H KITΡΙΝΗ ΦΥΛΑΔΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ

28 απαντήσεις [Τελευταία δημοσίευση]
politicsgr.blog...
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 28/03/2007

...ενταξει μην περιμενουμε οι κιτρινιαριδες να ειναι και υπερ...αφου περναμε την διαφημιση της Αττικης Οδου και το κλαμα των ατυχων ΙΧοιρων που πρεπει να πληρωσουν για τα ρυπογονα τους φτανουμε στην σελιδα 32-33....δειγμα υποκειμενικης δημοσιογραφιας. Ειπαμε....δεν θελουμε ποδηλατοδρομους και το ποδηλατο στην ελλαδα..μην μας χαλατε τα πεζοδρομια που τα εχουμε για τις αμαξαρες μας..

0
Η αξιολόγηση σας: καμία
rasomon
Εικόνα: rasomon
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 19/01/2008
Με προλαβες!

Ανοιξα το pc για να γράψω το ίδιο thread μη σου πω οτι διάβασες το μυαλό μου με αυτά που γράφεις..!
Τι περιμένεις από κάποιον που κάνει telemarketing λευκής σαρκός.....(ο νοών νοείτω...);;;
Μερική αναδημοσίευση :
"Δεν είναι μόνο οι εκατοντάδες θέσεις στάθμευσης που καταργούν και οι οποίες, όπως είναι φυσικό(για τους Ελληνάρες), προκαλούν μεγάλες γκρίνιες στους κατοίκους της πόλης, αλλά και οι σοβαρές ελλείψεις στο σχεδιασμό τους, πολύ κατώτερες των ελληνικών αλλά και διεθνών προδιαγραφών."
Ενα απ τα κύρια επιχειρήματα του άρθρου είναι η τοποθέτηση "κολωνακίων" για να προστατεύεται ο ποδηλατόδρομος " δε συναντιούνται σε καμιά ευρωπαϊκή ή αμερικανική πολιτεία" όπως λέει ....

politicsgr.blog...
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 28/03/2007
εχει εμαιλ..στειλτε της

εχει εμαιλ..στειλτε της εμαιλ....

marlene
Εικόνα: marlene
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 30/08/2008
Για πιο άρθρο μιλάτε ρε παιδιά;;

Δώστε εδώ και κανένα link να το διαβάσουμε και εμείς. :)

politicsgr.blog...
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 28/03/2007
δεν ειναι

δεν ειναι ονλαιν..δυστυχως.....

georgehh
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 25/07/2007
άντε ρε με τα λαμόγια, με την

άντε ρε με τα λαμόγια, με την κολο Ελληνική νοοτροπιά πια

einzel
Εικόνα: einzel
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 04/11/2008
Ως pdf είναι διαθέσιμο πλεον

politicsgr.blogspot.com έγραψε:
δεν ειναι ονλαιν..δυστυχως.....

http://92.48.119.209/~sunday/downloads/255soma.pdf

politicsgr.blog...
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 28/03/2007
h fasi einai oti anti na

h fasi einai oti anti na vgalei photo apo kana etoimo komati evgale tin strofiliou pou einai akoma ipo katskevi..amfivalw an pige h idia..mallon ths estilan tin photo apo ton tipo pou stin strofiliou pou einai enantia stous podilatodromous

scarpedico
Εικόνα: scarpedico
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 23/03/2009
...

παιδια λόγο σχολής ειμαι Λάμια δυο χρόνια και τώρα φτιαχνουν και εκει αναλογη διαδρομή με εδω στην αθηνα(ειναι στο ιδιο προγραμμα).
Το κομματι που φτιαχτηκε και το βολταρα με το ποδηλατο ειναι σχεδον άχρηστο και μονο για να "φαινετε" οτι κατι εκαναν ,Ειδικά σε μια πολη που μετράμε τους ποδηλατες στα δαχτυλα .για εμενα αυτα που λεει η φυλαδα εχουν καποια βάση,αφου κανεις δεν προκειτε να πει "Α δεν εχω παρκινγκ θα πάρω ποδηλατο"(Στην Ελλαδα ειμαστε...)
εχουμε πολλα προβληματα ειδη(στο ζωγράφου πλακονομαστε για υπογια παρκινγκ μπας και δουμε απρη μερα) .
Ακομα μπρω να δω οτι ενα εργο σαν αυτο δεν θα εχει σωστη χρηση.Ποιος πεζος δεν θα ανεβει εκει για να περπατισει?θα το σεβαστεί κανένας?(στη Λαμια δεν το σέβονται Αθηνα θα το σεβαστούν?)

μήπως πρωτα μια καλη ενημέρωση στους πολίτες και μετα εργα θα ηταν αποδοτικότερο?γιατι ο κ.μπαμπης ο μπακάλης που δεν τον νοιάζει το ποδηλατο να χαρεί με αυτο το εργο οταν δεν εχει πεζοδρόμια να περπατίσει?

φιλικα πανος

politicsgr.blog...
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 28/03/2007
a) στις περιοχες αυτες ολα τα

a) στις περιοχες αυτες ολα τα σπιτια εχουν παρκινγκ δικο τους.
β) το χρησιμοποιουν και πεζοι, ενταξεθ ποδηλατο και πεζος μπορει να συνηπαρξουν.

cookies
Εικόνα: cookies
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 08/11/2008
Που είναι το πρόβλημα?!

Δεν καταλαβαίνω τι λέει λάθος το άρθρο στην εφημερίδα?

Δεν κατηγορεί την κατασκευή του ποδηλατόδρομου αλλά την κακή κατασκευή του όπου κατά την γνώμη μου πολύ καλά κάνει!
Δηλαδή να έχει κολονάκια και να είναι υπερυψωμένος ο ποδηλατόδρομος!?
Μόνο στην Αθήνα παίζει να φτιαχτεί τέτοιος ποδηλατόδρομος δηλαδή!!

Και όταν διατείθεται ένα τόσο μεγάλο ποσό για την κατασκευή του σωστά κάνει και το κριτικάρει - δεν υπάρχει λόγος να φάνε κάποιοι χρήματα και να κακοφτιαχτεί για τα μάτια του κόσμου μόνο !

logon
Εικόνα: logon
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 02/09/2008
Αποφεύγω να τους διαβάζω.

Πρώτα από όλα δεν ασχολούμαι με εφημερίδα την οπόια ελέγχει αυτός που διαπραγματεύτηκε και παρέδωσε στοιχεία σκανδάλου στον εμπλεκόμενο και όχι στη δημοσιότητα ως όφειλε. Οι δημοσιογράφοι που εργάζονται γι'αυτόν δεν έχουν καμία διαφορά.

Ξεκινάμε από αυτό λοιπόν και μετά, πολύ μετά και αφού εξετάσουμε την εφαρμογή της νομοθεσίας σε πολλά άλλα -πολύ ακριβότερα και σημαντικότερα- έργα, τότε θα φτάσουμε και στους 10 ή 20 πόντους που λείπουν από τους ποδηλατόδρομους.

Δύο μόνο παρατηρήσεις:
1. Η απάντηση του Βλαστού που καλύπτει πλήρως το όλο άρθρο τους και το οποίο ψάχνεις να το βρεις σε σχέση με όλα τα άλλα στημένα, και
2. Πως βαθμολογούν την επικινδυνότητα του ποδηλατόδρομου; ποδηλάτες ρώτησαν γι'αυτό και γενικώς; Αντιλαμβάνονται ότι στην Ελλάδα, αν δεν υπήρχαν κολωνάκια δεν θα υπήρχαν ποδηλατόδρομοι και γιατί; Εμείς το έχουμε κατανοήσει;

ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΛΩΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΦΤΑΙΝΕ ΠΑΛΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΒΟΗΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ;

politicsgr.blog...
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 28/03/2007
OXI AKRIBOS...ειναι αντιγραφη

OXI AKRIBOS...ειναι αντιγραφη απο επιστολη ενος κατοικου της στροφιλιου που τον χαλαει πιο πολυ οτι δεν μπορει να παρκαρει το suv του, επισης το 4,5 εκ. αφορα ολο το εργο και οχι το κομματι της κηφισιας. επισης το εργο ειναι funded apo την Ε.Ε. αρα τηρει και τις προδιαγραφες της.

οσο για την ποιοτητα..φυσικο...αφου ειναι ακομα γιαπι πολλα κοματια, σαν να πηγαινεις και να κρινεις μια οικοδομη ενα πραμα..πως να μην ειναι καλο; εχετε ερθει ομως ποτε απο πανω; να δεις την Γ.Παπανδρεου που ειναι τζι-τζι; ενα εργο το κρνεις οταν τελειωσει και οχι στα μισα του

marlene
Εικόνα: marlene
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 30/08/2008
Απλά δεν υπάρχει.. (κανένα σχόλιο για το άρθρο)

einzel έγραψε:
politicsgr.blogspot.com έγραψε:
δεν ειναι ονλαιν..δυστυχως.....

http://92.48.119.209/~sunday/downloads/255soma.pdf

Φυλλάδα της κωλάρας που αντανακλά ιδίου φυράματος απόψεις και που την εκδίδει ένας τύπος τον οποίο τον έχουν κατηγορήσει για διαφθορά, μούτρα του ιδίου φυράματος με αυτόν, ( τρέχα γύρευε δηλαδή και βγάλτε τώρα άκρη) και ο οποίος απασχολεί συντάκτες που διαιωνίζουν την δική του ΟΦΑ ( όπου φυσάει ο άνεμος) άποψη, ( εκδοτική κτλ).

Ακόμα και κάτι σωστό να λέει το άρθρο, δηλαδή το γεγονός ότι όντως δόθηκαν πολλά λεφτά και δεν έγινε όπως θα έπρεπε το έργο, ( κάτι όμως που είναι ο κανόνας στην Ελλάδα και όχι εξαίρεση), χάνονται μέσα στην γενικότερη φτήνια της όλης έκδοσης. Και μόνο ότι μετά από αυτό το άρθρο ακολουθούν οι προβλέψεις που δίνουν τα ....ταρώ ( δεν υπάρχει αυτό που είδα χα χα χα ) τα λέει όλα.

Υπάρχει κόσμος που αγοράζει αυτό το πράγμα;

vang
Εικόνα: vang
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 02/11/2006
σήμερα στο χαλάνδρι...

...σε όποιο σημείο του ποδηλατόδρομου ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ κολονάκια...ΥΠΗΡΧΑΝ παρκαρισμένα αυτοκίνητα.

Αυτό είναι Ελληνικό πρόβλημα ( δεν υπάρχει στην Ευρώπη και την Αμερική που επικαλείται το άρθρο) και συνεπώς πρέπει να λυθεί με Ελληνικές λύσεις...Τα κολονάκια φαίνεται να δουλεύουν ...Αν υπάρχουν παντού...

Α... και κάτι άλλο...

Πως θα φαινόταν στο συμπαθή αυτοκινητιστή πού διαφωνεί, να έβρισκε ξαφνικά κλειστή την Κηφισίας από παρκαρισμένα ποδήλατα....

Προτείνω να δημιουργήσουμε αρχείο με φωτογραφίες ( με τα κινητά είναι εύκολο), από αυτοκίνητα παρκαρισμένα σε ποδηλατοδρόμους...

Αυτά...

vouros
Εικόνα: vouros
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 03/06/2008
Αν και ...

την συγκεκριμένη εφημερίδα θα την χρησιμοποιούσα μόνο για σκοπούς πολύ διαφορετικούς από αυτόν της ενημέρωσης, δεν μπορώ να συμφωνήσω με την λογική της εναντίωσης σε οποιαδήποτε κριτική αφορά εργα ποδηλατόδρομων. Τα κολονάκια είναι πράγματι επικίνδυνα, ελπίζω να μην υπάρχει κανείς που να μην το βλέπει. Αυξάνουν την πιθανότητα πτώσης και σε περίπτωση πτώσης αυξάνουν κατά πολύ την πιθανότητα πολύ άσχημων συνεπειών αυτής. Τα ίδια είχαν κάνει οι τότε φωστήρες του υπουργείου στην περίπτωση των λεωφορειόδρομων, τους οποίους χώριζαν με το λεγόμενο "φίδι", το οποίο είχε γίνει αιτία σοβαρών τραυματισμών πολλών μοτοσυκλετιστών. Η λογική του "παίρνουμε μέτρα με επικινδυνότητα για όλους προκειμένου να εμποδίσουμε κάποιους να παρανομίσουν" αρχικά με αφήνει άφωνο και κατόπιν με αξαγριώνει. Για όσους παρκάρουν πάνω στους ποδηλατόδρομους να εφαρμοστούν οι νόμοι. Να βγεί η αστυνομία και να κόβει κλήσεις. Η αδιαφορία τους για τις παρανομίες των Ι.Χ. μας έχει αναγκάσει να προσπαθούμε να συνετίσουμε εμείς τους οδηγούς Ι.Χ., λες και είναι δυνατόν νάναι ποτέ κάτι τε΄τοιο αποτελεσματικό. Η ίδια αυτή αδιαφορία, προτείνει να έχουμε εμείς οι ποδηλάτες ένα αυξημένο ρίσκο ατυχήματος, αντί να έχουν αυτοί την ευθύνη της τήρησης του νόμου. Επιπλέον τα κολονάκια, αυξάνουν πολύ το κόστος των ποδηλατόδρομων. Ελπίζω ούτε αυτό να υπάρχει κανείς που να το αμφισβητεί. Και αυτό εμένα με νοιάζει πολύ. Καλά θα κάνουμε λοιπόν να μην λιβανίζουμε ένα κακό έργο για λόγους κακώς εννοούμενου συμφέροντος, γιατί μας βλέπω με ελάχιστους ποδηλατόδρομους που επιπλέον θα έχουν αυτή την ποιότητα, αντί για πολύ περισσότερους που να είναι λειτουργικοί. Καλή χρονιά σε όλους.

dthemix
Εικόνα: dthemix
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 26/03/2008
Φωτογραφίες

vang έγραψε:
...Προτείνω να δημιουργήσουμε αρχείο με φωτογραφίες ( με τα κινητά είναι εύκολο), από αυτοκίνητα παρκαρισμένα σε ποδηλατοδρόμους...

Αυτά...

Βριλησσια, Κυριακή πρωί 10:54

Χαλάνδρι, Κυριακή πρωί 11:17

snipous
Εικόνα: snipous
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 07/07/2009
ασχετο..

..αλλα οταν δημοσιευετε τετοιες φωτογραφίες, δε χρειαζεται να καλυπτονται οι πινακιδες των αυτοκινήτων.
ειναι σαν να τους προστατευετε (απο κατι, τι ομως;) ενω στην ουσια αυτοι ειναι που παρανομουν
φιλικα

dthemix
Εικόνα: dthemix
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 26/03/2008
γιατι αν έχεις τα νούμερα τι θα κάνεις;

ελα ντε απο τι τους προστατεύω; Απλά προς ενημέρωση τις εβαλα. Αν σε ενδιαφέρει να προχωρήσείς σε επιπλέον κινήσεις και πράξεις δεν εχεις παρα να κάνεις μια βόλτα με το ποδηλατο σου και να κάνεις την δουλεία σου ανετα με ενα χαρτί και με ενα μολύβι συν τις φωτογραφίες που μπορείς να βγάλεις όπως εύκολα τράβηξα με το κινητο μου.

Σημείωση οι εν λογω ποδηλατόδρομοι δεν εχουν ακομη σήμανση οτι είναι ποδηλατοδρομοι άρα ακόμη είναι under construction. Ας περιμενουμε να ολοκληρωθεί το έργο και βλέπουμε.

snipous
Εικόνα: snipous
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 07/07/2009
δεν εννοουσα οτι θα εκανα η

δεν εννοουσα οτι θα εκανα η οτι προκειται να κανω κατι εαν τα ειχα
απλα δεν καταλαβα εξαρχης γιατι καλυψες τα νουμερα
anyway, off topic

dthemix
Εικόνα: dthemix
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 26/03/2008
Απλά προς ενημέρωση τις εβαλα

dthemix έγραψε:
Απλά προς ενημέρωση τις εβαλα.

logon
Εικόνα: logon
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 02/09/2008
Είναι αναγκαίο κακό

vouros έγραψε:
...Καλά θα κάνουμε λοιπόν να μην λιβανίζουμε ένα κακό έργο για λόγους κακώς εννοούμενου συμφέροντος, γιατί μας βλέπω με ελάχιστους ποδηλατόδρομους που επιπλέον θα έχουν αυτή την ποιότητα, αντί για πολύ περισσότερους που να είναι λειτουργικοί. Καλή χρονιά σε όλους.
Θα συμφωνήσω με όλα όσα είπες πριν με μια μόνο επισήμανση.

Θα κάνουμε ποδήλατο στους ποδηλατόδρομους ή θα περιμένουμε την τροχαία και την δημοτική αστυνομία πότε θα κάνουν τη δουλειά τους; Η παραβίαση των ποδηλατόδρομων είναι γεγονός. Η ευαισθητοποίηση και το σαφάρι της τροχαίας είναι υπόθεση και ευχή. Κανείς δεν θέλει τα κολωνάκια (δεν λιβανίζουμε ένα κακό έργο). Όλοι ξέρουμε πως είναι ένας σωστός και ασφαλής ποδηλατόδρομος. Δυστυχώς μέχρι να καταλάβουν (με το καλό ή με το ζόρι) οι ασυνείδητοι ΙΧήδες (όχι όλοι) ότι δεν επιτρέπεται να παρκάρουν όπου βρούν, τα κολωνάκια είναι αναγκαίο κακό.

Ο Βλαστός που τα έβαλε εκεί δεν είναι ηλίθιος. Γνωρίζει την ελληνική πραγματικότητα και τις κακές μας συνήθειες. Δυστυχώς οι ποδηλατόδρομοι αρχικά θα πρέπει να επιβληθούν -έστω και με τα επικίνδυνα κολωνάκια. Αλλιώς θα καταργηθούν πριν το καταλάβουμε. Σιγά-σιγά τα κολωνάκια θα φύγουν και θα γίνουν οι απαραίτητες προσαρμογές. Μέχρι τότε προσοχή και τα μάτια σας δεκατέσσερα μην έχουμε κα'να ατύχημα.

cdouvis
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 11/07/2006
και εγώ συμφωνώ απόλυτα με vouros

και με τα συμπληρώματα του aiolos (αν και δεν ξέρω καν αν τα κολωνάκια προβλέπονται από τη μελέτη Βλαστού ή τα πρόσθεσαν οι αετονύχιδες εργολάβοι του δήμου. Απο το άρθρο δεν βγαίνει άκρη)

Για τα του-του που παρκάρουν πάνω στους ποδηλατόδρομους συστείνω να πρήξουμε την αστυνομία στα τηλεφωνήματα και στις γραπτές καταγγελίες και ότι άλλο προβλέπεται μέχρι να αποφασίσει ότι είναι πιο εύκολο να κάνει τη δουλειά της παρά να μας έχει μέσα στα ρουθούνια της

Στη ζούλα βέβαια υπενθυμίζω ότι μπορούμε πάντα να κολλάμε στη ζούλα και κάνα αυτοκολλητάκι πάνω στα του-του. Θα παρακαλέσω μόνο τους φιλούς συμποδηλάτες να μην χάσουμε το ηθικό αβαντάζ. Δλδ μην κολλάτε αβέρτα και καταντήσουμε να είμαστε οι κακοί της ιστοριας. Σαν μπούσουλα να έχετε το σκηνικό όπου εξαγριωμένοι οδηγοί έχουν τσακώσει συμποδηλάτη με το αυτοκόλλητο στο χέρι και θέλουν να του τις βρέξουν. Κρατάτε την τύχη του στα χέρια σας. Φροντίστε ώστε οι περισσότεροι περαστικοί να πάρουν το μέρος του συμποδηλάτη και να γλιτώσει το ξύλο. Θυμηθείτε ότι υπάρχει και η λύση της προειδοποίησης όπου το αυτοκόλλητο απλά τοποθετείται στο παρμπριζ πιασμένο με τον υαλοκαθαριστήρα. Στο σκάκι λένε οτι η απειλή είναι συχνά πιο αποτελεσματική από την ίδια την κίνηση. Ε τώρα αν σταμπάρετε και κάποιον ότι υποτροπιάζει συνέχεια και με αναλγησία ... τι να του κάνω, ας πρόσεχε

vouros
Εικόνα: vouros
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 03/06/2008
Δεν το βλέπω εύκολο

Εγώ φίλε aiolos δεν νομίζω να αφαιρούνται εύκολα τα συγκεκριμένα κολονάκια γιατί απ' ότι βλέπω είναι χτιστά και όχι βιδωτά, οπότε μου φαίνεται πως η αφαίρεσή τους και η επισκευή του ποδηλατόδρομου θα έχει δυσανάλογα μεγάλο κόστος. Και κάτι ακόμα. Φοβαμαι πως ο cdouvis έχει δίκιο να αμφιβάλει αν τα κολονάκια είναι μέσα στα σχέδια του Βλαστού. Μπορεί να μας το επιβεβαιώσει κανείς; Και προσοχή παιδιά. Αν δεχόμαστε ότι ο μόνος τρόπος να εφαρμοστούν οι ποδηλατόδρομοι είναι τα κολονάκια και αν τα κολονάκια αποδειχθούν επικίνδυνα και μη λειτουργικά, δηλαδή αρχίσουν τα ατυχήματα και κάθε φορά που συναντιόμαστε από αντίθετη κατεύθυνση αναγκαζόμαστε να σταματάμε ώστε να μην κινδυνεύουμε να συγκρουστούμε, τότε ποιό θα είναι το συμπέρασμα; Φοβάμαι πως θα είναι ότι δεν μπορούν να εφαρμοστούν οι ποδηλατόδρομοι. Κι ύστερα η απάιτηση για να σταματήσει η αυθαιρεσία των ΙΧδων είναι αναγκαία γιατί τα ΙΧ δεν πρέπει απλώς να μην ανέβουν στους αυτοκινητόδρομους, αλλά θα πρέπει να κατέβουν από τα πεζοδρόμια, να σταματήσουν να κλείνουν τις μπάρες των ατόμων με ειδικές ανάγκες και πολλά άλλα που τα ξέρετε πολύ καλά. Οπότε τι μένει; Αυτό που λέει πάλι ο cdouvis. Καταιγισμός τηλεφωνημάτων και καταγγελιών στην αστυνομία, ώστε να κάνει την δουλειά της. Δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορεί να αλλάξει. Πριν από πενήντα χρόνια στον αμερικάνικό νότο ήταν αδιανόητο να τρώει στο ίδιο εστιατόριο λευκός με μαύρο και σήμερα ο πρόεδρος της χώρας είναι μαύρος. Και σεις μου λέτε ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε την νοοτροπία του οδηγού ΙΧ;

apkaltsis@yahoo.gr
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 27/03/2009
Κρατηστε και αυτο...

..στο μετοχικο της κεφαλαιο της εφημεριδας Πρωτο Θεμα συμμετεχει με 70% η Πηγασος Εκδοτικη (συμφεροντων Μπομπολα). Συμφεροντων Μπομπολα ειναι και η κατασκευαστικη ΑΚΤΩΡ, κατσκευαστρια και εταιρεια λειτουργιας της Αττικης Οδου (στην τριτη σελιδα υπαρχει ολοσελιδη διαφημιστικη καταχωρηση της Αττικης Οδου) και "πρωτο όνομα" για να αναλαβει και τις επεκτασεις της Αττικης Οδου - νεων αυτοκινητοδρομων Υμηττου - Αττικης..
Ειναι φυσικο επομενως να βλεπουμε ρεπορταζ για ακαταλληλους ποδηλατοδρομους και χαμενες θεσεις παρκινγκ..Οτιδηποτε δλδ μπορει να ενισχυσει την προπαγανδα τους για την αναγκαιοτητα των νεων αυτοκινητοδρομων και της αμειωτης χρησης αυτοκινητου..Αλλωστε και σε αυτο το φυλλο και σε προηγουμενα "ξεσκιζουν" τη Μπιρμπιλη απλα επειδη ψελλισε καποιες επιφυλαξεις για το σχεδιασμο των νεων αυτοκινητοδρομων και επειδη εχουν το φοβο μηπως (λογω καταβολων) η υπουργος ανακοινωσει καποιο σχεδιο αστικης βιωσιμης κυκλοφοριας και στειλει στις ελληνικες καλενδες το σχεδιασμο των νεων δρομων..Καθολου σιγουρο, βεβαια, δεν ειναι οτι θα κανει ολα αυτα η Μπιρμπιλη, αλλα αυτοι ριχνουν τη λασπη τους προκαταβολικα.
Το ρεπορταζ βριθει ειρωνικων σχολιων για τους ποδηλατοδρομους, το Βλαστο και τη Μπιρμπιλη..
Τουλαχιστον τωρα βρισκουν και κατι "στραβο" για να πατησουν..τη Μπιρμπιλη στην αρχη τη χτυπουσαν για την οικογενειακη της κατασταση..

Και κατι ασχετο (;) περι διαπλοκης: πολλα εντυπα και ηλεκτρονικα μεσα ενημερωσης εγραψαν πως το MEGA (25% συμμετοχη ο Πηγασος, δηλ ο Μπομπολας) εθαψε το θεμα της κατολισθησης στα Τεμπη και τις ευθυνες της κατασκευαστριας εταιρειας του συγκεκριμενου τμηματος της Εθνικης, στην οποια συμμετεχει με 20% η ΑΚΤΩΡ (δλδ ο Μπομπολας). Επισης εδω και το πρωτοσελιδο του ΕΘΝΟΥΣ (Πηγασος Εκδοτικη, δλδ Μπομπολας) την επομενη της κατολισθησης..

http://www.newstime.gr/?i=nt.el.covers&date=2009-12-19&n=1

marlene
Εικόνα: marlene
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 30/08/2008
@apkaltsis

Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που παρέθεσες εδώ. Πάντως πιστεύω ότι τα ίδια τα γεγονότα θα ματαιώσουν τα σχέδια τους καθώς από όσο βλέπω όλο και περισσότερος κόσμος δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα οικονομικά και όλο και περισσότερος κόσμος φαίνεται να εγκαταλείπει την ιδέα του αυτοκινήτου ως κύριου μέσου μεταφοράς μέσα στην πόλη. Μπορεί να φτιάξουν και άλλους αυτοκινητόδρομους, ετούτοι με τα συμφέροντα και τις εταιρίες, μπορεί να δυσφημίσουν τους ποδηλατόδρομους και να μιλήσουν και για χαμένες θέσεις πάρκινγκ, αλλά τελικά τον τελευταίο λόγο θα τον έχει ο μέσος πολίτης, που θα δυσκολεύεται όλο και περισσότερο, όσο περνάει ο καιρός, να συντηρεί ένα αυτοκίνητο και που θα καταλάβει ότι είναι προς το συμφέρον του να περάσει σε άλλους τρόπους για να μετακινείται. Και ένας από αυτούς, ειδικά για το κέντρο της πόλης, θα είναι το ποδήλατο.

Προσωπικά και με τις τελευταίες οικονομικές εξελίξεις έχω αρχίσει να γίνομαι ιδιαίτερα αισιόδοξη. Ήδη μέσα από τον κύκλο των γνωστών μου, είδα ανθρώπους που εγκατέλειψαν τα αυτοκίνητα τους και κινούνται κυρίως με αστικές συγκοινωνίες ενώ είδα και άλλους που κατέθεσαν τις πινακίδες και έχουν βάλει προς πώληση, ( ή για χάρισμα ορισμένοι), τα αυτοκίνητα τους. Κάποιοι άλλοι δε, τα έχουν απλά παρατήσει, ( εκεί να δουν οι συντάκτες του άρθρου χαμένες θέσεις πάρκινγκ), ευελπιστώντας ότι παρακάτω αν αλλάξουν τα πράγματα θα πληρώσουν τέλη, ασφάλειες κτλ κτλ κτλ για να τα χρησιμοποιήσουν. (Για αυτούς τους τελευταίους έχω την εντύπωση ότι θα μείνουν με την ελπίδα).

Σε κάθε περίπτωση πάντως, στην Ελλάδα πάμε να εφαρμόσουμε τα πάντα με ... διαφορά φάσεως. Φτιάχνουμε ακόμα αυτοκινητόδρομους, όταν οι άλλοι τους έχουν εγκαταλείψει, φτιάχνουμε ποδηλατόδρομους με κολωνάκια, όταν οι άλλοι έχουν ήδη δώσει τους δρόμους τους στα ποδήλατα, φτιάχνουμε ένα μαμημένο Μετρό εδώ και είκοσι χρόνια και μέχρι να το τελειώσουμε θα χρειάζεται και άλλη επέκταση, και ακόμα δεν έχουμε καταφέρει να διευθετήσουμε τα των κυκλοφοριακών μας ενώ και τα επιτυχημένα παραδείγματα υπάρχουν και οι τεχνογνωσίες για το πως θα ήταν πιο σωστά να γίνει μία υλοποίηση.

Πόσο πίσω μπορεί να θέλει μία χώρα να μείνει άραγε;;

knimo
Εικόνα: knimo
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 14/07/2006
Κολωνάκια και άλλα απαραίτητα

Παιδιά μου φαίνεται πραγματικά αστείο που ενώ για πρώτη φορά πραγματοποιείται έστω και εν μέρει το μεγάλο όνειρο των ποδηλατοδρόμων στην πόλη μας, εμείς βρήκαμε και πάλι λόγο να γκρινιάξουμε λόγω κάποιων λεπτομερειών, του και καλά υψηλού κόστους και της ύπαρξης εμποδίων στάθμευσης αλλά κυρίως λόγω της άγνοιάς μας. Παραθέτω 3 φωτογραφίες από το βιβλίο «φτιάχνοντας πόλεις για το ποδήλατο», το οποίο μπορεί να κατεβάσει ο οποιοσδήποτε από το σάιτ του υπουργείου περιβάλλοντος (http://www.minenv.gr/5/53/g5303_bikes.htm) Οι φωτό είναι από τις χώρες Ολλανδία, Γαλλία, Γερμανία.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Μήπως τα κολωνάκια δεν είναι τελικά ελληνική ανωμαλία αλλά η χρήση τους είναι γενικευμένη και στο εξωτερικό; Γενικά, σε όλες τις χώρες του κόσμου ο ποδηλατόδρομος χρειάζεται να προστατευθεί από την παράνομη στάθμευση. Αν η διατομή της οδού έχει το κατάλληλο πλάτος δημιουργείται διαχωριστικό με φύτευση. Πράγματι και στο Χαλάνδρι στα περισσότερα σημεία του νέου ποδηλατόδρομου αυτό συμβαίνει, δηλαδή έχουν μπει νησίδες για φύτευση. Στα σημεία όμως όπου το πλάτος της οδού δεν επαρκεί και ο ποδηλατόδρομος αναγκαστικά βρέθηκε δίπλα δίπλα στην άσφαλτο δεν υπάρχει άλλη λύση παρά μόνο τα κολωνάκια ή ίσως οι τσιμεντένιες μπάλες. Είναι ουτοπικό να νομίζουμε ότι μόνο από «καλή παιδεία» ο κάτοχος Ι.Χ. δεν θα σταθμεύσει σε έναν απροφύλλακτο ποδηλατόδρομο ή ότι σε όλους τους (δεκάδες ή και εκατοντάδες) παραβάτες θα έγραφε κλήσεις η τροχαία και άρα δεν θα το ξαναέκαναν ή ότι οι ποδηλάτες που θα χρησιμοποιούσαν τους ποδηλατοδρόμους θα είχαν την υπομονή να τηλεφωνούν στην τροχαία κάθε φορά και να περιμένουν να έρθει για να γράψει την κλήση σε όλους τους παρανομούντες. Τα κολωνάκια επομένως είναι η μόνη βιώσιμη λύση αν θέλουμε να έχουμε λειτουργικούς ποδηλατοδρόμους. Στο Χαλάνδρι, σε όλα μα όλα τα σημεία όπου έλειπαν τα κολωνάκια υπήρχε αυτοκίνητο παρκαρισμένο στη μέση του ποδηλατόδρομου, που με ανάγκαζε να βγω από την πορεία μου. Εκτός αν τελικά δε θέλουμε ποδηλατόδρομους ανοιχτούς αλλά μόνο αναζητούμε αφορμή για να πίνουμε τσάι μεταξύ μας στηλιτεύοντας την αχρειοσύνη των Ι.Χ.δων, την αναποτελεσματικότητα της αστυνομίας και πλείστα άλλα θέματα.

Παιδιά εγώ σας βεβαιώνω από προσωπική μετακίνηση στο Χαλάνδρι και τα Βριλήσσια ότι οι νέοι ποδηλατόδρομοι δεν είναι καθόλου μα καθόλου επικίνδυνοι, εκτός αν ο ποδηλάτης είναι μεθυσμένος και πάει και πέσει πάνω σε κάποιο εμπόδιο. Αν είστε μεθυσμένοι καλύτερα να μην κυκλοφορήσετε εκεί, αν δεν είστε όμως πιστεύω ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου πως οι νέοι ποδηλατόδρομοι είναι περίφημοι και θα τους χαρείτε κι εσείς όσο πολύ τους χαίρομαι εγώ ;-) Και ας μην είναι τέλειοι, είναι όμως πολύ καλοί. Ας μην περιμένουμε από το μηδέν να αγγίξουμε αμέσως το τέλειο, σε μια χώρα που μέχρι χθες δεν ήξερε τι σημαίνει ποδήλατο.

Όσο για το κόστος των ποδηλατοδρόμων πως είμαστε τόσο σίγουροι ότι είναι υψηλό; Για να αποφανθούμε για κάτι τέτοιο πρέπει κάποιος να φέρει στοιχεία για ποδηλατοδρόμους σε αντίστοιχες συνθήκες που να στοίχισαν λιγότερο. Αλλιώς απλώς γκρινιάζουμε από συνήθεια. Από πλευράς αριθμού ποδηλατοδρόμων, στην ουσία κάποιοι από τους δήμους από όπου πέρνούν είναι πλέον πλήρως καλυμμένοι (πχ Βριλήσσια, Νέα Ερυθραία). Δε χρειάζεται να γίνουν ποδηλατόδρομοι σε κάθε σοκάκι. Κάποιοι κύριοι ποδηλατικοί άξονες χρειάζονται που θα οδηγούν στα περισσότερα σημεία ενδιαφέροντος σε κάθε δήμο και θα φέρουν κόσμο με ποδήλατο στο δρόμο. Τα έργα που γίνονται δηλαδή δεν είναι περιορισμένα, αντίθετα θα έλεγα είναι επαρκή και δεν τσιγκουνεύτηκαν τα χιλιόμετρα επειδή έβαλαν κολωνάκια.

Επομένως θα έλεγα να μην υιοθετούμε τα επιχειρήματα όσων έχουν ισχυρά συμφέροντα να υποστηρίζουν τη μονοκαλλιέργεια του Ι.Χ. και πολεμούν το ποδήλατο με κάθε τρόπο θεμιτό ή αθέμιτο. Ας μη δίνουμε σημασία στη λασπολογία τους. Πιστεύω ότι οι συνθήκες για εμάς τους παλαιούς ποδηλάτες μόνο να καλυτερεύσουν μπορούν και πολύ σύντομα βλέπω πολύ νέο κόσμο να προστίθεται στην ομάδα μας ;-)

politicsgr.blog...
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 28/03/2007
Επικοινωνησα με καποια ατομα

Επικοινωνησα με καποια ατομα απο την ομαδα μελετης της Νεας Ερυθραιας και Κηφισιας..

εχουμε και λεμε

- Το κοστος ειναι 100,000 ευρω ανα ΧΛμ ΚΑΙ ΟΧΙ 300,000, την αναλυση την ειχε στα χερια της αλλα επιτηδες δεν την εδειξε
- το αρθρο ειναι κοπι παστε των θεσεων του Κου Φρατζολα,
- Φυσικα το αρθρο αγνοησε τις τοπικες ποδηλατικες συλλογικοτητες και δεν μπηκε στον κοπο να μας ρωτησει
- Ο χαρτης που δειχνει ειναι απο αυτο εδω το σαιτ και οχι αυτος που εκανε το ΕΜΠ και οι δημοι
- Ο κος Φρατζολας κατοικος στην Οδο φασιδεριου μαλλον δεν μπορει να βαλει το SUV του πεζοδρομιο και γιαυτο αντιδραει
- για τις 52 υπογραφες...ας μας πουν και το ποιοι ειναι..κατι μου λεει για πολλες συνωνυμιες μεσα...

Το εμαιλ της εν λογω "δημοσιογραφου" ειναι το mtzanne@protothema.gr

xtravaganzagold
Εικόνα: xtravaganzagold
Απών/απούσα
Εγγράφηκε: 13/08/2008
χχεχεχε

dthemix έγραψε:

ρε παιδια , μηπως ο ποδηλατοδρομος ειναι αυτος στα δεξια ??!!

καλα θα ηταν..