Επίδομα για όσους Γάλλους ποδηλατούν από και προς την εργασία τους!

Πρωτεύουσες καρτέλες

15 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταίο σχόλιο
Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Επίδομα για όσους Γάλλους ποδηλατούν από και προς την εργασία τους!

Επίδομα Γαλλία

Ένα ακόμη μέτρο για να παρακινήσουν τους κατοίκους να χρησιμοποιούν περισσότερο το ποδήλατο τους!

Μετά από μια δοκιμαστική περίοδο 6 μηνών πέρυσι, υπάρχει πλέον επίσημο καθεστώς για όσους ποδηλατούν από και προς την εργασία τους. Το επίδομα θα εξαιρείται από τον φόρο εισοδήματος του κάθε πολίτη! Μπορεί να αποτελέσει ένα πάρα πολύ επιτυχημένο παράδειγμα και για άλλες πόλεις ώστε να ενθαρρύνουν τους κατοίκους τους να χρησιμοποιούν περισσότερο το ποδήλατο.

Δεν ξέρουμε αν η κίνηση αυτή οφείλεται την επένδυση που έγινε για την αύξηση των ποδηλατοδρόμων στο Παρίσι αλλά σίγουρα είναι πολύ ενθαρρυντικό για εμάς, τους φίλους της ποδηλασίας να βλέπουμε κάτι τέτοιο.

Το νέο καθεστώς

Το επίδομα για όσους ποδηλατούν από και προς την εργασία τους, ψηφίστηκε πριν λίγες ημέρες και φέρεται να έχει καθοριστεί στα 0,25€ για κάθε χιλιόμετρο! O Sylvain Niel, δικηγόρος που ειδικεύεται στα θέματα εργατικού δικαίου, δήλωσε στο Γαλλικό περιοδικό Capital Managment, πως η νομοθεσία δεν είναι υποχρεωτική αλλά προαιρετική προς τους εργοδότες και προβλέπει πως θα είναι ένα θέμα για τις ετήσιες διαπραγματεύσεις μεταξύ των συνδικαλιστών και των εργοδοτών -όπου υπάρχουν συνδικάτα- ή απλά θα είναι στην διακριτική ευχέρεια του κάθε εργοδότη. Το επίδομα, ωστόσο θα απαλάσσεται από τον φόρο εισοδήματος, όπως ισχύει ήδη για όλα τα έξοδα μετακίνησης από και προς την εργασία.

Η πρώτη δοκιμή

Το 2014 η Γαλλική Κυβέρνηση, ξεκίνησε πιλοτικά μια πρωτοποριακή δοκιμή, στην οποία συμμετείχαν 18 εταιρίες προσφέροντας σε περισσότερους από 8000 υπαλλήλους τους, επίδομα 0,25€ για κάθε χιλιόμετρο που διένυαν με το ποδήλατο από και προς την εργασία τους. Δοκιμαστικά συμμετείχαν 380 άτομα μεταξύ των μηνών Ιουνίου και Νοεμβρίου όπου κατά μέσο όρο έκαναν 12 φορές την διαδρομή σπίτι-εργασία-σπίτι με μέση απόσταση 3,5 χιλιόμετρα. Σε κάθε άτομο αποδόθηκαν περίπου 21€ για κάθε μήνα, το οποίο ήταν αρκετά χαμηλότερο από το αναφερόμενο μέγιστο των 30-55€ ανά μήνα.

Κατά την δοκιμαστική περίοδο, 19% των συμμετεχόντων άλλαξαν συνήθεια από το να οδηγάνε (το 5% από αυτούς μάλιστα οδηγούσαν μόνοι τους). Επίσης, το ένα τρίτο από το δείγμα ανέφεραν ότι άρχισαν να χρησιμοποιούν το ποδήλατο και για άλλους σκοπούς, πέρα από την αποκλειστική χρήση για να πηγαινοέρχονται στην εργασία τους.

Στην Ελλάδα δεν ξέρουμε αν ο κόσμος είναι έτοιμος για κάτι παρόμοιο, αλλά ένα μικρό επίδομα κάθε μήνα ίσως να παρακινήσει αρκετούς να αρχίσουν να χρησιμοποιούν το ποδήλατο, αλλά οι υποδομές και η παιδεία μας -ποδηλατική και οδηγική- υπολείπονται πάρα πολύ σε σύγκριση με τις χώρες του εξωτερικού.

Πηγή: sela.gr

Το δικό μου σχόλιο: δεν νομίζω πως χρειαζόταν αυτό το περί υποδομών και παιδείας στο παραπάνω κείμενο. Απλά, έχω βαρεθεί τη γκρίνια!

Αξιολόγιση: 
0
Η αξιολόγηση σας: καμία
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (7 ψήφοι)
i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Κι εγώ, καθόλου μα καθόλου δεν συμπαθώ την γκρίνια.

Όμως ξέρω ότι με τον τρόπο που φορολογεί το ελληνικό σαπιόκρατος, δεν αποκλείεται να το ζήσουμε κι αυτό: επειδή οι ποδηλάτες που πάνε με ποδήλατο στη δουλειά βλάπτουν την κρατική οικονομία, μη χρησιμοποιώντας αυτοκίνητο από το οποίο το κράτος κερδίζει λεφτά, η μετάβαση με ποδήλατο στη δουλειά να φορολογείται.

Τα διεστραμμένα μυαλά του "οικονομικού επιτελείου" σίγουρα το έχουν σκεφτεί, μην αμφιβάλεις γι΄ αυτό καθόλου.

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

...αλλά δυστυχώς φίλε μου, συμφωνώ μαζί σου.
Είναι κάτι που το έχω σκεφτεί κι εγώ.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.............και στην Ιταλία!!!!!
Η πόλη Massarosa της Ιταλίας θα πληρώνει τους πολίτες της με εκατοντάδες ευρώ, με την προϋπόθεση όμως ότι αυτοί θα κυκλοφορούν με ποδήλατο αντί για αμάξι.

http://www.antenna.gr/news/weird/article/428416/italiki-poli-plironei-toys-polites-tis-na-kykloforoyn-me-podilato-

κόλλησε και το Μιλάνο,λέτε να κολλήσει και η Αθηνα.
Το Μιλάνο πληρώνει πολίτες να χρησιμοποιούν ποδήλατα για να καταπολεμήσει τη ρύπανση

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Οντως πολυ καλο. Δεν χρειαζεται να δινουν μεγαλο επιδομα, ενα τυπικο θα ειναι καλο για τη διαδωση του ποδηλατου. Δεν χρειαζεται να σκεφτομαστε με την τσεπη, κερδισμενοι θα βγουμε ολοι, ποδηλατες και μη, αν κανουν περισσοτεροι ποδηλατο. Ακομα και χωρις επιδομα

Και καλα τα ειπες σχετικα με τις υποδομες, δεν χρειαζονται. Η κουλτουρα της μαζας και ο αποκλειστικα εισπρακτικος προσανατολισμος του κρατους και των παρακλαδων του ομως ειναι μεγαλο αγκαθι

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Κι εγώ, καθόλου μα καθόλου δεν συμπαθώ την γκρίνια.

Όμως ξέρω ότι με τον τρόπο που φορολογεί το ελληνικό σαπιόκρατος, δεν αποκλείεται να το ζήσουμε κι αυτό: επειδή οι ποδηλάτες που πάνε με ποδήλατο στη δουλειά βλάπτουν την κρατική οικονομία, μη χρησιμοποιώντας αυτοκίνητο από το οποίο το κράτος κερδίζει λεφτά, η μετάβαση με ποδήλατο στη δουλειά να φορολογείται.

Τα διεστραμμένα μυαλά του "οικονομικού επιτελείου" σίγουρα το έχουν σκεφτεί, μην αμφιβάλεις γι΄ αυτό καθόλου.


...
Κι εγώ, καθόλου μα καθόλου δεν συμπαθώ την γκρίνια.

...
Στην Γαλλία και την Ιταλία είναι καλοί και το κράτος είναι φρεσκόκρατος ενώ εδώ είμαστε κακοί και το κράτος είναι σαπιόκρατος;
Ή μπορεί να φταίει και κάτι άλλο;

panoss
Απών/απούσα

didotou wrote:
Ή μπορεί να φταίει και κάτι άλλο;

Άρα δέχεσαι ότι φταίει το δήθεν κράτος ('σαπιόκρατος') που έχουμε, απλώς αναζητάς και το κάτι άλλο που φταίει εκτός από το κράτος.
Σωστά;

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Ολόσωστα.
Για τη φορολογία, φταίει το σαπιόκρατος.
Για το σαπιόκρατος όμως τις πταίει;
Εμείς!

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Ανέφερα στην αρχή για τη γκρίνια.
Το έχω κάνει και σε άλλα σημεία του φόρουμ.
Βλέποντας πως από παντού ακούγονται υποσχέσεις, ελάχιστα όμως ουσιαστικά γίνονται από την κεντρική εξουσία, θεωρώ πως πια δεν υπάρχει άλλος δρόμος από τη δράση των κοινωνικών ομάδων.
Αν λοιπόν θέλουμε πραγματικά να αλλάξει κάτι (στο θέμα μας, στη μετακίνηση με ποδήλατο) πρέπει να παρουσιάσουμε ένα μαζικό κίνημα προς αυτό το σκοπό.
Το κάναμε αρχικά και το ποδήλατο κατέκτησε τη θέση του στο Μετρό, στον ΗΣΑΠ, στα Τραμ (δυστυχώς όχι και στα λεωφορεία), στους δρόμους. Πολλοί έβγαλαν τα ποδήλατά τους από τις αποθήκες, αγόρασαν καινούργια.
Αν όμως θέλουμε να γίνουν περισσότερα, τότε πρέπει να κάνουμε περισσότερα: για παράδειγμα αν χίλια ποδήλατα κατέβουν την Κηφισιάς ή τη Μεσογείων ή οποιονδήποτε άλλο μεγάλο δρόμο με τους αναβάτες να πηγαίνουν ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ και όχι για διασκέδαση, τότε πιθανότατα πολλοί θα προβληματιστούν. Ιδίως αν αυτό γίνει σε τακτική βάση και όχι μία μόνο φορά.
Όμως, κάτι τέτοιο φαίνεται δύσκολο να γίνει ακόμα και μία φορά, πόσο μάλλον πολλές.
Από την κεντρική εξουσία δεν περιμένω καμία πρωτοβουλία για τη μείωση της κίνησης με χρήση των «απολιθωμένων» καυσίμων (fossil fuel). Καμία απολύτως. Ό,τι γίνει, θα γίνει από εμάς.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Πρόταση 1.
Η ΟΝΝΕΔ και η ΔΑΠ ΝΔ-ΦΚ να οργανώσουν ΑΡΑΧΩΒΑ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΗ. (Καί ΜΥΚΟΝΟ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΗ καλή είναι αμα καλοκαιριάσει). Να βγαίνουν επίσης στις γειτονιές με ΠΟΔΗΛΑΤΑ και να ενημερώνουν τους πολίτες για τα ωφέλη της ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ και της ΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ.
Πρόταση 2.
Η ΚΝΕ και η ΜΑΣ μαζί με το ΠΑΜΕ να μοιράζουν φυλλάδια και να κάνουν διαδηλώσεις με ΠΟΔΗΛΑΤΑ. Επίσης να οργανώσουν ΓΙΟΡΤΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΡΙΤΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΗΣ ΚΝΕ. (Με μαθήματα για αρχαρίους διότι το πάρκο Τρίτση ενδείκνυται).
Πρόταση 3.
Ο ΕΡΑΝΟΣ της ΑΓΑΠΗΣ της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ να γίνεται στις γειτονιές ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΑ με ΠΑΠΑΔΕΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΟΔΗΛΑΤΑ και κυριούλες με σπαστά τα οποία θα τα διπλώνουν και με αυτά στο χέρι, θα κτυπούν τις πόρτες των διαμερισμάτων. Επίσης: ΧΩΡΟΙ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΣΤΑ ΠΡΟΑΥΛΙΑ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΚΑΙ εισαγωγή μαθημάτων για αρχαρίους στα ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΑ.
...
-Να τα δω κι ας πεθάνω

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Αγαπητή didotou, θεωρώ πως έκανες ένα άστοχο σχόλιο.
Με φόβο να ανοίξω ένα «χείμαρρο» δηλώσεων που ενδεχομένως να ακολουθήσουν την παρακάτω παράθεση, ελπίζω πάντοτε πως όπως σέβομαι τα πιστεύω των άλλων, το δικαίωμα των άλλων να πιστεύουν διαφορετικά απ' όσα πιστεύω εγώ, έτσι και οι άλλοι αναγνωρίζουν και σε μένα το ίδιο δικαίωμα.

Αν θέλεις, ρίξε μια ματιά στο παρακάτω:

᾿Από τήν ἄλλη πλευρά, μέ τήν ποδηλασία ἐπιδιώκεται ἡ ἄθληση, ἡ προώθηση τοῦ οἰκολογικοῦ φρονήματος καί ἡ μύηση στό νά χρησιμοποιεῖται τό ποδήλατο ὡς κύριο μέσο μεταφορᾶς μέσα στήν πόλη ἀλλά καί στά περίχωρα, γνωρίζοντας τίς μοναδικές φυσικές ὀμορφιές της. Σέ αὐτό τό ἀθλητικό τμῆμα ἡ πρόσκληση ἔγινε σέ παιδιά καί γονεῖς καί ἡ ἀνταπόκριση ἦταν ἀρκετά ἱκανοποιητική, ὥστε νά δημιουργηθεῖ ἡ πρώτη οἰκογενειακή ὁμάδα ποδηλάτου. Τά μαθήματα ποδηλασίας πρόκειται νά συνεχιστοῦν καί κατά τήν καινούργια ἱεραποστολική χρονιά στόν προαύλειο χῶρο τοῦ ῾Ιεροῦ Ναοῦ τῶν ῾Αγίων Κωνσταντίνου κι ῾Ελένης, στήν παραλία τοῦ Βόλου. Οἱ «μαθητές» ποδηλάτες στίς συναντήσεις προσκομίζουν τά δικά τους ποδήλατα ἐνῶ ἡ ῾Ιερά Μητρόπολη, στήν προσπάθειά της ν' ἀνταποκριθεῖ στίς πρῶτες ἀνάγκες τῶν ἀθλητῶν ἔχει στήν κατοχή της ἤδη δέκα ποδήλατα. Σ' αὐτό τό ἀθλητικό τμῆμα προπονητής εἶναι ὁ Μίλτος Μεσολογγίτης, μαζί μέ τήν συμπαράσταση τοῦ Διακόνου Κωνσταντίνου Ρήγα.

Πηγή

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Απάντηση από τον didotou:
Άριστα! (δεν το ήξερα)
Μπράβο τους.
ΤΕΛΕΙΟ!
Διάνα έπεσα λοιπόν.
Αυτό πρέπει να κάνουν ΠΑΝΤΟΥ.
Όχι μόνο από τον Δημητριάδος.
Τέλος πάντων.
Άρα να που από την μία πρόταση καααατι πάει να γίνει. Αναμένουμε και από Άνθιμο, Καλαβρύτων, Πειραιώς κλπ.
...
Λες να μας βγουν και οι ΚΝίτες και οι ΟΝΝΕΔίτες τώρα με ποδηλατικές απόψεις και να πρέπει να....πεθάνω;
...
Φίλε Automation μαζί σου είμαι. Δεν θίγω "Πιστεύω".
(Εκτός κι αν το χιούμορ είναι παράνομο.)
Αναφέρω τα τρία αυτά "Πιστεύω" επειδή ακριβώς Σέβομαι και αναγνωρίζω την τεράστια συμβολική επιρροή που ασκούν Άμεσα ή Έμμεσα στην Ελληνική κοινωνία αποτελώντας τους Ιδρυτικούς της Μύθους. Πολιτικοί οι δύο πρώτοι και θρησκευτικός ο δεύτερος.
Από την άλλη θίγω όμως τον τρόπο που αυτά τα πιστεύω κλείνονται (στην μεγάλη τους πλειοψηφία) σε κουτάκια, βαραίνουν, σκληραίνουν και παύουν να επικοινωνούν και να ακούνε και να αφουγκράζονται το τι συμβαίνει γύρω τους με αποτέλεσμα να συμπαρασύρουν μαζί τους ολόκληρη την κοινωνία.
...
Ο Δημητριάδος είναι άψογος γιά το συγκεκριμένο θέμα.

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Συγγνώμη για την...αλλαγή φύλου (αυτό το -ou στο τέλος μπερδεύει να πάρει χεχε).
Το χιούμορ σίγουρα δεν είναι παράνομο

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Χα χα!
Χαίρομαι που μπορούμε να έχουμε ...σύμφωνο συμβίωσης!
...
Τα παραπάνω αποτελούν την (εν μέρει χιουμοριστική) άποψή μου γιά το "σαπιόκρατος" του i.alli.elada.
Το "σαπιόκρατος" αυτό δεν φτιάχνεται από εμάς αδιαμεσολάβητα. Υπάρχουν οι ενδιάμεσες δομές μέσα από τς οποίες χάνεται το παιγνίδι.
...
Στο "σημασία δεν έχει να γκρινιάζουμε αλλά να Περνάμε Καλά".
Στο "σημασία δεν έχει το πόσο μπορούμε να βελτιώσουμε το τώρα αλλά η Λαϊκή Εξουσία".
Και στο "σημασία δεν έχουν τα εγκόσμια αλλά να είσαι καλός και ευσεβής" και "έχει ο Θεός".
...
Οι τρεις αυτές προτάσεις γίνονται μεν με χιούμορ (θεωρώντας ότι βρίσκονται στην σφαίρα του Υπερφυσικού - να όμως που από την μία διαψεύσθηκα ήδη ευχάριστα -έστω και αν είναι μόνο στην Μητρ. Δημητριάδος) αλλά από την άλλη πραγματικά πιστεύω ότι ΑΝ γίνονταν πραγματικότητα ΘΑ ΚΑΝΑΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΙΚΗ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ, στην Ελληνική Πόλη και έμμεσα στους ίδιους διότι θα τους έδινε και ένα πιό ενδιαφέρον προφίλ.
...

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Τα (μάλλον μοναδικά) ελληνικά σχόλια στο Madame Butterfly του Puccini με την Μαρία Κάλλας από τον απολαυστικό MrMitsaras7.