ξέρουν, οι συνελεύσεις μας είναι ανοιχτές, είναι όλοι ευπρόσδεκτοι και όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο

Ετσι λοιπόν:

Τριτη 11/5, 8 το βράδυ
Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου
(πάνω από τα Goodies της πλατείας)

Τετάρτη 12/5, 8 το βράδυ
Πλατεία Ν. Σμύρνης
(στην πυραμίδα)

ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ-Νότια

Συνημμένα αρχείαΜέγεθος
Office presentation icon sxedioDiktyouNs01.ppt1.61 MB
Αξιολόγιση: 
0
Η αξιολόγηση σας: καμία
0
0 ψήφοι
z0udi
Απών/απούσα

Η υλοποίηση του κόκκινου κομματιού είναι κοροϊδία.
Καλύτερα να μη γίνει αφού είναι διαπιστωμένο ότι τα προεκλογικά έργα γίνονται αρπα κόλα, ίσα για να αναρτηθεί η ταμπέλα με τον προϋπολογισμό και να μαζευτούν ψηφαλάκια...

Καλύτερα να ζητήσετε από όλες τις υποψήφιες παρατάξεις να δεσμευτούν για την υλοποίηση της μελέτης στο πρόγραμμά τους τώρα που είναι νωρίς.

Όποιος δεν την εντάξει επίσημα στο πρόγραμμα τρώει μαύρο από τους ποδηλάτες. Όποιος την εντάξει και δεν την υλοποιήσει εκτός από τις μούτζες των ποδηλατών και το φούμο την επόμεμη φορά, δέχεται και την κριτική των αντιπάλων οι οποίοι "αν θα είχαν βγει θα την είχαν υλοποιήσει"... (ναι καλά...)

Tali Petali
Εικόνα Tali Petali
Απών/απούσα

Όσο περισσότερο κόσμο δουν την Τρίτη εκεί, τόσο το καλύτερο! Να καταλάβουν πως δεν απαιτούν μονάχα 5 ποδηλάτες την κατασκευή των ποδηλατοδρόμων! Συμφωνώ με τον Κώστα πως δυστυχώς όλα τα έργα πραγματοποιούνται πριν τις εκλογές. Μετά όλοι βολεύονται! Τώρα πρέπει να κινηθούμε! Καλημέρα!

+blog

Be-Bop-A-Bike
Εικόνα Be-Bop-A-Bike
Απών/απούσα

Αν μαζευτεί ο κόσμος που ήρθε το Μάρτιο στην ποδηλατοπορεία, σίγουρα θα τους πείσουμε. ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ. Προλαβαίνουμε!!!

orck
Απών/απούσα

Να ερθουμε με ποδηλατο η καλυτερα χωρις για να μπουμε στην αιθουσα;

Malavidas
Εικόνα Malavidas
Απών/απούσα

Πάμε ρε Δήμαρχε γερά!!! Να δω την Ομήρου που είναι τίγκα στα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα να έχει ποδηλατόδρομο και τι στον κόσμο!!!

orck
Απών/απούσα

H Ομηρου εχει 6 μετρα πεζοδρομιο απο καθε πλευτα, δεν ειναι δυσκολο να χρησιμοποιησουν το πεζοδρομιο για να γινει ο ποδηλατοδρομος.

cdouvis
Απών/απούσα

το θέμα είναι σοβαρο. Απόψε κρίνονται πολλά. Αν δεν πλακώσει λαός στην πλατεία τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Γιααα να βλέπω κινητικότητα

Μου φαίνεται ότι όλοι είναι απασχολημένοι να χαζεύουν τις φωτο και τα βίντεο της πορείας ψάχνοντας τη φάτσα τους :P

cdouvis
Απών/απούσα

@z0udi
Ελπίζω να έρθεις από κει απόψε να συζητήσουμε και την ιδέα σου για τις άλλες παρατάξεις
Δεν νομίζω όμως ότι τα προεκλογικά έργα είναι απαραιτήτως πρόχειρα. Η ποιότητα των κατασκευών (όπως και η ποσότητα) εξαρτάται από τη δική μας παρουσία και μαχητικότητα. Και από τα μυαλά των δημοτικών αρχών βέβαια αλλά ποιος μπορεί ποτέ να ξέρει τι έχει ο άλλος στο μυαλό του...

@orck
Γιατί, δεν έχεις κλειδαριά; Τουλάχιστον φέρε το κουδουνάκι σου, να το βαράς και να γίνεται ατμόσφαιρα :)

@Malavidas
Το θέμα δεν είναι να γίνει η Ομήρου. Αυτή είναι σίγουρο ότι θα γίνει και μάλιστα η δημιουργία ποδηλατόδρομου θα είναι ένα μικρό υποσύνολο της όλης ανάλπλασης, περίμενε να δεις. Το θέμα όμως είναι να γίνει ένα πραγματικό δίκτυο. Π.χ. από τη στροφή της ΝΣ μέχρι τα νεκροταφεία συν την Αρτάκης συν τις Παλαιολόγου, Μεγάλου Αλεξάνδρου και Βυζαντίου. Η Ομήρου από μόνη της δεν θα ενθαρύνει ΚΑΝΕΝΑΝ να πάρει ποδήλατο και να βγει στους δρόμους

btw: Το σχέδιο δικτύου που σας δείχνω στο λινκ από πάνω το έκανα βιαστικά και από μνήμης. Το βραδυ κοίταξα κάτι σημειώσεις που είχα στο σπίτι και διαπίστωσα ότι το σχέδιο του δήμου έχει ακόμα μεγαλύτερη πυκνότητα διαδρομών. Τι θα φτιάξουν, το 2% ?

Παρουσίες παιδιά, να βλέπω παρουσίες, ποιοι θα έρθουν?

z0udi
Απών/απούσα

Μιλάω σε δεύτερο πληθυντικό γιατί είμαι από τα δυτικά.
Τα προεκλογικά έργα δεν είναι απαραιτήτως κακό πράγμα όταν ολοκληρώνονται σε εύλογο χρονικό διάστημα και δεν μένουν στις εξαγγελίες.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

....... χρειάζεται έργα.
+1

dimik
Εικόνα dimik
Απών/απούσα

Λοιπόν από δω και πέρα θα χρειαστεί να πηγαίνουμε σε πολλά Δημοτικά Συμβούλια για να δίνουμε μάχες. Πήγαμε στα Μελίσσια, μετά στην Κηφισιά, τώρα είναι η σειρά της Νέας Σμύρνης. Ελάτε !!

Mme Souza
Εικόνα Mme Souza
Απών/απούσα

Οτν μοιραζα αφισες + χαρτακια για τν ποδηλατοπορια, παααρα πολλοι μου έλεγαν οτι θελουννα μετακινουνται με
ποδηλατο αλλα λογω ελλιψης ποδηλατοδρομων δισταζουν και φοβουνται.

Για οοοοοολους εμας θα ειμαι αποψε εκει.

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Να έρθουμε και λίγο νωρίτερα.
Βασικά αυτά είναι η συνέχεια της ποδηλατοπορείας.
Τώρα είναι που οι φωνές και οι κραυγές πρέπει να γίνουν δράσεις και αντιδράσεις.
Αντε να δούμε και τι μούτρα κουβαλάνε οι νότιοι συμβουλοι γιατί απο τους βόρειους ΜΑΠΑ τα κρέατα.

Be-Bop-A-Bike
Εικόνα Be-Bop-A-Bike
Απών/απούσα

Ήρεμα σήμερα, συνποδηλάτες! Απλά να δηλώσουμε ότι είμαστε πολλοί που θέλουμε και χρειαζόμαστε ποδηλατόδρομους. Δε νομίζω οι δημοτικοί σύμβουλοι να είναι αντίθετοι. Απλά πάνε να "λουφάρουν" λίγο με μόνο 500μ ποδηλατόδρομου. Τα λεφτά υπάρχουν. Να τους ΠΕΙΣΟΥΜΕ να τα αξιοποιήσουν, για το καλό της περιοχής

Υ.Γ. πολλά παγωτά στην πλατεία!!!!!!

ggont
Απών/απούσα

Θα προσπαθήσω να ειμαι εκει.

Στη χάραξη δε βλεπω κάποια συνδεση με τους σταθμους ΗΣΑΠ πχ στη Καλλιθέα. Πιστευω οτι ειναι σημαντικό να υπάρχει τετοια συνδεση.

rotary
Απών/απούσα

Εγώ πέρασα από εκεί (για λίγο όμως)αλλά δεν έμαθα τι έγινε τελικά.
Βγάλαμε κάποια άκρη; Πείτε γιατί αύριο δε θα μπορέσω να παραστώ στη συνάθροιση λόγο φροντιστηρίου.

Loo22
Εικόνα Loo22
Απών/απούσα

Θα προσπαθήσω να είμαι εκεί! Ένα μεγάλο μπράβο σε όσους προωθούν αυτήν την προσπάθεια, και ένα μεγαλύτερο σε όλους εσάς που συμμετέχετε!!

cdouvis
Απών/απούσα

απόψε είναι η συνέλευση μας.

8 το βράδυ
πλατεία ΝΣ
στην πυραμίδα

Λεπτομέρειες είναι δύσκολο να γράψω τώρα. Το σχέδιο το είδαμε και μας άρεσε. Τώρα θα δούμε πως θα τους πιέσουμε για να υλοποιηθεί ένα αξιοπρεπές τμήμα του μέχρι τις εκλογές του Νοεμβρίου αλλά και πως θα γίνει να δρομολογηθεί στο σύνολό του ώστε μετά τις εκλογές να έχει μπει το νερό στ'αυλάκι

cdouvis
Απών/απούσα

Οι μελετητές μου έστειλαν την παρουσίαση που μας έκαναν χτες. Τους ευχαριστώ!

Έκοψα πολύ πράγμα γιατι δεν ανέβαινε αλλιώς αλλά το πιο πολύ ήταν φωτογραφίες που δείχνουν ποδηλάτες ή ποδηλατικές εγκαταστάσεις εντός και εκτός της χώρας κλπ. Αυτά δεν πειράζει γιατι ήταν εκεί για να βοηθάνε τα μέλη του ΔΣ να παίρνουν ιδέες. Εμείς προφανώς δεν τα έχουμε και πολλή ανάγκη :) Εκοψα όμως και τις χαρακτηριστικές διασταυρώσεις όπου έδειχνε σε κάτοψη πως θα διαμορφωθει η κυκλοφορία. Θα προσπαθήσω να τις ανεβάσω κάπως, κάπου

Ετσι εδώ μέσα θα βρείτε τον χάρτη του δικτύου και τις τομές των δρόμων συν την εισαγωγή όπου εξηγείται το σκεπτικό όλων των επιλογών που έγιναν

click & enjoy!

ggont
Απών/απούσα

Προσπαθώ να θυμηθώ πως ειναι οι δρομοι τωρα και πως παρουσιαζονται στη μελέτη....

Στη Βυζαντίου πχ τα πεζοδρόμια ειναι γεματα αυτοκίνητα κάθετα παρακαρισμένα πολλες φορες.

Στην Ελ. Βενιζέλου το ΤΡΑΜ ήδη εχει μικρύνει τα πεζοδρόμια....και ο δρόμος ειναι τοσο στενος ωστε στις διασταυρώσεις με το ΤΡΑΜ να μη χωράνε δυο αυτοκίνητα και οσοι θελουν να στρίψουν να μπλοκάρουν τη κυκλοφορία. Λογικά εαν γίνει διαπλάτυνση θα πρεπει να απαγορευθούν οι αριστερες στροφες πανω στη Βενιζέλου (οπως πχ στην Αμφιθεας)

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Τα βλέπω όλα αλαμπουρνέζικα,τα γράμματα εννοώ.Μάλλον έχει να κάνει με το πρόγραμμα.Δεν πειράζει γιατί τα έχω δει αλλά για όσους δεν ήταν εχθές,συμβαίνει το ίδιο;

PANMAV30
Απών/απούσα

Ωραία η παρουσίαση όμως δίχως συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ανάθεση έργου και υπευθύνων μοιάζει ευχολόγιο. Ένα ανοιχτό θέμα επίσης είναι και η αντίδραση των οδηγών αυτοκινήτων που είναι συνηθισμένοι να παρκάρουν οπουδήποτε (χωρίς να έχουν πάντα άδικο καθώς η περιοχή μας έχει σημαντικό πρόβλημα στάθμευσης)

araXne
Εικόνα araXne
Απών/απούσα

Θα ανέβει το αρχείο/επιστολή που λέγαμε χθες για τη συλλογή υπογραφών?

Cyclelife
Εικόνα Cyclelife
Απών/απούσα

Όποιο ποδηλατόδρομο και αν υλοποιήσουν οι νεοβρωμοελληναράδες θα καταντήσει όπως και οι υπόλοιποι κουτσουρεμένοι υπάρχοντες, δηλαδή παρκαρόδρομος για αυτοκίνητα και μηχανάκια, όπως έχουν γίνει και οι περισσότεροι ελάχιστοι υπάρχοντες πεζόδρομοι.
Γιατί οι "βενζινοκουράδες" της Ελλαδομπανανίας όχι μόνο καταστρέφουν ανενόχλητοι τα πνευμόνια μας τόσα χρόνια, αλλά δεν έχουν πλέον ιερό και όσιο μιας και προβαίνουν ακόμη και σε καταστροφές σημάτων στους ποδηλατοδρόμους και ακόμη - ακόμη και σε αφαίρεση στηλών (κολωνάκια) από πεζοδρόμους για να μπορούν να πηγαίνουν (καβάλα παν στην εκκλησιά, καβάλα προσκυνάνε) στην καφετέρια, ταβέρνα κλπ. CIMG2827Κάτι τέτοιο έγινε πρόσφατα στον πεζόδρομο του Θησείου για παράδειγμα από "το ταριφάτο των νονών της κίτρινης εκμετάλλευσης" (ταξιτζήδες), το οποίο έσπασε τα κολονάκια προφύλαξης του πεζοδρόμου από τους βενζινοκάφρους για να μπορούν τα πουστοτάριφα να κάνουν πιο άνετα μανούβρες στην παράνομη πιάτσα που έχουν στήσει υπό το βλέμμα της αστυνομίας του κώλου (Δημοτικής και άλλης = ποιών συμφέροντα προστατεύουν οι ένοπλοι κύριοι; - παντως όχι των πολιτών). Το ίδιο κάνουν και οι κάτοικοι που μένουν δίπλα σε ποδηλατόδρομους: είτε παρκάρουν στην είσοδό ή και επάνω τους τα αμάξια τους και τις μοτοκουράδες τους, είτε τα σκουπίδια τους ή τους σκύλους τους πάνω στις ποδηλατολωρίδες
Είναι βέβαιο ότι τρίζουν τα κόκκαλα της Μελίνας και του Τρίτση βλέποντας σε τι χάλι μετέτρεψαν οι νεοελληνοβενζινόκαφροι το όνειρό τους για μια ευρωπαϊκού πολιτιστικού επιπέδου Αθήνα.

Tali Petali
Εικόνα Tali Petali
Απών/απούσα

Είμαστε στην τελική ευθεία! Το ανεβάζουμε οσονούπω!

cdouvis
Απών/απούσα

Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τα αντιγράψω εδώ

(σελίδα 1)
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι

  • Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.
  • Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα ΙΧ.
  • Αύξηση χρήσης ποδηλάτου, μείωση χρήσης ΙΧ για ενδοδημοτικές μετακινήσεις και μετακινήσεις προς τους γειτονικούς δήμους.
  • Αύξηση της ασφάλειας στους τοπικούς δρόμους (μείωση κυκλοφορίας ΙΧ).
  • Βελτίωση της προσπελασιμότητας του κέντρου της πόλης.
  • Βελτίωση σύνδεσης Νέας Σμύρνης με τους γειτονικούς σταθμούς μετρό (Συγγρού-Φιξ, Ν.Κόσμος, Δάφνη, Αγ. Δημήτριος, Καλλιθέα, Ταύρος).
  • Σύνδεση της Νέας Σμύρνης με τη θάλασσα και με τη ζώνη αναψυχής-τουρισμού που δημιουργείται κατά μήκος του Φαληρικού Όρμου.

(σελίδα 2)
Κύριοι πόλοι έλξης/δίκτυο ποδηλάτου

  • Έντονη συγκέντρωση πόλων έλξης στο κέντρο της πόλης
  • Διάχυση των κεντρικών χρήσεων κατά μήκος της Ελευθερίου Βενιζέλου
  • Ισχυρός πόλος διοικητικών χρήσεων κατά μήκος της Συγγρού
  • Συγκέντρωση εκπαιδευτικών πόλων περιφερειακά του κέντρου σε ορισμένα ΟΤ
  • Πολλοί και διασκορπισμένοι σε όλη την πόλη χώροι πρασίνου

(σελίδα 3)
Επιλογές ως προς τη μορφή της υποδομής

  • Μεγάλος φόρτος οχημάτων ακόμα και σε τοπικές οδούς
  • Μεγάλα πεζοδρόμια
  • Έντονο πρόβλημα στάθμευσης

==>

  • Διαχωρισμός κίνησης ποδηλάτων-αυτοκινήτων με:
  • * Αξιοποίηση υφιστάμενων πεζοδρομίων.
    * Διαπλάτυνση πεζοδρομίων, όταν δεν εμποδίζεται η στάθμευση ή όταν το πεζοδρόμιο δεν είναι ικανοποιητικού πλάτους.

  • Δημιουργία contra-flow ποδηλατόδρομου μίας κατεύθυνσης, όταν τα πεζοδρόμια και το οδόστρωμα είναι μικρού πλάτους. Συνύπαρξη ποδηλάτων-αυτοκινήτων στην άλλη κατεύθυνση
  • Μονοδρομήσεις οδών για δημιουργία χώρου για κίνηση ποδηλάτων

(σελίδα 4)
Αξιοποίηση υφιστάμενων πεζοδρομίων: Οδός Βυζαντίου

(σελίδα 5)
Διαπλάτυνση πεζοδρομίων: Οδός Σοφούλη

(σελίδα 6)
Δημιουργία contra-flow λωρίδας, συνύπαρξη ΙΧ-ποδηλάτων:
Οδός Ανδριανουπόλεως

(σελίδα 7)
Μονοδρομήσεις Οδών και δημιουργία ποδηλατόδρομου:
Άξονας Έβρου-Ηρακλείου

(σελίδα 8)
Οδός Ελευθερίου Βενιζέλου:
0.50 μέτρο διαπλάτυνση πεζοδρομίου εκατέρωθεν

(σελίδα 9)
Οδός Αγίας Σοφίας:
1 μέτρο διαπλάτυνση πεζοδρομίου

(σελίδα 10)
Οδός Μεγάλου Αλεξάνδρου:
0.50 μέτρο διαπλάτυνση πεζοδρομίου

(σελίδα 11)
Ζεύγος Κράτητος – Αιγαίου: Ζέυγος μονόδρομων λωρίδων ποδηλάτου πλάτους 1.00 μέτρου – διαπλάτυνση πεζοδρομίου

(σελίδα 12)
Επιλογές διαμόρφωσης διασταυρώσεων

  • Οι λωρίδες ποδηλάτων συνεχίζονται στο εσωτερικό των διασταυρώσεων με χρωματική διαφοροποίηση
  • Μικρή θλάση ευθυγραμμίας στις διασταυρώσεις για μείωση ταχύτητας ποδηλάτων, βελτίωση ορατότητας και απομάκρυνση από τα ΙΧ που στρίβουν δεξιά.
  • Τοποθέτηση πληροφοριακής σήμανσης για τους ποδηλάτες
  • Τοποθέτηση προειδοποιητικής σήμανσης για τους οδηγούς ΙΧ
  • Στις φωτεινές διασταυρώσεις προτείνεται η δημιουργία ξεχωριστού σηματοδότη για τα ποδήλατα. Οι ποδηλάτες περνούν δίπλα στις υπάρχουσες διαβάσεις και έχουν τους ίδιους χρόνους πρασίνου με τον πεζό
Public
Απών/απούσα

Ενημερωτικά, οι υπογραφές που συγκεντρώθηκαν, κατατέθηκαν στο Δήμο Νέας Σμύρνης με αριθμό πρωτοκόλλου 21081/20-05-2010