Γεια και χαρα.
Εχω ενα κουρσακι δευτερο χερι σε πολυ καλη κατασταση.
Ο προκατοχος του ανεβαινε ανηφορικες διαδρομες και του φορεσε πισω κασετα 11-32 με εκτροχιαστη Shimano Deore LX long cage.
Με αυτο το σεταρισμα (αλλα κατα την γνωμη μου τρια links κοντυτερη αλυσιδα απο οτι θα επρεπε) η μεταδοση δουλευε μια χαρα.
Οταν το πηρα εγω το κουρσι,πηρα και τον μαμα εκτροχιαστη Tiagra SHORT cage.
Δεν μου αρεσε ο Deore εμφανησιακα ομως και ηθελα να τον αλλλαξω...
Καταληξα στο να αλλαξω τον κοντο βραχιωνα του tiagra με τον μακρυ του deore!!!
Αφου χαρηκα ταμαλα γιατι κουμπωνε ακριβως,σημερα τον περασα στο ποδηλατο διορθωνοντας παραλληλα και το μηκος της αλυσιδας.
Ελα ομως που στα τρια μεγαλα γραναζια εβρισκε το πανω ροδακι του βραχιωνα...
Την tension screw την εχω τερμα βιδωμενη και τωρα βρισκει στα δυο μεγαλα γραναζια...
Τι παιζει να ειναι λαθος;
Το μηκος της αλυσιδας;
Να μην δουλευει το παντρεμα λογω μηκους του στελεχους του κορμου του εκτροχιαστη;
Παιζει να θελει αλλαγη το dropout/hanger του εκτροχιαστη σε λιγο πιο μακρυ(δεν ξερω αν γινεται αυτο...)
Τα φωτα σας παρακαλω...
το ντεραγιε ειναι κουρσαδικο δε σηκωνει τετοια κασσετα.
28-32 ειναι out of range δοντια
Καλημερα φιλε xifias.
Υπαρχουν τα long cage κουρσαδικα ντεραγιε και με αυτο το σκεπτικο εκανα το παντρεμα.
Δεν θελω να ξαναβαλω το Deore για αισθητικους καθαρα λογους.
Για ποιό λόγο πίστευες ότι ήθελε κόντυμα και πως
τη μέτρησες για να το επιβεβαιώσεις;
καλημερα
κατσε τωρα το ειδα πιο προσεκτικα.αλλαξες τους βραχιονες των ντεραγιε μεταξυ τους.ναι μεν πετυχε η μεταμοσχευση αλλα το tiagra ειναι πλεον ενα short cage που μαζευει εξτρα αλυσιδα.με αλλα λογια το μεγιστο γραναζι εχει να κανει με το ντεραγιε αυτο καθαυτο,οχι με την αλυσιδα που περισευει κ πρεπει να μαζευτει με μακρυ "ποδι".
λυση:βαζεις παλι το deore,η μια κουρσαδικη κασσετα το πολυ 26-28 δοντιων με επιφυλαξη.
μπροστα τι φορας?μπορεις να βαλεις εναν 50-34 θα σου δωσει πολυ ελαφριες κ ανηφοριστικες σχεσεις
Αν εμπίπτεις στην κατηγορία "μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος", ε τότε θα υποστείς και τις συνέπειες... έτσι πάνε αυτά, με το συμπάθειο.
Μήπως το ελατήριο δεν μπορεί να ανοίξει παραπάνω μιας
και σχεδιάστηκε για μικρότερα γρανάζια;
ειναι πιο κοντο το σωμα του ντεραγιε ή μαλλον να το πω καλυτερα ειναι διαφορετικες οι γωνιες που μπορει να παρει το σωμα. Σε ενα πισω ντεραγιε το σωμα δλδ ο μοχλος που παει μεσα εξω κανονιζει ποσο μεγαλο γραναζι μπορει να διαχειριστει και το cage ποση μπορει να ειναι η μεγιστη διαφορα των δοντιων που μπορει να διαχειριστει.
Στην συγκεκριμενη περιπτωση το σωμα διαχειριζεται μεχρι 28Τ πρωτο γραναζι (αρα 26 δευτερο κτλ). Δεν προκειται να παιξει με 30 Τ θα βρισκει πανω.
Πρωτα απο ολα,ευχαριστω για τις απαντησεις.
Θα προσπαθησω να απαντησω σε ολα τα ερωτηματα.
Η αλυσιδα ηταν κοντη και την ανοιξα τρια links.
Μεθοδος μετρησης,μικρος δισκος με μικρο γραναζι και η αλυσιδα να μην βρισκει στο cage.
50/34 η δισκομανιβελα αλλα σε κατι ανηφορες(παραδρομος διοδια Αφιδνων προς Αθηνα )εγω το χρειαστηκα το 32αρι γραναζι(ε,καποιες φορες την εβγαλα και με το 28αρι)
Μαλλον το σωμα του ντεραγιε τελικα ειναι αυτο που δεν μου κανει το χατηρι τελικα.
Αυριο θα ξαναβαλω το Deore (δεν θα σκασω κιολας) και με την ευκαιρια θα συγκρινω τα δυο ντεραγιε.
Η ολη φασαρια εγινε για να γλιτωσω κανα φραγκο...
Αλλιως παιρνω κανονικο long cage κουρσαδικο(λεω για Sora με κανα 25αρι απο ebay)
Aν δεν κανω λαθος η αλυσιδα μετριεται με μεγαλο μπροστα μεγαλο πισω και βαζουμε +2 κρικους, αν ειναι μεγαλυτερη ισως να μην τεντωνει αρκετα το ντεραγιε ωστε να απομακρυνθει απο τα μεγαλα γραναζια, δοκιμασε το μηπως σταθεις τυχερος.
Μεγάλο με μεγάλο και έξω από τον εκτροχιαστή. Στο σημείο
συνάντησης των δυο άκρων προσθέτεις ένα πληρες link (3
πυράκια αν δεν κάνω λάθος).
Χμμ,δεν ηξερα αυτον τον τροπο...
Το ειδα στο youtube τον δικο μου τροπο και νομιζα οτι ηταν σωστος...
Αντε παλι να αλλαζω ντεραγιε και βραχιονες...
Παντως,σημερα που αλλαξα τα ντεραγιε και εβαλα παλι το Deore,συγκρινα το μηκος των "κορμων" και διαπιστωσα πως το Deore ειναι περιπου 6 χιλ πιο μακρυ απο το Tiagra...