Πάρ ολιγο ατύχημα με ποδηλάτη-ζήτημα για προβληματισμό

43 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Tasakos10
Απών/απούσα

Μπαίνω κατευθείαν στο θεμα:
Σημερα το πρωί ήμουν με το αυτοκίνητο και πήγα να βγω στην Λ.Μαραθωνος (στην Νεα Μακρη) απο ενα στενό. Στο σημείο που πήγα να βγω, το ωφέλιμο πλάτος του δρόμου ειναι μια λωρίδα επειδη η άλλη χρησιμοποιείται απο σταθμευμένα οχήματα.
Προκειμένου λοιπόν να βρω ορατότητα, αναγκάστηκα να "βγάλω λίγη μούρη" για να μπορέσω να δω τα διερχόμενα οχήματα.
Το αποτέλεσμα ηταν οτι πάρ ολιγο να χτυπήσω κουρσάρο, ο οποίος ερχόταν με πολλά χιλιόμετρα στην Μαραθωνος και κόντεψε να πέσει πανω μου.
Το ζήτημα ειναι οτι ο ποδηλάτης βρισκόταν τέρμα δεξιά στο οδόστρωμα που κινδύνευε απο ανοίγματα πόρτας, κινήσεις όπως η δική μου κτλ και ταυτόχρονα έτρεχε και πολυ.
Αν όμως ηταν πιο αριστερά θα εμπόδιζε την κυκλοφορία και θα άκουγε και τα εξ αμαξης απο τα οχήματα που θα ακολουθούσαν αλλα θα κινδύνευε λιγότερο. Απο την άλλη αν ηταν δεξιά και με μικρή ταχύτητα, ίσως προλάβαινε περισσότερα αλλα θα ταν συνέχεια σε εγρήγορση.
Ειλικρινά δεν ξέρω ποια ειναι η πιο ενδεδειγμενη θέση στον δρόμο. Εγω π.χ. Θα έπραττα αξιολογώντας ταυτόχρονα τις κυκλοφοριακές συνθήκες της δεδομένης στιγμής.
Εσείς τι θα κάνατε; Υπάρχει άλλη άποψη;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Καλημερα..βασικα το προβλημα ξεκινα απο τα σταθμευμενα αυτοκινητα..αλλα ποιος δινει σημασια σαυτο..οποτε το προβλημα μεταφερεται σε σενα που θες να βγεις απο το στενο και στον ποδηλατη..εσυ βγαινεις οσο πιο προσεκτικα μπορεις και ο ποδηλατης υποτιθεται κατω απο αυτες τις συνθηκες ειναι πολυ προσεκτικος..επισης υποτιθεται καλο θα ηταν να εχει καθρεφτη πραγμα που θα του επετρεπε εφοσων ειναι προσεκτικος και δεν κοιταει να παρει καποιο κομ. στο στραβα να σε δει και ελεγχοντας τον καθρεφτη να κανει λιγο αριστερα η να ελλατωσει ταχυτητα..αυτα τα απλα..

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

καλημέρα!

θα επιμείνω φίλοι πως σ' αυτές τις περιπτώσες κύρια, αλλά και σε κάθε περίπτωση, κανένας μας δεν πρέπει να πηγαίνει εντελώς δεξιά...

στην μέση πηγαίνω κι ας φάω όσα κορναρίσματα και βρισίδια θέλουν, ως τη στιγμή που θα μπορέσω να πάω πραγματικά και με ασφάλεια δεξιά...κι αυτό οπουδήποτε, ειδικά σε δρόμους επιπέδου Μαραθώνος ή Βάρης Κορωπίου που έτυχε να ζήσω τα ανάλογα...ακόμα και σε περιπτώσεις όπως η παραλιακή ή η Βουλιαγμένης, η θέση μου είναι στο κέντρο της δεξιάς λωρίδας, όπου ειδικά σε δρόμους με πάνω από μια λωρίδα κίνησης, η θέση μου τους υποχρεώνει να με προσπερνούν απ' την πλαϊνή λωρίδα κι όχι τη δική μου λωρίδα στριμώχνοντάς με...

αυτή η επιλογή προϋποθέτει δυό καθρέφτες στο ποδήλατο, τα μάτια μας συνεχώς σ' αυτούς για να ελέγχουμε και τ' αυτοκίνητα πίσω μας και τα μηχανάκια που έρχονται συνηθέστατα απ' τα δεξιά μας...

αυτό που τα αυτοκίνητα βγάζουν τη μουσούδα τους ξαφνικά για να αποκτήσουν ορατότητα αλλά και τσαμπουκά στο έβγα είναι μια πληγή για μας...όσο και τα παρκαρισμένα!

εν πάσει περιπτώσει όχι στην άκρη! ποτέ και σε καμιά περίπτωση στην άκρη! πάντα δεξιά στη μέση ή αν μια λωρίδα στη μέση της...

αυτό το υποστηρίζω σθεναρά σαν επιλογή και τολμώ να το συνιστώ ανεπιφύλακτα...είναι δοκιμασμένο 99,9%

όσο και να σε βρίζουν, στην πράξη τους υποχρεώνεις να σεβαστούν την ύπαρξή σου και να επιλέξουν στάση ασυνήθιστη και δυσάρεστη γι' αυτούς, αλλά ασφαλή για σένα!

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Μεταφέρεις το δικό σου πρόβλημα που είναι η έλλειψη ορατότητας στους άλλους;
Είναι έξοδος στην Μαραθώνος και δεν έχει καθρέφτη για να μπορεί αυτός που θέλει να βγεί να ελέγξει την ροή των αυτοκινήτων;
Μήπως ο προβληματισμός σου τελειώνει αν την επόμενη φορά επιλέξεις διασταυρωση με φανάρια όπου δεν χρειάζεται να βάλεις ΛΙΓΗ μούρη!!!!!
Ακόμα αν μιλάμε για μέσα στην Νέα Μάκρη δεν υπάρχει υποχρεωτική μείωση της ταχύτητας των διερχόμενων οχημάτων επι της Μαραθώνος στα 40;
Πόσοι αναβάτες μηχανής βρίσκονται καθημερινά στο ΚΑΤ από αυτές τις ΛΙΓΕΣ μούρες,έχετε αναρωτηθεί;
Σύμφωνώ με τους παραπάνω δεν οφείλουμε να εξετάσουμε ποια είναι η πιο ενδεδειγμένη θέση στον δρόμο για τον ποδηλάτη αλλά πότε επιτέλους θα συμμορφωθούν ως προς την συμπεριφορά τους στον δρόμο όλοι οι υπόλοιποι.
(όλα τα παραπάνω είναι σκέψεις μου τις κρατάω μόνο για μένα και ποτέ δεν πρόκειται να τις φανερώσω)

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Εγώ θεωρώ την Μαραθώνος σαν μια απο τις επικίνδυνες οδούς και φροντίζω να την αποφεύγω με όποιο μέσο κι αν κινηθώ. Επίσης δεν θεωρώ πως ΕΙΔΙΚΑ στη Μαραθώνος σε παίρνει να κινείσαι με ποδήλατο στη μέση του δρόμου και δε νομίζω να βοηθούσε αυτό στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν υπάρχει λύση στο πρόβλημα που έθεσες εκτός κι αν σταματήσουν τα παρκαρισμένα, πράγμα που είναι μια ωραία... ουτοπία!

Tasakos10
Απών/απούσα

velocko wrote:
Μεταφέρεις το δικό σου πρόβλημα που είναι η έλλειψη ορατότητας στους άλλους;
Είναι έξοδος στην Μαραθώνος και δεν έχει καθρέφτη για να μπορεί αυτός που θέλει να βγεί να ελέγξει την ροή των αυτοκινήτων;
Μήπως ο προβληματισμός σου τελειώνει αν την επόμενη φορά επιλέξεις διασταυρωση με φανάρια όπου δεν χρειάζεται να βάλεις ΛΙΓΗ μούρη!!!!!
Ακόμα αν μιλάμε για μέσα στην Νέα Μάκρη δεν υπάρχει υποχρεωτική μείωση της ταχύτητας των διερχόμενων οχημάτων επι της Μαραθώνος στα 40;
Πόσοι αναβάτες μηχανής βρίσκονται καθημερινά στο ΚΑΤ από αυτές τις ΛΙΓΕΣ μούρες,έχετε αναρωτηθεί;
Σύμφωνώ με τους παραπάνω δεν οφείλουμε να εξετάσουμε ποια είναι η πιο ενδεδειγμένη θέση στον δρόμο για τον ποδηλάτη αλλά πότε επιτέλους θα συμμορφωθούν ως προς την συμπεριφορά τους στον δρόμο όλοι οι υπόλοιποι.
(όλα τα παραπάνω είναι σκέψεις μου τις κρατάω μόνο για μένα και ποτέ δεν πρόκειται να τις φανερώσω)

Διαφωνώ πάρα πολύ με το νόημα αλλά και με το ύφος του κειμένου.
Νιώθω οτι εμπεριέχει δόση μομφής και επιθετικότητας απέναντι στους οδηγούς άλλων οχημάτων, πράγμα που με βρίσκει αντίθετο αφού πιστεύω στο μότο "μοιραζόμαστε τον δρόμο".
Εξηγώ καλύτερα: Η λογική "πήγαινε από άλλο δρόμο που έχει φανάρια", παραγνωρίζοντας ή αγνοώντας ενδεχομένως οτι δεν έχω πρόσβαση στον δρόμο εκείνο ή εκεί είναι το σπίτι μου και είναι μονόδρομος που βγαίνει στην Μαραθώνος κτλ. κτλ. μοιάζει με την λογική "μην βγαίνεις με το ποδήλατο στους δρόμους" που ως αποκλειστικές λογικές δεν οδηγούν πουθενά.
Το ζήτημα είναι -αφού προφανώς δεν μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο- ως χρήστες της οδού, από όποια θέση βρισκόμαστε κάθε φορά, να μπορούμε να κυκλοφορούμε χωρίς να κινδυνεύουμε αλλά και χωρίς να φέρνουμε τους υπόλοιπους σε κίνδυνο.
Άρα επανέρχομαι στην αναζήτηση της βέλτιστης θέσης του ποδηλάτη πάνω στην οδό ώστε να μην κινδυνέψει.

Υ.Γ. Επειδή προφανώς δεν έγινε κατανοητό, γράφω ως ποδηλάτης που εκείνη την στιγμή ήμουν οδηγός αυτοκινήτου -η διπλή ιδιότητα που έχουν οι περισσότεροι από εμάς- και θεωρώντας οτι κινήθηκα ως συνήθως με προσοχή, τρομοκρατήθηκα από το ενδεχόμενο να προκαλέσω ατύχημα χωρίς να φταίω. Ως οδηγός αυτοκινήτου ΔΕΝ υπήρχε κάτι καλύτερο που θα μπορούσα να έκανα την δεδομένη στιγμή, άρα προβληματίζομαι για το πως ενεργώ εγώ και όλοι μας ως ποδηλάτης σε αντίστοιχη περίπτωση.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

.......Tasakos10......έχω βρεθεί στην θέση σου και στην κυριολεξία βγαίνω πόντο πόντο,με τους υπολοίπους να κορνάρουν από πίσω,με τρόμο μην μου τύχει κάτι παρόμοιο.
Όπου και πάλι τελικά έχεις βγει αρκετά μέχρι να έχεις ορατότητα.
Τώρα όταν είμαι στο ποδήλατο κινούμαι με τον κανόνα της επιβίωσης και όχι έχω προτεραιότητα άρα πάω αέρα.
Γιατί όπως και να έχει εγώ θα την πληρώσω με τραυματισμό η κάτι χειρότερο.
Έτσι όταν κινούμαι σε κύριο δρόμο,είναι παράνομα δεξιά παρκαρισμένα αυτοκίνητα και πλησιάζω σε κάθετο μικρότερο δρόμο,κόβω ταχύτητα και έχω τον νου μου.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

1. Ποιος θα έφταιγε αν τον έπαιρνες αμπάριζα;
Υποθέτω ότι το δικαστήριο θα ήταν κατά σου. Θα έβγαινες φταίχτης. Δεν νομίζω ότι ο νομοθέτης ορίζει κάτι πέραν του "κινούμαστε μέσα στα όρια της λωρίδας". Θεωρώ ότι το "προς την άκρη της λωρίδας" είναι "μέσα στα όρια της λωρίδας", άρα ο ποδηλάτης ορθώς κινούταν.

2. Τι άλλο να έκανες;
Δεν νομίζω ότι εσύ μπορούσες να κάνεις κάτι άλλο. Πέραν του να βγεις πολύ-σιγά, να βγάλεις την ελάχιστη μούρη και να τεντωθείς όσο μπορείς μέσα στο ΙΧ

3. Τι άλλο μπορούσε να κάνει ο ποδηλάτης;
Να κινούταν πιο μέσα στη λωρίδα / με μικρότερη ταχύτητα / με την μεγαλύτερη δυνατή προσοχή, ελέγχοντας σαν τρελός προς όλες τις δυνατές μεριές....

ΕΡΩΤΗΣΗ... (αν και δεν κατάλαβα καλά το σημείο που λες....)
Στα δεξιά που κινούταν ο ποδηλάτης δεν είχε παρκαρισμένα ΙΧ; Ήταν καθαρό το οδόστρωμα από παρκαρισμένα;
Αν όντως ήταν, ΟΚ, πετύχαμε πολύ δύσκολη περίπτωση... Πάμε σε επίκληση Θεών, για να γλιτώσουμε τα χειρότερα.
Αν είχε παρκαρισμένα, μάνι-μάνι, αυτό θα πρέπει να σημαίνει ότι ο ποδηλάτης ΩΦΕΙΛΕΙ να κινηθεί προς το κέντρο της δεξιάς λωρίδας, για να αποφύγει καμιά πόρτα στη μούρη ΚΑΙ ταυτόχρονα, αυτό σημαίνει ότι έχεις ακόμα μεγαλύτερο περιθώριο να βγάλεις μούρη (υποτίθεται ότι σε "καλύπτουν" τα παρκαρισμένα... εκτός αν έχει παρκάρει κανα βαν / νταλίκα / λεωφορείο και κόβει πολύ το οπτικό πεδίο).

.... είναι περίπτωση: "άγιο είχαμε"....

Tasakos10
Απών/απούσα

Συμφωνώντας απόλυτα με τα 1,2,3 επεξηγώ οτι όλος ο δρόμος έχει σταθμευμένα δεξιά με αποτέλεσμα περιορίζεται η λωρίδα κυκλοφορίας σε μια.
Ουσιαστικά ο ποδηλάτης ερχόταν σύριζα στα παρκαρισμένα με κίνδυνο να ανοίξει καμία πόρτα αλλά από αυτούς -όπως εγώ- που έβγαζαν μούρη για να δουν. Εγώ μάλιστα είχα και ημιφορτηγάκι αριστερά μου, οπότε έπρεπε να βγω ακόμα πιο έξω αφού δεν φαινόταν τίποτα.
Συνοψίζοντας, πιστεύω πως έπρεπε να κινείται προς το μέσο της οδού για αυτά τα 700-800 μέτρα που έχει τα σταθμευμένα και μετά να "έπιανε" δεξιά λωρίδα.
Εγώ πάντως μέχρι τώρα, ως ποδηλάτης, κινούμαι αρκετά δεξιά με χαμηλή ταχύτητα και τα χέρια στα φρένα όταν διασχίζω τέτοιους δρόμους αλλά είναι πολύ κουραστικό και ενεργοβόρο να είσαι συνέχεια "στην τσίτα".
Ίσως στο εξής να κινούμαι πιο αριστερά και με μεγαλύτερη ταχύτητα. Θα το σκεφτώ σοβαρά.

Arxarios
Απών/απούσα

...είναι ο τροχός να απέχει περίπου 1μ από το κράσπεδο ή τις πόρτες παρκαρισμένων ΙΧ, ή αλλιώς στο 1/3 της λωρίδας, το οποίο με το τιμόνι 0,5μέτρου που έχω σημαίνει πως έχεις 0,75μ "αέρα" δεξιά και σχεδόν 2μ δεξιά που σημαίνει ότι τα ΙΧ μπορεί να σε προσπεράσει σχετικά άνετα εφόσον υπάρχει δεύτερη λωρίδα πατώντας και λίγο στην αριστερή λωρίδα. Εάν είναι μόνο μία λωρίδα μπορεί να πάω λίγο πιο κέντρο, για να απαγορεύσω ουσιαστικά μία βεβιασμένη προσπέραση, αλλά άμα είμαι πολύ αργός σε ανηφόρα, θα κάνω δεξιά όπου βγαίνει να με προσπεράσουν, ή θα γκαζώσω να μην στραγγαλίζω την κυκλοφορία.

Για το βγάλσιμο "μούρης", αναγκαστικά θα γίνει στην Ελλάδα των παρκαρισμένων στις γωνίες αλλά εάν δεν την βγάζεις γρήγορα δεν υπάρχει πρόβλημα.

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Η ανευθυνότητα των οδηγών συναγωνίζεται την αλαζονεία τους ειδικότερα όταν κάθονται στο τιμόνι.
Συνδυασμός που οδηγεί στην αυξησή των τροχαίων.

Tasakos10
Απών/απούσα

Κατα την γνώμη μου, το μέσο δεν προσδιορίζει τον χρήστη.
Ο ανεύθυνος οδηγός αυτοκινήτου θα ναι και ανεύθυνος οδηγός ποδηλατου και τούμπαλιν.
Μην δαιμονοποιουμε συλληβδην τους οδηγούς αυτοκινήτου, επειδη έτσι δίνουμε τροφή σε περαιτέρω διαμάχη στους δρόμους.

41ex
Απών/απούσα

Καταρχήν λάθος του και καλό είναι το γράψουμε εδώ μήπως και το διαβάσει. Ποτέ δεν περνάμε σύριζα και με μεγάλη ταχύτητα γιατί κινδυνεύουμε
α) από πόρτα που μπορεί ν’ ανοίξει,
β) από αμάξι που βγαίνει από κάθετο
γ) από κάποιον πεζό που θα προσπαθήσει να περάσει το δρόμο και θα βγει ανάμεσα από τα παρκαρισμένα.
Τέρμα δεξιά πηγαίνουμε όταν δεν έχουμε ταχύτητα (π.χ. σε ανηφόρα και θέλουμε να διευκολύνουμε την κίνηση). Αν έχουμε αρκετή ταχύτητα οδηγούμε πιο αριστερά.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι στο δρόμο δυστυχώς οδηγούν χειρότεροι οδηγοί από εμάς και να μη βασιζόμαστε πάνω τους για την ασφάλειά μας.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Εμένα κάτι που με προβληματίζει είναι ότι ο ελληνικός νόμος δεν ξεκαθαρίζει με σαφήνεια ότι επειδή ο ποδηλάτης κινδυνεύει από τις πόρτες που ανοίγουν από τα παρκαρισμένα δικαιούται συγκεκριμένο χώρο για να μην κινδυνεύει - η λεγόμενη door zone. Αυτό βλέπω ως πρόβλημα, γιατί εάν αυτό οριστεί τότε δεν θα μπορεί κανένας να του γκρινιάξει εάν καθυστερεί την κυκλοφορία σε στενό δρόμο. Εάν κύριε βιάζεσαι πήγαινε με ελικόπτερο και τέλος ιστορίας.

Από κει και πέρα εννοείται ότι όλοι έχουν την ευθύνη τους. Και ο οδηγός ΙΧ, και ο ποδηλάτης, και ο πεζός. Ο καθένας τη δική του. Στην συγκεκριμένη περίπτωση έφταιγε ο ποδηλάτης, αφού πήγαινε σύριζα. Θα έπρεπε να πάει πιο αριστερά, και όποιος βιάζεται ελικόπτερο κλπ. Το εάν καθυστερεί ένας ποδηλάτης την κυκλοφορία είναι δική του ευθύνη μέχρι ένα σημείο, εάν υπάρχει λόγος έχει δικαίωμα να καθυστερήσει ακόμα και το βασιλιά. Πράγμα που ισχύει για όλους φυσικά!

Αλλά το θέμα όπως είπα είναι ότι ο ΚΟΚ δεν έγινε με τη λογική της προστασίας του ποδηλάτη αλλά μάλλον με τη λογική της διευκόλυνσης του αυτοκινητιστή...

Ainastros
Απών/απούσα

στον δρόμο... φυσικά το μέσο προσδιορίζει τον χρήστη , σαν "φοβισμένος" ιχης τα γραφεις αυτά τασακο και όχι σαν "φοβισμένος" ποδηλάτης.. για όσους χρησιμοποιούν τον δρόμο τα παραπάνω είναι μια καθημερινότητα σχεδόν ανάξια λόγου..και όχι δεν εχουμε όλοι την ίδια ευθύνη . ο ποδηλάτης είναι ο πιο αδύναμος στο δρόμο και ο πιο εκτεθειμένος , γιαυτό έπρεπε να εχει προτεραιότητα...χθες.

οι περισσότεροι που μοιράζετε ισόποσα ευθυνες ή που τους κατηγορείτε.. δεν χρησιμοποιείτε το ποδήλατο για μετακίνηση στην πόλη..και αντι να τους σέβεστε προσπαθείτε να τους περιορίσετε ή να τους βγάλετε εκτός.. αυτό βέβαια αποτελεί και χρόνια προσπάθεια της συλλογικότητας ποδηλατισσες .. που ξεκινάει απο τις εμμόνες της για ποδηλατόδρομους.. ενω δεν υπάρχει χωρος..αλλά μόνο έτσι εξυπηρετούνται στην ελλάδα...οι ποδηλάτες-ιχήδες-χομπιστες-τουριστες, τα υπουργεία, οι εργολάβοι..και προσφάτως.. και τα ιδρύματα.

Tasakos10
Απών/απούσα

Το οτι κάποιος μπορεί να φέρεται ανεύθυνα και επικίνδυνα δεν βλέπω πως είναι δυνατόν να μην σχετίζεται με τον χαρακτήρα του ανθρώπου αλλά με το μέσο που χρησιμοποιεί.
Προφανώς και ο πιο αδύναμος κινδυνεύει περισσότερο άρα είναι μεγαλύτερη ευθύνη του ΙΧ απέναντι στον ποδηλάτη και τον πεζό αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι ως οδηγός ποδηλάτου δεν έχεις ευθύνη, ούτε φυσικά οτι δεν υπάρχουν επικίνδυνοι ποδηλάτες.
Επαναλαμβάνω λοιπόν, οτι το μέσο ΔΕΝ προσδιορίζει τον χρήστη. Ας μην αγιοποιούμε τους ποδηλάτες επειδή κινδυνεύουν περισσότερο. Σε τελική ανάλυση, όταν παίζεται η ζωή σου, προσπαθείς ακόμα περισσότερο να είσαι σοβαρός οδηγός.

Υ.Γ. Είμαι ποδηλάτης αλλά και οδηγός αυτοκινήτου και πεζός. Τυχαίνει επίσης να είμαι συγκοινωνιολόγος αλλά και πιστοποιημένος επιθεωρητής ΣΒΑΚ (σχεδίου βιώσιμης αστικής κινητικότητας) κατά το πρότυπο ADVANCE.
Ως άνθρωπος είμαι ιδιαιτέρως ευαισθητοποιημένος σε θέματα οδικής ασφάλειας με προτεραιότητα στον πιο ευάλωτο και με γνώμονα το "μοιραζόμαστε τον δρόμο".
Παρ' ολα αυτά, αρκεί να καταθέσω την εμπειρία μου ως οδηγός ΙΧ για να εισπράξω τα πυρά κάποιων μελών της ποδηλατικής κοινότητας. Ας την κοιτάξουμε αυτή την επιθετικότητα παιδιά γιατί μπορεί να αντικατοπτρίζεται και στον τρόπο που οδηγούμε.

Wicca
Απών/απούσα

Να γίνει μία αίτηση για να τοποθετηθούν ευρυγώνιοι καθρέπτες στις διασταυρώσεις που δεν έχουν ορατότητα δεν παίζει σαν σενάριο ε;;
Αυτό είναι κάτι που θα μπορούσε να διεκδικηθεί άνετα, τόσοι νοματαίοι που είμαστε, και που θα μπορούσαμε να ήμασταν αν δραστηριοποιούσαμε και κάποιους συλλόγους για την οδική ασφάλεια αλλά και τους ίδιους τους οδηγούς.

Αλλά αντί αυτού διαβάζω επιχειρήματα για το ποιος έχει την μεγαλύτερη προτεραιότητα ( με άλλα λόγια ποιος την έχει πιο μεγάλη) ΑΝΤΙ του να προτείνουμε να βελτιωθούν οι υποδομές, επειδή απλά δεν πρόκειται ούτε τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα να σταματήσουν να υπάρχουν, ούτε ο δρόμος να αποκτήσει καλύτερες συνθήκες ορατότητας για όσους χρησιμοποιούν αυτόν τον συγκεκριμένο δρόμο.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

... και σε άλλο παρόμοιο θέμα.

ΒΑΡΕΘΗΚΑ να μου βάζουν ταμπέλες!

Όταν είμαι με το ποδήλατο στο δρόμο... θα με βρίσει ο οδηγός του αυτοκινήτου!

Όταν είμαι με το αυτοκίνητο, όλο και κάποιος καλοπροαίρετος ποδηλάτης θα με στραβοκοιτάξει!

Όταν είμαι πεζός... πάλι κάποιος με αυτοκίνητο, μηχανάκι, ακόμα και με ποδήλατο, θα με κόψει στη διάβαση και θα μου ρίξει και κανένα μπινελίκι...

Σε κάθε περίπτωση... πάντα ανήκω στους άλλους που είναι οι εχθροί!!!

Ε ΒΑΡΕΘΗΚΑ ρε φίλε να πρέπει πάντα κάποιος να μου φοράει μια ταμπέλα ανάλογα με τη φάση που βρίσκομαι, την ανάγκη της στιγμής ή τη διάθεσή μου.

ΒΑΡΕΘΗΚΑ να κρίνει ο άλλος πόσα κιλά αυθεντικός ποδηλάτης είμαι!

ΒΑΡΕΘΗΚΑ ρε φίλε να φορτώνομαι τα κόμπλεξ του καθενός...

Και δόξα το θεό, από ταμπέλες εδώ μέσα πάμε καλά.
Εμείς είμαστε οι πρώτοι που βάζουμε ταμπέλες και βγάζουμε τα κόμπλεξ μας. Και επειδή δεν μας πολυπαίρνει να τα βγάλουμε εκεί έξω... ψάχνουμε εύκολα "θύματα" μέσα εδώ.

Tasako, απόλυτα κατανοητός ο προβληματισμός και η αγωνία σου και είμαι σίγουρος ότι αν σου δόθηκε η ευκαιρία θα έκανες μια πολύ εποικοδομητική συζήτηση με τον ποδηλάτη.
Χαρά στο κουράγιο σου όμως που κάθεσαι εδώ μέσα και απαντάς σε κάθε τι που θα πει ο κάθε ένας και που σε βάζει στη διαδικασία να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Ήμουν προχθές στην Πατησίων με το σπαστό.
Προς Φιλαδέλφεια. Μετά την Αγ. Μελετίου. Που στενεύει.
Χωρίς να φαίνονται οι διαχωριστικές κάτω, σβησμένες πια, παρκαρισμένα που αποκλείουν στην ουσία την έννοια των δυο λωρίδων ανά κατεύθυνση.
Πόρτες οδηγών που άνοιγαν "ελεύθερα και ξένοιαστα".
Το λεωφορείο μπροστά μου να κάνει ζιγκ ζαγκ.
Τα ταξί να διαγκωνίζονται για την δεξιά "λωρίδα" μπας και τσιμπήσουν κανένα πελάτη.
Πέμπτη βράδυ, γύρω στις 9:00.
Προσπάθησα να φανταστώ ποδηλατόδρομο.
Έστω μια γραμμή ζωγραφισμένη στο δρόμο.
Μετά θυμήθηκα ότι ο "Γκάζι - Κηφισιά" δεν περνάει από Πατησίων αλλά από πάνω.
Ότι έρχεται από 3ης Σεπτεμβρίου, Αγ. Μελετίου και μετά μπαίνει λίγο Φωκίωνος για να στρίψει αριστερά στην Αγ. Ζώνης.
ΟΚ.
Ξαναπροσπάθησα να φανταστώ ποδηλατόδρομο.
...
Παρόλα αυτά ήμουν εκεί "αξιολογώντας ταυτόχρονα τις κυκλοφοριακές συνθήκες της δεδομένης στιγμής" όπως ακριβώς λέει ο Τασάκος.
...
Το έγραψα αυτό παίρνοντας σαν αφορμή το κείμενο του Σκράμπλερ πιο πάνω, ότι η Μαραθώνος δεν είναι για ποδήλατα.
Σίγουρα η Μαραθώνος είναι απαράδεκτη.
Τρέχουν.
Έχει στροφές χωρίς ορατότητα.
Παρκάρουν όπου να 'ναι.
Έχει ένα προφίλ "ταχείας κυκλοφορίας" με ανφάς "επαρχιακού καρόδρομου".
Όλοι βγαίνουν σε αυτήν από παντού, όπως να 'ναι και απ' όπου νά 'ναι.
...
Απ' την άλλη και ποιός δρόμος είναι για ποδήλατα;
Αυτός που έχει πολλά ποδήλατα. Όσο περισσότερα τόσο καλύτερα.
...
Δεν είμαστε δεδομένοι στο δρόμο.
Είτε του "Share the Road" είμαστε, είτε του "Reclaim the Streets", στην ουσία είναι το ίδιο: "Reclaim". Η Διεκδίκηση της Παρουσίας μας στο δρόμο.
Είτε έτσι είτε αλλιώς και παρόλα αυτά.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Quote:
Απ' την άλλη και ποιός δρόμος είναι για ποδήλατα;
Αυτός που έχει πολλά ποδήλατα. Όσο περισσότερα τόσο καλύτερα.
...
Δεν είμαστε δεδομένοι στο δρόμο.
Είτε του "Share the Road" είμαστε, είτε του "Reclaim the Streets", στην ουσία είναι το ίδιο: "Reclaim". Η Διεκδίκηση της Παρουσίας μας στο δρόμο.
Είτε έτσι είτε αλλιώς και παρόλα αυτά.

Ακριβώς έτσι! Καθόλου σ' αυτή τη βάση δεν πρέπει κατά τη γνώμη μου να το βλέπουμε...να κυνηγάμε δηλαδή πού θα είμαστε λιγότερο "ενοχλητικοί" ή πού δεν θα κινδυνεύουμε...

θα πω και το γιατί...μου έχει τύχει να έχω πάει ως τα μισά της Βουλιαγμένης, να έχω γυρίσει στην περιοχή μου και να με πετάξει κάτω παπούς με αυτοκίνητο διαστάσεων αμερικάνικης ταινίας του '60, στην Τήνου με παρκαρισμένα αριστερά και δεξιά, ενώ σταμάτησα και του'κανα νόημα να περάσει, αυτός καθόταν και περίμενε...ξεκινώ λοιπόν και ξεκινά κι αυτός και αντί να με ακολουθεί πάει να με περάσει...κάνω άκρη για να σταματήσω και χτυπάω σε καθρέφτη παρκαρισμένου και πέφτω ακριβώς στο πλάι της ρόδας του, πάνω της κατά ένα μέρος...όλα αυτά στον ήσυχο δρόμο της Τήνου, μεταξύ Πατησίων και Δροσοπούλου...

δεν βρίσκει κανείς άκρη...αν πάει με το υποδεκάμετρο...

Ainastros
Απών/απούσα

τασακο είναι καθαρά θεμα ψυχολογίας.. όταν νιωθεις ασφαλεια κλεισμενος σε ενα κουβούκλιο είναι πιο εύκολο και το κινητό σου να δουλέψεις και τη μουσικη σου να βάλεις και να φας και να πιεις..και αρκετοι αποκτουν και μία ανωτεροτητα ειδικά αν εχουν και σούπερ γουάω όχημα... ξερεις πολλούς απαυτους αν καβαλανε ποδηλατο να κάνουν τα ίδια? πραγμα που σημαινει πως το όχημα επηρρεαζει την οδηγική συμπεριφορά και ίσως το χαρακτήρα .. το ποδηλατο όμως πραγματικά φτιάχνει χαρακτήρες γιατι για να επιβιώσεις πρεπει να είσαι αυτόνομος .. να μην εξαρτάσαι από τους αλλους χρήστες του δρόμου...

wicca όταν έλεγα να φτιαχνουν τα περιθωρια των δρόμων που θαταν και μια καλή ευκαιρία να ξεκολλήσουν τα σταθευμένα με λεγανε επαναστάτη.

ή όταν μιλαγαμε για πινακιδες προτεραιοτητας των ποδηλατιστών στις διασταυρωσεις και τα φαναρια.. και να κουβαλαμε τα καθρεφτακια πάνω μας ..συ μάλλον σκεφτόσουν καθρεφτάκια στα στενά

Tasakos10 wrote:
Το οτι κάποιος μπορεί να φέρεται ανεύθυνα και επικίνδυνα δεν βλέπω πως είναι δυνατόν να μην σχετίζεται με τον χαρακτήρα του ανθρώπου αλλά με το μέσο που χρησιμοποιεί.
Προφανώς και ο πιο αδύναμος κινδυνεύει περισσότερο άρα είναι μεγαλύτερη ευθύνη του ΙΧ απέναντι στον ποδηλάτη και τον πεζό αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι ως οδηγός ποδηλάτου δεν έχεις ευθύνη, ούτε φυσικά οτι δεν υπάρχουν επικίνδυνοι ποδηλάτες.
Επαναλαμβάνω λοιπόν, οτι το μέσο ΔΕΝ προσδιορίζει τον χρήστη. Ας μην αγιοποιούμε τους ποδηλάτες επειδή κινδυνεύουν περισσότερο. Σε τελική ανάλυση, όταν παίζεται η ζωή σου, προσπαθείς ακόμα περισσότερο να είσαι σοβαρός οδηγός.

Υ.Γ. Είμαι ποδηλάτης αλλά και οδηγός αυτοκινήτου και πεζός. Τυχαίνει επίσης να είμαι συγκοινωνιολόγος αλλά και πιστοποιημένος επιθεωρητής ΣΒΑΚ (σχεδίου βιώσιμης αστικής κινητικότητας) κατά το πρότυπο ADVANCE.
Ως άνθρωπος είμαι ιδιαιτέρως ευαισθητοποιημένος σε θέματα οδικής ασφάλειας με προτεραιότητα στον πιο ευάλωτο και με γνώμονα το "μοιραζόμαστε τον δρόμο".
Παρ' ολα αυτά, αρκεί να καταθέσω την εμπειρία μου ως οδηγός ΙΧ για να εισπράξω τα πυρά κάποιων μελών της ποδηλατικής κοινότητας. Ας την κοιτάξουμε αυτή την επιθετικότητα παιδιά γιατί μπορεί να αντικατοπτρίζεται και στον τρόπο που οδηγούμε.

Ntimitris
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
..
σε φορουμ αυτοκινητου με ειπαν τελειωμενη αδερφη επειδη κανω ποδηλατο και εδω αν ανφερθει οτι σου αρεσουν τα αυτκονινητα η το ποδοσφαιρο θα σε πουν καγκουρα, χαζο, οτι τρως κουτοχορτο και παει λεγοντας (Σημειωση για καποιον που μπορει να βιαστει,εγω δεν εχω ανοιξει ποτε θεμα εδω να μιλησω για ποδοσφαιρο η αυτοκινητο, ξερω που βρισκομαι, απλα εχω απαντησει σε θεματα αλλων)
...
Κατα τα αλλα vasccott, θυμαμαι στην τριπολη που παρουσιαστηκα και ημουν πεζικο, ειχαμε λιγο παραπερα και στρατιωτες της αεροποριας. Τα ιδια καψωνια, ιδια εκπαιδευση, ιδια ολα. ΕΠειδη ομως αυτοι ειχαν μπλε παραλλαγη και εμεις χακι (δηλαδη κατι εντελλως χαζο που μας ξεχωριζε) υπηρχε κοντρα, και μεταξυ των στρατιωτων και των στελεχων.
Εβλεπα ενα ακυρο μισος και συνθηματα οπως:
ειμαστε το πεζικο και οχι ενα πουλερικο,
ειμαστε στρατος ξηρας και οχι βυσμα της μαμας
για να παρουμε ενα ρυθμικο συνθημα που κραυγαζε αργα εβρο-εβρο
..
ΜΕ αλλα λογια, οσο η παιδεια και οχι απαραιτητα η μορφωση του ελληναρα ειναι τοσο χαλια, οσο δεν προβληματιζομαστε ποτε να μπουμε στη θεση του αλλου, τοσο θα συνεχιζονται αυτα. Και οταν δεν υπαρχουν προφανεις διαφορες θα εφευρισκουμε μονοι μας. Φανατικα στρατοπεδα 2 η παραπανω πλευρων, σε ολα τα θεματα, (ειτε αριστερων-δεξιων,ειτε ποδηλατων- αυτοκινητων) που κοιτανε να διαλυσουν την αλλη πλευρα χωρις να ψαχνουν λυση, ενω στην ουσια αυτη η λυση ευνοει και τις δυο πλευρες. ΚΑι οπως λες το μονο > που βλεπω του τασσακου, ειναι οτι μπηκε στη θεση του αλλου (απο οποια πλευρα και αν ετυχε να ειναι στην περιπτωση αυτη) και προσπαθησε να βρει λυση. Πως γινεται να κανει διαλογο με ατομα που δεν το εχουν κανει ποτε αυτο??
..
@wicca στους καθρεπτες τους ευρυγωνιους θα βαλει κανενας λοβοτομημενος το αυτοκολλητο των οργανωμενων της ομαδας του, ή οταν θα θαμπωσει απο τον καιρο δεν θα αλλαχτει ποτε. Χωρια οτι δεν κανει να βασιζεσαι πολυ σε αυτους αφου πολλες φορες ξεγελανε τα ματια σου ειδικα οταν ειναι η ωρα εκεινη που σουρουπωνει και οι μισοι εχουν φωτα οι αλλοι μισοι οχι

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Αντί να καλέσεις την τροχαία να επιληφθεί της κατάστασης,σηκώνοντας με γερανό τα παράνομα παρκαρισμένα,έτσι ώστε και ορατότητα να έχουν όσοι βγαίνουν από το στενό και να μπορεί ο ποδηλάτης να κάνει χρήση της δεξιάς λωρίδας με τον καλύτερο τρόπο,υιοθετείς την κατάσταση των παράνομα παρκαρισμένων,και βρίσκεις αφορμή να επιπλήξεις την συμπεριφορά του εκτοπισμένου ποδηλάτη ενώ ταυτόχρονα βγαίνεις σε δρόμο με κυκλοφορία χωρίς ορατότητα(ποιος το κάνει αυτό στις εξετάσεις για δίπλωμα και δεν κόβεται;)
Αλλά ξεπετάγεται η κατηγορία είμαι και ποδηλάτης είμαι και οδηγός δεν μπορείς να με πιάσεις από πουθενά.

Αλαζονεία και ανευθυνότητα σε όλο της το μεγαλείο,μόνο αυτό μπορώ να διακρίνω.

Tasakos10
Απών/απούσα

velocko wrote:
Αντί να καλέσεις την τροχαία να επιληφθεί της κατάστασης,σηκώνοντας με γερανό τα παράνομα παρκαρισμένα,έτσι ώστε και ορατότητα να έχουν όσοι βγαίνουν από το στενό και να μπορεί ο ποδηλάτης να κάνει χρήση της δεξιάς λωρίδας με τον καλύτερο τρόπο,υιοθετείς την κατάσταση των παράνομα παρκαρισμένων,και βρίσκεις αφορμή να επιπλήξεις την συμπεριφορά του εκτοπισμένου ποδηλάτη ενώ ταυτόχρονα βγαίνεις σε δρόμο με κυκλοφορία χωρίς ορατότητα(ποιος το κάνει αυτό στις εξετάσεις για δίπλωμα και δεν κόβεται;)
Αλλά ξεπετάγεται η κατηγορία είμαι και ποδηλάτης είμαι και οδηγός δεν μπορείς να με πιάσεις από πουθενά.

Αλαζονεία και ανευθυνότητα σε όλο της το μεγαλείο,μόνο αυτό μπορώ να διακρίνω.

Πιάνεις από τα μούτρα έναν άνθρωπο που αναφέρει ένα συμβάν στο οποίο ένιωσε οτι κινδύνεψε συνάνθρωπός του και λες βλακείες χωρίς να σκέφτεσαι.
Είδες πουθενά να επιπλήττω τον ποδηλάτη;;; Ανέφερα πουθενά οτι τα αυτοκίνητα ήταν παράνομα παρκαρισμένα; Ξέρεις εσύ το ιδιαίτερο νομικό καθεστώς που διέπει τις συγκεκριμένες χρήσεις γης; Έχεις κάνει εσύ αγώνες με ομάδες συμπολιτών σου για την αλλαγή του καθεστώτος των σταθμευμένων;
Επειδή ούτε με ξέρεις, ούτε σε ξέρω κι επειδή από την δημοσίευσή και την ανησυχία που μοιράστηκα με όλους εδώ μέσα, δεν προκύπτει ανευθυνότητα ή αλαζονεία από μέρους μου, προφανώς παραλογίζεσαι.
Μαζέψου λοιπόν γιατί είσαι ιδιαιτέρως αγενής.

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Tasakos10 wrote:
velocko wrote:
Αντί να καλέσεις την τροχαία να επιληφθεί της κατάστασης,σηκώνοντας με γερανό τα παράνομα παρκαρισμένα,έτσι ώστε και ορατότητα να έχουν όσοι βγαίνουν από το στενό και να μπορεί ο ποδηλάτης να κάνει χρήση της δεξιάς λωρίδας με τον καλύτερο τρόπο,υιοθετείς την κατάσταση των παράνομα παρκαρισμένων,και βρίσκεις αφορμή να επιπλήξεις την συμπεριφορά του εκτοπισμένου ποδηλάτη ενώ ταυτόχρονα βγαίνεις σε δρόμο με κυκλοφορία χωρίς ορατότητα(ποιος το κάνει αυτό στις εξετάσεις για δίπλωμα και δεν κόβεται;)
Αλλά ξεπετάγεται η κατηγορία είμαι και ποδηλάτης είμαι και οδηγός δεν μπορείς να με πιάσεις από πουθενά.

Αλαζονεία και ανευθυνότητα σε όλο της το μεγαλείο,μόνο αυτό μπορώ να διακρίνω.

Πιάνεις από τα μούτρα έναν άνθρωπο που αναφέρει ένα συμβάν στο οποίο ένιωσε οτι κινδύνεψε συνάνθρωπός του και λες βλακείες χωρίς να σκέφτεσαι.
Είδες πουθενά να επιπλήττω τον ποδηλάτη;;; Ανέφερα πουθενά οτι τα αυτοκίνητα ήταν παράνομα παρκαρισμένα; Ξέρεις εσύ το ιδιαίτερο νομικό καθεστώς που διέπει τις συγκεκριμένες χρήσεις γης; Έχεις κάνει εσύ αγώνες με ομάδες συμπολιτών σου για την αλλαγή του καθεστώτος των σταθμευμένων;
Επειδή ούτε με ξέρεις, ούτε σε ξέρω κι επειδή από την δημοσίευσή και την ανησυχία που μοιράστηκα με όλους εδώ μέσα, δεν προκύπτει ανευθυνότητα ή αλαζονεία από μέρους μου, προφανώς παραλογίζεσαι.
Μαζέψου λοιπόν γιατί είσαι ιδιαιτέρως αγενής.

Θα ΚΛΕΙΣΕΙΣ σπίτια.

Tasakos10
Απών/απούσα

Έχεις οδηγήσει ποτέ αυτοκίνητο;;;
Γιατί αν είχες, θα ήξερες οτι είναι άπειρες οι φορές που δεν έχεις ορατότητα για να βγεις και αναγκάζεσαι να βγάλεις μούρη για να δεις.
Το καλύτερο που μπορεί να κάνει κανείς εκείνη την στιγμή, είναι να βγει όσο πιο σιγά και προσεκτικά μπορεί.
Ούτε να κατέβει από το όχημα μπορεί με πανώ και ντουντούκες μέχρι να φύγουν τα σταθμευμένα, ούτε να τα ανατινάξει με γκαζάκια, ούτε να διακτινιστεί.
Έχει αυτή την δυσάρεστη υποχρέωση να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα.
Σε δεύτερο και τρίτο χρόνο, μπορούμε όλοι μαζί να δραστηριοποιηθούμε -κάποιοι το κάνουμε ήδη- προκειμένου να βελτιωθεί αυτή η πραγματικότητα.
Εγώ έθεσα το θέμα του πως αντιδρούμε την δεδομένη στιγμή.
Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό και λες ανοησίες, είναι δικό σου ζήτημα και χρήζει αντιμετώπισης.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Vasscott wrote:

Tasako, απόλυτα κατανοητός ο προβληματισμός και η αγωνία σου και είμαι σίγουρος ότι αν σου δόθηκε η ευκαιρία θα έκανες μια πολύ εποικοδομητική συζήτηση με τον ποδηλάτη.
Χαρά στο κουράγιο σου όμως που κάθεσαι εδώ μέσα και απαντάς σε κάθε τι που θα πει ο κάθε ένας και που σε βάζει στη διαδικασία να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Ntimitris wrote:
Vasscott wrote:
..
σε φορουμ αυτοκινητου με ειπαν τελειωμενη αδερφη επειδη κανω ποδηλατο και εδω αν ανφερθει οτι σου αρεσουν τα αυτκονινητα η το ποδοσφαιρο θα σε πουν καγκουρα, χαζο, οτι τρως κουτοχορτο και παει λεγοντας

Σε πολύ πρόσφατο θέμα εδώ, κάποιος είπε ότι δεν είμαι ποδηλάτης αλλά απλά αγόρασα ένα ποδήλατο χωρίς προφανώς να με γνωρίζει και χωρίς να ξέρει την σχέση μου με το ποδήλατο. Να μην μιλήσω καλύτερα για την έκφραση "ποδηλατοραγιάς" που χρησιμοποίησε κάποιος άλλος. Ο άλλος εδώ λέει ότι το μέσο χαρακτηρίζει τον χρήστη (!!) λες και καβαλώντας ένα ποδήλατο αυτομάτως ξεπλένονται όλες σου οι αμαρτίες και μετατρέπεσαι σε θεότητα το λιγότερο. Αντιθέτως βέβαια, αν οδηγήσεις αμάξι είσαι το λιγότερο ανήθικο στοιχείο! Ελλάδα, η χώρα τρελοκομείο, όλοι έτοιμοι να σου επιτεθούν, έτοιμοι να σου βάλουν ταμπέλα, Ελλάδα... η χώρα που οι χρήστες του internet σκυλοβρίζονται στα σχόλια του youtube για το οτιδήποτε :):)

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Σε κάποιο άλλο θέμα είχα μιλήσει για βεντάλια απόψεων.
Νομίζω ότι αυτό έχουμε εδώ και όχι απαραίτητα αντιπαράθεση.
Και γιατί βεντάλια και όχι πλατφόρμα ή γκάμα ή φάσμα;
Γιατί η βεντάλια έχει έναν άξονα περιστροφής.
Και σε μας αυτός ο άξονας είναι το κοινό μας ενδιαφέρον και η αγάπη για το ποδήλατο είτε σαν μεταφορικό μέσο όσοι από μας είναι και Αστικοί Ποδηλάτες ή Τουρίστες και Ταξιδευτές, είτε σαν παιχνίδι, είτε σαν αθλητιμός, είτε σαν χόμπυ, είτε για κάποιους σαν επάγγελμα, είτε σαν συλλεκτικό αντικείμενο, είτε, είτε...
...
Απομένει να καταλάβουμε ότι η βεντάλια μπορεί να ξεδιπλώνει τις διαφορετικές της απόψεις αλλά και να τις συνθέτει.
...
Ας γεμίζουν οι δρόμοι με ποδήλατα κι από κει και πέρα όλα θα βρούνε το δρόμο τους.
Όσο περισσότεροι είμαστε, τόσο περισσότερες και οι απόψεις, ίσως και τόσο περισσότερες οι διαφορετικότητες αλλά και τόσο μεγαλύτερη η Διεκδίκηση της Θέσης μας στο Δρόμο.
...
Αυτό εμένα τουλάχιστον μου αρκεί.
Κανείς δεν λέει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να συμφωνούμε σε όλα τα υπόλοιπα.

Ainastros
Απών/απούσα

οι βενταλιες δεν εχουν άξονες περιστροφής.. αλλα ακομη και να είχαν σαυτόν τοπο όχι μόνο στο φόρουμ δεν θα ταν η αγαπη .. αλλά η βλακεία..και τα φράγκα

velocko
Εικόνα velocko
Απών/απούσα

Θα είχες καλύτερη ορατότητα,θα χρειαζόταν να βάλεις την μπροστά ρόδα του ποδηλάτου στο οδόστρωμα;Δεν νομίζω.
Άρα το ποδήλατο στην περίπτωση σου έχει μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με το αυτοκίνητο σε θέματα οδικής ασφάλειας.
Ας εξετάσουμε λοιπον γιατί επέλεξες το αυτοκίνητο και πήρες την απόφαση να βάζεις τον εαυτό σου σε αυτή την κατάσταση.

Ας σου κάνουμε και ένα μάθημα βιώσιμης κινητικότητας(τσάμπα δίπλωμα έχεις και εδώ).
Δεν παρκάρουμε το αυτοκίνητο μας κάτω από το σπίτι μας αλλά το αφήνουμε στην άκρη της πόλης,απο και προς το σπίτι μεταφερόμαστε με το ποδήλατο.Έτσι αποφευγουμε να διαπερνάμε την πόλη μας με το αυτοκίνητο με ότι αυτό συνεπάγεται.Στην περίπτωση σου μπορείς να το αφήσεις πριν μπείς στον μονόδρομο που οδηγεί στο σπίτι σου,έτσι θα μπορείς να οδηγείς από εκεί με ασφάλεια μέχρι τα φανάρια.
Δύσκολη απόφαση όμως είναι πιο ευκολό να βάζεις λίγη μούρη μέσα στην Μαραθώνος,ποιοί δεν έχουν οδηγική παιδεία και ποιοι έχουν παντελή έλλειψη σεβασμού προς τον άλλον,εθελοτυφλείτε Κύριοι.

contact