Θέμα με τα Σπαστά Ποδήλατα και Μετρό...

52 απαντήσεις [Τελευταία δημοσίευση]
athenssun
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 30/08/2006

Μόλις με πήρε τηλέφωνο μια φίλη από το σταθμό Εθνική Άμυνα, και μου ανέφερε ότι της έδειξαν και καλά σήμερα ένα χαρτί, ότι τους ήρθε ανακοίνωση (σήμερα) ότι και τα σπαστά ποδήλατα απαγορεύονται στο Μετρό παρά μόνο μέσα στη χειραποσκευή τους...

Ρωτάω παιδιά τα εξής:
1) Παίζει να είναι απλά μια μοναδική και τυχαία περίπτωση από το υπερβάλλον ζήλο κάποιου τύπου εκεί;
2) Επίσης, έχουμε ακούσει ότι γενικά καμιά φορά το κάνουν θέμα κατά τύχη και ότι κυκλοφορεί ένα τέτοιο χαρτί...και απλά μετά ξεχνιέται.
Η...
3) Αν ισχύει κάτι τέτοιο καινούριο, μπορούμε κάπως να το επιβεβαιώσουμε;
Αν ισχύει όντως, μάλλον πρόκειται για πολύ δυσμενής εξέλιξη που θα πρέπει να κοιτάξουμε...

Για πείτε... Ξέρετε τίποτα

0
Η αξιολόγηση σας: καμία
dthemix
Εικόνα: dthemix
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 26/03/2008
Υπάρχει επίσημη ανακοίνωση;

Αν την έχει μπορείτε να την ανεβάσετε να την δούμε; Αν ισχυέι απο σήμερα αυτό... μάλλον "επεσε" "σύρμα" απο ΕΘΕΛ.... σε αναμονή νεωτέρων ειδήσεων..

djapal
Εικόνα: djapal
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 13/04/2008
Για δες εδώ

http://www.paraschis.gr/citycycle/comments.php?y=07&m=03&entry=entry0703...

Απάντηση από το 2007. Δε νομίζω ότι αλλάζουν προς το χειρότερο οι κανονισμοί. Εδώ ο υπεύθυνος σκεφτόταν να μπαίνουν κανονικά τα ποδήλατα το ΣΚ στη συνάντηση με τους ποδηλάτες!!

dthemix
Εικόνα: dthemix
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 26/03/2008
@Djapal

Αν ομως ισχυεί το σημερινό περιστατικό τοτε το εκανες το "Θαύμα" σου... να αγοράσουμε τσάντες μεταφορας...για τα σπαστα...

http://boreioipodilates.wordpress.com/2009/03/27/%ce%b5%ce%b8%ce%b5%ce%b...

djapal
Εικόνα: djapal
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 13/04/2008
Αυτό ισχύει εδώ και καιρό

http://www.amel.gr/index.php?id=24&L=0'a&0=

Μπορώ να μεταφέρω το ποδήλατό μου με τους συρμούς του Μετρό;

Η μεταφορά ποδηλάτων αλλά και λοιπών ογκωδών αντικειμένων στους συρμούς δεν επιτρέπεται. Η διαμόρφωση των σταθμών σε περισσότερα του ενός υπόγεια επίπεδα, η έλλειψη ειδικά διαμορφωμένων χώρων εντός των συρμών για την τοποθέτηση των ποδηλάτων και η πληρότητα των συρμών καθιστούν τη μεταφορά των ποδηλάτων επικίνδυνη για την ασφάλεια τόσο του ίδιου του ποδηλάτη αλλά και των λοιπών επιβατών. Επιτρέπεται η μεταφορά σπαστών ποδηλάτων μόνο εφόσον αυτά είναι συσκευασμένα σε ειδικό σάκο μεταφοράς ή σε κουτί. Σε πολλούς σταθμούς του ΜΕΤΡΟ έχουν εγκατασταθεί θέσεις στάθμευσης ποδηλάτων, όπου οι ποδηλάτες μπορούν να κλειδώνουν τα ποδήλατά τους και στη συνέχεια να κάνουν χρήση του ΜΕΤΡΟ.

Από εκεί και πέρα, τόσα χρόνια κανείς δε διαμαρτύρεται και εδώ προσπαθούμε να μπαίνουν και τα κανονικά έστω τα ΣΚ!
Εδώ ρεπορτάζ έκανε ο Άλφα και ο ΑΝΤ1 και έδειχναν τα ποδήλατα διπλωμένα να μπαίνουν κανονικά χωρίς σακούλες κτλ κτλ.
Υπερβάλλων ζήλος...

dthemix
Εικόνα: dthemix
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 26/03/2008
Τι ισχυεί μωρέ....

Δηλαδή επειδή το εδειξε ο Αλφα και ο Βήτα ειναι ποιο έγκυρο απο επίσημες ανακοινώσεις και τους κανονισμους;

Ελέος!!!

στο POST σου Το γράφεις ξεκάθαρα!!!! (...συσκευασμένα σε ειδικό σάκο μετάφορας ή σε κουτί. )

Αρα τι σημαίνει οτι καθε τι που βλέπουμε στην τηλεοραση θα ακολουθούμε;

ΗΜΑΡΤΩΝ!!!

Αν δεν εφαρμόζουμε τους κανονισμούς και τις διατάξεις τότε χάθηκε η "μπάλα".

NikolasTatsiopoulow
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 16/03/2009
Σημερινή Ανακοίνωση

Στο σταθμό μετρό της Δάφνης και μόλις ήμουν έτοιμος να περάσω τα εκδοτήρια με το σπαστό μου Dahon σταμάτησε ένας (πολύ ευγενικός βέβαια) υπάλληλος της Αττικο Μετρό και μου είπε ότι βγήκε σήμερα ανακοίνωση, μου την έδειξε κιόλας τυπωμένη, σύμφωνα με την οποία απαγορεύεται η μεταφορά αντικειμένων πάνω από 100*60*25 και ότι όσον αφορά τα σπαστά ποδήλατα αυτά επιτρέπεται να μεταφέρονται μόνο στα ειδικά κουτιά τους ή στις ειδικές τσάντες μεταφοράς τους.
Εγώ απλά έβαλα τo αδιάβροχο κάλυμα http://www.dahon.gr/accessories.htm slip cover που είχα αγοράσει με το ποδήλατο και μου είπε ότι είναι ΟΚ.
Από εκεί και πέρα τι θέλουν να διασφαλίσουν με αυτή τους την ανακοίνωση δεν μπορώ να καταλάβω.
Θα συνεχίσω πάντως να πηγαινοέρχομαι κανονικά και θέλω να δω εάν θα μου πουν τίποτα άλλο.

quixote
Εικόνα: quixote
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 15/10/2008
ρατσισμός απέναντι στους ποδηλάτες

ρε τι πράγματα είναι αυτά
πραγματικά προσβάλλουν τη νοημοσύνη μας ανοιχτά τώρα
δηλαδή το καροτσάκι ενός μωρού δε δημιουργεί πρόβλημα
πρόβλημα δημιουργεί το σπαστό;

μήπως να αρχίσουμε μαζικά ποδηλατικά ντου;
(εννοείται σε ήσυχες ώρες για το ΜΕΤΡΟ)

dthemix
Εικόνα: dthemix
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 26/03/2008
Πλάκα έχει...

να μαζέψουμε παιδικά καροτσάκια!! και να κανουμε μαζικο ντου... σε ώρα αιχμής!!! να δουν οτι δεν ειναι μόνο τα ποδήλατα το πρόβλημα...

χα χα χα χα

Υ/Γ εγω μπορω να δανειστώ του ανηψίου μου :)

djapal
Εικόνα: djapal
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 13/04/2008
καλή φάση

NikolasTatsiopoulow έγραψε:

Εγώ απλά έβαλα τo αδιάβροχο κάλυμα http://www.dahon.gr/accessories.htm slip cover που είχα αγοράσει με το ποδήλατο και μου είπε ότι είναι ΟΚ.
Από εκεί και πέρα τι θέλουν να διασφαλίσουν με αυτή τους την ανακοίνωση δεν μπορώ να καταλάβω.
Θα συνεχίσω πάντως να πηγαινοέρχομαι κανονικά και θέλω να δω εάν θα μου πουν τίποτα άλλο.

Ενδιαφέρον και οικονομικό ;)

pkatsab
Εικόνα: pkatsab
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 19/12/2008
.

Αν έτσι έχουν τα πράγματα, μην τρέχετε να αγοράσετε ειδικές αδιαβροχες χάι τεκ κλπ τσάντες, οι μπλέ τσαντες του ΙΚΕΑ κάνουν μιά χαρά! Ειναι πάμφθηνες.

djapal
Εικόνα: djapal
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 13/04/2008
ώπα

pkatsab έγραψε:
Αν έτσι έχουν τα πράγματα, μην τρέχετε να αγοράσετε ειδικές αδιαβροχες χάι τεκ κλπ τσάντες, οι μπλέ τσαντες του ΙΚΕΑ κάνουν μιά χαρά! Ειναι πάμφθηνες.

Για πες περισσότερα!
Δώσε τα φώτα σου!

Edit: Θέλουν δλδ να εφαρμόσουν κατά γράμμα τον χάρτη υποχρεώσεων;...
Άραγε που είναι η περιβόητη Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών;
Έλεος...

djapal
Εικόνα: djapal
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 13/04/2008
@pkatsab`

Μπας και λες αυτές;

http://www.pestaola.gr/ikea-mini-blue-bag/

pkatsab
Εικόνα: pkatsab
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 19/12/2008
.

Αναφέρομαι στις πλαστικές, από ενισχυμένο πλαστικό σαν ύφασμα, ίδιες με τις κίτρινες που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς μέσα στο κατάστημα. Τις μπλέ μπορείτε να τις αγοράσετε, με 2-3 ευρώ (δεν θυμάμαι ακριβώς...). Πήρα μία το Σάββατο για δοκιμή, όταν μου κατέβηκε η ιδέα (είχα πάει να πάρω υλικά για την κατασκευή του πρότζεκτ ¨βάση στήριξης δύο ποδηλάτων καθ΄ύψος¨, θα αναφερθώ σε αυτό μόλις το τελειώσω...)

-----
Το edit δεν δουλεύει;

pkatsab
Εικόνα: pkatsab
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 19/12/2008
.

Μπας και λες αυτές;

http://www.pestaola.gr/ikea-mini-blue-bag/

Ακριβώς! (Μαζι γράφαμε)

pkatsab
Εικόνα: pkatsab
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 19/12/2008
.

http://www.pestaola.gr/ikea-stolmen-bike-rack/

Η βάση στήριξης που αντιγράφω, μια και το΄φερε η κουβέντα. (Την βρήκα αρχικά εδώ: http://ikeahacker.blogspot.com)

dthemix
Εικόνα: dthemix
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 26/03/2008
@apal...

και δεν θα παρουμε και αποζημιωση.. ως θιγόμενοι επιβάτες... κριμα.. εσυ τουλαχιστον κερδισες κανα εισητήριο τζαμπα απο την ΕΘΕΛ?

quixote
Εικόνα: quixote
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 15/10/2008
χαχα

pkatsab έγραψε:
http://www.pestaola.gr/ikea-stolmen-bike-rack/

Η βάση στήριξης που αντιγράφω, μια και το΄φερε η κουβέντα. (Την βρήκα αρχικά εδώ: http://ikeahacker.blogspot.com)

ποδηλατική παραφροσύνη

djapal
Εικόνα: djapal
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 13/04/2008
ρε κορυφαίε

dthemix έγραψε:
και δεν θα παρουμε και αποζημιωση.. ως θιγόμενοι επιβάτες... κριμα.. εσυ τουλαχιστον κερδισες κανα εισητήριο τζαμπα απο την ΕΘΕΛ?

Αφού σου απάντησα. Δεν υπάρχει Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών.
Για τα μάτια του κόσμου είναι. Την επόμενη φορά όμως η καταγγελία θα κοινοποιηθεί και στο Συνήγορο του Πολίτη μαζί με τον εκάστοτε φορέα θίγοντας και το ότι εδώ και 2 χρόνια δεν υπάρχει αυτή η επιτροπή, άρα δε μπορούμε να βρούμε το δίκιο μας.
Περιμένω και τι θα μας πει ο φίλος για τον ΗΣΑΠ που περιμένει απάντηση, αν και φαντάζομαι τι θα του πουν...
Τεσπα... σακούλες ΙΚΕΑ με κανα 5άρι ευρώ και τέλος.

ggont
Εικόνα: ggont
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 01/09/2008
Ναι.... Και μετα θα σας

Ναι....

Και μετα θα σας περιμενουν με τη μεζουρα!!!

Το οριο ειναι 25 ποντοι!!!!

(....μηπως οι διαστασεις ειναι φωτογραφικη προκυρηξη?)

djapal
Εικόνα: djapal
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 13/04/2008
λάθος

ggont έγραψε:
Ναι....

Και μετα θα σας περιμενουν με τη μεζουρα!!!

Το οριο ειναι 25 ποντοι!!!!

(....μηπως οι διαστασεις ειναι φωτογραφικη προκυρηξη?)

αυτό με την προκήρυξη δεν το κατάλαβα βασικά...

Πάντως η ΜΕΤΡΟ το λέει:

Επιτρέπεται η μεταφορά σπαστών ποδηλάτων μόνο εφόσον αυτά είναι συσκευασμένα σε ειδικό σάκο μεταφοράς ή σε κουτί.

Τώρα γιατί τόσον καιρό δεν είχαν πρόβλημα και τώρα θυμήθηκαν ότι έχουν... βγάλε άκρη...

dthemix
Εικόνα: dthemix
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 26/03/2008
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΣΚΑΛΙΣΕΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΕΛ????

ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ...

djapal
Εικόνα: djapal
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 13/04/2008
καμία σχέση

άλλο μετρό, άλλο λεωφορεία. εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το μετρό. Για τα λεωφορεία έστειλα email.

dthemix
Εικόνα: dthemix
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 26/03/2008
Ναι αλλα ο Χ.Υ.Κ. ειναι για ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ-ΗΛΠΑΠ-ΗΣΑΠ-ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟκλπ

κοινώς υπουργείο μεταφορών και αφού έκανες νήξη υπάρχει το ενδεχόμενο ( δεν ξέρω, απλά λέω) να εγινε ενημέρωση προς ολούς....(ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ-ΗΛΠΑΠ-ΗΣΑΠ-ΑΜΕΛ-ΤΡΑΜ-ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ)

και τι; το Μετρό δεν είναι μέσο μαζικής μεταφοράς; μονο το λεωφορείο είναι;

dthemix
Εικόνα: dthemix
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 26/03/2008
Τι κάνει και το ΙΚΕΑ σπαστά ποδήλατα;

τι σακούλες μώρε του ΙΚΕΑ; ειπαμε ειναι σπαστό το πόδήλατο, δεν ειναι BERSTA ή BJΦRKΕS να το συναρμολογήσεις... αν εννωεί σακούλες τύπου ΙΚΕΑ νταξει..

ebersi
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 07/07/2006
το ξερό τους το κεφάλι

Τι ψάχνετε ρε παιδιά τι φταίει για την νέα εξυπνάδα του μετρό...Το ξερό τους το κεφάλι φταίει, μην πω τίποτα χειρότερο, που έχουν κολλήσει με τα ποδήλατα λες και είναι η ενσάρκωση του εξαποδώ. Εδώ και τρια χρόνια, συνέχεια κάθε τρεις και λίγο ανακινούμε, ομαδικά και ατομικά, το θέμα με χίλιους τρόπους και έτσι πρέπει. Αυτό έλειπε να σταματήσουμε να τους πρήζουμε και να τους κάνουμε τη χάρη να τους αφήσουμε ήσυχους.

Πάντως, η ιστορία των καταπιεστικών καθεστώτων δείχνει ότι τα μέτρα καταστολής παίρνουν τη χειρότερη μορφή τους λίγο πριν οι απόλυτοι άρχοντες αναγκαστούν να κάνουν πίσω.......

dilated
Εικόνα: dilated
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 09/04/2008
Παιδιά...

εγώ είχα γράψει αυτό πριν μερικές μέρες...

http://www.podilates.gr/node/4040

Σήμερα ο σταθμάρχης του μετρό στο Αιγάλεω με σταμάτησε και μου έδειξε το χαρτί που έλεγε περί τσάντας μεταφοράς. Μου είπε όμως πως δε ξέρει αν είναι κανονισμός. (ό,τι να ΄ναι).

Είμαι φοβερά απογοητευμένος ειλικρινά. Δεν αντέχω άλλο αυτό το μπουρδέλο. Ειλικρινά δε ξέρω τι να κάνω.

Θα κάνουμε κάτι ομαδικό; Δεν πάει άλλο ρε παιδιά. Δεν πάει άλλο...

Pixelsprite
Εικόνα: Pixelsprite
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 26/11/2008
κάτι..

πρέπει να κάνουμε.
Αν και δεν χρησιμοποιώ (ακόμα) το Μετρό (είμαι του ΤΡΑΜ) σίγουρα είναι παντελώς χαζό να πρέπει να κουβαλάω τσάντες μαζί μου.

Για τα καροτσάκια των μωρών τί γίνεται; πρέπει και αυτά να μπαίνουν σε σακούλες;

vang
Εικόνα: vang
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 02/11/2006
Είίναι δυσάρεστο πού

Είίναι δυσάρεστο πού συνεχίζεται ο διωγμός τών ποδηλάτων στα μέσα μεταφοράς...και ιδίως στό μετρό...

πάντως...σε κάποια μεταφορικά μέσα του εξωτερικού ζητούν και εκεί το ποδήλατο να είναι μέσα σε θήκη.

Το Brompton πάντως όταν διπλώνει είναι επαρκώς μικρό και διατίθεται θήκη πού μεταφέρεται εύκολα σε ειδικό τσαντάκι σέλας ( Θήκη και τσαντάκι 33 ευρώ)

Το να βάλεις και να βγάλεις την θήκη, είναι μια παραπάνω διαδικασία αλλά δεν χρειάζεται πάνω από μερικά δευτερόλεπτα...

http://www.action3.gr/plugins/content/plugin_jw_sig/showthumb.php?img=pa...

Επίσης στο εγχειρίδιο χρήστη του Brompton σελ 28 φαίνεται καλλίτερα το αξεσουάρ αυτό.
http://www.action3.gr/images/stories/brompton_owner_manual_gr_v17122008.pdf

djapal
Εικόνα: djapal
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 13/04/2008
χμμ...

Pixelsprite έγραψε:

Για τα καροτσάκια των μωρών τί γίνεται; πρέπει και αυτά να μπαίνουν σε σακούλες;

Σ'αυτό μου είχε απαντήσει ένας υπάλληλος ότι είναι πιο σημαντικό το καροτσάκι μιας και όλοι μας έχουμε μαμά και είναι πιο "σημαντική" σαν κοινωνική ομάδα.
Τα σχόλια δικά σας...

Pixelsprite
Εικόνα: Pixelsprite
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 26/11/2008
το θέμα δεν είναι..

vang έγραψε:
Είίναι δυσάρεστο πού συνεχίζεται ο διωγμός τών ποδηλάτων στα μέσα μεταφοράς...και ιδίως στό μετρό...

πάντως...σε κάποια μεταφορικά μέσα του εξωτερικού ζητούν και εκεί το ποδήλατο να είναι μέσα σε θήκη.

Το Brompton πάντως όταν διπλώνει είναι επαρκώς μικρό και διατίθεται θήκη πού μεταφέρεται εύκολα σε ειδικό τσαντάκι σέλας ( Θήκη και τσαντάκι 33 ευρώ)

Το να βάλεις και να βγάλεις την θήκη, είναι μια παραπάνω διαδικασία αλλά δεν χρειάζεται πάνω από μερικά δευτερόλεπτα...

http://www.action3.gr/plugins/content/plugin_jw_sig/showthumb.php?img=pa...

Επίσης στο εγχειρίδιο χρήστη του Brompton σελ 28 φαίνεται καλλίτερα το αξεσουάρ αυτό.
http://www.action3.gr/images/stories/brompton_owner_manual_gr_v17122008.pdf

το brompton, το οποίο είναι αξιολάτρευτο, διπλώνει super αλλά δυστυχώς έκανε 2 φορές παραπάνω από το dahon μου. Δυστυχώς δεν έχουμε όλοι brompton...

Το θέμα είναι ότι μιλάμε για ακόμα έναν περιορισμό στη χρήση ποδηλάτων, και ιδιαίτερα σε ένα ΜΜΜ που είναι από τα πιό σημαντικά. Γιατί το ΤΡΑΜ (respect) δεν εξυπηρετεί πολύ κόσμο.
Ίσως σαν συλλογικότητα, οι ποδηλάτ-ισσ-ες να έχουν κάποια ιδέα τι μπορούμε να κάνουμε...;