Μετατροπη μηχανικων δισκοφρενων σε υδραυλικα.

65 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
HaCkEr
Απών/απούσα

Αναγνωστες γεια σας! Εχω ενα ideal strobe με μηχανικα δισκοφρενα, το εχω 3 χρονια και εχω κανει μεγαλες διαδρομες! Θα ηθελα να μου πει καποιος που εχει γνωσεις πανω στο θεμα μετατροπης απο μηχανικα σε υδραυλικα ποσο θα στοιχισει περιπου????

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

HaCkEr wrote:
Αναγνωστες γεια σας! Εχω ενα ideal strobe με μηχανικα δισκοφρενα, το εχω 3 χρονια και εχω κανει μεγαλες διαδρομες! Θα ηθελα να μου πει καποιος που εχει γνωσεις πανω στο θεμα μετατροπης απο μηχανικα σε υδραυλικα ποσο θα στοιχισει περιπου????

Προσωπικά δεν είμαι υπέρ των δισκόφρενων, ιδιαίτερα αν η χρήση είναι κυρίως άσφαλτο και πατημένο χώμα, χωρίς λασπουριά / κατσάβραχα και τις συναφείς extreme καταστάσεις που φυσικά απαιτούν και άλλη κατηγορία ποδηλάτου και όχι αυτό που έχεις έτσι και αλλιώς.

Κατ εμέ αν θέλεις να αποκτήσεις πολύ καλά φρένα, μειώνοντας αρκετά το βάρος του ποδηλάτου σου απο τα μάπα δισκόφρενα που έχεις, τότε φίλε μου ξέχνα τις μετατροπές και βάλε ένα καλό set v-brakes να τελειώνεις.
Επί παραδείγματι το full σετάκι vbrakes Shimano XT του 2012 κοστίζει 40€ + 10€ μεταφορικά = 50€ στην πόρτα σου και φυσικά ουδεμία σχέση έχουν με τα μηχ. δισκόφρενα που φοράς.
http://www.bike-components.de/products/info/p30089_XT-v-h-Set-V-Brake-Fe...
Φαντάσου ότι με τα ίδια χρήματα εδώ σου βάζουν τα απλά deore M590.

Aπο κεί και πέρα αν θέλεις να διαθέσεις ακόμα περισσότερα τότε Magoura rim brakes υδραυλικά, top απλά και τα παίρνεις μαζί σου και στο επόμενο σου ποδήλατο. Βέβαια πολύ ακριβά, στα 125€ με τα μεταφορικά. Για τιμές εδώ άστο καλύτερα.
http://www.bike-components.de/products/info/p25911_HS-11-v-h-Set-Felgenb...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

γυρό στα 100-150 ευρό θα κοστίσει βέβαια παίζει ρόλο και αν θέλεις χειρηστήρια για ταχύτητες δλδ άλλα 30 ευρό
αν το ποδήλατο δέχεται v-brake (δες και τα στεφάνια)
και βάλε ένα καλό ζευγάρι shimano v-brake και ένα καλό ζευγάρι τακάκια
coolstop bbb etc etc

HaCkEr
Απών/απούσα

σας ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση σας και για τις ιδεες σας...NikniS προτιμω τα δισκοφρενα απο τα vbrakes,εσυ γτ μου προτεινεις να βαλω vbrakes??? Plannet ναι,δεχεται και vbrakes αλλα οπως ειπα προτιμω υδραυλικα...τελως παντων σας ευχαριστω και παλι για την ενημερωση!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

HaCkEr wrote:
σας ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση σας και για τις ιδεες σας...NikniS προτιμω τα δισκοφρενα απο τα vbrakes,εσυ γτ μου προτεινεις να βαλω vbrakes??? Plannet ναι,δεχεται και vbrakes αλλα οπως ειπα προτιμω υδραυλικα...τελως παντων σας ευχαριστω και παλι για την ενημερωση!

no problem
εσύ θα πετάξεις λεφτά όχι εγώ

HaCkEr
Απών/απούσα

δεν θα πεταξω καθολου λεφτα φιλε!!! τα λεφτα για τα υδραυλικα θα πιασουν τοπο...δεν πανε τζαμπα...πολυ καλυτερη ασφαλεια απο μηχανικα δισκοφρενα καλα απο vbrakes δεν συγκρινεται καθολου...το καλο ειναι οτι δεν θα πας συχνα για επισκευες.. αλλαγη υγρων γινεται σε 2 χρονια και τα τακακια κρατανε περισσοτερο...μονο εξαερωση θελει...τωρα να παρω vbrakes για ποιον λογο??? για να τα αλλαζω καθε μηνα? ειναι πολυ καλη επιλογη τα υδραυλικα...ακριβα αλλα αξιζουν!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Πολλά λεφτά, πολύ βάρος, κανένα νόημα αν δεν κινείσαι σε λάσπες.

Δεν ξέρω τι vbrakes είχες, τα δικά μου XT άλλαζα τακάκια κάθε
1-2 χρόνια και συρματόσχοινα δεν άλλαξε ποτέ στη 6 χρόνια που
τα είχα.

Από εκεί και μετά δικά σου λεφτά είναι, τσάμπα θα πάνε...
Για να βάλεις υδραυλικά θες μανέτα, δίσκους και ίσως
νέες ταχύτητες αν είναι σετ οι τωρινές με τις μανέτες.
Μην πάρεις κάτι άλλο από Shimano μπας και γλυτώσεις
κανένα φράγκο από τα service.

Ntimitris
Απών/απούσα

HaCkEr wrote:
Αναγνωστες γεια σας! Εχω ενα ideal strobe με μηχανικα δισκοφρενα, το εχω 3 χρονια και εχω κανει μεγαλες διαδρομες! Θα ηθελα να μου πει καποιος που εχει γνωσεις πανω στο θεμα μετατροπης απο μηχανικα σε υδραυλικα ποσο θα στοιχισει περιπου????
τι ακριβως δεν σε καλυπτει απο τα μηαχανικα?Υποψην οπως λενε τα παιδιa τα υδραυλικα θελουν πιο συχνη συντηρηση και πιθανως απο μαστορα, ενω στα v brakes τα τακακια τα αλλαζεις και μονος σου πολυ ευκολα. Εγω λεω να πας να ρυθμισεις αυτα που εχεις τωρα να σου παρει κανα 5ευρω και να πιανουν πενα. Και εγω μηχανικα εχω 2 χρονια τωρα και θελουν οπου ναναι μια συντηρησουλα. Οταν τα παιξουν οι ζαντες μου θα βαλω v brakes με ενα ζευγαρι καλες ζαντες

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

HaCkEr wrote:
δεν θα πεταξω καθολου λεφτα φιλε!!! τα λεφτα για τα υδραυλικα θα πιασουν τοπο...δεν πανε τζαμπα...πολυ καλυτερη ασφαλεια απο μηχανικα δισκοφρενα καλα απο vbrakes δεν συγκρινεται καθολου...το καλο ειναι οτι δεν θα πας συχνα για επισκευες.. αλλαγη υγρων γινεται σε 2 χρονια και τα τακακια κρατανε περισσοτερο...μονο εξαερωση θελει...τωρα να παρω vbrakes για ποιον λογο??? για να τα αλλαζω καθε μηνα? ειναι πολυ καλη επιλογη τα υδραυλικα...ακριβα αλλα αξιζουν!

Έχεις καθόλου εικόνα για το κόστος συνήρησης των υδραυλικών?
Αυτό που λες εξαέρωση δεν είναι άλλο από τη συμπλήρωση λαδιού (αλλαγή στην ουσία) και θες 30-40 ευρώ στην καλύτερη.
Βάλε και καμιά 20αρία για τακάκια.
Αν τα χρειάζεσαι πραγματικά για λάσπες κλπ, ναι να το κάνεις και να ρίξεις και λεφτά.
Αν όχι, ξανασκέψου το.
Αν θες δλδ. Γνώμη ρώτησες και σου απαντάμε.
Εμένα πάντως που το ποδήλατο μου έχει υδραυλικά και είναι για χρήση σε πόλη και σε δρόμο, μετανιώνω την ώρα και τη στιγμή που το επέλξα, χωρίς να έχω πλήρη εικόνα.
Αφού να φανταστείς σκέφτομαι ακόμα και την αλλαγή σε καλά μηχανικά για να γλιτώσω τις εξαερώσης κλπ.
Και δυστυχώς δεν έχω καν θέσεις για v-brakes.
Αλήθεια, τι μηχανικά έχεις?

HaCkEr
Απών/απούσα

sorry ρε φιλε αλλα αυτα που μου λες για τα υδραυλικα δεν τα εχω ξανακουσει πραγματικα!!! ο φιλος μου εχει το ideal boomax με υδραυλικα δισκοφρενα και το εχει 3 χρονια!! δηλαδη σου λεω οτι το μοναδικο service Που το εχει παει ειναι μονο για τις ταχυτητες...τακακια και λαδια εχει να τα αλλαξει απο τοτε που το πηρε..και μιλαμε για καθημερινη χρηση..και οχι απλη χρηση, πολλα χιλιομετρα και 50-50 χωμα-ασφαλτο.. τα φρενα λειτουργουν λες και το πηρες τωρα! τα μηχανικα που εχω ειναι promax 160mm

HaCkEr
Απών/απούσα

το μοναδικο πραγμα που δεν με καλυπτει στα μηχανικα ειναι οτι θελει συχνη συντηρηση δηλαδη αντικατασταση στα τακακια...βεβαια ειναι αναλογα ποσο συχνα χρησιμοποιεις το ποδηλατο σου...εγω για παραδειγμα το χρησιμοποιω καθε μερα.....

Ntimitris
Απών/απούσα

HaCkEr wrote:
το μοναδικο πραγμα που δεν με καλυπτει στα μηχανικα ειναι οτι θελει συχνη συντηρηση δηλαδη αντικατασταση στα τακακια...βεβαια ειναι αναλογα ποσο συχνα χρησιμοποιεις το ποδηλατο σου...εγω για παραδειγμα το χρησιμοποιω καθε μερα.....
downhill κανεις?
και εγω καθε μερα το χρησιμοποιω η καθε δευτερη μερα και δεν εχουν παθει τιποτα τα τακακια, τα συρματα την εχουν παιξει λιγο
Δηλαδη συχνη, για πες ποσες φορες τα εχεις αλλαξει τα τακακια σε 3 χρονια?

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Καλά, δεν είπα ότι θέλουν και 2 φορές το χρόνο συντήρηση. Εξαρτάται από τη χρήση όπως λες αλλά και από το πόσο καλό μοντέλο είναι. Όσο πιο οικονομικά (Π.χ. βασική σειρά shimano) τόσο πιο συχνά.
Και όταν χρειαστεί συντήρηση, είναι ακριβή.
Πάντως συμφωνώ ότι τα promax έχουν θέμα.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εσύ έχεις ένα ποδήλατο εισαγωγικό με φθηνά δισκόφρενα,
απλά τακάκια, φθηνούς δίσκους και φθηλά ντιζοκαλώδια.
Το παράλογο θα ήταν εαν δούλευαν σωστά.

Άλλαξε ντιζοκαλώδια, βρες τακάκια της προκοπής που έτσι
κι αλλιώς θες, βρες δίσκους της προκοπής που έτσι κι
αλλιώς θες, στρώσε σωστά τους δίσκους και δες πως θα πάει.

Για τα υδραυλικά του φίλου σου σημασία έχουν τα χιλιόμετρα,
ο τρόπος οδήγησης και το βάρος. Καθημερινή χρήση, 50-50 κλπ
δεν λένε κάτι.

Ο δικός μου κολλητός στα 2.500χλμ βουνίσια με λάσπες στην
Πάρνηθα άλλαζε σίγουρα 1-2 τακάκια το χρόνο και μπορεί και
δίσκους σε Shimano XT. Μιλάμε πάντα για τα μεταλλικά
τακάκια και όχι τα απλά που τρώγονται για πλάκα.

Επίσης έχε κατά νου ότι δυνατά δισκόφρενα σε ανάρτηση της
πλάκας δεν έχουν πολύ νόημα καθώς θα λαστιχάρουν τα καλάμια.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

λοιπόν φίλε
άσε εμάς να λέμε εσύ δείχνεις να έχεις πραγματικές γνώσεις
πάρε τα magura marta Κορυφαία δισκόφρενα
203 δίσκους να σταματάνε και στις πιο δύσκολες συνθήκες
και άσε εμάς να λέμε

uhu
Απών/απούσα

Δεν μπορώ να καταλάβω την επιμονή κάποιον για τα vbrakes παντού.
Εντάξει για fitness, trekking και γενικά ATB, αλλά τώρα vbrake για mountain...
Και ακόμα χειρότερα για mountain που ήδη είχε disc brakes έστω και μηχανικά..........

Τα shimano hydraulic 446 κάνουν 54 ευρό απο το ίντερνετ κομπλέ και τα deore 596 κάνουν 84. Sorry αλλά αυτά τα λίγα χρήματα τα δίνω μόνο και μόνο για την αίσθηση της μανέτες που δίνει το νεράκι.
Τα deore LX vbrake με αντίστοιχες μανέτες κάνουν με ντίζες κτλ κανά 60άρι.

Τα 596 τα εχω και δεν εχουν καμία σχέση με vbrake, εχω και τέτοια στο road (Vbrake XT με deore μανέτες και XTR τακάκια :P).
Aν πηγαίνεις εστω και μια μέρα την βδομάδα σε νερό και μονοπάτι βγάζεις την διαφορά απο τα τακάκια που φεύγουν για πλάκα σε τέτοιες καταστάσεις.

Η δικαιολογία του βάρους (μιλάμε για γραμμάρια) σε mtb 12-16 κιλά σηκώνει πολλές μούντζες.
Απλά σε road bike το φρένο δεν χρειάζεται (τόσο...) όσο στο mtb και μερικοί επειδή οδηγούν μόνο σε δρόμο γενικεύουν τα πάντα.

Εχετε δοκιμάσει να φρενάρετε με τα vbrake στομωμένα με ξηρά φύλα και λάσπη.
Κανένα σκονισμένο κατηφορικό μονοπατάκι μέτριας δυσκολίας???
Τέλος έχετε κατέβει Πάρνηθα βρεγμένη με vbrake (ουσιαστικά είναι σα να κατεβαίνεις χωρίς φρένα) να δείς για πότε φεύγει όλο το τακάκι σε 5-10 χιλιόμετρα.

Μόνη δικαιολογία για τα vbrake τα τρελά που ζητάνε κάποιοι ποδηλατάδες για εξαέρωση των υδραυλικών.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

uhu wrote:
Δεν μπορώ να καταλάβω την επιμονή κάποιον για τα vbrakes παντού.
Εντάξει για fitness, trekking και γενικά ATB, αλλά τώρα vbrake για mountain...
Και ακόμα χειρότερα για mountain που ήδη είχε disc brakes έστω και μηχανικά..........

Τα shimano hydraulic 446 κάνουν 54 ευρό απο το ίντερνετ κομπλέ και τα deore 596 κάνουν 84. Sorry αλλά αυτά τα λίγα χρήματα τα δίνω μόνο και μόνο για την αίσθηση της μανέτες που δίνει το νεράκι.
Τα deore LX vbrake με αντίστοιχες μανέτες κάνουν με ντίζες κτλ κανά 60άρι.

Τα 596 τα εχω και δεν εχουν καμία σχέση με vbrake, εχω και τέτοια στο road (Vbrake XT με deore μανέτες και XTR τακάκια :P).
Aν πηγαίνεις εστω και μια μέρα την βδομάδα σε νερό και μονοπάτι βγάζεις την διαφορά απο τα τακάκια που φεύγουν για πλάκα σε τέτοιες καταστάσεις.

Η δικαιολογία του βάρους για mtb 12-16 κιλά σηκώνει πολλές μούντζες.
Απλά σε road bike το φρένο δεν χρειάζεται (τόσο...) όσο στο mtb και μερικοί επειδή οδηγούν μόνο σε δρόμο γενικεύουν τα πάντα.

Εχετε δοκιμάσει να φρενάρετε με τα vbrake στομωμένα με ξηρά φύλα και λάσπη.
Κανένα σκονισμένο κατηφορικό μονοπατάκι μέτριας δυσκολίας???
Τέλος έχετε κατέβει Πάρνηθα βρεγμένη με vbrake (ουσιαστικά είναι σα να κατεβαίνεις χωρίς φρένα) να δείς για πότε φεύγει όλο το τακάκι σε 5-10 χιλιόμετρα.


συμφωνώ απόλυτα
σιγά μην χρειάζεται η κούρσα φρένα
επειδή είχει εκείνα τα κολοσλικ λάστιχα που σταματάνε με την σκέψη
και πάνε με κάνα 80 χλμ/ωρα στην κατηφόρα
όχι κύριοι δεν θέλουμε φρένα στην κούρσα

για πες μου γιατί συγκρίνεις lx v-brakε με allivio δισκόφρενα
?
α ναι για να αποδείξεις πως συγκρίνοντας ανόμεια πράγματα
βγάζεις λάθος συμπεράσματα
πέραν τούτου
που να μπεις σε λάπσες με τα v-brake
βέβαια η ερώτηση μου αν μπει με το strobe σε λάσπες to ποδήλατο θα προχορήσει για να χρειαστει φρένα να σταματήσει???
καλά αν είναι κατηγόρα ίσως να τσουλίσει μέχρι το επόμενο δέντρο
:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

και κάτι ακόμα για τις τιμές
τα 596 που είναι αξιοπρεπές δισκόφρενο
κάνει 50 μπρος 50 πίσω =100 + 20 καλώδια =120
άλλα 30 δίσκοι πάμε στα 150
κάνα 20ευρό να πάει κάπου να τα περάσει πάμε στα 170
+ 30 που θέλει για χειρηστήρια
πάμε στα 200
εγώ βάζω 150
σε ποδήλατο που κάνει όλο μαζί 350 ευρό
κάτι δεν μου κολλάει καλά
v-brake shimano 20-25 ευρό μπρος πίσω
αλλά 20 ευρό για καλά γαμάτα τακάκια για νερο και λάσπη κτλ κτλ κτλ
πάμε στα 50 ευρό
σε ένα ποδήλατο που κάνει 350 ευρό
πιο λογικό μου ακούγεται

uhu
Απών/απούσα

Η κούρσα δε θέλει το ίδιο φρένο με το mtb.
Θέλει χαμηλό βάρος και για αυτό αποφεύγει την πολυπλοκότητα και τα λίγα grams παραπάνω του δισκόφρενου.
Στην μια περιπτωση πρέπει να χωθείς σε στενό μισό μέτρο max με νεροφάγωμα στη μια, στροφή και δέντρο και στην άλλη εχεις δρόμο που χωράει να στρίψει και καναδέζα. Άλλο να πέσεις απο 60 σε 45 5 φορές σε όλη σου την διαδρομή για να μπείς άλλο να πηγαίνεις με 20-30-35 και να πρέπει να φρενάρεις σε σαθρό έδαφος στα 5 - 10 χλμ κάθε 50 μέτρα...
Αμα ήθελε φρένα θα είχε και η κούρσα disc brakes και άμα πιστεύεις το αντίθετο φέρε μου φωτογραφίες με street μηχανές με vbrake ή ακόμα καλύτερα με caliper...

Τα 596 μου ήρθαν στα 84 απο rose σε ομαδική παραγγελεία και τόσο κάνουν και τώρα.
Δίσκους δεν άλλαξα και άφησα τους 160άριδες που προϋπήρχαν σε μένα και προυπάρχουν και στο bike του φίλου παραπάνω...
Πίστεψε με σε αίσθηση προοδευτικότητα και σε ποιότητα φρεναρίσματος δεν υπάρχει σύγκριση.

Ntimitris
Απών/απούσα

uhu wrote:
Η κούρσα δε θέλει το ίδιο φρένο με το mtb.
Θέλει χαμηλό βάρος και για αυτό αποφεύγει την πολυπλοκότητα και τα λίγα grams παραπάνω του δισκόφρενου.
Στην μια περιπτωση πρέπει να χωθείς σε στενό μισό μέτρο με νεροφάγωμα, στροφή και δέντρο και στην άλλη εχεις δρόμο που χωράει να στρίψει και καναδέζα. Άλλο να πέσεις απο 60 σε 45 5 φορές σε όλη σου την διαδρομή για να μπείς άλλο να πηγαίνεις με 20-30-35 και να πρέπει να φρενάρεις σε σαθρό έδαφος στα 5 - 10 χλμ κάθε 50 μέτρα...
Αμα ήθελε φρένα θα είχε και η κούρσα disc brakes και άμα πιστεύεις το αντίθετο φέρε μου φωτογραφίες με street μηχανές με vbrake ή ακόμα καλύτερα με caliper...
αποτυχημενο το παραδειγμα των μηχανων, αλλα κιλα, αλλες ταχυτητες κτλ.
Γιατι δεν απαντας στο θεμα ομως?
350 το ποδηλατο ολο 150-200 τα φρενα που προτεινεις
μηπως θα ηταν καλυτερα να παει να ρυθμισει και να αλλαξει μεταλικα τακακια σε αυτα που εχει τωρα, και να ξεχασει υδραυλικα ντισκ μπρεικες και περιτες αγορες οταν μαλιστα εχει ενα ποδηλατο που δεν ανταπεξερχεται στις καταστασεις που απαιτουν υδραυλικα?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Η κουβέντα είναι ξεκάθαρη και αφορά χρήση δισκόφρενων
στην άσφαλτο. Αν ο φίλος μπαίνει με το strobe σε λασπουριές
και μονοπάτια τότε έχει άλλα θέματα να λύσει.

uhu
Απών/απούσα

Ανταπαντώ. 54 ευρό τα non series shimano ή 84 ευρό τα deore + μεταφορικά.
Ακόμα και μάπα να ναι (που τα 596 δεν είναι μάπα), ακόμα και σε άσφλατο μόνο να το πάει τα χρήματα θα πιάσουν τόπο απο την αίσθηση στην μανέτα που θα πάρει και μόνο...

Ntimitris
Απών/απούσα

uhu wrote:
Ανταπαντώ. 54 ευρό τα non series shimano ή 84 ευρό τα deore + μεταφορικά.
Ακόμα και μάπα να ναι (που τα 596 δεν είναι μάπα), ακόμα και σε άσφλατο μόνο να το πάει τα χρήματα θα πιάσουν τόπο απο την αίσθηση στην μανέτα που θα πάρει και μόνο...
Από την πόρτα σου περνώ και τηγανίζεις ψάρια...μου πετάς έναν κεφτέ...
Ευχαριστώ δεν καπνίζω...!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

uhu wrote:
Η κούρσα δε θέλει το ίδιο φρένο με το mtb.
Θέλει χαμηλό βάρος και για αυτό αποφεύγει την πολυπλοκότητα και τα λίγα grams παραπάνω του δισκόφρενου.
Στην μια περιπτωση πρέπει να χωθείς σε στενό μισό μέτρο max με νεροφάγωμα στη μια, στροφή και δέντρο και στην άλλη εχεις δρόμο που χωράει να στρίψει και καναδέζα. Άλλο να πέσεις απο 60 σε 45 5 φορές σε όλη σου την διαδρομή για να μπείς άλλο να πηγαίνεις με 20-30-35 και να πρέπει να φρενάρεις σε σαθρό έδαφος στα 5 - 10 χλμ κάθε 50 μέτρα...
Αμα ήθελε φρένα θα είχε και η κούρσα disc brakes και άμα πιστεύεις το αντίθετο φέρε μου φωτογραφίες με street μηχανές με vbrake ή ακόμα καλύτερα με caliper...

Τα 596 μου ήρθαν στα 84 απο rose σε ομαδική παραγγελεία και τόσο κάνουν και τώρα.
Δίσκους δεν άλλαξα και άφησα τους 160άριδες που προϋπήρχαν σε μένα και προυπάρχουν και στο bike του φίλου παραπάνω...
Πίστεψε με σε αίσθηση προοδευτικότητα και σε ποιότητα φρεναρίσματος δεν υπάρχει σύγκριση.


μα υπάρχουν δισκόφρενα σε κούρσες
όσο αφορά την τιμή είδα στο chain τώρα αν εσύ τα πέτυχες κάπου σε προσφορά ή ότιδήποτε άλλο δεν με νοιάζει
σημασία έχει πόσο τα βρίσκει κάποιος στην αγορά
ακόμα και στην τιμή που λες δεν βάζεις δίσκους που είναι κόστος
δεν βάζεις και κανονικά μεταφορίκα μιας και μιλάμε για αγορά εξοτερικού !!!!
Ενδιαφερόν το πως βγάζεις την τιμή (να μην πω για περαστικά)
το όσο αφορά το αν θέλουν άλλαγμα οι δίσκοι
δίχνει το πόσο ξέρεις από δισκόφρενα
και πρόσεξε δεν λέω ότι δεν είναι καλά φρένα τα δισκόφρενα
αλλά είναι καλά όταν ακολουθεί το ποδήλατο
π.χ. στην διαδρομή που περιγράφεις
ακόμα και xtr να είχε το strobe θα καρφονόσουν σε ένα δέντρο εκτός αν πήγενες πιο αργά οπότε είτε έχεις δισκόφρενα είτε v-brake είναι μία η άλλη

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

άσχετο για βάλε λίγο λινκ από το κατάστημα που λες ότι τα πήρες

uhu
Απών/απούσα

Τα φρένα μου πήγαν 84 + 3 ευρό ακριβώς.
3 βάλαμε την παραγγελία 9 ευρό τα μεταφορικά. 84 ευρό έκαναν όσο κάνουν και τώρα.
Για το θέμα της τοποθέτησης αμα ήμουν γκόμενα θα πλήρωνα αλλά ο θεός με εκανε άντρα και μου αρέσει να χρησιμοποιώ τα χέρια μου.
Για το θέμα του αν καρφώνεσαι ή όχι θα σου πω το εξής.
Στο επίπεδο που κάνω mountain (την πλάκα μου) κοιτάω απλά να πηγαίνω γρήγορα να ανεβάζω την αδρεναλίνη μου και να το ευχαριστιέμαι οσο μπορώ, οπως και τα περισσότερα παλικάρια που βλέπω στα μονοπάτια που πάω.
Είτε εχουν fs είτε έχουν hardtail είτε εχουν ideal (που τόσο ποταπό μοιάζει σε σένα) είτε santa cruz.
Πίστεψε με σε αυτό το επίπεδο πρώτος βγαίνει απο το μονοπάτι, πρώτος κάνει το dropάκι και το άλματάκι αυτός που εχει την μεγαλύτερη @@=== παρά αυτός που εχει την μεγαλύτερη διαδρομή στην ανάρτηση.

Εδω το link

http://www.roseversand.com/products/bike-parts/brakes/mtbatb-brakes/disc...

HaCkEr
Απών/απούσα

κανω και downhill... τα συρματα τα εχω αλλαξει μονο μια φορα..τα τακακια μεσα σε 3 χρονια τα εχω αλλαξει 5 φορες!!!!

uhu
Απών/απούσα

Κρίμα. πας χαμένος.
Πάρε ρε φίλε κανά σωστό δισκόφρενο να βρεις την υγειά σου και να γουστάρεις...

HaCkEr
Απών/απούσα

φιλε plannet τα ξερω τα "magura marta" αλλα ειναι για πολυ extreme καταστασεις....εχω βρει κατι καλα....

Ntimitris
Απών/απούσα

HaCkEr wrote:
κανω και downhill... τα συρματα τα εχω αλλαξει μονο μια φορα..τα τακακια μεσα σε 3 χρονια τα εχω αλλαξει 5 φορες!!!!
Θελω πολυ να δω τι εννοεις downhill με το strobe εκτος αν εισαι τετοιος τυπος που σε τεχνικη σκιζει http://www.youtube.com/watch?v=caNudRMP3Aw
Οσο για τα τακακια δες μηπως αν αλλαξεις σε κατι πιο σκληρο σε βοηθησει

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

uhu wrote:
Τα φρένα μου πήγαν 84 + 3 ευρό ακριβώς.
3 βάλαμε την παραγγελία 9 ευρό τα μεταφορικά. 84 ευρό έκαναν όσο κάνουν και τώρα.
Για το θέμα της τοποθέτησης αμα ήμουν γκόμενα θα πλήρωνα αλλά ο θεός με εκανε άντρα και μου αρέσει να χρησιμοποιώ τα χέρια μου.
Για το θέμα του αν καρφώνεσαι ή όχι θα σου πω το εξής.
Στο επίπεδο που κάνω mountain (την πλάκα μου) κοιτάω απλά να πηγαίνω γρήγορα να ανεβάζω την αδρεναλίνη μου και να το ευχαριστιέμαι οσο μπορώ, οπως και τα περισσότερα παλικάρια που βλέπω στα μονοπάτια που πάω.
Είτε εχουν fs είτε έχουν hardtail είτε εχουν ideal (που τόσο ποταπό μοιάζει σε σένα) είτε santa cruz.
Πίστεψε με σε αυτό το επίπεδο πρώτος βγαίνει απο το μονοπάτι, πρώτος κάνει το dropάκι και το άλματάκι αυτός που εχει την μεγαλύτερη @@=== παρά αυτός που εχει την μεγαλύτερη διαδρομή στην ανάρτηση.

Εδω το link

http://www.roseversand.com/products/bike-parts/brakes/mtbatb-brakes/disc...
με κούρασες
σου δίνω δίκιο

contact