Ποδηλατόδρομοι στην Αγία Παρασκευή

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ilias
Απών/απούσα

Δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων στην Αγ. Παρασκευή

Ένα πρωτοποριακό έργο σύγχρονης βιοκλιματικής ανάπλασης οδών που θα συνδέσει τους σταθμούς του μετρό Δουκίσσης Πλακεντίας, Χαλανδρίου, Αγίας Παρασκευής και Νομισματοκοπείου, πρόκειται να δημιουργηθεί στο Δήμο Αγίας Παρασκευής.

Υπεγράφη η σύμβαση του έργου κατασκευής δικτύου ποδηλατοδρόμων και ολικής βιοκλιματικής ανάπλασης της περιοχής Κοντοπεύκου (οδοί Δερβενακίων, Σουλίου, Κύπρου, Πεντέλης , Ελπίδος κ. λ. π) Ο συνολικός προϋπολογισμός του, ανέρχεται στα 9,5 εκ. ευρώ, ποσό που θα προέλθει εξ΄ολοκλήρου από το ΕΣΠΑ.

Ο Δήμος Αγίας Παρασκευής συγκαταλέγεται στους πρώτους Δήμους, που έχουν εξασφαλίσει ένα τέτοιο έργο υποδομής, με την ολοκλήρωσή του οποίου, η περιοχή του Κοντοπεύκου, θα αναβαθμιστεί αισθητά καθώς -στα πρότυπα των σύγχρονων ευρωπαϊκών πόλεων -θα παρέχεται πλέον η δυνατότητα της απρόσκοπτης προσβασιμότητας και κυκλοφορίας πεζών ,ποδηλατών και οχημάτων με σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον ,την εμπορική κίνηση , την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση , την λειτουργικότητα και την αισθητική της περιοχής, αλλά και συνολικά της πόλης της Αγίας Παρασκευής .

Το έργο περιλαμβάνει επίσης και τη δενδροφύτευση 1600 περίπου δένδρων.

Πρόκειται για το τρίτο κατά σειρά έργο που εκτελείται με χρηματοδότηση ΕΣΠΑ και με τη συνεργασία και καθοριστική συμβολή του Περιφερειάρχη. (Έχουν προηγηθεί ο Βρεφονηπιακός Σταθμός στα Πευκάκια, προϋπολογισμού 3.5 εκ. ευρώ και η Βιοκλιματική Ανάπλαση Τσακού- Οδοί Κυκλάδων, Σολωμού και κάθετων δρόμων, προϋπολογισμού 2,5εκ. ευρώ).

Η πληροφορία αντλήθηκε από τον ιστότοπο
greekarchitects.gr

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ndimensi
Εικόνα ndimensi
Απών/απούσα

Καλημέρα σε όλους,

ευχάριστα τα νέα που ανακοινώθηκαν. Ας ελπίσουμε να υλοποιηθούν σύντομα. Κάθε επιπλέον χιλιόμετρο ποδηλατόδρομου θα ενθαρρύνει ολοένα και περισσότερο κόσμο να κινηθεί με το ποδήλατο τουλάχιστον για τις σύντομες διαδρομές στη γειτονιά του...

alepouda
Εικόνα alepouda
Απών/απούσα

Εχουν ξεκινήσει οι εργασίες, ξηλώθηκαν πεζοδρόμια, ο δρόμος, οι σωληνώσεις, τα πάντα όλα

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Υπάρχουν σε εξέλιξη σε αρκετά σημεία ενώ κάποια κομμάτια έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί αλλά αν δεν τελειώσει όλο δύσκολο να το καταλάβεις.
Πάντως καταλαμβάνει χώρο στο πεζοδρόμιο και όχι στον δρόμο.
Πλέον το έργο άλλαξε χαρακτήρα ή μπορούμε να πούμε αλλοιωθηκε.
Αν μπορώ να καταλάβω ένας ποδηλατοδρομος φέρει σήμανση ποδήλατο όμως στην Αγ.Παρασκευή εκτός από ποδήλατο φέρει σήμανση και πεζού.
Αυτό μάλλον μεταφράζεται πως υπάρχει σοβαρός κίνδυνος μιας σύγκρουσης με πεζο όπου το φταιξιμο θα βαρύνει τον ποδηλάτη.
Γιατί από την στιγμή που κατοχυρώνετε η ταυτόχρονη χρήση ο πιο αδύναμος χρήστης προστατεύεται έναντι του πιο ισχυρού.
Φανταστείτε πως θα είναι αδύνατη η μετακίνηση με ποδήλατο σε ταχύτητες 12 με 15 χλμ τις ωρες που οι πεζοί μετακινούνται γιατί οσο αυξανεις ταχύτητα τόσο μεγαλώνει ο κίνδυνος.

41ex
Απών/απούσα

Οι ποδηλατόδρομοι στην Αγία Παρασκευή είναι μόνο για να κάνουν ποδήλατο τα παιδιά με μια «στοιχειώδη ασφάλεια».
Ακριβώς επειδή είναι ταυτόχρονα και πεζοδρόμιο δεν μπορείς να πας γρήγορα και πρέπει συνέχεια να σταματάς και να δίνεις προτεραιότητα στους πεζούς. ΝΑΙ ΟΙ ΠΕΖΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ δεν χτυπάμε το κουδούνι και περνάμε σαν σίφουνες όταν κυκλοφορούν πεζοί χρησιμοποιούμε αυτά τα ματσαφλάρια που είναι στο τιμόνι και λέγονται ΦΡΕΝΑ!
Επίσης είναι ακατάλληλοι για χρήση για ποδηλατοβόλτες. Όταν είναι πολλά ποδήλατα είναι αδύνατο για κάποιον πεζό να περπατήσει, είναι σαν να προσπαθεί να διασχίσει ποτάμι.
Επίσης για να τους φτιάξουν έχουν στενέψει τους δρόμους με αποτέλεσμα η οδήγηση να είναι πλέον επικίνδυνη. (σ’ αυτό δε φταίει ο δρόμος αλλά η ταχύτητα των οχημάτων)
Τέλος έχουν περιορίσει τις θέσεις στάθμευσης και μπορεί η περιοχή να μην έχει πρόβλημα γενικά αλλά λόγω του ότι κι εκεί κατοικούν ουγκάνθρωποι βλέπεις συχνά παρκαρισμένα πάνω στον ποδηλατόδρομο. (εδώ φταίει η παιδεία μας )
Προσωπικά όταν περνάω από την περιοχή διαλέγω δρομολόγιο χωρίς ποδηλατόδρομο για να μην είμαι κίνδυνος για τους υπόλοιπους πιο αδύναμους χρήστες.

Κρίμα τα λεφτά βλέπω προϋπολογισμό 9,5 εκ. και αναλογίζομαι πόσα θα μπορούσαν να γίνουν με τα ίδια χρήματα!!

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

..................θετικό πρόσημο στο κλείσιμο.
Θα έλεγα πως δεν λείπουν τα κακώς κείμενα,υπάρχουν όμως και πολύ καλά κομμάτια,υπάρχουν και ενδιάμεσες καταστάσεις που οφείλονται στην χρονική περίοδο που θα βρεθείς εκεί.
Πρώτα ξεκινώ απο τις ενδιάμεσες καταστάσεις.
https://s11.postimg.org/mhuaei04z/IMGP3121.jpg
Υπήρξαν σήμερα 4 διαφορετικά σημεία του ποδηλατόδρομου που ήταν καλυμμένα με κλαδιά ή μπάζα,πιθανότατα έτυχε αν πάω κάποια άλλη μέρα μάλλον δεν θα τα βρω έτσι.
https://s12.postimg.org/ootd08gnx/IMGP3125.jpg
Το ίδιο ισχύει και για αυτό,δεν έπρεπε να είναι εκεί αλλά διορθώνετε.

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

.........κείμενα.
https://s15.postimg.org/6b1aq3rzv/IMGP3134.jpg
Υπάρχουν δυο με τρία σημεία όπου δεν έχουν σχεδιαστεί ράμπες.
https://s15.postimg.org/ahwatr0ob/IMGP3122.jpg
Υπάρχουν δύο σημεία που τέτοια αντικείμενα θα βρεθούν στο διάβα σου,και καμιά δεκαριά σημεία όπου υπάρχουν μικρότερα κολωνάκια ή βάσεις απο κολώνες αλλά σε λιγότερο επικίνδυνες θέσεις.
https://s11.postimg.org/549jqkyoj/IMGP3131.jpg
Εδώ είναι -40 μέτρα ποδηλατόδρομος αφού μάλλον τα 9,5 εκ δεν φθάσανε για όλες τις απαλλοτριώσεις.(Αλήθεια γίνεται απαλλοτρίωση πεζοδρομίου;)
https://s15.postimg.org/l9hnc5ka3/IMGP3137.jpg
Εδώ τα αυτοκίνητα αναγκάζονται να παρκάρουν σε ένα περίεργο σύμπλεγμα νησίδων και είναι λόγω λάθος μελέτης,μόνο απο κοντά μπορείτε να αντιληφθείτε την τραγικότητα.

contact