Νομιμότητα σχάρας κοτσαδόρου;

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
hoakin1981
Εικόνα hoakin1981
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους. Πρόσφατα αγόρασα μια επώνυμη σχάρα κοτσαδόρου (Hapro, Oλλανδική εταιρεία) για την καλύτερη και ασφαλέστερη μεταφορά των ποδηλάτων αλλά τελικά δεν είναι τόσο απλό το θέμα.

Με βάση την τρέχουσα νομοθεσία αν έχω καταλάβει σωστά θα πρέπει η κάθε σχάρα να έχει "έγκριση τύπου" αυτό το EG Type Approval και να συνοδεύεται από βεβαίωση του αντιπροσώπου ότι απαιτεί κοτσαδόρο. Με αυτά και την άδεια του αυτοκινήτου πάς στο Υ.Μ. και σου βάζουν σημείωση "εγκεκριμένο εξάρτημα", ενημερώνεις και την ασφαλιστική σου και είσαι κομπλέ.

Το θέμα είναι τωρα ότι αυτή που πήρα δεν έχει τελικά την συγκεκριμένη πιστοποίηση αλλά μια άλλη που λέγεται XP R 18-904-4.

Γνωρίζει κάποιος αν μπορεί να γίνει η δουλειά με αυτήν;

Η κάθε βοήθεια στο θέμα θα εκτιμηθεί πολύ γιατί θέλω να λειτουργώ νόμιμα και με το κεφάλι ήσυχο.

Ευχαριστώ πολύ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

http://www.yme.gr/index.php?tid=345

ίσως είναι κατατοπιστικό

tsovas
Εικόνα tsovas
Απών/απούσα

Διαβάστε εδώ που είναι (σχεδόν) όλα συγκεντρωμένα και πάθετε πλάκα....

http://www.bikesports.gr/advice/σχάρες,-μπάρες-και-μεταφορά-ποδηλάτων.html

Τουλάχιστον εγώ που έχω σχάρα πορτμπαγκαζ ανησυχώ πλέον έστω και για τη μία κούρσα που βάζω....
Και δεν ανησυχώ μόνο για το αν θα φάω κάνα πρόστιμο από την τροχαία, ανησυχώ και για το μην έρθει κανένας και "κολλήσει" πίσω μου (με φορτωμένο την κούρσα στη σχάρα) και τελικά καταλήξω εγώ να πληρώνω και τη ζημιά στο αυτοκίνητο αλλά και τη ζημιά στη κούρσα.
Στέκομαι στη περίπτωση που αναγράφεται ότι αν δεν είναι εμφανή τα πίσω φώτα μου (κοινώς τα stop) και αν κολλήσει κάποιος πίσω μου μπορεί να επικαλεστεί ότι δεν τα είδε οπότε και δεν έφταιγε.
Και ρωτάω ασχέτως αν έχω σχάρα πάνω στο αυτοκίνητο: από πότε δίνεται δίκιο στον από πίσω μου αν καρφωθεί πάνω μου;

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

tsovas wrote:
Και ρωτάω ασχέτως αν έχω σχάρα πάνω στο αυτοκίνητο: από πότε δίνεται δίκιο στον από πίσω μου αν καρφωθεί πάνω μου;

Οταν η σχάρα και τα ποδήλατα δεν καλύπτουν-κρύβουν τα πίσω φώτα τότε δεν έχει δίκιο ο πίσω οδηγός, τουλάχιστον αυτό κατάλαβα αφού διάβασα το λίνκ.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

και τελικά καταλήξω εγώ να πληρώνω και τη ζημιά στο αυτοκίνητο αλλά και τη ζημιά στη κούρσα( μ΄ αρέέσεις! και γώ κυρίως τη κούρσα θα προστάτευα, αδιαφορώντας για τη ζωή μου! )
Νομίζω πως η τήρηση (επαρκών)αποστάσεων απο τον προπορευόμενο, είναι ανεξάρτητη απο τα στοπ, άλλωστε μπορεί να είναι ορατά, αλλα να μή λειτουργούν.
Θα ισχυριστώ οτι ...έπεσα πάνω στο μπροστινό μου επειδή δέ λειτουργούσαν τα στόπ του?! δε ξέρω πάλι, δεν είμαι απολύτως σίγουρος, αλλα απο τους προπορευόμενους, τους διασχίζοντες, και ακόμα αυτούς που θάά διασχίσουν το δρόμο, απαιτείται να κρατάμε απόσταση ασφαλείας(ανάλογη με τη ταχύτητά μας).
Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, φταίει ο πίσω. (θέλει ψάξιμο για την ανηφόρα, και επικίνδυνο ολισθηρό οδόστρωμα, οδηγηση χωρίς αλυσίδες σε χιόνι-πάγο, ή φθαρμένα καραφλολάστιχα οπότε κρατάω επιφυλάξεις...για οριακές περιπτώσεις!
Κάθε περίπτωση είναι πραγματική και ξεχωριστή, γι΄ αυτό ανοιχτόχρωμα ποδήλατα, και φωσφοριζέ στοιχεία δέν έβλαψαν ποτέ κανέναν!

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

Αν τα φώτα του μπροστινού είναι τελείως κρυμμένα τότε ο πίσω έχει δίκιο, είναι το ίδιο με το να μην λειτουργούν, και είναι και λογικό.

Ανοιχτόχρωμο ποδήλατο και στοιχεία φωσφοριζέ με πεταλούδες και φωτεινούληδες και πίκατσου που κάνουν πιρουέτες και σπαγκάτο είναι άσχετα.
Κάθε αυτοκίνητο πρέπει να έχει στοπ που λειτουργούν, οτιδήποτε εμποδίζει με οποιονδήποτε τρόπο τη λειτουργία και την ορατότητα των στοπ θα είναι μειονέκτημα γι'αυτόν που οδηγεί το όχημα.
Γι'αυτό και στο κείμενο κάνει αναφορά στο μέγεθος του αυτοκινήτου και στον τρόπο που είναι τοποθετημένα τα ποδήλατα πάνω σε αυτό.

Αν ήταν έτσι φορτώνω και εγώ το tandem πάνω στο cinquecento, του βάζω και την κουκούλα να μην σκονιστεί και είμαι οκ, για εμένα, για τους υπόλοιπους είμαι επικίνδυνος.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Έχεις δίκιο, εκτός απο τα στόπ, είναι και τα θέσεως δίπλα

tsovas
Εικόνα tsovas
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:
( μ΄ αρέέσεις! και γώ κυρίως τη κούρσα θα προστάτευα, αδιαφορώντας για τη ζωή μου! )

Πρώτα από όλα σε ευχαριστώ
α) για το ενδιαφέρον σου για μένα και
β) που πλέον γράφεις με τρόπο που είναι κατανοητός σε όλους και δεν χρειάζομαι βοήθημα του Πατάκη για να καταλάβω τι θέλει να πει ο ποιητής.

Όπως διάβασες και κατανόησες μιλάω για κούρσα. Επειδή φαίνεται να ξέρεις λοιπόν από κούρσες να σου θυμίσω ότι έχουν λεπτούς σκελετούς (είτε σε οριζόντιο, είτε σε κάθετο, είτε σε διαγώνιο) οπότε είναι πολύ δύσκολο να καλύψουν τα πίσω φώτα ενός αυτοκινήτου ή να το πω διαφορετικά, είναι πιο δύσκολο σε σχέση με ένα τούμπανο 29άρι MTB που φοράει λάστιχα σαν Hummer.
Επίσης δεν οδηγώ Φερράρι, Μαζεράτι ή Τζάγκουαρ προκειμένου τα πίσω φώτα μου να είναι "διακριτικά".

Ευχαριστώ και πάλι εσένα και τον Horsey για τα υπόλοιπα σχόλια σας.

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:
Έχεις δίκιο, εκτός απο τα στόπ, είναι και τα θέσεως δίπλα

...θέσεως ρε φίλε;

Το αυτοκίνητο έχει 2 κάτω και ένα πάνω, κοιτάζοντας το πίσω μέρος.

Αλλό να φορτώσεις ένα ποδήλατο και άλλο να βάλεις 3 επάνω...

Το κείμενο που έκανε λίνκ ο tsovas εξηγεί ότι αν θέλεις να μεταφέρεις ποδήλατο τότε θα πρέπει τα στοπ να είναι ευδιάκριτα και τα ποδήλατα να μην εξέχουν τόσο, σε βαθμό που θα είναι επικίνδυνο να παρασύρεις π.χ μια μηχανή.

Ο οδηγός που ακολουθεί δεν θα πρέπει να προσπαθεί να διακρίνει τη λειτουργία τους, είναι θέμα κοινής λογικής.

Από τη μια δεν θέλουμε να είμαστε μπανανία και από την άλλη προσπαθούμε να κάνουμε ότι μας βολεύει, δεν πάει έτσι.

Το κείμενο περιγράφει μεταφορά με ασφαλείς συνθήκες, δεν είναι κάτι για να το παίξουμε αντίδραση και να κάνουμε τους πονηρούς.