αναποδα στην Συγγρου

107 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
AfloEydK
Απών/απούσα

gia na teleiwsei ayto to paramithi
kai oi aerologies
kai oi paparies
ekana lathos me to taxeias kykloforias sto vasizomenos sto noima oxi ston aystiro oro symfwna me ton kok

parte to

KOK 2007 arthro 20

Άρθρo 20
Όρια ταχύτητας
1. To ανώτατo επιτρεπόμενo όριo ταχύτητας των αυτoκινήτων oχημάτων,
μέσα στις κατoικημένες περιoχές, oρίζεται σε 50 χιλιόμετρα την ώρα, εκτός
αν άλλως ορίζεται με ειδική σήμανση.
2. Εκτός κατοικημένων περιοχών τα ανώτατα επιτρεπόμενα όρια ταχύ-
τητας, για τις διάφορες κατηγορίες αυτοκινήτων οχημάτων και των συνδυα-
σμών αυτών, ορίζονται στον παρακάτω πίνακα:
Πίνακας ανώτατων επιτρεπόμενων ορίων ταχύτητας

επιβατιγα
αυτοκινητοδρομοι 130
ταχειας κυκλοφοριας 110
αλλο οδικο δυκτιο 90

stin syggrou pou xaraktirizetai ALLO ODIKO DIKTIO
kai se opoion allo dromo ektos ethnikwn odwn kai attikis odou pou einai apokleistikoi aytokintodromoi mporoun na kinithoun ta podilata
ΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΛΙ

ΥΓ.ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

ποιος σου ειπε οτι η συγγρου ανηκει στο αλλο οδικο δικτυο;ξερεις ποσες λωριδες εχει;και ποτε ενας δρομος οριζεται ως δρομος ταχειας κυκλοφοριας;περαστικα σου αρωστουλι

AfloEydK
Απών/απούσα

ενα ενα πεφτουν τα επιχειρηματα του κ@@
πρεπει να ησουν στο μετρο και εσυ
αυτοι εβρισκαν τετοια σπουδαια επιχειρηματα

μην αγχωνεσαι
θα τα μαθεις ολα σημερα ενα ενα

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

οχι φιλαρακο δεν ειμαι στο μετρο...ουτε και στον μετροποντικα...αντε να σε δω τωρα που σου εβαλα δυσκολα

AfloEydK
Απών/απούσα

δεν μπορεις να καταλαβεις εμενα ενω τον KBK που ανοιγει αλλο θεμα ανω υπαρχει ηδη ιδια συζητηση στην οποια εχει συμμετασχει μπορεις να τον καταλαβεις

τα γραμμενα του kbk τα εχω αναιρεσει εν μερει ακολουθει και η αναιρεση του δευτερου επιχειρηματος της μπουρδας
οποτε δεν ειναι παρα ημιμαθεια παπαριες και αερολογιες

χρησιμοποιησα το παραδειγμα των πινακιδων για να δειξω την σχετικοτητα των νομων με την πραγματικοτητα η μαλλον την ασχετοσυνη

ο τονος μου θα ειναι αναλογος του υφους που χρησιμοποιει ο κατα περιπτωση αερολογος

επαναστατες ειναι οι εργαζομενοι
και οχι οι χρηστες του ποδηλατου
το ποδηλατο απο μονο του ειναι επαναστατικο
μην μπερδευεσαι φιλαρακι

θα γραφω οπου γουσταρω οπως γουσταρω και για οποιο θεμα γουσταρω
απο ποτε οι ιδεες και οι αποψεις καταδικαζονται

τα εργα μου στον χωρο της αστικης και μη ποδηλασιας ειναι γνωστα
πεταλι καθημερινο....και οχι μονο

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

ακομα περιμενω την αποστομωτικη σου απαντηση να παω για υπνο...please πεστην γρηγορα να παω για υπνο σιγα σιγα.....τα εργα σου δεν μου φτανουν...δεν τα βλεπω κιολας...αντε ντε μιλα να σταματησω το βρασιμο στο ζουμι μου...ΜΑΘΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

AfloEydK
Απών/απούσα

μετα την αναιρεση του επιχειρηματος του ανωτατου οριου ταχυτητας το οποιο χρησιμοποιηθηκε για να χαρακτηριστει ταχειας κυκλοφοριας η συγγρου
αρα και την απαγορευση του ποδηλατου σε αυτη
τεθηκε το επιχειρημα των αριθμων των λωριδων κινησης ως βαση για τον χαρακτηρισμο της ως ταχειας κυκλοφοριας με οριο ταχυτητας 110χλμ/ωρα

δεν στεκει διοτι
1.ο αριθμος των λωριδων δεν ειναι κριτηριο αναπτυξης ταχυτητας του οχηματος
αλλα προφανως κυκλοφοριακου φορτου
2.δρομοι του κεντρου της αθηνας με αναλογο μεγαλο αριθμο λωριδων εχουν αγνωστο οριο ταχυτητας αλλα επειδη αποτελουν κοματι αστικου ιστου το λογικοτερο ειναι να εχουν οριο τα 50χλμ/ωρα
δρομοι στην θεσσαλονικη με αναλογο μεγαλο αριθμο λωριδων εχει τουλαχιστον ο ενας αναγραφομενο οριο 50χλμ/ωρα στην αρχη του στον σταθμο του τρενου
3.συμφωνα με το επιχειρημα του spirosmtb για να χαρακτηριστει ενας δρομος ταχειας κυκλοφοριας πρεπει να εχει πολλαπλες λωριδες διαφορετικα δεν ειναι
θυμιζω οτι το εθνικο δικτυο εχει πολλα κοματια με μονο μια λωριδα aνα κατευθυνση αλλα παρολαυτα εχει σημανση με ταμπελες ταχειας κυκλοφοριας

για την αποκατασταση της πραγματικοτητας παραθετω την αποδειξη της αναιρεσης του επιχειρηματος των πολλαπων λωριδων εξ ορισμου συμφωνα με τον ΚΟΚ οπου πουθενα δεν λεει οτι για να ειναι ταχειας κυκλοφοριας ενας δρομος αρκει να εχει πολλαπλες λωριδες αλλα πρεπει να συντρεχουν και αλλες προυποθεσεις αγαπητοι ποδηλατες και μη

arthro 2 simeio 1
Oδός ταχείας κυκλoφoρίας:
Oδός ειδικής μελέτης και κατασκευής για
την κυκλoφoρία αυτoκινήτων oχημάτων και μοτοσικλετών, η oπoία δεν εξυ-
πηρετεί τις συνoρεύoυσες με αυτήν ιδιoκτησίες παρά μόνo με παράπλευρες
βoηθητικές oδoύς και κόμβoυς και η oπoία:

α) συνδέεται μόνo με ειδικής διάταξης ισόπεδoυς ή ανισόπεδoυς κόμβoυς
με τo υπόλoιπo κύριo oδικό δίκτυo,
β) δεν διασταυρώνεται ισόπεδα με άλλη oδό, μονοπάτι, σιδηρoδρoμική ή
τρoχιoδρoμική γραμμή και
γ) έχει χαρακτηριστεί με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωρο-
ταξίας και Δημόσιων Έργων και έχει ειδική σήμανση με πινακίδες ως oδός
ταχείας κυκλoφoρίας

επισης
1.ο δρομος ταχειας κυκλοφοριας πρεπει να εχει αναλογη σημανση οριο ταχυτητας και οριο κατωτερου υποχρεωτικου οριου
αληθεια?
χρυσες δουλειες για την τροχαια τοτε σε ολους τους κεντρικους δρομους της αθηνας συμφωνα με το επιχειρημα του spirosmtb

2.εκτος της σημανσης αλλο ενα επιχειρημα που αμφισβητει τον χαρακτηρισμο ταχειας κυκλοφοριας ειναι η υπαρξη του δρομου σε αστικο ιστο χωρις περιοριστικα δομικα ορια

3.δεν εχει λωριδες εισοδου εξοδου που να εξυπηρετουν αυτον τον σκοπο αλλα και η δεξια λωριδα δεν εχει συνεχη διαγραμμιση ΛΕΑ αλλα λωριδας κυκλοφοριας
και σε συνδιασμο με την συχνη διελευση και σταση αστικων λεωφορειων αλλα και αλλων οχηματων οχι σε ειδικες θεσεις προσωρινης σταθμευσης αλλα πανω στην δεξια λωριδα εδραιωνει τον πιο πανω ισχυρισμο

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΙΡΟΥΝ
ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΡΖΑΝΙΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΛΟΓΩΝ
ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΤΕ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΤΕ

μαθε το καλα το ποδηλατο επιτρεπεται σε ΟΛΟΥΣ τους δρομους εκτος
αττικης οδου και
εθνικων δρομων αθηνων λαμιας και αθηνων κορινθου

τα εργα μου δεν χρειαζεται να τα δεις ουτε να στα πω
κοιτα λιγο περα απο την μυτη σου και ισως κατι παρατηρησεις

K.B.K.
Εικόνα K.B.K.
Απών/απούσα

``Η Αττική διαθέτει δύο αυτοκινητόδρομους, την Αττική οδό και τη λεωφόρο Κηφισού, καθώς και ένα σύστημα δρόμων ταχείας κυκλοφορίας που είναι τα υπόλοιπα τμήματα του γνωστού μας ολυμπιακού δακτυλίου (τμήμα της παραλιακής, ολόκληρη η Συγγρού, τμήματα της Β. Κωνσταντίνου και της Β. Σοφίας, καθώς και η Κηφισίας). Θα υπάρχουν επίσης 85 κύριες αρτηρίες, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι Πατησίων, Βουλιαγμένης, Ηλιουπόλεως, Ακαδημίας, Πανεπιστημίου, Σταδίου κ.ά. που ανήκουν στην αρμοδιότητα του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ.

http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=06.02.2003,id=5048182...``

``Ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος χαρακτηρίζεται ως ταχείας κυκλοφορίας. Ξεκινά από τους Στύλους του Ολυμπίου Διός και καταλήγει στο Φαληρικό Δέλτα, διαθέτοντας τέσσερις λωρίδες ανά κατεύθυνση συν τους βοηθητικούς παραδρόμους, με πολλούς ανισόπεδους κόμβους και υπόγειες διαβάσεις.

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE%B5%CF%89%CF%86%CF%8C%CF%81%CE%BF%...``

ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ>>>
http://motorways-exitlists.com/europe/gr/greece.htm

K.B.K.
Εικόνα K.B.K.
Απών/απούσα

ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΘΕ ΑΝΩΜΑΛΟ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟ

μετα απο ψαξιμο βρηκα αυτο

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%...

η ακολουθη σειρα θεωρειται εθνικη οδος με το φεκ αρ. Γ 25871/9.7.1963 – ΦΕΚ Β’ 319

Αθήνα - Λεωφόρος Συγγρού - Γλυφάδα - Βουλιαγμένη - Βάρκζα - Λαγονήσι - Σαρωνίδα - Παλ. Φώκαια - Σούνιο - Προέκταση προς Κ. Ποσειδωνία - Λαύριο.
Ο αριθμος Της ΕΟ ειναι 91

ΠΡΟΣΟΧΗ
Εαν σας συμβει ατυχημα με ποδηλατο δεν θα αποζημιωθειτε

Δειτε και αυτο με καποιον που χτυπησε και η αστυνομια του λεει οτι ειναι
παρανομος!!!

http://www.cyclist-friends.gr/archive/index.php/t-15586.html

το λινκ για το φεκ

http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGll0....

----------------------------------------------------
K.B.K.(κώδικας βοϊδινής κυκλοφορίας)
http://boidi.polidendri.gr/

Lathan Devers
Εικόνα Lathan Devers
Απών/απούσα

Ακόμα και αν είναι παράνομο να κινούνται ποδήλατα στη Συγγρού το μόνο που σημαίνει αυτό είναι ότι ο νόμος είναι παράλλογος και στην καλύτερη περίπτωση απλά γράφτηκε πολύ επιπόλαια από ανθρώπους που νομίζουν ότι τα ποδήλατα είναι για βόλτες στις πλατείες και γενικά ότι ο νόμος είναι για τον πούτσο.

chrisRC
Εικόνα chrisRC
Απών/απούσα

Ξεστραβωθείτε:
http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf

Περιττό να πω ότι (για αυτούς που επικαλούνται τη νομιμότητα) κάθε νεότερος νόμος ισχύει στη θέση του εκάστοτε παλαιότερου, στο βαθμό που ρυθμίζουν το ίδιο θέμα.

AfloEydK
Απών/απούσα

paparologoi

mpika sto prwto link pou vazeis kai antiparatheteis sovara kai epistimonika stoixeia gia na apodeikseis ayto pou les kai grafei ayto

anoikse ta matia sou kala
kai na prosexeis alli fora otan psaxneis pragmata na apodikneioun toulaxiston ayta pou les
simeio 91 tou prwtou link
exei tin parakatw perigrafi

Λεωφόρος Α. Συγγρού
(Leoforos A. Syggrou) Αστική Ελεύθερη Λεωφόρος (Astiki Eleftheri Leoforos / Urban Freeway)
Αθήνα (Athina) - Παλαιό Φάληρο (Palaio Faliro)

den xreiazetai na dw tipote allo
apo ta ypoloipa
me fek tou 1963 den me pitheis
vres kati kalytero apo stoixeia pou anairoun ayta pou les

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΙΡΟΥΝ
ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΡΖΑΝΙΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΛΟΓΩΝ
ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΤΕ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΤΕ

μαθε το καλα το ποδηλατο επιτρεπεται σε ΟΛΟΥΣ τους δρομους εκτος
αττικης οδου και
εθνικων δρομων αθηνων λαμιας και αθηνων κορινθου

τα εργα μου δεν χρειαζεται να τα δεις ουτε να στα πω
κοιτα λιγο περα απο την μυτη σου και ισως κατι παρατηρησεις

τα ιδια παντελη μου τα ιδια πανελακη μου.για διαβασε τον κ.ο.κ τωρα που αναρτηθηκε στο φορουμ και ξανασυζηταμε.αερολογιες και πορδολογιες ξερουν ολοι να λενε.οσο για το εργο σου το μονο που ειδα εγω ειναι εναν ψευτοτσαμπουκα που θα πεταξει τις κλησεις στο τζακι(εχεις και τζακι βρε καπιταλα;)που προσπαθει να παραμυθιασει τον κοσμο με την ημιμαθεια του.....ξεχασα...μαλλον και ο γυρος της γαλλιας απο εσενα ξεκινησε...

AfloEydK
Απών/απούσα

min synexizeis allo na mou postareis link giati exw pethanei sto gelio
to epomeno pou anoiksa einai katagrafi ethnikwn dromwn pou apofasisan na kanoun to 63
a posa podilata exw
gia na dw ena stin apothiki ena sto mpalkoni

prwton den anaferei pouthena ayto to opoio syzitame
deyteron einai enas ethnikos dromos tis elladas dimosias xrisis
an imastan stin germania tha itan ethnikos dromos germanias
osoi dromoi katagrafontai
den diaxorizontai se katigories
einai o dromos zakinthos-keri
gia opoion den ton kserei tha tou anevasw mia fwto

alli mia mpourda twn epistimonwn aerologwn
re katalabainete ti grafete
H SYGGROU DEN EINAI KLEISTOS AYTOKINHTODROMOS
KAI TO PODILATO EPITREPETAI

Bazinga
Εικόνα Bazinga
Απών/απούσα

Συμφωνώ πως η χρεωκοπημένη χώρα μας είναι ένα ατελείωτο χάος. Και η αδικία πάει σύννεφο.

Όμως δεν μπορούμε όποτε έχουμε νεύρα, και όποτε διαφωνούμε με κάποιο νόμο να λέμε "είναι για τον πούτσο ο νόμος, οπότε θα τον παραβώ".

Με την ίδια λογική και οι οδηγοί αυτοκινήτων που βιάζονται, πρέπει να αρχίσουν να παραβιάζουν όλα τα κόκκινα.
Με την ίδια λογική, εγώ που δεν έχω το γαμάτο ποδήλατο, έτσι και με παίρνει θα κλέψω το δικό σου.
Με το ίδιο πνεύμα θα σου ρίξω και καμιά μαχαιριά.

Ζούμε όλοι μαζί. Και παρόλο που έχουμε διαφορετικές κοσμοθεωρίες, πρέπει να συνυπάρξουμε με κάποιο τρόπο, αλλιώς θα πρέπει να πάρουμε τα βουνά, ή τα όπλα.

Οι νόμοι θέτουν κάποιες βασικές κατευθύνσεις για την ασφαλή συνύπαρξη μας, κατευθύνσεις που δεν μπορούμε να αγνοούμε κάθε φορά που αισθανόμαστε αδικημένοι, ή τσαντισμένοι. Σίγουρα οι νόμοι πολλές φορές δεν εφαρμόζονται όπως θα έπρεπε, δεν εφαρμόζονται καθόλου, ή εφαρμόζονται με εξαιρέσεις, και πολλοί είναι όντως άδικοι, και λανθασμένοι, στη βάση της σκέψης και του σχεδιασμού τους. Όλοι μας παραβαίνουμε αρκετούς από αυτούς κάθε μέρα.

Όμως δεν μπορείς ελαφρά τη καρδία να αγνοείς επιδεικτικά σοβαρούς νόμους, όπως του ΚΟΚ, που είναι εκεί για να μη χάνονται ζωές.

Και όταν τους παραβαίνεις-ω, δεν βλέπω την αιτία που θα πρέπει να μας κάνει τόσο προκλητικούς και... περήφανους για το κατόρθωμα μας.

Να μια ιστοριούλα.
Ήμουν σε μια διασταύρωση στην Πατησίων με το ποδήλατο, και αφού είχα κοιτάξει και βεβαιωθεί πως δεν ερχόταν ούτε όχημα, ούτε πεζός, αγνόησα το κόκκινο φανάρι και συνέχισα το δρόμο μου.
Όπως το έκανα, ακούω πίσω μου μια φωνή: "μπράβο σου, για εσάς δεν ισχύουν τα κόκκινα;" Δεν είπα τίποτα στον άνθρωπο. Ούτε και αισθάνθηκα πως ήθελα να τον χέσω πατόκορφα. Αντίθετα, αισθάνθηκα ένοχος για το κόκκινο.

Τώρα, εγώ πιστεύω πως είμαι άριστος χρήστης του δρόμου, φοβερά έμπειρος, κλπ κλπ, πολύ γαμάτος και τα συναφή, και είχα τον απόλυτο έλεγχο της κατάστασης. Ναι. Μάλλον έτσι ήταν. Όμως αν δίνω στον εαυτό μου το δικαίωμα να αισθάνεται απόλυτα ασφαλής να παραβαίνει τον ΚΟΚ, τότε γιατί να μην το κάνουν και οι άλλοι; Ποιοί άλλοι; ΜΑ ΟΛΟΙ! Έχω μήπως κάποιο μοναδικό δίπλωμα master of the universe που δεν έχετε εσείς; Τι σκατά με κάνει τόσο διαφορετικό και τόσο ανώτερο; Η εμπειρία; Δεν φτάνει πάντα. Είσαι κάποια φορά λίγο αφηρημένος, έγινε η ζημιά. Οι ικανότητες; Δεν φτάνουν πάντα. Για αυτό υπάρχει ο ΚΟΚ. Για εκείνες τις κακές στιγμές που ούτε η εμπειρία, ούτε οι ικανότητες θα σε σώσουν.

Κανείς δεν θέλει να βλέπει τους άλλους χρήστες του δρόμου (είτε είναι οδηγοί αυτοκινήτου ή ποδηλάτου ή μοτοσικλέτας ή πεζοί) να νομίζουν πως έχουν μόνο εκείνοι όλα τα δίκια του κόσμου (από που κι ως που;) να παραβαίνουν το νόμο, και να σε βρίζουν κι από πάνω αν τους πεις κάτι.

Και ας σταματήσει η δαιμονοποίηση των αυτοκινήτων / μοτοσικλετών / ποδηλάτων. Οχήματα είναι όλα, και οι περισσότεροι επό εδώ μέσα οδηγούμε τουλάχιστον 2 από τα παραπάνω. Δεν είναι ξωτικά οι ποδηλάτες, και ορκ οι οδηγοί αυτοκινήτων.

Αν και ποτέ δεν πίστεψα πως κατέχω, ή πως κάποια στιγμή θα κατέχω την... απόλυτη αλήθεια, πιστεύω πως μεγάλο ποσοστό της όποιας αλήθειας βρίσκεται συνήθως στη μέση και όχι στα άκρα, όπου και χάνεται η μπάλα.

goldsmith
Απών/απούσα

Αυτο που μπορω να καταλαβω ευκολα ειναι οτι ο AfloEydK
8ελει να κανει ποδηλατο ενω οι αλλοι 2 την βρεισκεται με το να διαβαζεται manual...εντα3ει οπως την βρεισκει κανεις....

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

+1000000000

Lathan Devers
Εικόνα Lathan Devers
Απών/απούσα

Quote:
Όμως δεν μπορούμε όποτε έχουμε νεύρα, και όποτε διαφωνούμε με κάποιο νόμο να λέμε "είναι για τον πούτσο ο νόμος, οπότε θα τον παραβώ".

Με την ίδια λογική και οι οδηγοί αυτοκινήτων που βιάζονται, πρέπει να αρχίσουν να παραβιάζουν όλα τα κόκκινα.
Με την ίδια λογική, εγώ που δεν έχω το γαμάτο ποδήλατο, έτσι και με παίρνει θα κλέψω το δικό σου.
Με το ίδιο πνεύμα θα σου ρίξω και καμιά μαχαιριά.

Αυτό είναι τόσο κοινότυπο ψευτοδήλιμα που βγάζει μάτι. Το ότι θα παραβώ έναν νόμο που μου φαίνεται παράλογος δεν σημαίνει ότι θα αρχίσω να σκοτώνω. Ακόμα και αν όλοι οι νόμοι μου φαίνονται παράλογοι αυτό δεν σημαίνει ότι αυτό που απαγορεύουν μου φαίνεται λογικό. Για παράδειγμα: Η απαγωγή μου φαίνεται παράλογη αλλά το ότι υπάρχει νόμος που τιμωρεί την απαγωγή με απαγωγή μου φαίνεται εξίσου παράλογο.

Εγώ δυστυχώς έχω ένα γενικότερο και βαθύτερο πρόβλημα με τους νόμους που νομίζω ότι ψιλοξεφεύγει από το θέμα αλλά ενδεικτικά και πολύ συνοπτικά:

Κανένας δεν με ρώτησε όταν φτιάχτηκε ο εκάστοτε νόμος και ούτε φτιάχτηκε με κάποια αντικειμενική διαδικασία όπως πχ η επιστημονική μέθοδος. Αν λοιπόν κάποιοι έχουν το δικαίωμα να φτιάχνουν νόμους κατά την υποκειμενική τους βούληση (ή την υποκειμενική βούληση της πλειοψηφίας - που θα γινόταν σε μια ιδανική δημοκρατία) χωρίς να με ρωτάνε και μετά να απαιτούν να τους εφαρμόσω δεν θα έπρεπε να έχω και εγώ το ίδιο δικαίωμα; Φυσικά όμως αυτό είναι παράλογο γιατί αν όλοι έχουν το δικαίωμα να ορίζουν αυθαίρετα νόμους τότε οι νόμοι χάνουν το νόημά τους. Επομένως, η ύπαρξη των νόμων είναι παράλογη.

AfloEydK
Απών/απούσα

1.επιχειρημα KBK
η αττικη διαθετει δυο αυτοκινητοδρομους καθως και ενα συστημα δρομων ταχειας κυκλοφοριας
και ισυριζεται οτι δρομοι οπως
λεωφ συγγρου
βασιλησης σοφιας
ποσειδωνος
κηφησιας και αλλοι αυτου του ειδους

Ο ΚΟΚ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΔΟΣ ΤΑΧΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
arthro 2 simeio 1
Oδός ταχείας κυκλoφoρίας:
Oδός ειδικής μελέτης και κατασκευής για
την κυκλoφoρία αυτoκινήτων oχημάτων και μοτοσικλετών, η oπoία δεν εξυ-
πηρετεί τις συνoρεύoυσες με αυτήν ιδιoκτησίες παρά μόνo με παράπλευρες
βoηθητικές oδoύς και κόμβoυς και η oπoία:

α) συνδέεται μόνo με ειδικής διάταξης ισόπεδoυς ή ανισόπεδoυς κόμβoυς
με τo υπόλoιπo κύριo oδικό δίκτυo,
β) δεν διασταυρώνεται ισόπεδα με άλλη oδό, μονοπάτι, σιδηρoδρoμική ή
τρoχιoδρoμική γραμμή και
γ) έχει χαρακτηριστεί με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωρο-
ταξίας και Δημόσιων Έργων και έχει ειδική σήμανση με πινακίδες ως oδός
ταχείας κυκλoφoρίας

οι δρομοι που ισχυριζεστε οτι ειναι ταχειας κυκλοφοριας μημπως δεν πληρουν κανενα απο τα 3 σημεια απο τις διαταξεις που προβλεπονται στον ΚΟΚ σχετικα με τους δρομους ταχειας κυκλοφοριας

μηπως διασταυρωνονται πουθενα με αλλη οδο σε ολο το μηκος τους?
μηπως διασταυρωνονται πουθενα με τροχιοδρομικη γραμμη?
μηπως εχει ειδικη σημανση με πινακιδες ως οδος ταχειας κυκλοφοριας
μηπως εχει ειδικες εισοδους εξοδους απο τους δρομους συνδεσης με το κυριο οδικο δικτυο και οχι εξοδος με μηδεν ταχυτητα?

ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΝ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΚ
τι ισχυει τελικα ο κοκ η κατι αλλο που προκυπτει απο το wiki
μαλλον πρεπει να χουν λαπτοπ οι ανθρωποι της τροχαιας και να συμβουλευονται το wiki και οχι τον ΚΟΚ

συνεχεια σε λιγο

AfloEydK
Απών/απούσα

2.επιχειρημα απο wiki
απο τους στυλους του ολυμπιου διος κοβεται καθετα απο 3 δρομους εως το fix
οποτε δεν ειναι ταχειας κυκλοφοριας
εχει ανωτατο οριο ταχυτητας 90 συμβατο με τον ορο αλλοι δρομοι που περιγραφει ο ΚΟΚ αντι για 110 που ειναι το οριο στους ταχειας κυκλοφοριας
δεν εχει σημανση ταχειας για να προειδοιει τα οχηματα που δεν μπορουν να κινουνται με πανω απο 50χλμ/ωρα να μην εισελθουν
δεν εχει δομικα ορια στα ακρα
δεν εχει ΛΕΑ
δεν εχει παραδρομο εως το fix
δεν εχει ειδικες εισοδους εξοδους απο και προς την οδο ταχειας κυκλοφοριας
το επιχειρημα με τις λωριδες εχω αποδειξει πως δεν αποτελει αποδειξη

3.το λινκ απο to motorways που ανεβαζεις
περιγραφει την συγγρου
Λεωφόρος Α. Συγγρού
(Leoforos A. Syggrou) Αστική Ελεύθερη Λεωφόρος (Astiki Eleftheri Leoforos / Urban Freeway)
Αθήνα (Athina) - Παλαιό Φάληρο (Palaio Faliro)

σαν να μην εχει και πολυ σχεση το αστικη ελευθερη λεωφορος με την οδο ταχειας κυκλοφοριας
τουλαχιστον να βλεπεις τι ανεβαζεις

K.B.K.
Εικόνα K.B.K.
Απών/απούσα

Εισαι ανωμαλος γιατι εκθετεις συνανθρωπους μας σε

κινδυνο εχοντας ελαφρια την καρδια...

Θα σου απαντησω στα σιγουρα οχι για σενα γιατι δεν

σου χω εκτιμηση,αλλα για τους υπολοιπους...

Αυριο θα κανω αιτηση στο ΥΠΕΧΩΔΕ και στην Τροχαια

για να δουμε τι εστι Συγγρου...

Μεχρι τοτε μην τρολαρεις αλλο...

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

Κανένας δεν με ρώτησε όταν φτιάχτηκε ο εκάστοτε νόμος και ούτε φτιάχτηκε με κάποια αντικειμενική διαδικασία όπως πχ η επιστημονική μέθοδος. Αν λοιπόν κάποιοι έχουν το δικαίωμα να φτιάχνουν νόμους κατά την υποκειμενική τους βούληση (ή την υποκειμενική βούληση της πλειοψηφίας - που θα γινόταν σε μια ιδανική δημοκρατία) χωρίς να με ρωτάνε και μετά να απαιτούν να τους εφαρμόσω δεν θα έπρεπε να έχω και εγώ το ίδιο δικαίωμα; Φυσικά όμως αυτό είναι παράλογο γιατί αν όλοι έχουν το δικαίωμα να ορίζουν αυθαίρετα νόμους τότε οι νόμοι χάνουν το νόημά τους. Επομένως, η ύπαρξη των νόμων είναι παράλογη.

wow!!! καλό...κ δεν το λέω ειρωνικά!

AfloEydK
Απών/απούσα

μην βιαζεσαι δεν εχω τελειωσει ακομα

οτι και να σου απαντησουν μου ειναι αδιαφορο πραγματικα ειτε στην μια περιπτωση ειτε στην αλλη διοτι εγω ετσι και αλλιως θα συνεχισω να χρησιμοποιω ολους αυτους τους δρομους

απαντησε μου ομως νομοταγη πολιτη με manual που λεει ο goldsmith πιο πανω και επεσα κατω απο τα γελια
αν τα οσα λεει ο κοκ ισχυουν η οχι
διαφορετικα θα πρεπει ο υπεχωδε να εκδοσει εναν κοκ τοπικο αθηνας

επισης πρεπει να γινουν μαζικες μηνυσεις στο υπεχωδε ως υπευθυνο για το συνολο των τροχαιων ατυχηματων στους δρομους αυτους που δεν πληρουν προδιαγραφες

δεν εχω τελειωσει με τα πιο πανω
συνεχεια σε λιγο
με εχει φαει και η αγωνια τι θα σου απαντησουν αυριο
μιλαμε οτι δεν θα κοιμηθω ολο το βραδυ

AfloEydK
Απών/απούσα

μην βιαζεσαι δεν εχω τελειωσει ακομα

οτι και να σου απαντησουν μου ειναι αδιαφορο πραγματικα ειτε στην μια περιπτωση ειτε στην αλλη διοτι εγω ετσι και αλλιως θα συνεχισω να χρησιμοποιω ολους αυτους τους δρομους

απαντησε μου ομως νομοταγη πολιτη με manual που λεει ο goldsmith πιο πανω και επεσα κατω απο τα γελια
αν τα οσα λεει ο κοκ ισχυουν η οχι
διαφορετικα θα πρεπει ο υπεχωδε να εκδοσει εναν κοκ τοπικο αθηνας

επισης πρεπει να γινουν μαζικες μηνυσεις στο υπεχωδε ως υπευθυνο για το συνολο των τροχαιων ατυχηματων στους δρομους αυτους που δεν πληρουν προδιαγραφες

δεν εχω τελειωσει με τα πιο πανω
συνεχεια σε λιγο
με εχει φαει και η αγωνια τι θα σου απαντησουν αυριο
μιλαμε οτι δεν θα κοιμηθω ολο το βραδυ

Vassilakis O Glykas
Εικόνα Vassilakis O Glykas
Απών/απούσα

goldsmith wrote:
Αυτο που μπορω να καταλαβω ευκολα ειναι οτι ο AfloEydK
8ελει να κανει ποδηλατο ενω οι αλλοι 2 την βρεισκεται με το να διαβαζεται manual...εντα3ει οπως την βρεισκει κανεις....

Μεγάλε, βουλωμένο γράμμα διαβάζεις!

Ο αγαπητός ΚΒΚ θέλει να είναι σύμφωνος με το νόμο και δεν τον αδικώ. Από την άλλη ο Άφλο θέλει να πηγαίνει όπου γουστάρει με το ποδήλατό του. Το θέμα είναι ότι αν πραγματικά βάσει νόμου επιτρέπεται ή όχι. Έχω την εντύπωση ότι ακόμα και να μην επιτρέπεται η κάθοδος/άνοδος της Συγγρού στα ποδήλατα ο Άφλο θα συνέχιζε να την κατεβαίνει.(αυτή την εντύπωση έχω βασικά)

Εγώ προσωπικά δεν θα πήγαινα στη Συγγρού με ποδήλατο. Καθημερινά κινούμαι από Καισαριανή-Νέο Ψυχικό με ποδήλατο και πηγαίνω από παράδρομους γιατί ο κοσμάκης έχει γίνει πολύ απρόσεκτος και επικίνδυνος. Στην επιστροφή πηγαίνω πάντα από Κηφισίας και πάνω από τους ανισόπεδους κόμβους ενώ ορισμένοι που έχω δει πηγαίνουν από κάτω.

spirosmtb
Εικόνα spirosmtb
Απών/απούσα

οτι και να σου απαντησουν μου ειναι αδιαφορο πραγματικα ειτε στην μια περιπτωση ειτε στην αλλη διοτι εγω ετσι και αλλιως θα συνεχισω να χρησιμοποιω ολους αυτους τους δρομους
κανενας δεν σου ειπε να μην χρησιμοποιεις τους δρομους ουτε αυτους που επιτρεπεται ουτε και αυτους που απαγορευεται.μην προσπαθεις ομως να παρεις και αλλους στον λαιμο σου.αν θελεις να φουνταρεις απο τον 6ο καντο μονος σου.οσο για τις μυνησεις που λες θα περιμενα απο εναν ενεργο πολιτη(οπως εσυ)να το ειχε κανει ηδη και να ξερει τι ειναι νομιμο και τι οχι.αλλωστε το θεμα ξεκινησε με την αναποδη κατευθηνση του ποδηλατη,η μηπως επειδη ειναι ποδηλατης εχει το διακιωμα να παραβαινει τους νομους;η μηπως επειδη αυτο ειπωθηκε και σε αλλο φορουμ(οπου και εκει ειχες μια ελιτιστικη και αντιδραστικη αποψη) πρεπει να το αποδεχτουμε;η μηπως πρεπει να βγαλουμε ολα τα αυτοκινητα εξω απο το κεντρο;(επειδη θελεις εσυ)η μηπως πρεπει να κανουμε ολα αυτα που θελεις;ψαξε σε παρακαλω το θεμα πιο στενα και πιο αντικειμενικα και ας αφησουμε τις διαμαχες.στην τελικη κυκλοφορω και με τα τρια ειδη οχηματων(ποδηλατο-μηχανη-αυτοκινητο)και δεν κακιωνω με κανεναν απο αυτους.καποτε οταν ημουν 18 και οδηγουσα μονο μηχανακι μου εφταιγαν οι κονσερβες(αυτοκινητα).οταν οδηγησα κονσερβα καταλαβα πως μου εφταιγαν τα φορτηγα...τι επρεπε να κανω;να λεω να βγουν ολα τα φορτηγα απο τους δρομους;η τα αυτοκινητα πιο πριν;ολα χρειαζονται στους δρομους και στην τελικη για να το καταλαβεις πιο καλα τα ποδηλατα μας αυτοκινητα τα μετεφεραν μεχρι το μαγαζι που τ αγορασαμε.αλλιως αν θελεις υπαρχουν και οι βουνοκορφες οπου δεν κυκλοφορει τιποτα εκει και επικρατει το δικαιο του ισχυροτερου.

djapal
Εικόνα djapal
Απών/απούσα

τα πράγματα είναι απλά:
Το αν ο καθένας θέλει να πηγαίνει σε οδούς και λεωφόρους που ίσως να απαγορεύεται, δικαίωμά του.
Απλά, αν απαγορεύεται και - χτύπα ξύλο - συμβεί ατύχημα, ο οδηγός έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει αποζημίωση (αφού ο ποδηλάτης έχει μπει παράνομα σε δρόμο που απαγορεύεται). Και φυσικά εκεί δεν παίζουν μαγκιές, γιατί δικαστικώς ο οδηγός του αυτοκινήτου είναι αυτός που θα δικαιωθεί.

tabakiera
Απών/απούσα

1. εσείς τώρα και καλά έχετε πρεμούρα με τι ισχυει για τη συγγρού και όχι με το πως να την πείτε ο ένας στον άλλο ε?
2. με τόσο βρισίδι και ξεκατίνιασμα, έχετε εντύπωση πως μπορεί να συζητηθεί το οτιδήποτε χωρίς να εκφυλιστεί η κουβέντα σε καβγά επιπέδου δημοτικού?
3. μπορούμε να αποφεύγουμε τους χαρακτηρισμούς και τις παραινέσεις του τύπου "ξεστραβωθείτε ζώα, σας μιλάει ο ψαγμένος", και να παραθέτουμε απλά τα επιχειρήματα, ΜΠΑΣ ΚΑΙ γίνει καμιά κουβέντα με νόημα?
ξέρω ότι είναι ίντερνετ και η φύση του μέσου ρέπει προς την υπερβολή, αλλά αυτό καταντάει γελοίο....
πολλά κιλά τεστοστερόνη αυτό το μπλογκ πάντως, πολλά κιλά...

AfloEydK
Απών/απούσα

και τωρα φτανουμε στο εκπλτηκτικο επιχειρημα 4 με πηγη παλι το wiki
με το οποιο λεει ο kbk οτι ο αξονας συγγρου ποσειδωνος λαυριου κλπ ειναι εθνικη οδος με την ενοια του κλειστου αυτοκινητοδρομου παραθετοντας ως στοιχειο λιστα εθνικων οδων του 1963
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%...

πολυ απλα
απο την ιδια πηγη
καταγραφονται ΟΛΟΙ οι εθνικοι δρομοι που υπηρχαν στην ελλαδα και μπορουσαν να κινηθουν οχηματα
καθως και οπως σημειωνεται την εποχή της σύνταξης του αρχικού καταλόγου, το 1963, πολλά τμήματα των εθνικών οδών δεν ήταν καν ασφαλτοστρωμένα.

παραδειγμα ο εθνικος δρομος 1 ειναι η σημερινη παλαια οδος αθηνων θεσσαλονικης και φυσικα δεν γραφει οτι ειναι οδος ταχειας κυκλοφοριας

τουλαχιστον οι μισοι δρομοι δεν ειναι καν κυριο οδικο δικτυο
αλλα παλαιοι δρομοι στους περισσοτερους μαλιστα ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η μετακινηση με το ποδηλατο αφου ειναι το δυκτιο των παλαιων εθνικων οδων
με αποκορυφωμα την διαγαλαξιακη διαστημικη εθνικη οδο και σουπερ κλειστο αυτοκινητοδρομο ΖΑΚΥΝΘΟΣ - ΚΕΡΙ
ΜΗΝ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟ ΝΑ ΓΕΛΑΩ
οποιος ειναι τυχερος και τον ξερει τον δρομο αυτον πρεπει να εχει πεθανει απο τα γελια στο ακουσμα οτι αυτος ο δρομος μπαινει στην ιδια κατηγορια συμφωνα με τον kbk με εναν συγχρονο αυτοκινητοδρομο
ειναι τουλαχιστον αστειο το επιχειρημα αυτο και πρεπει να το εγραψες βιαστικα στην αγωνια σου να βρεις κατι

μμμ τρομερο επιχειρημα
για τους υπερδρομους του 1960
παρε και την αποδειξη
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%9F...(%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1)
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%9F...(%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1)
πες μου που γραφει οτι ειναι οδος ταχειας κυκλοφοριας
και ειναι link apo ayta pou anevases

αλλη μια μπουρδα που αναιρειται και μαλιστα απο τα ιδια link που εσυ ανεβαζεις
μηπως να προσεχες λιγο επιτελους αυτα που ψαχνεις
οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος

συνεχεια σε λιγο στα περι αποζημειωσεων

nick46
Απών/απούσα

θα ήθελα να παρατηρήσω πως αν κατάλαβα καλά η Συγγρού ούτε κλειστός αυτοκινητόδρομος είναι ούτε μπορεί να θεωρηθεί δρόμος ταχείας κυκλοφορίας [παρόλο που οι οδηγοί παρανομώντας πάνε με 140 km/h] μιας και το όριο ταχύτητας είναι (σωστά κατά τη γνώμη μου: το αποδεικνύει ο αριθμός των δολοφονημένων απ' τα μηχανοκίνητα στη συγκεκριμένη λεωφόρο) 90 km/h (ή όχι Κ.Β.Κ;).

Αλλού στα πλαίσια αυτού του σάιτ [http://www.podilates.gr/?q=node/4186] έχω επιχειρηματολογήσει για την αποφυγή της κίνησης σε κεντρικούς δρόμους. Παρ' όλ' αυτά η κίνηση στη κάθοδο της Συγγρού μου είναι αρκετά προσφιλής λόγω της ορατότητας, της άπλας και της συνακόλουθης άνεσης για ελιγμούς, σε αντίθεση για παράδειγμα με την κάθοδο της Αλεξάνδρας ή της Κηφισίας (π.χ. στο ύψος του ΚΑΤ).

Παρεπιπτόντως

spirosmtb wrote:
η μηπως πρεπει να βγαλουμε ολα τα αυτοκινητα εξω απο το κεντρο;(επειδη θελεις εσυ)... ;

τα αμάξια αργά ή γρήγορα θα βγούν εκτός κέντρου γιατί μόνο έτσι θα είναι οικονομικά βιώσιμο

contact