Αλλαγη ελαστικου 700x35 -> 28, θα εχω προβλημα με το στεφανι;

14 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
skaios
Εικόνα skaios
Απών/απούσα

Εχω ενα Kona Dew με λαστιχο 700x35 κ σκεφτομαι να αλλαξω λαστιχα σε μεγεθος 700x28.

Θα εχω κανενα προβλημα με το στεφανι;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

Πιθανότατα δε θα έχεις κανένα πρόβλημα. Άλλαξε άφοβα.

Kwstis34
Εικόνα Kwstis34
Απών/απούσα

...και από πρωτοχρονιά με κούρσα!

skaios
Εικόνα skaios
Απών/απούσα

Το λες;;;;
Αλλα που τα φραγκα....

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

Που σαι; Να κρατάς την πίεση ψηλά για να αποφεύγεις pinch flats σε περίπτωση που η ζάντα είναι φαρδιά.

skaios
Εικόνα skaios
Απών/απούσα

Οκ αλλα παιζει ρολο το φαρδος της ζαντας;

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

Παίζει ναι. Αλλά αφού βγήκε από το εργοστάσιο με 700x35, λογικά δέχεται 700x28 χωρίς θέματα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Go for it.
Απλά δώσε λίγη προσοχή όταν βάζεις το λεπτό ελαστικό.
Έχει κάποια χειλάκια, στο σημείο που ακουμπάει στο στεφάνι. Θα πρέπει να κα΄τσει ΣΩΣΤ / ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ.
Αν στραβοκάτσει θα σταβώσει και θα το νιώθεις άσχημα στο δρόμο...
Άρα, βάζεις σαμπρέλα, ρίχνεις ελάχιστο σαπουνόνερο στο στεφάνι (από την μέσα μεριά, που θα ακουμπάει το ελαστικά... τα χειλάκια που είπαμε) και βάζεις το ελαστικό.
Τσεκάρεις να έχει μπει ΣΩΣΤΑ / ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ και είσαι έτοιμος.
Δώσε πίεση στο ΜΑΧ του ελαστικού.
Αν το δεις να έχει στραβοκάτσει, ΞΕΦΟΥΣΚΩΝΕΙΣ ΛΙΓΟ και με τα χέρια προσπαθείς να το φέρεις στα ΙΣΑ / ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ.

Ρώτησε και στον ποδηλατά σου "ποιά είναι η σωστή διαδικασία για να κάτσει ΟΜΟΡΦΑ το ελαστικό".

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εγώ το βάζω στη ζάντα και το φουσκώνω λίγο (λίγο όμως).
Ελέγχω αν έχει κάτσει σωστά και αν όχι το στίβω από τη
μία και από την άλλη. Ξαναφουσκώνω λίγο ακόμα και ακο-
λουθώ την ίδια διαδικασία και μετά το φουσκώνω στα
κανονικά του psi.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

η μια "τεχνική είναι αυτή που λες.
.
.
...όταν ήμανε μικρός και άμαθος.... (χεχε) μου είχαν δείξει την άλλη, σαπουνόνερο και ΒΟΥΡ τίγκα αέρα.
Με τον 2ο τρόπο είχαν καταφέρει να μου βάλουν 23αρι κουρσάδικο ελαστικό στις τρεκκιν ζάντες......
το κακό είναι ότι στο δρόμο ΔΕΝ ΚΟΥΒΑΛΑΩ σαπουνονερο, οπότε στο πρώτο φουίτ μου βγήκε ο κ*λ*ς να βάλω ΣΩΣΤΑ το ελαστικό.... οπότε γύρισα σε 28αρι και έχω την ψυχική μου υγεία πλέον....

... αλλά έχει τύχει να με παιδέψει ελαστικό και να ξαναγυρίσω σε "σαπουνόνερο" (σε φάση: αλλαγή σαμπρέλας στο σπίτι / με την ησυχία μου)

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αυτό με το σαπουνόνερο το ξέρω αλλά όχι για αυτή τη χρήση.
Ξέρω ότι περνάς τις ζάντας πριν την τοποθέτηση για να γλυστρά
το ελαστικό πιο εύκολα ώστε να μην φας τα δάχτυλά σου.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

πάμε άλλη μία αυτό με το σαπουνόνερο.

Ρίχνω σαπουνόνερο (λιγο) και βάζω μετά το λάστιχο?? ¨Ετσι απλά? και φουσκώνω τιγκα? ΚΑι τι? κάθεται σωστά/στα ίσια του?

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... το σαπουνόνερο λειτουργεί σαν "λιπαντικό" ....που δεν θα κάτσει για πάντα (μην γλιστράει συνέχεια.....).
Αν στραβοκάτσει το ελαστικό στο στεφάνι (θα το δεις, αν τα χειλάκια του ελαστικού δεν είναι ομοιόμορφα βαλμένα στο στεφάνι) με το σαπουνόνερο θα "γλιστράει" λιγάκι, ώστε φουσκώνοντας με πίεση και απότομα, το ελαστικό να "τεντώσει" και να κάτσει ΣΩΣΤΑ / ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ / ΟΜΟΡΦΑ, στο στεφάνι....

skaios
Εικόνα skaios
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Εγώ το βάζω στη ζάντα και το φουσκώνω λίγο (λίγο όμως).
Ελέγχω αν έχει κάτσει σωστά και αν όχι το στίβω από τη
μία και από την άλλη. Ξαναφουσκώνω λίγο ακόμα και ακο-
λουθώ την ίδια διαδικασία και μετά το φουσκώνω στα
κανονικά του psi.

κ εγω το ιδιο κανω!
τελικα τσιμπησα τα michelin dynamic sport