Ρόμπα μας έκανες

30 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
cdouvis
Απών/απούσα
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
vec
Απών/απούσα

και μη στεναχωριέσαι. Δεν νομίζω πως έχει ο οποιοσδήποτε την ανάγκη να ταυτιστεί μαζί του, μόνο και μόνο επειδή καβαλάει και αυτός ποδήλατο.

Βέβαια, όπως πάει το πράγμα, οι αστικοί οδηγοί ποδηλάτων θα αποκτήσουμε κοινό παρονομαστή το ότι είμαστε μαλ***ες. Όπως οι ταρίφες ένα πράγμα, άσχετα αν υπάρχουν και καλοί από αυτούς.

Zion
Εικόνα Zion
Απών/απούσα

να διανύσεις 15 χιλιόμετρα με το ποδήλατο πάρε το μετρό χωρίς ποδήλατο

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Zion wrote:
αν δεν μπορείς..
να διανύσεις 15 χιλιόμετρα με το ποδήλατο πάρε το μετρό χωρίς ποδήλατο

εχμ... το καταλαβαίνεις ότι είσαι λάθος.... ε?
Ποιά 15χλμ?
- καθημερινά 15 χλμ (+15) πάνε-έλα από και προς την δουλειά μου?
- 15 χλμ αφού έχω κάνει 120 πριν σε αγωνιστικούς ρυθμούς?
- 15 χλμ ανηφόρα που δεν είμαι κατάλληλα προετοιμασμένος να ανέβω?
- 15 χλμ σε Ε.Ο.?

Προσωπικά μετακινούμε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ με ποδήλατο, αλλά θεωρώ ότι 15+15χλμ για καθημερινό αστικό πάνε-έλα στη δουλειά είναι ΠΟΛΛΑ.

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Zion wrote:
αν δεν μπορείς..
να διανύσεις 15 χιλιόμετρα με το ποδήλατο πάρε το μετρό χωρίς ποδήλατο

εχμ... το καταλαβαίνεις ότι είσαι λάθος.... ε?
Ποιά 15χλμ?
- καθημερινά 15 χλμ (+15) πάνε-έλα από και προς την δουλειά μου?
- 15 χλμ αφού έχω κάνει 120 πριν σε αγωνιστικούς ρυθμούς?
- 15 χλμ ανηφόρα που δεν είμαι κατάλληλα προετοιμασμένος να ανέβω?
- 15 χλμ σε Ε.Ο.?

Προσωπικά μετακινούμε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ με ποδήλατο, αλλά θεωρώ ότι 15+15χλμ για καθημερινό αστικό πάνε-έλα στη δουλειά είναι ΠΟΛΛΑ.

To τελευταίο εξάμηνο κάνω καθημερινά 26 χλμ (13+13) πάνε - έλα στην δουλειά και ΔΕΝ είναι διόλου πολλά!!
Συμφωνώ με τον παραπάνω φίλο. Αν κάποιος δεν μπορεί να κάνει τουλάχιστον 10-15 χλμ x 2 για την δουλειά, πέρνει απευθείας ΜΜΜ.

Zion
Εικόνα Zion
Απών/απούσα

το είπα γιατί κάνω το παλληνη-κέντρο καθημερινά.το χειμώνα που πέρασε έκοψα να παιρνω το μετρό στο γύρνα γιατί 3 στις 5 φορές ένιωθα χαζός λόγω κατι τέτοιων τυπων οπως ο συγκεκριμένος του θέματος.
πάντως η αλήθεια είναι πως είμαι λάθος...βιάστηκα

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

"ρόμπα μας έκανες"

O τιτλος τα λεει ολα

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Zion wrote:
.....
πάντως η αλήθεια είναι πως είμαι λάθος...βιάστηκα

δεν είσαι λάθος επειδή βιάστηκες.
Είσαι λάθος γιατί γενικεύεις και κρίνεις με βάση τον εαυτό σου.
Από όσα βλέπεις σε εκείνα τα 15+15χλμ που κάνεις καθημερινά, πόσοι άλλοι Έλληνες αστικοί καθημερινοί ποδηλάτες νομίζεις ότι "το 'χουν"?

Πάντως και εγώ νομίζω ότι όποιος κάνει τα 50χλμ με ΜΩΤ κάτω από 33 είναι αδερφή.
ουπς... βιάστηκα. Εννοούσα: αδερφός του Captain Slow.

Zion
Εικόνα Zion
Απών/απούσα

ντάξει δεν βιάστηκα...ας συμφωνήσουμε με το άρθρο τουλαχιστον ε? και οτι μας κανει ρόμπα?
πάντως βαθειά μέσα σου ξέρεις οτι 15+15 ειναι εφικτό..απ όλους όσους αποκαλούνται άστικοι ποδηλατες

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Δεν στραβώνω [...ειδικά μετά από κάτι που μου έγραψε κάπου ο Ntimitri]

Έχεις δίκιο σε αυτό το τελευταίο:
Κανονικά θα έπρεπε όντως να είναι εφικτό αυτό το 15+15χλμ.

Αλλά όπως και εσύ βλέπεις και εγώ καθημερινά, το 99,9% προτιμάει να πάρει ΙΧ και να ξηλωθεί σε βενζίνες κλπ κλπ και να φάει 3/4 της ώρας μέσα στη βενζινοκουράδα, παρά να κάνει 3-4 χλμ με ποδηλατο, με τα πόδια, με τα χέρια, με πατίνι....

Κάποιοι τουλάχιστον κάνουν δειλά -δειλά τα πρώτα βήματα και χρησιμοποιούν και ΜΜΜ. Ας μην τους κράζουμε από εδω μέσα. Κρίμα είναι
Ενθάρρυνση θέλουν (θέλουμε) όλοι τους (μας).

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

@RockaRolla αν κάποιος "δεν το έχει" να κάνει έστω 20 χλμ (10+10) καθημερινής αστικής μετακίνησης πάει και αγοράζει σπαστό για να μπορεί να το συνδυάζει με ΜΜΜ.
Δεν πάει να αγοράσει κούρσα, ούτε single, ούτε fixed, ούτε fitness για να το βάζει ξάπλα στο Μετρό...
Όσο αφορά τα χλμ α.ω που αναφέρεις βγαίνουν εύκολα με το κατάλληλο bike και σε ανοικτό δρόμο. Δεν πιστεύω να αναφέρεσαι στο κέντρο της Αθήνας.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Εχθές ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ έτυχε να δω δύο περιπτώσεις που τις σχολίασα αρνητικά στο μυαλό μου - από μέσα μου.
Μετά αναθεώρησα.

Η πρώτη ήταν ένας ΝΕΑΡΟΣ (fit και μια χαρά σε όλα του) που περίμενε κάπου στην Β. Αμαλίας, σταματημένος σε φανάρι. Καβαλούσε σπαστό ηλεκτρήλατο.
Δεν γράφω πως το χαρακτήρισα στο μυαλό μου, θα λογοκριθεί....

Μετά, στον πεζόδρομο της Μακρυγιάννη (έξω από το μουσείο Ακρόπολης) είδα έναν λίγο πιο μεγάλο κύριο (κάπου στα 45) που "ανέβαινε" καβαλώντας πάλι ηλεκτρήλατο. Με το που άρχισε η ελάχιστη ιδέα της "ανηφόρας"... (ναι καλά, ανηφόρα.... τι να λέμε) τσουπ το χέρι στο ηλεκτρόγκαζο. Μην κάνει λίγο πετάλι παραπάνω....και κουραστεί.

Στη συνέχεια όμως είδα ένα σωρό ΙΧ εγκλωβισμένα πίσω από έναν ταρίφα που είχε κλήσει την οδό Βείκου, μέσα στη μέση του δρόμου σταματημένος, ψιλή κουβεντούλα με παρκαρισμένο άλλο ταρίφα. Κόρνες απο πίσω, φωνές. Το αυτί τους δεν ίδρωνε. Ξανά μανά κόρνες, ήρθε και το τρόλευ, πάλι φωνές.

Δύο ποδηλάτες που είμασταν στη φάση, απλά περάσαμε άνετα από δίπλα (λίγο στριμωχτά) και φύγαμε. Γέλια από μας, έξαλλοι οι πίσω.
Το θέμα είναι να μετακινήσαι ανεξάρτητα, με άνεση και με χαμόγελο χωρίς να σπάζεσαι και να σιχτιρίζεις κάθε 3ο τετράγωνο και κάθε 2ο φανάρι.
... είτε πας ποδηλατικώς all the way, είτε με παράλληλη χρήση ΜΜΜ, είτε με τα πόδια ή δεν ξέρω γω πως αλλιώς.

Ξεκαθαρίζω ότι ΠΡΟΦΑΝΩΣ ο τύπος με το ποδήλατα ανάσκελα στο Μετρό είναι καρα-foul.
Αλλά δεν μπορύν όλοι να έχουν 2-3 ποδήλατα και σπαστό και έτσι και γιουβέτσι. Απλώς ακολουθούμε τους (λογικούς) κανονισμούς. Ειδικά όταν είμαστε "φιλοξενούμενοι" σε μέσο που προορίζεται καθαρά για πεζούς.

over and out.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Τις προάλλες, μπήκε ένας τύπος καβάλα στο ποδήλατο κατευθείαν απο την αποβάθρα μέσα στο μετρό... Μια άλλη έβαλε το ποδήλατο της από μεσαία πόρτα, λερώνοντας και ζουλώντας τους πάντες, συγχυσμένη κιόλας επειδή κάποια άλλη ποδηλάτισσα πιο πίσω της έκανε ευγενική παρατήρηση, άλλη τσίριζε οτι κακώς δεν την αφήνει να πάρει το ποδήλατό της μαζί με άλλους 3 στο μπροστινό βαγόνι... (μια φορά μπήκα στο μετρό -πεζή- και είδα αυτά... δεν τολμώ να σκεφτώ τι βλέπουν οι καθημερινοί επιβάτες)..
Απλώς ξέρω οτι αν τελικά ξανααπαγορέψουν την μεταφορά ποδηλάτων στο μετρό και τον ΗΣΑΠ, δεν θα μπορέσουμε με τίποτα να τους πείσουμε να αλλάξουν γνώμη και οτι οι ποδηλάτες σέβονται τους συρμούς και τους επιβάτες...

frigo
Απών/απούσα

Αν θελουμε να αποφυγουμε την απαγορευση μια λυση βλεπω:
Προστιμο για ποδηλατα που ειναι σε οποιοδηποτε βαγονι πλην
αυτων που εχουν οριστει γι΄αυτο το σκοπο.

Podhlaths
Απών/απούσα

Δεν αμφιβάλλω ότι θα υπάρχουν και ποδηλάτες που
δε σέβονται τους κανονισμούς του μετρό. Προσωπικά
δεν έχει τύχει να δω κάτι περίεργο πιθανόν επειδή
το χρησιμοποιώ σπάνια.

Όμως θέλω να κάνω δύο παρατηρήσεις σχετικά με την
εικόνα στην οποία στηρίζεται το άρθρο.
Πρώτον στο συρμό του μετρό δεν είδα ούτε μία δια-
φήμιση πράγμα πολύ περίεργο για ελληνικό μετρό.
Δεύτερον η ρόδα του ποδηλάτου που δείχνει η φωτο-
γραφία φαίνεται να είναι καλυμμένη με κάτι σαν
θήκη-κουκούλα.

nikkos
Εικόνα nikkos
Απών/απούσα

ρε αν ο άνθρωπος είναι ηλίθιος από κούνια, τι διαφορά έχει τι οδηγεί? και να μην οδηγεί, τη μαλακία θα την κάνει και πεζός

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Όταν κάτι γίνεται για τα μάτια του κόσμου τότε
τα προβλήματα είναι αναμενόμενα. Η μαλακία και
το καφριλίκι των ποδηλατών είναι ένα θέμα το
οποίο δύσκολα αλλάζει καθώς ο κάφρος θα είναι
παντού κάφρος.

Η ακαταλληλότητα των συρμών και η εντελως λάθος
λογική του Μετρό στο όλο θέμα είναι άλλο θέμα το
οποίο έπρεπε να ληφθεί υπόψιν όταν αποφάσιζαν την
απεριόριστη χρήση του Μετρό από ποδηλάτες.

Το πρόβλημα είναι η προχειρότητα με την οποία
σχεδίασε το Μετρό την όλη κατάσταση. Όταν τα
βαγονια είναι ακατάλληλα ακόμα και για μεταφορά
αποσκευών, τι περίμεναν να συμβεί με τα ποδή-
λατα;

Το συμπέρασμα για εμένα είναι ότι εξακολουθούν
να βλέπουν το ποδήλατο σαν "παιχνίδι" που θα
το μεταφέρει κάποιος κάποτε ένα ΣΚ πρωΐ και
άμα. Διαφορετικά είτε θα επέτρεπαν μόνο σπαστά
τις καθημερινές και τα υπόλοιπα το ΣΚ, είτε θα
έλεγαν ότι τα βαγόνια δεν την παλεύουν ούτε με
αποσκευές πόσο μάλλον με ποδήλατα.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

......και μάλιστα λίγο ξεκούμπωτη ώστε να φαίνεται το σκισμένο σουτιέν.

Είτε μπορεί ένας ποδηλάτης να κάνει 15 χιλ. είτε δεν μπορεί, το να βάζεις το ποδήλατό σου κατ΄αυτόν τον τρόπο στο μέσο του βαγονιού είναι καγκουριά περιωπής και ότι και αν πει κανείς θα έχει δίκιο.
Είμαι σίγουρος ότι ο συγκεκριμένος ποδηλάτης (που σίγουρα δεν εκφράζει την πλειονότητα των ποδηλατών) το καταλαβαίνει αυτό και αν διαβάζει το συγκεκριμένο ποστ θα κατανοήσει ότι ο σεβασμός και η συμμόρφωση προς τους κανόνες που είναι λογικοί - και στη συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω ότι είναι - μας κάνει να ξεχωρίζουμε από κατώτερες μορφές ζωής όπως είναι οι πολιτικοί που μας κυβερνούν.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Podhlaths wrote:
Δεύτερον η ρόδα του ποδηλάτου που δείχνει η φωτο-
γραφία φαίνεται να είναι καλυμμένη με κάτι σαν
θήκη-κουκούλα.
Δε βλέπω κουκούλα στη ρόδα, αλλά κουκούλα στην κοπέλα αριστερά. Ή έχει κάνει κουρτίνα τα μαλλιά της. Και ο καθιστός άντρας πίσω της φοράει χειρουργική μάσκα.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Eaglos wrote:

Η ακαταλληλότητα των συρμών και η εντελως λάθος
λογική του Μετρό στο όλο θέμα είναι άλλο θέμα το
οποίο έπρεπε να ληφθεί υπόψιν όταν αποφάσιζαν την
απεριόριστη χρήση του Μετρό από ποδηλάτες.

Το πρόβλημα είναι η προχειρότητα με την οποία
σχεδίασε το Μετρό την όλη κατάσταση. Όταν τα
βαγονια είναι ακατάλληλα ακόμα και για μεταφορά
αποσκευών, τι περίμεναν να συμβεί με τα ποδή-
λατα;


Μερικές ιστορικές σημειώσεις:
Τα βαγόνια ΔΕΝ σχεδιάστηκαν ποτέ για μεταφορά ποδηλάτων - όταν μάλιστα είχαμε πάει στους υπεύθυνους του μετρό ΠΡΙΝ ακόμα αρχίσουν να το φτιάχνουν και πριν καν παραγγείλουν του συρμούς (προηγούμενο αιώνα), για να τους ρωτήσουμε τι θα κάνουν με το θέμα της μεταφοράς των ποδηλάτων και να τους υποδείξουμε τις λύσεις των άλλων μετρό του κόσμου, εκείνοι αδιαφόρησαν με βλέμμα που έβλεπε εξωγήινους... Τότε τα ποδήλατα ήταν ελάχιστα στους δρόμους αλλα ο μεν ΗΣΑΠ επέτρεπε την μεταφορά των ποδηλάτων η δε αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου θα ερχόταν αργά ή γρήγορα.
Οταν λοιπόν ετοιμάστηκε το μετρό, η απαγόρευση ήταν αναμενόμενη και αυτονόητη. Με τους δε Ολυμπιακούς το 2004, απαγορεύτηκε η μεταφορά ποδηλάτων ΚΑΙ στον ΗΣΑΠ...
Απο εκεί και πέρα η ιστορία είναι γνωστή: σειρά ποδηλατοπορειών με αίτημα να μπουν τα ποδήλατα στο μετρό και ΗΣΑΠ, άπειρες συναντήσεις και υποσχέσεις από τους εκάστοτε υπεύθυνους και μη, ώσπου κάποτε αρχικά μονο τις ώρες αιχμής και αργότερα με κάποιους περιορισμούς αλλά όλη την ημέρα, επιτράπηκε η είσοδος των ποδηλάτων στους συρμούς... Κανείς δεν θα περίμενε οτι αρκετοί ποδηλάτες δεν είναι ικανοί να σεβαστούν τους άλλους επιβάτες των ΜΜΜ, ούτε οτι θα αυξανόταν τόσο πολύ η ανάγκη (;) της συνδυασμένης μετακίνησης...

και εικονογράφηση:
metro
http://www.podilates.gr/files/images/katatrexete.jpg
metro
http://www.podilates.gr/files/images/thumb-afisa_606_outlines.jpg
metro
http://www.podilates.gr/files/MetroFlyer.jpg
και για περαιτέρω μελέτη: αφίσες από ΠΟΔΗΛΑΤισσες

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Έχω παρακολουθήσει το μεγαλύτερο μέρος της
όλης ιστορίας παρόλο που δεν με ενδιαφέρει
η χρήση Μετρό με το ποδήλατο. Ξέρω ότι το
έχετε τρέξει πάρα πολύ το θέμα και μπράβο
σας :)

Προσωπικά δεν περίμενα να δεχθούν τη μετα-
φορά μη σπαστών τις καθημερινές για τους
λόγους έγραψα πιο πάνω. Το ότι δέχθηκαν
απλά επιβεβαιώνει το πόσο επιφανειακά
και μαρκετίστικά σκέφτονται και πόσο
δεν τους ενδιαφέρει η εξυπηρέστηση
του κόσμου.

Πάντως, βάζω στοίχημα ότι και τα βαγόνια
το πολύπαθου Μετρό στη Θεσσαλονίκη θα
ειναι το ίδιο ακατάλληλα για μεταφορά
ογκωδών αντικειμένων παρά την εμπειρία
που έχουν από την Αθήνα.

Τέλος, οι ποδηλάτες δεν είναι κάποια αγνή
και ευγενική φυλη. Είναι ο μαλάκας γεί-
τονας που φωνάζει, ο κάφρος που πετάει τα
σκουπίδια από το μπαλκόνι, η αγενέστατη
που σπρώχνει, ο κάγκουρας με το παπί που
ξυπνά όλους τους συναγερμούς όταν περνά.
Το παράλογο θα ήταν να σεβόντουσαν τον
κόσμο και όχι το αντίθετο.

Αν δεν πίστευαν στην ανάγκη συνδιασμένης
μετακίνησης τότε δεν υπήρχε λόγος να επι-
τρέψουν τα ποδήλατα. Μου αρέσει που και
καλά είχαμε και δοκιμαστική περίοδό όπου
βγήκαν συμπεράσματα και όλα ήσαν ρόδινα
και ωραία...

Όπως και να 'χει είναι μια προβληματική
κατάσταση που ξεκίνησε με ευθύνη του
Μετρό. Όλα τα υπόλοιπα είναι τα αναμε-
νόμενα παρατράγουδα της ανθρώπινης
συμπεριφοράς.

Η λύση δεν μπορεί να δωθεί μόνο το Μετρό.
Φτιάξε σωστά τα επίγεια ΜΜΜ, δώσε αντικί-
νητρα για τη χρήση ΙΧ και όλα θα βρουν το
δρόμο τους χωρίς να γίνεται σαρδελοποίηση
σε ένα τόσα δα συρμό.

Podhlaths
Απών/απούσα

Filopodaros wrote:
Podhlaths wrote:
Δεύτερον η ρόδα του ποδηλάτου που δείχνει η φωτο-
γραφία φαίνεται να είναι καλυμμένη με κάτι σαν
θήκη-κουκούλα.
Δε βλέπω κουκούλα στη ρόδα, αλλά κουκούλα στην κοπέλα αριστερά. Ή έχει κάνει κουρτίνα τα μαλλιά της. Και ο καθιστός άντρας πίσω της φοράει χειρουργική μάσκα.

Για την κοπέλα πέφτω και παίρνω, δεν την είχα προσέξει καθόλου.
Όμως εξακολουθώ να πιστεύω ότι το λάστιχο φαίνεται αρκετά τσαλακωμένο.

steliosp
Εικόνα steliosp
Απών/απούσα

Η κοπέλα είναι προφίλ και την υποψία προσώπου που θα φαινόταν την κρύβει το κάγκελο, επίσης στη μούρη του τύπου δεν είναι μάσκα αλλά η αλουμινένια ένωση από το ρέλι. Καραβρομάει Ελλάδα η φωτό.

stiv1
Απών/απούσα

Ωραια θα ηταν να μας ειχαν βαλει ακομη ενα βαγονι μικρο ωστε να μην δημιουργουμε προβλημα σε κανεναν..

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Ωραία θα ήταν και μια σίγουρη λύση (παλαιότερα στον ΗΣΑΠ υπήρχε τέτοιο βαγόνι, λένε οι πιο παλιοί) αλλά οι υπεύθυνοι λένε οτι δεν χωράει άλλο βαγόνι στις αποβάθρες και οτι οι συρμοί είναι ήδη πολυ γεμάτοι και δεν μπορούν να αφαιρέσουν χώρο από επιβάτες και να μπουν ποδήλατα και αποσκευές. Η λύση φυσικά θα ήταν αν εκαναν πιο συχνά τα δρομολόγια για να υπάρχει χώρος για όλους (τώρα για λόγους οικονομίας τα δρομολόγια αραιώνουν όταν δεν είναι ώρες αιχμής, με αποτέλεσμα να είναι πάντα γεμάτα). Αυτή η λύση όμως έχει συζητηθεί και απορριφθεί...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Οι συρμοί δεν φτάνουν γενικότερα (ώρες αιχμής ή μη) διότι
δεν υπάρχει αξιόπιστο εναλλακτικό ΜΜΜ για να φτάσεις στον
προορισμό σου. Επομένως όσο περνά ο καιρός και απλώνεται
το Μετρό, τόσο θα πήζουν τα βαγόνια και στο τέλος να μας
σπρώχνουν οι υπάλληλοι όπως στην Ιαπωνία.

Καλύτερα θα ήταν αντί για Μετρό να είχαν μεγάλες κυλιόμενες
όπως στα αεροδρόμια και απλά να ανεβαίναμε όλοι επάνω και
να μας πήγαινε ευθεία :)

Για επιπλέον βαγόνι όντως δεν χωρά. Για να αφαιρούσαν 1-2
σειρές καθισμάτων γίνεται αλλά και πάλι η σαρδελοποίηση
είναι αναπόφεκτη όσο το Μετρό αποτελεί τη μόνη αξιόπιστη
λύση για μετακίνηση...

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Οι συρμοί δεν φτάνουν γενικότερα (ώρες αιχμής ή μη) διότι
δεν υπάρχει αξιόπιστο εναλλακτικό ΜΜΜ για να φτάσεις στον
προορισμό σου. Επομένως όσο περνά ο καιρός και απλώνεται
το Μετρό, τόσο θα πήζουν τα βαγόνια και στο τέλος να μας
σπρώχνουν οι υπάλληλοι όπως στην Ιαπωνία.

Καλύτερα θα ήταν αντί για Μετρό να είχαν μεγάλες κυλιόμενες
όπως στα αεροδρόμια και απλά να ανεβαίναμε όλοι επάνω και
να μας πήγαινε ευθεία :)

Για επιπλέον βαγόνι όντως δεν χωρά. Για να αφαιρούσαν 1-2
σειρές καθισμάτων γίνεται αλλά και πάλι η σαρδελοποίηση
είναι αναπόφεκτη όσο το Μετρό αποτελεί τη μόνη αξιόπιστη
λύση για μετακίνηση...

Απ΄τη στιγμή που κατάργησαν τη δυνατότητα του εμπρός βαγονιού έχει προκύψει πρόβλημα. Η εμπειρία μου είναι απ’ τον ΗΣΑΠ κι όχι απ’ το μετρό, όταν έκανα τα μπάνια τα λίγα που έκανα, μ’ έπιανε το μεσημέρι κι επειδή κάτι η αναιμία, κάτι που είχα γανιάσει απ’ τη ζέστη, χρησιμοποίησα τον ΗΣΑΠ στο γυρισμό. Μέτρησα κι επτά ποδήλατα κάποια στιγμή, όπου μου φώναξαν να μπω (ενώ προηγούμενα είχα είδη αφήσει ένα τραίνο, με δύο ποδήλατα μέσα) κι ότι θα κατέβαιναν, όπερ κι εγένετο, στο Μοναστηράκι. Ένας ήταν καταμεσίς στο προτελευταίο βαγόνι. Άλλη φορά μια κοπέλα περίμενε στο κεντρικό βαγόνι άνετη. Την πληροφόρησα σχετικά και μου είπε “α, ναι; δεν το ήξερα!”.

Βγάλτε συμπεράσματα.

Όσον αφορά την εικόνα του άρθρου, πότε πρόκανε ο αθεόφοβος και το έστησε στη σέλα; Και φαντάζεστε το ξέστημά του στο σταθμό εξόδου του;

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Πώς πάμε απ' τον ποδηλάτη που έβαλε το ποδήλατο του ανάποδα στο μετρό στο οτι δεν έπρεπε να είχαν επιτραπεί τα ποδήλατα στο μετρό;

Στη φωτογραφία δεν βλέπω να μην χωράει ποδήλατα στο μετρό. Μια χαρά χωράει. Ο ποδηλάτης ήταν αγενής, αλλά μέχρι εκεί. Ο παραπέρα καλοντυμένος κύριος που πάρκαρε στη διάβαση πεζών πριν κατεβεί στο μετρό είναι καλύτερος δηλαδή; Ναι, εσένα λέω κύριε που κοιτάς ένοχα με την άκρη του ματιού σου. Εσύ είσαι υπεράνω του ποδηλάτη; Σκέφτεσαι πως δεν έπρεπε να είχανε με κανένα τρόπο επιτρέψει τα ποδήλατα στο μετρό για να μην λερωθεί το σιδερωμένο σου παντελόνι; Τους πεζούς που πιτσίλισες χθες με τ' αμάξι σου στη βροχή τους σκέφτηκες; Ή τους πεζούς που αναγκάζεις να παρακάμπτουν τ' αμάξι σου στη διάβαση πεζών; Κι εσύ κοπέλα μου που κρύβεσαι πίσω απ' τα μαλλιά σου, διαμαρτυρήθηκες εύλογα για τον ποδηλάτη που αλλάζει λάστιχο στο μετρό. Για τ' αμάξι που σε έκοψε στο πεζοδρόμιο διαμαρτυρήθηκες; Η εσύ κυρία μου που κοιτάς απ' την άλλη μεριά και σκέφτεσαι πόσο χώρο πιάνουνε αυτοί οι ποδηλάτες στο μετρό. Ξεχνάς το χώρο που πιάνουνε οι οδηγοί με τ' αμάξια τους από πάνω; Ξεχνάς οτι για κάθε ποδηλάτη που είναι στο Μετρό, υπάρχουν 10 ποδηλάτες που είναι έξω απ' το Μετρό;

Ξαφνικά βλέπουμε άρθρα για το πόσο απολίτιστοι είναι αυτοί οι ποδηλάτες. Ξεχνάμε πόσο απολίτιστοι θα ήταν αν δεν είχαν ποδήλατα;

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

Filopodaros wrote:
Ξαφνικά βλέπουμε άρθρα για το πόσο απολίτιστοι είναι αυτοί οι ποδηλάτες. Ξεχνάμε πόσο απολίτιστοι θα ήταν αν δεν είχαν ποδήλατα;

Ξεχνάς πόσο ευκολότερα αποκτά κάποιος πρόσβαση σ'ένα ποδήλατο;

spoolag
Απών/απούσα

Podhlaths wrote:
Δεν αμφιβάλλω ότι θα υπάρχουν και ποδηλάτες που
δε σέβονται τους κανονισμούς του μετρό. ......

Όμως θέλω να κάνω δύο παρατηρήσεις σχετικά με την
εικόνα στην οποία στηρίζεται το άρθρο.
Πρώτον στο συρμό του μετρό δεν είδα ούτε μία δια-
φήμιση πράγμα πολύ περίεργο για ελληνικό μετρό.
Δεύτερον η ρόδα του ποδηλάτου που δείχνει η φωτο-
γραφία φαίνεται να είναι καλυμμένη με κάτι σαν
θήκη-κουκούλα.


Όχι ότι έχει και πολλή σημασία, αλλά αυτός ο συρμός είναι από τους συρμούς που χρησιμοποιεί ο ΗΣΑΠ και όχι το Μετρό. Το πρόβλημα δεν είναι ότι είναι ανάποδα αλλά ότι είναι σε λάθος θέση! Δεν το έχει βάλει στην τελευταία πόρτα του τελευταίου βαγονιού αλλά σε κάποια από τις μεσαίες πόρτες του συρμού.

Το ότι το έχει ανάποδα μάλλον το έχει κάνει επειδή βαριέται να το κρατάει...

Tip! Αν κάποιος θέλει να στηρίξει το ποδήλατό στο συρμό, μπορεί να το στηρίξει σε κάποια από τις κάθετες κολόνες και να το σταθεροποιήσει με μια ταινία velcro...

Επειδή χρησιμοποιώ κάθε μέρα μέσα σταθερής συγκοινωνιάς, μπορώ να πώ ότι οι περισσότεροι ποδηλάτες ακολουθούν τις οδηγίες που έχουν δοθεί από την ΣΤΑΣΥ.