Αναπαλαίωση (σχετικά) νέου, entry-level ποδηλάτου.

56 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
nikosm78
Απών/απούσα

Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα.

Το 2004 έγινα κάτοχος ενός ideal axion , το οποίο με μετέφερε άνετα μέχρι πέρυσι που αποφάσισα να πάρω ένα νέο ideal zig zag.
Εγγαμος πλέον το εταίρο ήμισυ δεν θέλει νέο ποδήλατο αλλά επισκευή του παλιού...
Οι κακουχίες και οι τρέλες άφησαν το axion με μερικά σημάδια, στραβές ζάντες , φρένα , κέντρα τροχών , ρουλεμαν ελεύθερου και πηρούνι τελειωμένα.
Εδώ αρχίζει το ψάξιμο.Η επισκεύη των τροχών μας άφησε νωρίς σαν ιδέα λογω κοστους και έπεσε σαν ιδέα η αγορά των shimano mt15 μιας και το ψαλίδι έχει βάση για δισκοφρενα shimano sm rt 54 και υδραυλικά φρένα shimano deore lx br t675 η μαμά κασέτα πήρε πόδι λόγω ασυμβατοτητας με τα νέα κέντρα και τη θέση της θα μπει μια 9 ταχυτήτων hg80 , το πίσω ντεραγιέ αντικαταστάθηκε απο το rd m592 sgs , τα shifters θα είναι τα sl m390 και μια νέα αλυσίδα για 9αρι σασμαν.
Ως εδώ καλά, τα προβλήματα τώρα το εμπροσθιο ντεραγιέ και ο δίσκοβραχίονας είχαν αντικατασταθεί σχετικά πρόσφατα και παρακαλάω να ταιριάζουν υπ όψη ότι το παλιό ντεραγιέ ήταν εφταρι....
Στο χειρότερο τώρα το πηρουνι είναι ένα rst κάτι.... Που δεν έχει βάση για δισκοφρενο. Τι ταιριάζει στο ριμαδι που να υπάρχει για αγορά και να μην κοστίζει όσο ένα ποδήλατο;
Η χρήση του ποδηλάτου θα είναι κυρίως για αστικές βόλτες άντε και κανένα χαλικι και φυσικά σλικατα λάστιχα με μπολικες ανηφόρες, οπότε κάτι που να κλειδώνει για μπροστινό θα βόλευε ή έστω κάτι σκληρό ή με ρύθμιση προφόρτησης.

Η φώτο είναι ενδεικτική

Τα φώτα σας φίλοι συνποδηλατες ,
Φιλικά
Νίκος.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon image.jpg773.8 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
nikosm78
Απών/απούσα
Ntimitris
Απών/απούσα

ειναι λαθος αυτο που σκεφτεσαι να κανεις.
Πες στο ετερον σου ημισυ, οτι δεν ξερει που της πανε τα 4
.
Χρειαζεσαι ενα ποδηλατο με
-28αρηδες τροχους,
-ξερο πιρουνι (αποφευγεις το αλουμινιο στο πιρουνι),
-v brakes (τα υδραυλικα ειναι περιττα)
Με 300 το βρισκεις, αν πουλησεις το αξιον γυρω στα 100-150
θα βαλεις απο την τσεπη σου 200-150 και θα εχεις ποδηλατο.
Χωρια οτι θα παθεις σοκ με τη διαφορα που θα εχει με αυτο που εχεις τωρα,
ακομα και αν το > το ιντεαλ οπως σκεφτεσαι παλι η διαφορα θα σε σοκαρει
Mε λιγα λογια ξεχνα το, θα κανεις μεγαλο λαθος,
καλυτερα το ζικ ζακ που σου ηρθε εσενα απο την αναβαθμιση του αξιον, η πανω λυση που σου ειπα ειναι η ορθοτερη

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

θα πετάξεις χρήματα χωρίς λόγο
:D

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

πουλάς αυτό αγοράζεις ένα μεταχ. Δεν συμφέρει η αναβάθμιση.

nikosm78
Απών/απούσα

Δεν αλλάζουμε γνώμη.
Axion και ξερό ψωμί.
Αν καργαρω την πίσω και μπει μπροστά ένα ξερό με βάσεις για δίσκο , την κάνουμε την δουλειά;
Help anyone?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

nikosm78 wrote:
Δεν αλλάζουμε γνώμη.
Axion και ξερό ψωμί.
Αν καργαρω την πίσω και μπει μπροστά ένα ξερό με βάσεις για δίσκο , την κάνουμε την δουλειά;
Help anyone?

αφού δείχνεις να ξέρεις
ζητάς την επιβεβαίωση
οκ
να πάρεις τα parts που βρήκες
είναι οι καλύτερες επιλογές που θα μπορούσες να κάνεις
:D

Arxarios
Απών/απούσα

...βλέπω τέτοιου τύπου ποδήλατο με την προοπτική να χρησιμοποιηθεί σε άσφαλτο κουράζομαι!

Οι προλαλήσαντες (ή μήπως προποσταρίσαντες?) με κάλυψαν πλήρως όσον αφορά την πρόταση πώλησης και αγοράς μεταχειρισμένου υβριδίου.

xifias
Απών/απούσα

τα πραματα που λες,κ για παραδειγμα αυτα του λινκ,κανουν γυρω στο 300αρι...

το σφαλμα κυριως ειναι οτι αυτο το ποδηλατο που εχεις τωρα,ειναι βαρυ κ ακαταλληλο.μπρος πισω αναρτηση..θα ριξεις λεφτα κ δεν θαχεις αποτελεσμα.καλες κ οι αναβαθμισεις αλλα να γινονται σε σωστη βαση κ με ουσια.

ακου τα παιδια,δεν κανουν τον εξυπνο.πουλα το,κρατα τα λεφτα για τα τζατζαλα κ τα ματζαλα που θες να ριξεις αδικα,κ παρε ενα ξερο χωρις αναρτησεις κ χωρις δισκοφρενα.ΔΕΝ τα χρειαζεσαι.

αληθεια εχεις πατησει καλορυθμισμενο Vbrake να δεις πως σε σταματαει?
προσεξε,ειπα οχι ακριβο,καλορυθμισμενο.

nikosm78
Απών/απούσα

Λέω να βάλω αυτό
http://surlybikes.com/parts/1x1_fork
Σε 100αρι.
Το ξέρω ότι θα μπορούσα να πάρω κάτι άλλο με αυτά τα χρήματα αλλά είπαμε axion kai ξερό ψωμί ....

Απο το άξονα ως την κορώνα είμαι στα 44cm περίπου.
Ο λαιμος είναι το θέμα είναι 1 ή 1 1/8ιντσα;

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Αν δεν είμαι αδιάκριτος, έχει συναισθηματική αξία το ποδήλατο αυτό;

xifias
Απών/απούσα

ρε φιλε,ειλικρινα,ριχτο στο παταρι κ παρε ενα καινουριο,ποσο νομιζεις οτι κανουν?μπορει να το αγαπας,αλλα πετας λεφτα τσαμπα σε ενα κινεζικο εντρυ φουλ φς σκελετο.ιδιο ποδηλατο εχουνε κ οι πακι να πηγαινουν λαχαναγορα κ το ιδιο θαναι κ μετα.δε κανουν τα ρασα τον παπα.δεν εχει σημασια το 9αρι κ τα υδραυλικα.δε πας τριτη δημοτικου ελπιζω!

με αυτο το μπατζετ παιρνεις φιξ kcp με 180 καινουριο,φιτνες helix με 250,κ απο ideal το chicane με κανα 350αρι η κουρσι ideal με 530 του 13. ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ

αν δεις σε μεταχειρο,βρισκεις ακομα πιο πολλα.

αν παλι θες τη χαρα της κατασκευης,τσιμπα ενα ατσαλακι ξερο παλιο mtb που τα πουλανε για 80ευρω στο car,κ βαλτου εκει πανω ζαντες φρενα λαιμο τιμονι λαστιχα στενα με κανα 140αρι μαξ κ θαχεις κατι καλυτερο απο το αξιον.

κ το αξιον στο παταρι να το παρει η γυναικα που της αρεσει.

Ntimitris
Απών/απούσα

επειδη το βλεπω να ξεφευγει το θεμα, παμε πρωτα να μιλησουμε λιγο λογικα:
.
-Εχεις ενα ποδηλατο που δεν ειναι καταλληλο για την χρηση που το θες, ουτε θα γινει με οποια αλλαγη και αν κανεις
-για καποιο δικο σου λογο εισαι συναισθηματικα δεμενος μαζι του, και θελεις να το κρατησεις
-οι αναβαθμισεις που λες, αγοραζουν σωστο ποδηλατο για τη χρηση που θελεις, και ετσι μπορεις να κρατησεις και το αξιον
..
Δεν θελεις αλλο? οκ
Ειναι δεκτο να κρατησεις το αξιον για να μετακινεισαι ακομα και σε δρομο,
θα εισαι αργος και θα κουραζεσαι παραπανω, δεν θα σε πεταξει κατω το ποδηλατο,
σταματα ομως να κοιτας αναβαθμισεις, δεν θα κερδισεις τιποτα,
μονο την περιεργια μας θα βοηθησεις να δουμε fs με ξερο πιρουνι μιας και θα ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια.
Εξαλλου επειδη το δεσιμο με αντικειμενα δεν το καταλαβα ποτε, για πες μου, γιατι θελεις να αλλαξεις τροχους με τους παλιους δεν εχεις δεσιμο? με τα φρενα? με το πιρουνι? δενεσαι συναισθμηματικα μονο με το πλαισιο kai οχι με τα υπολοιπα? Πως λειτουργει αυτη η σχεση?
ΑΝ οχι
παρε σαν ανταλλακτικο εναν σκελετο καινουργιο
ΥΓ :Αν βλεπω καλα εβαλες 48αρι δισκοβραχιωνα?

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

nikosm78 wrote:
Λέω να βάλω αυτό
http://surlybikes.com/parts/1x1_fork
Σε 100αρι.
Το ξέρω ότι θα μπορούσα να πάρω κάτι άλλο με αυτά τα χρήματα αλλά είπαμε axion kai ξερό ψωμί ....

Απο το άξονα ως την κορώνα είμαι στα 44cm περίπου.
Ο λαιμος είναι το θέμα είναι 1 ή 1 1/8ιντσα;

Αν πάντως βάλεις το 1Χ1 στο axion κρατωντας πισω την σούστα πισω στειλε κι ενα μεηλ στους surlyδες με φωτό, είμαι σίγουρος πως θα σε κανουνε διάσημο! Άσε που στις κατηφόρες θα ντριφτάρεις ασύστολα με σταθερό μπροστά και το σουμιέ πίσω!

nikosm78
Απών/απούσα

Δεν σας αρέσει η αναβάθμιση στο συγκεκριμένο ποδήλατο επειδή είναι fs και δεν βολεύει και είναι βαρύ και θα κουράζει κτλ κτλ....
οκ το κατάλαβα , αλλά εφόσον έχω τους λόγους μου θα σας πείραξε να μου δώσετε μια λύση για το μπροστινό ; Αν όχι ξερο λόγω παγκόσμιας προτοτυπιας , ας πάμε σε μια λύση όχι τόσο πρωτότυπη δηλαδή αναρτηση και κλείδωμα με βάσεις για δίσκο.
Τώρα για εκείνους που δεν αρέσκονται , τι να πω , όπως προανέφερα υπάρχουν λόγοι που γίνεται η όλη φάση.
Το να δώσω 500€ για κούρσα ή να πάρω κάποιο άλλο ht είναι το πιο εύκολο αλλά όχι επιθυμητό.

Φιλικά
Νίκος.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

nikosm78 wrote:
Δεν σας αρέσει η αναβάθμιση στο συγκεκριμένο ποδήλατο επειδή είναι fs και δεν βολεύει και είναι βαρύ και θα κουράζει κτλ κτλ....
οκ το κατάλαβα , αλλά εφόσον έχω τους λόγους μου θα σας πείραξε να μου δώσετε μια λύση για το μπροστινό ; Αν όχι ξερο λόγω παγκόσμιας προτοτυπιας , ας πάμε σε μια λύση όχι τόσο πρωτότυπη δηλαδή αναρτηση και κλείδωμα με βάσεις για δίσκο.
Τώρα για εκείνους που δεν αρέσκονται , τι να πω , όπως προανέφερα υπάρχουν λόγοι που γίνεται η όλη φάση.
Το να δώσω 500€ για κούρσα ή να πάρω κάποιο άλλο ht είναι το πιο εύκολο αλλά όχι επιθυμητό.

Φιλικά
Νίκος.


εγώ είμαι μαζί πάντως
:D

nikosm78
Απών/απούσα

Βρέθηκε και το μπροστινό
http://www.roseversand.com/product/detail/aid:635203

και ο λαιμός
http://www.roseversand.com/product/detail/aid:28072

Ως αναφορά θα πω οτι φοράει 1 1/8 ίντσα λαιμό ,όπως και τα περισσότερα σύγρονα mtb.

Ότον με το καλό τελειώσει το δέσιμο θα ανεβάσω και φώτο...

Ευχαριστώ για την βοήθεια.

Φιλικά
Νίκος.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

nikosm78 wrote:
Βρέθηκε και το μπροστινό
http://www.roseversand.com/product/detail/aid:635203

και ο λαιμός
http://www.roseversand.com/product/detail/aid:28072

Ως αναφορά θα πω οτι φοράει 1 1/8 ίντσα λαιμό ,όπως και τα περισσότερα σύγρονα mtb.

Ότον με το καλό τελειώσει το δέσιμο θα ανεβάσω και φώτο...

Ευχαριστώ για την βοήθεια.

Φιλικά
Νίκος.


γαμάτο θα γίνει
θα κάνει βόλτες και όλοι θα ζηλεύουν

nikosm78
Απών/απούσα

Νομίζω πως θα γίνει όπως περίπου θα έπρεπε να είναι , αν φυσικά εξαιρέσουμε την πίσω ανάρτηση.
Αν προορίζονταν για βουνό θα είχαμε πρόβλημα αλλά για αστική μετακίνηση πιστέυω πως θα τα καταφέρει με την υπάρχουσα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

nikosm78 wrote:
Νομίζω πως θα γίνει όπως περίπου θα έπρεπε να είναι , αν φυσικά εξαιρέσουμε την πίσω ανάρτηση.
Αν προορίζονταν για βουνό θα είχαμε πρόβλημα αλλά για αστική μετακίνηση πιστέυω πως θα τα καταφέρει με την υπάρχουσα.

να ρωτήσω από που είσαι ???
και τα παλιά ανταλλακτικά τι θα τα κάνεις?

nikosm78
Απών/απούσα

Απο Αθηνα
Μάλλον για πούλημα.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Σου γρατζούνισε σπάνια βυνίλια; Βάζει σταθμούς
που δεν γουστάρεις στο ραδιόφωνο; Σου τρώει τη
σοκολάτα που έχεις φυλάξει στο ψυγείο για την
πάρτι σου;

Δεν βλέπω άλλο λόγο για να την υποβάλεις στη
δοκιμασία της αστικής μετακίνησης με το ό,τι
να 'ναι FS της Ideal :P

Επειδή όμως είναι δύσκολες μέρες και πρέπει να βοηθάμε
τους ποδηλατάδες, για να αλλάξεις την ανάρτηση θα πρέπει
να μετρήσεις την απόσταση Crown to Axle. Μετράς από το
σημείο όπου ενώνεται η ανάρτηση με το κάτω ποτήρι μέχρι
τον άξονα του τροχού και θες κάτι όσο το δυνατόν πιο
κοντά σε αυτό το νούμερο στο νέο πηρούνι.

nikosm78
Απών/απούσα

Με την αλλαγή είμαστε πλεόν στο +3 cm που είναι νομίζω αποδεκτό μιας και το rst (ελαστομερές) είτε κάθεσαι είτε όχι πανω του δεν βυθίζεται καθόλου.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

nikosm78 wrote:
Νομίζω πως θα γίνει όπως περίπου θα έπρεπε να είναι , αν φυσικά εξαιρέσουμε την πίσω ανάρτηση.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;;;;;;;;;;;;;;;;

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

lyhadj wrote:
nikosm78 wrote:
Νομίζω πως θα γίνει όπως περίπου θα έπρεπε να είναι , αν φυσικά εξαιρέσουμε την πίσω ανάρτηση.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;;;;;;;;;;;;;;;;

καλά πώς κάνεις κι εσύ έτσι για ένα ελατήριο...;;;; Με μια μπετόβεργα να συνδέει το πίσω ψαλίδι με το παλουκόσελο λύθηκε το πρόβλημα...

ξηηή

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

nikosm78 wrote:
Με την αλλαγή είμαστε πλεόν στο +3 cm

Στα ποδήλατα τα πράγματα μετριούνται σε χιλιοστά.
Αποδεκτή διαφορά είναι πχ τα 4-5χιλιοστά, όχι τα
30 που σκέφτεσαι.

Το μόνο που θα πετύχεις είναι να χαλάσεις τελείως
την ήδη άθλια γεωμετρία του Ideal, να φορτίσεις
πολύ παραπάνω εκείνα τα μέρη που δεν θα έπρεπε να
φορτίζονται τόσο και φυσικά να ρίξεις ακόμα με-
γαλύτερο βάρος στο τραμπολίνο της πίσω μεριάς.

Το ποδήλατο θα είναι σαν τσοπεριά, ακόμα πιο άχρηστο
από πριν και στις ανηφόρες θα σε θυμούνται όλοι αλλά
μάλλον όχι για καλό...

nikosm78
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
nikosm78 wrote:
Με την αλλαγή είμαστε πλεόν στο +3 cm

Στα ποδήλατα τα πράγματα μετριούνται σε χιλιοστά.
Αποδεκτή διαφορά είναι πχ τα 4-5χιλιοστά, όχι τα
30 που σκέφτεσαι.

Το μόνο που θα πετύχεις είναι να χαλάσεις τελείως
την ήδη άθλια γεωμετρία του Ideal, να φορτίσεις
πολύ παραπάνω εκείνα τα μέρη που δεν θα έπρεπε να
φορτίζονται τόσο και φυσικά να ρίξεις ακόμα με-
γαλύτερο βάρος στο τραμπολίνο της πίσω μεριάς.

Το ποδήλατο θα είναι σαν τσοπεριά, ακόμα πιο άχρηστο
από πριν και στις ανηφόρες θα σε θυμούνται όλοι αλλά
μάλλον όχι για καλό...

Θα μπρορούσα να βάλω και ξερό μπροστά....
Τελικά καταλήξαμε στο Rockshox. To +20mm (οχι +30) με αναβάτη στα 65-70 kg γίνεται +10 ή +5mm δεν είναι και το σπουδαιότερο πρόβλημα.

nikosm78
Απών/απούσα

Pavlos K. wrote:
lyhadj wrote:
nikosm78 wrote:
Νομίζω πως θα γίνει όπως περίπου θα έπρεπε να είναι , αν φυσικά εξαιρέσουμε την πίσω ανάρτηση.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;;;;;;;;;;;;;;;;

καλά πώς κάνεις κι εσύ έτσι για ένα ελατήριο...;;;; Με μια μπετόβεργα να συνδέει το πίσω ψαλίδι με το παλουκόσελο λύθηκε το πρόβλημα...

ξηηή

Έλεγα να βάλω κάτi σε αλουμίνιο.
Πλάκα στην πλάκα από όλα αυτά που άλλαχτηκαν να δεις που θα χάσει ενα κιλάκι στο νερό και θα βγεί πιο ελαφρύ κι απ΄το zig zag.
16kg ήταν το axion 15kg το zigzag

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

ένα σωλήνα με 4 τρύπες κ το έκανες ξερό κ πίσω, για το αν θα βγει φράνκι δεν μιλάω καν, απλά οι λόγοι που έχουν βάλει κάποια όρια στις αναρτήσεις δεν είναι τυχαία, είπαμε έχουμε ένα περιθώριο αλλά όταν μιλάμε για ποδήλατο κ με πίσω ανάρτηση υπολογίζουμε κ τα πίσω(θες δεν θες ο σουμιες δεν κάνει δουλειά στο δρόμο) που ο μόνος λόγος ύπαρξης στο δρόμο είναι λόγο προβλήματος υγείας αν βοηθάει. επίσης φιλικα πάντα θέλω να δω αν πας να το πουλήσεις αργότερα πως θα το περιγραφείς

nikosm78
Απών/απούσα

scarpedico wrote:
ένα σωλήνα με 4 τρύπες κ το έκανες ξερό κ πίσω, για το αν θα βγει φράνκι δεν μιλάω καν, απλά οι λόγοι που έχουν βάλει κάποια όρια στις αναρτήσεις δεν είναι τυχαία, είπαμε έχουμε ένα περιθώριο αλλά όταν μιλάμε για ποδήλατο κ με πίσω ανάρτηση υπολογίζουμε κ τα πίσω(θες δεν θες ο σουμιες δεν κάνει δουλειά στο δρόμο) που ο μόνος λόγος ύπαρξης στο δρόμο είναι λόγο προβλήματος υγείας αν βοηθάει. επίσης φιλικα πάντα θέλω να δω αν πας να το πουλήσεις αργότερα πως θα το περιγραφείς

Παντρειά είναι.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

nikosm78 wrote:

To +20mm με αναβάτη στα 65-70 kg γίνεται +10 ή +5mm

Με την προϋπόθεση ότι θα πέσει το απαραίτητο βάρος,
κάτι που δεν πρόκεται να γίνει διότι το ήδη οπισθό-
βαρος ποδήλατο για σουζάρει ακόμα πιο πολύ και η
πίσω ανάρτηση θα βυθιστεί ακομα πιο πολύ.

Όταν άλλαξα την ανάρτηση στο mountain από 80 σε 100
ανακάλυψα ότι τα +10 σούζαραν τόσο το ποδηλατο που
η ανάρτηση δεν φορτίστηκε ποτέ όσο θα έπρεπε. Τότε
ήμουν 95 κιλά και το ποδήλατο ήταν
http://www.specialbikes.gr/assets/images/0138/0593/victeamblue.jpg

contact