Οι ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ-ΝΟΤΙΑ εκπαιδεύονται. Θα πάμε για ξενάγηση-επιθεώρηση του π/δ των ΒΠ. Ο σκοπός είναι να εξοικιωθούμε με το τεχνικό μέρος των προδιαγραφών και της κατασκευής των π/δ. Αν μπορεί κάποιος ντόπιος να μας συνοδεύσει ακόμα καλύτερα. Επίσης θα ήταν πολύ χρήσιμο αν με την ευκαιρία μπορούσατε να μας μιλήσετε για το σύστημα δανεισμού ποδηλάτων της Ν.Ερυθραίας ή κάποιου άλλου δήμου
Ραντεβού
Κυριακή 6 Ιούνη, 6μμ
ΗΣΑΠ Κηφισιάς, πάνω έξοδος
Μπορούμε να το πάρουμε από πάνω (Ν.Ερυθραία) μπορούμε και να κατεβούμε κατευθείαν, θα δούμε
Οχι πως δεν θα σπάσουμε πλάκα αλλά είναι πιο πολύ βόλτα εργασίας γι'αυτό και δεν το βάζω στις ποδηλατοβόλτες
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
http://sepik.net/nea/?p=9504
θενξ αλλά εννοούσα μήπως ξέρει κάποιος λεπτομέρειες για τα ποδήλατα. Αν είναι όλα ίδια, τι προδιαγραφές έχουν, αν είναι διαφόρων μεγεθών, αν υπάρχουν παράπονα, αν δίνουν μαζί και το λουκέτο κλπ. Θέλω τη γνώμη των ντόπιων δηλαδή
Οπως επίσης και αν πάει καλά το σύστημα, αν τα έδωσαν όλα ή ακόμα, πόσο τους πήγε το μαλλί κλπ.......
Νομιζω οτι το συστημα ενοικιασης ποδηλατων στη Ν.Ερυθραια ειναι για τους δημοτες και με καποιο αντιτιμο καπου 60-70ευρω το χρονο.
Δεν ξερω αν νοικιαζουν με τη μερα/ωρα κτλ.
Μπορειτε να μαθετε περισσοτερα παιρνοντας ενα τηλεφωνακι στο δημο.
Η πρόσκληση του δήμου Νέας Ερυθραίας για τη διανομή ποδηλάτων
http://sepik.net/nea/?p=9504
να σας συναντήσω στον ΗΣΑΠ ώστε να πάμε (και) στους ποδηλατόδρομους των Βριλησσίων (αρκετά καλή δουλειά) και Χαλανδρίου.
*Αν θέλετε βέβαια να φτάσετε μέχρι Βριλήσσια.
πήγαμε είδαμε και απήλθαμε. Ευχαριστούμε τους ντόπιους που ήρθανε και μας ξεναγήσαμε, ήταν πολύ κατατοπιστικό. Τελικά προλάβαμε μόνο Κηφισιά και Ν.Ερυθραία αλλά δεν πειράζει, καλύτερα, θα έχουμε δικαιολογία για να ξαναανέβουμε. Την Εκάλη δεν υπάρχει ανάγκη να τη δούμε αλλά Βρηλίσσια, Χαλάνδρι και Ψυχικό πρέπει να πάμε
Τα συμπεράσματα που έβγαλα από τη βόλτα
- Οι πάνω δήμοι είναι πολύ "επαρχιακοί", λίγα είναι τα σημεία που θυμίζουν Ν.Σμύρνη, γι'αυτό πρέπει να πάμε και Βρη-Χαλ-Ψυχ να δούμε και μια εφαρμογή σε πιο αστικό τοπίο
- Όσο κι αν δεν μ'αρέσουν τα προστατευτικά κολονάκια θα τα δεχτώ γιατί μερικοί δεν καταλαβαίνουν αλλιώς...
- Θα μας χρειαστούνε πολλά αυτοκόλλητα :)
- Όσο πιο γρήγορα αρχίσει η απελευθέρωση (ανακατάληψη) των δημόσιων χώρων από τα ΙΧ τόσο το καλύτερο γιατί ο δρόμος είναι ακόμα μακρύς και για γενναίους
- Προφανές αλλά θέλω να το τονίζω: Οι π/δ είναι για να μας προστατεύουν στην ευθεία αλλά στις διασταυρώσεις θα ισχύει ότι και σήμερα, δλδ πρέπει να πηγαίνουμε προσεχτικά, προσεχτικά, προσεχτικά και προσεχτικά χωρίς να κοιμόμαστε γιατί όποιος κοιμάται είναι άξιος της μοίρας του. Πρώτα κοιτάμε και μετά περνάμε
- Προτιμώ μακράν το ταρτάν από τους κυβόλιθους στις ευθειες γιατι είναι πιο λείο και πιο φτηνό
- Για ορισμένες διασταυρώσεις όμως επιφυλάσσομαι. Πρέπει να το εξετάσουε κι άλλο το πράγμα. Σε πολλά σημεία είδα και το ταρτάν και τους κυβόλιθους να έχουν χάσει το αρχικό τους χρώμα και να έχουν γίνει απαράλαχτοι με τον υπόλοιπο δομο. Αυτό ήταν κακό γιατί σε ορισμένα σημεια (στα περισσότερα ίσως μέχρι να συνηθίσουν οι οδηγοί) η σήμανση δεν αρκεί και χρειάζεται το έξτρα σινιάλο που δίνει στους οδηγούς το χρωματάκι. Γιατι έφυγε το χρώμα από εκεί? Θα γίνει το ίδιο και στη Ν.Σμύρνη? Αν είναι έτσι τοτε καλύτερα κυβολιθοι που ακόμα και όταν χάσουν το χρώμα τους ξεχωρίζουν λίγο από τη χαρακτηριστική υφή τους. Αλλιώς καλύτερα ταρτάν που όπως είπα σέβεται και τα κωλαράκια των καημένων των κουρσάρων :)
- Καλό είναι να υπάρξει ομοιομορφία σε όλη την Αθήνα σε αυτό το θέμα. Ποιος είναι που μπορεί να πάρει τέτοιες αποφάσεις, ο Οργανισμός Αθήνας? Μήπως η υπερνομαρχία? Μήπως ο Θεός?
- Είναι ψιλοεπείγον να αλλάξει ο ΚΟΚ για να αποχτήσουμε κανονικά σήματα προειδοποίησης των οδηγών κλπ. Η αυτοοργάνωση δεν είναι καλό πράγμα σε αυτή την περιπτωση