αξίζει να μετατρέψω το bad boy μου σε πιο ποδήλατο δρόμου η να καταλήξω σε κούρσα?μαρεσει κ με βολευει αρκετά αλλά φοράει 26αρες...
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
αξίζει να μετατρέψω το bad boy μου σε πιο ποδήλατο δρόμου η να καταλήξω σε κούρσα?μαρεσει κ με βολευει αρκετά αλλά φοράει 26αρες...
Από περιέργεια ποιό bad boy έχεις και ποιάς χρονιάς?
Γενικά αρκετοί έχουν κάνει παρόμοια μετατροπή σε bad boy και γενικά το μοντέλο αυτό είναι έτοιμο να τη δεχτεί.
Το αποτέλεσμα που θα πάρεις με 28" τορχούς και λεπτότερα ελαστικά σήγουρα θα έχει διαφορετική συμπεριφορά στο δρόμο και θα προορίζεται για λίγο πιο διαφορτική χρήση απ' ότι με τους 26".
Δεν θα έχει να κάνει όμως με κούρσα.
Σα μετατροπή μπορεί να αξίζει και να έχεις καλό αποτέλεσμα αλλά αυτό είναι ένα θέμα. Η αγορά κούρσας είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.
Αν αυτό που σε προβληματίζει είναι ότι το bad boy που έχεις φοράει 26" τροχούς τότε βάλε απλά 28". Αν θες κούρσα (άσχετά με τους τροχούς που φοράει αυτό που έχεις) τότε άρχισε να κοιτάς αυτό σα θέμα.
Οπότε εσύ είσαι αυτός που θα πρέπει να απαντήσεις αν στη χρήση που θα κάνεις ταιριάζει καλύτερα ένα υβριδικό ή μια κούρσα.
Αν το Bad Boy είναι σε έκδοση με δισκόφρενα, τότε μπορεί να γίνει η μετατροπή σε """κούρσα""".
Το πιο κοντινό που έχω δεί είναι αυτό που έκανε το παλικάρι
http://www.podilates.gr/node/22429
το μοντελο ειναι του 2010 με δισκοφρενα..νομιζς μου ταιριαζει καλυτερα το υβριδικο!απλα θελω να το κανω πιο γρηγορο.χρησιμοποιώ το ποδηλατο καθημερινα στο δρομο για την δουλεια...10χλ.
μπορειτε να μου προτεινετε τροχους κ λαστιχα..κ αν μπορω να βαλω bullhorn τιμονι καταφερνοντας να χωρεσω μανετες κ shifters?απο οτι ειδα στις φωτο μαλλον χωρανε..
ευχαριστω για το χρονο σας!!
Αν σου ταιριάζει μην το αλλάξεις.
Ξέρεις ότι μπορείς απλά να το κάνεις λίγο πιο σβέλτο βάζοντας στενότερα π.χ. ελάστικά, χωρίς να αλλάξεις απαραίτητα τη διάμετρο.
Τι ελαστικά φοράει τώρα?
Λοιπόν, μπορείς να βρεις καλούς και οικονομικούς έτοιμους τροχούς, όπως για παράδειγμα είναι αυτοί... http://www.bike-components.de/products/info/p34499_Deore-525-Disc-6-Loch... με 100 ευρώ το σετ ή αυτοί... http://www.bike-components.de/products/info/p34500_XT-756-Disc-6-Loch--M... με 150 ευρώ το σετ. Πρέπει όμως να τσεκάρεις τι δίσκους έχεις τώρα και συγκεκριμένα αν είναι 6-bolt ή centerlock για να πάρεις τροχούς με αντίστοιχα κέντρα και να μη χρειαστεί να αλλάξεις και δίσκους.
Αντίστοιχοι τροχοί π.χ. για centerlock είναι αυτοί... http://www.bike-components.de/products/info/p33940_XT-785-Disc-Center-Lo...
Από ελαστικά αν θες κάτι σχετικά γρήγορο θα πρέπει να πας σε σχετικά στενό ελαστικό 700x28 ή 700x32 (π.χ. http://www.bike-components.de/products/info/p11590_SportContact-Drahtrei...)
Τώρα για το bullhorn θα δυσκολευτείς.
Λογικά το τιμόνι σου έχει κέντρο 31.8. Τα αντίσοιχα bullhorn έχουν συνήθως διάσταση γύρω από το κέντρο 23.8 και εκεί δεν χωράνε οι μανέτες και τα χειριστήρια σου που είναι για τιμόνια με διάσταση 22.2.
Θα δυσκολευτείς να βρεις bullhorn με σωλήνες 22.2 και αν βρεις θα έχει κέντρο 25.4, άρα θα πρέπει να αλλάξεις και λαιμό.
Επίσης, είναι λίγο δύσκολο να σε εξυπηρετήσει bullhorn σε αυτόν τον τύπο του ποδηλάτου γιατί έχεις διαφορετική στάση επάνω στο ποδήλατο.
Θα έλεγα μην μπλέξεις ή αν θες να φτιάξεις κάτι σχετικό, απλά μείωσε το μήκος του τιμονιού σου (π.χ. στα 55 εκ.) και αν θες βάλε και δύο πλαϊνά κέρατα για να έχεις και ένα ακόμα πιάσιμο.
φοραει 559x35.schwalbe τις kojak και ειναι 6-bolt..
ειχα τισ ανφιβολιες μου για το τιμονι...στο κατα ποσο θα χωρεσουν ολα επανω αν και πιστευω οτι θα με βολευε..τα κερατα τα ξεχναω γιατι δεν μαρεσουν καθολου εμφανισιακα..
θα το ψαξω λιγο για το τιμονι κ παω για τροχους...ευχαριστω για την βοηθεια!
εύκολα και οικονομικά.
Υπάρχουν αλουμινένια εισαγωγικά τιμόνια, χοντρή φούσκα στη μέση (versize) και λεπτός σωλήνας όλο το υπόλοιπο.
Ψάξε, θα βρεις, βάλε και ζήτηση στις αγγελίες.
Οι περισσότεροι τα ξεφορτώνονται, πάνε σε ανατομικά, πιο αεροδυναμικά, ή πιο ελαφρυά....
Λεπτό ελαστικό, χωρίς τακούνια, 26" χ 28, θα βρεις, Φούσκωνε στο ΜΑΧ της πίεσης του.
Βάλε και καλουπιέδες ή κουμπωτά παπούτσια - πετάλια.
Το συγκεκριμένο που έχεις, αξίζει να το μετατρέψεις, τραβάει καλά, και είναι και πανέμορφο.
Προσωπικά, δεν θα μου άρεσε με κριάρι τιμόνι, αλλά γούστα είναι αυτά.
Πάντως μπορεί να γίνει πιο ελαφρύ και πιο σβέλτο.
τελικα μαλλον θα του σκασω λεφτα...το γουσταρω πολυ εμφανισιακα και πανω απο ολα με βολευει...θελω να το ελαφρυνω(τωρα ειναι γυρς στα 12.5 κιλα).εχει 3 γραναζια μπροστα και μαλλον θα ξεφορτωθω τα 2 κ σιγουρα θα βαλω καλουπιεδες..τωρα για τροχους μαλλον εκει θα πανε τα λεφτα...σκεφτομαι 700x32 λαστιχο κ απαραιτητα μαυρους!!το τιμονι μαλλον παει για το τελος κ η αληθεια ειναι οτι με προβληματισες με τα γουστα...δεν εχω δει και κανενα αλλο με bullhorn..
RockaRolla, ταυράκι τιμόνι θέλει να βάλει το παιδί, όχι κριάρι. Εκεί νομίζω θα έχει θέμα με τα διαστάσεις απ’ όσα τα είχα ψάξει για εμένα.
Sfunkar μη σε προβληματίζουν τα γούστα και οι γνώμες σχετικά με την εμφάνιση, το πρακτικό κομμάτι να κοιτάς και εκεί νομίζω πραγματικά το ταυράκι δε θα σε βολέψει σε αυτό το ποδήλατο κυρίως γιατί λόγω φρένων και χειριστηρίων θα πρέπει να έχεις πολύ συχνά τα χέρια στο οριζόντιο κομμάτι και θα είναι πολύ κλειστά.
Τώρα αν αρχίσεις την αφαιρετική (π.χ. να καταργήσεις το αριστερό χειριστήριο και τις ταχύτητες μπροστά) τότε αλλάζει λίγο το πράγμα και το ξαναβλέπεις. Ψάξε λίγο και γι’ αυτό το θέμα με την κατάργηση στις μπροστά, το έχουμε κάνει κάποιοι εδώ μέσα και έχουμε γράψει σχόλια.
Γενικά μελλοντικά μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα και να τα συνδυάσεις με ταυρική τιμόνι. Να βάλεις π.χ. καλά μηχανικά δισκόφρενα (π.χ. avid bb7 road) που να συνδυάζονται με bar end μανέτες φρένων αλλά και άλλα κατάλληλα χειριστήρια ταχυτήτων (π.χ. επίσης bar end). Αλλά όλα αυτά τα βλέπεις και μελλοντικά.
Για καλουπιεδάκια κοίτα και τα μισά. Βολεέυουν.
Για την ώρα, καλά κάνεις και σου αρέσει το ποδήλατο και θες να το βελτιώσεις. Ξεκίνα με τους τροχούς που θες και τα άλλα θα τα δεις σιγά σιγά.
Τα λάστιχα που φοράς είναι πολύ καλά. Αν θες μπορείς να βάλεις τα ίδια σε 700x35 (η μόνη διάσταση που βγαίνουν για 700άρι τροχό). Τα έχω και είναι άψογα. Αλλά αν θες λίγο πιο σβέλτα, τότε θα πρέπει να δεις ίσως για 700x28.
Αλλάζοντας τροχούς θα πρέπει να έχεις 2 πράγματα υπόψη κατά τη γνώμη μου.
Βασικά θα χρειαστείς τροχούς, σαμπρέλες και ελαστικά και θα μεταφέρεις από του παλιούς δίσκους και κασέτα. Αυτή την αλλαγή μπορείς να την κάνεις με σχετικά μικρό κόστος της τάξης των 150 ευρώ. Μπορείς και με λιγότερα αλλά δεν αξίζει.
Το 1ο που θα σου έλεγα είναι να μη βιαστείς να διώξεις τους παλιούς τροχούς. Κράτα τους μέχρι να είσαι σίγουρος ότι η νέα μορφή που θα πάρει το ποδήλατο θα σε βολεύει και θα την προτιμάς σε σχέση με πριν. Διαφορετικά να έχεις πάντα τη δυνατότητα να γυρίσεις στους παλιούς.
Το 2ο είναι ότι όπως σου είπα μπορείς να πάριες τροχούς με 100 ευρώ και να είναι ια χαρά. Από την άλλη, επειδή οι τροχοί είναι ένα από τα βασικότερα κομμάτια του ποδηλάτου και μια πολύ καλή αναβάθμιση, ίσως είναι τώρα μια ευκαιρία να το ψάξεις λίγο περισσότερο και αν έχει τη δυνατότητα να αγοράσεις ένα καλό σετάκι τροχών, ή ακόμα καλύτερα να πλέξεις ένα. Μπορείς δλδ να πας σε κάι ανθεκτικότερο, ελαφρύτερο και με καλύτερη κύλιση.
Γενικά μη βιαστείς. Ψάξτο λίγο.
Δεν υπάρχει λόγος να πας σε
23c32c, ένα 28c μπρος πίσωείναι μια χαρά τόσο από ταχύτητα όσο και από άνεση.
Τροχούς πήγαινε σε πλεκτούς, ζύγισε τους παλιούς χωρίς
κασέτα για να δούμε για τι πράγμα ψάχνουμε.
Eaglos ζαλίσηκες από τα χθεσινά!
sfunkar άκουσε τον τον Eaglos για τροχούς.
Τόσε φορές που χρειάστηκε να τηλεμεταφερθώ Αθήνα-Γιαννιτσά-Αθήνα,
με ανακάτεψε
δηλαδη με 32c κερδιζω σε ανεση και με 28c σε ταχυτητα?
ο μπροστα τροχος με ενα προχειρο ζυγισμα που του εκανα ειναι κατι λιγοτερο απο 3 κιλα μαζι με δισκοφρενο και full πιεση στο λαστιχο..
και γιατι ειναι καλυτερα να παω για πλεκτους τροχους?
3 κιλά ο μπροστά μάλλον δεν παίζει.
Υπερβολικό.
Κάπου δεν το έχεις ζυγήσει σωστά.
Επίσης, δεν έχει νόημα να ζυγίζεις με όλα αυτά επάνω.
Αν θες να το δεις σωστά θα γδύσεις τον ροχό από δίσκους, ελαστικά, σαμπρέλες, κασέτες άξονες κλπ.