Με το ποδηλατο στον Ηλεκτρικο-Μετρο-Τραμ τον Αυγουστο 2011

24 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
stassos
Απών/απούσα

Με το ποδηλατο στον Ηλεκτρικο - Μετρο - Τραμ απο 1-31 Αυγουστου 2011 (ολες τις ωρες λειτουργιας)

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon cyclists_aug2011_inova3.jpg122.19 KB
Image icon cyclists_mbike_button2.jpg36.91 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
AthenaZ
Εικόνα AthenaZ
Απών/απούσα

χρήσιμη αφίσα
για να αρχίσουν να
συνειδητοποιούν την ύπαρξη
του ποδηλάτου περισσότεροι αλλά και να
είναι πιο προσεκτικοί αυτοί που μπαίνουν σε ΜΜΜ με αυτό

ό μ ω ς
στο τρίτο σημείο θα πρέπει
να αρθεί η απαγόρευση της χρήσης
των ανελκυστήρων-
ο λόγος ύπαρξης τους είναι να μεταφέρουν
όποιον αδυνατεί να ανεβοκατέβει τις σκάλες
είτε λόγω κινητικού θέματος είτε λόγω φορτίου,
γιατί να εξαιρεθεί το ποδήλατο από αυτό?

προσωπικά χρησιμοποιώ ανελκυστήρα με το ποδήλατο
καθημερινά
για να διασχίσω τις γραμμές του ηλεκτρικού και
για να ανεβοκατέβω σε στάσεις του προαστιακού-
ως τώρα δεν υπήρχε θέμα με άλλους συνεπιβάτες
ή προσωπικό των σταθμών,
ίσα ίσα που όσες φορές ήταν εκτός λειτουργείας/χαλασμένο
και το επεσήμανα με χαρτί παραπόνων ή προφορικά
κινητοποιήθηκαν ανάλογα και για την επισκευή του...

ίσως γίνει κάποια πρόταση
για νέα αφίσα
("μεταφορά ποδηλάτου σε ΜΜΜ" γ ε ν ι κ ά)
που να περιλαμβάνει και κάποια άλλα
σημεία που να προωθούν την συνεργασία/συνήπαρξη ΜΜΜ-ποδηλατιστών
(να τολμήσω να πω "...και πιο καλαίσθητη-"χαρούμενη"...?-
όπως έχει ειπωθεί ξανά
έχει σημασία ο τρόπος που φαίνονται τα πράγματα-
η συγκεκριμένη αφίσα μου βγάζει κάτι σε
"ουφ είναι και αυτοί με τα ποδήλατα"
"άντε να σας κάνουμε την χάρη, αλλά μ ό ν ο για τον αύγουστο"
και δεν περνάει κάποιο θετικό μύνημα

athenaz

aldro
Απών/απούσα

Συγγνώμη αλλα δεν συμφωνώ.
Αφού τέθηκαν αυτοί οι όροι το να τους αγνοείς σημαίνει ότι δημιουργείς τις συνθήκες για να παψει η είσοδος των ποδηλάτων & για τους υπόλοιπους που συμμορφωνονται
Γιατί εμείς ως ποδηλάτες να έχουμε επιλέον προνόμια πληρώνοντας το ίδιο εισιτήριο.
Θα με ενδιέφερε όμως να ζητούσαμε να τα μεταφέρουμε απο τις κυλιόμενες σκάλες όντας σε αρκετη απόσταση από τους υπόλοιπους επιβάτες ή να βάλουμε ράμπες στις σχάρες.
Για τη χρήση του ανελκυστηρα πιστευω πως θα ήταν λογικό να πληρώνουμε επιπλέον μισο εισιτήριο αποδίδοντας έτσι το κόστος χρήσης του.
Γιατί αλλιώς δημιουργούμε την εντύπωση ατόμων που ενώ έχουν μεταφορικό μέσο ,χρησιμοποιούν το μετρο εις βάρος των άλλων που χρησιμοποιούν τις σκάλες & τις κυλιόμενες.
Χωρις καμμια προσωπική αιχμή & εντελώς φιλικά

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

aldro wrote:

θα ήταν λογικό να πληρώνουμε επιπλέον μισο εισιτήριο αποδίδοντας έτσι το κόστος χρήσης του. Γιατί αλλιώς δημιουργούμε την εντύπωση ατόμων που ενώ έχουν μεταφορικό μέσο ,χρησιμοποιούν το μετρο εις βάρος των άλλων που χρησιμοποιούν τις σκάλες & τις κυλιόμενες.

Οπότε με τη λογική αυτή πόσο πρέπει να πληρώνουν οι χιλιάδες επιβάτες
του Μετρό οι οποίοι ενώ έχουν μεταφορικό μέσο (αμάξι, δίκυκλο) χρησιμο-
ποιούν τους ανελκυστήρες;

geoponer
Απών/απούσα

Διαφωνώ κάθετα με τη χρήση των ανεκλυστήρων για τα ποδήλατα. Οι ανελκυστήρες πρέπει να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από άτομα με κινητικά προβλήματα, εγκύους, μητέρες με καροτσάκια κλπ.

Μπορούμε όμως να ζητήσουμε, όπως προαναφέρθηκε, να χρησιμοποιούμε τις κυλιόμενες σκάλες αφού περιμένουμε να εξυπηρετηθούν οι υπόλοιποι επιβάτες έτσι ώστε να μη δημιουργήσουμε πρόβλημα.

Δεν μας κάνει κανένας χάρη που επιτρέπεται η μεταφορά ποδηλάτων με τα μέσα σταθερής τροχιάς. Είναι όμως θέμα ευγένειας και παιδείας να μη δημιουργούμε πρόβλημα στους υπόλοιπους επιβάτες αυτων των μέσων...

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Την Δευτέρα πήρα με το ποδήλατό μου τον ΗΣΑΠ από Βικτώρια μέχρι Νερατζιώτισσα στθς 10:15. Το τελευταίο βαγόνι το χρησιμοποίησαν 6 ποδήλατα και σε ένα μέρος της διαδρομής ήταν μέσα ταυτόχρονα 5 ποδήλατα. Δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Ο κόσμος ήταν αραιός.

Σήμερα έκανα την ίδια διαδρομή στις 9:15. Ήταν μέχρι 3 ποδήλατα στο βαγόνι και μέτριος κόσμος (δεν υπήρχε συνωστισμός).

Δεν ξέρω τι γίνεται στο Μετρό, αλλά στον ΗΣΑΠ τα ποδήλατα είναι πολύ ωραία.

u13148
Εικόνα u13148
Απών/απούσα

καταλαβαινω οτι απαγορευεται αλλα
ειναι σωστοτερο, πιστευω, να χρησιμοποιουμε τις κυλιομενες σκαλες και το ασανσερ (περιμενοντας να ειναι ελευθερα απο κοσμο).
ο κινδυνος ατυχηματος ειναι μικροτερος εως μηδενικος (ασανσερ).
ενα στραβοπατημα στις σκαλες, ενα σπρωξιμο, μπορουν να δημιουργησουν ατυχηματα.
γιαννης

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

u13148 wrote:
καταλαβαινω οτι απαγορευεται αλλα
ειναι σωστοτερο, πιστευω, να χρησιμοποιουμε τις κυλιομενες σκαλες και το ασανσερ (περιμενοντας να ειναι ελευθερα απο κοσμο).
ο κινδυνος ατυχηματος ειναι μικροτερος εως μηδενικος (ασανσερ).
ενα στραβοπατημα στις σκαλες, ενα σπρωξιμο, μπορουν να δημιουργησουν ατυχηματα.
γιαννης

+1000

napoli
Απών/απούσα

Προτιμούν τις κυλιόμενες από το ασανσέρ!
Πρώτα πρώτα δε θα μένει χώρος για να περνάνε από δίπλα και θα μας βρίζουν.
Άσε που άμα γίνει κάτι και σου φύγει μπορεί να σκοτώσεις κόσμο.

Αυτή η απελευθέρωση του μετρό τον Αύγουστο ήταν για γέλια (ή για κλάματα).
Μπορείς να μπεις, αλλά πάρ' το με τα χέρια. Έλα μωρέ, δυο-τρία σκαλάκι είναι, πως κάνεις έτσι!
Τι κι αν είσαι γυναίκα, 55άρης, οτιδήποτε...
Και μ' αρέσει που οι περισσότεροι το βρήκαν και καλό!

Ο άλλος λέει για διπλό εισιτήριο!!
Τόσο πολύ μας έχουν εθίσει στο "πλήρωνε" που σε λίγο θα το κάνουμε και οικειοθελώς...
Θα περνάμε σαν τα ζώα από ένα τεράστιο κουμπαρά, υπνωτισμένοι, να τα ρίχνουμε.
Λες και οι κοινωνικές υπηρεσίες πρέπει να είναι ανταποδοτικές.

AthenaZ
Εικόνα AthenaZ
Απών/απούσα

ίσως να είναι και θέμα αντίληψης....
πώς αλλιώς να εξηγήσω το ενοχικό σύνδρομο
που βρίσκεται στο άλλο άκρο της αδιαφορίας

με κανένα από τα δύο δεν συμφωνώ

οι υποδομές έχουν προδιαγραφές
και ο λόγος είναι γιατί βρίσκονται εκεί
για να κάνουν κάποια πραγματα πιο απλά και εύκολα

έτσι λοιπόν και το κράτος που προσλαμβάνει τους ιδιώτες
για την κατασκευή ή και λειτουργία/συντήρηση ενός κοινωνικού
προϊόντος φροντίζει αυτό να διατηρήσει τον χαρακτήρα
του κοινωνικού προϊόντος και διασφαλίζει την ποιότητα αυτήν!
έχει τον τρόπο...
.................
το κράτος είμαστε εμείς
οι πολίτες
και εάν κάποιος μηχανισμός αρχίζει να πηγαίνει
σε άλλα μονοπάτια
τότε, ναι, έχουμε κάθε δικαίωμα να επέμβουμε και
θέσουμε τα πράγματα στην βάση που χρειάζεται
.................
δεν θέλω να αρχίσω τις διηγήσεις για το π.χ. ποιοί και πως χρησιμοποιούν τους ανελκυστήρες κλπ.

απλώς αντιλαμβάνομαι πόσο διαφορετικά εννοούνται τα "ευκόλως εννοούμενα"

φιλικά αλλά στην τσίτα

athenaz

steliospal
Εικόνα steliospal
Απών/απούσα

Και βέβαια να χρησιμοποιούνται και τα 2 με το σεβασμό πρώτα προς τους υπόλοιπους επιβάτες.
Δεν χρειάζεται ούτε να είσαι κάφρος και να βάλεις το ποδήλατο σε τίγκα ασανσέρ , ούτε να το φορτώνεις σε κυλιόμενες όταν είναι φίσκα στον κόσμο.
Κοινή λογική. Αφού υπάρχουν να σου κάνουν τη ζωή εύκολη , γιατί να μην τα χρησιμοποιήσεις και να κουβαλάς το ποδήλατο σου για 100 σκαλοπάτια!?

vec
Απών/απούσα

το λόγο της απαγόρευσης των ποδηλάτων στα ασανσέρ, εφόσον τηρήται το 'προτεραιότητα σε άτομα με ειδικές ανάγκες, εγκύους, ηλικιωμένους κτλ'. Το οποίο δε θα έπρεπε καν να αναφέρεται. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ. Αν δημιουργούσαν οι ποδηλάτες προβλήματα στα ασανσέρ, τότε ας μας απαγόρευαν.
Αλήθεια, η χρήση του ασανσέρ αν κουβαλάς κάτι μεγάλο και βαρύ, π.χ. μεγάλη βαλίτσα, γνωρίζει κανείς αν επιτρέπεται;

napoli
Απών/απούσα

AthenaZ wrote:
ίσως να είναι και θέμα αντίληψης....
πώς αλλιώς να εξηγήσω το ενοχικό σύνδρομο
που βρίσκεται στο άλλο άκρο της αδιαφορίας

με κανένα από τα δύο δεν συμφωνώ

οι υποδομές έχουν προδιαγραφές
και ο λόγος είναι γιατί βρίσκονται εκεί
για να κάνουν κάποια πραγματα πιο απλά και εύκολα

έτσι λοιπόν και το κράτος που προσλαμβάνει τους ιδιώτες
για την κατασκευή ή και λειτουργία/συντήρηση ενός κοινωνικού
προϊόντος φροντίζει αυτό να διατηρήσει τον χαρακτήρα
του κοινωνικού προϊόντος και διασφαλίζει την ποιότητα αυτήν!
έχει τον τρόπο...
.................
το κράτος είμαστε εμείς
οι πολίτες
και εάν κάποιος μηχανισμός αρχίζει να πηγαίνει
σε άλλα μονοπάτια
τότε, ναι, έχουμε κάθε δικαίωμα να επέμβουμε και
θέσουμε τα πράγματα στην βάση που χρειάζεται
.................
δεν θέλω να αρχίσω τις διηγήσεις για το π.χ. ποιοί και πως χρησιμοποιούν τους ανελκυστήρες κλπ.

απλώς αντιλαμβάνομαι πόσο διαφορετικά εννοούνται τα "ευκόλως εννοούμενα"

φιλικά αλλά στην τσίτα

athenaz

Το κράτος δεν είμαστε εμείς.
Το κράτος είναι ένα σύνολο μηχανισμών φτιαγμένων από την τάξη που έχει την εξουσία για να δουλεύει στην υπηρεσία της.
Έτσι, λοιπόν, το κράτος (του ιδιώτη που έφτιαξε και λειτουργεί το μετρό - και τα 'χει βγάλει χοντρά) δημιουργεί και τους κανόνες - νόμους που διέπουν τη λειτουργία του, εξασφαλίζοντας την κερδοφορία του ιδιώτη.
Οι μεταφορές και η συγκοινωνία, όμως, είναι κοινωνική υπηρεσία, που έχουμε τόσο μεγάλη ανάγκη όλοι μας.
Αντί να απαιτούμε να είναι δωρεάν και ανοιχτά για το λαό, να ζητάμε να μπαίνει και διπλό εισιτήριο και κανόνες απαγόρευσης στα ασανσέρ, κλπ, στο όνομα κάποιων μεμονωμένων συμπεριφορών;

aldro
Απών/απούσα

Kαλό ειναι να να απανταμε σε αυτά που γραφουν οι άλλοι και όχι σε αυτά που θα θέλαμε να γραψουν.
Αλλιώς δείχνουμε ηλιθιοι ή κακοί ή & τα δύο μαζί

napoli
Απών/απούσα

aldro wrote:
Kαλό ειναι να να απανταμε σε αυτά που γραφουν οι άλλοι και όχι σε αυτά που θα θέλαμε να γραψουν.
Αλλιώς δείχνουμε ηλιθιοι ή κακοί ή & τα δύο μαζί

Επειδή δε σε πιάνω "φιλαράκι', για εξήγησέ το λίγο ακόμα στον κακό και ηλίθιο...
Σ' έβαλε κανένας εισαγγελέα του site, που θα μας πεις και σε τι θα απαντάμε;

Απαντάω και κριτικάρω την άποψη που δικαιολογεί το μέτρο με το ασανσέρ, ως απόφαση του κράτους για να διαφυλάξει τις υποδομές του.
Απαντάω και κριτικάρω, επίσης, την άποψη που λέει να πληρώνουμε παραπάνω εισιτήριο για να βάζουμε στο μετρό ποδήλατα και να χρησιμοποιούμε το ασανσέρ.

Αυτή είναι η άποψή μου κι άμα σ' αρέσει...
Αντικειμενικά, το ποδήλατο δεν ενοχλεί πουθενά στο ασανσέρ, εφόσον ο ποδηλάτης τηρεί την προτεραιότητα στα ΑΜΕΑ.
Άρα...
Μου θυμίζει το τραγούδι που λέει "κερνάει τσιγάρο, μα πουλάει τη φωτιά".
Μπες (και καλά) στο μετρό ό,τι ώρα θέλεις, αλλά με το ποδήλατο στα χέρια, δηλαδή, πρακτικά για πάρα πολλούς ποδηλάτες κλείνουν την είσοδο!

Τώρα για το εισιτήριο... μου θυμίζεις τον παππού που έβγαζαν στις ειδήσεις που κατέθεσε το μισθό του για να σωθεί η ελληνική οικονομία...
Άντε γεια και καλά μυαλά!

kounoupis
Απών/απούσα

Aπο αυριο τι γινετε;Δευτερα,Τεταρτη,Παρασκευη μετα τις 18.00 και κυριακη ολη μερα παλι;

bagioris
Απών/απούσα

Το Δευτερα,Τεταρτη,Παρασκευη υποτίθεται πως ίσχυε για 4 μήνες, οι οποίοι και μας τελείωσαν!
το ελεύθερο παντού ίσχυε μόνο για τον Αύγουστο.
Οπότε από σήμερα δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση.
Ρωτώντας τον σταθμάρχη στο σταθμό Συγγρού-Φιξ μου είπε πως δεν τους έχει σταλεί καμία οδηγία, και επαφίεσαι στην καλοσύνη του εκάστοτε υπάλληλου. Συγκεκριμένα είπε "είναι φλου, ότι θέλει ο καθένας, φαντάζομαι όμως πως θα σε αφήσουν".

Αν κάποιος έχει κάποια πιο επίσημη ενημέρωση ας μας πει.

sofron.
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους! Ήθελα να κάνω μια ίσως αφελή ερώτηση... Για τη μετακίνηση ποδηλάτων σε συρμούς ΜΕΤΡΟ, λένε ότι η είσοδος επιτρέπεται μόνο από την τελευταία πόρτα, όπου το βαγόνι έχει χώρο πίσω-πίσω. Όμως και το πρώτο βαγόνι έχει τέτοιο χώρο, αφού τα πρώτα και τα τελευταία βαγόνια είναι ίδια. Άραγε μπορεί να μπει ποδήλατο και στο πρώτο βαγόνι ή δεν παίζει κάτι τέτοιο;

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Δεν μπορεί να μπει και μου είχε εξηγήσει το λόγο ένα παληκάρι οδηγός του ΗΣΑΠ. Η εξήγηση είχε γίνει με πολύ φιλικό τρόπο και δεν του είχα φέρει αντίρηση. Αυτό που είχε πει είναι ότι σε περίπτωση ανάγκης όπου θα πρέπει ο οδηγός να φύγει από τη θέση του έχει δύο οδούς: τις πλαϊνές πόρτες και αυτή που βρίσκεται ακριβώς πίσω του. Αν η τελευταία είναι μπλοκαρισμένη και για οποιοδήποτε λόγο δεν ανοίγουν οι πλαϊνές, τότε είναι αποκλεισμένος. Με άλλα λόγια, λόγοι ασφάλειας δεν επιτρέπουν την είσοδο των ποδηλάτων στο πρώτο βαγόνι.
Αυτά μου είχε περιγράψει, δεν το είχε κάνει ούτε με ύφος παντογνώστη, ούτε με επιθετικότητα. Νομίζω πως όσο κι αν μπορεί να ακούγεται "τραβηγμένο", μάλλον είχε δίκιο.

Amsterdam
Απών/απούσα

Τεκμηριωμένη και λογική απάντηση!

sofron.
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Όντως, λογικό!
Πάντως είναι γεγονός ότι τελικά όσο δίκιο κι αν έχει κάποιος, παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και ο τρόπος που θα σου μιλήσει!

almak
Εικόνα almak
Απών/απούσα

Mπορεί κάποιος να μου πει τι ισχύει αυτήν την στιγμή για την μεταφορά ποδηλάτων με συρμούς ΗΣΑΠ ΜΕΤΡΟ????
Ευχαριστώ

aldro
Απών/απούσα
VAkt
Εικόνα VAkt
Απών/απούσα

aldro wrote:
http://www.podilates.gr/node/20724[/quote]

ωραία, δηλαδή μπορούμε να μπαίνουμε όποτε θέλουμε και να χρησιμοποιούμε και τα ανσανσέρ ! με τα ανσανσερ είχα θέμα με έναν υπάλληλο κάποια στιγμή.