welcome to the club!!!!!αρχισε να το συνηθιζεις γιατι δυστυχως ετσι εχουν τα πραγματα στο ελλαντα.οι μισοι θα σε κοιτανε σαν ufo,και οι αλλοι μισοι θα ενοχλουνται.
Φίλοι μου σόρρυ για το εκτός θέματος, αλλά νομίζω ότι η γνώση της ποιότητας του οξυγόνου είναι περισσότερο σημαντικό από το αν η κυράτσα με κοίταξε λοξά στο βαγόνι του μετρό...
...ωστόσο σίγουρα δεν είναι αυτοκτονία. Καταρχάς υπάρχουν τεχνικές λύσεις όπως οι μάσκες respro αλλά η καλύτερη λύση είναι η πίεση. Και πίεση σημαίνει όχι ο τσαμπουκάς με τα γεροντάκια στο μετρό, αλλά ποδήλατα στους δρόμους, όχι επιτηδευμένα όπως το να πηγαίνεις στην Συγγρού με τα ΙΧ να πηγαίνουν με 150 δίπλα σου και ενώ υπάρχει παράδρομος ακριβώς δίπλα, αλλά σε σημεία και με συμπεριφορά που να δείχνει ότι το ποδήλατο είναι λύση, και όχι χόμπι για μουρλούς.
Διάβασε από την αρχή για να μην επαναλαμβανόμαστε! :)
Μάσκες έχει ήδη ειπωθεί παραπάνω, τσαμπουκάς με κανέναν έχει ειπωθεί, στη δε Συγγρού απαγορεύεται η χρήση ποδηλάτου.
Εγώ πάντως αν τύχει να έχω πάρει ΗΣΑΠ/Μετρό και δω ποδηλάτη τον κοιτάζω από πάνω ως κάτω χαζεύοντας το ποδήλατο, τί σειρά φοράει, τα αξεσουάρ του κλπ.
Άνετα μπορεί να με παρεξηγήσει ότι τον κοιτάζω περίεργα...
Εμπειρίες για μένα δεν έχω γιατί ποτέ δεν χρησιμοποιώ ΜΜΜ με το ποδήλατο. Δεν βρίσκω το λόγο και δεν μου έχει χρειαστεί έκτακτα (πχ βλάβη).
Για τους παππούδες πάντως πιστεύω πως η νοοτροπία τους αλλάζει όσο βλέπουν περισσότερους ποδηλάτες στο δρόμο. Θυμάμαι έναν κύριο χτές που περνούσε τον δρόμο μαζί με έναν φίλο του και δεν κοίταζε δεξιά αριστερά. Ο φίλος του λέει "πρόσεχε" για μένα. Γυρίζει, βλέπει το ποδήλατο (που είχα ήδη κόψει και πήγαινα να ακινητοποιηθώ) και του απαντάει "μη φοβάσαι είναι καλοί οδηγοί αυτοί".
... οτι τα μετρήσιμα οφέλη της ποδηλασίας - κίνησης - άσκησης είναι τόσο τεράστια που υπερνικούν οποιαδήποτε μειονεκτήματα της εισπνοής ρύπων. ....
yellow1850 wrote:
Νομίζω ότι απέχεις πολύ από την πραγματική εικόνα. Εχεις κάποια πηγή που υποστηρίζει αυτά τα συμπεράσματα ή είναι δικοί σου υπολογισμοί, διότι η πραγματική εικόνα απέχει μακράν.
ΥΓ. Στους ελληνικούς δρόμους ως ποδηλάτης πολυ σπάνια θα καθίσεις πίσω από μια εξάτμιση - το πιο πιθανό είναι να κάνεις ελιγμό και να φύγεις ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, μειώνοντας έτσι δραστικά και το χρόνο έκθεσής σου στους ρύπους. (Σημ. Δεν αμφισβητώ την έρευνα ούτε το γεγονός οτι ο χρήστης των ελλ. δρόμων επιβαρύνεται πάρα πολύ από τους ρύπους των αυτοκινήτων)
θα συμφωνησω με τον lyhadj. Tα ωφελη ειναι αρκετα παραπανω. Επειδη καπνιζω το ξερω απο πρωτο χερι. Αν για καποιο διαστημα 1 μηνα πχ δεν κανω ποδηλατο, αρχιζουν τα ασχημα συμπτωματα του καπνισματος, ξεροβηχας, ευκολο λαχανιασμα, βαραινει το στηθος κτλ γνωστα. Τον καιρο που κανω συνεχως, λες και δεν καπνιζω. Δεν ηερω τι γινετε, αλλα εγω αυτο καταλαβαινω και μαλιστα σε μεγαλο βαθμο.
Το ιδιο φανταζομαι συμβαινει με οτι βλαβερο αναπνεουμε.
θα συμφωνησω με τον lyhadjΕπειδη καπνιζω το ξερω απο πρωτο χερι. Αν για καποιο διαστημα 1 μηνα πχ δεν κανω ποδηλατο, αρχιζουν τα ασχημα συμπτωματα του καπνισματος, ξεροβηχας, ευκολο λαχανιασμα, βαραινει το στηθος κτλ γνωστα. Τον καιρο που κανω συνεχως, λες και δεν καπνιζω.
...οτι τον τελευταιο καιρο, οι αυτοκινητοβιομηχανιες χρηματοδοτουν αδρα πολλες "πηγες", προκειμενου να βγουν "επιστημονικα" συμπερασματα, τα οποια θα "καταδεικνυουν" τους καθε ειδους φοβερους και τρομερους κινδυνους που συνεπαγεται η χρηση του ποδηλατου, ωστε να μην ξεφυγουν "τα πληθη" απο το αυτοκινητο...
Τα υπολοιπα, νομιζω περιττευουν.
Συγγνωμη για το off topic.
ότι η υγεία πεζού εν συγκρίσει με ποδηλάτη, που κινούνται στο κέντρο της Αθήνας με διαφορετικούς αναπνευστικούς ρυθμούς ώρα αιχμής, κινδυνεύει περισσότερο αυτή του ποδηλάτη. Ας αφήσουμε το θέμα εδώ διότι τα επιχειρήματά σας δεν είναι ικανά να με πείσουν. Τη στιγμή που παρατηρώ τον εαυτό μου και άλλους ποδηλάτες να δυσανασχετούν από τον μολυσμένο αέρα της πόλης και μην μου πείτε ότι όταν κινείστε σε κεντρικές αρτηρίες ή στο κέντρο της πόλης λαχανιασμένοι από την ποδηλασία το καυσαέριο δεν σας μυρίζει εντονότερα ή ακόμη ότι δεν το γεύεστε. Ενώ όταν κινούμαι σε δρόμους προαστίων απομακρυσμένων από την υπερβολική κίνηση τα πράγματα είναι διαφορετικά. Δεν ανέφερα ποτέ οτι η ποδηλασία δεν προσφέρει αφάνταστα οφέλη και ότι οι ποδηλάτες που καλύπτουν περισσότερα χλμ ημερισίως βοηθούν αφάνταστα στη εξάπλωση και χρήση του ποδηλάτου προσυλητίζουν ακόμη περισσότερους οπαδούς. Εγώ δεν θεωρώ τον έαυτό μου "μανιακό" ποδηλάτη οπότε 300 χλμ/εβδ. μαζί με μετακίνηση για τη δουλειά το καλοκαιράκι και καμμια εκατοπενηνταριά το χειμώνα τα κάνω, αλλά φίλοι μου το κέντρο σας το χαρίζω αν και το επισκέπτομαι μία ή δύο φορές το χρόνο...
φίλε lyhadj
τα links που μου παρέθεσες,
το efc.com σχολιάζει λίγο πολύ τα προβλήματα που έθιξα περί ρύπανσης.
τα υπόλοιπα στατιστικά για χρήση ποδηλάτου ανα πόλεις και σύγκριση ποδήλατών με μη και παχυσάρκων λαο στατιστικών θνησιμότητας ποδηλατών και μη.
Πράγματα που μου είναι γνωστά δεν συζήτησα και ούτε αμφισβητώ.
Εγώ μιλάω για ρύπανση, δεν παίζει ρόλο αν ο ποδηλάτης βρίσκεται πίσω, εμπρός ή στο πλάι μιάς εξάτμισης ούτε αν κάνει ελιγμό η αλλάζει στενό στο κέντρο της Αθήνας, τη φρίκη και τη μαυρίλα του καυσαερίου την έχει φάει με το παραπάνω._
Ας μείνουμε εδώ και μην συνεχίσουμε άλλο την συζήτηση... dead end!
Τέλος εύχομαι σε όλους και οικογένειές σας, Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Ετος...και φύσικά με κανα ποδηλάτη παραπάνω!
Ναι, το έγραψα κιόλας οτι δεν αμφισβητώ ούτε και εγώ την επιβάρυνση του ποδηλάτη, και είπα οτι κατάλαβα οτι μιλάς κυρίως για ρύπους και γενικεύοντας και για την υγεία μας, απλώς εγώ ήθελα να τονίσω οτι τα οφέλη είναι πολύ πιο ποικίλα, και σε τομείς που δεν άπτονται απαραίτητα μόνο στην υγεία μας. Σε γενικές γραμμές νικητής βγαίνει το ποδήλατο και ας έχει όλα τα αρνητικά όπως αναπνοή ρύπων, ατυχήματα κλπ.
Δεν γράφω και εγώ άλλα άλλωστε δεν έχω να διαφωνήσω σε τίποτα - άσε που έτσι κι αλλιώς κάτι μου λέει οτι θα βρεθούμε σύντομα να τα πούμε από κοντά...
Χρόνια πολλά, με υγεία και κουράγιο....
welcome to the club!!!!!αρχισε να το συνηθιζεις γιατι δυστυχως ετσι εχουν τα πραγματα στο ελλαντα.οι μισοι θα σε κοιτανε σαν ufo,και οι αλλοι μισοι θα ενοχλουνται.
ωπ μην βαρατε,δεν ξερω τι εγινε και σταλθηκε τοσες φορες το μηνυμα
Δε βαραμε
Απλα σε κοιταμε με μισο ματι
Παλιοποδηλατη....
Διάβασε από την αρχή για να μην επαναλαμβανόμαστε! :)
Μάσκες έχει ήδη ειπωθεί παραπάνω, τσαμπουκάς με κανέναν έχει ειπωθεί, στη δε Συγγρού απαγορεύεται η χρήση ποδηλάτου.
Εγώ πάντως αν τύχει να έχω πάρει ΗΣΑΠ/Μετρό και δω ποδηλάτη τον κοιτάζω από πάνω ως κάτω χαζεύοντας το ποδήλατο, τί σειρά φοράει, τα αξεσουάρ του κλπ.
Άνετα μπορεί να με παρεξηγήσει ότι τον κοιτάζω περίεργα...
Εμπειρίες για μένα δεν έχω γιατί ποτέ δεν χρησιμοποιώ ΜΜΜ με το ποδήλατο. Δεν βρίσκω το λόγο και δεν μου έχει χρειαστεί έκτακτα (πχ βλάβη).
Για τους παππούδες πάντως πιστεύω πως η νοοτροπία τους αλλάζει όσο βλέπουν περισσότερους ποδηλάτες στο δρόμο. Θυμάμαι έναν κύριο χτές που περνούσε τον δρόμο μαζί με έναν φίλο του και δεν κοίταζε δεξιά αριστερά. Ο φίλος του λέει "πρόσεχε" για μένα. Γυρίζει, βλέπει το ποδήλατο (που είχα ήδη κόψει και πήγαινα να ακινητοποιηθώ) και του απαντάει "μη φοβάσαι είναι καλοί οδηγοί αυτοί".
Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες για του αυξημένους ρύπους στη χώρα μας που παραθέτεις, και σίγουρα δεν αμφιβάλλω οτι ο Έλληνας αστός επιβαρύνεται πολύ περισσότερο από τον μέσο Ευρωπαίο.
Τα οφέλη της ποδηλασίας παρόλα αυτά είναι όπως τόνισα πολύ μεγάλα και δεν περιορίζονται μόνο στην καλή υγεία του ποδηλάτη, αν και αυτή είναι που μας ενδιαφέρει στο off topic θέμα μας. Μερικές από τις έρευνες που μπορείς να διαβάσεις :
http://www.ecf.com/health-and-environment/
http://www.velo-city2009.com/assets/files/VC09-ECF-facts-and-figures.pdf
http://www.velo.info/Library/Cycling_Health.pdf
του ιδίου http://www.congresbicicat.org/pdf/doc_segon_congres/28.pdf
ΥΓ. Στους ελληνικούς δρόμους ως ποδηλάτης πολυ σπάνια θα καθίσεις πίσω από μια εξάτμιση - το πιο πιθανό είναι να κάνεις ελιγμό και να φύγεις ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, μειώνοντας έτσι δραστικά και το χρόνο έκθεσής σου στους ρύπους. (Σημ. Δεν αμφισβητώ την έρευνα ούτε το γεγονός οτι ο χρήστης των ελλ. δρόμων επιβαρύνεται πάρα πολύ από τους ρύπους των αυτοκινήτων)
θα συμφωνησω με τον lyhadj. Tα ωφελη ειναι αρκετα παραπανω. Επειδη καπνιζω το ξερω απο πρωτο χερι. Αν για καποιο διαστημα 1 μηνα πχ δεν κανω ποδηλατο, αρχιζουν τα ασχημα συμπτωματα του καπνισματος, ξεροβηχας, ευκολο λαχανιασμα, βαραινει το στηθος κτλ γνωστα. Τον καιρο που κανω συνεχως, λες και δεν καπνιζω. Δεν ηερω τι γινετε, αλλα εγω αυτο καταλαβαινω και μαλιστα σε μεγαλο βαθμο.
Το ιδιο φανταζομαι συμβαινει με οτι βλαβερο αναπνεουμε.
+100
...οτι τον τελευταιο καιρο, οι αυτοκινητοβιομηχανιες χρηματοδοτουν αδρα πολλες "πηγες", προκειμενου να βγουν "επιστημονικα" συμπερασματα, τα οποια θα "καταδεικνυουν" τους καθε ειδους φοβερους και τρομερους κινδυνους που συνεπαγεται η χρηση του ποδηλατου, ωστε να μην ξεφυγουν "τα πληθη" απο το αυτοκινητο...
Τα υπολοιπα, νομιζω περιττευουν.
Συγγνωμη για το off topic.
Τουλάχιστον ας έχουν τα @@ να το κάνουν στα ίσα.
http://carbusters.org/2011/10/17/gm-blunders-onto-campus/
ότι η υγεία πεζού εν συγκρίσει με ποδηλάτη, που κινούνται στο κέντρο της Αθήνας με διαφορετικούς αναπνευστικούς ρυθμούς ώρα αιχμής, κινδυνεύει περισσότερο αυτή του ποδηλάτη. Ας αφήσουμε το θέμα εδώ διότι τα επιχειρήματά σας δεν είναι ικανά να με πείσουν. Τη στιγμή που παρατηρώ τον εαυτό μου και άλλους ποδηλάτες να δυσανασχετούν από τον μολυσμένο αέρα της πόλης και μην μου πείτε ότι όταν κινείστε σε κεντρικές αρτηρίες ή στο κέντρο της πόλης λαχανιασμένοι από την ποδηλασία το καυσαέριο δεν σας μυρίζει εντονότερα ή ακόμη ότι δεν το γεύεστε. Ενώ όταν κινούμαι σε δρόμους προαστίων απομακρυσμένων από την υπερβολική κίνηση τα πράγματα είναι διαφορετικά. Δεν ανέφερα ποτέ οτι η ποδηλασία δεν προσφέρει αφάνταστα οφέλη και ότι οι ποδηλάτες που καλύπτουν περισσότερα χλμ ημερισίως βοηθούν αφάνταστα στη εξάπλωση και χρήση του ποδηλάτου προσυλητίζουν ακόμη περισσότερους οπαδούς. Εγώ δεν θεωρώ τον έαυτό μου "μανιακό" ποδηλάτη οπότε 300 χλμ/εβδ. μαζί με μετακίνηση για τη δουλειά το καλοκαιράκι και καμμια εκατοπενηνταριά το χειμώνα τα κάνω, αλλά φίλοι μου το κέντρο σας το χαρίζω αν και το επισκέπτομαι μία ή δύο φορές το χρόνο...
φίλε lyhadj
τα links που μου παρέθεσες,
το efc.com σχολιάζει λίγο πολύ τα προβλήματα που έθιξα περί ρύπανσης.
τα υπόλοιπα στατιστικά για χρήση ποδηλάτου ανα πόλεις και σύγκριση ποδήλατών με μη και παχυσάρκων λαο στατιστικών θνησιμότητας ποδηλατών και μη.
Πράγματα που μου είναι γνωστά δεν συζήτησα και ούτε αμφισβητώ.
Εγώ μιλάω για ρύπανση, δεν παίζει ρόλο αν ο ποδηλάτης βρίσκεται πίσω, εμπρός ή στο πλάι μιάς εξάτμισης ούτε αν κάνει ελιγμό η αλλάζει στενό στο κέντρο της Αθήνας, τη φρίκη και τη μαυρίλα του καυσαερίου την έχει φάει με το παραπάνω._
Ας μείνουμε εδώ και μην συνεχίσουμε άλλο την συζήτηση... dead end!
Τέλος εύχομαι σε όλους και οικογένειές σας, Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Ετος...και φύσικά με κανα ποδηλάτη παραπάνω!
Ναι, το έγραψα κιόλας οτι δεν αμφισβητώ ούτε και εγώ την επιβάρυνση του ποδηλάτη, και είπα οτι κατάλαβα οτι μιλάς κυρίως για ρύπους και γενικεύοντας και για την υγεία μας, απλώς εγώ ήθελα να τονίσω οτι τα οφέλη είναι πολύ πιο ποικίλα, και σε τομείς που δεν άπτονται απαραίτητα μόνο στην υγεία μας. Σε γενικές γραμμές νικητής βγαίνει το ποδήλατο και ας έχει όλα τα αρνητικά όπως αναπνοή ρύπων, ατυχήματα κλπ.
Δεν γράφω και εγώ άλλα άλλωστε δεν έχω να διαφωνήσω σε τίποτα - άσε που έτσι κι αλλιώς κάτι μου λέει οτι θα βρεθούμε σύντομα να τα πούμε από κοντά...
Χρόνια πολλά, με υγεία και κουράγιο....
+1000
.....μην περιμένεις να δεις κανένα δίμετρο μουστακαλή.