..νομιζω οτι δεν παταει κανενας ποδηλατης γιατι εχει την εντυπωση (ευλογα) οτι πολυ δυσκολα θα βρει συρμο χωρις ποδηλατες μεσα (αφου το μετρο ειναι τοσο περιοριστικό) οποτε αντι να το ρισκαρει , παει να παιξει ενα λαχειο που εχει και περισσοτερες πιθανοτητες
Υπενθυμίζονται οι ώρες και μέρες που επειτρέπεται η είσοδος των ποδηλάτων στο μετρό: http://www.youtube.com/watch?v=lhCZi6aaBEM
Φυσικά το βίντεο μπαίνει με χιουμοριστική διάθεση. Άντε και καλή αρχή από αύριο.
χαχαχα πολυ καλο!
Τετ, 09/03/2011 - 14:18
Απάντηση των Ποδηλατών-ισσών Παπάγου-Χολαργού για το πιλοτικό
Το πρόβλημα είναι η ανισοκατανομή της μαζας των επιβατών. Όταν καταστράφεις όλα τα ΜΜΜ πλην του Μετρό τότε όλος ο κόσμος θα πηγαίνει με το Μετρό και δεν θα υπάρχει θέση ούτε για ροδέλα φισερ πράης. Όλα σκευοφόροι να ήταν πάλι θα ήταν φίσκα στον κόσμο.
Το ότι είναι μαλάκια τα 2 ποδήλατα ανά συρμό και μόνο τις μέρες που γουστάρουμε είναι γνωστό. Όπως επίσης είναι γνωστό ότι οι πλειοψηφία δεν θα το τηρίσει, τουλάχιστον ως προς τον αριθμό ανά συρμό, όπως έγινε και στον ΗΣΑΠ όπου μπαίνουν όσοι να 'ναι.
Η πρόταση έτσι όπως έχει γίνει και έτσι όπως διαμορφώνουν την κατάσταση στα ΜΜΜ είναι σαν να λένε "έλα δώσε κάτι και στους παπάρες να μην μας σπάνε τα @@". Πάλι καλά να λέτε που δεν ακολούθησε τις ώρες που είχε ο ΗΣΑΠ αρχικά. Τότε που επιτρεπόταν από την έναρξη μέχρι τις 8 το πρωι ώστε να γυρνάς σπίτι με το σπαστό σου μετά το μεθύσι στα μπουζούκια...
Από τη στιγμή που επέτρεψαν τα σπαστά θα περίμενα να άφηναν τα ΣΚ ελεύθερα για τους υπόλοιπους ώστε να το συνδιάζουμε με μακρυνές βόλτες.
Απο την εναρξη εως τις 6.30,9.30 εως 12.00 και απο τις 18.30 και μετα επιτρεποταν αλλα τα σαββατοκυριακα ηταν ελευθερο.Παλι καλα που υπηρξε και ο αμυρας και ειδε τον βουγια γιατι οι Ποδηλατες πιστευω οτι ειχαν απελπιστει και μαλλον δεν θα το πολεμουσαν αλλο.Ειχα διαβασει εδω(στο site αυτο) οτι ειχε γινει προσφυγη στο συμβουλιο της επικρατειας
Οι podilates έκαναν ότι κάνουν τόσο καιρό. Συνελεύσεις, συναντήσεις με τους φορείς, ανακοινώσεις και προτάσεις. Όπως είδαμε με τον ΗΣΑΠ πέτυχε η προσέγγιση αυτή. Το ίδιο θα γινόταν και με το Μετρό αργά η γρήγορα και δεν πιστεύω ότι είχε σχέση η προβολή του Αμυρά.
Μπλα μπλα μπλα. Παλι καλα που υπηρξε και ο αμυρας και ειδε τον βουγια μπλα μπλα
Ξεθάβεις το ποστ #20 του Eaglos από τις 16/02, για να ξαναπείς όσα περί ΗΣΑΠ είπες στο δικό σου ποστ #73 στις 27/02. Α, και να γλύψεις πιστεύω, και δεν χρειάζεται να το δικαιολογήσω γιατί κι εσύ έτσι το πετάς το συμπέρασμά σου.
Η πάσα μου για γλύψιμο προς καραμανλή α', ξέρεις, πάλι καλά που υπήρξε, και
"Στις 23 Σεπτέμβρη 1974 η κυβέρνηση «εθνικής ενότητας» ανακοινώνει την υπογραφή νομοθετικού διατάγματος για τη νομιμοποίηση, μετά από 27 χρόνια, του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας και την ταυτόχρονη κατάργηση του διαβόητου νόμου 509". Μην κωλώνεις που δεν είναι ομοιόχρωμος, πολίτευμα με μπλε και πράσινους κόκκους έχουμε.
αν πας στο μετρο ασχετη μερα και ωρα με το κλασικο σου ποδηλατακι (οχι σπαστο)του πεταξεις τον μπροστινο τροχο τον παρεις αγκαζε και το παιξεις σπαστο-ποδηλατης........θα σου πει κανεις τπτ???και αν σου πει?δεν μπορεις να δικαιολογισεις οτι το αγορασες για σπαστο?
Πόσοι απο εμας τελικα το έχουμε χρησιμοποιήσει;
Σε πόσους έτυχε να εχουν μαζευτεί πολλά ποδήλατα και να χρειαστεί να περιμένουν ;
Ας αυξηθούν τα ποδήλατα, και ο περιορισμος των 2 θα γινει 4 κτλ.
Απωτερος σκοπός: Freeday στο Μετρό !!!! Αστειεύομαι φυσικά.
Το πήρα την Κυριακή αλλά δεν πέτυχα ούτε στο πήγαινε ούτε στο έλα κανένα με κανονικό ποδήλατο, μόνο μία με Dahon. Μόνο μία Τετάρτη είχα πετύχει μία ποδηλάτισσα στο σταθμό Σύνταγμα, αλλά μετά τίποτα.
Ρε παιδια, δεν ξερω για εσας, αλλα την Κυριακη που προσπαθησα για πρωτη φορα να χρησιμοποιησω μετρο-ποδηλατο δεν ειχε και πολλη επιτυχια. Πηρα το μετρο απο Αγιο Αντωνιο, ολα ωραια και καλα. Κατεβαινω Συνταγμα και παω να αλλαξω συρμο αλλα...γινοταν πραγματικα της κολασεως! Οχι μονο ποδηλατο δεν μπορουσε να μπει στο τελευταιο βαγονι, ουτε ο ιδιος δεν χωρουσα μεσα. Μιλαμε για κανονικη σαρδελοποιηση! Λες και πηγαινα να παρω το μετρο μεσοβδομαδα κατα τις 08.00 το πρωι! Σημειωνω οτι η προσπαθεια αυτη εγινε κατα τις 18.30-19.00. Εννοειται οτι το πηρα παραμασχαλα και ανεβηκα τις σκαλες. Το κακο ηταν οτι αναγκαστηκα να ανεβω ολη τη Μεσογειων μεχρι το Χολαργο για να φτασω στον προορισμο μου.
ΥΓ: Για οσους αναρωτιουνται γιατι δεν ξαναδοκιμασα σε καποιον αλλο σταθμο, εχω να πω οτι προσπαθησα να μπω στον Ευαγγελισμο αλλα τα ιδια.
Πληρης απογοητευση, αυτο εχω να πω μονο. Τι να το κανω το μετρο οταν δεν εχω χωρο να μπω ο ιδιος μεσα (εννοειται χωρις ποδηλατο). Αφηστε που οι συρμοι ερχονται καθε 10 λεπτα τις Κυριακες με αποτελεσμα μεχρι να ερθουν να εχει τιγκαρει ο σταθμος.
koslol8@podilates.gr:
Για αυτό τον λόγο λέει το πιλοτικό πρόγραμμα για ώρες μη αιχμής και για μόνο 2 ποδήλατα τη φορά. Ειναι γνωστό οτι για οικονομικούς και διάφορους άλλους λόγους, το μετρό έχει αραιά δρομολόγια με αποτέλεσμα να συνωστίζονται οι επιβάτες ως σαρδέλες..
Πάντως σε συζήτηση σήμερα με τον Υφυπ.Βουγια, μας διαβεβαίωσε οτι δεν έχει υπάρξει έως τώρα κανένα πρόβλημα με τους ποδηλάτες, και σκέφτεται να προτείνει διεύρυνση του ωραρίου, πριν περάσουν οι 4 μήνες που είχε πει αρχικά οτι θα ισχύσει ως δοκιμή. (υπόλοιπες λεπτομέρειες και ειδήσεις απο την συνάντηση, αύριο στη Συνέλευση των Ποδηλατ-ισσ-ων..)
Ρε παιδια, δεν ξερω για εσας, αλλα την Κυριακη που προσπαθησα για πρωτη φορα να χρησιμοποιησω μετρο-ποδηλατο δεν ειχε και πολλη επιτυχια. Πηρα το μετρο απο Αγιο Αντωνιο, ολα ωραια και καλα. Κατεβαινω Συνταγμα και παω να αλλαξω συρμο αλλα...γινοταν πραγματικα της κολασεως! Οχι μονο ποδηλατο δεν μπορουσε να μπει στο τελευταιο βαγονι, ουτε ο ιδιος δεν χωρουσα μεσα. Μιλαμε για κανονικη σαρδελοποιηση! Λες και πηγαινα να παρω το μετρο μεσοβδομαδα κατα τις 08.00 το πρωι! Σημειωνω οτι η προσπαθεια αυτη εγινε κατα τις 18.30-19.00. Εννοειται οτι το πηρα παραμασχαλα και ανεβηκα τις σκαλες. Το κακο ηταν οτι αναγκαστηκα να ανεβω ολη τη Μεσογειων μεχρι το Χολαργο για να φτασω στον προορισμο μου.
ΥΓ: Για οσους αναρωτιουνται γιατι δεν ξαναδοκιμασα σε καποιον αλλο σταθμο, εχω να πω οτι προσπαθησα να μπω στον Ευαγγελισμο αλλα τα ιδια.
Πληρης απογοητευση, αυτο εχω να πω μονο. Τι να το κανω το μετρο οταν δεν εχω χωρο να μπω ο ιδιος μεσα (εννοειται χωρις ποδηλατο). Αφηστε που οι συρμοι ερχονται καθε 10 λεπτα τις Κυριακες με αποτελεσμα μεχρι να ερθουν να εχει τιγκαρει ο σταθμος.
Αυτό ήταν λίγο πολύ αναμενόμενο. Για αυτό άλλωστε κατά τη γνώμη μου το ωράριο της χρήσης πρέπει να επεκταθεί όπως ήταν κάποτε το περιορισμένο του ΗΣΑΠ αλλά με την σαφή προϋπόθεση ότι πρέπει να υπάρχει χώρος στους συρμούς. Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα γίνουν μικροεπισόδια όταν κάποιος θερμόαιμος ποδηλάτης προσπαθήσει να μπει σε βαγόνι με κόσμο.
Επίσης κάτι άλλο. Εγώ μπήκα στο τελευταίο βαγόνι μεν αλλά στο τέρμα του βαγονιού αν και σχεδόν άδειο ήταν μία παρέα που δεν ήθελα να την ενοχλήσω. Οπότε όποιοι άνθρωποι από εδώ έχουν επαφές με το υπουγείο μεταφορών, πιστεύω πως θα ήταν χρήσιμο να οριοθετηθεί ρητά ο χώρος για τα ποδήλατα, με σχεδόν μηδενικό κόστος καθώς μία ανθεκτική αυτοκόλλητη ταινία ή βαφή αρκεί.
Μικρή Παρέμβαση και σχολιασμός από την ποδηλατική ομάδα Ποδηλάτες/ισσες Παπάγου-Χολαργού στη στάση του Μετρό Εθνική Άμυνα για το πιλοτικό πρόγραμμα (μη) μεταφοράς ποδηλάτων "Δυο-Δυο" στις 13.03.2011
Nα αναφέρω ότι φίλος μου που είχε ακούσει ότι επιτρέπονται τα ποδήλατα στο μετρό Τετάρτες και Κυριακές, αλλά δεν ήξερε ότι είναι μόνο για απόγευμα, μπήκε κανονικότατα σήμερα το μεσημέρι. Πήγε στα γκισέ, έβγαλε κανονικά εισητήριο, κατέβηκε στους συρμούς και μάλιστα άλλαξε και δύο γραμμές, και δεν του είπε κανείς τίποτα. Έχει αλλάξει κάτι ή απλά δεν θέλησαν να του την πούνε; Όταν πήγε να βγάλει εισητήριο είχε το ποδήλατο μαζί του και τον είδανε. Μετά του είπα ότι επιτρέπονται τα ποδήλατα μετά τις 18:00 το απόγευμα και απόρησε κι ο ίδιος που δεν του κάνανε παρατήρηση ή δεν τον ενημέρωσαν
Επανήλθε ο Βούγιας σε συνέντευξή του στη Free Sunday λ΄γοντας τα εξής:
«Αυτοί (σσ.: οι ποδηλάτες) μου ζήτησαν να τις εφαρμόσουμε πιλοτικά στην αρχή για μέρες και ώρες που το μετρό δεν είναι υπερφορτωμένο, ώστε να μάθουν να συνυπάρχουν αρμονικά με τους άλλους επιβάτες. Μάλιστα, έθεσαν οι ίδιοι τον περιορισμό των δύο ποδηλάτων στο τελευταίο βαγόνι κάθε συρμού, που εφαρμόζεται διεθνώς.»
Νομίζω ότι:
1. Είναι θράσος επικοινωνιακά να τα ρίχνει στους ποδηλάτες που το μέτρο λειτουργεί τόσο λίγες ώρες. Να θυμίσω ότι στον ΗΣΑΠ ναι μεν λειτουργούσε περιορισμένες ώρες, αλλά:
α) ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ
β) ΤΟ Σ/Κ ήταν ελεύθερο
Νομίζω ότι η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ (για παράδειγμα θα μπορούσαμε το πρωί να πηγαίνουμε με το ποδήλατο στη δουλειά και να γυρνάμε με το μετρό αν ήταν κάθε μέρα το ίδιο πρόγραμμα.
2. Αν δε του δώσουμε απάντηση θα συνεχίσει το ίδιο τροπάριο όπου και να πηγαίνει, αντί να πει την αλήθεια (που φαντάζομαι ότι είναι) ότι οι υπηρεσιακοί παράγοντες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ μας τα έχουν πρήξει τόσα χρόνια και μας έχουν περιορίσει στο απαράδεκτο αυτό ωράριο.
3. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε την υποστήριξη των ΜΜΕ (πρώτη φορά!) στο αίτημά μας να μπούμε στο μετρό και να δηλώσουμε δημόσια:
α) Ότι το πιλοτικό πρόγραμμα του μετρό είναι ανεπαρκέστατο σε σχέση με το αντίστοιχο πιλοτικό που είχε εφαρμόσει ο ΗΣΑΠ και ΠΟΤΕ ΔΕ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕΤΡΟ
β) ότι προσδοκούμε ότι μετά το πιλοτικό πρόγραμμα θα μπορούμε να μπούμε όλες τις ώρες και μέρες, όπως συμβαίνει στον ΗΣΑΠ. Ο Βούγιας δηλώνει: «Θέλουμε πολύ να πετύχει αυτή η δοκιμαστική εφαρμογή και να επεκταθεί το μέτρο για περισσότερες μέρες και ώρες από το ερχόμενο καλοκαίρι. Δηλαδή μετά το καλοκαίρι θα έχουμε το πιλοτικό πρόγραμμα τύπου ΗΣΑΠ (το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα μονιμοποιηθεί σε αυτά τα επίπεδα)
γ) Για λόγους γλυψίματος, δημοσίων σχέσεων ή όπως θέλετε πείτε το, να ευχαριστήσουμε ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΠΗΚΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ
δ) ότι προσδοκούμε πιο μόνιμες λύσεις για να επιτραπεί η ΜΑΖΙΚΗ χρήση του μέτρου από την πλειοψηφία των πολιτών της Αθήνας (π.χ. ειδική σκευοφόρος για ποδήλατα, πύκνωση των δρομολογίων του μετρό, δύο ποδήλατα σε κάθε βαγόνι και όχι σε κάθε συρμό κοκ.). Θεωρούμε ότι ο συνδυασμός ποδηλάτου και μέσων σταθερής τροχιάς είναι Ο ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ και δεν είναι λογικό ο οικολογικός αυτός τρόπος μετακίνησης να σαμποτάρεται από την ίδια την πολιτεία.
ε) να καταγγείλουμε ότι η αύξηση του εισητηρίου δε συνοδεύτηκε από αύξηση της παρεχόμενης εξυπηρέτησης (πύκνωση δρομολογίων) με αποτέλεσμα τις ώρες αιχμής να είναι ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΗ η χρήση του ποδηλάτου λόγω του συνωστισμού των επιβατών.
στ) να διεκδικήσουμε οι πόροι από κάθε είδους διόδια να κατευθυνθούν προς τα μέσα σταθερής τροχιάς και όχι στην κατασκευή νέων αυτοκινητόδρομων (οι άνθρωποι ζουν ακόμα στο 1950!) ανακυκλώνοντας το φαύλο κύκλο της χρήσης ΙΧ.
ζ) να βροντοφωνάξουμε ότι για τις συγκοινωνίες ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ανεξάρτητα αν τις χρησιμοποιούν ή όχι, διότι όπως έχει αποδειχθεί στην πράξη οι οδηγοί ΙΧ ευνοούνται περισσότερο από την ύπαρξή της (όταν έχει απεργία είναι αδύνατη η χρήση του αυτοκινήτου)
Το πρωι παλαιοτερα δεν μπορουσες να πας με τον ησαπ στη δουλεια μιας και επιτρεποταν 5.00-6.30 και 9.30-12.00 και το απογευμα επισης γιατι επιτρεποταν απο τις 18.30 και μετα
d1m1tr1s wrote:
kounoupis wrote:
Eaglos wrote:
...
Μπλα μπλα μπλα. Παλι καλα που υπηρξε και ο αμυρας και ειδε τον βουγια μπλα μπλα
Ξεθάβεις το ποστ #20 του Eaglos από τις 16/02, για να ξαναπείς όσα περί ΗΣΑΠ είπες στο δικό σου ποστ #73 στις 27/02. Α, και να γλύψεις πιστεύω, και δεν χρειάζεται να το δικαιολογήσω γιατί κι εσύ έτσι το πετάς το συμπέρασμά σου.
Η πάσα μου για γλύψιμο προς καραμανλή α', ξέρεις, πάλι καλά που υπήρξε, και
"Στις 23 Σεπτέμβρη 1974 η κυβέρνηση «εθνικής ενότητας» ανακοινώνει την υπογραφή νομοθετικού διατάγματος για τη νομιμοποίηση, μετά από 27 χρόνια, του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας και την ταυτόχρονη κατάργηση του διαβόητου νόμου 509". Μην κωλώνεις που δεν είναι ομοιόχρωμος, πολίτευμα με μπλε και πράσινους κόκκους έχουμε.
Βασικα δεν εγραψα ακριβως τα ιδια.Προσθεσα και κατι.Τι να γλυψω;Tην υπεροχη δοσιλογη κυβερνηση που εχουμε;
Nα αναφέρω ότι φίλος μου που είχε ακούσει ότι επιτρέπονται τα ποδήλατα στο μετρό Τετάρτες και Κυριακές, αλλά δεν ήξερε ότι είναι μόνο για απόγευμα, μπήκε κανονικότατα σήμερα το μεσημέρι. Πήγε στα γκισέ, έβγαλε κανονικά εισητήριο, κατέβηκε στους συρμούς και μάλιστα άλλαξε και δύο γραμμές, και δεν του είπε κανείς τίποτα. Έχει αλλάξει κάτι ή απλά δεν θέλησαν να του την πούνε; Όταν πήγε να βγάλει εισητήριο είχε το ποδήλατο μαζί του και τον είδανε. Μετά του είπα ότι επιτρέπονται τα ποδήλατα μετά τις 18:00 το απόγευμα και απόρησε κι ο ίδιος που δεν του κάνανε παρατήρηση ή δεν τον ενημέρωσαν
Τεταρτη ηταν η Κυριακη;Tην Κυριακη επιτρεπονται μετα τις 12.00
Εγώ από την άλλη έχω πετύχει συχνά ποδηλάτες τις Τετάρτες το απόγευμα και αν και κινούμαι με το σπαστό, τις Τετάρτες δε το διπλώνω και μπαίνω τελευταίο βαγόνι.
Μάλιστα ένα πρωί τη βδομάδα που μας πέρασε αντιμετώπισα πρόβλημα στο Αιγάλεω γιατί ένας οδηγός των συρμών θεώρησε πως το νέο μέτρο αφορά μέχρι και τα διπλωμένα σπαστά, με αποτέλεσμα να μου κάνει παρατήρηση επειδή δε περίμενα στο τελευταίο βαγόνι με το ποδήλατο διπλωμένο! Αυτό που με ενόχλησε ήταν το ύφος του στυλ "δε φτάνει που σας αφήνουμε και μάλιστα δε σου τη λέω που είσαι εκτός επιτρεπόμενου ωραρίου" ενώ προφανώς μάταια προσπάθησα να του εξηγήσω ότι τα διπλωμένα σπαστά επιτρέπονται όλες τις μέρες και ώρες, αφού μιλούσα στην πλάτη του...
Επειδή χρησιμοποιώ το μετρό σχεδόν καθημερινά με το Dahon μου, έχω να αναφέρω ότι έχω δει 1 ποδηλάτη στο σταθμό του Συντάγματος και έναν στη Δουκίσσης Πλακεντίας σε διαφορετικές μέρες μεταξύ τους και σε διαφορετικές μέρες από εκείνες που λέει ο κανονισμός. Και τις 2 φορές τους άφησαν κανονικότατα.
Είμαι της άποψης πως αν είναι να αρχίσει η κατάχρηση του ωραρίου, τουλάχιστον ας μη γίνει ακόμα. Γιατί ρε γαμώτο εμείς οι Έλληνες να μην μπορούμε να συμμορφωθούμε με τίποτα?! Δεν είναι θέμα τυφλής υπακοής σε νόμους και θεσμούς που ίσως να μας φαίνονται ανεπαρκείς, αλλά μια συνεργασία όλων μας για πιο σωστή διαβίωση. Ναι, κι εγώ θέλω μετρό όλες τις μέρες και τις ώρες και πιστεύω, όπως όλοι μας, πως είναι ευφικτό, αλλά γιατί να μην μπορούμε για κάτι τόσο απλό να έχουμε υπομονή? Ποιος λέει ότι η υπομονή δείχνει αναγκαστικά παθητική στάση? Άλλωστε σπανίως κάποιος έχασε κάνοντας υπομονή...
Από 1ης Μαΐου 2011 ξεκινάει η Β’ φάση της πιλοτικής εφαρμογής κατά την οποία θα επιτρέπονται μέχρι 4 ποδήλατα (αντί για 2 που ίσχυε έως σήμερα) στο τελευταίο βαγόνι κάθε συρμού, σύμφωνα με απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Σπύρου Βούγια.
Το νέο μέτρο θα ισχύει Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από τις 18.00 έως τη λήξη της βάρδιας και όλο το 24ωρο τις Κυριακές και τις αργίες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από την ΑΜΕΛ, αλλά και τους ίδιους τους ποδηλάτες, κατά τη διάρκεια της Α’ φάσης, εκατοντάδες ποδήλατα μεταφέρθηκαν με τους συρμούς του μετρό τις ημέρες ελεύθερης μεταφοράς χωρίς να παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα στους τομείς της λειτουργίας του μέσου ή της ασφάλειας των επιβατών.
Νέα αξιολόγηση του μέτρου, τόσο για τη μόνιμη εφαρμογή του, όσο και για την πιθανή περαιτέρω επέκτασή του, θα γίνει τον Σεπτέμβριο.
Αν θα δεις κόσμο θα ειναι την Κυριακή. Σπαστά κυκλοφορούν αρκετά κατά καιρούς.
..νομιζω οτι δεν παταει κανενας ποδηλατης γιατι εχει την εντυπωση (ευλογα) οτι πολυ δυσκολα θα βρει συρμο χωρις ποδηλατες μεσα (αφου το μετρο ειναι τοσο περιοριστικό) οποτε αντι να το ρισκαρει , παει να παιξει ενα λαχειο που εχει και περισσοτερες πιθανοτητες
-χωρις διαθεση γκρινιας , βεβαιως
χαχαχα πολυ καλο!
Η απάντηση των Ποδηλατών-ισσών Παπάγου-Χολαργού για το πιλοτικό "Δυο-Δυο"
http://podilates-px.blogspot.com/2011/03/blog-post_02.html
Απο την εναρξη εως τις 6.30,9.30 εως 12.00 και απο τις 18.30 και μετα επιτρεποταν αλλα τα σαββατοκυριακα ηταν ελευθερο.Παλι καλα που υπηρξε και ο αμυρας και ειδε τον βουγια γιατι οι Ποδηλατες πιστευω οτι ειχαν απελπιστει και μαλλον δεν θα το πολεμουσαν αλλο.Ειχα διαβασει εδω(στο site αυτο) οτι ειχε γινει προσφυγη στο συμβουλιο της επικρατειας
Τι ακριβώς έκανε ο Αμυράς;
Οι podilates έκαναν ότι κάνουν τόσο καιρό. Συνελεύσεις, συναντήσεις με τους φορείς, ανακοινώσεις και προτάσεις. Όπως είδαμε με τον ΗΣΑΠ πέτυχε η προσέγγιση αυτή. Το ίδιο θα γινόταν και με το Μετρό αργά η γρήγορα και δεν πιστεύω ότι είχε σχέση η προβολή του Αμυρά.
Ξεθάβεις το ποστ #20 του Eaglos από τις 16/02, για να ξαναπείς όσα περί ΗΣΑΠ είπες στο δικό σου ποστ #73 στις 27/02. Α, και να γλύψεις πιστεύω, και δεν χρειάζεται να το δικαιολογήσω γιατί κι εσύ έτσι το πετάς το συμπέρασμά σου.
Η πάσα μου για γλύψιμο προς καραμανλή α', ξέρεις, πάλι καλά που υπήρξε, και
"Στις 23 Σεπτέμβρη 1974 η κυβέρνηση «εθνικής ενότητας» ανακοινώνει την υπογραφή νομοθετικού διατάγματος για τη νομιμοποίηση, μετά από 27 χρόνια, του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας και την ταυτόχρονη κατάργηση του διαβόητου νόμου 509". Μην κωλώνεις που δεν είναι ομοιόχρωμος, πολίτευμα με μπλε και πράσινους κόκκους έχουμε.
Πόσοι απο εμας τελικα το έχουμε χρησιμοποιήσει;
Σε πόσους έτυχε να εχουν μαζευτεί πολλά ποδήλατα και να χρειαστεί να περιμένουν ;
Ας αυξηθούν τα ποδήλατα, και ο περιορισμος των 2 θα γινει 4 κτλ.
Απωτερος σκοπός: Freeday στο Μετρό !!!! Αστειεύομαι φυσικά.
αν πας στο μετρο ασχετη μερα και ωρα με το κλασικο σου ποδηλατακι (οχι σπαστο)του πεταξεις τον μπροστινο τροχο τον παρεις αγκαζε και το παιξεις σπαστο-ποδηλατης........θα σου πει κανεις τπτ???και αν σου πει?δεν μπορεις να δικαιολογισεις οτι το αγορασες για σπαστο?
Το πήρα την Κυριακή αλλά δεν πέτυχα ούτε στο πήγαινε ούτε στο έλα κανένα με κανονικό ποδήλατο, μόνο μία με Dahon. Μόνο μία Τετάρτη είχα πετύχει μία ποδηλάτισσα στο σταθμό Σύνταγμα, αλλά μετά τίποτα.
Άντε θέλω να βλέπω τελευταία βαγόνια γεμάτα!!!
Ρε παιδια, δεν ξερω για εσας, αλλα την Κυριακη που προσπαθησα για πρωτη φορα να χρησιμοποιησω μετρο-ποδηλατο δεν ειχε και πολλη επιτυχια. Πηρα το μετρο απο Αγιο Αντωνιο, ολα ωραια και καλα. Κατεβαινω Συνταγμα και παω να αλλαξω συρμο αλλα...γινοταν πραγματικα της κολασεως! Οχι μονο ποδηλατο δεν μπορουσε να μπει στο τελευταιο βαγονι, ουτε ο ιδιος δεν χωρουσα μεσα. Μιλαμε για κανονικη σαρδελοποιηση! Λες και πηγαινα να παρω το μετρο μεσοβδομαδα κατα τις 08.00 το πρωι! Σημειωνω οτι η προσπαθεια αυτη εγινε κατα τις 18.30-19.00. Εννοειται οτι το πηρα παραμασχαλα και ανεβηκα τις σκαλες. Το κακο ηταν οτι αναγκαστηκα να ανεβω ολη τη Μεσογειων μεχρι το Χολαργο για να φτασω στον προορισμο μου.
ΥΓ: Για οσους αναρωτιουνται γιατι δεν ξαναδοκιμασα σε καποιον αλλο σταθμο, εχω να πω οτι προσπαθησα να μπω στον Ευαγγελισμο αλλα τα ιδια.
Πληρης απογοητευση, αυτο εχω να πω μονο. Τι να το κανω το μετρο οταν δεν εχω χωρο να μπω ο ιδιος μεσα (εννοειται χωρις ποδηλατο). Αφηστε που οι συρμοι ερχονται καθε 10 λεπτα τις Κυριακες με αποτελεσμα μεχρι να ερθουν να εχει τιγκαρει ο σταθμος.
koslol8@podilates.gr:
Για αυτό τον λόγο λέει το πιλοτικό πρόγραμμα για ώρες μη αιχμής και για μόνο 2 ποδήλατα τη φορά. Ειναι γνωστό οτι για οικονομικούς και διάφορους άλλους λόγους, το μετρό έχει αραιά δρομολόγια με αποτέλεσμα να συνωστίζονται οι επιβάτες ως σαρδέλες..
Πάντως σε συζήτηση σήμερα με τον Υφυπ.Βουγια, μας διαβεβαίωσε οτι δεν έχει υπάρξει έως τώρα κανένα πρόβλημα με τους ποδηλάτες, και σκέφτεται να προτείνει διεύρυνση του ωραρίου, πριν περάσουν οι 4 μήνες που είχε πει αρχικά οτι θα ισχύσει ως δοκιμή. (υπόλοιπες λεπτομέρειες και ειδήσεις απο την συνάντηση, αύριο στη Συνέλευση των Ποδηλατ-ισσ-ων..)
Αυτό ήταν λίγο πολύ αναμενόμενο. Για αυτό άλλωστε κατά τη γνώμη μου το ωράριο της χρήσης πρέπει να επεκταθεί όπως ήταν κάποτε το περιορισμένο του ΗΣΑΠ αλλά με την σαφή προϋπόθεση ότι πρέπει να υπάρχει χώρος στους συρμούς. Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα γίνουν μικροεπισόδια όταν κάποιος θερμόαιμος ποδηλάτης προσπαθήσει να μπει σε βαγόνι με κόσμο.
Επίσης κάτι άλλο. Εγώ μπήκα στο τελευταίο βαγόνι μεν αλλά στο τέρμα του βαγονιού αν και σχεδόν άδειο ήταν μία παρέα που δεν ήθελα να την ενοχλήσω. Οπότε όποιοι άνθρωποι από εδώ έχουν επαφές με το υπουγείο μεταφορών, πιστεύω πως θα ήταν χρήσιμο να οριοθετηθεί ρητά ο χώρος για τα ποδήλατα, με σχεδόν μηδενικό κόστος καθώς μία ανθεκτική αυτοκόλλητη ταινία ή βαφή αρκεί.
Μικρή Παρέμβαση και σχολιασμός από την ποδηλατική ομάδα Ποδηλάτες/ισσες Παπάγου-Χολαργού στη στάση του Μετρό Εθνική Άμυνα για το πιλοτικό πρόγραμμα (μη) μεταφοράς ποδηλάτων "Δυο-Δυο" στις 13.03.2011
http://www.youtube.com/watch?v=h1Xv2iaFJDc&feature=player_embedded
Nα αναφέρω ότι φίλος μου που είχε ακούσει ότι επιτρέπονται τα ποδήλατα στο μετρό Τετάρτες και Κυριακές, αλλά δεν ήξερε ότι είναι μόνο για απόγευμα, μπήκε κανονικότατα σήμερα το μεσημέρι. Πήγε στα γκισέ, έβγαλε κανονικά εισητήριο, κατέβηκε στους συρμούς και μάλιστα άλλαξε και δύο γραμμές, και δεν του είπε κανείς τίποτα. Έχει αλλάξει κάτι ή απλά δεν θέλησαν να του την πούνε; Όταν πήγε να βγάλει εισητήριο είχε το ποδήλατο μαζί του και τον είδανε. Μετά του είπα ότι επιτρέπονται τα ποδήλατα μετά τις 18:00 το απόγευμα και απόρησε κι ο ίδιος που δεν του κάνανε παρατήρηση ή δεν τον ενημέρωσαν
......και έχουν αρχίσει να αδιαφορούν λιγουλάκι.
http://www.youtube.com/watch?v=PE0lI7vR6Ow
Βασικα δεν εγραψα ακριβως τα ιδια.Προσθεσα και κατι.Τι να γλυψω;Tην υπεροχη δοσιλογη κυβερνηση που εχουμε;
Τεταρτη ηταν η Κυριακη;Tην Κυριακη επιτρεπονται μετα τις 12.00
Εγώ από την άλλη έχω πετύχει συχνά ποδηλάτες τις Τετάρτες το απόγευμα και αν και κινούμαι με το σπαστό, τις Τετάρτες δε το διπλώνω και μπαίνω τελευταίο βαγόνι.
Μάλιστα ένα πρωί τη βδομάδα που μας πέρασε αντιμετώπισα πρόβλημα στο Αιγάλεω γιατί ένας οδηγός των συρμών θεώρησε πως το νέο μέτρο αφορά μέχρι και τα διπλωμένα σπαστά, με αποτέλεσμα να μου κάνει παρατήρηση επειδή δε περίμενα στο τελευταίο βαγόνι με το ποδήλατο διπλωμένο! Αυτό που με ενόχλησε ήταν το ύφος του στυλ "δε φτάνει που σας αφήνουμε και μάλιστα δε σου τη λέω που είσαι εκτός επιτρεπόμενου ωραρίου" ενώ προφανώς μάταια προσπάθησα να του εξηγήσω ότι τα διπλωμένα σπαστά επιτρέπονται όλες τις μέρες και ώρες, αφού μιλούσα στην πλάτη του...
Κουνούπη ήταν Τετάρτη και όχι Κυριακή!!!
Επειδή χρησιμοποιώ το μετρό σχεδόν καθημερινά με το Dahon μου, έχω να αναφέρω ότι έχω δει 1 ποδηλάτη στο σταθμό του Συντάγματος και έναν στη Δουκίσσης Πλακεντίας σε διαφορετικές μέρες μεταξύ τους και σε διαφορετικές μέρες από εκείνες που λέει ο κανονισμός. Και τις 2 φορές τους άφησαν κανονικότατα.
Είμαι της άποψης πως αν είναι να αρχίσει η κατάχρηση του ωραρίου, τουλάχιστον ας μη γίνει ακόμα. Γιατί ρε γαμώτο εμείς οι Έλληνες να μην μπορούμε να συμμορφωθούμε με τίποτα?! Δεν είναι θέμα τυφλής υπακοής σε νόμους και θεσμούς που ίσως να μας φαίνονται ανεπαρκείς, αλλά μια συνεργασία όλων μας για πιο σωστή διαβίωση. Ναι, κι εγώ θέλω μετρό όλες τις μέρες και τις ώρες και πιστεύω, όπως όλοι μας, πως είναι ευφικτό, αλλά γιατί να μην μπορούμε για κάτι τόσο απλό να έχουμε υπομονή? Ποιος λέει ότι η υπομονή δείχνει αναγκαστικά παθητική στάση? Άλλωστε σπανίως κάποιος έχασε κάνοντας υπομονή...
Δημοσιεύθηκε: 12:30 - 13/04/11 ->euro2day.gr
Από 1ης Μαΐου 2011 ξεκινάει η Β’ φάση της πιλοτικής εφαρμογής κατά την οποία θα επιτρέπονται μέχρι 4 ποδήλατα (αντί για 2 που ίσχυε έως σήμερα) στο τελευταίο βαγόνι κάθε συρμού, σύμφωνα με απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Σπύρου Βούγια.
Το νέο μέτρο θα ισχύει Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από τις 18.00 έως τη λήξη της βάρδιας και όλο το 24ωρο τις Κυριακές και τις αργίες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από την ΑΜΕΛ, αλλά και τους ίδιους τους ποδηλάτες, κατά τη διάρκεια της Α’ φάσης, εκατοντάδες ποδήλατα μεταφέρθηκαν με τους συρμούς του μετρό τις ημέρες ελεύθερης μεταφοράς χωρίς να παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα στους τομείς της λειτουργίας του μέσου ή της ασφάλειας των επιβατών.
Νέα αξιολόγηση του μέτρου, τόσο για τη μόνιμη εφαρμογή του, όσο και για την πιθανή περαιτέρω επέκτασή του, θα γίνει τον Σεπτέμβριο.
εχω μεινει άναυδος !
Καλά νέα , αν και να πω την αλήθεια παρόλο που κάνω κάθε μέρα ποδήλατο ουτε μια φορά δεν το έβαλα στο ΜΕΤΡΟ.
Θα πηγαίνουμε και στη δουλειά μόνο Δευτέρα Τετάρτη και Παρασκευή.
στείρος αρνητισμός...
.......είναι το μόνο που μας απέμεινε
ελα τωρα,
πουθενα στο πλανητη δεν επιτρεπεται το ποδηλατο στις ωρες αιχμης καθημερινα. Μην ειμαστε υπερβολικοι.
σωστος!