Ο ποδηλάτης που δολοφόνησαν οι φασίστες

69 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
georgevr
Απών/απούσα

rasomon wrote:

Και μιας και θέλουμε; να είναι και λίγο πολιτικοποιημένο το σάιτ λέω εγώ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ;;;;

και ποιό ακριβώς θα είναι το πολιτικό μήνυμα μιας τέτοιας ποδηλατοπορείας;

frigo
Απών/απούσα

georgevr wrote:
rasomon wrote:

Και μιας και θέλουμε; να είναι και λίγο πολιτικοποιημένο το σάιτ λέω εγώ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ;;;;

και ποιό ακριβώς θα είναι το πολιτικό μήνυμα μιας τέτοιας ποδηλατοπορείας;

ΑΙΜΑ, ΤΙΜΗ, κλπ κλπ ???????????????

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

σοβαρής και ρεαλιστικής μεταναστευτικής πολιτικής
με βάση τις ανάγκες για εργατικό δυναμικό, έξοδο
από το Δουβλίνο ΙΙ, φύλαξη συνόρων, εφαρμογή των
νόμων για τους λαθρομετανάστες, κυνήγι στα κυκλώ-
ματα που τους διακινούν και πολλά άλλα.

Ό,τι ισχύει σε εθνικά κυρίαρχες χώρες που σέβονται
τους πολίτες τους.

georgevr
Απών/απούσα

.... αποτελεσματικότερη αστυνομία !
http://vathikokkino.com/2013/12/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%86%CF%8D%CE%...

δεν φαντάζεστε πόσο με στεναχωρεί, που νέα παιδιά, αδυνατούν να αντιληφθούν τα αδιέξοδα του φασισμού

και ότι ο φασισμός ΔΕΝ είναι πολιτική

Ainastros
Απών/απούσα

και επίσης να γίνει κατανοητό πως ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία αλλά αποτελεσμα της πολιτικής ... πολιτική-απόφαση .. που γεννήθηκε στον αιώνα μας και μόνο στις αστικές "δημοκρατικές" κοινωνίες μας..

Wicca
Απών/απούσα

Ρε σεις ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύει και τι πρεσβεύει ο καθένας. Η προσωπικές και πολιτικές θέσεις του καθένα δεν ανήκουν εδώ.

Μπορείτε να μην χρησιμοποιείτε την ιδιότητα "Ποδηλάτης" κατά πως βολεύει την εκάστοτε πολιτική, θρησκευτική, προσωπική ή όποια άποψη;

Ποδηλάτης-ποδηλάτισσα μπορεί να είναι ο καθένας. Το site αυτό είναι για "Ποδηλάτες" όχι για "αριστερούς -Ποδηλάτες", "δεξιούς-Ποδηλάτες", "μόνον straight Ποδηλάτες" ή μόνον "λευκούς γκέι Ποδηλάτες" και κάντε όλους τους συνδυασμούς εις την νιοστή..

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΙ ΚΑΒΑΛΑΝΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ και εγώ προσωπικά δεν ταυτίζομαι με καμία άλλη ιδιότητα πέραν της ποδηλατικής.

ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ, ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ, ΟΜΑΔΑ, ΣΥΛΛΟΓΟ, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΘΕΑΥΤΉ.

Όποιος θέλει να οργανώσει και να προσεταιριστεί κόσμο, γιατί έχει βρει ότι αυτοί που καβαλούν ποδήλατο είναι ωραίο και μπόσικο γκρουπάκι για να το κάνει αυτό, να πάει να το κάνει αλλού.

Αν ήθελα να συζητήσω για πολιτική θα πήγαινα σε πολιτικό site και αν ήθελα να λύσω τα οικονομικά του πλανήτη, θα πήγαινα σε οικονομικό φόρουμ.

Για ότιδήποτε άλλο πέραν της ποδηλασίας, επιλέγω εγώ, είναι προσωπική μου υπόθεση και ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ούτε έμμεσα την ταμπέλα κανενός.

Is that clear??

Ainastros
Απών/απούσα

και στη ναζιστική γερμανία ο κόσμος δεν γνωριζε που πηγαίνουν όλους αυτούς τους εβραίους...
και τα νόμιζαν όλα προπαγάνδα του εχθρού..μέχρι που είδαν την φρίκη με τα μάτια τους... και κει κοινοβουλευτική δημοκρατία είχαν..

στην ελλάδα μας έχουμε ΔΝΤ χρυσαυγιτη αρχηγό αστυνομίας, στρατόπεδα συγκέντρωσης.. καθώς και ωραίες και βαθιές θάλασσες, άσε που η απέλαση κοστίζει ακριβά.... αλλά έχουμε ευτυχώς δημοκρατία και ελευθερία να κάνουμε ποδήλατο..

Wicca
Απών/απούσα

Εδώ είσαστε.

http://www.podilates.gr/

Σαφέστερο δεν γίνεται.

Ainastros
Απών/απούσα
Προσβλητικό σχόλιο.
Wicca
Απών/απούσα
Προσβλητικό σχόλιο.
georgevr
Απών/απούσα

Ώρες – ώρες, σε αυτό το φόρουμ, οι αντιπαραθέσεις είναι αδικαιολόγητα σκληρές και αδιέξοδες

Είναι εντυπωσιακό, άνθρωποι που υποψιάζομαι ότι έχουν παραπλήσιες πολιτικές θέσεις στο θέμα του ρατσισμού και του φασισμού, καταλήγουν τελικά να εμφανίζονται ως μισητοί μεταξύ τους αντίπαλοι

Ωραία ρε παιδιά, κάποιοι επιμένουν να μην αναμιχθεί αυτό το φόρουμ σε πολιτικές παρεμβάσεις, κάποιοι επιμένουν (και εγώ) ότι δεν είναι δυνατόν στη ζωή μας να υπάρχουν απολίτικες νησίδες. Μπορεί κάποιος να απαγορεύσει στους άλλους, τι ακριβώς;

Dodger
Απών/απούσα

Ακριβώς αυτό που λέει η Wicca, δεν έχουν σημασία οι πολιτικές πεποιθήσεις του καθενός, εδώ είναι/είμαστε ποδηλατικό forum. Τώρα αν θέλετε να αλλάξει αυτό, οκ, την κάνουμε και από εδώ και όλα ωραία.

frigo
Απών/απούσα

οπως ειπε κι ο φιλος παραπανω , δεν υπαρχουν απολιτικες νησιδες.
Αυτο που ονομαζεται απολιτικο ,ειναι βαθυτατα πολιτικο.
Ειναι το παραμυθι των τελευταιων δεκαετιων,ειναι το μαζι τα φαγαμε ,
ειναι το σκαστε προβατα και θα φροντιζουμε μεις για σας.
Οσο τα περι κακων κομματων και του ποσο κακη ειναι η κομματικοποιηση,
δεν ειναι παρα η αμφισβητηση του οτι η ισχυς βρισκεται στην οργανωση των πολιτων.Πολλη βολικη θεση για την οποιαδηποτε εξουσια.
Τα περι "ειμαστε ποδηλατες,παναθηναικοι,ολυμπιακοι,ψαραδες,κυνηγοι κοκ,
και δεν εχουν θεση οι πολιτικες αποψεις-δρασεις στα φορα μας" ,μονο σαν κακογουστο ανεκδοτο ακουγεται...Ειμαστε πρωτα απ ολα και πανω απο ολα πολιτες.
Η απαγορευση που θελουν να επιβαλλουν αντικατοπτριζει χαρακτηριστικα και την
πολιτικη τους φιλοσοφια.
Θεωρω οτι λεξεις οπως καπελωμα κλπ δεν βοηθουν.
Αυτοι που νιωθουν να καπελωνονται απο προτασεις πολιτικων δρασεων ,ας σκεφτουν
το ενδεχομενο να θεωρηθει και η δικη τους θεση σαν αποπειρα αντιστροφου καπελωματος .
Συμφωνω εκ των υστερων με μια προταση δρασης** ...συμμετεχω, δεν συμφωνω..καταθετω ισως τον ενδοιασμο μου και απεχω.
**(στην διαμορφωση της οποιας δεν συμμετειχα)

Υγ wica αντιλαμβανομαι και ισως μπορω να κατανοησω την επι του διαδικαστικου
ενσταση σου, με αρκετα απο τα υπολοιπα ομως αδυνατω να συμφωνησω.
Ελπιζοντας οτι δεν θα παρεξηγηθουν αυτα που εγραψα και για να προλαβω καποιους, δεν υπηρξα ουδεποτε μελος κομματος ,χωρις να θεωρω το γεγονος αυτο προτερημα ή μειονεκτημα.

exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

1) Οι ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ είναι μια πολιτική ομάδα (η πολιτικοποιήση απέχει από την κομματοτικοποίηση όσο η μέρα με την νύχτα, όμως) μια και ο κύριως στόχος της είναι να προωθεί την πολιτική ποδηλάτου. Για τους κακοπροαίρετους δεν έχει σχέση με κανένα κόμμα, εκτός από επαφές μαζί τους στα πλαίσια προώθησης των θέσεων μας.
Όταν κάνουμε μια καμπάνια που αφορά τον δήμο Αθηναίων πχ, ή το κοινοβούλιο έχουμε στείλει επιστολές και έχουμε συναντηθεί με όλα τα κόμματα εκτός από τους αντιπροσώπους της ΧΑ.
Εκτός από ποδηλάτες είμαστε πρώτα και κύρια άνθρωποι σε αυτή την ομάδα και νομίζω ότι ο ρατσισμός και ο φασισμός έχει ήδη καταδικαστεί από τον διαφωτισμό και μετά (τουλάχιστον δυόμιση αιώνες πριν), έχουμε αποφασίσει να είμαστε με την δημοκρατία και την ισότητα.
Νομίζω ότι είναι σαφές ότι είναι μια ομάδα που δεν είναι "ποδήλατο uber alles (Πάνω από όλα). Δεν θα είμασταν υπέρ του Χίτλερ ακόμα κι αν οι εβραίοι (και οι τσιγκάνοι, οι ομοφυλόφυλοι (αλλά και έλληνες για όσους θέλουν να ξεχνάνε)) μεταφέρονταν με πεταλοφόρα οχήματα στα αντίστοιχα στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι ξεκάθαρο αν κάποιος κάνει τον κόπο να διαβάσει τις θέσεις μας. Παραθέτω εδώ ένα κομμάτι που λέει αυτό ακριβώς:
"Εντούτοις και καθώς δεν είμαστε απλώς άνθρωποι πάνω σε ποδήλατα αλλά άνθρωποι με γενικότερες πολιτικές ευαισθησίες, οι στόχοι και η δράση μας δεν περιορίζονται σε θέματα ποδηλάτου αλλά επεκτείνονται και σε ζητήματα αστικής κινητικότητας, οικολογίας, ποιότητας ζωής και πολιτισμού, πάντα μέσα από την οπτική γωνία του ποδηλάτου."

Υ.Γ: δεν λέω κανέναν Χρυσαυγήτη από όσους έχουν γράψει μέχρι τώρα. Ναι λέω την Χ.Α. νεοναζιστική οργάνωση.

Wicca
Απών/απούσα

frigo wrote:
οπως ειπε κι ο φιλος παραπανω , δεν υπαρχουν απολιτικες νησιδες.
Αυτο που ονομαζεται απολιτικο ,ειναι βαθυτατα πολιτικο.
Ειναι το παραμυθι των τελευταιων δεκαετιων,ειναι το μαζι τα φαγαμε ,
ειναι το σκαστε προβατα και θα φροντιζουμε μεις για σας.
Οσο τα περι κακων κομματων και του ποσο κακη ειναι η κομματικοποιηση,
δεν ειναι παρα η αμφισβητηση του οτι η ισχυς βρισκεται στην οργανωση των πολιτων.Πολλη βολικη θεση για την οποιαδηποτε εξουσια.
Τα περι "ειμαστε ποδηλατες,παναθηναικοι,ολυμπιακοι,ψαραδες,κυνηγοι κοκ,
και δεν εχουν θεση οι πολιτικες αποψεις-δρασεις στα φορα μας" ,μονο σαν κακογουστο ανεκδοτο ακουγεται...Ειμαστε πρωτα απ ολα και πανω απο ολα πολιτες.
Η απαγορευση που θελουν να επιβαλλουν αντικατοπτριζει χαρακτηριστικα και την
πολιτικη τους φιλοσοφια.
Θεωρω οτι λεξεις οπως καπελωμα κλπ δεν βοηθουν.
Αυτοι που νιωθουν να καπελωνονται απο προτασεις πολιτικων δρασεων ,ας σκεφτουν
το ενδεχομενο να θεωρηθει και η δικη τους θεση σαν αποπειρα αντιστροφου καπελωματος .
Συμφωνω εκ των υστερων με μια προταση δρασης** ...συμμετεχω, δεν συμφωνω..καταθετω ισως τον ενδοιασμο μου και απεχω.
**(στην διαμορφωση της οποιας δεν συμμετειχα)

Υγ wica αντιλαμβανομαι και ισως μπορω να κατανοησω την επι του διαδικαστικου
ενσταση σου, με αρκετα απο τα υπολοιπα ομως αδυνατω να συμφωνησω.
Ελπιζοντας οτι δεν θα παρεξηγηθουν αυτα που εγραψα και για να προλαβω καποιους, δεν υπηρξα ουδεποτε μελος κομματος ,χωρις να θεωρω το γεγονος αυτο προτερημα ή μειονεκτημα.

Και εγώ αδυνατώ να καταλάβω γιατί ένα site που ο τίτλος του και το domain του και το "Ποιοι είμαστε" και το περιεχόμενο του λέει "Ποδηλάτες" πρέπει να συμπεριλαμβάνει οτιδήποτε άλλο.

Θα πήγαινες στο site zografoi.gr να τους μιλήσεις για οτιδήποτε άλλο; Θα έκανες ολόκληρη συζήτηση περί πολιτικής θέσης εκεί που μιλάνε οι άλλοι πως φτιάχνεται η τάδε ζωγραφιά; ( τυχαίο το παράδειγμα, διάλεξε ένα οποιοδήποτε άλλο site)

Γιατί πρέπει να συμπεριλαμβάνεται συζήτηση περί πολιτικών εκεί που κάποιοι μιλάνε που θα πάνε βόλτα και τι ντεραγιέ θα βάλουν στο ποδήλατο τους;

Και ωραία άντε σε ένα ποδηλατικό site να συζητήσουμε για τους ποδηλατόδρομους ή την εν γένη κατάσταση των δρόμων; ( ας πάει στα κομμάτια και οι ζωγράφοι μιλάνε για τις γκαλερί).

Το μεταναστευτικό ως θέμα ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ρε παιδιά;
Οι φασίστες, οι αριστεροί, το δικαστήριο που θα γίνει για τον τάδε, το αν ήταν ποινικό ή πολιτικό;;; Τι σχέση έχουν με την ποδηλασία;;;

Και γιατί κάποιος που μπαίνει εδώ επειδή καβαλάει ένα ποδήλατο, και θέλει να ενημερωθεί για ποδηλατικά θέματα, να πρέπει να πάρει ή να μην πάρει θέση σε αυτά τα θέματα και μάλιστα δημόσια;

Δηλαδή να δηλώσει και τα πολιτικά του φρονίματα με την δικαιολογία ότι "ότι ονομάζεται απολίτικο είναι βαθύτατα πολιτικό"; (

Tasos
Απών/απούσα

αυτό έχουμε επιλέξει οι Ποδηλατ-ισσ-ες να είμαστε. Ένα χρόνο πέρυσι, τι νομίζεις ότι συζητούσαμε -ανάμεσα σε τόσα άλλα- στις συνελεύσεις;

Wicca
Απών/απούσα

tasos wrote:
αυτό έχουμε επιλέξει οι Ποδηλατ-ισσ-ες να είμαστε. Ένα χρόνο πέρυσι, τι νομίζεις ότι συζητούσαμε -ανάμεσα σε τόσα άλλα- στις συνελεύσεις;

Πάντως την τελευταία φορά που ήρθα σε συνέλευση ήταν εκεί 4 άτομα.. ή μήπως πέντε;;
Αν έχετε επιλέξει να είσαστε αυτό που λες ότι έχετε επιλέξει να είσαστε, γράψτε το στην πρώτη σελίδα να το μάθουμε και εμείς οι υπόλοιποι, επίσημα.
Εγώ θέλω να είμαι πάντως αυτό που επιλέγω εγώ, και αφού έχω ενημερωθεί πρώτα για το τι περιλαμβάνει όλο το "πακέτο".

Ainastros
Απών/απούσα
Wicca
Απών/απούσα

Ainastros wrote:
εδώ φιλελάδα ...το καλύτερο πακετο σου τοχω γω..

Δεν είμαι φιλενάδα σου.. Κράτα αυτό το πακέτο για τον εαυτό σου αν είναι μες στα ενδιαφέροντα σου. Αν και εσύ είπαμε.. ψωνίζεις από αλλού.

Tasos
Απών/απούσα

Είδες, τόσα λίγα άτομα πόσα έχουμε καταφέρει;

Στο κουδουνάκι δίπλα στο λογότυπό μας, πρώτο τραπέζι πίστα, βρίσκονται οι θέσεις μας, εδώ και χρόνια, διαμορφωμένες σε συνέλευση δεκάδων μελών. Τις έχεις διαβάσει ποτέ και αν δεν καταλαβαίνεις κάτι να ρωτήσεις;

"Πακέτα" δε δίνουμε γιατί απευθύνονται σε όσους τους λείπει η στοιχειώδης διακριτική και επιλεκτική ικανότητα...

Wicca
Απών/απούσα

tasos wrote:

Είδες, τόσα λίγα άτομα πόσα έχουμε καταφέρει;

Στο κουδουνάκι δίπλα στο λογότυπό μας, πρώτο τραπέζι πίστα, βρίσκονται οι θέσεις μας, εδώ και χρόνια, διαμορφωμένες σε συνέλευση δεκάδων μελών. Τις έχεις διαβάσει ποτέ και αν δεν καταλαβαίνεις κάτι να ρωτήσεις;

"Πακέτα" δε δίνουμε γιατί απευθύνονται σε όσους τους λείπει η στοιχειώδης διακριτική και επιλεκτική ικανότητα...

Μωρέ είδα... είδα.. Και ακόμα βλέπω. Ολιγαρχία.

Και ο cdouvis όταν δεν αυτοσχεδιάζει, επικαλείται τάχα τις αποφάσεις της συνέλευσης, αυτής των πέντε δέκα ατόμων, και κανονίζει κόσμο π.χ 200 ατόμων. Και όταν δεν το κάνει αυτό, βγαίνει η συνέλευση των πέντε δέκα ατόμων και εκπροσωπεί τους υπόλοιπους έτσι.. γιατί πες πριν έξι μήνες αυτοί μαζευτήκανε, τα' πανε και τα συμφωνήσανε...

Τι να διαβάσω; Ποιες θέσεις; Τις έχω διαβάσει.. εσύ πόση σχέση βλέπεις να έχουν αυτές οι θέσεις με τις κατά καιρούς διάφορες πολιτικού περιεχομένου προσκλήσεις που έχουν αναρτηθεί εδώ;

Ο κόσμος έρχεται εδώ γιατί αγαπάει το ποδήλατο και τον ενδιαφέρει η προώθηση του ποδηλάτου. Δεν έρχεται για να ακολουθήσει τις μη σαφείς και μη δηλωμένες από πριν, πολιτικές τοποθετήσεις, διεκδικήσεις ή και θέσεις, μίας δεκάδας ανθρώπων, που δεν τις ξεκαθαρίζουν στην τελική και στο about της σελίδας τους.

Μου αρέσει που με ρωτάει και η royal δίπλα τι με ενοχλεί.. και μου αρέσει που της φαίνεται ότι δεν το λέω και ξεκάθαρα.
Πιο ξεκάθαρο δεν γίνεται.

Πέντε δέκα κανονίζουν για τους υπόλοιπους και στο τέλος ρίχνουν και μία πρόσκληση τελεσίγραφο εδώ, χωρίς καμία προηγούμενη συζήτηση κάπου αλλού.

Και όποιος τους πει ότι ξέρετε, αυτό δεν είναι αμεσοδημοκρατία, θα σου πουν έλα στην συνέλευση, η οποία συνέλευση μαζεύεται μία το μήνα, οπότε ότι άλλο κανονιστεί στο ενδιάμεσο, κανονίζεται εκ των ενόντων, (ατόμων) μεταξύ τους, με μέιλ

Και αν κάποιος πει ότι αυτό δεν είναι καθόλου δημοκρατία, αυτό είναι σκέτο καθαρό καπέλωμα, τότε τον λένε και φασίστα.

Και είναι καπέλωμα γιατί δεν αναγράφεται πουθενά, ότι κανονίζονται και τέτοιες διεκδικήσεις, είτε εδώ, είτε στην συνέλευση, ( όπως έγραψες) ούτε οπουδήποτε αλλού.
Δέκα - πέντε-τρεις αποφασίζουν και κάνουν ότι γουστάρουν.

Και ο ένας δίνει feedback στον άλλον, όπως έκανε και ο Αίναστρος πιο πριν. ( ο οποίος είναι και από άλλο ανέκδοτο τώρα γιατί δεν έχει πατήσει καν το πόδι πουθενά, δεν εμφανίζεται πουθενά, αλλά ισχυρίζεται ότι είναι ο απόλυτος αναρχοδημοκράτης, και δίνει και feedback και στους άλλους δέκα ).

Μπράβο ρε να χαίρεστε την αμεσοδημοκρατία σας και την παρέα σας ενίοτε.

Κρίμα μου λες κιόλας... Ναι όντως Κρίμα είναι, έτσι λέω και εγώ, γιατί υπάρχουν ποδηλάτες εκεί έξω, που αν τους λέγατε τι ακριβώς γίνεται, σίγουρα θα σας έλεγαν ότι δεν γουστάρουν ούτε την μεθοδολογία, ούτε την τακτική που ακολουθείται εδώ, και δεν θα συμμετείχαν πουθενά αν γνώριζαν το πως κανονίζονται κάποια πράγματα εδώ πέρα.

Και δεν μιλάμε μόνον για την περίπτωση του Λουκμάν, όπου για την διοργάνωση της παράστασης έξω από το δικαστήριο έλαμψε η ιδιωτική πρωτοβουλία, μιλάμε και για πάρα πολλές άλλες περιπτώσεις, όπως την συνάντηση με τον Δήμαρχο Αθηναίων, όπου άλλα συμφωνήθηκαν, ένας πήγε και άλλα είπε από αυτά που είχαν συμφωνηθεί, μιλάμε για επιστολές σε Υπουργούς και Υπουργίνες, μιλάμε για ποδηλατοπορείες και ποδηλατοδράσεις που για αλλού ξεκίνησαν και αλλού πήγαν, έτσι στα ξαφνικά ( όπως χαρακτηριστικά αυτή που ανέφερε ο rasomon που ξεκίνησε για critical και "πετάχτηκε" και από μία κατάληψη όπου εκεί κάποιοι διεκδικούσαν κάτι άλλο, το οποίο παρόλο που δεν γνωρίζε κανείς, υποτίθεται ότι έπρεπε να το δεχτούν όλοι ως σωστό εξ ορισμού γιατί ...έτσι.. Εμπρος στο έτσι που χάραξε ο τέτοιος ένα πράγμα), και γενικότερα μιλάμε για την λογική που έχουν ορισμένοι να θεωρούν τους ποδηλάτες πρόβατα, που θα ακολουθούν χωρίς να ρωτάνε τα τι και τα πως και που δεν θα πρέπει να ερωτώνται ποτέ για οτιδήποτε

Και αυτά τα θεωρούν ορισμένοι και δημοκρατικές διαδικασίες, ενάντια σε ένα φασισμό που φυτρώνει σιγά σιγά...

Και μετά αμολάμε και ένα Κρίμα..
Ναι μωρέ είδες τι "Κρίμα". Δεν είναι πρόβατα όλοι.

christopanagia
Εικόνα christopanagia
Απών/απούσα

rasomon wrote:
Socyaclist οσον αφορά το 1 περί αδελφοσύνης σου απαντώ με αυτό : "Θεσσαλονίκη: Χρυσαυγίτης ποδηλάτης «διέκοψε» τη συνεδρίαση του Δ.Σ.
2012-06-11 - 21:24:15
Θεσσαλονίκη: Χρυσαυγίτης ποδηλάτης «διέκοψε» τη συνεδρίαση του Δ.Σ.

Ένα απρόσμενο περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης όπου βρισκόταν σε εξέλιξη η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ένας ποδηλάτης διέσχισε με ταχύτητα τον αύλειο χώρο του Δημαρχείου εισερχόμενος από την οδό Γ’ Σεπτεμβρίου. Με το ένα χέρι κρατούσε το τιμόνι ενώ το άλλο το είχε σηκωμένο σφίγγοντας τη γροθιά του. Όταν έφτασε στο ύψος της πίσω πόρτας της αίθουσας του Δημοτικού Συμβουλίου φώναξε: «Αλήτες, προδότες, πολιτικοί, όλους θα σας κρεμάσει η Χρυσή Αυγή». Οι λίγοι δημοτικοί σύμβουλοι που πρόλαβαν να ακούσουν το σύνθημα το άφησαν ασχολίαστο και χαμογέλασαν." Με τη λογική σου λοιπόν είναι και ο συγκεκριμένος χρυσαυγίτης " αδερφός μας γιατί χρησιμοποιούσε ποδήλατο όπως εμείς," οπως ακριβώς λες.....
2) Για το συγκεκριμένο περιστατικό τυχαίνει λόγω μιας γνωριμίας μου (δημοσιογραφος φίλος που έμενε ένα στενό παρακάτω) να ξέρω ότι ήταν απόπειρα κλοπής ή κλοπής δεν ξέρω ακριβώς,που εξελίχθηκε σε δολοφονία.Το ότι βρέθηκαν ευρήματα που συσχέτησαν τους δύο δολοφόνους_κλεφτρόνια με τη Χ.Α. ήταν "βούτυρο στο ψωμί" ορισμένων......
3) Εδώ δε με κατάλαβες ΚΑΘΟΛΟΥ, όπως και ο Christako. Ξαναλέω όταν κάποιος διαπράττει ένα πλημέλημα, κακούργημα κτλ είναι συν-υπεύθυνη η ποδοσφαιρική ομάδα που υποστηρίζει, το κόμμα που ψηφίζει,κτλ κτλ;;;;
Επίσης αυτό που λες με την Ανταρσύα συμπεριλαμβάνει άραγε και το Indymedia; Γιατί έχω δει βιντεάκια και σχόλια στο φόρουμ τους που "κοκορεύονται" ότι "τσακίσαν κάτι φασίστες" κτλ κτλ.......Δες και αυτό http://www.youtube.com/watch?v=Uz6xsp3wMH8
Συμφωνώ με Wicca πως κάποιοι προσπαθούν να "καπελώσουν" το σάιτ και όχι μόνο! Θυμάμαι πριν 2-3 χρόνια περίπου σε μια βόλτα δε θυμάμαι αν ήταν ποδηλατοπορεία, cmr ή κάτι παρόμοιο που πετάχτηκε κάποιος και είπε να περάσουμε και από την "κατάληψη ......" (δε θυμάμαι ποια) για συμπαράσταση...
Χωρίς καν να πει αυτός ή οι υπόλοιποι συνδιοργανωτές γιατί, πως , ποιοι κτλ. Και το είπαν και κατόπιν εορτής, δηλαδή 5 λεπτά πριν ξεκινήσει η βόλτα... Αυτό και αν ήταν "καπέλωμα".....
Cdouvis στο 1 και 2 δες πιο πάνω τις απαντήσεις μου.
Στο 3) παραθέτω από εσένα "Ακόμα κι αν δεν έδωσε εντολή ή έγκριση για το έγκλημα φταίει." Ασχολίαστο σαφώς.....
Δεν είπα ότι είναι εκτος νόμου, τους συμφέρει να τη βγάλουν βεβαίως βεβαίως....
Και μιας και θέλουμε; να είναι και λίγο πολιτικοποιημένο το σάιτ λέω εγώ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ;;;; Παρ τε κι ενα βιντεάκι με ένα δείγμα από τις πάμπολες που έχουν γίνει http://www.youtube.com/watch?v=dEGv2m8DDiA
Εχουμε ευαισθησία όπου ΘΕΛΟΥΜΕ άραγε;;;;;


...προφανως ο σοσυαλιστας εννοει τα ταξικα του αδελφια ,τους μετανάστες ,μονο σε αυτους εχει ερεισμα το από-κομμα που υποστηριζει ,η υπολοιπη κοινωνια τους εχει φτυσμενους ,γι αυτό και αγωνιζoνται να δωσουν δικαιωμα ψηφου στους παρανομους μετανάστες...

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Η άμεση δημοκρατία ή αυτό που καλύτερα προτιμώ σαν αδομικότητα, μια ανοιχτή δηλαδή σχέση, που επιτρέπει στα άτομα να δρούν ελεύθερα, ακονίζοντας σε όσο το δυνατόν πιο λεπτεπίλεπτες εκφάνσεις τη συνείδησή τους και θέτοντάς την σε ετοιμότητα, την κάθε στιγμή, σε συγκεκριμένες συνθήκες, στο πλαίσιο και για τον μόνο αυτοσκοπό του καλού της κοινότητας και τού σύμπαντος που την περιβάλει, πρόκειται για ένα τεράστιο ζητούμενο.

Αυτή είναι η αληθινή ουτοπία.

Κι αυτοί που την “οραματίζονται” και προσπαθούν να την κάνουν πράξη, όντας στην ουσία μέλη του άρρωστου τρέχοντος συστήματος, που σίγουρα πρέπει να ανατραπεί, με κάποιο τρόπο, μέσα απ’ τον ίδιο του τον εαυτό, λίγο ως πολύ, όσο κι αν οι προθέσεις είναι άγιες, ο αγώνας να λυτρωθεί κανείς από κακοδαιμονίες συνηθειών, γίνεται ατέρμονος...

Σε κανένα θεωρητικό βιβλίο δεν μπορεί να καταγραφεί η εφαρμογή μιας τέτοιας σχέσης...Είναι σκέτη καθημερινή ζωή κι αυτό διεκδικείται και ζυμώνεται και πλάθεται συνέχεια...

Έτσι η κριτική εν γένει σ’ αυτό το γίγνεσθαι της άμεσης δημοκρατίας είναι σημαντική, στο να βελτιώνονται πράγματα που πιθανά εγκλωβίζονται στους μηχανισμούς των κάθε λογής κακών συνηθειών...αλλά με καλή πίστη και καλή θέληση πάντα!!!

Ξανά όμως ένα μεγάλο Αλλά!!!!

Δεν κατανοώ η κριτική γι’ αυτό το τεράστιο ζητούμενο που λέγεται αμεση δημοκρατία που είναι κάτι που πρέπει να κερδιθεί, ΠΟΥ κολάει με την πραγματικότητα της ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ μιας κατ’ επίφασιν πολιτικής παράταξης, που στην ουσία θέλει όλους να μας κόψει και να μας ράψει στα μέτρα της ναζιστικής της ιδεοληψίας...Δεν αφορά όλο αυτό μόνο τους μετανάστες που έχουν σφαγιασθεί ή ξυλοκοπηθεί. Αφορά ΟΛΟΥΣ.

Η δική μου απάντηση σ’ όλα αυτά είναι εδώ, γιατί εγώ κυνική δεν μπορώ να είμαι...η πραγματική ζωή είναι εδώ και ΝΑΙ φασισμό έχω βιώσει επτά ολόκληρα χρόνια, τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου...όλη την εφηβεία μου. Είμαι ποδηλάτισσα κι αυτό δεν μπορεί να μου το στερήσει σαν ιδιότητα κανείς, επικοινωνώ με την κοινότητά μου τα ζητήματα που αφορούν στο ποδήλατο, αλλά είμαι και πολίτης αυτού του τόπου που κινούμαι και κάνω ποδήλατο και τόσο σοβαρά ζητήματα δεν μπαίνουν στο άλλο κουτάκι...γιατί αυτό είναι άλλο κουτάκι και μετά στο ράφι της απόλυτης ταξινόμησης.

Για όλα αυτά εγώ η ποδηλάτισσα έχω αυτές τις θέσεις όπως λέω κι αυτά που είναι όχι ιδεολογήματα αλλά πραγματική ζωή...

http://www.podilates.gr/node/31095?page=9
επισημαίνω τα ποστ 497 και 498. Υπάρχουν πράγματα που η ίδια η άγρια φύση σέβεται. ΕΜΕΙΣ;;;

Ainastros
Απών/απούσα

οι νεοφιλελεδες είναι πιο φασιστες και από τους ναζί..εχουν βάψει με αίμα όλη την ανθρωπότητα στον αιωνα μας, με 2 παγκόσμιους πολέμους στο ενεργητικό τους..αλλωστε και οι ναζί τους νεοφιλελε υπερασπίζονταν-αι.. και οι δυο ενάντια στις κοινωνίες τους με διαφορετικούς τρόπους.. τα λιοντάρια ζουν αλλά και όλα τα ζώα, στη μεγαλη κοινότητα της φύσης.. αυτή τους τρέφει..
γιαυτό και τη σέβονται περισσότερο και από τα ένστικτά τους..σεβασμός στη φύση σημαίνει σεβασμός στην ζωή.. τι να καταλαβουν οι παραφύσιν νεοφιλελέδες από το βίντεο..όταν όλα τα μετράνε με χρήμα κέρδος και ζημιές... τους θεωρείς ακόμη ανθρώπους;

Wicca
Απών/απούσα

Royal Oak wrote:
[...]
http://www.podilates.gr/node/31095?page=9
επισημαίνω τα ποστ 497 και 498. Υπάρχουν πράγματα που η ίδια η άγρια φύση σέβεται. ΕΜΕΙΣ;;;

Είδα το βιντεάκι που έβαλες εκεί.
Ξέρεις τι κάνει η λέαινα στο γκνου-μωράκι; Δεν το προστατεύει γιατί είναι μικρό και γλυκουτσικο.. Το προστατεύει γιατί είναι το φαΐ της επόμενης μέρας, το οποίο αν το σκοτώσει την ώρα που δεν πεινάει, θα πρέπει να κάθεται να το φυλάει στην ίδια θέση, από τα άλλα λιοντάρια, γύπες και ύαινες που θα παν να της το πάρουν.

Το διατηρεί λοιπόν ζωντανό να την ακολουθεί γιατί είναι μικρό και χαζό, διώχνει και τα άλλα λιοντάρια να μην της το φάνε και όταν θα πεινάσει θα το κάνει μία χαψιά. ( τι να κάνουμε τα λιοντάρια δεν έχουν ψυγείο να φυλάξουν το φαγητό τους).

Το ίδιο κάνουν όλα τα αιλουροειδή, ακόμα και γάτα μου που έτσι παίζει με τα ποντικάκια της γειτονιάς και μου τα έχει φέρει σε ορισμένες περιπτώσεις, μισοπεθαμένα, "δωράκι" για να με ευχαριστήσει.

Και αυτό γιατί με το γατίσιο της το μυαλό θεωρεί ότι μου κάνει μεγάλο δώρο να μου παραχωρήσει τον ποντικό-θήραμα της και να τον σκοτώσω εγώ.

Το αξιοσημείωτο πάντως είναι ότι είναι ανταποδοτική και θέλει να με ταΐσει και αυτή όπως την ταΐζω και εγώ, αλλά φυσικά όπως αντιλαμβάνεται με γατίσιους τρόπους το τάισμα.

Θεωρεί λοιπόν ότι η μεγαλύτερη "τιμή" που μπορεί να κάνει είναι να μου παραχωρήσει την εκτέλεση του θηράματος, ( γιατί η ίδια το φχαριστιέται πολύ ) και φέρνει τον ποντικό μισοπεθαμένο ως δωράκι. Πολύ αηδία, αλλά έτσι σκέφτονται τα αιλουροειδή.

Λυπάμαι που στο χαλάω φιλενάδα αλλά δεν το κατάλαβες καλά το βίντεο και δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε εδώ.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

...δεν επιδεικνύουμε το “σφριγηλό μας σθένος” πάνω σε αδύναμους.

Και ναι στο προκείμενο βίντεο το μωρό γκνού αναζητάει τη μάνα στη λέαινα, η λέαινα προς στιγμήν ούτε κι αυτή καταλαβαίνει αυτή την ανατροπή κι όταν έρχεται η άλλη λέαινα, εκεί αποφασίζει ότι είναι η “μάνα” για το γκνού. Το πιάνει και το μεταφέρει απ’ το σβέρκο όπως θα έκανε για τα λιονταράκια της το βάζει πίσω της και επιτίθεται στην άλλη λέαινα, που πάει να της το πάρει. Αν το γκνού ήταν η τροφή της θα το είχε κάνει μια χαψιά. Αντ’ αυτού όταν η άλλη λέαινα υποχωρεί και φεύγει, αυτή έχει κάτσει κάτω, το γκνού κι αυτό ξαπλωμένο κάτω απ’ το κεφάλι της χαϊδεύεται πάνω της κι αυτή το ησυχάζει βάζοντας την τεράστια πατούσα της στο κεφάλι του...

Συγνώμη, αλλά μόνο γάτα με ποντίκι δεν μου κάνει και δεν κάνει και στους ερευητές που τραβάνε το υλικό...η εικόνα μας ξεπερνάει κατά πολύ, αλλά έχουμε ένα σωρό μαρτυρίες για ανορθόδοξες “υιοθεσίες” μωρών πλασμάτων από γονείς άλλων πλασμάτων...Σκύλες έχουν βυζάξει γατάκια για παράδειγμα...Είναι άλλο το δώρο της γάτας στον αφέντη ή την αφέντρα της...κι άλλο αυτό που βλέπουμε...όμως επι της ουσίας και στο θέμα μας, επιμένω ότι τους αδύναμους δεν τους καταρακώνουμε πιο πολύ απ’ ό,τι είναι. Ακόμα κι αν αφαιρέσουμε το ανθρωπιστικό στοιχείο σ’ αυτό που λέω, θα είναι το μπούμεράγκ μας το ίδιο, αν το δει κανείς και από καθαρά την τήρηση των ισορροπιών ανάμεσά μας.

Wicca
Απών/απούσα

Φιλενάδα είσαι off topic.
Τι σχέση έχουν αυτά που γράφεις με αυτά που συζητάμε εδώ πέρα.

Το θέμα της συζήτησης είναι οτι διοργανώθηκε για άλλη μία φορά συγκέντρωση με πολιτικό προσανατολισμό, χωρίς να ερωτηθεί κανείς, ή να γίνει οποιαδήποτε συζήτηση εκ των προτέρων.

Το μόνον που έγινε ήταν να μπει πρόσκληση τελεσίγραφο και μάλιστα από τον προσωπικό λογαριασμό κάποιου, η οποία μπήκε κατευθείαν και στην πρώτη σελίδα. Άρα οι προσωπικοί λογαριασμοί ορισμένων είναι πιο προ από των υπολοίπων, ενώ οι διοργανώσεις και προσκλήσεις τους δεν χρειάζονται την προηγούμενη συζήτηση και έγκριση κανενός και μπαίνουν με το καλημέρα σας πρώτη σελίδα εκπροσωπώντας, χωρίς να ρωτάνε κανέναν, τους πάντες εδώ μέσα.

Λοιπόν αν εσύ το θεωρείς αυτό δημοκρατικές διαδικασίες, τότε πες μου το γιατί.

Τα υπόλοιπα για σφριγηλά σθένη, για τους ασθενέστερους και το τι κάνουν τα λιοντάρια στην ζούγκλα απλά δεν έχουν καμία σχέση με την συζήτηση, καθώς η κριτική που γίνεται εδώ δεν γίνεται για τον λόγο που έγινε η συγκέντρωση, αλλά ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ που κανονίζονται το τελευταίο διάστημα οι όποιες διοργανώσεις. Αέρα πατέρα δηλαδή, από πέντε δέκα άτομα για λογαριασμό και των υπόλοιπων.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Φιλενάδα είσαι off topic.
Τι σχέση έχουν αυτά που γράφεις με αυτά που συζητάμε εδώ πέρα.

Το θέμα της συζήτησης είναι οτι διοργανώθηκε για άλλη μία φορά συγκέντρωση με πολιτικό προσανατολισμό, χωρίς να ερωτηθεί κανείς, ή να γίνει οποιαδήποτε συζήτηση εκ των προτέρων.

Το μόνον που έγινε ήταν να μπει πρόσκληση τελεσίγραφο και μάλιστα από τον προσωπικό λογαριασμό κάποιου, η οποία μπήκε κατευθείαν και στην πρώτη σελίδα. Άρα οι προσωπικοί λογαριασμοί ορισμένων είναι πιο προ από των υπολοίπων, ενώ οι διοργανώσεις και προσκλήσεις τους δεν χρειάζονται την προηγούμενη συζήτηση και έγκριση κανενός και μπαίνουν με το καλημέρα σας πρώτη σελίδα εκπροσωπώντας, χωρίς να ρωτάνε κανέναν, τους πάντες εδώ μέσα.

Λοιπόν αν εσύ το θεωρείς αυτό δημοκρατικές διαδικασίες, τότε πες μου το γιατί.

Τα υπόλοιπα για σφριγηλά σθένη, για τους ασθενέστερους και το τι κάνουν τα λιοντάρια στην ζούγκλα απλά δεν έχουν καμία σχέση με την συζήτηση, καθώς η κριτική που γίνεται εδώ δεν γίνεται για τον λόγο που έγινε η συγκέντρωση, αλλά ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ που κανονίζονται το τελευταίο διάστημα οι όποιες διοργανώσεις. Αέρα πατέρα δηλαδή, από πέντε δέκα άτομα για λογαριασμό και των υπόλοιπων.

Καλημερούδια!!!
Σαφώς και είμαι ον τόπικ. Ο τρόπος που λειτουργεί στο συγκεκριμένο θέμα η συνέλευση, είναι ακριβώς ίδιος με τον τρόπο που λειτουργεί και στις ποδηλατοπορείες.

Δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται γι’ αυτό.

Αντίθετα όλοι μια χαρά συμμετέχουμε και μαζική μάλιστα συμμετοχή έχουμε.

Γιατί στα ζητήματα φασισμού διεγείρονται όλες οι διαδικαστικές αντιρρήσεις; Αυτή είναι η δική μου απορία. Κι εδώ έρχονται κι όλα τα της ζούγκλας και των νόμων της περί ισχυρού κι αδύναμου. Είναι μακρύς ο ειρμός, αλλά σαφώς μέσα στην κουβέντα.

Τώρα το θέμα του προσωπικού λογιαριασμού, που υιοθετείται για ανακοίνωση των ποδηλατ-ισσ-ών το έχουμε δει και σε άλλα θέματα, άλλου τύπου...Σ’ αυτό έχουν ήδη απαντήσει οι Ποδηλάτ-ισσ-ες.

Προσωπικά δεν μ’ ενοχλεί αυτό. Το θέμα της συμμετοχής στις συνελεύσεις είναι και δικό μας θέμα. Όχι μόνο δικό τους. Και με την προσωπική συμμετοχή λύνεται και το χάσμα για το οποίο μιλάς. Με αντιθέσεις όπου αυτό χρειάζεται και με συνθέσεις όπου επίσης επιβάλλεται.

Γιατί αν όλη η κουβέντα εφάπτεται του διαχρονικού ζητήματος της δημιουργίας δομών συλλόγου, αντί αυτού του χούλαμπαλού που επικρατεί τώρα, η προσωπική μου γνώμη μέσα από εμπειρίες χρόνων λέει, ότι καλύτερα το χούλαμπαλού, παρά μια νομική πλατφόρμα που κατά κανόνα οδηγείται σ’ αυτό που συζητάς εσύ τώρα ως συγκεντρωτισμό, αλλά με μαθηματική ακρίβεια και χωρίς ελπίδα για κάτι άλλο, πάντα.

Οδηγεί δηλαδή σ’ ένα συμβούλιο που μαζεύεται όσο συχνά ορίζει το καταστατικό, καθορίζει λειτουργίες, δράσεις και πέρνει επ’ αυτών αποφάσεις και συναντά τα μέλη άπαξ του χρόνου για τις αρχαιρεσίες.

Κι εκεί βέβαια είναι που παίζεται και το χοντρό παιχνίδι με τα κόμματα, όπου “κατεβάζουν” όσα μέλη χρειάζεται και μπορούν και “παίρνουν” τις αποφάσεις και τα συμβούλια και τα διαβούλια και μπορούν κατα βούληση να στρέφουν τους συλλόγους κατα που τους βολεύει ή και να τους μετατρέπουν σε συλλόγους σφραγίδες συχνά, αν η δράση τους ως την ώρα που τους οικειοποιούνται, δεν τους ήταν αρεστή ή συμφερτική.

Και στο δια ταύτα. Η προσωπική παρουσία, η προσωπική επαφή και συμμετοχή, που κι εσύ κι εγώ κι όποιος άλλος θέλει μπορεί να έχει, είναι το καθοριστικό και το ουσιαστικό. Τα υπόλοιπα είναι κουβέντα για το Πρωτοδικείο και την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Τα σέβη μου στην αφεντιά σας my lady!!! Φιλιά σε σας, στον Ρήγκελ σας και στα ψιψίνια σας!!! Από μένα, τη Μάϊντα και τον Dodgy.

Btw τι λέει το νέο avatar; Θα βγούμε οι μάγισσες πάλι καβάλα στα σκουπόξυλα για την Πρωτοχρονιά; Το δικό μου δεν κρατιέται! Το έχω στην είσοδο παρκαρισμένο και χλιμιντρίζει εν εξάλλω...

Wicca
Απών/απούσα

Έχει γίνει η ίδια συζήτηση και για την Π.Π.

Επίσης δεν κατάλαβα το πρόβλημα που έχεις με οποιαδήποτε πιο επίσημη μορφή συνέλευσης.

Θεωρείς δεδομένο το καπέλωμα της όποιας επίσημης συνέλευσης, αλλά δεν σε ενοχλεί το ανεπίσημο καπέλωμα των ποδηλατών εν γένη, από μία μειοψηφία ατόμων που δεν δρουν ούτε καν επώνυμα, για λογαριασμό μεγάλου μέρος του κόσμου που ασχολείται με την ποδηλασία.

Για να στο πω με ακόμα πιο απλά λόγια: προσωπικά θέλω να με εκπροσωπεί κάποιος που γνωρίζω ποιος είναι και τι απόψεις έχει, και που θα έχω συμφωνήσει εκ των προτέρων για αυτά που θα λέει όταν θα ( υποτίθεται) με εκπροσωπεί.

Εγώ δεν γουστάρω να κανονίζει κανένας για λογαριασμό μου ως ποδηλάτισσας, το οτιδήποτε δεν έχω συμφωνήσει και εγώ για αυτό.

Τα υπόλοιπα περί προσωπικής παρουσίας στις συνελεύσεις είναι και αυτά άκυρα. Για την συγκεκριμένη διοργάνωση δεν είχε προηγηθεί καμία πρόσκληση για οποιαδήποτε συνάντηση, εκτός από την μηνιαία.

Εάν και εφόσον δεν ήταν δυνατή η οποιαδήποτε συνάντηση, θα μπορούσε να τεθεί το θέμα της διοργάνωσης εδώ για συζήτηση. Στο κάτω κάτω της γραφής οι ποδηλατ-ισσ-ες ως συλλογικότητα, υποτίθεται ότι αποτελείται από ένα αριθμό ποδηλατιστών. Όχι από δέκα, ή πέντε, ή τρία άτομα, που κανονίζουν μόνοι τους.

Και θα επαναλάβω και πάλι ότι δεν έχει να κάνει με το αντικείμενο της διοργάνωσης, αλλά με τις διαδικασίες. Θα μπορούσε να είναι το οποιοδήποτε θέμα. Και έχει γίνει ξανά και ξανά αυτό σε διάφορες εκδηλώσεις. Είναι πλέον μόνιμη κατάσταση να αποφασίζουν τρεις για λογαριασμό εκατοντάδων, κάποιοι τρεις που δεν τους ξέρουμε, δεν μας ρωτάνε και δεν τους διαλέξαμε να μας εκπροσωπούν με καμία επίσημη, τυπική, ή άλλη διαδικασία.

Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ και δεν πρόκειται να προσθέσω κάτι άλλο.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

...δεν είναι δουλειά μου να εκθέσω εδώ ποιός ξέρει ποιόν.

Και ούτε γνωρίζω, αν στην ουσία, το σκεπτικό μου είναι και σκεπτικό των ανθρώπων, που έχουν ξεκινήσει αυτό το έργο της διοργάνωσης μιας ποδηλατικής κοινότητας, της διεκδίκησης του μέλλοντος του ποδηλάτου στη χώρα, ακόμα και περισσότερο την έναρξη ενός φόρουμ, που θα ενώνει όλον αυτό τον κόσμο, που γίνεται όλο και περισσότερος...

Εκφέρω προσωπική μου γνώμη και την υπερασπίζομαι ακριβώς, γιατί απ’ το 2008 που μετέχω εδώ και παρατηρώ πώς λειτουργούν τα πράγματα, θεωρώ ότι παρά τις ατέλειες, η οργανωτική προσπάθεια είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και δεν θα ήθελα να δω τη δημιουργία “παραγόντων” του ποδηλατικού κινήματος, που θα έρθουν ουρανοκατέβατοι, γιατί ποιός θα εμποδίσει τους ουρανοκατέβατους;

Προτιμώ αυτόν τον κόσμο που είναι σαφής κι όχι ασαφής όπως λέγεται, κάνει ποδήλατο σαν τρελός θα έλεγα και δεν είναι θεωρητικός. Όποιος επιθυμεί τον γνωρίζει...Εγώ που επιθυμούσα εξ αρχής να τον γνωρίσω τον γνωρίζω και τον μαθαίνω συνέχεια, μολονότι, ούτε η ηλικία μου, ούτε η κατάστασή μου, μου επιτρέπουν συνεχή παρακολούθηση των όσων γίνονται. Λυπάμαι αλλά έτσι είναι.

Μας διακατέχει ένα περίεργο είδος σνομπισμού απέναντι σ’ αυτούς που “δουλεύουν” για όσα γίνονται εδώ σ’ αυτή την κοινότητα. Δεν θέλουμε να τους συναντήσουμε, αλλά θέλουμε να αλλάξουμε αυτό που έχουν δημιουργήσει. Συγνώμη, αλλά το βρίσκω το λιγότερο άπρεπο. Εγώ θα ήθελα να γνωρίσω αυτούς με τους οποίους διαφωνώ, αυτούς τους οποίους αμφισβητώ.

Απορώ με την εμμονή να γίνεται όλο αυτό εξ αποστάσεως.

Γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται θέμα, ποιός είναι ποιός.

Εκεί είναι όλοι.

Και την άλλη φορά με το “ποιός ή ποιοί είναι οι διαχειριστές και τι πιστεύουν” μόνο γέλιο μου προκάλεσε. Απλά γιατί δεν κρύβεται κάποιος. Είναι όλοι εκεί και δεν μένει, να πάει κανείς να τους γνωρίσει. Καλός χαβαλές έγινε μ’ αυτό το θέμα. Νομίζω ναυάγησε η προσπάθεια με γελοίο τρόπο.

Υπήρξε μια “χαρούμενη” περίοδος, που διάφοροι ξεφύτρωσαν σαν τα μανιτάρια, να σχολιάζουν ως τρολ, που όμως καθόλου τρολ δεν ήταν κατά την ταπεινή μου και φτωχή περί τα ιντερνετικά τερίπια γνώμη, αλλά αρκετά ευαίσθητη στο να ξεχωρίσω πού το τρολ και πού το υποσκάπτω τη λειτουργία ενός φόρουμ κάνοντας τις συζητήσεις άνω κάτω.

Προσωπκά μου κόστισε πολύ αυτή η φάση. Όμως επιμένω, πως όλο εκείνο το πανηγυράκι των και καλά τρολ, μόνο αθώο και παιχνιδιάρικο δεν ήταν...

Το βρίσκω δε ντροπή να διαπράττεται απέναντι σε μια ομάδα ανθρώπων, που έχει φέρει τόσο σημαντικά πράγματα στα ποδηλατικά δρώμενα.

Πού βρισκόμαστε δηλαδή; Το τι πιστεύει ο καθένας δεδηλωμένο και με στάμπα; Τι πιστεύει για το ποδήλατο ο καθένας έχει σημασία. Τα υπόλοιπα είναι άλλη διάσταση και η απαίτηση δήλωσης, με πάει σε άλλες καταστάσεις.

Η δική μου λοιπόν γνώμη είναι, να αφεθεί η οργανωτική δομή ως έχει. Ν’ αλλάξει ο βαθμός συμμετοχής. Μέσα απ’ τη συμμετοχή και οι αντιθέσεις έχουν άλλο τρόπο να διευθετούνται. Το να κάθεται ο καθένας μας μόνο στο φόρουμ και να διεγείρει ή εγείρει, ως ένας συμποδηλάτης μας μου έγραψε διαδικαστικά ζητήματα, είναι το λιγότερο άτοπο. Είναι μια γκρίνια το λιγότερο ή μια διαλυτική προσπάθεια το περισσότερο. Και τα δυό κακοκαρδίζουν και φέρνουν τις προσπάθειές μας πίσω.

Αυτή είναι η δική μου αίσθηση των πραγμάτων, όπως συμβαίνουν όχι μόνο τώρα, αλλά εδώ και κάποιο διάστημα.