Ποιος πληρώνει τα σπασμένα;

105 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

maranx wrote:
Viper4 wrote:

Όπως και να έχει, ξέρεις ζημιές δεν γίνονται μόνο όταν κάποιο όχημα πέσει πάνω σε κάποιον άλλο, αλλά και όταν το όχημα αυτό σου κλείσει τον δρόμο και αναγκαστείς και πέσεις πχ... Μία πτώση μοτοσυκλέτες για παράδειγμα κοστίζει περί το 1000άρικο περίπου... μπορεί και πολύ περισσότερο! για να μην αναφέρω για τις επιπτώσεις της πτώσης στην υγεία του αναβάτη.
Σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει ο ποδηλάτης να τα βάλει από την τσέπη του, έλα όμως που τις περισσότερες φορές δεν τα έχει (καθώς είπαμε δεν μιλάμε για 100-200 ευρώ, ειδικά όταν υπάρχει σωματικός τραυματισμός), οπότε μετά το θέμα ξεφεύγει.

Εντελώς θεωρητικά... ίσως κάπου, κάποτε να συμβεί αυτό που λες.
Πρακτικά τέτοια περιστατικά είναι ελάχιστα έως καθόλου.
Οπότε ισχύει ότι συμφέρει το κράτος και την κοινωνία μακροπρόθεσμα να μην επιβάλλει τέτοια ασφάλιση για να αυξάνει τη χρήση του ποδηλάτου.

Τα σωστά κράτη δεν επιβάλλουν ένα μέτρο για ένα πρόβλημα που βρίσκεται μόνο στη θεωρία, αλλά θα πρέπει να υπάρχουν μετρήσιμα περιστατικά. Βέβαια, εδώ που ζούμε, αν βρεθεί ένας παρατρεχάμενος κοντά στον υπουργό και πει αυτά που λες κι εσύ, έυκολα μπορεί να επιβληθεί η ασφάλιση για εισπρακτικούς λόγους.

Δεν είναι τόσο σπάνιο όσο νομίζεις... και από την στιγμή που υπάρχουν τέτοια περιστατικά την στιγμή που στατιστικά ο αριθμός των ποδηλατών είναι αμελητέος, φαντάσου τι έχει να γίνει αν αυξηθεί και άλλο!
Σε καμία περίπτωση δεν λέω να πληρώνουν ασφάλεια όσο πληρώνουν τα μηχανοκίνητα, αλλά θα μπορούσαν να πληρώνουν κάποιο βασικό ποσό, πχ 80 ευρώ τον χρόνο.

maranx
Εικόνα maranx
Απών/απούσα

Μπορείς να μου πεις από πού αντλείς τα στοιχεία σου;

Εδώ μέσα αντιθέτως έχουν παρουσιαστεί μελέτες που λένε ότι όσο αυξάνεται ο αριθμός των ποδηλάτων, τόσο μειώνεται ο αριθμός των ατυχημάτων (ανά μονάδα πληθυσμού). Γιατί οι οδηγοί συνηθίζουν την παρουσία τους και αναμένουν να τα συναντήσουν στο δρόμο. Ακραίο παράδειγμα πόλεις της Ολλανδίας και της Δανίας που είναι πραγματικά ελάχιστα τα ατυχήματα.

crosmo
Απών/απούσα

Διαβάζω εδώ και αρκετή ώρα τα posts και ομολογώ πως έχω αρχίσει και εκνευρίζομαι με αυτά που αναφέρεις.
Αναφέρεις πως "Εφόσον κάποιοι ποδηλάτες θέλουν να κυκλοφορούν και εκτός ποδηλατοδρόμων, μήπως θα ήταν λογικό και επιβεβλημένο να έχουν ασφάλεια"
Σε ρωτώ... ποιούς ποδηλατόδρομους?
Έχεις την εντύπωση ότι αν στην Αττική υπήρχε δίκτυο ποδηλατόδρομων οι ποδηλάτες θα είχαν την διάθεση να υποβάλουν τους εαυτούς τους στις καθημερινές προσβολές και βρισίδια και κορναρίσματα που είναι αναγκασμένοι να ακούν από κάποιους σαν εσένα που ενοχλούνται από την αργή ταχύτητα τους?
Δεν υπάρχει λοιπόν "Εφόσον ΚΑΠΟΙΟΙ ποδηλάτες..." όλοι οι ποδηλάτες είναι ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ να κυκλοφορούν στον δρόμο...
Μάθετε να συνοδηγείτε με αυτούς και να κυκλοφορείτε με αυτούς...
Σύμφωνα πάντως με το τρόπο γραφής σου είμαι βέβαιος ότι δεν οδηγείς ποδήλατο, στον δρόμο τουλάχιστον... στο πεζοδρόμιο πάντως να ξέρεις ενοχλείς του πεζούς οι οποίοι είχαν, έχουν και θα έχουν προτεραιότητα
Κοίταξε λοιπόν πρώτα να δεις το δικό σου θέμα και γιατί ενοχλείσαι από τους ποδηλάτες που πάνε δεξιά και μετά ψάξε να βρείς τα υπόλοιπα
Να σου πω επίσης, καθώς σίγουρα δεν κυκλοφορείς με ποδήλατο στον δρόμο, πως δεξιά πάντα ο δρόμος είναι γεμάτος φαγώματα και λακούβες πολύ επικίνδυνες για έναν ποδηλάτη, κάτι που δυστυχώς δεν το έχεις αντιληφθεί οδηγώντας με ασφάλεια το γρήγορο μηχανάκι ή αυτοκίνητο σου καθώς εσύ δεν κινδυνεύεις τόσο όσο ένας ποδηλάτης που εκτός του ότι αναγκάζεται να κινηθεί σε αυτό το τμήμα του δρόμου πρέπει να προσέχει και εσένα τον γρήγορο αλλά και όλες τις κακοτεχνίες του δρόμου που εσένα λόγω κατασκευής οχήματος δεν σε επιρρεάζουν αλλά ένα ποδήλατο το διαλύουν μαζί με τον αναβάτη

Για το ερώτημα σου, αν θέλεις να πάρεις απάντηση σωστή και τεκμιριωμένη τότε θα σου πρότεινα να απευθυνθείς στην Τροχαία, είμαι βέβαιος ότι θα σου λύσει τις απορίες σου.

Αυτά από έναν ποδηλάτη που είναι ανγκασμένος καθημερινά να ανέχεται οδηγούς με απόψεις παρόμοιες με αυτές που παραθέτεις (φιλικά πάντα...),ευτυχώς όχι πολλούς είναι η αλήθεια καθώς διαπιστώνω καθημερινά πως όλο και πιο πολλοί οδηγοί οχημάτων (κυρίως αυτοκινήτων) προσέχουν τους ποδηλάτες.

Και αν μια πτώση μοτο κοστίζει 1000 ευρώ και βάλε τότε μην την αγοράζεις καθώς κανείς δεν σου υπογράφει συμβόλαιο κατά την αγορά ότι δεν θα πέσεις ή ότι δεν θα στην κλέψουν ή ότι εκεί που την έχεις παρκαρισμένη δεν θα περάσει κάποιος το βράδυ να στην πάρει παραμάζωμα...
Εσύ όμως δεν αναφέρεσαι μόνο στο θέμα της ασφάλισης αλλά προχωράς και γίνεσαι εριστικός, και αν και δεν έχεις την διάθεση σε πληροφορώ ότι μας προσβάλεις και μας μειώνεις...
Μας συγχωρείς που πάμε με τον δικό μας ρυθμό και όχι με τα 90-100 χλμ μια μοτοσυκλέτας...

"Προσωπική μου άποψη, και την λέω εντελώς καλοπροαίρετα και χωρίς καμία διάθεση να μειώσω κανέναν, ο ποδηλάτης δεν έχει καμία απολύτως θέση εκτός ποδηλατόδρομων. Δεν είναι δυνατόν να περιμένει να ακολουθεί το αυτοκίνητο ή η μηχανή (γιατί μου έχει τύχει να πηγαίνουν ποδηλάτες δίπλα δίπλα και όχι σε σειρά ουκ ολίγες φορές) τον δικό τους ρυθμό. Είναι απλά αδύνατον! και αν οδηγείς αυτοκίνητο θα με καταλαβαίνεις οπωσδήποτε!"

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

maranx wrote:
Μπορείς να μου πεις από πού αντλείς τα στοιχεία σου;

Εδώ μέσα αντιθέτως έχουν παρουσιαστεί μελέτες που λένε ότι όσο αυξάνεται ο αριθμός των ποδηλάτων, τόσο μειώνεται ο αριθμός των ατυχημάτων (ανά μονάδα πληθυσμού). Γιατί οι οδηγοί συνηθίζουν την παρουσία τους και αναμένουν να τα συναντήσουν στο δρόμο. Ακραίο παράδειγμα πόλεις της Ολλανδίας και της Δανίας που είναι πραγματικά ελάχιστα τα ατυχήματα.

Συμφωνώ με την μελέτη που λες. Πραγματικά όσο αυξάνονται τα ποδήλατα τόσο θα μειώνεται ο συνολικός αριθμός των ατυχημάτων. Ο αριθμός των ατυχημάτων που θα περιλαμβάνει κάποιο ποδήλατο όμως θα αυξάνεται... Άρα και ο αριθμός με ανασφάλιστα οχήματα. Αυτό λέω.

Στην Ολλανδία και την Δανία πάντως που αναφέρεις, έχουν ποδηλατόδρομους σχεδόν παντού, και ακόμα και εκεί που δεν έχουν οι δρόμοι είναι τόσο φαρδιοί που δεν ενοχλούν τα ποδήλατα, ούτε κινδυνεύουν ιδιαίτερα οι ίδιοι οι ποδηλάτες.

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

φίλε κι εμείς όταν οδηγούμε αυτοκίνητο σπαζόμαστε με τις μαλακίες που κάνουν πολλοί μηχανόβιοι, που πατάνε τις λωρίδες, που κολλάνε από πίσω μας ή στο πλάι, που σπάνε πρωτοδευτέρες από στενό σε στενό, που προσπερνάνε χωρίς φλας, που πέρνουν καθρέφτες, που έχουν την απαίτηση επειδή είναι σε δύο ρόδες να κατεβάσουμε παντελόνια και να σας ζητάμε και συγγνώμη.

Δυστυχώς μυαλό δε βάζετε παρά μόνο όταν κυκλοφορώντας ανάποδα, χωρίς
κράνος, περνώντας κόκκινα επειδή "έχετε ορατότητα" έρχεται κάποιος και σας σουτάρει κάτω και μετά το έχει τύψεις μια ζωή. Έτσι λοιπόν προσαρμόστηκαν και οι οδηγοί των αυτοκινήτων στις κουραδομαγκιές που κάνετε. Έτσι λοιπόν θα προσαρμοστείς κι εσύ και μάλιστα όχι στις παραβάσεις/μαγκιές των ποδηλατών αλλά στο ότι υπάρχει κι άλλος κόσμος που κυκλοφορεί όχι από μαγκιά αλλά από στάση ζωής και/ή ανάγκη.

Στην τελική πίστεψέ με περισσότερες παραβάσεις κάνουν τα μηχανάκια παρά τα ποδήλατα. Πες τα λοιπόν πρώτα στο mbike ή όπου αλλού όλα αυτά και μετά κάνε μάθημα σε ανρθώπους που διεκδικούν τη θέση που τους αξίζει στο δρόμο.

όσο για τις ασφάλειες, να πληρώνεις εσύ περισσότερα ασφάλιστρα για μας γιατί περισσότερο κίνδυνο διατρέχουμε εμείς από σένα παρά τα κωλοπλαστικά και το φέρινγκ σου από μας

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

Εκτός του ότι τσουβαλιάζεις, βάζεις το όλο θέμα σε λάθος βάση. Είπα εγώ ότι οι μοτοσυκλετιστές δεν προκαλούν ατυχήματα κλπ; Προκαλούν και μάλιστα πολύ περισσότερα από ότι θα έπρεπε! Εκεί είναι που δεν κάνει σωστά την δουλειά της η αστυνομία!
Απλά όταν γίνει κάποιο ατύχημα με υπαιτιότητα δική του τότε αποζημιώνεται ο άλλος από τις ασφαλιστικές ή από το επικουρικό ταμείο.

Στην περίπτωση των ποδηλατών δεν γίνεται αυτό.

maranx
Εικόνα maranx
Απών/απούσα

Viper4 wrote:

Στην Ολλανδία και την Δανία πάντως που αναφέρεις, έχουν ποδηλατόδρομους σχεδόν παντού, και ακόμα και εκεί που δεν έχουν οι δρόμοι είναι τόσο φαρδιοί που δεν ενοχλούν τα ποδήλατα, ούτε κινδυνεύουν ιδιαίτερα οι ίδιοι οι ποδηλάτες.

Οπότε, γιατί δεν ασχολείσαι με αυτά που μας λείπουν;

Κατά τα άλλα οι βάρβαροι αυτοί λαοί δεν υποχρεώνουν τον ποδηλάτη να έχει ασφάλεια, αλλά αντιθέτως, υποχρεώνουν την ασφάλεια του αυτοκινητιστή να καλύπτει όλα τα ατυχήματα με ποδήλατα (πηγή: wikipedia).
Άλλος ένας τρόπος για να βρεις λύση στον προβληματισμό σου λοιπον...

Wicca
Απών/απούσα

http://www.podilates.gr/node/29585

Ορίστε ποιες θέσεις εκπροσωπεί εδώ ο viper. Μίας κυβέρνησης που κοιτάει να εισπράξει από παντού.

Και είναι προφανές ότι λειτουργεί εισπρακτικά και μόνον, γιατί δεν παρέχει υποδομές γιατί προφανώς δεν την ενδιαφέρει να κάνει τις πόλεις μας πιο βιώσιμες. Πριν δώσει θέλει να πάρει, και επειδή χάνει οδηγούς και αυτοκίνητα από όπου μάζευε χρήματα τώρα κοιτάει να πάρει από αλλού.

Πινακίδες, ασφάλειες και πιστοποίηση ποδηλατών ε;;;!!! Καλέ να εισπράξουν και οι καημένοι οι δάσκαλοι οδήγησης και από εκεί, λες και δεν εισπράττουν τόσα χρόνια με τα πληρωμένα διπλώματα.

Pavlos K.
Εικόνα Pavlos K.
Απών/απούσα

Για να μην παραβιαστεί κόκκινο φανάρι πρέπει να είναι κρυμμένος μπάτσος πάνω σε κανένα δέντρο και να με/σε δέσει αμέσως....;;;;

Όσο για το τσουβάλιασμα, δε νομίζω πως είμαι και πολύ άδικος ούτε το έκανα εν θερμώ, αλλά αυτή είναι μεγάλη κουβέντα που σίγουρα δεν ταιριάζει εδώ

Προσαρμοστείτε στις νέες συνθήκες. Μέχρι τώρα ήσαστε το πιο "ευαίσθητο" όχημα, τώρα πια όχι... προσέξτε κι εσείς με τη σειρά σας κάποιον

vang
Απών/απούσα

...δεν μπορεί να συνδέεται με την όποια ασφάλιση αστικής ευθύνης...

Η αστική και η ποινική ευθύνη υπάρχουν και στον πεζό, που μπορεί να προκαλέσει ατύχημα, και στον επιμελητή ανηλίκου, και στον ιδιοκτήτη ζώου.

Ο ποδηλάτης είναι περισσότερο σαν τον πεζό και λιγότερο σαν τον οδηγό μηχανοκίνητου, όσον αφορά την επικινδυνότητα πρόκλησης ζημιών.

Περιστατικά που πεζοί έχουν προκαλέσει σοβαρά ατυχήματα από παράνομη συμπεριφορά, με σοβαρούς τραυματισμούς και ζημιές μπορούν να παρατεθούν πολλά αλλά δεν είναι αυτή η συζήτηση...

Τέλος ακόμα και αν ο ασφαλισμένος, οδηγός αυτοκινήτου, μοτοσυκλέτας, ποδηλάτου , πεζός κλπ συμπεριφέρεται παράνομα..π.χ. είναι μεθυσμένος, η ασφαλιστική εταιρεία ΔΕΝ θα τον καλύψει και ΔΕΝ θα πληρώσει τις ζημιές...

Άρα ακόμα και η πιθανή καθολική ασφάλιση των πάντων όσων κινούνται για αστική ευθύνη, δεν εξασφαλίζει τα πάντα...

Μήπως αντί να κάνουμε αβάντα στις ασφαλιστικές, που όλοι ξέρουμε ότι θα κάνουν ότι περνά από το χέρι τους για να εισπράξουν περισσότερα και να πληρώσουν λιγότερα, ζητήσουμε να λύνει αυτές τις διαφορές η δικαιοσύνη, με έμπειρους ειδικούς δικαστές/διαιτητές και κάποια γρήγορη διαδικασία, χωρίς να καταλήγει η καθυστέρηση σε αρνησιδικία όπως σε πολλές περιπτώσεις συμβαίνει σήμερα;

Stel10s
Απών/απούσα

Συμφωνα με τα λεγομενα σου και οι πεζοι,σκυλοι, γατες κλπ μπορουν να προκαλεσουν ατύχημα. Να πληρωνουν ασφαλειες και εχτρα φορους!!!
Καθε πεζος, ζωο να εχει και στρατιωτικη ταυτοτητα πανω του με τυπωμενη την ημερομηνια που μπορει να κυκλοφορει!!!
Αλλιως να κλειδωνονται στο σπιτι τους

Stel10s
Απών/απούσα

Μπορεις να μπεις και σε σιτε ζωοφιλων και τσοπανιδων να ασφαλισουν σκυλια και προβατα.

http://voskosakras.blogspot.gr/

ΑΑααα μην ξεχασεις να ασφαλισεις και το nickname σου. Ξερεις ποσους μηχανοβιους εχουν σκοτωσει οι οχιες?

Arxarios
Απών/απούσα

vang wrote:
Το δικαίωμα του να κυκλοφορεί κάποιος δεν μπορεί να συνδέεται με την όποια ασφάλιση αστικής ευθύνης...

αν και το ευχολόγιο περί σωστής και γρήγορης δικαιοσύνης θέλει πάρα πολλά πράγματα για να γίνει πραγματικότητα.

Πάντως πρέπει να καταλάβουμε ότι όταν περισσότερος κόσμος κάνει ποδήλατο τότε υπάρχουν κέρδη και για αυτούς που δεν κάνουν ούτε πεταλιά. Από τα μειωμένα ιατρικά έξοδα λόγω καλύτερης φυσικής κατάστασης - υπερσκελίζουν και τα έξοδα νοσηλείας ποδηλατών σε ατύχημα - έως τη μειωνη εκροή συναλλάγματος από όλο το κόστος χρήσης μηχανοκίνητων οχημάτων. Η καλύτερη ποιότητα αέρα και η μειωμένη χρήση φυσικών πόρων είναι αυτονόητα. Και κάθε κράτος που έχει κοινή λογική θα προτιμήση να προωθήσει την χρήση του ποδηλάτου προκειμένου να απολαύσει αυτό τα κέρδη, παρά να λάβει μέτρα που διώξουν μακρυά τον κόσμο από το ποδήλατο προκειμένου 5 μηχανόβιοι το μήνα να μην κλαίνε για το φέρινγκ τους όταν θα πέσουν σε παππούλη με ποδήλατο.

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

maranx wrote:
Viper4 wrote:

Στην Ολλανδία και την Δανία πάντως που αναφέρεις, έχουν ποδηλατόδρομους σχεδόν παντού, και ακόμα και εκεί που δεν έχουν οι δρόμοι είναι τόσο φαρδιοί που δεν ενοχλούν τα ποδήλατα, ούτε κινδυνεύουν ιδιαίτερα οι ίδιοι οι ποδηλάτες.

Οπότε, γιατί δεν ασχολείσαι με αυτά που μας λείπουν;

Κατά τα άλλα οι βάρβαροι αυτοί λαοί δεν υποχρεώνουν τον ποδηλάτη να έχει ασφάλεια, αλλά αντιθέτως, υποχρεώνουν την ασφάλεια του αυτοκινητιστή να καλύπτει όλα τα ατυχήματα με ποδήλατα (πηγή: wikipedia).
Άλλος ένας τρόπος για να βρεις λύση στον προβληματισμό σου λοιπον...

Έχεις απόλυτο δίκιο πως είμαστε πολύ πίσω σε πολλά πράγματα! Πραγματικά! Εδώ όμως δεν έχουμε ακόμα δρόμους για αυτοκίνητα σωστούς θα μας κάνουν διαπλατύνσεις (με απαλοτριώσεις και ότι αυτό συνεπάγεται) ή καινούργιο δίκτυο ποδηλατοδρόμων;;; Χλωμό...

Για την ιστορία πάντως για ενημέρωσε με αν μπορείς, λες ότι εκεί η ασφάλειες είναι υποχρεωμένες να καλύπτουν τον οδηγό ακόμα και όταν φταίει ο ποδηλάτης;

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

Wicca wrote:
http://www.podilates.gr/node/29585

Ορίστε ποιες θέσεις εκπροσωπεί εδώ ο viper. Μίας κυβέρνησης που κοιτάει να εισπράξει από παντού.

Και είναι προφανές ότι λειτουργεί εισπρακτικά και μόνον, γιατί δεν παρέχει υποδομές γιατί προφανώς δεν την ενδιαφέρει να κάνει τις πόλεις μας πιο βιώσιμες. Πριν δώσει θέλει να πάρει, και επειδή χάνει οδηγούς και αυτοκίνητα από όπου μάζευε χρήματα τώρα κοιτάει να πάρει από αλλού.

Πινακίδες, ασφάλειες και πιστοποίηση ποδηλατών ε;;;!!! Καλέ να εισπράξουν και οι καημένοι οι δάσκαλοι οδήγησης και από εκεί, λες και δεν εισπράττουν τόσα χρόνια με τα πληρωμένα διπλώματα.

Αυτά που λέει τα βρίσκεις λάθος; Γερμανία που ήμουν έριχναν πρόστιμα όταν κάποιος δεν φορούσε κράνος ή δεν είχε μπαταρίες στα φώτα του (γιατί φώτα είχαν ούτως ή άλλως ΟΛΟΙ).
Θετικά δεν είναι αυτά που λέει;

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

Pavlos K. wrote:
Για να μην παραβιαστεί κόκκινο φανάρι πρέπει να είναι κρυμμένος μπάτσος πάνω σε κανένα δέντρο και να με/σε δέσει αμέσως....;;;;

Όσο για το τσουβάλιασμα, δε νομίζω πως είμαι και πολύ άδικος ούτε το έκανα εν θερμώ, αλλά αυτή είναι μεγάλη κουβέντα που σίγουρα δεν ταιριάζει εδώ

Προσαρμοστείτε στις νέες συνθήκες. Μέχρι τώρα ήσαστε το πιο "ευαίσθητο" όχημα, τώρα πια όχι... προσέξτε κι εσείς με τη σειρά σας κάποιον

Ο λόγος που πολλοί περνάνε κόκκινα είναι η γνώση της ατιμωρησίας. Ας την στήσουν σε κάποιες μεγάλες διασταυρώσεις οι τροχαίοι και ας δίνουν σήμα ποιοι περνάνε με κόκκινο για να τους σταματάνε λίγο πιο κάτω. Ας το κάνουν αυτό για ένα διάστημα και θα σου πω εγώ κατά πόσο θα σταματάνε όλοι μετά στα κόκκινα.
Στην Αμερική μάλιστα σε επικίνδυνες διασταυρώσεις κλπ έχουν κάμερες που μπαίνουν αυτόματα σε λειτουργία όταν ανάβει το κόκκινο και πέρνουν φωτογραφίες όσους τα παραβιάζουν... Λύσεις υπάρχουν! Θέληση από την άλλη όχι και τόσο...
Εδώ το κράνος δεν εφαρμόζουν... που είναι το πιο απλό να τον πιάσεις τον άλλον!

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

vang wrote:

Τέλος ακόμα και αν ο ασφαλισμένος, οδηγός αυτοκινήτου, μοτοσυκλέτας, ποδηλάτου , πεζός κλπ συμπεριφέρεται παράνομα..π.χ. είναι μεθυσμένος, η ασφαλιστική εταιρεία ΔΕΝ θα τον καλύψει και ΔΕΝ θα πληρώσει τις ζημιές...

Άρα ακόμα και η πιθανή καθολική ασφάλιση των πάντων όσων κινούνται για αστική ευθύνη, δεν εξασφαλίζει τα πάντα...

Κάνεις λάθος. Αν κάποιος μεθυσμένος με χτυπήσει, τότε η ασφαλιστική του θα με αποζημιώσει κανονικά, απλά μετά θα κινηθεί ΑΥΤΗ εναντίον του για να τα εισπράξει (και με το παραπάνω). Εμένα όμως δεν με επηρεάζει καθώς θα έχω αποζημιωθεί.

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

Stel10s wrote:
Συμφωνα με τα λεγομενα σου και οι πεζοι,σκυλοι, γατες κλπ μπορουν να προκαλεσουν ατύχημα. Να πληρωνουν ασφαλειες και εχτρα φορους!!!
Καθε πεζος, ζωο να εχει και στρατιωτικη ταυτοτητα πανω του με τυπωμενη την ημερομηνια που μπορει να κυκλοφορει!!!
Αλλιως να κλειδωνονται στο σπιτι τους

Ο πεζός δεν κινείται στον δρόμο που οδηγάς αλλά στα πεζοδρόμια. Όσο για τους σκύλους, αν παρομοιάζεις τους ποδηλάτες με τους σκύλους τι να πω...

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

arxarios wrote:
vang wrote:
Το δικαίωμα του να κυκλοφορεί κάποιος δεν μπορεί να συνδέεται με την όποια ασφάλιση αστικής ευθύνης...

αν και το ευχολόγιο περί σωστής και γρήγορης δικαιοσύνης θέλει πάρα πολλά πράγματα για να γίνει πραγματικότητα.

Πάντως πρέπει να καταλάβουμε ότι όταν περισσότερος κόσμος κάνει ποδήλατο τότε υπάρχουν κέρδη και για αυτούς που δεν κάνουν ούτε πεταλιά. Από τα μειωμένα ιατρικά έξοδα λόγω καλύτερης φυσικής κατάστασης - υπερσκελίζουν και τα έξοδα νοσηλείας ποδηλατών σε ατύχημα - έως τη μειωνη εκροή συναλλάγματος από όλο το κόστος χρήσης μηχανοκίνητων οχημάτων. Η καλύτερη ποιότητα αέρα και η μειωμένη χρήση φυσικών πόρων είναι αυτονόητα. Και κάθε κράτος που έχει κοινή λογική θα προτιμήση να προωθήσει την χρήση του ποδηλάτου προκειμένου να απολαύσει αυτό τα κέρδη, παρά να λάβει μέτρα που διώξουν μακρυά τον κόσμο από το ποδήλατο προκειμένου 5 μηχανόβιοι το μήνα να μην κλαίνε για το φέρινγκ τους όταν θα πέσουν σε παππούλη με ποδήλατο.

Αυτό το επιχείρημα το βρίσκω αρκετά λογικό... Με έχεις βάλει σε σκέψεις!

maranx
Εικόνα maranx
Απών/απούσα

Viper4 wrote:

Για την ιστορία πάντως για ενημέρωσε με αν μπορείς, λες ότι εκεί η ασφάλειες είναι υποχρεωμένες να καλύπτουν τον οδηγό ακόμα και όταν φταίει ο ποδηλάτης;

Εδώ το εξηγεί: http://www.copenhagenize.com/2010/02/strict-liability.html

και εδώ πιο αναλυτικά: http://bicycledutch.wordpress.com/2013/02/21/strict-liability-in-the-net...

Πρακτικά μόνο άμα πέσει πάνω σου το ποδήλατο και είσαι σταματημένος θα σε πληρώσει ή κάνει σκόπιμες ενέργειες για να προκαλέσει ατύχημα, αν πρώτα το αποδείξεις και κερδίσεις το δικαστήριο. Σε κόκκινα και stop άντε να υπολογίσουν ένα ποσοστό συνυπευθυνότητας και αν το κάνουν και αυτό.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Viper4 wrote:
vang wrote:

Τέλος ακόμα και αν ο ασφαλισμένος, οδηγός αυτοκινήτου, μοτοσυκλέτας, ποδηλάτου , πεζός κλπ συμπεριφέρεται παράνομα..π.χ. είναι μεθυσμένος, η ασφαλιστική εταιρεία ΔΕΝ θα τον καλύψει και ΔΕΝ θα πληρώσει τις ζημιές...

Άρα ακόμα και η πιθανή καθολική ασφάλιση των πάντων όσων κινούνται για αστική ευθύνη, δεν εξασφαλίζει τα πάντα...

Κάνεις λάθος. Αν κάποιος μεθυσμένος με χτυπήσει, τότε η ασφαλιστική του θα με αποζημιώσει κανονικά, απλά μετά θα κινηθεί ΑΥΤΗ εναντίον του για να τα εισπράξει (και με το παραπάνω). Εμένα όμως δεν με επηρεάζει καθώς θα έχω αποζημιωθεί.

Εδω εισαι λαθος. Οι καινουργιοι νομοι λενε οτι αποζημειωνεσαι απο την δικη σου ασφαλεια (αρκει να εχεις σοβαρη ασφαλεια).
Και φυσικα γνωριζεις οτι το ιδιο ισχυει και για το αν σε χτυπησει ποδηλατης (εσυ απο την ασφαλεια σου θα πληρωθεις) αρκει να βεβαιωθει το τρακαρισμα με καποιον τροπο. Το τι θα κανει μετα η ασφαλεια με τον ποδηλατη δεν σε νοιαζει.

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Viper4 wrote:
vang wrote:

Τέλος ακόμα και αν ο ασφαλισμένος, οδηγός αυτοκινήτου, μοτοσυκλέτας, ποδηλάτου , πεζός κλπ συμπεριφέρεται παράνομα..π.χ. είναι μεθυσμένος, η ασφαλιστική εταιρεία ΔΕΝ θα τον καλύψει και ΔΕΝ θα πληρώσει τις ζημιές...

Άρα ακόμα και η πιθανή καθολική ασφάλιση των πάντων όσων κινούνται για αστική ευθύνη, δεν εξασφαλίζει τα πάντα...

Κάνεις λάθος. Αν κάποιος μεθυσμένος με χτυπήσει, τότε η ασφαλιστική του θα με αποζημιώσει κανονικά, απλά μετά θα κινηθεί ΑΥΤΗ εναντίον του για να τα εισπράξει (και με το παραπάνω). Εμένα όμως δεν με επηρεάζει καθώς θα έχω αποζημιωθεί.

Εδω εισαι λαθος. Οι καινουργιοι νομοι λενε οτι αποζημειωνεσαι απο την δικη σου ασφαλεια (αρκει να εχεις σοβαρη ασφαλεια).
Και φυσικα γνωριζεις οτι το ιδιο ισχυει και για το αν σε χτυπησει ποδηλατης (εσυ απο την ασφαλεια σου θα πληρωθεις) αρκει να βεβαιωθει το τρακαρισμα με καποιον τροπο. Το τι θα κανει μετα η ασφαλεια με τον ποδηλατη δεν σε νοιαζει.

Σημασία έχει να αποζημιωθώ... τώρα αν θα είναι από την δική μου ή την δική του λίγο με ενδιαφέρει.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Viper4 wrote:
kktsol wrote:
Viper4 wrote:
vang wrote:

Τέλος ακόμα και αν ο ασφαλισμένος, οδηγός αυτοκινήτου, μοτοσυκλέτας, ποδηλάτου , πεζός κλπ συμπεριφέρεται παράνομα..π.χ. είναι μεθυσμένος, η ασφαλιστική εταιρεία ΔΕΝ θα τον καλύψει και ΔΕΝ θα πληρώσει τις ζημιές...

Άρα ακόμα και η πιθανή καθολική ασφάλιση των πάντων όσων κινούνται για αστική ευθύνη, δεν εξασφαλίζει τα πάντα...

Κάνεις λάθος. Αν κάποιος μεθυσμένος με χτυπήσει, τότε η ασφαλιστική του θα με αποζημιώσει κανονικά, απλά μετά θα κινηθεί ΑΥΤΗ εναντίον του για να τα εισπράξει (και με το παραπάνω). Εμένα όμως δεν με επηρεάζει καθώς θα έχω αποζημιωθεί.

Εδω εισαι λαθος. Οι καινουργιοι νομοι λενε οτι αποζημειωνεσαι απο την δικη σου ασφαλεια (αρκει να εχεις σοβαρη ασφαλεια).
Και φυσικα γνωριζεις οτι το ιδιο ισχυει και για το αν σε χτυπησει ποδηλατης (εσυ απο την ασφαλεια σου θα πληρωθεις) αρκει να βεβαιωθει το τρακαρισμα με καποιον τροπο. Το τι θα κανει μετα η ασφαλεια με τον ποδηλατη δεν σε νοιαζει.

Σημασία έχει να αποζημιωθώ... τώρα αν θα είναι από την δική μου ή την δική του λίγο με ενδιαφέρει.

Φυσικα και δεν ειναι το ιδιο. Πρωτο η δικη σου ασφαλεια σε βλεπει διαφορετικα αφου εισαι ο "πελατης της". Δευτερον ο ποδηλατης δεν εχει υποχρεωση να εχει ασφαλεια οποτε αποζημιωνεσαι απο την δικη σου. Αυτη και μονο η αλλαγη κανει ολο αυτο που συζητατε τοση ωρα αχρηστο.
Εσυ που λες οτι στους δρομους πρεπει να κυκλοφορουν μονο μηχανοκινητα γιατι αλλιως ποιος θα σε αποζημιωσει (η ασφαλεια σου) και οι υπολοιποι απλως αναλαμβανουν τις ευθυνες τους χωρις ομως να επηρεαζουν εσενα.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Και έχουμε στην Ελλάδα το μοναδικό παγκόσμια φαινόμενο να έχει προβλήματα κυκλοφορίας μηχανόβιος με... ποδηλάτες!

Δηλαδή ο κύριος βαηπερ έχει λύσει όλα τα άλλα προβλήματα κυκλοφορίας και του λείπει αυτο το πολύ σημαντικό κομμάτι γιατί δυσκολεύεται να κυκλοφορήσει μιας που τα ποδήλατα μπορεί να του προκαλέσουν ατύχημα και να του σπάσουν το... φαίρινγκ που κάνει 500 ευρώ.

Βέβαια αν κάποιος απαγορέψει όλα τα μηχανοκίνητα απο το κέντρο της Αθηνας και τη πεζοδρομήσει γιατι κινδυνευουν οι πεζοι κι οι ποδηλάτες από τους μηχανοβιους δεν νομιζω να του αρεσει ιδιαιτερα. Αυτό έλειπε, τόσα λεφτα σε τελη/ασφαλειες/βενζινες/σερβις τσαμπα να πάνε?

Μα τα χίλια χρόνια της μηχανόβιας κουλτούρας μου, τόσο φλώρο μηχανόβιο δεν έχω ξαναδει!

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

scrabler wrote:
Και έχουμε στην Ελλάδα το μοναδικό παγκόσμια φαινόμενο να έχει προβλήματα κυκλοφορίας μηχανόβιος με... ποδηλάτες!

Δηλαδή ο κύριος βαηπερ έχει λύσει όλα τα άλλα προβλήματα κυκλοφορίας και του λείπει αυτο το πολύ σημαντικό κομμάτι γιατί δυσκολεύεται να κυκλοφορήσει μιας που τα ποδήλατα μπορεί να του προκαλέσουν ατύχημα και να του σπάσουν το... φαίρινγκ που κάνει 500 ευρώ.

Βέβαια αν κάποιος απαγορέψει όλα τα μηχανοκίνητα απο το κέντρο της Αθηνας και τη πεζοδρομήσει γιατι κινδυνευουν οι πεζοι κι οι ποδηλάτες από τους μηχανοβιους δεν νομιζω να του αρεσει ιδιαιτερα. Αυτό έλειπε, τόσα λεφτα σε τελη/ασφαλειες/βενζινες/σερβις τσαμπα να πάνε?

Μα τα χίλια χρόνια της μηχανόβιας κουλτούρας μου, τόσο φλώρο μηχανόβιο δεν έχω ξαναδει!

Αν μετά από όλα όσα έχω πει αυτό κατάλαβες τότε είτε καθυστερημένος είσαι είτε τρολ... Κάτι άλλο δεν παίζει!

mitsosvl
Απών/απούσα

Το θεμα ειναι η ελλειψη παιδειας..η ασεβεια των οδηγων αυτοκινητων προς τους πιο εβαλωτους οδηγους και μή(μηχανων,ποδηλατων,πατινιών)!ο ΚΟΚ ειναι ετσι φτιαγμενος ωστε ο πιο ''αδυναμος'' να εχει προτεραιοτητα ΑΛΛΑ υπαρχουν αρκετες φορες που ενας πεζος μπορει να προκαλεσει ατυχημα!Για παραδειγμα να περασει τον δρομο με κοκκινο,με το τροπο του να εμποδισει την ομαλη κυκλοφορια και το οχημα που διερχεται να φυγει απο τη πορεια του!σε αυτη τη περιπτωση αναλαμβανει δραση η δικαιοσυνη!Αμεση αποζημιωση προφανως δεν υπαρχει και απλα περιμενεις..!Ξερω συγκεκριμενα στη Πατρα περιστατικο αρκετα χρονια πριν που αυτοκινητο επεσε σε μηχανακι,ο οδηγος του δικυκλου απεβιωσε και την αποζημιωση την κατεβαλε ενας πεζός που εκλεισε τον δρομο στο αυτοκινητο!!Αυτο αποδειχτηκε χρονια αργοτερα και μετα απο αρκετες αναβολες!Το αναφερω αυτο γιατι ακουστηκε οτι οι πεζοι και οι ποδηλατες δεν προκαλουν ατυχηματα!Στην ερωτηση του φιλου που ''ανοιξε το θεμα'',η απαντηση μου λοιπον ειναι,οτι καλεις την αστυνομια και τη φροντιδα και απλα περιμενεις το δικαστηριο..εκτος αν ο ''φταιχτης'' παραδεχτει το λαθος του και τα βρειτε μεταξυ σας!!''Απλά'' πραγματα,οπως για παραδειγμα αν τρακαρει ποδηλατης με πεζο,που κανεις δεν εχει ασφαλεια!!Οι ασφαλειες δεν ειναι για ολους..ουτε ολοι για τις ασφαλιστικες...

Ainastros
Απών/απούσα

η καθυστέρηση είναι όλη δική σου...γιατί μετά από τόσα ποστ ακόμη δεν έχεις καταλάβει το πόσο αστοιχείωτα είναι τα όσα γράφεις... εκτός αν το έχεις καταλάβει από την αρχή και είσαι πραγματικά μια ζηλιάρα ασφαλίστρια που τρολάρει.. διάλεξε..

Viper4 wrote:
scrabler wrote:
Και έχουμε στην Ελλάδα το μοναδικό παγκόσμια φαινόμενο να έχει προβλήματα κυκλοφορίας μηχανόβιος με... ποδηλάτες!

Δηλαδή ο κύριος βαηπερ έχει λύσει όλα τα άλλα προβλήματα κυκλοφορίας και του λείπει αυτο το πολύ σημαντικό κομμάτι γιατί δυσκολεύεται να κυκλοφορήσει μιας που τα ποδήλατα μπορεί να του προκαλέσουν ατύχημα και να του σπάσουν το... φαίρινγκ που κάνει 500 ευρώ.

Βέβαια αν κάποιος απαγορέψει όλα τα μηχανοκίνητα απο το κέντρο της Αθηνας και τη πεζοδρομήσει γιατι κινδυνευουν οι πεζοι κι οι ποδηλάτες από τους μηχανοβιους δεν νομιζω να του αρεσει ιδιαιτερα. Αυτό έλειπε, τόσα λεφτα σε τελη/ασφαλειες/βενζινες/σερβις τσαμπα να πάνε?

Μα τα χίλια χρόνια της μηχανόβιας κουλτούρας μου, τόσο φλώρο μηχανόβιο δεν έχω ξαναδει!

Αν μετά από όλα όσα έχω πει αυτό κατάλαβες τότε είτε καθυστερημένος είσαι είτε τρολ... Κάτι άλλο δεν παίζει!

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

.

Stel10s
Απών/απούσα

Εσυ δεν εχεις καταλαβεις οτι σε ολες τις μη τριτικοσμικες χωρες ο ποδηλατης αντιμετωπιζεται ως πεζος νομοθετηκα (σου εχουν παραθεσει και λινκ παραπανω).

Τα ατυχηματα με πεζους ειναι πολυ περισσοτερα απο οτι με ποδηλατα ισως πανω και απο 1000 προς 1.

Επιμενω οτι θα επρεπε να ζητησεις πρωτα απο τους πεζους να ασφαλιζονται μην σου σπασουν το φερινκ. Ειναι χιλιαδες φορες πιο πιθανο να εμπλακεις με πεζους σε ατυχημα.

Τωρα ποιος ειναι τρολ, που εχει αγνοια νομοθεσιας (μιλας για τον κακομοιρη με το μηχανακι που χτυπισε απο ΠΙΣΩ ποδηλατο, ακομα και αν θεωρησουμε το ποδηλατο μηχανοκινητο οχημα)
και εξακολουθεις να εχεις την ιδια αποψη για το θεμα.
Εισαι ο ορισμος του τρολ, οταν απο μια περιπτωση που ακουσες οπου εφταιγε η μηχανη, μπαινεις σε ενα ποδηλτικο φορουμ και υποστηριζεις αυτα που υποστηριζεις (σε επνιξε το δικιο ρε παιδακι μου).

Περιμενω να δω την ασφαλεια σου σαν πεζος και ποδηλατης (εφοσον υποστηριζεις οτι πρεπει να ειναι για ολους υποχρεωτικη, θα πρεπει να εχεις ηδη κανει εσυ)

Ιάσονας
Εικόνα Ιάσονας
Απών/απούσα

Stel10s wrote:
Εσυ δεν εχεις καταλαβεις οτι σε ολες τις μη τριτικοσμικες χωρες ο ποδηλατης αντιμετωπιζεται ως πεζος νομοθετηκα (σου εχουν παραθεσει και λινκ παραπανω).

Τα ατυχηματα με πεζους ειναι πολυ περισσοτερα απο οτι με ποδηλατα ισως πανω και απο 1000 προς 1.

Επιμενω οτι θα επρεπε να ζητησεις πρωτα απο τους πεζους να ασφαλιζονται μην σου σπασουν το φερινκ. Ειναι χιλιαδες φορες πιο πιθανο να εμπλακεις με πεζους σε ατυχημα.

Τωρα ποιος ειναι τρολ, που εχει αγνοια νομοθεσιας (μιλας για τον κακομοιρη με το μηχανακι που χτυπισε απο ΠΙΣΩ ποδηλατο, ακομα και αν θεωρησουμε το ποδηλατο μηχανοκινητο οχημα)
και εξακολουθεις να εχεις την ιδια αποψη για το θεμα.
Εισαι ο ορισμος του τρολ, οταν απο μια περιπτωση που ακουσες οπου εφταιγε η μηχανη, μπαινεις σε ενα ποδηλτικο φορουμ και υποστηριζεις αυτα που υποστηριζεις (σε επνιξε το δικιο ρε παιδακι μου).

Περιμενω να δω την ασφαλεια σου σαν πεζος και ποδηλατης (εφοσον υποστηριζεις οτι πρεπει να ειναι για ολους υποχρεωτικη, θα πρεπει να εχεις ηδη κανει εσυ)

....οι πεζοί είναι περισσότεροι από τους ποδηλάτες

contact