Σπαστό για την Δουλειά

Πρωτεύουσες καρτέλες

28 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταίο σχόλιο
jameira
Απών/απούσα

Μελλοντικοί συνάδελφοι χαίρεται.
Σε λίγο καιρό τα γραφεία μας μετακομίζουν στο Μαρούσι και για να πηγαίνω στη δουλειά μου (Κολωνός – Μαρούσι Δαχτυλίδι ) θα πρέπει να παίρνω τον ΗΣΑΠ από Αττική(1.5 χιλιόμετρα) να σταματάω Νερατζιώτισσα και μετά να συνεχίζω με ένα σπαστό ποδήλατο(2.5 χιλιόμετρα).
Ύστερα από σχετικό ψάξιμο βλέπω ότι η καλύτερη επιλογή σπαστού είναι μεταξύ Bromton και Dahon.H Brompton δεν έχει μεγάλη γκάμα αλλά όσοι τα έχουν τα εκθειάζουν, από την άλλη η Dahon έχει αρκετά να διαλέξεις ανάλογα και με τα λεφτά που διαθέτει ο καθένας.
Τι προτείνετε, ειδικά αυτοί που έχουν εμπειρία με παρόμοιες καταστάσεις;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

«Υ.Γ.» η διαδρομή είναι μικρή για το ποδήλατο (1.5 & 2.5 χιλιόμετρα) αλλά μην ξεχνάτε ότι είναι καθημερινή.

Αξιολόγιση: 
0
Η αξιολόγηση σας: καμία
0
0 ψήφοι
Amsterdam
Απών/απούσα

Το brompton έχει τη διαμόρφωση που θέλει ο ποδηλάτης!

jameira
Απών/απούσα

Αν εννοείς επιλογή τιμονιού και σέλας νομίζω ότι και στα Dahon μπορείς να κάνεις το ίδιο.

Kalchas
Εικόνα Kalchas
Απών/απούσα

Και εγώ το ίδιο ψάχνω αλλά σκεφτόμουν να δοκιμάσω σπαστό ideal (κυκλοφόρησαν πρόσφατα). Το θέμα είναι ότι είμαι άσχετος από περιφερειακά και δεν μπορώ να τα συγκρίνω εύκολα. Το θέμα είναι ότι τα brompton ξεκινούν από €1200 ενώ τα dahon από €300.
Την Πέμπτη θα πάω να δω από κοντά και θα επανέλθω.

Amsterdam
Απών/απούσα

jameira wrote:
Αν εννοείς επιλογή τιμονιού και σέλας νομίζω ότι και στα Dahon μπορείς να κάνεις το ίδιο.

http://www.brompton.co.uk/explorer/bikes/

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...για τα Brompton, το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να περασεις μια βολτα απο την εταιρια που τα εισαγει: Action 3.
Νομιζω πως απο εκει, μπορεις να παρεις και ενα Brompton για test ride αν θελεις, για καμμια-δυο μερες.

Amsterdam
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
...για τα Brompton, το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να περασεις μια βολτα απο την εταιρια που τα εισαγει: Action 3 στους Αμπελοκηπους.
Νομιζω πως απο εκει, μπορεις να παρεις και ενα Brompton για test ride αν θελεις, για καμμια-δυο μερες.

Πολύ σωστά,το δικό μου test ride κράτησε μία ολόκληρη εβδομάδα!!

jameira
Απών/απούσα

Σίγουρα το καλύτερο ειναι να κάνεις τεστ drive το Brompton το dahon το ideal και όσα περισσότερα μπορεί.
Το θέμα ειναι ότι οποιοδήποτε τεστ drive δεν μπορεί να σου προσφέρει τα συμπεράσματα μια μακροχρόνιας εμπειρίας, ειδανικά δε αν αυτή η εμπειρία περιλαμβάνει πάνω απο μια μάρκα και/ή μοντέλο.

jameira
Απών/απούσα

Amsterdam πως κατάφερες να κρατήσεις το ποδήλατο μία εβδομάδα για τεστ ride;

xrispa
Εικόνα xrispa
Απών/απούσα

Αγαπητέ συνάδελφε καλώς ήλθες και καλή ποδηλατική αρχή.
Συστήνω ανεπιφύλακτα DAHON! Το έχω 3 χρόνια τώρα, ακριβώς για αυτές τις μετακινήσεις και σταδιακά άρχισα να κάνω πολύ μεγαλύτερες μετακινήσεις και να χρησιμοποιώ τα ΜΜΣ, μόνο όταν χρειάζεται (κακές καιρικές συνθήκες, πολύ ζέστη - με όποιο ποδήλατο και να είσαι δεν γίνεται να εμφανίζεσαι στην δουλειά μέσα στην λάσπη ή τον ιδρώτα).
Αν μπορείς να δώσεις κάτι ανάμεσα στα 300 και τα 1200 ευρώ συστήνω το 7τάχυτο dahon vitess με την ενσωματωμένη τρόμπα στο παλουκόσελο. Τραβάει καλά και δεν θα σε εγκαταλήψει ούτε θα σε ταλαιπωρήσει. Πιστό φιλαράκι κάθε μέρα! Έχω επενδύσει και μερικά χρήματα σε συστημα μεταφοράς τσάντας (σχεδόν σε καθημερινή βάση κουβαλάω laptop, διάφορα έγγραφα, μαζί με φαγητό, αντζέντες, πορτοφόλια κλπ) και κάνω άψογο comuting. Τέλος να σημειώσω ότι είμαι 40+ και κατά βάση κάνω μέτρια καθιστική ζωή, με φορτωμένο πρόγραμμα, που σημαίνει ότι οι αντοχές είναι μετρημένες τόσο λόγω ηλικίας όσο και λόγω ευθυνών.
Ο έρωτας με τα πανέμορφα designατα brompton παραμένει ανεκπλήρωτος (φυσικά λόγω κόστους).
Το dahonακι μου όμως το λατρεύω και το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Αυτά και καλή αρχή

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

Έχοντας περάσει και απο dahon vitesse d7hg (με εσωτερικό κέντρο) που το είχα για ένα 6μηνο μπορώ να πω με ασφάλεια ότι το brompton είναι ΜΑΚΡΑΝ καλύτερο ποδήλατο. Ναι, συμφωνώ, είναι τα διπλά λεφτά (από το d7hg), αλλά μέχρι στιγμής μέσα σε λιγότερο από 1 χρόνο έχει μαζέψει 1700km χρήσης (και δεν μπορώ να πω ότι το καλομεταχειρίζομαι...) και δεν έχει πάθει ΤΙΠΟΤΑ. steel is real. Επίσης έχει διάφορες τσαντούλες (έχω την C-bag, φοβερή και χωράει τα πάντα).
Φυσικά το σημαντικότερο από όλα είναι η οδική του συμπεριφορά. Είναι σταθερό και έχει φρένα απίστευτα, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι μοναδική. Τα εργοστασιακά του λάστιχα σηκώνουν 100psi
Δε λέω άλλα γιατί θα νομίζουν ότι παίρνω και ποσοστά :P

Κηπουρός
Απών/απούσα

...με 4 + 4 χιλιόμετρα καθημερινά. Πολύ ευχαριστημένος και πολύ εξυπηρετικό εργαλείο. Αυτη τη bromptonmania ποτέ δεν την κατάλαβα. Ισως γιατί ποτέ δεν με ένοιαζε να πάρω ένα seat leon Turbo. Και ένα peugeot θα σε πάει μία χαρα από το Α στο Β. Δηλαδή το dahon δεν καταπίνει χιλιόμετρα; Του κάθονται στο λαιμό; 4 + 4 κάνω, 4 + 4 θα κανω πάντα και το ποδήλατο είναι μια χαρά. Είναι σπαστό. Μπορείς με τα υπόλοιπα που θα έδινες για το σουπερ ντουπερ χειροποίητο καταβροχθέα άφθονων χιλιομέτρων, να αγοράσεις ένα κανονικό ποδήλατο. Σε καμμία περίπτωση το dahon δεν έχει αντικαταστήσει το trekking μου. Είναι απλά ένα εργαλείο που με πάει και με φέρνει στη δουλεια ικανοποιητικότατα. Ένα test drive για κάποιες μέρες δεν θα σου προσφέρει πολλά αν δεν είσαι μαθημένος στην ποδηλασία. Μέχρι να ξεπονέσει ο απατός σου και ξεπιαστουν τα πόδια σου θα πρέπει να το επιστρέψεις. Σαφώς και δοκίμασε αρκετα ποδήλατα. Απλά μην υπερενθουσιαστείς και πάρε αυτό που θα ικανοποιήσει τις ανάγκες σου.

@xrispa: Για δώσε περισσότερες λεπτομέρεις για τα τσαντίδια γιατι άνοιξε πάλι ο καιρός και η πλάτη κάνει πλατσα πλούτσα.

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Σωστος ο Columbus για το Action 3.
Τα παιδια ειναι πολυ εξυπηρετικοι
και θα βοηθησει πολυ το test ride.

Απο την αλλη ομως η τιμη τους ειναι πολυ ακριβη
και συν τοις αλλοις τα Dahon φευγουν πολυ ευκολα
αν/οταν αποφασισεις να το πουλησεις.

Παντως ειτε Dahon ειτε με Brompton
yoy can't go wrong

siourdos
Απών/απούσα

Θα σου έλεγα να πάρεις το Dahon επειδή είναι αρκετά φθηνότερο.

Η διαδρομή που κάνεις δε νομίζω να θέλει κάτι τρομερό και εξεζητημένο που να δικαιολογεί 1000€.

Έχω ένα dahon espresso και κάνω καθημερινά διαδρομή περίπου 15 χλμ. Το πρόβλημα είναι ότι λόγω γεωμετρίας δε μπορείς να κάνεις παραπάνω αποστάσεις (τουλάχιστον εγώ).

Το μόνο αρνητικό με το espresso είναι ότι πρέπει να ρίξω τα καθίσματα πίσω για να χωρέσει στο αυτοκίνητο. Αλλά αν πάρεις το κλασικό σπαστό δεν θα έχεις πρόβλημα

ibex
Εικόνα ibex
Απών/απούσα

Καταρχην να ενημερωσουμε την Jameira οτι δεν απαιτειται να εχεις σπαστό για να μπεις στον ΗΣΑΠ , αλλα οποιοδηποτε ποδηλατο στο πρωτο και τελευταιο βαγονι.

Κηπουρός
Απών/απούσα

Αλλά να δεί τι παίζει με τις ώρες που θα παίρνει τα τραίνα από κόσμο γιατί κι εγώ με κανονικό ξεκίνησα στον προαστιακό και σε σπαστό κατήντησα εεεε κατέληξα!

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

Κηπουρός wrote:
Αυτη τη bromptonmania ποτέ δεν την κατάλαβα.

εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω την dahonομάνια

Κηπουρός wrote:
Σε καμία περίπτωση το dahon δεν έχει αντικαταστήσει το trekking μου.

... σε αντίθεση με το brompton μου που πλέον βγαίνω και για προπόνηση με αυτό (ανάβαση Πεντέλης κλπ), ενώ υπάρχει γνωστός που έχει κάνει και τρίαθλο με αυτό.

Κηπουρός wrote:
Ένα test drive για κάποιες μέρες δεν θα σου προσφέρει πολλά αν δεν είσαι μαθημένος στην ποδηλασία. Μέχρι να ξεπονέσει ο απατός σου και ξεπιαστουν τα πόδια σου θα πρέπει να το επιστρέψεις.

εγώ πάλι πιστεύω ότι πρέπει να καβαλήσεις οποιοδήποτε ποδήλατο είναι υποψήφιο. Μπορεί κάποιο από αυτά να μην σε βολέψει από την αρχή. Μπορεί αυτό το ποδήλατο που δεν θα σε βολέψει να είναι το brompton (δύσκολο, αλλά όχι απίθανο) και να σε βοηθήσει να καταλήξεις σε ένα dahon

ibex wrote:
Καταρχην να ενημερωσουμε την Jameira οτι δεν απαιτειται να εχεις σπαστό για να μπεις στον ΗΣΑΠ , αλλα οποιοδηποτε ποδηλατο στο πρωτο και τελευταιο βαγονι.

σαφώς και επιτρέπεται full size ποδήλατο...

Κηπουρός
Απών/απούσα

Καμμία dahonomania. Οτιδήποτε αξιόπιστο που δεν κοστίζει 2 και 3 φορές πάνω από αυτό που πραγματικά μπορεί να χρειάζεται κάποιος είναι οκ.

To ότι κάνεις προπόνηση με το brompton και ένας φίλος σου κάνει τρίαθλο πραγματικά θα βοηθήσουν κάποιον να επιλέξει ένα ποδήλατο για commuting?

Ένας φίλος μου κάνει κωλοτούμπες με BMX. Jameira πάρε ένα BMX γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί να πηδήξεις πάνω από ένα ταξι με 360.

Συγχωρέστε μου το ύφος αλλά μην σχολιάζετε πάνω στα σχόλια μου και καταλάβετε ότι οι περισσότεροι δεν είναι παθιασμένοι ποδηλάτες που τα παρατάνε όλα για να πάνε καμμία 20αρια χλμ βολτίτσα.

Το ποδήλατο είναι εργαλείο και όποιος χρειάζεται προπόνηση τον περιμένω στο στίβο να κάνουμε μερικά 100αρακια

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

Κηπουρός wrote:
Ένας φίλος μου κάνει κωλοτούμπες με BMX. Jameira πάρε ένα BMX γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί να πηδήξεις πάνω από ένα ταξι με 360.

ή μπορείς να το κάνεις και με brompton
http://www.youtube.com/watch?v=G62gRmdIBY0

Κηπουρός
Απών/απούσα

χαχαχα
άντε οκ πάω πάσο

jameira
Απών/απούσα

Παιδιά είστε απίθανοι, νομίζω ότι μου λύσατε αρκετές απορίες αλλά για να μην χαλαρώνουμε ορίστε και μερικές ακόμα.
1. Tsag-Ataq : Με απασχολεί πολύ το μάζεμα και από ότι έχω δει στο internet το Brompton μαζεύει περισσότερο, εσύ που είχες και Dahon κατάλαβες διαφορά όταν έμπαινες στα ΜΜΜ, υπάρχει περίπτωση να πάρω Dahon και να το μετανιώσω γιατί θα με δυσκολέψει ο όγκος του σε σχέση με το Brompton(μην ξεχνάμε ότι θα το παίρνω καθημερινά);
2. Xrispa :Ναι δώσε πληροφορίες για τα τσαντίδια γιατί ποτέ δεν ξέρεις και
Κάποιος φίλος μου είχε προτείνει σπαστό ηλεκτρικό αλλά νομίζω ότι πάμε αλλού.

Tsag-Ataq: φοβερά τα παιδιά με τα Brompton αλα ΒΜΧ

vec
Απών/απούσα

Απλά να ξέρεις ότι πλέον ο ΗΣΑΠ σπάνια πήζει. Ακόμα σε ώρες αιχμής.
Επίσης την επιστροφή που είναι κατηφόρα, και όλη με το ποδήλατο να την πάρεις, τον ίδιο χρόνο θα κάνεις. Αν όμως επιμένεις στη χρήση του ΗΣΑΠ, δε νομίζω ότι αξίζει να δώσεις 1000 ευρώ για να κάνεις 6χλμ τη μέρα. Δώσε 300 για το dahon και όταν ψηθείς με τα 600 που θα σου μείνουν παίρνεις εργαλείο που σκοτώνει για να κάνεις άνετα και όλη τη διαδρομή τις μέρες που θες.
(ναι ΟΚ, ξέρω πως μπορείς να την κάνεις και με το dahon, και με το brompton, αλλά οι νόμοι της φυσικής είναι αμείλικτα υπέρ του τροχού των 28'')

Amsterdam
Απών/απούσα

Είμαι ίδια περίπτωση με τον Tsag-Ataq,ήμουν κάτοχος D7hg και αντικαταστάθηκε με brompton!!Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί του!!
Το brompton είναι το μοναδικό μέσο μεταφοράς για μένα,είχα στην κατοχή μου δύο scooter τα οποία και πωλήθηκαν και ήδη έχω βάλει αγγελία και για το αυτοκίνητο!!
Η επιλογή σπαστού κατ΄ εμέ εξαρτάται όχι μόνο από το οικονομικό αλλά και από τις ανάγκες και τις υποχρεώσεις του καθενός!!!
Για 4+4 χλμ. ημερησίως θα κατευθυνόμουν σε dahon,για να αποσβεσθεί το υψηλό κόστος αγοράς για ένα τόσο ακριβό ποδήλατο σαν το brompton θα πρέπει να διανύεις αρκετά χλμ. ημερησίως!!!Εκτός αν έχεις το χρήμα οπότε δεν σ΄ενδιαφέρει..

Όσον αφορά το test drive,αρχικά το παρέλαβα για τέσσερις ημέρες με option να κρατηθεί επιπλέον τρεις ημέρες!!Μάλλον ο Στάθης κατάλαβε ότι είμαι σοβαρά ενδιαφερόμενος για την αγορά brompton μιας και ήδη ήμουν κάτοχος σπαστού (D7hg).

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

@κηπουρός: Πέρα από την πλάκα, δεν έχεις άδικο, το brompton ίσως είναι υπερτιμημένο και σίγουρα μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου και με ένα dahon. Προσωπικά όμως (δεν ξέρω, ίσως έπεσα στην περίπτωση) με το dahon ταλαιπωρήθηκα πολύ με service, έμεινα πολύ καιρό χωρίς ποδήλατο επειδή περίμενα ένα ανταλλακτικό κλπ. Το brompton καλώς ή κακώς δεν είναι μόνο εργαλείο, αλλά είναι και φετίχ, είναι και αντικείμενο πόθου. Έχοντας καβαλήσει και τα 2, το brompton το μόνο μειονέκτημα που έχει είναι η τιμή του.

@vec: τα δύο ποδήλατα είναι μια λύση (dahon+κάτι σε 700c), αλλά αυτή τη στιγμή αν μου έλεγες ότι σου παίρνω όλα τα ποδήλατα και πρέπει να κρατήσεις μόνο ένα, μάλλον θα διάλεγα το brompton (ελπίζω βέβαια να μη μου βάλει ποτέ κανείς αυτό το δίλημμα ) - θέλοντας να τονίσω το ότι με το brompton μπορείς να κάνεις και πράγματα που δεν μπορείς με το dahon. Μέχρι και ποδηλατικό τουρισμό μπορείς να κάνεις, γιατί το frame του αντέχει πολύ τιμωρία.

@jameira: και τα δύο μαζεύουν σχεδόν το ίδιο γρήγορα, το dahon είναι ελαφρώς πιο ογκώδες και μεταφέρεται λίγο πιο δύσκολα (τσουλάει λίγο πιο δύσκολα, σε αντίθεση με το brompton που το σέρνεις σαν βαλιτσάκι). Τo ένα μειονέκτημα που έχει το dahon στην αναδίπλωση είναι ότι το κρατάει κλειστό ένα μαγνητάκι που μου έχει τύχει άπειρες φορές να μου ανοίξει το ποδήλατο όταν δεν πρέπει και να παλεύω να το κλείσω. Στο brompton αυτό δεν συμβαίνει γιατί ο τρόπος που διπλώνει είναι σαν να κλειδώνει και να γίνεται μια μάζα και δεν πρόκειται να σου ανοίξει... Το άλλο μειονέκτημα του dahon είναι τα latches (μεντεσέδες/τρόπος ασφάλισής τους) τα οποία πρέπει κατά καιρούς να τα σφίγγεις, γιατί το ποδήλατο τρίζει/δεν κλείνει καλά/μπορεί να σου ανοίξει στην πορεία κλπ (μου έχει ανοίξει το τιμόνι έτσι)... Αντίθετα το brompton έχει "πεταλούδες" που τις σφίγγεις κατά βούληση και το ποδήλατο ούτε τρίζει ούτε υπάρχει περίπτωση να σου "ανοίξει". Αυτά τα ολίγα

Σκέψου όμως ότι όντως μπορείς να βάλεις ολόκληρο ποδήλατο στο τραίνο! Μήπως δεν χρειάζεσαι σπαστό τελικά?

jameira
Απών/απούσα

Παιδιά όλα αυτά που λέτε είναι σωστά και αντικειμενικά, αλλά,
Έχω σκαλώσει με τα σπαστά και θα σας πω γιατί.
1. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορείς να πεταλάρεις το μαζεύεις και το πας με ΜΜΜ ή και με τα πόδια ακόμα.
2. Το έχεις πάντα δίπλα σου γιατί δεν πιάνει πολύ χώρο οπότε και δεν στο κλέβουνε (όχι εύκολα τουλάχιστον)
3. Δεν πιάνει χώρο στο διαμέρισμα (ο οποίος ήδη δεν έχει υπάρχει με την τετραμελή οικογένεια μου)
@vec: πολύ ενδιαφέρουσα η πρόταση σου αλλά όπως θα κατάλαβες και με τα παραπάνω δεν υπάρχει χώρος για ένα μεγάλο ποδήλατο πόσο μάλλον για ένα μικρό και ένα μεγάλο( άτιμη κοινωνία σε άλλους δίνεις 5άρι με αποθήκη και σε άλλους το 3… αρι).
Λοιπόν αν όχι αυτή, την άλλη εβδομάδα ξεκινάω τα τεστ rides.
Για το Brompton είναι τα παιδιά στο Action3 για τα Dahon ξέρει κάνεις κάποιο καλό μαγαζί να πάω, μένω κέντρο οπότε μη με στείλετε στην Αγία Παρασκευή.

mare96
Απών/απούσα

Φίλε μου σε ανάλογο δίλημμα μπήκα κι εγώ πριν 1 μήνα ψάχνοντας για σπαστό ποδήλατο πόλης. το παν είναι να βάλεις σε προτεραιότητα τις ανάγκες σου.
-Θέλεις το ποδήλατο περισσότερο για κίνηση μέσα στην πόλη κ αν σου τύχει παίρνεις και κάνα ΜΜΕ; Μπορούν να το κάνουν εξίσου καλά κ τα 2 ποδήλατα.
-Θέλεις ποδήλατο που κυρίως θα το χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση σε συνδυασμό με ΜΜΕ; Το brompton είναι ΜΑΚΡΑΝ το κορυφαίο μιας και
α) έχει μικρότερο όγκο όταν είναι διπλωμένο και
β) που για μένα είναι πολύ σημαντικό, όταν μπαίνεις σε ΜΜΕ σε ώρα αιχμής, η αλυσίδα του είναι αριστοτεχνικά κρυμμένη και δεν υπάρχει κίνδυνος να λερώσεις κάποιον συνεπιβάτη. Επίσης μπορείς να έχεις το τιμόνι ξεδιπλωμένο και να το σέρνεις σαν καροτσάκι.

"Έφαγα" το ιντερνέτ ψάχνοντας ότι υπάρχει σε σπαστό ποδήλατο. Τα brompton έχουν τον πιο έξυπνο και λειτουργικό σχεδιασμό στην κατηγορία.Δικαιολογεί απόλυτα τον τίτλο ΣΠΑΣΤΟ.

Το μόνο μειονέκτημα είναι η τιμή του (άσε που έχει συνεχώς ανοδικές τάσεις).

Το κατάστημα στα Μελίσσια (loukas bikes)είναι πολύ εξυπηρετικοί. Μου έδωσαν ένα Β για μια εβδομάδα test drive. Στο τέλος της, η παραγγελία έγινε με κλειστά μάτια...

vec
Απών/απούσα

Υπάρχουν και σπαστά 26" τα οποία μπορείς να δοκιμάσεις. Βγάζει κάποια μοντέλα η dahon, κάποια μοντέλα η tern που ξεπήδησε από τα σπάργανα της dahon και λέγεται ότι είναι πολύ καλά και σίγουρα υπάρχουν και άλλα. Δεν πρέπει να είναι και τόσο βολικά στο δίπλωμα για μεταφορά στα ΜΜΜ αλλά σίγουρα εξοικονομούν χώρο στο σπίτι. Θα έριχνα και σε ένα τέτοιο μια ματιά.
Επίσης αφού είσαι διατεθειμένος να τα σκάσεις για φετίχ, δες και τα σπαστά strida που επίσης έχουν φανατικούς οπαδούς.

41ex
Απών/απούσα

Ψάχνω κι εγώ σπαστό για να πηγαίνω στη δουλειά σε συνδυασμό με το μετρό. Το σπαστό θα είναι δεύτερο ποδήλατο και θα κάνει το 3 + 3 χλμ καθημερινά. Θέλω σίγουρα σπαστό 20άρι (ή μικρότερο) και μάλλον μεταχειρισμένο.

Το θέμα είναι ότι είμαι βαρύς 105 κιλά και έχω ύψος 1,93. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κανείς άλλος στα κυβικά μου και με τι σπαστό κυκλοφορεί;