MIFA διπλοσκέλετο

15 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Sotiris R.
Απών/απούσα

Καλημέρα σε όλους. Παρόλο που είμαι καινούργιο μέλος στο forum, σας διαβάζω αρκετό καιρό και μπορώ να πω ότι έχω εντυπωσιαστεί από τις γνώσεις σας και την καταπληκτική δουλειά που κάνετε. Έχω πολλές αναμνήσεις από τα παιδικά μου χρόνια με τέτοια ποδήλατα (πατέρας) και έτσι έχω μπει σε μια διαδικασία αναζήτησης και ανακατασκευής ενός διπλοσκέλετου ποδηλάτου. Το τελευταίο μου απόκτημα είναι ένα MIFA διπλοσκέλετο που μου χάρισε ένας κάλος γείτονας. Έψαξα στο internet για πληροφορίες αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν πολλές. Βρήκα πολλά γυναικεία MIFA αλλά κανένα αντρικό διπλοσκέλετο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι γερμανικό. Αν κάποιος γνωρίζει και μπορεί να μου πει οτιδήποτε για το ποδήλατο θα το εκτιμούσα πολύ. Ευχαριστώ πολύ και συγχαρητήρια για αυτό που κάνετε.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon Mifa 1.jpg212.8 KB
Image icon Mifa 2.jpg239.61 KB
Image icon Mifa 3.jpg214.07 KB
Image icon Mifa 4.jpg183.21 KB
Image icon Mifa 5.jpg197.6 KB
Image icon Mifa 6.jpg113.39 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Σωτήρη. Ωραίο παλιό ποδήλατο που προέρχεται από το επιχείρημα http://www.mifa.de/

Το όνομα λέει "Mitteldeutsche Fahrradwerke", ποδηλατεργήματα Μέσαιας Γερμανίας.

Τούτες τις μέρες, κατασκευάζει το «φόλκς-e-bike». Μόλις έψαξα για τον όρο «διπλοσκέλετο», αλλά δε βρήκα απάντηση.

Μήπως βρήκες τον αριθμό πλαίσιου; Εάν τον έχεις, θα μπορούσα να τους πάρω ένα τηλέφωνο για να μάθω περισσότερα.

Καλή επιτυχία.

Sotiris R.
Απών/απούσα

Κωστάνζα για τις πληροφορίες και την προθυμία σου να βοηθήσεις. Με την πρώτη ευκαιρία θα βρω τον αριθμό πλαισίου και θα σε ενημερώσω. Μιά ακόμη λεπτομέρεια που δεν φαίνεται στις φώτο είναι ότι στο μπροστά πιρούνι στα πλαϊνά του έχει ένα μονόγραμμα και συγκεκριμένα το "Η". θα το βγάλω και αυτό φώτο και θα επανέλθω.

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Σωτηρη, εν τώ μεταξύ έψαξα για την ιστορία του επιχειρήματος, να τι βρήκα·

http://ddr-fahrradwiki.bplaced.net/Datei:Mifa_Modell_501.jpg

κατεργάστηκε το 1961-67
λιγάκι μοιάζει με το δικό σου μοντέλο.

Ευτυχώς υπάρχει κόσομος εδώ που σώζει την ιστορία! Κατά την προπαγάντα, στις εικόνες φαίνονται ευτυχισμένοι νέοι άνθρωποι να δουλεύουνε για την προχωρά

Τη στιγμή που ξέρεις κάτι συγκεκριμένο, θα μπορούσα να ψάξω στο δικτύο, ή μήπως φανεί κανείς ειδικευμένος που με περιφάνεια να διηγήσει την ιστορία. Θα δουμε.

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Παίρνοντας την σκυτάλη απο την Κωστανζα και τα πολυ σωστά που σου έγραψε, να σου πω και εγω με την σειρά μου πως δεν θα βρεις τον συγκεκριμένο τύπο ποδηλάτου στον γερμανικο κατάλογο της Mifa. Τα διπλοσκελετα ετσι όπως τα έχουμε γνωρίσει στην Ελλάδα δεν υπάρχουν στους επίσημους καταλόγους εταιρειών καθώς ήταν ολα τους ειδικές κατασκευές για ειδικές αγορές σαν αυτή της Ελλάδας. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορει να βρεις διαφημιστικά προσπεκτους των εδω αντιπροσωπειών, αλλα όχι των εργοστασίων τους εκτός και αν μιλάμε για ασιατικα ποδήλατα.
Καλη συνέχεια .

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Ακυρο..... Διπλό ποστ.

Sotiris R.
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους. Ευχαριστώ πολύ gpiter για τις πληροφορίες σου. Πραγματικά πολύ κατατοπιστικές και θα με βοηθήσουν πολύ.
Έπειτα από τις πληροφορίες της Κωστάνζα (πολύ ακριβής ) έψαξα λίγο περισσότερο και να τη βρήκα:
http://ddr-fahrradwiki.bplaced.net/Datei:MifaS1D.jpg
Το μοντέλο μοιάζει αρκετά με το δικό μου. Σύμφωνα με το άρθρο είναι το μοναδικό διπλοσκέλετο της εταιρίας με πιθανή ημερομηνία κατασκευής το 1957-58. Δεν προορίζονταν για την εγχώρια αγορά της Γερμανίας και διέφερε αρκετά από τα άλλα μοντέλα της εταιρίας. Το μοντέλο αυτό κατασκευάστηκε στα αγγλικά πρότυπα.
Νομίζω πως σιγά σιγά αρχίζω να βγάζω μία άκρη για το ποδήλατο.
Οτιδήποτε μπορείτε να προσθέσετε θα με βοηθούσε ακόμη περισσότερο.
Απλά επειδή στα χέρια μου έχουν πέσει και αλλά ποδήλατα θα ήθελα να βρω κάποια στοιχεία πρώτα για το καθένα πριν αρχίσω τη διαδικασία της αναπαλαίωσης τους. Θα ξεκινήσω με αυτό που θα έχω τις περισσότερες πληροφορίες και τα υπόλοιπα αργότερα.

Sotiris R.
Απών/απούσα

Καλημέρα σε όλους. Το Σκ έγινε απόπειρα να λυθούν κάποια από τα περιφερειακά του ποδηλάτου (σε πρώτη φάση τροχοί, φτερά, φρένα, σχάρα και σέλα). Δυστυχώς δεν είχα πολύ χρόνο στη διάθεση μου και έτσι δεν μπόρεσα να βρω τον αριθμό πλαισίου. Έβγαλα όμως κάποιες καινούργιες φώτο και σας τις παραθέτω.

Το τιμόνι είναι Phillips
Τιμόνι

Το πιρούνι που σας έλεγα με το χαρακτηριστικό "Η" που δεν γνωρίζω κάτι γι' αυτό.
Πιρούνι

Το πίσω κέντρο είναι "Velo" made in Czechoslovakia
Πίσω Κέντρο

Το εμπρός κέντρο γράφει σίγουρα made in india και μάλλον "RWC" ή "RCW" (sorry αλλά δεν θυμάμαι καλά).
Εμπρός Κέντρο

Τέλος το σήμα "MIFA" το οποίο χρονολογικά τοποθετείται μεταξύ 1954 - 1957 (πληροφορία Κωστάνζας και την ευχαριστώ).
Σήμα

Αυτή τη βδομάδα λόγο χώρου θα ξεκινήσω με τους τροχούς (κέντρα, ακτίνες & στεφάνια) και τα φρένα. Θα σας κρατώ ενήμερους με την πορεία των εργασιών (και με φώτο) γιατί σίγουρα θα χρειαστώ την πολύτιμη βοήθεια σας!!!

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

......και το πιρουνι ειναι αλλαγμενο, με ινδικής προέλευσης μάρκας Hero.

Sotiris R.
Απών/απούσα

Έχεις δίκιο Γιώργο. Φαινόταν αλλάγμενο και απο την χρωματική αντίθεση.
Με τις ακτινες όπως τις βλέπεις αξίζει να ασχοληθώ; Δεν είναι καμία σπασμένη. παρά μόνο μια που είναι λίγο στραβή. Για τα κέντρα ποιά είναι η άποψη σου;

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Το θέμα ειναι που θες να το φτάσεις.... δηλαδή τι χρήματα διαθέτεις.
Κατα την γνώμη μου η πιο οικονομική λύση ειναι.... να κουρεψεις τον πίσω τροχό και να κρατήσεις το πίσω κέντρο, αφου του κανεις σερβις και το γυαλισεις -αν χρειαστεί- να του πλεξεις καινουρια ζαντα. Σε ότι αφορά τον μπροστά τροχό....καινούριο κέντρο πλεγμενο σε καινουρια ζαντα.
Απο εκεί και πέρα εσυ αποφασιζεις για το τι είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις ως προς τις μάρκες των ανταλλακτικών (στεφάνια, εμπρός κέντρο, ακτινες)
Πριν ομως ξεκινήσεις βρες τι μάρκες ειναι οι ζάντες που φοράει τώρα και πες μας.....

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Σωτήρη, πολύ ενδιαφέροντες οι πληροφορίες και οι φωτό που έβαλες!
Πρόκειται για διεθνές ποδήλατο...

Καλή επιτυχία και κάθε καλό.

Sotiris R.
Απών/απούσα

Εφόσον το ποδήλατο αξίζει προσοχής θέλω να το φτάσω στο καλύτερο δυνατό σημείο που μπορώ ανεξαρτήτου κόστους . Έτσι και αλλιώς για προσωπική ευχαρίστηση το κάνω και ο χρόνος δεν με πιέζει να το τελειώσω γρήγορα.
Οπότε είμαι θετικός σε οτιδήποτε έχετε να μου προτείνεται απο πλευράς μετατροπών και αγοράς περιφερειακών που χρειάζεται το ποδήλατο. Θέλω να είναι όσο το δυνατόν πιο λειτουργικό και όμορφο!!!
Ευχαριστώ και πάλι και θα επανέλθω με νεότερα στοιχεία.

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Θα το καταφέρεις!
Τη στιγμή που θέλεις κανένα ανταλλακτικό που υπάρχει στη Γερμανία, μή διστάζεις να μου γράψεις τι ακριβώς θέλεις.

Σου εύχομαι καλή επιτυχία και κάθε καλό.

gpiter
Εικόνα gpiter
Απών/απούσα

Ωραία λοιπόν αφού δεν τίθεται θέμα κόστους έχουμε και λέμε....

Κέντρα:PHILLIPS, UNION, WECO. Όλα τους είναι εξαιρετικής ποιότητας και είναι αυτά που κάνουν την διαφορά ως προς την ποιότητα κύλισης. Μια αναβάθμιση που θα μπορούσες να κάνεις είναι, αντί για απλό πίσω κέντρο να βάλεις κόντρα sachs torpedo και έτσι θα έχεις πολύ καλύτερο φρενάρισμα.... την συγκεκριμένη ''μετατροπή'' την φόραγαν κάποια γερμανικά διπλοσκέλετα σε συνδυασμό με μπροστά κέντρο weco ή union και την συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Ως προς της ζάντες... εφόσον όπως είπες δεν τίθεται θέμα κόστους... η λύση ακούει στο όνομα Dunlop. Να αναφέρουμε βέβαια πως οι συγκεκριμένες ζάντες είναι πλέον από τα πιο σπάνια και περιζήτητα εξαρτήματα και για αυτό (αφού βρεθούν) πληρώνονται καλά ακόμα και σαν μεταχειρισμένες. Αν δεν τις βρεις,(τις dunlop) η λύση είναι να βάλεις ιταλικές bereta που υπάρχουν παντού και σε καλές τιμές.
Καλή συνέχεια.

contact