Συγχαρητήρια στον επαγγελματισμό του www.moto-accessories.gr

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
spen
Απών/απούσα

Αγαπητοί φίλοι,
θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου απο το ηλεκτρονικό κατάστημα moto-accessories.

Λόγω του ότι προσφατά είχα μια ατυχής εμπειρία κλοπής του ποδήλατου μου αποφάσισα να αναζητήσω ένα πιο ασφαλές αντικλεπτικό μέσο. Έτσι οδηγήθηκα στο πολύ αναλυτικό και υπέροχο post του podilates.gr "Μερικές κλειδαριές για ποδήλατο σε λογικές τιμές...Από 40 ευρώ και κάτω". Λόγω του άρθρου αποφάσισα να επενδύσω σε μια κλειδαριά πέταλο KRYPTONITE και έτσι ακολούθησα το link

προς το ηλεκτρονικό κατάστημα.
www.moto-accessories.gr

Δημιούργησα λογαριασμό, ακολούθησα τις οδηγίες, έκανα την παραγγελία και περίμενα την κλειδαριά μου για να ξανακαβαλήσω το ποδήλατο μου. Αυτό έγινε στις 3 Σεπτεμβρίου.

Το πολύ ευγενικό botaki μου απάντησε:
"Ευχαριστούμε για την παραγγελία σας. Θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας
για τις λεπτομέρειες αποστολής και πληρωμής. Μπορείτε από την επιλογή
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΓΟΡΩΝ να ελέγχετε την κατάσταση των παραγγελιών σας.Ευχαριστούμε
που μας προτιμήσατε"

Μόνο που οι μέρες περνούσαν και περνούσαν αλλά κανένα σημείο επικοινωνίας απο το κατάστημα
.
Αποφάσισα αρχικά να τους στείλω email ρωτώντας για την πορεία της παραγγελίας καθώς στο site δεν μπορείς να βγάλεις άκρη. Στέλνοντας email στο info@moto-accesories.gr
ανακάλυψα ότι το domain τους αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα... καθώς δεν υπαρχει κατα το gmail.

This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

info@moto-accesories.gr

Technical details of permanent failure:
DNS Error: Domain name not found

Τηλεφωνώ λοιπόν στο κατάστημα για να μάθω την πορεία της παραγγελίας μου για να ανακαλύψω το επίπεδο της εν λόγω επιχείρησης.

Εκτός του ότι υπολειτουργούν ως επιχείρηση καθώς δεν έχουν γνώση των παραγγελιών τους, καθ' ομολογία της υπαλλήλου στο τηλέφωνο, φαίνεται πως δεν έχουν και διάθεση για ανάπτηξη. Συνεχίζοντας, η υπάλληλος μου ζήτησε ποιό μοντέλο είχα παραγγείλει. Δίνοντας της το μοντέλο που ήθελα, μου απάντησε ότι έχουν σταματήσει να εμπορεύονται αυτό το μοντέλο (απο πότε άραγε και πότε θα μας ενημέρωναν) και ότι θα βγεί απο το site τους.

Ερωτώμαι λοιπόν κι εγώ και μεταφέρω τον προβληματισμό μου στην υπάλληλο: τι περιμένατε για να ενημερώσετε τον πελάτη ότι το προϊον που αναγράφετε και διαφημίζετε στην ιστιοσελίδα σας δεν το εμπορεύεστε; Καθώς έχουν περάσει 9 ημέρες απο την παραγγελία μου; (απο Αμερική πιο γρήγορα θα απαντούσαν!)

Η καθ' όλα αγενής υπάλληλος αρχικά θέλησε να μου αναφέρει "μηχανογραφικά προβλήματα" και στην απάντηση μου ότι αυτό εμένα ως πελάτη δε με αφορά, καθώς στα στοιχεία εγγραφής παρέχω και τηλέφωνο επικοινωνίας, η υπάλληλος απάντησε, ακολουθόντας προφανως την επικοινωνιακή και εμπορική γραμμή της εταιρίας που 'σέβεται" τον πελάτη, ότι "θα μας την πεις κι όλας;" Έπισημάνοντας το αγενές της συμπεριφοράς της και πως είναι ένδειξη επαγγελματισμού η σοβαρότητα και, γιατί όχι, ο πληθυντικός, η υπάλληλος αντέδρασε εριστικά και αντιεπαγγελματικά καταλλήγοντας να μου κλείσει το τηλέφωνο ενώ προσπαθούσα να πάρω πληροφορίες για τα προϊόντα τους.

Ένα μεγάλο μπράβο στην κοινωνική μας παιδεία! Πλέον βέβαια δεν έχω καμία απορία γιατί όλοι αυτοί που συναντώ στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας έχουν αλλοιωμένες προσόψεις απο μιζέρια, κακία, αδιαφορία, μικροαστισμό και εν ολίγης, δυστηχία - κακιώστε! είναι μεταδοτικό!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

γιατί διαφημίζεις το εν λόγο κατάστημα?

shadowmangr
Εικόνα shadowmangr
Απών/απούσα

kala kani tha elega kai to diafimizi gia na prosexoune kai ipolipi pou tha pesoune tha elega kai episi oti xriazonte aftes i diafimisis

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Φίλε μου... βάλε το post σου και σε αυτό το blog.
www.blacklistgr.tk
Όσο περισσότεροι το διαβάσουν τόσο καλύτερο

alyktw27
Απών/απούσα

κατ αρχην ειναι το εν λογω και οχι το εν λογο. επισης δεν το διαφημιζει, το δυσφημει..
ακομα ηθελα να προσθεσω οτι υπαρχουν κατι μαγαζια που λεγονται κλειδαραδικα και καλο θα ηταν να τα προτιμουμε για 2 βασικους λογους. για να βοηθαμε οσους ακομα προσπαθουν να συντηρουν μικρομεσαιες επιχειρησεις και δευτερον γιατι εκει θα βρουμε ατομα για να μας κανουν σωστες προτασεις για οτι ακριβως χρειαζομαστε!!
ιδιαιτερα οταν οι κλειδαραδες ειναι και φιλοι μας (για ποιον χτυπαει η κουδουνα????)
αυταααααααααααααααααα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

εγώ δεν ήξερα το συγκεκριμένο κατάστημα τώρα το ξέρω

spen
Απών/απούσα

Πολύ καλή ενέργεια! Σ' ευχαριστώ!

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

πλάκα έχει που πολλοί λένε τον πόνο τους στο φόρουμ! Οσο για τέτοια μαγαζιά δυστυχως υπάρχουν πάρα πολλά όπως και υπάλληλοι που έιτε πουλάνε σαγιονάρες είτε οτιδήποτε μηχάνημα, τα ίδια θα σου πουνε δηλ. έχουν παντελή άγνοια..
Τελικά κλειδαριά βρήκες? Υπάρχουν πάντως ακόμα μερικές (πέταλο onguard Pitbull) στους Φίλους τ. Ποδ. αν θέλεις. Ειναι δυσευρετες εδώ στην Ελλάδα και ετσι έχουμε φέρει μια μεγάλη ποσότητα απο το εξωτερικό.

spen
Απών/απούσα

Αγαπητέ lyhadj κατ' αρχάς καλημέρα.

Η αντιμετώπιση της άγνοιας, της κοινωνικής αγραμματοσύνης, του οικονομικού αναλφαβητισμού, καθώς και του φαινόμενο του τραμπουκισμού, Δεν Είναι Θέμα Πόνου, είναι θέμα Παιδείας. Είναι ευθύνη όλων μας η διαμόρφωση ενός υγειούς κοινωνικού πλαισίου.

Τουλάχιστον ως ποδηλάτες, στιγματιζόμαστε απο την Πρακτική της κοινωνικής αλλαγής!
Εν ολίγης, δεν με ενδιαφέρει να εκφράσω την δυσφορία μου (αν μη τι άλλο έχω φίλους με κατανόηση), αντιθέτως θέλω να επιστρατεύσω την κοινή λογική του κάθε ατόμου. Δηλαδή, Οριοθέτηση και Φρένο στην εξάπλωση της κακίας.

Η υποστήριξη καταστημάτων που, όπως αναφέρεις έχουν παντελή άγνοια, επιμένω να τα θεωρώ τροχοπέδη της ανάπτυξης. Υπάρχουν πάρα πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όπως επισήμανε και ο χρήστης alyktw27 που Αγαπούν αυτό που κάνουν και που προσθέτουν παρά αφαιρούν στην συνολική μας προσπάθεια για αλλαγή.

Αλυσίδα πήρα, ΄πέταλο -επισκληρυμένο ατσάλι- και σήμερα έκανα την πρώτη απόπειρα να ξανακυκλοφορήσω το ποδήλατο μου στους δρόμους. Ελπίζω...

contact