Απλά απορώ... να συμβιβαστώ με την ιδέα αυτή ή να αρχίσω να τσακώνομαι;

45 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
nonis1312
Απών/απούσα

Kαλησπερα παιδιά, είμαι νέος στο χώρο του ποδηλάτου και μόλις σήμερα έκανα την πρώτη μου ποδηλατοβολτα χρησιμοποιώντας τα ΜΜΜ .
Μπαίνοντας λοιπόν στο μετρό αντίκρισα πολλούς ανθρώπους να με κοιτάνε με μισό μάτι , άλλους να μην μπουν καν τον κόπο να κάνουν άκρη να περάσω ,και το αποκορύφωμα μια κυρία μεγάλης ηλικίας που χτύπησε μόνη της στη ρόδα του ποδηλάτου να μου ρίχνει κάτι μπινελίκια που πρώτη φορά έχω ακούσει στην ζωή μου.

Για πείτε μου ρε παιδιά να συμβιβαστώ με την ιδέα αυτή ή να αρχίσω να τσακώνομαι;
(ΦΥΣΙΚΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΑΓΟΝΙ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟ ΚΟΣΜΟ)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kynhgos77
Απών/απούσα

Aστο φιλε, αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου. Δεν μπορεις να φανταστεις τι μπορει να σκεφτονται βλεποντας σε με το ποδηλατο. Σιγουρα σε εχουν οτι εισαι υπευθυνος για την κριση. Δεν εισαι ελληνας, διοτι ο ελληνας δεν κανει ποδηλατο. Τσαντιζονται γιατι νομιζουν πως επειδη κανεις ποδηλατο (παιζεις στο μυαλο τους) εχεις λυμενα ολα σου τα προβληματα. Η κυρατσα θα σκεφτοταν οτι ζεις εις βαρος των παιδιων της.
Εγω πλεον ασχολουμε μονο με αυτους που δεν με κοιταζουν με μισο ματι.
Εκτος βεβαια αν προσπαθεις να μπεις οταν εχει πολυ κοσμο.

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

μήπως έχεις από εκείνα τα ποδήλατα που δαγκώνουν ανελέητα τον κόσμο...; Πόύ το πας κι εσύ βρε παιδί μου μέσα στον κόσμο...;

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Εγω τους θαυμαζω
αυτους τους ανθρωπους, παντως.

Θα ηθελα κι εγω να μπορω
να κοιταω καποιον με μισο ματι
και καποιον αλλον με το υπολοιπο εναμιση.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

nonis1312 wrote:
.....το αποκορύφωμα μια κυρία μεγάλης ηλικίας που χτύπησε μόνη της στη ρόδα του ποδηλάτου να μου ρίχνει κάτι μπινελίκια που πρώτη φορά έχω ακούσει στην ζωή μου.

Για πείτε μου ρε παιδιά να συμβιβαστώ με την ιδέα αυτή η να αρχίσω να τσακώνομαι;
(ΦΥΣΙΚΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΑΓΟΝΙ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟ ΚΟΣΜΟ)

μπα.... μην ασχολείσαι....
Δείξτους το αυτοκόλλητο στην πόρτα που δείχνει το ποδήλατο ή παρέπεμψέ τους σε κάποιον υπέθυνο "να βρούν .... το δίκιο τους...."
[κοινώς: "τα παραπόνά σας κυρία μου στους υπεύθυνους...."]

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

μπράβο στους ήρεμους.
Μπορεί να μην μιλήσω στη θεία με το μισό μάτι αλλά σίγουρα θα γυρίσουν τα δικά μου μάτια.
Σίγουρα η πιο εκνευριστική αντίδραση (για τους άλλους) είναι να μην τους κοιτάξεις καν, αλλά...

4ngeL
Εικόνα 4ngeL
Απών/απούσα

Την πρώτη φορά που μπήκα σε συγκοινωνία (τελευταίο βαγόνι τραμ) με το κανονικό ποδήλατο μου επιτέθηκε παππούς με μαγκούρα!!! αχαχαχα . Ορμηξε με μένος να μου κτυπησει το ποδήλατο, γιατί τα είχε πάρει μαζί μου από την στιγμή που με εντόπισε χωρίς να του κάνω κάτι ή να τον ενοχλώ. Παρολίγον να πέσει και να έχω και τύψεις...

Οντως είναι να απορεί κανείς, αλλά δεν πτοούμαστε!!!

ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥΥΥΥΥ

Απλά αγνόησε τους........

Stel10s
Απών/απούσα

Καλα ειναι παντος να αποφευγουμε τις φασαριες, ειδικα το μετρο αφορμη ψαχνει να ακυρωσει τα ποδηλατα στα βαγονια της

Stel10s
Απών/απούσα

Εγω παντος αγνοω εντελος αυτα τα ατομα.
Η αληθεια ειναι πως εγω ειμαι προσεχτικος:
-Προσπαθω να εχω την αλυσιδα προς τον τοιχο οταν ρολλαρει , να μην μπορει να ακουμπησει κανενας και τον λεροσω.
-Με τον ιδιο τροπο τοποθετω το ποδηλατο μεσα στο βαγονι.
-Περιμενω τον επομενο συρμο αν εχει κοσμο
-Περιμενω να φυγουν ολοι οι επιβατες φευγοντας, και ακολουθω παντα πισω απο τους τελευταιους επιβατες.

Με αυτο τον τροπο μπορω να πω οτι ελαχιστοι ειναι αυτοι που κοιτανε περιεργα (τις περισσοτερες φορες κανενας). Τελος μην στεκεσε σε αυτα τα ατομα αλλα στα περισσοτερα που κοιτανε θετικα.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Σου έκατσε μία κληρονομιά από μία μακρινή θεία αλλά Πάγκαλου.
Πουλάς πέντε-έξι σπίτια και αποφασίζεις να δώσεις και ένα μικρό μερίδιο στο σύλλογο φτωχών εξαθλιωμένων πρώην τραβεστί που πάσχουν από ολική τύφλωση.
Ένα 40% θα πει μπράβο στο παλικάρι που μας σκέφτηκε
Ένα 20% θα πει βρε τον παλιόπ*^στα θέλει να γλιτώσει από την εφορία και βρήκε εμάς να κάνει τις λαμογιές του
Ένα 20% θα σε κοιτάει με μισό μάτι παρά την ολική τύφλωση και
Ένα 20@ θα προσπαθήσει να σε πετάξει έξω επειδή θα έχει αποδείξεις ότι είσαι εγκάθετος από τους αιμοβόρους εξωγήινους που προσπαθούν με δόλο να κυριεύσουν τον πλανήτη.

Και κάθεσαι και μου λες ότι σε κοιτούσαν με μισό μάτι στο Μετρό;
Μη χολοσκάς και τόσο. Όπως λέει και ο φίλος 4ngeL απλά αγνόησέ τους. Πάρε ένα μεγάλο μολύβι και γράψε τους κανονικά. Μόνο έτσι θα τη βγάλεις καθαρή από τον παραλογισμό που κυκλοφορεί ελεύθερος στις μέρες μας.

Respect στις απόψεις των kynhgos77 και Pavlos K.

Arxarios
Απών/απούσα

Stel10s wrote:
Καλα ειναι παντος να αποφευγουμε τις φασαριες, ειδικα το μετρο αφορμη ψαχνει να ακυρωσει τα ποδηλατα στα βαγονια της

Stel10s wrote:
Εγω παντος αγνοω εντελος αυτα τα ατομα.
Η αληθεια ειναι πως εγω ειμαι προσεχτικος:
-Προσπαθω να εχω την αλυσιδα προς τον τοιχο οταν ρολλαρει , να μην μπορει να ακουμπησει κανενας και τον λεροσω.
-Με τον ιδιο τροπο τοποθετω το ποδηλατο μεσα στο βαγονι.
-Περιμενω τον επομενο συρμο αν εχει κοσμο
-Περιμενω να φυγουν ολοι οι επιβατες φευγοντας, και ακολουθω παντα πισω απο τους τελευταιους επιβατες.

Με αυτο τον τροπο μπορω να πω οτι ελαχιστοι ειναι αυτοι που κοιτανε περιεργα (τις περισσοτερες φορες κανενας). Τελος μην στεκεσε σε αυτα τα ατομα αλλα στα περισσοτερα που κοιτανε θετικα.

Με λίγα λόγια να προσέχουμε και είμαστε cool και όλα θα πάνε καλά. Πρέπει να είμαστε τύπος και υπογραμμός όταν κινούμαστε στο μετρό, γιατί καλώς κερδίσαμε αυτό το προνόμιο, προσβλέπουμε στο επόμενο βήμα (ξήλωμα των δύο τελευταίων τετράδων καθισμάτων για αποκλειστική χρήση του χώρου αυτού για ποδήλατα) αλλά πρέπει και να δικαιολογούμε τα προνόμια που κερδήθηκαν ή αναμένουμε.

Εγώ δεν θυμάμαι κανένα σοβαρό επικριτικό σχόλιο, πιο πολύ μου μένει η φιλική διάθεση ορισμένων επιβατών που ενδιαφέρονται να μάθουν για το ποδήλατο και την εφαρμογή του μέτρου, ή τα παιδάκια που τους τρέχουν τα σάλια κοιτώντας το ποδήλατο. Αυτό που με εκνευρίζει είναι που ορισμένοι από εμάς κάνουν διάφορων ειδών καγκουριές από το πιο απλό όπως να ακουμπούν με το λαδωμένο/λασπωμένο ποδήλατο επιβάτες από αδιαφορία ενώ μπορούν να το αποφύγουν και αυτοί από ευγένεια να μην διαμαρτύρονται, ή να χρησιμοποιούν τις κυλιόμενες καταλαμβάνοντας και τις δύο λωρίδες κίνησης επιβατών, την ώρα που βιαστικοί επιβάτες μπλοκάρονται. Ευτυχώς οι πιο βαριές περιπτώσεις που σπρώχνουν για να μπουν/βγούν πρώτοι, ή κάνουν ποδήλατο στην αποβάθρα είναι σπάνιες γιατί με κάνουν να φλερτάρω με την χειροδικία!

portokali
Απών/απούσα

αυτό που λές... χρόνια κυκλοφορώ με το ποδήλατο, σε ηλεκτρικό, τραμ, τώρα και στο μετρό και το μόνο που συνάντησα ήταν χαμόγελα και ενδιαφέρον. Πολύ σπάνια έπεφτα σε κάποιον στραβό. Έδειχνα όμως και γω ενδιαφέρον να μην ενοχλήσω, λερώσω και εμποδίσω κανέναν. Εμπαινα τελευταία στο πίσω βαγόνι-αν χωρούσα, ουκ ολίγες φορές περίμενα το επόμενο- πρόσεχα πολύ όταν έμπαινα και ζητούσα και μια συγνώμμη για την αναστάτωση...Έχω δει πολλές περιπτωσεις ομως-χωρίς να εννοώ κάτι για εσένα- ποδηλάτες να είναι αγενείς, να σπρώχνονται για να μπουν πρώτοι και ναι, να κάνουν ποδήλατο στην αποβάθρα!
Φυσικά, αν έχουμε πολλά τέτοια περιστατικά, θα αρχίσουν να μας κοιτάν με μισό μάτι.
Νομίζω ότι απλά έπεσες στην περίπτωση!

ath.nasi
Εικόνα ath.nasi
Απών/απούσα

Ψυχραιμία!
Το μέτρο δεν έχει εδραιωθεί· ανά πάσα στιγμή μπορούν να το πάρουν πίσω…

vec
Απών/απούσα

έχουν αντιστραφεί τα πράγματα Πλέον εγώ είμαι αυτός που κοιτάει με μισό μάτι τον επιβάτη που έχει αράξει στον τοίχο του βαγονιού και δε με αφήνει να βάλω εκεί το ποδήλατο, με αποτέλεσμα να το έχω μέσα στη μέση που πιάνει πιο πολύ χώρο, είναι πιο επίφοβο να λερώσει κτλ.
Με το υπόλοιπο 1,5 μάτι κοιμάμαι γιατί είναι νωρίς το πρωι....

Στο μετρό όπως λέει και ο/η ath.nasi... ψυχραιμία

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Οι επιβάτες έχουν προτεραιότητα οπότε και να πεις
κάτι στον επιβάτη που σου πιάνει το χώρο δεν θα
βρεις άκρη.

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Ειναι αυτοι που βγαζουν
τα προβληματα τους
πανω στο διαφορετικο.
Κατα βαθος ειναι λυπημενοι.

Ομως, οπως ειπε και ο James E. Starrs:
Melancholy is incompatible with bicycling

Προσπαθησε να φτασεις σε ενα σημειο
που να μη χρειαζεται να μπανεις σε ΜΜΜ.

Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

ghandee wrote:
Προσπαθησε να φτασεις σε ενα σημειο
που να μη χρειαζεται να μπανεις σε ΜΜΜ.

Συμφωνώ με το φίλο ghandee. Το ιδεώδες είναι να μην χρησιμοποιούμε ΜΜΜ, αλλά ο ποδηλάτης που κινείται ανάμεσα σε έντονη κίνηση κινδυνεύει από πιθανά αναπνευστικά προβλήματα, αυτός είναι ο μόνος λόγος που πρέπει οι ποδηλάτες να χρησιμοποιούν ΜΜΜ και φυσικά απρόβλεπτη κακοκαιρία και τεχνικά προβλήματα. Διαβάστε:

Όσοι κινούνται με το ποδήλατό τους μέσα στους κεντρικούς δρόμους μιας πόλης συμβάλλουν στο να γίνει αυτή πιο ανθρώπινη, οι ίδιοι όμως αντιμετωπίζουν αυξημένους κινδύνους για την υγεία τους. Όπως προκύπτει από μια νέα έρευνα Βρετανών επιστημόνων, οι πνεύμονές τους εισπνέουν και κατακρατούν αυξημένα επίπεδα αιθάλης.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Τζόναθαν Κριγκ της Ιατρικής Σχολής του Λονδίνου, που παρουσίασαν τα ευρήματά τους στο ετήσιο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Αναπνευστικής Εταιρίας στο Άμστερνταμ, βρήκαν ότι οι ποδηλάτες των πόλεων έχουν υψηλότερα επίπεδα σωματιδίων άνθρακα (αιθάλης) στους πνεύμονές τους. Εκτιμάται ότι οι ποδηλάτες εισπνέουν αναλογικά περισσότερη αιθάλη σε σχέση με τους πεζούς και αυτό μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο αναπνευστικό σύστημά τους. Τα καυσαέρια των οχημάτων περιέχουν μεγάλες ποσότητες εισπνεόμενων σωματιδίων μαύρου άνθρακα, και αυξάνονται οι ενδείξεις ότι η εισπνοή τους σχετίζεται με μια ευρεία γκάμα προβλημάτων υγείας, συμπεριλαμβανομένων των εμφραγμάτων και της υπολειτουργίας των πνευμόνων.

Οι ερευνητές συνέλεξαν δείγματα πτυέλων από πέντε ποδηλάτες που πήγαιναν με το ποδήλατο στη δουλειά τους στο Λονδίνο, καθώς και από πέντε πεζούς, όλους υγιείς μη καπνιστές ηλικίας 18 – 40 ετών. Οι επιστήμονες ανέλυσαν και συνέκριναν την ποσότητα αιθάλης που υπήρχε μέσα στα κύτταρα των κατώτερων αεραγωγών των πνευμόνων (τα κύτταρα αυτά απορροφούν ξένα υλικά που εισέρχονται στους πνεύμονες). Η μελέτη έδειξε ότι οι ποδηλάτες είχαν κατά μέσο όρο 2,3 φορές περισσότερη αιθάλη στους πνεύμονες τους σε σχέση με τους πεζούς. Η πιθανότητα αυτή η διαφορά να έχει προκύψει από τύχη, είναι μικρότερη από 1 στα 100.

Ένας από τους ερευνητές δήλωσε ότι «η ποδηλασία μέσα σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη αυξάνει την έκθεση στην αιθάλη. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε ένα αριθμό παραγόντων, όπως στο γεγονός ότι οι ποδηλάτες αναπνέουν πιο βαθιά και με ταχύτερο ρυθμό σε σχέση με τους πεζούς, ενώ παράλληλα βρίσκονται πιο κοντά στις εξατμίσεις, πράγμα που αυξάνει τον αριθμό των αερομεταφερόμενων σωματιδίων, τα οποία διεισδύουν στους πνεύμονές τους». Όπως ανέφερε, οι ποδηλάτες θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους το πρόβλημα της αιθάλης, όταν σχεδιάζουν τις διαδρομές που θα ακολουθήσουν.

Πηγή: http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=13&artid=113267

Φυσικά υπάρχει πληθώρα άλλων άρθρων που εστιάζει το πρόβλημα.
Η χρήση μάσκας βέβαια μειώνει σημαντικά το πρόβλημα.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

χέστηκα τόσο πολύ από το φόβο μου που έβγαλα 10 κιλά αιθάλης.....

Ζούμε σε ένα λάκο με σκατά (πχ Αθήνα) και είναι χαζό να μιλάμε
για το ποιος βρωμάει περισσότερο. Αν βρίσκεσαι σε δρομο πηγμένο
με αμάξια τότε θα ρουφήξεις ένα κάρο καρκίνο. Η λύση είναι να πας
από δρόμο χωρίς αμάξια και όχι να μην ασκείσαι....

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Αυτή η έρευνα έχει συζητηθεί αρκετά και στον ξένο Τύπο, και το μόνο συμπέρασμα που βγαίνει είναι "βγάλτε τα αυτοκίνητα από τις πόλεις μας" γιατι ρυπαίνουν σε κάθε περίπτωση.
Ως τότε όμως αυτό που είναι σίγουρο είναι οτι τα μετρήσιμα οφέλη της ποδηλασίας - κίνησης - άσκησης είναι τόσο τεράστια που υπερνικούν οποιαδήποτε μειονεκτήματα της εισπνοής ρύπων. Οπότε η λύση για να κρατήσει κανείς όσο γίνεται τα πιο πολλά οφέλη, δεν είναι να παρατήσει το ποδήλατο και να χωθεί στα έγκατα της γης με το μετρό ούτε να σαρδελοποιηθεί στο λεωφορείο, αλλά να επιλέξει πιο ήπιας κυκλοφορίας δρόμους και να μη στέκεται πίσω από τις εξατμίσεις. Αρκεί και μια σχετικά μικρή απόσταση από την εξάτμιση για να γλιτώσει κανείς αρκετά αέρια... (όσο για τη διαφορά πεζών-ποδηλατών στην Αθήνα λόγω ανύπαρκτων ή πολύ στενών πεζοδρομίων, δεν νομίζω να είναι και πολύ σημαντική όσο στην έρευνα).

Α και στο θέμα του θρεντ: Οσο περνά ο καιρός όλο και πιο πολλοί στραβοκοιταχτάδες θα ξεφυτρώνουν - είναι χαρακτηριστικό των καιρών. Τους παραβλέπουμε ... Η συνύπαρξη ενός και ίσως και πιο πολλών ποδηλάτων με τους επιβάτες ενός ΜΜΜ είναι από τη φύση της κάπως προβληματική όταν ο ποδηλάτης δεν προσπαθεί να γίνει όσο πιο αόρατος γίνεται. Είτε επειδή λερώνει, είτε επειδή καταλαμβάνει χώρο, είτε επειδή πριν και μετά την είσοδό του στο μετρό έχει παίξει με το ποδήλατό του (ναι ναι και σε πείσμα των καιρών έχει τολμήσει και να αισθανθεί ωραία)..

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Κι αλλη λυση:

αρχισε να τους μιλας
για το ποδηλατο σου.
Απο που το πηρες,
γιατι διαλεξες το συγκεκριμενο,
πες τους τις προτασεις σου για αυτους/αυτες.
Ταϊσε τους τη ζηλια τους :)
Που ξερεις, μπορει να βγει αλλος ενας ποδηλατης

gkk
Απών/απούσα

Προσεχτικά, υπομονετικά και ευγενικά και όλοι θα εξυπηρετηθούμε.
Το ποδήλατο αποτελεί λύση στο κυκλοφοριακό.
Εμένα πάντως, όσες φορές έχω μπει με ποδήλατο σε ΜΜΜ, όλοι θετικά με κοιτάνε.
Καλές γιορτές και καλή χρονιά.

Stiv Apos
Εικόνα Stiv Apos
Απών/απούσα

α ρε νονι τον πανικο σπερνής χαχαχα!! καλες γιορτες σε ολους

kynhgos77
Απών/απούσα

Αντε η γιαγια να το ψιλοκαταλαβω, αντε και τον παππου. Το θεμα αυτο ειναι καθαρα θεμα αγνοιας και παρεξηγησης αυτου που βλεπουν. Κανουν λαθος νομιζοντας οτι κανουν το σωστο. Δεν ειναι κακο και εγω το εχω κανει, αλλα το θεμα ειναι να φτασεις στο σημειο καποια στιγμη να παραδεχθεις το λαθος σου. Διστυχως με τον τσακωμο φοβαμαι οτι θα επιμεινει περισσοτερο στο λαθος.

Και ενα αστειο: Ημουνα στον σταθμο μοναστηρακι πεζος και ακουγα 2 30χρονους και λιγο παραπανω, διαβασμενα ατομα με μια πρωτη ματια και πιασαν μια συζητηση για ποδηλατα. Ελεγε ο ενας καλα που να πας εδω μεσα με ποδηλατο και βλεπω καποιους στο δρομο και και και. Σιωπη για λιγο και.... μα πρεπει να εχουν πολυ χρονο για να βγαινουν με το ποδηλατο ρε συ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ την στιγμη που περιμεναμε το τραινο για να κατεβουμε ομονοια και να παρουμε το αλλο για να ξαναπαμε προς μοναστηρακι και να συνεχισουμε για να κατεβουν θησειο! χαχαχα, Γραψτε χρονο, μοναστηρακι θησειο 40 λεπτα!!

Τι να σου κανει μετα η γιαγια και ο παππους!

nonis1312
Απών/απούσα

Παιδια ακουσα πολλες και διαφορες γνωμες . Το συμπερασμα μου δηλαδη και αυτο που θα ακολουθησω ειναι υπομονη . Καποια στιγμη θα γυρησει ο τροχος και θα ερθουν και αυτοι στην θεση την δικια μου . Χρονια πολλα και καλη ποδηλατοχρονια ( ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΩΠΕΣ ΜΕ ΤΟ 1,5 ΜΑΤΙ )

alepouda
Εικόνα alepouda
Απών/απούσα

Προκειται για σπανιο φαινόμενο θα ελεγα. Τωρα πια μας εχουν συνηθισει. Μπορει οι δικοι σου να ειχανε να βγουνε εξω απο την εποχη του χαριλαου τρικουπη ή να εχουν προβλημα δυσκοιλιότητας. Στις 10αδες εκατονταδες φορες που εχω παρει τρενο αντε να μου την εχουν πει 4-5 φορες. Την μια φορα μαλιστα που μου τα εχωσε ενας παππους (αδικαιολογητα) βρεθηκαν 5-6 ανθρωποι στο βαγονι που του την ειπαν τόσο ασχημα που αναγκαστηκε να κατεβει απο το τρενο.

magmike
Απών/απούσα

Οι παππούδες είναι σαν τα σκυλιά.Δεν μπορούν να διακρίνουν ποιος ποδηλάτης τους τρόμαξε και επιτίθενται μετά σε όλους.Βάζετε το ποδήλατο ανάμεσα σας,γαληνεύετε τη φωνή σας και κάνετε γούτσου-γούτσου.Μπορεί και να σας υιοθετήσει

priggipas
Εικόνα priggipas
Απών/απούσα

magmike wrote:
Οι παππούδες είναι σαν τα σκυλιά.Δεν μπορούν να διακρίνουν ποιος ποδηλάτης τους τρόμαξε και επιτίθενται μετά σε όλους.Βάζετε το ποδήλατο ανάμεσα σας,γαληνεύετε τη φωνή σας και κάνετε γούτσου-γούτσου.Μπορεί και να σας υιοθετήσει

+1

Wicca
Απών/απούσα

portokali wrote:
αυτό που λές... χρόνια κυκλοφορώ με το ποδήλατο, σε ηλεκτρικό, τραμ, τώρα και στο μετρό και το μόνο που συνάντησα ήταν χαμόγελα και ενδιαφέρον. Πολύ σπάνια έπεφτα σε κάποιον στραβό. Έδειχνα όμως και γω ενδιαφέρον να μην ενοχλήσω, λερώσω και εμποδίσω κανέναν. Εμπαινα τελευταία στο πίσω βαγόνι-αν χωρούσα, ουκ ολίγες φορές περίμενα το επόμενο- πρόσεχα πολύ όταν έμπαινα και ζητούσα και μια συγνώμμη για την αναστάτωση...Έχω δει πολλές περιπτωσεις ομως-χωρίς να εννοώ κάτι για εσένα- ποδηλάτες να είναι αγενείς, να σπρώχνονται για να μπουν πρώτοι και ναι, να κάνουν ποδήλατο στην αποβάθρα!
Φυσικά, αν έχουμε πολλά τέτοια περιστατικά, θα αρχίσουν να μας κοιτάν με μισό μάτι.
Νομίζω ότι απλά έπεσες στην περίπτωση!

Πραγματικά και εμένα δεν μου έχει τύχει ποτέ τέτοια συμπεριφορά μέσα σε οποιοδήποτε τραίνο, είτε προαστιακό, είτε Μετρό, παρόλο που έχω μπει και σε συρμούς με πολύ κόσμο.. ( ειδικά στον προαστιακό). Μια φορά μάλιστα που πήρα τον προαστιακό από το Κορωπί και μέχρι τη Νερατζιώτισσα είχε μπει μέσα στο τρένο το .... έκτο σύνταγμα πεζικού, για να βγω από το τρένο, υποχρεώθηκαν να κατέβουν και άλλοι δεκαπέντε, ( αφού στεκόντουσαν μπροστά στην πόρτα). Δεν άκουσα από κανέναν παράπονα και δεν με κοίταξε ποτέ κανένας με μισό μάτι.

Κορυφαία στιγμή θεωρώ έναν εξαιρετικά ευγενικό κύριο που προθυμοποιήθηκε να μου ανεβάσει το ποδήλατο στις σκάλες στο Μετρό Συντάγματος, τέρμα στον Άδη τελευταία πλατφόρμα ( για να μη μπω στο ασανσέρ που είναι εκεί για στολίδι και απαγορεύεται να βάλουμε το ποδήλατο μέσα!! ).

Θα το λέω πάντα.. Υπάρχουν διακρίσεις και στο ποδήλατο... :P Τα ωραία κοριτσάκια δεν τα ενοχλεί κανείς, ενώ κάτι ... αληταράδεεες ποδηλάααατεςςς... :P εκεί θα τους στραβοκοιτάνε μέχρι την Δευτέρα Παρουσία...

Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

lyhadj wrote:
Αυτή η έρευνα έχει συζητηθεί αρκετά και στον ξένο Τύπο, και το μόνο συμπέρασμα που βγαίνει είναι "βγάλτε τα αυτοκίνητα από τις πόλεις μας" γιατι ρυπαίνουν σε κάθε περίπτωση.
Ως τότε όμως αυτό που είναι σίγουρο είναι οτι τα μετρήσιμα οφέλη της ποδηλασίας - κίνησης - άσκησης είναι τόσο τεράστια που υπερνικούν οποιαδήποτε μειονεκτήματα της εισπνοής ρύπων. Οπότε η λύση για να κρατήσει κανείς όσο γίνεται τα πιο πολλά οφέλη, δεν είναι να παρατήσει το ποδήλατο και να χωθεί στα έγκατα της γης με το μετρό ούτε να σαρδελοποιηθεί στο λεωφορείο, αλλά να επιλέξει πιο ήπιας κυκλοφορίας δρόμους και να μη στέκεται πίσω από τις εξατμίσεις. Αρκεί και μια σχετικά μικρή απόσταση από την εξάτμιση για να γλιτώσει κανείς αρκετά αέρια... (όσο για τη διαφορά πεζών-ποδηλατών στην Αθήνα λόγω ανύπαρκτων ή πολύ στενών πεζοδρομίων, δεν νομίζω να είναι και πολύ σημαντική όσο στην έρευνα).

Νομίζω ότι απέχεις πολύ από την πραγματική εικόνα. Εχεις κάποια πηγή που υποστηρίζει αυτά τα συμπεράσματα ή είναι δικοί σου υπολογισμοί, διότι η πραγματική εικόνα απέχει μακράν.

Διπλάσιες οι τιμές των ρύπων Ερευνα αποκαλύπτει ότι τα επίπεδα ρύπανσης στις πόλεις ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια της Ε.Ε.

Φως στις σκοτεινές πλευρές της ρύπανσης των πόλεων ρίχνει μια ενδιαφέρουσα έρευνα Eλλήνων επιστημόνων, που αποκαλύπτει ότι οι συγκεντρώσεις ρύπων στους κεντρικούς δρόμους των πολυσύχναστων ευρωπαϊκών πόλεων είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που καταγράφονται ως μέσοι όροι. Tαυτόχρονα, Aθήνα και Θεσσαλονίκη «τρέλαναν» τα μοντέλα, καθώς η ρύπανση που καταγράφεται στην πράξη είναι πολύ μεγαλύτερη από την αναμενόμενη.

Στη διαμόρφωση της πολιτικής της Eυρωπαϊκής Eνωσης και των κρατών–μελών για την αντιμετώπιση της αέριας ρύπανσης βασικά λαμβάνεται υπόψη ο μέσος όρος της ρύπανσης σε μια πόλη, το λεγόμενο αστικό υπόβαθρο ρύπανσης. «Σε μια σειρά όμως σημείων αιχμής, κυρίως στο κέντρο των πόλεων, η ρύπανση είναι πολύ μεγαλύτερη», λέει στην «K» ο κ. Nίκος Mουσιόπουλος, καθηγητής στο Tμήμα Mηχανολόγων Mηχανικών του Aριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και εκ των βασικών συντελεστών της έρευνας. Eνώ ο μέσος όρος συγκεντρώσεων του διοξείδιου του αζώτου (NO2) στην Aθήνα (για το έτος 2000) ήταν περίπου 35 μg/m3, υπολογίζεται ότι στα σημεία αιχμής έφτανε μέχρι και τα 80 μg/m3(!), όταν το όριο που έχει καθιερώσει η E.E. για το 2010 είναι 40 μg/m3. Mιλάμε, δηλαδή, για διπλάσιες συγκεντρώσεις. Στη Θεσσαλονίκη αντίστοιχα, στο αστικό υπόβαθρο ρύπανσης των 20 μg/m3, πρέπει να προστεθούν άλλα 45 μg/m3 στα σημεία έντονης κυκλοφοριακής κίνησης. Στα μικροσωματίδια PM10 το αστικό υπόβαθρο της Aθήνας υπολογιζόταν σε 38 μg/m3, αλλά στα σημεία αιχμής έφτανε τα 50 μg/m3, όταν το σημερινό όριο της E.E. είναι 40 μg/m³, την στιγμή που η φυσιολογική ποσότητα είναι μόλις λίγο πάνω από τα 20 μg/m³.

Στο κέντρο της Αθήνας
Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Καταρχήν, Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήταν από τις λίγες πόλεις όπου τα μοντέλα έδιναν μικρότερα επίπεδα ρύπανσης απ’ ό,τι κατέγραψαν οι σταθμοί μέτρησης που βρίσκονται σε «αστικές χαράδρες». Για παράδειγμα, ενώ το μοντέλο προέβλεπε ότι στο κέντρο της Αθήνας θα έπρεπε να ξεπερνιέται το όριο των 50 μg/m3 περίπου 35 μέρες το χρόνο, οι σταθμοί (Αριστοτέλους, Μαρούσι, Πειραιάς) κατέγραψαν υπερβάσεις 40, 55 και 95 μέρες το χρόνο, όταν το ανώτατο όριο είναι 35 μέρες.
Τα ανωτέρω είναι αποσπάσματα από:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_147295_02/04/2006_179198

...και όλα αυτά το 2006, που έως σήμερα η χρήση του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί πάνω από το 50%.

Βλαβερό το ποδήλατο στις πόλεις!
Άτομα που κάνουν τακτικά ποδήλατο σε μεγάλες πόλεις, εισπνέουν καθημερινά περισσότερο άνθρακα από τους πεζούς και μ’ αυτό τον τρόπο ίσως βλάπτουν τους πνεύμονές τους, σύμφωνα με πρόσφατη βρετανική έρευνα που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου του European Respiratory Society στο Amsterdam. Οι ερευνητές λένε πως κάτι τέτοιο πρέπει να το σκεφτούν σοβαρά όσοι σχεδιάζουν ποδηλατόδρομους μέσα στις μεγαλουπόλεις. Υπάρχουν μεγάλες ποσότητες σωματιδίων άνθρακα στον αέρα, που μπορούν να καταλήξουν στους πνεύμονες με την αναπνοή. Αυτά τα σωματίδια αυξάνουν τις πιθανότητες για καρδιακή προσβολή και δυσχεραίνουν τη λειτουργία του αναπνευστικού.

Για να δουν οι επιστήμονες κατά πόσον ο ποδηλάτης είναι πιο εκτεθειμένος από τον πεζό, εξέτασαν τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος που βρίσκονται στις διόδους του αναπνευστικού και εμποδίζουν ξένα σωματίδια να προχωρήσουν βαθύτερα μέσα στο σύστημα αυτό. Αν και ήταν υγιείς, κάτω των 40 ετών, και μη καπνιστές, οι ποδηλάτες που εξετάστηκαν, και οι οποίοι πήγαιναν καθημερινά στη δουλειά τους με ποδήλατο, είχαν 2,3 φορές περισσότερο άνθρακα στους πνεύμονες από τους πεζούς. Αυτό οφείλεται στο ότι οι ποδηλάτες αναπνέουν πιο γρήγορα από αυτούς που περπατούν ή κινούνται με το αυτοκίνητο και στο ότι ποδηλατούν συνήθως πίσω και κοντά στις εξατμίσεις των άλλων οχημάτων χωρίς καμία κάλυψη και μόνωση από τα καυσαέρια. Αν λοιπόν αγαπάτε το ποδήλατο, χρησιμοποιήστε το καλύτερα στην εξοχή ή τουλάχιστον σε λιγότερο πολυσύχναστους δρόμους.

Επιμέλεια: Ελένη Σενδόνα
http://www.otenet.gr/portal/portal/womantoday/lifestyleeueksia/lifestyle...

Φυσικά οι λιγότερο πολυσύχναστοι δρόμοι είναι αυτοί της Βούλας, Βουλιαγμένης και λοιπών παρεμφερών προαστίων, πιστεύεις ότι θα βρεις οδό στο κέντρο της Αθήνας χωρίς να καταλήξεις πίσω από μία εξάτμιση? Γιατί η χρήση του ποδηλάτου στις αστικές κεντρικές οδούς δεν προκαλεί απλά πρόβλημα, απλά είναι αυτοκτονία.

Φίλοι μου σόρρυ για το εκτός θέματος, αλλά νομίζω ότι η γνώση της ποιότητας του οξυγόνου είναι περισσότερο σημαντικό από το αν η κυράτσα με κοίταξε λοξά στο βαγόνι του μετρό...

Wicca
Απών/απούσα

yellow1850 wrote:

Γιατί η χρήση του ποδηλάτου στις αστικές κεντρικές οδούς δεν προκαλεί απλά πρόβλημα, απλά είναι αυτοκτονία.

Όσοι περισσότεροι είναι οι ποδηλάτες τόσο λιγότερα είναι τα αυτοκίνητα.. έτσι δεν είναι; Οπότε τόσο θα αυξάνεται και η πιθανότητα να πάψουν να είναι τόσο μολυσμένες οι πόλεις μας. Είναι αυτό που λένε... γίνε μέρος της λύσης και όχι του προβλήματος.

Από την άλλη αν πιστεύεις ότι ποδηλατώντας αυτοκτονείς, θέλω να σε ενημερώσω ότι δεν υπάρχει σωτηρία έτσι και αλλιώς. Είτε περπατάς, είτε κάθεσαι στον καναπέ σου, την μόλυνση πάλι στην μάπα θα την φας, από τις μετακινήσεις με αυτοκίνητο των υπολοίπων... Οπότε πάλι στο ίδιο πάμε.. Εσύ θες να είσαι μέρος της λύσης ή μέρος του προβλήματος;;

Arxarios
Απών/απούσα

yellow1850 wrote:
Φίλοι μου σόρρυ για το εκτός θέματος, αλλά νομίζω ότι η γνώση της ποιότητας του οξυγόνου είναι περισσότερο σημαντικό από το αν η κυράτσα με κοίταξε λοξά στο βαγόνι του μετρό...

...ωστόσο σίγουρα δεν είναι αυτοκτονία. Καταρχάς υπάρχουν τεχνικές λύσεις όπως οι μάσκες respro αλλά η καλύτερη λύση είναι η πίεση. Και πίεση σημαίνει όχι ο τσαμπουκάς με τα γεροντάκια στο μετρό, αλλά ποδήλατα στους δρόμους, όχι επιτηδευμένα όπως το να πηγαίνεις στην Συγγρού με τα ΙΧ να πηγαίνουν με 150 δίπλα σου και ενώ υπάρχει παράδρομος ακριβώς δίπλα, αλλά σε σημεία και με συμπεριφορά που να δείχνει ότι το ποδήλατο είναι λύση, και όχι χόμπι για μουρλούς.