Αύξηση στο εισητήριο των ΜΜΜ

40 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

http://www.cosmo.gr/Finance/Hellas/299807.html

"....ο Δημήτρης Ρέππας σημείωσε ότι η νέα τιμή δεν θα είναι μικρότερη του 1,30 ευρώ, καθώς και ότι εξετάζεται η αναθεώρηση του χρόνου ισχύος του εισιτηρίου που σήμερα είναι 90 λεπτά..."

Αν συνδιάσουμε το παραπάνω με τις μειώσεις/συγχωνεύσεις δρομολογίων σε ΕΘΕΛ/ΗΛΠΑΠ και το σχέδιο που θέλει ΕΘΕΛ/ΗΛΠΑΠ να λειτουργούν κυρίως ως τροφοδότες της Μετρο ΑΕ τότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι βλέπουμε έναν έξυπνο/ύπουλο τρόπο συρίκνωσης των δημοσίων ΜΜΜ (εθελ/ηλπαπ) προς όφελος της Μετρο ΑΕ.

Όπως και να 'χει θα είναι μεγάλο σκίσημο 30%+ αύξηση.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
djapal
Εικόνα djapal
Απών/απούσα

1.5 ευρώ π.χ. με 2.30 ώρες διάρκεια είναι πιο οικονομικό.
Αν δλδ εγώ θέλω να κατέβω κέντρο για δουλειές και τελειώσω σχετικά νωρίς, με 1.5 ευρώ έχω καθαρίσει, αντί για 2.
Πιο σπάνιες αυτές οι περιπτώσεις σίγουρα, αλλά μάλλον έτσι θα γίνει...
Πάνω από 1.30 δύσκολο πιστεύω... Είναι υπερβολική αύξηση. 1.30 με 2 ώρες διάρκεια λογικά θα πάει.

coo_pony
Απών/απούσα

Το θέμα είναι ότι το δίκτυο του μετρό είναι τραγικά μικρό στην Αθήνα σε σχέση με άλλες ευρωπαικές πόλεις. Σε σχέση με αυτό που προσφέρει δηλ. το ένα ευρώ είναι οκ. Έπρεπε τόσα χρόνια να δώσουν βάση στο μετρό και να σκάψουν ολην την αττική. Είναι το μόνο μέσο που θα χρησιμοποιούσαν όλοι γιατί είναι γρήγορο.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το πρόβλημα είναι η αύξηση 30% στα ετήσια έξοδά για μετακίνηση χωρίς να εξετάζουν πόσο τα χρησιμοποιείς, πόσα χλμ κάνεις, πόσες ώρες τη μέρα και στην τελική αν μπορείς να τα δίνεις (εδώ γελάμε). Φυσικά κάποιος που κινείται σε λιμουζίνα με οδηγό και μπάτσους να ανοίγουν δρόμο δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει 30% αύξηση στο εισητήριο οπότε τι να λέμε....

Είναι τραγικό που ακόμα έχουμε ενιαία τιμή για όλα και παντού. 1,3 είτε πας 2 στάσεις είτε πας 40χλμ βόλτα. Δεν παίζει αυτό το σενάριο, όπως και δεν έχει νόημα να σου δίνουν περισσότερες ώρες λες και 5εκ κάτοικοι ψωλάρουν πέρα δώθε στην Αθήνα από το πρωϊ μέχρι το βράδυ.

vec
Απών/απούσα

Αυτός που πλήρωνε θα πληρώνει κάτι παραπάνω.
Αυτός που δεν πλήρωνε θα συνεχίσει να μην πληρώνει.
Αυτός που το σκεφτόταν να πληρώσω ή να μην πληρώσω, θα έχει ένα λόγο παραπάνω να αποφασίσει να μην πληρώσει.
Φράγκα θέλουν οι τράπεζες, τώρα τα θέλουν. Αν ήθελαν λύσεις θα σκεφτόντουσαν λίγο παραπάνω (όχι πολύ, λίγο φτάνει). Βάλτε τουρνικέ στο μετρό και αυξήστε τους ελέγχους στα λεωφορεία ή κάντε την επιβίβαση μόνο από την μπροστινή πόρτα. Όπως κάνουν και σε άλλες χώρες που η λαμογιά δεν είναι το Α και το Ω στην μικρο-καθημερινότητα του καθενός.
Εκτός αν οι μη έλεγχοι είναι ένας έμμεσος τρόπος άσκησης κοινωνικής πολιτικής ;-)

jeanmarat
Απών/απούσα

Πράσινη η κυβέρνηση πράσινη και η Τίνα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

vec wrote:

Αυτός που πλήρωνε θα πληρώνει κάτι παραπάνω.
Αυτός που δεν πλήρωνε θα συνεχίσει να μην πληρώνει.
...... αυξήστε τους ελέγχους στα λεωφορεία ή κάντε την επιβίβαση μόνο από την μπροστινή πόρτα......

ΑΥΤΟ ακριβώς.
Λογική θέλει.
Απλά το κράτος σε θέλει τζαμπαντζή και παράνομο, θέλει λαμόγια πολίτες, θέλει να μπορεί να σε ελέγχει, να σε πιέζει και να σε τρομοκρατεί.
Η λαμογιά και η παρανομία ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ χρόνια τώρα......
Παλιά οι κλέφτες και οι καταχραστές ήταν δακτυλοδεικτούμενοι, ήταν η ντροπή της οικογένειας και της γειτονιάς.
Τώρα είναι τα κάμάρια μας.... "αυτός έκλεψε, ήταν έξυπνος και τα τσέπωσε.... δούλευε εσύ μ*λ*κα..."
ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Eaglos wrote:

Είναι τραγικό που ακόμα έχουμε ενιαία τιμή για όλα και παντού. 1,3 είτε πας 2 στάσεις είτε πας 40χλμ βόλτα. Δεν παίζει αυτό το σενάριο, όπως και δεν έχει νόημα να σου δίνουν περισσότερες ώρες λες και 5εκ κάτοικοι ψωλάρουν πέρα δώθε στην Αθήνα από το πρωϊ μέχρι το βράδυ.

Ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ η αδικια προς οποιους το χρησιμοποιουν για 3-4 στασεις..
Θα πρεπε να υπαρχει σωστος ελεγχος κ διαχωρισμος στις τιμες...
Προσωπικα εχω ΗΔΗ εδω και μηνες ξενερωσει που πληρωνω 1 ευρω την ταλαιπωρια ανεβα-κατεβα λογω εργων,οποτε μας βλεπω να καβαλαμε το ποδηλατακι μας ολημερις κ ολονυκτις...

vec
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
vec wrote:

Αυτός που πλήρωνε θα πληρώνει κάτι παραπάνω.
Αυτός που δεν πλήρωνε θα συνεχίσει να μην πληρώνει.
...... αυξήστε τους ελέγχους στα λεωφορεία ή κάντε την επιβίβαση μόνο από την μπροστινή πόρτα......

ΑΥΤΟ ακριβώς.
Λογική θέλει.
Απλά το κράτος σε θέλει τζαμπαντζή και παράνομο, θέλει λαμόγια πολίτες, θέλει να μπορεί να σε ελέγχει, να σε πιέζει και να σε τρομοκρατεί.
Η λαμογιά και η παρανομία ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ χρόνια τώρα......
Παλιά οι κλέφτες και οι καταχραστές ήταν δακτυλοδεικτούμενοι, ήταν η ντροπή της οικογένειας και της γειτονιάς.
Τώρα είναι τα κάμάρια μας.... "αυτός έκλεψε, ήταν έξυπνος και τα τσέπωσε.... δούλευε εσύ μ*λ*κα..."
ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.

Και στο τέλος θα γυρίσουν να σου πουν πως "μαζί τα φάγαμε"

one less car
Απών/απούσα

Ολο και περισσότερο γίνεται αισθητό ότι ο ΓΑΠ και τα "σοσιαλιστικά" σαίνια του γεμίζουν τις δεξαμενές της χώρας με πετρέλαιο, νέφτι, μπαρούτι, ΤΝΤ, δηλητήρια διάφορα, και ξερατά!!!
Εις αναμονήν μιας σπίθας [δεν εννοώ του Θεοδωράκη] και όλα θα γίνουν στάχτη και μπούρμπερη!!!!!
Τους βλέπω με πίσσα, πούπουλα και φτερά στο κώλο.

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Το εισητήριο είναι μόνο ένας λόγος.

Προσέχετε τα προσωπικά σας αντικείμενα,
[ελάχιστη μουσικούλα]
Σας βλέπουμε,
[ελάχιστη μουσικούλα]
Πίσω από την κίτρινη γραμμή,
[ελάχιστη μουσικούλα]
Προσοχή (...)
[ελάχιστη μουσικούλα]
May I have your attention please (...)
[ελάχιστη μουσικούλα]
Please mind the gap
[ελάχιστη μουσικούλα]
Προσέχετε τα προσωπικά σας αντικείμενα,
[ελάχιστη μουσικούλα]
Παρακαλούμε ακυρώνετε το εισητήριό σας
[ελάχιστη μουσικούλα]
Σας βλέπουμε
Στα δεξιά

Στρίμωγμα, αρρώστειες, μηδενικός χώρος, υποδείξεις, σεκιούριτι, μπατσαρία, έλεγχοι, .....

Ευχαριστώ δεν θα πάρω, ποδήλατο και πάντα ποδήλατο.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Βασικά για 3-4 στάσεις δεν αξίζει να τρως την ταλαιπωρία των ΜΜΜ. Εγώ περπατάω 25 λεπτά Βύρωνα Ευαγγελισμό για το Μετρό. Τα λεωφορεία είναι απίστευτα αργά και είναι πηγμένα στον κόσμο...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Συμπέρασμα ΚΑΜΜΕΝΟΥ ποδηλάτη ...

1. πουλάμε το σπαστό
2. αγοράζουμε (αν δεν έχουμε) ένα σετ τροχών για το τρεκκιν, ιδιαίτερα ελαφρυών και αεροδυναμικών, με λεπτά λεία ελαστικά.
3. ξεχνάμε τα ΜΜΜ μια και καλή.... πεταλάρουμε ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ...

(εναλλακτική του Νο2: αγοράζουμε κούρσα)

sp-mech
Εικόνα sp-mech
Απών/απούσα

djapal wrote:
1.5 ευρώ π.χ. με 2.30 ώρες διάρκεια είναι πιο οικονομικό.
Αν δλδ εγώ θέλω να κατέβω κέντρο για δουλειές και τελειώσω σχετικά νωρίς, με 1.5 ευρώ έχω καθαρίσει, αντί για 2.
Πιο σπάνιες αυτές οι περιπτώσεις σίγουρα, αλλά μάλλον έτσι θα γίνει...
Πάνω από 1.30 δύσκολο πιστεύω... Είναι υπερβολική αύξηση. 1.30 με 2 ώρες διάρκεια λογικά θα πάει.

Από που προέκυψε ότι η διάρκεια του εισιτηρίου θα μεγαλώσει;;;
Επειδή το επιβάλλει η λογική; ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Άμα πάει 1,50 ευρώ για 1 ώρα να δω τι θα λέτε μετά.... ;)

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Δίκιο έχεις σε αυτό που λες, ήθελα να το γράψω εξ αρχής αλλά μου διέφυγε. Κρατάτε μικρό καλάθι γιατί ακρίβς άμα από 90 λεπτά στο κάνουν 60 τότε θα γελάμε όλοι μαζί.

Σχετικό άσχετο προς σκέψη: Αν γίνει μεγάλη στροφή στο ποδήλατο, με ποιό τρόπο θα θωρακιστούμε από τα επόμενα μέτρα/νόμους που θα επιβάλουν με διάφορους τρόπους και προφάσεις χαράτσια στους ποδηλάτες; Δηλαδή με ποιό τρόπο θα εξασφαλίσουμε την ελευθερία της ανέξοδης μετακίνησης με το ποδήλατο;

to
Εικόνα to
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Σχετικό άσχετο προς σκέψη: Αν γίνει μεγάλη στροφή στο ποδήλατο, με ποιό τρόπο θα θωρακιστούμε από τα επόμενα μέτρα/νόμους που θα επιβάλουν με διάφορους τρόπους και προφάσεις χαράτσια στους ποδηλάτες;

Σχετικά με την στροφή την μεγάλη, όπως είπες πριν και συ, ας κρατάμε για την ώρα μικρό καλάθι.

Από κει και πέρα μοιάζει λίγο μακρινό κάτι τέτοιο (μέτρα / νόμους) αλλά όχι εντελώς απίθανο. Θέλει σκέψη το ζήτημα και συζήτηση.

(βγήκα και λίγο offtopic).

jeanmarat
Απών/απούσα

καταχώριση ποδηλάτων υπάρχει σίγουρα στην Ιαπωνία , πράγμα που όπως γράφουν από εδώ και από εκεί μειώνει τις κλοπές γιατί γίνονται και έλεγχοι από τους μπάτσους.

Τώρα εδώ αν γίνει καταχώριση μόνο για να βάλουν χαράτσι θα είναι.

jijiconi
Απών/απούσα

vec wrote:
Αυτός που πλήρωνε θα πληρώνει κάτι παραπάνω.
Αυτός που δεν πλήρωνε θα συνεχίσει να μην πληρώνει.
Αυτός που το σκεφτόταν να πληρώσω ή να μην πληρώσω, θα έχει ένα λόγο παραπάνω να αποφασίσει να μην πληρώσει.
Φράγκα θέλουν οι τράπεζες, τώρα τα θέλουν. Αν ήθελαν λύσεις θα σκεφτόντουσαν λίγο παραπάνω (όχι πολύ, λίγο φτάνει). Βάλτε τουρνικέ στο μετρό και αυξήστε τους ελέγχους στα λεωφορεία ή κάντε την επιβίβαση μόνο από την μπροστινή πόρτα. Όπως κάνουν και σε άλλες χώρες που η λαμογιά δεν είναι το Α και το Ω στην μικρο-καθημερινότητα του καθενός.
Εκτός αν οι μη έλεγχοι είναι ένας έμμεσος τρόπος άσκησης κοινωνικής πολιτικής ;-)

Σωστός!

Amsterdam
Απών/απούσα

Για να μην γράφω σεντόνι,σας παραπέμπω με link να δείτε τι ισχύει στην Βαρσοβία.Πολλoί θα πιστέυετε ότι είναι "πίσω" αλλά μας έχουν ξεπεράσει ΚΑΙ αυτοί κατά πάρα πολύ.
Προσέξτε πόσοι διαφορετικοί τύποι εισιτηρίων υπάρχουν..!!
Τα δικά μας τα εξυπνοπούλια (πολιτικοί) δεν μπορούν να κάνουν ένα copy paste..?
Για να μην αρχίσω και γράφω για πόλεις της Δυτικής Ευρώπης..

Παρατίθεται το link.
http://www.ztm.waw.pl/?c=114&l=2

jeanmarat
Απών/απούσα

"Για να μην αρχίσω και γράφω για πόλεις της Δυτικής Ευρώπης.."

απ'όσα ξέρω και έχω διαβάσει στη Δ.Ευρώπη τα εισητήρια είναι κατα πολύ ακριβότερα από τα δικά μας.

Βέβαια και οι μισθοί είναι μεγαλύτεροι.

Για να καταλάβεις πως ουτε η Πολωνια ουτε κανεις δεν είναι 'μπροστά' σε αυτόν τον τομέα από το site που μας έδωσες προκύπτει

πως στην Πολωνία το εισητήρια για 1,5 ώρα κάνει 6 Zloty το κανονικό = 1,5 ευρώ και 3 zloty το μειωμένο.

Αρα καλύτερα να προσέχουμε τι παρουσιάζουμε ως επιχείρημα.

Ο κατώτερος μηνιαιος μισθός στη Πολωνία είναι 330 ευρώ.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

υ.γ. αυτά δεν τα λέω γιατί είμαι υπερ της αυξησης . αλλά πως τα εισήτηρια μας τι να κάνουμε είναι σε χαμηλά επίπεδα (όλα τα αλλα έχουν εκτοξευτει).

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Τα εισητήρία μας είναι χαμηλά και τα ΜΜΜ είναι ακόμα πιο χαμηλά. Στο λονδίνο τα εισητήρια είναι πανάκριβα όχι επειδή βγάζουν τα τριπλά λεφτά αλλά επειδή έχουν ένα μετρό που καλύπτει όλη την πόλη.

Σαφώς και όλα έχουν εκτοξευθεί, μόνο που η ποιότητα παραμένει στα ίδια χάλια.

Amsterdam
Απών/απούσα

jeanmarat wrote:
"Για να μην αρχίσω και γράφω για πόλεις της Δυτικής Ευρώπης.."

απ'όσα ξέρω και έχω διαβάσει στη Δ.Ευρώπη τα εισητήρια είναι κατα πολύ ακριβότερα από τα δικά μας.

Βέβαια και οι μισθοί είναι μεγαλύτεροι.

Για να καταλάβεις πως ουτε η Πολωνια ουτε κανεις δεν είναι 'μπροστά' σε αυτόν τον τομέα από το site που μας έδωσες προκύπτει

πως στην Πολωνία το εισητήρια για 1,5 ώρα κάνει 6 Zloty το κανονικό = 1,5 ευρώ και 3 zloty το μειωμένο.

Αρα καλύτερα να προσέχουμε τι παρουσιάζουμε ως επιχείρημα.

Ο κατώτερος μηνιαιος μισθός στη Πολωνία είναι 330 ευρώ.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

υ.γ. αυτά δεν τα λέω γιατί είμαι υπερ της αυξησης . αλλά πως τα εισήτηρια μας τι να κάνουμε είναι σε χαμηλά επίπεδα (όλα τα αλλα έχουν εκτοξευτει).

Μάλλον παρεξήγησες τα γραφόμενά μου ή δεν διάβασες καλά την ιστοσελίδα που παρέθεσα..Φυσιολογικό στον γραπτό λόγο και συχνό φαινόμενο πλέον στο διαδίκτυο και ειδικότερα σε forum,blog και κτλ.

Με αναγκάζεις να αρχίσω και συνεπώς να γράψω για τη Δυτική Ευρώπη.Βγάλε μόνος σου τα συμπεράσματά σου από τα link (η επιλογή είναι τυχαία) ώστε να ενημερωθείς για τις τιμές του ΑΠΛΟΥ εισιτηρίου,με τα άψογα δίκτυα Μ.Μ.Μ.

http://www.stib.be/1-rit-voyage.html?l=en

http://www.ratp.info/touristes/index.php?langue=en&rub=decouvrir&cat=tic...

http://www.ctm-madrid.es/red_transportes/tarifas/red_tarifas.jsp?CODPANT...

http://www.bvg.de/index.php/en/17182/name/Single%2BTickets%2Band%2BDay%2...

Και πράγματι τα μεμονωμένα ΑΠΛΑ εισιτήρια στην Δυτική Ευρώπη είναι ακρίβότερα αλλά αν πάρεις για παράδειγμα δεσμίδα των δέκα εισιτήριων στο Παρίσι το απλό εισιτήριο έχει μέσο κόστος 1,20 €!!!Εννοείται ότι οι Ευρωπαίοι δεν αγοράζουν μεμονωμένα εισιτήρια αλλά μηνιαίες,ετήσιες κάρτες κ.ο.κ.Όπως πολύ σωστά αναφέρεις και οι μισθοί των Ευρωπαίων είναι αρκετά υψηλότεροι.Π.χ. ο αντιστοιχος εργαζόμενος στο δικό μου κλάδο αμοίβεται μιάμιση φορά περισσότερο απ' ότι εγώ!!!!
Από τους κατοίκους της Αθήνας πόσοι βγάζουμε μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών?35 € κοστίζει η συγκεκριμένη κάρτα, 1,16€ την ημέρα,λίγο παραπάνω από το κόστος ενός απλού εισιτηρίου διάρκειας μιάμισης ώρας.

Συμφωνώ ότι το εισιτήριο για μιάμιση ώρα κοστίζει περίπου 1,5 € (6 zl) στην Βαρσοβία,όσο εδώ δηλαδή,αλλά γιατί δεν εστιάζεις στο ότι υπάρχει η δυνατότητα αγοράς time limit ticket (φαντάζομαι είδες τις χρεώσεις και τους πίνακες από το link που παρέθεσα)?Π.χ. αν η διαδρομή που θα κάνω είναι για 3-4 στάσεις,όπως προανέφερε άλλο μέλος,γιατί να αγοράσω αναγκαστικά εισιτήριο των 1,5 € και διάρκειας μιάμισης ώρας και να μην έχω την επιλογή να αγοράσω ένα εισιτήριο των 0,50 € και διάρκειας 20 λεπτών??
Αν δεν είναι αυτό "μπροστά" τότε τι είναι?
Ακόμα και στο ακριβό Λονδίνο στις μετακινήσεις,και όχι μόνο,ισχύει χρονοχρέωση.Η γνωστή Oyster Card αν γνωρίζεις,αν πάλι όχι αφιέρωσε λίγο χρόνο στο παρακάτω link.PAY AS YOU GO.
http://www.tfl.gov.uk/tickets/14836.aspx

Μήπως να ξανακοιτούσες τον πίνακα και να το ξανασκεφτόσουν λιγάκι??

jeanmarat
Απών/απούσα

"Στο λονδίνο τα εισητήρια είναι πανάκριβα όχι επειδή βγάζουν τα τριπλά λεφτά"

Παγκοσμίως τα ΜΜΜ μπαίνουν μέσα και τα επιδοτεί το κράτος.

Είναι αυτό το πράγμα που λέγεται κοινωνική αναγκη (όπως η παιδεία που και αυτή μπαίνει μέσα , όπως η υγεία που και αυτή μπαίνει μέσα).

kyrman
Απών/απούσα

Πάντως, μιας που λέτε για δεσμίδες εισιτηρίων και μείωση κόστους, δεν έχει γίνει καμία αναφορά στις κάρτες. Να υποθέσω ότι θα παραμείνουν στα 35 ευρώ. Διότι εμείς που κινούμαστε συχνά με τα ΜΜΜ, γι' αυτές ενδιαφερόμαστε.

jeanmarat
Απών/απούσα

ευχαριστουμε :

ΠΑΣΟΚ και Τινα

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_08/01/2011_372191

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Μια ακόμα έμμεση αύξηση του βαθμού εκμετάλλευσης:

Δεν σου κόβουν άλλο το μισθό (για την ώρα) , αλλά σου τον πετσοκόβουν αρνούμενοι να πληρώσουν τις δημόσιες υποδομές που κυρίως αυτούς εξυπηρετούν, όπως είναι τα ΜΜΜ για να πηγαίνει ο κόσμος στη δουλειά του (=στον τόπο που λαμβάνει χώρα η εκμετάλλευση).
Ομοίως και με υγεία και εκπαίδευση, μεχρι να αρχισουν να ψοφάνε (τα έρμα) ή μέχρι να τους φάνε. Ό,τι συμβεί πρώτο.

Tzamilia
Απών/απούσα

ότι προφανώς αυτός έιναι ο πρόδρομος τησ ιδιωτικοποίησης των ΜΜΜ. Ε ξ ου και οι περικοπές δρομολογίων σε τρενα λεωφορία και μετρό.

Γενικότερα η κατεύθυνση είναι ότι σκοπός είναι το μεγαλύτερο οικονομικό κέρδος και έτσι κριτήριο δεν είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των εργαζόμενων ανέργων συνταξιουχν. κλπ κλπ , του αού γενικώς, αυτόν τον έχουνε γραμμένον

Χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ και άνθρωποι χωρίς να πληρώνουν κάρτες γιατί οικονομικά δεν τους συμφέρει προσ το παρόν. Η τάση είναι να στραφεί ο κόσμος στις κάρτες και στη συνέχεια να αυξήσουν την τιμή.

Το κλασσικό κόλπο, παρουσιάζουν κάτι ως προσελκυστικό σε σύγκριση με κάτι άλλο το οποίο καια υποβαθμίζουν. Όπως πχ τη γραμμή πελοπονήσσου ΤΟΥ ΟΣΕ, όπου το σιδηροδρομικό δίκτυο ήταν τόσο παραμελημένο, τα δρομολόγια λίγα, οι αμαξοστοιχίες παλιές, ώστε και φυσικά ο κόσμος διάλεγε να παει με το ΚΤΕΛ κι αυτοκίνητο (για το αυτοκίνητο λέω μιας και η πολιτική γραμμή ήταν η ενίσχυση του αυτοκινήτου - αγόραζες εφημερίδα και σου καναν δώρο αυτοκίνητο - πάμε παρακάτω) και όχι με το τρενο... Ε ..να τώρα το κλείσανε γιατί "ο κόσμος δεν πάει με το τρένο γιατί δεν τον εξυπερετεί" (κατα την τοπική). Βεβαια, τη γραμμή Εβρου / Θεσσαλονίκης, την κλείσανε, παρόλο που παρα πολύ καλά εξυπηρετούσε και παρόλο που φτιάξανε τη γραμμή πρόσφατα και το ταξίδι αλεξανδρουπολη θεσνικη ήταν ευχαριστο και γρήγορο..... Κι αφου ο ΟΣΕ τα σκασε τα λεφτα (πλήρωσε δλδ το δημόσιο) την κλείσανε τη γραμμή για να την πουλήσουν όσο όσο έτοιμη.... Ακόμα πιο λιανά, το δημόσιο πληρώνει και γίνετια ζημιογόνο και στη σνεχεια χαριζει τις υποδομες σε ιδιώτες
Ούτε οι κάρτες θα χουν την ίδια τιμή, ούτε και το κόστος για το αυτοκίνητο θα μεινει χαμηλό (ασφαλιστρα, διόδια, βενζίνη), ούτε και η ασφαλιση που πληρώνουμε θα εξακολουθησει να συμφερει, ούτε και τα νοσοκομεία θα παραμείνουν δημόσια κπ κλπ (αν περάσει η παρούσα πολιτική ξεπουλήματος όσο , όσο)

Εξ ου και το 1,30, για πούλημα για ιδωτικοποίηση πανε, θα πληρώνουμε δάνεια μεταφοράς τότε για να παρουμε την καρτα και για να εξυπηρετηθούμε καληνύχτα, μιας κι όταν ιδωτικοποιείται κάτι δεν έχουμε κανεννα έλεγχο και καμια απαίτηση

στοπ στοπ στοπ.......

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Η πλάκα είναι ότι σου παρουσιάζουν την όλη κατάσταση σαν "επιλογή".
Δηλαδή σου λένε, αν θες να πάρεις και το Μετρό τότε θα πληρώνεις 1,4 Ευρώ αλλά αν δεν θες τότε θα πληρώνεις μόνο 1,2 Ευρώ και θα παίρνεις ΟΑΣΑ και ΗΣΑΠ τα οποία όμως τα έχουν κάνει να πηγαίνουν μέχρι το πλησιέστερο Μετρό.

...και όλα αυτά από άτομα που έχουν λύσει το πρόβλημα μετακίνησης καθώς ταξιδεύουν με ιδιωτικά αεροπλάνα, καράβια, ελικόπτερα ή στην χειρότερη με λουξ αμάξια με σοφέρ και μπάτσους να ανοίγουν δρόμο στη λεωφοριολωρίδα...

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

καλά όλα αυτά που λέτε, και κανείς δεν γουστάρει την αύξηση συμπεριλαμβανομένου και εμού. Αλλά , αν θες να κάνεις τον δικηγόρο του διαβόλου παρατηρείς οτι έχουμε απο τα πιο φθηνά μετρό της Ευρώπης και επίσης οτι η τιμή της βενζίνης απο τότε που έφτασε στα ύψη δεν έχουν ακολουθήσει και οι τιμές των εισιτηρίων...
(βασική προϋπόθεσή κατ' εμέ , να μην μείνουν μόνο στην αύξηση και να συνεχίσουν τα επιδόματα για "άναμμα μηχανής" ή δεν ξέρω κι εγώ τι...Αν θες εξυγείανση πρέπει να συμβάλλουν απο τον πολίτη που παίρνει εισιτήριο , μέχρι και τους εργαζόμενους που παίρνουν αυτά τα άκυρα επιδόματα και δεν ξέρω κι εγώ ποιά golden boys παίρνουν τα τρελά ευρά)

electrodd
Εικόνα electrodd
Απών/απούσα

Είναι πιο φτηνά, αλλά είναι κ το πιο άθλιο δίκτυο που έχω δει σε ευρωπαική πρωτεύουσα, διότι καλύπτει ελάχιστες περιοχές.
Το ότι είναι καθαρό δε μου λέει κάτι, ούτε μπορούν να τρώνε λεφτά κάνοντας αναβάθμιση στους σταθμούς απ'τη στιγμή που το βασικό πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν σταθμοί.

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

το μετρό επεκτείνεται αρκετά , μπορείς να το συγκρίνεις με το πως ήταν στην αρχή και που έχει φτάσει τώρα, ακόμη δεν μπορείς να το συγκρίνεις με άλλων ευρωπαϊκών χωρών όπου μετρό πχ υπήρχε πολλών δεκαετιών απο το δικό μας.
Επίσης το οτι είναι καθαρό και βέβαια μου λέει και θα έπρεπε να λέει σε όλους μας.

contact