Περί καινούριων διπλοσκέλετων...

34 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

Σύντροχοι και συντρόχισσες, (!) καλησπέρα!

Εκεί που ψαχούλευα στο ίντερνετ σε διάφορα ελληνόφωνα σάιτ με και για ποδήλατα έτυχε να πέσω πάνω σε κάποια που πουλούσαν καινούρια διπλοσκέλετα ποδήλατα. Είδα ότι πρόκειται για ποδήλατα made in India και οι μάρκες που βρήκα είναι Eastman στα 245ευρώ και μάλλον Hero 189ευρώ (αν και για λόγους μάρκετινγκ μάλλον τα λέει Εastman και αυτά το μαγαζί που τα πουλάει). Η ερώτηση που θέλω να κάνω είναι αν αυτά τα ποδήλατα είναι της προκοπής και αν αξίζει πραγματικά να τα αγοράσει κανείς για καθημερινή χρήση στην πόλη, αν είναι αξιόπιστα; αν και μάλλον είναι αν κρίνω από φωτογραφίες και βίντεο από Ινδία,Πακιστάν,Μπανγκλαντές και χώρες της Αφρικής που ποδήλατα πανομοιότυπα ή και παρόμοια με αυτά σηκώνουν βάρος όσο ένα βαρύ ημιφορτηγό και κινούνται σε δρόμους τόσο κακοτράχαλους που μόνο ένα ψηλό στρατιωτικό τζίπ θα μπορούσε να κινηθεί. Με ενδιαφέρει να μάθω αν είναι τόσο σκληροτράχηλα όσο δείχνουν να είναι.

Δεν είμαι ακριβώς αρχαιοποδηλατολάγνος άρα μην μου πείτε ότι δεν είναι καλά σαν τα παλιά Philips/Βismarck/Raleigh/κτλπ. Το βρίσκω απόλυτα λογικό να μην είναι διότι είναι φτηνά.

Θέλω απαντήσεις μόνο από ποδηλάτες/ποδηλάτισσες που έχουν καβαλήσει καινούρια ινδικά Hero και Eastman και όχι απαντήσεις γεμάτες προκατάληψη από άτομα τα οποία δεν έχουν εμπειρία με ποδήλατα σαν και αυτά και λένε απλά την αποψάρα τους. Απαντήσεις του στυλ: "είναι ινδικά και όχι αγγλικά/γερμανικά/κτλπ άρα είναι μάπα" από άτομα που τα έχουν δει μόνο από φωτογραφίες δεν θα τις λάβω υπόψη μου ! Αν υπάρχει κάποιος/κάποια από εδώ που έχει τέτοιο ποδήλατο και το χρησιμοποιεί είναι ο άνθρωπος που ψάχνω !!
Να το Hero: http://www.specialbikes.gr/p.eastman-28x1-2.320280.html

Nα και το Eastman: http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/2140842/

YΓ. η πλάκα είναι ότι σε όλα τα ελληνικά σάιτ που το βρήκα είναι εξαντλημένα και περιμένουν να τους φέρουν καινούρια, άρα ελπίζω ότι έστω και ένας από εδώ έχει πάρει ένα!!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Καλημέρα... τα έχω καβαλήσει και τα δύο, όπως επίσης και τα hamilton, αλλά και τα κινέζικα royal και fly pigeon.
Ως προς το σκληροτράχηλα.... σίγουρα είναι, καθώς και εγώ δεν έχω δει κανένα κομμένο ποτέ, (ίσως κάποια στραβωμένα πιρούνια αλλά αλλάζονται με 10-12 ευρώ) απλά υπάρχουν μεγάλες ενστάσεις ως προς την ποιότητα κύλισης όπου είναι σε πολύ χαμηλό επίπεδο και ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
1ον Φρένα... γενικά αυτά τα ποδήλατα δεν έχουν καλά φρένα για τις σημερινές συνθήκες μιας πόλης, ακόμα και τα raleigh έχουν κάποια θέματα λόγο βάρους αλλά και κατασκευής... με λίγα λόγια, όταν καβαλάω ένα τέτοιο ποδήλατο, αποφεύγω τις έντονες κατηφόρες και γενικά κρατάω αποστάσεις καθώς το φρενάρισμα δεν είναι ποτέ ακαριαίο σε όλα τα ποδήλατα που φοράνε rod brake και δεν μπορούν να συγκριθούν με τα συστήματα caliber, ή vbrake που φοράνε ακόμα και φτηνά σημερινά ποδήλατα... ίσως να ξέρεις πως εκτός από το ίδιο το φρένο, μεγάλο ρόλο παίζει και το υλικό της ζάντας στο φρενάρισμα .... άλλο το σιδερένιο στεφάνι, και άλλο το αλουμινένιο.
Σου συγκρίνω τα rod brake με σημερινά συστήματα.... και δεν αναφέρομε -αφού δεν θες- ανάμεσα σε ευρωπαϊκά διπλοσκέλετα και ινδικά αλλά απλά να σου πω πως εδώ έχουν τα ευρωπαϊκά θέμα, φαντάσου τα ινδικά που έχουν το μισό μέγεθος τακάκια σε σχέση με τα phillips π.χ και οι δαγκάνες δεν έχουν ούτε την μισή ένταση και άρα λιγότερη επαναφορά ειδικά στο πίσω φρένο. (σε λίγο θα ανεβάσω και θέμα για τα rod brake, οπότε θα τα δούμε και πιο αναλυτικά)

2ον Τα κέντρα τους... πολύ απλά, είναι χειρότερα ακόμα και από τα πιο φτηνά shimano, και έχουν περαιτέρω δραματική μείωση σε περίπτωση που μπουν νερά καθώς ''ψωριάζουν'' εύκολα οι μπίλιες τους από την υγρασία.

3ον Σέλα ινδική.... άλλαχτη κατευθείαν με την αγορά!!καθώς τερματίζουν τα ελατήρια αμέσως και χωρίς υπερβολή, νιώθεις απειλητικά το παλουκόσελο κάτω από το δερματόσελο, ή από το σκληρό πλαστικό που έχουν κάποιες αντί για δέρμα.

και 4ον ... Πλαίσια, βαριά και με μεγάλο κύκλο στροφής με αποτέλεσμα να μην ενδεικνύονται για μεγαλουπόλεις. Επίσης λόγο βάρους είναι ενεργοβόρα ποδήλατα αλλά και λόγο όρθιας θέσης οδήγησης δεν κάνουν για μεγάλες αποστάσεις.

Συμπέρασμα (πάντα με τα προσωπικά μου κριτήρια) Γενικά αυτά τα ποδήλατα δεν κάνουν για την βασική μας μεταφορά. Θα έλεγα π.χ σε κάποιον που θα ήθελε καθημερινό ποδήλατο να αγόραζε μια φτηνή σιδερένια σειρά τις ideal ή της orient αλλά ποτέ δεν θα πρότεινα ένα τέτοιο ποδήλατο.
Θεωρό μάλιστα ανοησία -εκτός αν υπάρχει συναισθηματικός λόγος- να χαλάσεις ένα σωρό λεφτά για να αναπαλαιώσεις ένα τέτοιο ινδικό ποδήλατο καθώς η αγορά του σαν καινούριο θα κοστίσει τα μισά χρήματα.
Τέλος.... θα σου πω το εξής, είμαι από τους τυχερούς κατόχους των raleigh, bsa, bismarck, goebel ... και άλλων παλαιών ποδηλάτων, παρόλα αυτά κυκλοφορώ μονίμως με ένα panther mixte, στο οποίο μάλιστα θα κάνω μερικές αλλαγές για να το προσαρμόσω στην σημερινή κίνηση του Ναυπλίου που μένω.
Ο λόγος είναι όχι γιατί τα λυπάμαι μήπως και τα χαλάσω, αλλά γιατί δεν βολεύουν, αυτά τα ποδήλατα μπορεί να συγκινούν και να τα χαζεύεις, να έχουν βαριά ιστορία, να τα καμαρώνεις σε κάποιες χαλαρές βόλτες... αλλά μέχρι εκεί.
Δυστυχώς ή ευτυχώς ο κόσμος προχωράει και οι ανάγκες μας αλλάζουν... αν γνωρίζεις από αυτοκίνητα .. για φαντάσου να ταξιδέψει κάποιος σήμερα με ένα πανέμορφο σκαραβαίο Αθήνα-Κομοτηνή ή να προσπαθείς να παρκάρεις χωρίς υδραυλικό τιμόνι ή να φρενάρεις με ταμπούρο...κάπως έτσι είναι και με αυτά τα ποδήλατα.. πόσο μάλλον με φτηνές απομιμήσεις τους.
.

.
.
Υ.Γ.....πριν αρκετά χρόνια και τo πρώτο μου διπλοσκέλετο ήταν eastman καθώς δεν γνώριζα και μου το είχαν φορτώσει, μου άρεσε απλά το στυλ τους.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Ένας παλιός πολιτικός ( Θεός συγχωρέσ ΄ τον ) έλεγε δέ δικαιούμαι δια
να ομιλώ , αλλα θα το κάνω !
Δέν έχω δοκιμάσει κάν τέτοιο ποδήλατο , αλλα θα το ήθελα πολύ !
Όταν μου περισέψουν χρήματα μπορεί να το "χτυπήσω" ...

Πολύ καλά τα λέει ο Gpiter , θα ήθελα να συμπληρώσω ( κάνοντας & εγώ αντίστοιχες "αυτοκινητιστικές" αντιστοιχίσεις ! ) :
Η δεύτερη σωλήνα στο σκελετό ...προσδίδει πράγματι αντίστοιχη δομική
αντοχή ; Ανάλογη του βάρους ενός δεύτερου σωλήνα ;!
Μιάς δεύτερης σωλήνας ;! ( το ίδιο είναι ! )
( Απο το μάθημα Αντοχή Υλικών ! ) : Άν βάλω τρίτη σωλήνα ή γυρίσω στη μία σωλήνα ... ποιά είναι η διαφορά στην αντοχή του πλαισίου ;
Έχω και εγώ εικόνες ( χάρις στο Gpiter ) oτι ανέβαιναν άτομα πάνω
στα ιστορικά ποδήλατα τα διπλοσκέλετα ...
Πρέπει κάποτε και εγώ να έχω δεί σε χωριό το τί τραβάγανε τα σκυλιά
αυτά , τα τρακτέρ των ποδηλάτων ...
Αφορμή για το ερώτημα αποτελεί η κατασκευή των γυναικείων ποδηλάτων, οπου ο πάνω σωλήνας είτε πάει αλλού , είτε λείπει !;
Yπάρχει στατική απώλεια , οπότε βλέπουμε "αλλού" να πηγαίνει το μέταλλο.
( πιό κάτω , ή παχύτερος σκελετός και λοιπά ).
Δηλαδή , υπάρχει πράγματι ανάγκη εκεί , και όχι αλλού , να είναι διπλοί οι σωλήνες ;
Αντίστοιχα και στα cabrio αυτοκίνητα ....
Aυτό που βλέπουμε ...δέν είναι ένα κομένο αυτοκίνητο , αλλα οι ενισχύσεις που λείπουν απο το πάνω μέρος, οι στατικές-δομικές , που το κρατάνε σα κουτί ...είναι πλέον απο κάτω, δέ φαίνονται !
Ή καλύτερα : θα πρέπει να είναι απο κάτω !
Eιδικότερα τους σκαραβαίους που τους κόβουνε ...οι μηχανικοί που κάνουν
αυτές τις μετατροπές ...για να μήν...σκροπίσει το νέο αυτοκίνητο ..!!!
πασχίζουν να το δέσουν απο κάτω ,με επιπλέον ενισχύσεις του αμαξώματος .
( οι μάστορες που τηρούν τη δεοντολογία , οι εγκληματίες το κόβουνε σα χαλβά ! δέ το έχω δοκιμάσει ,ωστε να σας πώ τι θα γίνει άν κόψουμε μόνο ένα του-του ,χωρίς να το ενισχύσουμε απο κάτω ! )
Νομίζω και το βάρος ψηλά που έχουν τα διπλοσκέλετα , το οποίο για ένα
άτομο είναι περιττό , απο μόνο του καθιστά τέτοια ποδήλατα δυσχερή ,
στο καθημερινό commuting ...
Άραγε ποιά είναι, ή ποιά ήταν ,η αντιστοιχία παγκόσμιας παραγωγής επι συνόλου παραχθέντων ...των διπλοσκέλετων έναντι των μονοσκέλετων ;
Γιατί σταμάτησε πλέον η μαζική χρήση των διπλοσκέλετων ;
( τουλάχιστον απο τις περισσότερο ανεπτυγμένες κοινωνίες και πολιτισμούς) .
Οι τότε "μάρκετερς " , οι σύμβουλοι πωλήσεων των ποδηλατοεταιρειών , ίσως έδιναν ένα στίγμα :
" Aman ! i Bismark evgale diploskeleto ! na arxisei i paragogi tora !
TORA TORA TORA ! ( που πουλάνε σά ζεστό ψωμάκι ! όχι μετά , θα είναι αργά ! ).
( άσχετη η αναφορά στο TORA ! ).

Έπειτα άρχισε η καταναλωτική συμπεριφορά !
-Άαααχ ,αφού πήρε η Μαρία
νταμπλσκέλετο ...θα πάρω και εγώ !!!
- καλέ τί ωραίος που είναι αυτός ο ...διπλοσκελετός ! πάρε μου και μένα έναν ρε σύ Τζώρτζζζζ !
- Μα καλά ρε Μαράκι , με σκελετούς θα ασχολούμεθα τώρα ;;!
Ψήσε ένα σκελετόστ ( μπα κακό με τα σκέλετορς ! )τώρα και βλέπουμε !

Εντωμεταξύ με φαντάζομαι να προσπαθώ να το σηκώσω , ως δυνατός ανήρ,να πάω κάπου που
έχει σκαλιά ! ή στο Metro !
Βέβαια όπου υπάρχει προσωπικό γούστο και custoμιά , ο καθένας κάνει αυτό που κάνει λάικ !
Άν μου περισέψουνε τα φράγκα , θα πάρω ένα τέτοιο καινούριο, και θα
ψαρώνω τη παρέα μου, οτι είναι : το ποδήλατο του παππού, του πρώτου ψάλτη του χωριού οπου γεννήθηκε ο προπάππους μου !
Παράλληλα θα έχω κάνει μιά "τεχνητή παλαίωση" μπάς και το δεί ο Gpiter
και ανακαλύψει την ...απάτη !
Πάντως η αξία τέτοιων ποδηλάτων είναι τεράστια , συλλεκτικά όμως θα γίνει ακόμα μεγαλύτερη , άν σταματήσει η παραγωγή .
Το τιράζ , δηλαδή το σύνολο των παραχθέντων διπλοσκέλετων , είναι εκείνο που κάνει ένα ποδήλατο συλλεκτικό .
Άν υπάρχει ένα εκατομμύρια κομμάτια τότε δέν είναι συλλεκτικό .
Άν υπάρχουν μόνο πέντε , είναι collective item !
Δικαιούται ( με το σεβασμό όλων μας ! ) να ομιλήσει ο απολύτως αρμόδιος , ο Gpiter !!!

Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

Για 1ον & το 2ον:
Αυτά που λες περί φρένων και κέντρων αντιμετωπίζεται, αλάζω το εμπρός κέντρο με ένα κέντρο με ενσωματωμένο ταμπούρο (όπως αυτά των ολλανδικών ποδηλάτων ας πούμε)το οποίο το ενεργοποιώ με μανέτα, το ίδιο μπορώ να κάνω και για πίσω ή προχωράω ένα βήμα ακόμα και βάζω ένα κέντρο με hub (Sturmey Archer,Sachs S7,) εσωτερικών ταχυτήτων (3,5,7ταχύτητες) το οποίο είτε θα έχει ενσωματωμένο ταμπούρο είτε κόντρα! Λύσαμε το θέμα των κέντρων και των φρένων λοιπόν και με νέα κέντρα με τα ενσωματωμένα ταμπούρα ή και τη κόντρα αποκτήσαμε ισχυρά φρένα και με λίγα λεφτά ακόμα και ταχύτητες αν θέλουμε. Επίσης αλλάζεις τα σιδερένια στεφάνια με αλουμινένια αν υπάρχουν και καλυτέρευει και άλλο η κατάσταση στο θέμα βάρος αυτή τη φορά. Μήπως όμως μπορείς να βάλει τροχούς 700άριδες από σύγχρονο ευρωπαϊκό ποδήλατο πόλης; Άσε που δεν μας νοιάζει κιόλας αν χαλάσαμε το χαρακτήρα του ποδηλάτου διότι πολύ απλά είναι Eastman και όχι ένα κλασικό Bismarck.

Για 3ον:
Αν και απεχθάνομαι τις ακριβές σέλες όπως οι Brooks επιδή κοστίζουν ΠΟΛΥ περισότερο απ' ότι πραγματικά αξίζουν και ουσιαστικά πληρώνεις το όνομα και όχι τη σέλα άσχετα αν είναι καλή και άνετη (όπως αυτοί που αγοράζουν μπότες dr.marteen's και δίνουν 140 ευρω και πέρνουν μεν ένα πολύ καλό και άνετο άρβυλο που θα μπορούσε άνετα να κοστίζει 50-60, αλλά πλήρώνεις το όνομα!!) βάζεις μία από τις φτηνότερες της Βrooks (60-70ευρώ) και πάει και το θέμα της σέλας το λύσαμε!

Για το 4ον

Όταν λες πλαίσια βαριά ενοείς σκελετός βαρύς; Τώρα το μεγάλο κύκλο περιστροφής δε ξέρω πως τον διορθώνω...

Επίσης λες: Θεωρό μάλιστα ανοησία -εκτός αν υπάρχει συναισθηματικός λόγος- να χαλάσεις ένα σωρό λεφτά για να αναπαλαιώσεις ένα τέτοιο ινδικό ποδήλατο καθώς η αγορά του σαν καινούριο θα κοστίσει τα μισά χρήματα.

Μα ρε φίλε εγώ δεν μίλησα πουθενά σε κανένα σημείο του πόστ για αναπαλαίωση Eastman. Mίλησα αποκλειστικά για αγορά καινούριου.

Λες μετά:
για φαντάσου να ταξιδέψει κάποιος σήμερα με ένα πανέμορφο σκαραβαίο Αθήνα-Κομοτηνή ή να προσπαθείς να παρκάρεις χωρίς υδραυλικό τιμόνι ή να φρενάρεις με ταμπούρο...κάπως έτσι είναι και με αυτά τα ποδήλατα.. πόσο μάλλον με φτηνές απομιμήσεις τους.

Καλά τώρα λιγάκι άτοπο αυτό που λες αν θες τη γνώμη μου διότι εγώ δεν έχω μιλήσει πουθενά σε κανένα σημείο του ποστ μου για αναπαλεωμένα ποδήλατα. Δεν καταλαβαινω γιατι μπερδευεσε και να βάζεις μέσα στη κουβέντα.

Για την ιστορία φτηνές αλλά οχι φτηνιάρικες απομιμίσεις του σκαραβαίου φτιάχνονταν μέχρι πριν κάποια χρόνια στη Βραζιλία και το Μεξικό και οι φτωχοί αγρότες και εργάτες και οι μεξικάνοι ταρίφες τα χρησιμοποιόυσαν καθημερινά γράφοντας άπειρα χιλιόμετρα....

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

gpiter wrote:
για φαντάσου να ταξιδέψει κάποιος σήμερα με ένα πανέμορφο σκαραβαίο Αθήνα-Κομοτηνή ή να προσπαθείς να παρκάρεις χωρίς υδραυλικό τιμόνι ή να φρενάρεις με ταμπούρο...

Εμένα, το πρώτο αυτοκίνητο που κονόμησα από τη μάνα μου, δεν έχει υδραυλικό τιμόνι!

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Κάτι μόνο να πω κι εγώ:
(κάπως offtopic): Διπλοσκέλετα υπάρχουν και σε 26αρια και μάλιστα με σύγχρονα (cantilever) φρένα, αλουμινένιες ζάντες κλπ. Κατασκευάζονται στη Τουρκία και βγαίνουν σε version διπλοσκελετου διότι είναι σίγουρα πιο ανθεκτικά μια και πολλοί ποδηλάτες χρησιμοποιούν (όπως παλαιότερα στη χώρα μας) το ποδήλατο ως μέσο για μεταφορές αντικειμένων, για την εργασία τους κ.α. αντέχει δηλ. σε βάρη. ...
turk
Ισως κάτι τέτοιο να ήταν μια ενδιάμεση λυση...

Οσο για το οτι
"..απεχθάνομαι τις ακριβές σέλες όπως οι Brooks επιδή κοστίζουν ΠΟΛΥ περισότερο απ' ότι πραγματικά αξίζουν και ουσιαστικά πληρώνεις το όνομα και όχι τη σέλα άσχετα αν είναι καλή και άνετη "....
θα σε διόρθωνα ως χρήστης σέλλων brooks για σχεδόν 2 δεκαετίες, οτι δεν κοστίζουν καθόλου πολύ περισσότερο από ο,τι αξίζουν, και το όνομα δεν βγήκε λόγω μαρκετινγκ τρυκ αλλά λόγω της την αξίας τους... Ειναι καλές και άνετες, διαρκούν είκοσι χρόνια και ακόμα πιο πολύ αν την φροντίζεις, και όσον αφορά την τιμή, βρίσκεις την κλασική πχ brooks B17 ή την ίδια με σούστες (flyer) με ~60 ευρώ. Για τόσα χρόνια που θα την έχεις και για τη χαρά του ποπού σου που θα την καβαλάει αξίζει, αν σκεφτείς πόσο κοστίζουν οι πλαστικές σέλες που θέλουν κάθε τόσο αλλαγή...

Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

.

Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

lyhadj wrote:
Κάτι μόνο να πω κι εγώ:
(κάπως offtopic): Διπλοσκέλετα υπάρχουν και σε 26αρια και μάλιστα με σύγχρονα (cantilever) φρένα, αλουμινένιες ζάντες κλπ. Κατασκευάζονται στη Τουρκία και βγαίνουν σε version διπλοσκελετου διότι είναι σίγουρα πιο ανθεκτικά μια και πολλοί ποδηλάτες χρησιμοποιούν (όπως παλαιότερα στη χώρα μας) το ποδήλατο ως μέσο για μεταφορές αντικειμένων, για την εργασία τους κ.α. αντέχει δηλ. σε βάρη. ...
turk
Ισως κάτι τέτοιο να ήταν μια ενδιάμεση λυση...

Οσο για το οτι
"..απεχθάνομαι τις ακριβές σέλες όπως οι Brooks επιδή κοστίζουν ΠΟΛΥ περισότερο απ' ότι πραγματικά αξίζουν και ουσιαστικά πληρώνεις το όνομα και όχι τη σέλα άσχετα αν είναι καλή και άνετη "....
θα σε διόρθωνα ως χρήστης σέλλων brooks για σχεδόν 2 δεκαετίες, οτι δεν κοστίζουν καθόλου πολύ περισσότερο από ο,τι αξίζουν, και το όνομα δεν βγήκε λόγω μαρκετινγκ τρυκ αλλά λόγω της την αξίας τους... Ειναι καλές και άνετες, διαρκούν είκοσι χρόνια και ακόμα πιο πολύ αν την φροντίζεις, και όσον αφορά την τιμή, βρίσκεις την κλασική πχ brooks B17 ή την ίδια με σούστες (flyer) με ~60 ευρώ. Για τόσα χρόνια που θα την έχεις και για τη χαρά του ποπού σου που θα την καβαλάει αξίζει, αν σκεφτείς πόσο κοστίζουν οι πλαστικές σέλες που θέλουν κάθε τόσο αλλαγή...

Ενδιαφέρον το τούρκικο διπλοσκέλετο bianchi ! Έχεις υπόψιν σου κανένα σάιτ με αυτά ώστε να ρίξω μια ματιά; Τα cantylever τα αλλάζεις εύκολα με v-brakes, ο 26άρης είναι ανθεκτικότερος και αφου τα στεφάνια αλουμινένια θα σταματάει και καλύτερα, αν και η γεωμετρία του μου θυμίζει μάουνταιν....

Κοίτα φτηνή Brooks Β17 στη τιμη που λες εγώ δεν έχω δει πάντως. Για την ώρα μια δερμάτινη μαλακή σχετικά Brompton από κάποιο σπαστό (?) φιλοξενεί το κώλο μου...αν και στα πολλα χιλιόμετρα με κουράζει λίγο...

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Για Brooks δες πχ εδώ.

και μια και σου άρεσε το Τούρκικο διπλοσκέλετο, δες και ένα πιο γυαλισμένο, που είναι μεν καινούριο αλλά έχει παλαιού τύπου φρένα.
τουρκια
Δεν ξέρω αν μπορείς να τα βρεις κάπου αλλού εκτός από την Τουρκία, όπου από ο,τι θυμάμαι ήταν πολύ φθηνά.
ΥΓ. αν σε κουράζει στα πολλά χιλιόμετρα η σέλα σου , μήπως να την ξαναρυθμίσεις, πχ. ως προς την κλίση της, την απόσταση απ΄το τιμόνι, ή να χαλαρώσεις λίγο το δέρμα σφίγγοντας λίγο τη βίδα που βρίσκεται μπροστά στο σκελετό της σέλας.

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Shuar_012 ....1ον & 2ον ok κανένα πρόβλημα τότε, περιμένω να το δω έτοιμο και αν βρεθούμε από κοντά να κάνω βόλτα ένα eastman με ταμπούρα και σοφιστικέ συστήματα ταχυτήτων όπως βέβαια και αλουμινένια στεφάνια. Εγώ όμως πριν προχωρήσεις στις αλλαγές σου λέω να το ξανασκεφτόσουν και μήπως έπαιρνες κατευθείαν ένα καλύτερο ποδήλατο με τα χρήματα συνολικά που θα δώσεις.

3ον Εγώ δεν σου είπα πουθενά να πάρεις brooks, βάλε ότι θες είπα απλά για τις ινδικές πως τερματίζουν τα ελατήρια εντελώς, αν δεν σε πείθω ίσως μπορεί κάποιος φίλος που έχει δουλέψει τέτοιες σέλες να μας το επιβεβαιώσει.

4ον μιλάμε για ποδήλατα που ζυγίζουν 20+ κιλά και τα τιμόνια τους όπως και η σχεδίαση τους δεν βολεύουν για ελιγμούς.

..... Αν πρόσεξες καλά, γενικά μέσα από αυτά που σου έγραψα δεν κατηγόρησα μόνο τα ινδικά. Αν διαβάσεις καλύτερα θα διαπιστώσεις πως πολύ απλά λέω ότι τα διπλοσκέλετα ήταν ποδήλατα για άλλες εποχές και δεν κάνουν για σημερινά βασικά καθημερινά ποδήλατα παρά μόνο για χαλαρές μικρές βόλτες, ίσως για δεύτερα ποδήλατα εφόσον μας αρέσει το retro... θες τα φρένα, θες το βάρος, θες ότι γενικά είναι δυσκίνητα ποδήλατα δεν κάνουν για τις σημερινές συνθήκες μιας πόλης ακόμα και τα παλιά ευρωπαϊκά όπως bismarck κ.τ.λ... και σου ξάναγράφω πως:''Γενικά αυτά τα ποδήλατα δεν κάνουν για την βασική μας μεταφορά. Θα έλεγα π.χ σε κάποιον που θα ήθελε καθημερινό ποδήλατο να αγόραζε μια φτηνή σιδερένια σειρά τις ideal ή της orient αλλά ποτέ δεν θα πρότεινα ένα τέτοιο ποδήλατο''. Επίσης γράφω.. ''Ο λόγος είναι όχι γιατί τα λυπάμαι μήπως και τα χαλάσω, αλλά γιατί δεν βολεύουν, αυτά τα ποδήλατα μπορεί να συγκινούν και να τα χαζεύεις, να έχουν βαριά ιστορία, να τα καμαρώνεις σε κάποιες χαλαρές βόλτες... αλλά μέχρι εκεί''.

Για το λόγο ότι αυτά τα ποδήλατα είναι σχεδιαστικά πολλές δεκαετίες πίσω και φτιάχτηκαν για να καλύψουν άλλες ανάγκες για αυτό σου έφερα το παράδειγμα με τον σκαραβαίο αν το κατάλαβες.. ο.κ αν όχι πες πως ήταν άκυρο.

Όσο για τους φτωχούς που αναφέρεις πιστεύω πως τους σκαραβαίους δεν τους έχουν γιατί είναι αξιόπιστοι και τους αρέσει το retro look...τα έχουν ίσως απλά γιατί δεν έχουν επιλογές.. όπως φυσικά -για να το μεταφέρουμε και στα ποδήλατα- οι ταλαίπωροι Ινδοί, καθώς αν είχαν λεφτά είμαι σίγουρος πως δεν θα δυσκόλευαν την ζωή τους με φτηνιάρικα ποδήλατα και θα αγόραζαν ένα σύγχρονο cargo bike για να κάνουν την δουλειά τους.

Petaliaris.... πολύ ωραία ερωτήματα και αφορμή για ψάξιμο .. καθώς όμως θέλουν χρόνο για να απαντηθούν επιφυλάσσομαι στο άμεσο μέλλον.

DOOM_NX.....θα μου επιτρέψεις άλλο το ''κονόμησα από την μάνα μου'' όπως αναφέρεις και άλλο το πήγα και αγόρασα, ενώ θα μπορούσα να αγοράσω με υδραυλικό.
.
.
Με πάντα φιλική διάθεση .

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Αλλα φτούνο δώ ...

http://www.rivbike.com/product-p/f-hunqapillar.htm

φαίνεται να πηγαίνει η δεύτερη σωλήνα στη διάμεσο !
της κάθετης σωλήνας ...

και κουρσί ντάμπλ :

http://www.rivbike.com/product-p/f-hilsen.htm

γεωμετρία τριγώνου το ανάγνωσμα !

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Στο χανκαπίλαρ πως το λέν΄ ...πώς θα το περνάω το κεφάλι και το δεξί ώμο
μέσα ,για να ανέβω τις σκάλες οέο ;;!

http://www.rivbike.com/product-p/f-bomba.htm

...δέ πειράζει υπάρχει χώρος για περισσότερα παγούρια !

http://www.rivbike.com/product-p/f-bomba.htm

Αντιγράφω πιστά , αναφέρει κάποια ενδιαφέροντα για τη γεωμετρία
τριγώνου ( καταμερισμός βάρους στο τρίγωνο )...και για μούφες !

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Στο Μπομπαντίλ, ο ποιητής τραβάει μιά γραμμή, και όλα τα τρίγωνα
καταμερισμού των δυνάμεων αλλάζουν :
http://www.rivbike.com/product-p/f-bomba.htm

Θυμάμαι ένα θείο μου ,που φορούσε ζώνες με διπλή βελόνα !
ήταν βέβαια παχουλός , αλλα το πρώτο που διέκρινες πάνω του ήταν
το στύλ της ζώνης !

Η δική μου ζώνη ήταν με μία βελόνα ! σκέφτηκα :
διπλή κοιλιά για να κρατηθεί με μιά βελώνα...δέ γίνεται !

απέδωσα στον όγκο και το βάρος της κοιλιάς του ,τη δεύτερη βελώνα και όχι απαραίτητα στη μόδα ! και με μονή βελώνα ,την έκανε τη δουλειά της η ζώνη !

Κάπου στο site , μέσα λέει οτι το τρίγωνο είναι το καλύτερο
σχήμα για τον ίσο καταμερισμό βάρους - φορτίων ,( καλά το δικό μου μυαλό πήγε
στις πυραμίδες της Αιγύπτου ! όχι άδικα ίσως ! )

Μπορεί η ανάγκη να ήταν εκείνη που έκανε τους χρήστες των τότε
μονοσκέλετων ,να τοποθετήσουν απο μόνοι τους δεύτερη πάνω σωλήνα στο σκελετό , κάτι θα ξέρανε , ή κάτι μπορεί να έγινε ...

Ίδωμεν !

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

www.rivbike.com/product-p/f-hillborne-56g.htm

περι ορέξεως κολοκυθόπιτα !

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

gpiter wrote:
DOOM_NX.....θα μου επιτρέψεις άλλο το ''κονόμησα από την μάνα μου'' όπως αναφέρεις και άλλο το πήγα και αγόρασα, ενώ θα μπορούσα να αγοράσω με υδραυλικό.
.
.
Με πάντα φιλική διάθεση .

Καλά σίγουρα! Κι εγώ με φιλική διάθεση το έγραψα! Απλά ήθελα να τονίσω πως υπάρχουν άτομα που παρκάρουν με μηχανικό στις μέρες μας χαχαχαχα!

kynhgos77
Απών/απούσα

DOOM_NX wrote:
gpiter wrote:
DOOM_NX.....θα μου επιτρέψεις άλλο το ''κονόμησα από την μάνα μου'' όπως αναφέρεις και άλλο το πήγα και αγόρασα, ενώ θα μπορούσα να αγοράσω με υδραυλικό.
.
.
Με πάντα φιλική διάθεση .

Καλά σίγουρα! Κι εγώ με φιλική διάθεση το έγραψα! Απλά ήθελα να τονίσω πως υπάρχουν άτομα που παρκάρουν με μηχανικό στις μέρες μας χαχαχαχα!

Υπαρχουν και αλλοι που πηγαινουν στη δουλεια κανοντας πεταλ χαχαχα

Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

Δηλαδή αν αλλάξουμε τύπο φρένων (με ταμπούρα ας πόυμε άσε που όλο και κάποιο πιρούνι που να πέρνει v-brakes θα ταιριάζει...) κέντρα και σέλα το μόνο που μένει σαν σοβαρό μειονέκτημα είναι το αυξημένο βάρος τους. Κάτι που τα κάνει πολύ δυσκίνητα όπως λες.

Τέλος πάντων εγώ διπλοσκέλετο Eastman δεν έχω αλλά μου αρέσει πολύ η ρετρό σχεδίαση τους όπως και ή ρετρό σχεδίαση των μονοσκέλετων ινδικών ποδηλάτων πόλης (π.χ. HERO) σε συνδιασμό με την δελεαστική τιμή τους ! Πληροφοριακά μεταξύ των άλλων μοντέλων της Hero υπάρχει και μία ατσάλινη ( πολύ όμορφη τολμώ να πω!) κούρσα single-speed με 27άρες.

Και αυτό το βαριά και δυσκίνητα εγώ δεν το πολυκαταλαβαίνω...λες και στη Κοπεγχάγη και το Άμστερνταμ έχουν ελαφριά ποδήλατα... Δηλαδή δεν είναι 20+ κιλά τα Ολλανδικά και Δανέζικα σιδερένια ποδήλατα με τα ταμπούρα,τη κόντρα,τις εσωτερικές ταχύτητες,τα δυναμό μπρός&πισω, τα σιδερένια φανάρια με γυαλί ή χοντρό πλαστικό, τα σιδερένια φτερά μπρός&πίσω,τη σέλλα με σιδερένια ελατήρια και σιδερένια καρφιά , τις σιδερένιες σχάρες και τα σιδερένια καλαθάκια; Δεν θέλω να πίσω κανέναν/καμοία για τίποτα αλλά νομίζω ότι στην Ελλάδα το ψάχνουμε πολύ το θέμα με τα ποδήλατα και έχουμε χάσει την ουσία του πράγματος. Έχουμε ίσως πέσει θύματα της αυτοκινητιστικής κουλτούρας που λέει ότι όσο ποιο ακριβό και με εξωτικά υλικά τόσο το καλύτερο !

Μπήκα στη διαδικασία να αναφέρω και να υπερασπιστώ τα φτηνά ινδικά ποδήλατα πόλης γιατί μετά από κάποια ταξίδια που έκανα στο εξωτερικό διαπίστωσα ότι στις περισσότερες ποδηλατουπόλεις θα δει κάποιος φτηνά, noname και βαριά σχετικά ποδήλατα πόλης όπως ανέφερα παραπάνω και όχι φοβερές και τρομερές πρωτοκλασάτες ποδηλατάρες που αν το κόστος τους δε πλησιάζει ή ξεπερναέι το χιλιάρικο το θεωρούμε μάπα εδώ στην Ελλάδα. Οκ μαζί σας ο κινέζος/ινδός/νιγηριανός/κτλπ δεν έχει φράγκο και για αυτό κυκλοφορεί με ποδήλατο φτηνό.
Δεν μπορεί όμως να ναι μαλάκας ο ολλανδός/δανός/γερμανός/σουηδός που έχει το τριπλασιο μισθό από τον έλληνα να κυκλοφορεί με ποδήλατα των 100-200 ευρώ και ο έλληνας να τα σνομπάρει και να θεωρεί ποδήλατα μόνο τα cube, τα specialized και τα cannondale...Νομίζω ότι έχουμε αμερικανοποιημένη κουλτούρα στο θέμα ποδήλατο όπως και σε όλα τα άλλα που αγοράζουμε(ρούχα,παπούτσια,αμάξια,μηχανές,έπιπλα,κτλπ) Ζούμε την ψευδαίσθηση του: ό,τι πανάκριβο= καλό. Εγώ έτσι πιστεύω! Πληροφοριακά και μόνο για να προλάβω τους κακεντρεχείς που θα πουν: έσυ φίλε τι ποδήλατο έχεις που το παίζεις μάγκας ; έχω ένα απλό αξιοπρεπέστατο και οικονομικό λόγο παλαιότητας μάουνταιν 20ετίας.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Σκορπιες σκεψεις:
Το ποδηλατο του Δανου/Ολλανδου/Γερμανου μπορει να κοστιζει 100-200 ευρω, αλλα σε καμμια περιπτωση δεν ειναι Εastman η Hero.
Ειναι καποιο ποιοτικο ποδηλατο, το οποιο κοστιζει 100-200 ευρω οχι γιατι ειναι φτηνιαρικο, αλλα γιατι εχει αλλαξει 10 χερια (η και περισσοτερα), κι εχει αγοραστει μεταχειρισμενο.
Οι κυκλοφοριακες συνθηκες στις παραπανω χωρες, δεν εχουν καμμια σχεση με τις Ελληνικες κυκλοφοριακες συνθηκες. Καθως και το αναγλυφο του εδαφους.
Στις παραπανω Ευρωπαικες χωρες, ο ποδηλατης δεν ειναι υποχρεωμενος να μπλεκει στην αυτοκινητιστικη κυκλοφοριακη ζουγκλα τυπου Αθηνας, αλλα αντιθετα χρησιμοποιει τις πιο σοφιστικε ποδηλατικες υποδομες που κατασκευαστηκαν ποτε.

Αντι να αλλαξεις σε ενα Hero/Eastman τα φρενα (ταμπουρα), προσθεσεις ταχυτητες (Sachs 5/Sachs 7, Shimano 8 κλπ), αλλαξεις ζαντες σε ανοξειδωτες (οπως τα Ολλανδικα/Δανεζικα ποδηλατα) η ποιοτικες αλουμινενιες, μεσαιες τριβες, κλπ., σε συμφερει περισσοτερο να πας με ενα φτηνο εισιτηριο Ολλανδια, και να αγορασεις απο εκει ενα φτηνο καλο μεταχειρισμενο, και να το φερεις εδω. Στο κατω-κατω, θα εχεις ενα Batavus, κι οχι ενα Eastman, με οτι συνεπαγεται αυτο (ποιοτικα).

Κυκλοφορω κι εγω -και κανω τα παντα- με ενα παμφθηνο no-name παλιο σιδερενιο, τυπου ΜΤΒ ποδηλατο εικοσαετιας, το οποιο ζυγιζει αρκετα πανω απο 20 κιλα (αλλα ειναι εξαιρετικα καλοσυντηρημενο), και βολευομαι μια χαρα.
Σε καμμια περιπτωση ομως δεν πιστευω οτι θα μπορουσε να με εξυπηρετησει σ'αυτα που κανω, ενα (μονοταχυτο) ποδηλατο τυπου Hero η Εastman.
Φιλικα, και χωρις καμμια διαθεση αντιπαραθεσης.

kynhgos77
Απών/απούσα

Το ´οτι πληρωνεις περνεις ´ δεν ειναι ψευδαισθηση. Εχω περασει απο ποδηλατα του 100ρικου, των 350 και τωρα εχω ενα του χιλιαρικου. Δεν ειναι καθολου ιδια.
Αν σου αρεσει το διπλοσκελετο των 20+ κιλων μπορεις να το αγορασεις.
Η Αθηνα που ζω εγω δεν ειναι ουτε Ολλανδια ουτε Γερμανια, διστυχως εχουμε ανηφορες και εκτος αυτου μου αρεσει να ανεβαινω και Παρνηθα. Θελω να νοιωθω το ποδηλατο προεκταση του εαυτου μου και οχι τον εαυτο μου προεκταση του ποδηλατου.
Σε αυτο το θεμα ειμαι υπερ της εξελιξης και θα παρω οτι καλυτερο μου επιτρεπουν τα οικονομικα μου.

Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

Ίσως να είναι τα πράγματα όπως τα λες, είσαι παλιός ποδηλάτης και έχεις εμπειρία στο θέμα, σίγουρα ξέρεις περισσότερα από εμένα. Και δεν είναι ότι βαρέθηκα και εγώ το δικό μου σιδερένιο noname τύπου ΜΤΒ 20ετίας που έχω απλά είχα την εντύπωση ότι ένα Εastman με τη προσθήκη εσωτερικών ταχυτήτων θα γίνονταν μια χαρά ποδήλατο για την μεσογειακή μεγαλούπολη του Νότου.

Μετατροπή παλιάς ατσάλινης/σιδερένιας κούρσας με τη προσθήκη κέντρου ταχυτήτων Sachs S5-S7/Sturmey Archer5/Shimano8/κτλπ λάστιχα 1.25-1.35 και ίσιο τιμόνι, για συνήκες Αθήνας αξίζει ή είναι πεταμένα λεφτα;;;

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Υποκλινομαι στην Ιησουΐτη petaliari

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Εχω πάνω από 20 χρόνια να καβαλήσω διπλοσκέλετο.

Στο brevet της Αττικής ένας φίλος το έβγαλε με ένα ΠΑΜΦΘΗΝΟ διπλοσκέλετο.
Μιλάμε για 200χλμ μονοκοπανιά.
Μιλάμε για κόστος ποδηλάτου κάτω από 100 ευρώ.
Μιλάμε για προέλευση κάπου από την Αφρική (*).
Μιλάμε για ποδήλατο του κουτιού, μόνη "προσθήκη" (βέβηλη κάργα, αλλά και απαραίτητη) ήταν κουμπωτά κουρσάδικα πετάλια με σχαράκια.

Το ποδήλατο ήταν φορτωμένο φουλ (πίσω σχάρα) και ζύγιζε "ν" κιλά.....
Ούτε στα χέρια να το τσουλίσεις..... πόσο μάλλον να το σηκώσεις (ΔΕΝ σηκωνόταν).
Καμιά αντίρρηση για όλο το ποδήλατο, πέραν των φρένων. Το θεωρώ "αυτοκτονική τάση" να θέλεις να φρενάρεις με τέτοια φρένα, και μάλιστα ο φίλος είναι δίμετρος και γυμνασμένος (=όχι παχύς, αλλά σχετικά βαρύς).

(*) λοιπόν, αν θυμάμαι καλά ήταν μάρκας Atlas ή κάτι τέτοιο... και ο δισκοβραχίωνας το έγραφε (στην "αράχνη") όπως στα ακριβά διπλοσκέλετα....

Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

μεγάλος τρολούμπας ο Πεταλιάρης

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Shuar_012 wrote:
Ίσως να είναι τα πράγματα όπως τα λες, είσαι παλιός ποδηλάτης και έχεις εμπειρία στο θέμα, σίγουρα ξέρεις περισσότερα από εμένα. Και δεν είναι ότι βαρέθηκα και εγώ το δικό μου σιδερένιο noname τύπου ΜΤΒ 20ετίας που έχω απλά είχα την εντύπωση ότι ένα Εastman με τη προσθήκη εσωτερικών ταχυτήτων θα γίνονταν μια χαρά ποδήλατο για την μεσογειακή μεγαλούπολη του Νότου.

Μετατροπή παλιάς ατσάλινης/σιδερένιας κούρσας με τη προσθήκη κέντρου ταχυτήτων Sachs S5-S7/Sturmey Archer5/Shimano8/κτλπ λάστιχα 1.25-1.35 και ίσιο τιμόνι, για συνήκες Αθήνας αξίζει ή είναι πεταμένα λεφτα;;;

...πριν απο σενα, και εχει λειτουργησει μια χαρα. Παλιο φτηνο ατσαλινο ευρωπαικο κουρσακι (δεν μιλαμε για high-end cro-moly εποχης), με Nexus πισω. Πολλες χιλιαδες χιλιομετρα. Και λειτουργει μια χαρα. Και με σχαρα πισω για τις αποσκευες, και με τα φτερα του, και με τα ολα του.
Αν βρηκες καποιο παλιο πλαισιο που σου ταιριαζει το μεγεθος και η γεωμετρια του, και τα περιφερειακα του "στεκονται", ωστε να μην χρειαστει να το "ντυσεις" (αυξημενο κοστος) εξ'αρχης, τοτε προχωρα.
Να ξερεις παντως, οτι τα παλια ατσαλινα κουρσακια, ειναι πιο "φιλικα" προς τον αναβατη, απο τα σημερινα φτηνα αλουμινενια, που "σπανε κοκκαλα".

Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

Δεν βρήκα κάποιο οικονομικό της προκοπής αλλά ψιλοψάχνω...1.80 είμαι άρα μάλλον κάτι σε 57άρι κάθετο θα χρειαστώ ε; Από θέμα γεωμετρίας τι να κοιτάξω;

Έχω το κέντρο 7άρι και τα χειριστήρια...άν έχεις κατά νου κανένα ατσαλάκι της προκοπής στείλε μου pm...

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Πρώτα από όλα δεν κατηγόρησα μόνο τα ινδικά ποδήλατα... θα το πω όμως και πάλι ότι: τα διπλοσκέλετα ποδήλατα δεν κάνουν για να καλύψουν καθημερινές μετακινήσεις και τις ανάγκες ενός σύγχρονου ποδηλάτη, τα έχω χρησιμοποίησή τα έχω χιλιοοδηγήσει και μάλιστα τα καλύτερα από αυτά, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ινδικά, που παρόλο ότι δεν έχω τίποτα με τους Ινδούς σας λέω ότι είναι πολύ χειρότερα από τα παλιά ευρωπαϊκά και άρα αν τα παλιά ευρωπαικά δεν κάνουν μία φόρα τότε τα ινδικά δεν κάνουν για δέκα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που πάρκαρα το αγαπημένο μου πράσινο διπλοσκέλετο raleigh dtt το οποίο παρεμπίπτοντος φοράει και sturmey 3speed και γενικά είναι χωρίς υπερβολές από τα καλύτερα διπλοσκέλετα που κυκλοφορούν σήμερα μιας και έχει επάνω του την αφρόκρεμα της Αγγλίας από περιφερειακά.... γιατί δεν βόλευε στην κίνηση του Ναυπλίου, και την θέση του έχει πάρει ένα μεταχειρισμένο panther γυναικείο mixte που το πήρα 50e + 50e για επισκευή= 100ε και πραγματικά δεν το αλλάζω με τίποτα για τις αστικές μετακινήσεις μου... παρόλο που δεν είμαι Ολλανδός ή Δανός.
Και για να ολοκληρώσω -που λένε και κάποιοι στην τηλεόραση-.... θα πω το εξής, κάνε μια βόλτα σε παλιά ποδηλατάδικα και είμαι σίγουρος πως με τα χρήματα που θα δώσεις για eastman θα βρεις καλύτερο ποδήλατο, καινούριο ή μεταχειρισμένο για να καλύψεις τις ανάγκες σου ώστε να είναι πιο καλοτάξιδο και με μεγαλύτερη ασφάλεια. Επίσης κοίτα και εδώ μέσα στις αγγελίες.... μιας και ανά καιρούς έχω εντοπίσει πως βγαίνουν και κάποια αστεράκια ρετρό ποδήλατα που αξίζει η αγορά τους.

RockaRolla και πάνω που έλεγα πως δεν έχω ποδήλατο για brevent...

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Στο brevet της Αττικής ένας φίλος το έβγαλε με ένα ΠΑΜΦΘΗΝΟ διπλοσκέλετο.
Μιλάμε για 200χλμ μονοκοπανιά.

...αυτός ομως, από ο,τι έλεγε ο Πλ. στο Μοναστηράκι μερικές ημέρες πριν το brevet, ανέβαινε με αυτό το ποδήλατο στην Πάρνηθα για προπόνηση...και προφανώς πριν το πάρει θα έχει κάνει πολλά πολλά πολλά χιλιόμετρα σε άλλα brevet και αγώνες, που οι περισσότεροι ούτε στον ύπνο μας δεν τα έχουμε δεί......

Πάντως εγώ θεωρώ οτι με οτιδήποτε πας οπουδήποτε, φτάνει να το λέει η ψυχή σου και η αντοχή σου. Απλώς όσο σε διευκολύνουν τα χαρακτηριστικά ενός ποδηλάτου, τόσο πιο ευχάριστα και ξεκούραστα πας...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

lyhadj wrote:
RockaRolla wrote:

Στο brevet της Αττικής ένας φίλος το έβγαλε με ένα ΠΑΜΦΘΗΝΟ διπλοσκέλετο.
Μιλάμε για 200χλμ μονοκοπανιά.

1...αυτός ομως, από ο,τι έλεγε ο Πλ. στο Μοναστηράκι μερικές ημέρες πριν το brevet, ανέβαινε με αυτό το ποδήλατο στην Πάρνηθα για προπόνηση...

2. Πάντως εγώ θεωρώ οτι με οτιδήποτε πας οπουδήποτε, φτάνει να το λέει η ψυχή σου και η αντοχή σου.....

Προφανώς και έχει χιλιάδες χλμ στα πόδια του.
Πέρυσι τερμάτισε στο Paris - Brest - Paris.... 1230 χλμ μονοκοπανιά (φυσικά με τυπική σύγχρονη κούρσα).

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με το Νο2 που γράφεις.
Κάπου εκεί ήθελα να καταλήξω....

Αν το λέει η καρδιά, τα πνευμόνια, τα πόδια και ο κ*λ*ς σου, πας οπουδήποτε με οτιδήποτε.
Αυτό ήθελε να αποδείξει και ο φίλος, και αρκετοί άλλοι από αυτούς που κάνουν 200αρια με σπαστά και μονοτάχυτα (και φυσικά έχουν ΚΑΙ κούρσες).

Μην μένουμε στα ατσάλια και στις καρβουνοκλωστές και στα πανάκριβα εξαρτήματα. Το θέμα είναι (για εμένα ) να γράφουμε χλμ, να κάνουμε το κέφι μας ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ και να κάνουμε που_και_που και την υπέρβασή μας, να αναζητούμε δηλαδή τα νέα μας όρια....

Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

Ε τότε πρέπει να βρω άλλο ποδήλατο για να βάλω το κέντρο Sachs Super7 και όχι σε διπλοσκέλετο Eastman... Στο 20ετίας μάουνταιν ούτε που να το σκέφτομαι ε;

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...ποιος ειπε οτι δεν μπορεις;
Μονο που αν ειναι το μοντελλο με την κοντρα (που μαλλον αυτο ειναι), θα σε δυσκολεψει λιγακι να τη συνηθισεις, και δεν ειναι και τοσο πρακτικη, οσο το συμβατικο πισω φρενο.
Υπαρχει κι ενα θεματακι με το spacing πισω, γιατι το Sachs super 7 στην εκδοση με την κοντρα, εχει αποσταση απο δεξι παξιμαδι αξονα, μεχρι αριστερο παξιμαδι αξονα 130 χλστ.
Αν η αποσταση αναμεσα στα πισω drop-out του ποδηλατου σου ειναι 130, (που ειναι και το πιθανοτερο, λογω ηλικιας του ποδηλατου), εχει καλως.
Διαφορετικα, θα πρεπει να προσθεσεις σε καθε πλευρα του αξονα του hub, απο μια ροδελλα παχους περιπου 2-2,5 χλστ. ωστε να εχει συνολικο spacing 135 χλστ., οσο δηλαδη ειναι συνηθως το ανοιγμα αναμεσα στα drop-out.
Στο μπροστα δισκοβραχιονα θα κρατησεις ενα γραναζι, που σε συνδυασμο με το 22αρι που φοραγε το Super 7 συνηθως, θα σου δινει τις σχεσεις μεταδοσης που θελεις.
Κι αν τα πισω drop-out του σκελετου σου ειναι οριζοντια, τοσο το καλυτερο. Δεν θα χρειαστεις ουτε τεντωτηρα για την αλυσιδα.

Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

Έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο σε παλιό μάουνταιν; Το έχεις δεί;

Τι χάνω και τι κερδίζω; Δε θα ναι μαλακία να χάσω τις 21ταχύτητες και να μείνω με 7? Πώς θα είναι το μάουνταιν μου με τα σλικ του και το ξερό του πιρούνι αν του βάλω εσωτερικές; Μήπως να κρατήσω τη τριπλέτα μπροστά ή να βάλω διπλό από καμοία κούρσα για ταχύτητα;