Καλησπερα εχω μια απορια,
- ποια η διαφορα σε λαστιχα folding και σε λαστιχα wire;
- ποιο ειναι καλυτερο;
Eυχαριστω.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Καλησπερα εχω μια απορια,
- ποια η διαφορα σε λαστιχα folding και σε λαστιχα wire;
- ποιο ειναι καλυτερο;
Eυχαριστω.
Folding είναι τα λάστιχα που διπλώνουν και wire αυτά που παραμένουν στρόγγυλα εκτός ζάντας. Τα wire έχουν 2 συρμάτινα στεφάνια στις άκρες που πιάνουν στη ζάντα ενώ αυτά των folding συνήθως γίνονται από Kevlar. Τα folding είναι ελαφρύτερα και πιο ακριβά σχεδόν πάντα. Το πραγματικό πλεονέκτημα είναι ότι μπορείς να τα διπλώσεις και να τα κουβαλήσεις σα ρεζέρβα...
συγνωμη εαν δλδ παθεις λαστηχο αλαζεις και το ελαστικο
Συνήθως όχι, άλλα άμα σχιστεί πολύ το εξωτερικό λάστιχο τότε θα πρέπει είτε να το μπαλώσεις πρόχειρα είτε να το αλλάξεις. Αν δε σε ενδιαφέρουν τα 50 γραμμάρια μείον και δε σκοπεύεις να κουβαλάς εξωτερικά λάστιχα διπλωμένα, δεν έχει και πολύ νόημα να δώσεις παραπανίσια λεφτά για folding...
δεν με ενοχλη ιδιετερα εχω κουβαληση χειροτερα
mas exeis vgalei ta matia.grafe greeklish na min talaiporoumaste oloi
filika
το ξερω εμαι δυσλεκτηκος αλλα επεισης και Ελληνας δεν προκητε να γραψω
Καταρχην ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ για ακομα μια φορα τον DOOM_NX για της κατατοπιστικες απαντησεις που δινει.Φιλε deacon με ολο το σεβασμο το λιγοτερο που θα επρεπε να σε απασχολει ειναι η ορθογραφια του φιλου λευτερη,ολοι εχουμε αδυναμιες καπου.παντα φιλικα
+10000000000
σε ευχαρηστω b sabbath αλλα μην νομιζης τοσα χρονια το εχω ακουσει πολες φορες το εχω συνιθηση και δεν με περαζει πια αρα deacon μην φοβασε προσεβαλε αφοβα και δεν το κρυβω φυλικα Λευτερης
δλδ εσύ κουβαλάς εφεδρικό λάστιχο μαζί σου???
μην το πεις πουθενά αυτό
:D
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΦΑ Ή ΒΗΤΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΔΙΠΛΩΣΟΥΝ. Jesus... Δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις από το να μου τη μπαίνεις; Εγώ δεν έχω καν folding λάστιχα. Εκτός αν ξέρεις εσύ καλύτερα τα πλεονεκτήματα των folding, οπότε δώσε μας τα φώτα σου.
@doom
θα μπορούσα να πω 1-2 πλεονεκτήματα των folding και 1-2 πλεονεκτήματα των wired
αλλά μετά θα ήθελες τεκμηρίωση και θα μπαίναμε σε αντιπαραθέσεις ανούσιες και δεν γουστάρω
Γενικά αν θες να κουβαλάς ελαστικό μαζί σου το διπλωτό
είναι η μόνη λύση. Ειδικά όμως δεν έχω δει άτομο να κουβαλά
ελαστικό μαζί του, ούτε καν στο βουνό. Εξαίρεση ίσως αποτελεί
ο τουρισμός όπου φορτώνεις πολλά πράγματα καθώς έχεις να κάνεις
πάρα πολλά χιλιόμετρα.
Κατά τα άλλα το διπλωτό ειναι συνήθως πιο ελαφρύ και πιο εύκολο
στο βάλε-βγάλε, αν και με λίγο σαπουνόνερο όλο γλυστράνε εύκολα.
Επειδή είχα και εγώ την ίδια απορία πριν λίγο καιρό... http://www.podilates.gr/?q=node/17223 θα με ενδιέφερε πραγματικά να μάθω αν τα wire έχουν κάποια πλεονεκτήματα έναντι των folding, πέρα φυσικά από το θέμα της τιμής.
Ευχαριστώ
Koita pws apantaei o Eaglos, esu giati prepei na gineis drama queen pali?
3ereis kati parapanw? Pes to mas. Mono na einai antikeimeniko auto pou 8a peis, mhn to vgaleis apo to mualo sou.
είδες που πριν ακόμα πω κάτι πιστεύεις πως θα τα βγάλω από το μυαλό μου????
... όλα υπερβολικά μπορεί να φαίνονται ... αλλά τελικά η λεπτομέρεια θα κάνει τη διαφορά....
Στα brevets, από όσο ξέρω, ΑΝΑ ΠΑΡΕΑ, όλο και κάποιος κουβαλάει ένα λαστιχάκι (φυσικά folding).
Σε μια φάση ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ. Ο φίλος Φράνκι κάτι πάτησε.... το ελαστικό ξεσκίστηκε. Αν δεν υπήρχε spare ..... θα είχε μείνει στα βουνά να τον φάνε οι λύκοι...
Επίσης ένα συρματόσχοινο ταχυτ+φρένων και 2-3 zip ties (δεματικά) ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ..... και έχουν ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΟΓΚΟ και ΒΑΡΟΣ.
Εξαρτάται που βολτάρεις, που θα βρεθείς, με ποιούς, τι επιλογές έχεις να γυρίσεις αν πάθεις κάτι κλπ κλπ....
Απλά καλόν είναι σε ΜΑΚΡΥΝΕΣ διαδρομές, μακρυά από "πολιτισμό", αν είμαστε παρέα, να υπάρχουν κάποια πράγματα....
Υπάρχουν και οι ΜΕΓΑΛΕΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ... πχ ακτίνα τροχού..... Θεωρώ ότι ΔΥΣΚΟΛΑ κάποιος θα κάτσει να αλλάξει ακτίνα σε βόλτα. Και αν είναι πίσω ακτίνα - από τη μεριά της κασέτας θα πρέπει να κουβαλάει και εργαλεία αφαίρεσης κασέτας.... Πάμε ΠΟΛΥΥΥ ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑΑ......
Αλλά... εάν μικρό ακτινολογάκι.... ΔΕΝ είναι όγκος, ΔΕΝ είναι βάρος και αν σπάσει ακτίνα ίσως να "φέρεις" λιγάκι τον τρόχο έτσι ώστε να μην ακουμπάει στεφάνι και να γυρίσεις σπίτι.... κουτσά -στραβά...
Μετά την απάντηση του RockaRolla, ξαναδιαβάζω:
Χο χο χο χο χο! :D
Μα μην τα λες μόνο για να τα λες. Βλέπεις κόσμος έχει σωθεί επειδή κουβαλούσε λάστιχο. Σταμάτα να είσαι πνεύμα αντιλογίας και δες λίγο το φόρουμε με άλλο μάτι.
Α και:
Οι απαντήσεις που δίνεις τελευταία δίνουν αυτή την εντύπωση. Δεν μπορώ να πιστέψω κάτι άλλο.
Επί του θέματος, έχεις κάτι να πεις; Βαριέμαι να απαντάω σε μλκίες...
θα απαντήσω εδώ
ακτίνα τροχού υπερβολή ???
δεν θα το έλεγα πιο συχνά σου σπάνε ακτίνες παρά σου σκίζονται λάστιχα
:D βέβαια αυτό είναι και θέμα τύχης και τι ακτίνες ή λάστιχα έχεις πάνω
και αν μιλάμε για ποδήλατα δρόμου
τα περισσότερα δεν μπορούν να πάνε με ακτίνα λιγότερο
τα πάντα εξαρτόνται από το τι θα κάνουμε
την διαδρομή που θα κάνουμε και το τερέν που θα πατήσουμε
τα folding δεν βγήκαν για να τα παίρνουμε μαζί τους
βασικά δεν βγήκαν για να είναι folding
απλά βγήκαν για να είναι Kevlar να είναι μαλακά
ελαφριά να έχουν καλά κρατήματα
αυτά είναι τα θετικά τους
τα αρνιτικά τους είναι ότι δεν έχουν αντοχή και κοστίζουν πολλαπλάσια χρήματα
βέβαια η αναδίπλωση βολεύει π.χ. αν πας μια μεγάλη εκδρομή να έχεις και ένα λάστιχο μαζί σου
όπως και μία σαμπρέλα
αλλά δεδομένο ότι συρματινό λάστιχο δεν σκίζεται τόσο εύκολα όσο ένα kevlar ή ένα folding
έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής
για αυτό και τα χρησημοποιούνε στις προπονήσεις
βέβαια είναι πιο σκληρό με χειρότερα κρατήματα
αλλά είναι και πιο φτηνό
στους περισσότερους ποδηλάτες είναι η καλύτερη επιλογή
δλδ για να πηγαίνω στην δουλειά μου δεν θα χρειαστώ κάτι παραπάνω από ένα συρμάτινο λάστιχο
:D
το πιο είναι καλύτερο είναι καθαρά του τι θέλεις να κάνεις
...λυθηκε.
"...Και αν είναι πίσω ακτίνα - από τη μεριά της κασέτας θα πρέπει να κουβαλάει και εργαλεία αφαίρεσης κασέτας.... Πάμε ΠΟΛΥΥΥ ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑΑ......
Αλλά... εάν μικρό ακτινολογάκι.... ΔΕΝ είναι όγκος, ΔΕΝ είναι βάρος και αν σπάσει ακτίνα ίσως να "φέρεις" λιγάκι τον τρόχο έτσι ώστε να μην ακουμπάει στεφάνι και να γυρίσεις σπίτι.... κουτσά -στραβά..."
Και μαλιστα φθηνα. Και κυριως πολυ ελαφρα, και με μικρο ογκο. Γι αυτο και το αναφερω:
Ειναι το ποδηλατικο εργαλειο με κωδικο 616758, στον καταλογο εργαλειων της Unior, (αν "ανοιγε" και ο on-line καταλογος της εταιρειας, τι καλα που θα ηταν...).
Κοστιζει 4-5 ευρω, μπορει να λυσει και να ξαναδεσει την κασσεττα, και παραλληλα ειναι και ακτινολογος.
Βαρος; 15 γραμμ. περιπου
Διαστασεις:
Υψος: 47 χλστ.
Πλατος:32 χλστ.
Παχος: 8 χλστ.
Δηλαδη, ιδιο η μικροτερο απο ενα συνηθισμενο ακτινολογο, και χωραει ανετα μεσα στο φορητο τσαντακι με τα εργαλεια ποδηλατου.
Α, εχει δοκιμαστει, και "δουλευει" μια χαρα.
Εδω και καιρο, μονιμος κατοικος στην εργαλειοθηκη του ποδηλατου...
ένα από τα πράγματα που λέω είναι ότι εξαρτάτε τι διαδρομή θα κάνεις
δλδ αν είναι να κάνεις γύρο ελλάδως θα χρειστεις περισσότερα πράγματα από ότι το να κάνεις δουλειά-σπίτι και σπίτι-δουλεια
:D
plannet, αυτό με τα χειρότερα και τα καλύτερα κρατήματα που το διάβασες; Είναι πολλές οι εταιρίες που φτιάχνουν ακριβώς το ίδιο λάστιχο με τα ίδια χαρακτηριστικά και απλά αλλάζουν το bead.
Άλλες, πάλι, προωθούν ως low end τα wire και τα high end τα σπρώχνουν μόνο στη folding έκδοση (για να κονομίσουν).
δεν χρειάζεται να το διαβάσω κάπου
είναι λογικό
μην με πρίξεις πάλι με τις τεκμηριώσεις
μα είναι πολύ δύσκολο ένα high end ελαστικό να είναι συρμάτινο
:D
Θενκς, ΩΡΑΙΟΣ. Κάτι τέτοιο ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ χρήσιμο.
Ο κατάλογος δεν ανοίγει, θα το κοιτάξω σε κατάστημα που φέρνει unior εργαλεία.
Άλλα σκόρπια σχόλια:
- τροχοί κούρσας υπάρχουν και με ΑΡΚΕΤΕΣ ακτίνες. Κάποιοι που κάνουν brevets και αντίστοιχες μεγάλες διαδρομές προτιμούν χειροποίητους τροχούς με αρκετές ακτίνες ΑΚΡΙΒΩΣ για τέτοιες περιπτώσεις.....
- τι πάει να πει high end ελαστικό? Καλό κράτημα σε στεγνό? Καλό κράτημα σε βρεγμένο? Πολλά threads per inch? Αντοχή σε τρυπήματα? Αντοχή σε ΣΚΙΣΙΜΑΤΑ? Να παίρνει πολλά psi και να είναι κούτσουρο?
Μην τα βάζουμε ΟΛΑ σε ένα τσουβάλι.
Τελικά μερικοί ... απλά γράφουνε για να γράψουνε.....
ΑΥΤΟ εννοεις?
lol... Ό,τι ναναι...
επειδη μπερδευτηκα τωρα,τα folding τελικα εχουν μικροτερη διαρκεια ζωης και ειναι ποιο ευπαθη?
κάτα κύριο λόγο ναι
τώρα εξαρτάτε
να ξέρεις κάτι
όσο πιο ακριβό είναι το λάστιχο
τόσο λιγότερο κρατάει
βέβαια δεν μιλάμε για τα πολύ φτηνά λάστιχα των 3 ευρώ
μιλάμε για λάστιχα των 7-10 ευρό και άνω
καλό είναι να δεις τις ανάγκες σου
και ανάλογα να πάρεις το λάστιχο
το καλύτερο λάστιχο που έχω δει είναι υφασμάτινο
κάνει πάνω από 100 ευρό το κομμάτι
και είναι για 2 ώρες χρήσης
:D
ελπίζω να σε ξεμπέρδεψα
απλά μου φάνηκε πολύ να αστείο αυτό με το ότι το αναδιπλούμενο λάστιχο είναι αναδιπλούμενο για να το παίρνεις μαζί σου
κατάλαβες τώρα γιατί δεν θέλω να σου απαντάω
γιατί όταν λες εσύ κάτι είναι δεδομένο όταν λέω εγώ είναι βγαλμένο από το μυαλό μου και πρέπει να το τεκμηριώσω
για να έχει κράτημα το λάστιχο πρέπει να έχει μαλακιά γόμα
όλα τα αλλά έπονται με την λογικη
:D
λου και α λα
βου και α βα
έλεος ρε rockarolla
high end είναι τα πολύ ακριβά ελαστικά που φοράνε οι αθλητές
οπού δαπανήθηκαν κάτι κκκκ ευρό για να γλιτώσεις 2 γραμμάρια και να έχουν super κρατήματα στις στροφές
ο αθλητής χέστηκε για τα τρυπήματα έχει αμάξι δίπλα του
δεν βάλει πιο βαρύ λάστιχο
οπότε όλα αυτά δεν μπορεί να τα κάνει με συρματινο λάστιχο
όσο απετιτικοί γινόμαστε βάρος κρατήμα κτλ κτλ κτλ τόσο πιο high λάστιχο θέλουμε
το αν έχουμε τα πόδια να το εκμεταλευτούμε είναι άλλο θέμα