Ήταν θέμα χρόνου υποθέτω...

27 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Siggerou
Απών/απούσα

Καλησπέρα, προχθές πήρα το καινούργιο μου ποδήλατο, χθες το έβγαλα σε μια πολύωρη εκδρομούλα... Τα πάντα ρυθμισμένα, όλα καλά, βγαίνω με τον φίλο μου στη Μεσογείων, στην οποία κάνω ποδήλατο 1-2 χρόνια τώρα χωρίς να είχα κάποιο ατύχημα. Πάω προς Παλλήνη, και λίγο πριν φτάσω Νομισματοκοπείο έγινε το κακό. Εγώ κάνω ποδήλατο στη δεξιά λωρίδα, όχι ακριβώς στο μέσο αλλά ελάχιστα πιο δεξιά, διότι
1) όσο πιο δεξιά, ο δρόμος έχει περισσότερες ανωμαλίες, φρεάτια κλπ
2) με έχουν προσπεράσει ΞΥΣΤΑ και πολύ επικίνδυνα μερικές φορές όταν έκανα πολύ δεξιά, οπότε θέλω να τους αναγκάζω να αλλάζουν λωρίδα.

Μία κυρία λοιπόν χθες αποφάσισε ότι το να πάει να με προσπεράσει σε απόσταση 20-30 εκατοστών ήταν νόμιμο και ασφαλές. Εγώ ήξερα ότι ήταν πίσω μου αμάξι, αλλά δεν ήξερα ότι πήγαινε για προσπέραση και μάλιστα τέτοιου τύπου. Μπροστά στον δρόμο συναντάω για μερικά μέτρα ένα πολύ ανώμαλο κομμάτι στο δεξιό μισό της δεξιάς λωρίδας, οπότε έκανα κι εγώ 20-30 εκατοστά πιο αριστερά για να πάω από το ομαλό τμήμα της λωρίδας μου. Ευτυχώς το μόνο που έγινε ήταν να της στραβώσω τον καθρέπτη με το τιμόνι μου και το γόνατό μου να βρει στο πλάι του αμαξιού.
Δεν έπεσα, καμία μόνιμη ζημιά, αυτή χώθηκε μπροστά μου, εγώ φώναξα 2-3 πράματα κι έκανα νοήματα (δεν έβρισα ούτε την προσέβαλα κι ας είχα κάθε δικαίωμα να το κάνω) αλλα δυστυχώς δεν έκατσε καν να της εξηγήσω πως λειτουργεί ο ΚΟΚ. Γαμ***νο λάδωμα για να πάρουν το δίπλωμα, αυτό έχω να πω μόνο!

Υποθέτω θα πρέπει να βιδώσω ένα καθρεφτάκι και στο fitness...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

δοκίμασε ενα καθρέφτη μηπως και σε βολέψει , προσωπικά κινούμε γενικά στο δρόμο απο τα 15 (καμια 10 χρόνια)

ο καθρέφτης όσες φορές με έσωσε άλλες τόσες με έφαγε , πάντα προσπαθώ να κοιτάω κοφτά πίσω μου πριν κάνω αυτό που έκανες .

Απο εκει κι πέρα όλα στο πρόγραμμα είναι

στη λεωφορειολωρίδα δεν ήσουν ?

Wicca
Απών/απούσα

Μαζί με το καθρεπτάκι φρόντισε να ποδηλατείς στο εξής στην μέση της δεξιάς λωρίδας. Είναι καθόλα νόμιμο αφού η δεξιά λωρίδα απευθύνεται στα πιο αργά οχήματα.

Όποιος ή όποια θέλει να σε προσπεράσει έχει υποχρέωση, ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ, να το κάνει από τις αριστερές λωρίδες και όχι να περάσει από πάνω σου ή να σε στριμώχνει στα πεζοδρόμια.

Σκέψου το εξής.. Αν στην δεξιά λωρίδα κινείτο μπουλντόζα με 20 χαω, η σκούπα του δήμου με 5 χαω, το απορριμματοφόρο, τρίκυκλο μηχανάκι ή οτιδήποτε άλλο, η συγκεκριμένη κυρία θα αναγκαζόταν να κάνει κανονική προσπέραση από το αριστερά. Δεν το έκανε στη περίπτωση σου, γιατί θεώρησε ότι χωράει να περάσει, βαρέθηκε να μπει στην διαδικασία να βγει αριστερά και γιατί δεν σε υπολόγισε λόγο του όγκου που δεν έχει το ποδήλατο σου.

Στο εξής λοιπόν να κάθεσαι στην μέση της δεξιάς λωρίδας. Όποιος θέλει να προσπεράσει να κάνει κανονική προσπέραση και να εντυπώσει στον εγκέφαλο του ότι δεξιά κινούνται τα πιο αργά οχήματα.. αν βιάζεται να πάει αριστερά.

xifias
Απών/απούσα

παντα μα παντα,μα παντα,πιανουμε το χωρο μας στο δρομο.δεν παραχωρουμε περιθωρια γιατι ως επι το πλειστον κυκλοφορουν βλαχοδημαρχοι οδηγοι ΙΧ που εχουν μαθει να τρεχουν με 50 στα στενακια κ αν δε σε περασουν απο πανω δεν ηρεμουν.

ευγενικα καταλαμβανουμε τον ασφαλη χωρο για μας,ΑΣΧΕΤΑ αν πισω μας εχει 1 η 5 αυτοκινητα,κ μολις βρουμε πλατωσια,κανουμε λιγο στην ακρη να περασουν.προσωπικα κανω νοημα.με τη προυποθεση ομως οτι ο δρομος το ευνοει ακομα κ για τον πιο αμπαλο οδηγο.

τις προαλλες βρεθηκα στη ζησιμοπουλου στο π.φαληρο,στο ρευμα προς village.στο φαναρι λοιπον ξεκιναω πρωτος ,παω με περιπου 30,κ ξαφνικα βλεπω μια χοντρη 50αρα με ενα SUV πισω μου να μου κορναρει επιμονα να φυγω απο μπροστα της.σε δρομο που με τα βιας χωραγε το τανκς πουχει για αμαξι.ασε μας κυρα μου.μολις γυρισα πισω κ συνενοηθηκα με χειρονομιες το βουλωσε.

αλλη φορα παλι σε ανηφορα στενη,παλι ενα τζιπακι θεωρησε οτι χωραει,κ μολις αφεθηκα 10 cm στην ακρη λογω λακουβας,το ακουω να γκαζωνει κ εστικτωδως σταματαω μπροστα απο ενα καθρεφτη.περασε στους 5 ποντους το πολυ,ενω αν συνεχιζα θα χα γινει πιτα με τα παρκαρισμενα αφου εκλεισε κ αλλο μπροστα μου.

γ@μω τα διπλωματα τους κ τα λαδωματα τους κ τα κομπλεξ τους,που οδηγει ο καθε αναπηρος τανκ για να πεταξει τα σκουπιδια.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Επιτρεψε μου μια μικρη διορθωση, οχι τιποτε αλλο, αλλα για να μην δημιουργουνται παρεξηγησεις και λαβες για σχολια, αλλα και γιατι πιστευω οτι ετσι αποδιδεται καλυτερα το νοημα:
"...γ@μω τα διπλωματα τους κ τα λαδωματα τους κ τα κομπλεξ τους,που οδηγει ο καθε πνευματικα αναπηρος τανκ για να πεταξει τα σκουπιδια..."

xifias
Απών/απούσα

σαφως εννοειται οτι μιλαμε για πνευματικη αναπηρια!εξαλλου μια βολτα να κανεις στο δρομο θα βρεις μπολικη.αν οδηγεις κ "ευπαθες" οχημα,ακομα περισσοτερο.

παρολα αυτα υπαρχει μια βελτιωση τελευταια στην οδηγικη συμπεριφορα των υπολοιπων -ειδικα νεων σε ηλικια- οδηγων.

Siggerou
Απών/απούσα

Οφείλω να ανανγωρίσω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών με σέβεται στον δρόμο και με προσπερνάει με ασφάλεια. Κι εγώ με τη σειρά μου προσπαθώ να πηγαίνω γρήγορα και να μην καθυστερώ τόσο τους από πίσω μου (με το καινούργιο ποδήλατο σήμερα ξεπέρασα τα 60 στην κατεχάκη κάτω από τη γέφυρα, κι έτσι δεν καθυστέρησε κανείς εξαιτίας μου).
Αλλά υπάρχουν αυτοί οι λίγοι, οι απαίδευτοι και ΗΛΙΘΙΟΙ οδηγοί, που βάζουν τις ζωές μας σε κίνδυνο...

Ναι, ήμουν στη λεωφορειολωρίδα ενώ υπήρχαν 3 λωρίδες στον δρόμο, οπότε δεν εμπόδιζα την κυκλοφορία.
Επίσης στο ΜΤΒ που χρησιμοποιούσα μέχρι πρότινος είχα καθρεφτάκι και με βοηθούσε πολύ, αλλά καμιά φορά ήταν παγίδα η τυφλή γωνία... Ίσως βάλω και σε αυτό το ποδήλατο, αν κι όταν βρω λεφτά (πήγαν ΟΛΑ στο ποδήλατο).

Από εκεί και ύστερα, στις λεωφόρους θα κάνω αυτό που με συμβουλέψατε. Ακριβώς στη μέση της δεξιάς λωρίδας, ίσως και λίγο πιο αριστερά για να μην προσπαθήσουν να με περάσουν ξυστά χωρίς να έχουν αλλάξει εξ ολοκλήρου λωρίδα. Αν δεν τους αρέσει, ξυδάκι. Ήμουν ευγενικος και παραχωρούσα χώρο όλους αυτούς τους μήνες, μόνο και μόνο για να δω 4-5 φορές τον χάρο με τα μάτια μου (πριν 2 βδομάδες ένα Χ95 με πέρασε ΞΥΣΤΑ με πολύ μεγάλη ταχύτητα, απλά κοκκάλωσα κι έκανα την προσευχή μου εκεί...)

dpolal
Εικόνα dpolal
Απών/απούσα

Siggerou wrote:
(με το καινούργιο ποδήλατο σήμερα ξεπέρασα τα 60 στην κατεχάκη κάτω από τη γέφυρα, κι έτσι δεν καθυστέρησε κανείς εξαιτίας μου).

Τί δουλειά είχες να περάσεις από ένα σημείο που τα αυτοκίνητα άνετα αναπτύσουν διπλάσια ταχύτητα από το «καινούργιο» σου ποδήλατο και το κυριότερο, οι συνθήκες φωτισμού σε κάνουν πρακτικά αόρατο ;;;;
Μιλάμε έτσι εύκολα για τους ηλίθιους και απαίδευτους οδηγούς και μετά πάμε και βάζουμε οι ίδιοι τον εαυτό μας σε τέτοιο κίνδυνο ;;;;
Μπορούσες να περάσεις πάνω από την διάβαση άνετα και χωρίς πρόβλημα.
Γιατί μπορεί να έπιασες 60χλμ, όπως λες, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να τα διατήρησες και μετά στο ανηφορικό κομμάτι.

Συγνώμη για το επιθετικό ύφος μου αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι υπάρχουν σημεία που απλά δεν μπορεί να πάει ένα ποδήλατο όση ταχύτητα και αν αναπτύξει και ένα τέτοιο είναι οι ανισόπεδοι κόμβοι των λεωφόρων.
Όπως απαιτείς λοιπόν από τους οδηγούς να σέβονται την παρουσία σου στο δρόμο πρέπει να μάθεις και εσύ να οδηγάς με γνώμονα την ασφάλεια σου.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Το σκηνικό που περιγράφεται εδώ μου έχει συμβεί μύριες όσες φορές. Αυτό που θα περιγράψω μόνο δύο. Δεν έρχονται μόνο από αριστερά σε απόσταση 20 εκατοστών. Έρχονται κι από δεξιά. Πού χωράνε; Αμ έλα ντε!

Περιστατικό 1: Τρίτη μεταξύ 9.30 και 10.00μμ, Πατησίων, στο Πολυτεχνείο πριν τη Στουρνάρη. Ταξιτζής σφηνώνεται δεξιά μου για να στρίψει προφανώς δεξιά. Βαριόταν να μείνει πίσω μου, αλλά δεν το έκανε κι απ' αριστερά μου που οι πιο πολλοί το κάνουν. Του λέω ενώ μυρίζω το χνώτο του δίπλα μου. Πού πας; Λάθος στόχευσες. Έπρεπε να έρθεις καταπάνω μου. Μου λέει: γιατί έπαθες τίποτα;

Περιστατικό 2ο: Έχω ήδη στρίψει από Πατησίων σε Αλεξάνδρας. Περνώντας το πρώτο φανάρι, εντελώς ξαφνικά τεράστιο αυτοκίνητο τύπου αμερικαίν παλιάς αισθητικής με γυναίκα οδηγό, σφηνώνεται δεξιά μου για να παρκάρει λίγα μέτρα πιο πέρα. Πού πας; της λέω έντρομη. Απαντά, με ηλίθιο ύφος, συγνώμη!

Όλα αυτά σε άδειους δρόμους.

Απλά δεν λογαριάζουν τίποτα. Οι δε άδειοι δρόμοι τους κάνουν ακόμα πιο απρόβλεπτους. Αυτό παρατηρείστε το και θα με θυμηθείτε. Όλα σε άδειους δρόμους τα έχω δει.

Το ρεζουμέ όμως είναι ότι, μας βλέπουν “μικρούς” και χειραγωγίσιμους, ακόμα κι αυτοί που σφηνάρουν από αριστερά να στρίψουν δεξιά την τελευταία στιγμή και τα υπόλοιπα είναι ψιλά γράμματα.

Εκεί ο κώδικας ίσως έπρεπε να είναι σαφής μέχρις αηδίας. Εντάξει τα περί μη προσπέρασης από δεξιά, αλλά για το ποδήλατο θα έπρεπε να υπάρχουν νιανιά όροι, για τους πανηλίθιους που δεν έχουν ίχνος λογικής οδικής συμπεριφοράς...

Gefer
Εικόνα Gefer
Απών/απούσα

Αυτά που λέει η Royal +1000.

Εμένα πρόσφατα με προσπέρασε από δεξιά μηχανάκι που κόρναρε κι όλας σα δαιμονισμένο. Σφεντόνα έχουμε κάνει το όργανο ορισμένοι.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Νταξ, τους οδηγούς 4τροχων τους ξέρουμε. Τους βλέπουμε όταν οδηγούμε τα αυτοκίνητα μας (όσοι απο εμας οδηγούν) και ίσως να παίρνει και εμας η μπάλα (άθελα ή ηθελημένα).
Αυτούς τους οποίους δεν καταλαβαίνω είναι οι 2τροχοι.
Κάποιοι που θα έπρεπε να νιώθουν είναι αυτοί. Αλλά μπα! Θα σου γκαζώσει το χρυσοτάμπελο sebring με σπασμένα διαφράγματα παπί δίπλα σου και θα πάει η ψυχή σου στην πίσω ρόδα και θα κρυφτεί μέσα στο hub. Μετά έρχονται τα καθαρόαιμα ... νταξ, εκεί η ψυχή πάει στον από πίσω. Και μετά ακολουθούν οι bmw gs 1100 (ξέρω εγω) που για να κάνει ελιγμό στο φανάρι πρέπει να σε περάσει από πανου!
κρα κρα κρα

Gefer
Εικόνα Gefer
Απών/απούσα

Roul wrote:
Νταξ, τους οδηγούς 4τροχων τους ξέρουμε. Τους βλέπουμε όταν οδηγούμε τα αυτοκίνητα μας (όσοι απο εμας οδηγούν) και ίσως να παίρνει και εμας η μπάλα (άθελα ή ηθελημένα).
Αυτούς τους οποίους δεν καταλαβαίνω είναι οι 2τροχοι.
Κάποιοι που θα έπρεπε να νιώθουν είναι αυτοί. Αλλά μπα! Θα σου γκαζώσει το χρυσοτάμπελο sebring με σπασμένα διαφράγματα παπί δίπλα σου και θα πάει η ψυχή σου στην πίσω ρόδα και θα κρυφτεί μέσα στο hub. Μετά έρχονται τα καθαρόαιμα ... νταξ, εκεί η ψυχή πάει στον από πίσω. Και μετά ακολουθούν οι bmw gs 1100 (ξέρω εγω) που για να κάνει ελιγμό στο φανάρι πρέπει να σε περάσει από πανου!
κρα κρα κρα

+10000

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Wicca wrote:

Σκέψου το εξής.. Αν στην δεξιά λωρίδα κινείτο μπουλντόζα με 20 χαω, η σκούπα του δήμου με 5 χαω, το απορριμματοφόρο, τρίκυκλο μηχανάκι ή οτιδήποτε άλλο, η συγκεκριμένη κυρία θα αναγκαζόταν να κάνει κανονική προσπέραση από το αριστερά.
Δεν το έκανε στη περίπτωση σου, γιατί θεώρησε ότι χωράει να περάσει, βαρέθηκε να μπει στην διαδικασία να βγει αριστερά και γιατί δεν σε υπολόγισε λόγο του όγκου που δεν έχει το ποδήλατο σου.

Είναι ακριβώς όπως τα γράφει από πάνω.
Με μια διόρθωση, θεωρώ πιό σωστό να κινούμαστε στο δεξιότερο 1/3 της λωρίδας.
Έτσι πετυχαίνουμε:
α) αρκετό χώρο ώστε να αποφύγουμε: φρεάτια, το απαράδεκτο τελείωμα του ασφαλτοτάπητα εκεί στην άκρη, σκουπιδια, γυαλία, πέτρες που στοιβάζονται στο ρύθρο, παρκαρισμένα / μισοκαβαλημένα ΙΧ στο πεζοδρόμιο κλπ κλπ.

β) αφήνουμε αρκετό χώρο αριστερά μας, ώστε τα ΙΧ που μας ακολουθούν να μας προσπεράσουν, ...αλλά να το κάνουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ και όχι π@&στηκα.... ["βγάζω φλας, κοιτάω πίσω -δεξιά και αριστερά αν έχω χώρο και μετά προσπερνώ")

γ) αποφεύγουμε το ΜΕΓΑ λάθος που κάνουν / κάνουμε ως ποδηλάτες... πάμε ζιγκ-ζακ στα δεξιά.
Οι οδηγοί πίσω μας, θέλουν να μας βλέπουν να πηγαίνουμε ΕΥΘΕΙΑ στη λωρίδα, χωρίς να μπαίνοβγαίνουμε κάθε φορά που βλέπουμε ένα εμπόδιο (ειδικά κάτι φρεάτια, λακουβίτσες, γυαλάκια κλπ) και να τους αφήνουμε κάποιο χώρο ώστε σε πρώτη ευκαιρία να κάνουν την προσπέραση (.. μην και τους κόψει η μαγιονέζα....).

Ntimitris
Απών/απούσα

να πω την χαζομαρα μου και εγω:
-οι περισσοτεροι οδηγοι αυτοκινητων δεν ξερουν τον ογκο του οχηματος τους. Πχ δειτε οταν θα περασουν νταλικα ή αλλο οχημα σταματημενο, αν ειστε απο πισω, ποσο χωρο θα αφησουν αναμεσα στο οχημα τους και στο αλλο, ενω θα πηγαινουν αργα γιατι νομιζουν οτι πανε ξυστα.
-Αυτο το θεμα δεν το εχουν οι ταριφες, που απο τα εκατομμυρια χιλιομετρα που εχουν βαλει ξερουν και τα χιλιοστα του οχηματος τους, για αυτο και περνανε περισσοτερες φορες ξυστα απο τα ποδηλατα σε αντιθεση με τους αλλους οδηγους.
-Αυτο το θεμα επισης δεν υπαρχει στις μηχανες, ο αλλος ειναι πανω και ελεγχει απολυτα τον ογκο, για αυτο και περναει ξυστα με τετραπλασια ταχυτητα απο εσενα.
..
Τον > στην κινηση ως ποδηλατης τον εισπραττω περισσοτερο απο αυτοκινητα ιχ, σε αντιθεση με μηχανες και ταξι που θα με τρομαξουν χωρις να τους πολυ νοιαξει, και ισως αυτο γινεται λογο οδηγικης αγνοιας και οχι λογο συνειδητης ευαισθητοποιησης
ΥΓ υπαρχει ενα θεμα με ολους τους κανονες του πως κινουμαστε στο δρομο μαζεμενους, βρες το για να μην βλεπεις σκορπιες συμβουλες, εκει τις εχουν συλλεξει ολες τα παιδια

Siggerou
Απών/απούσα

dpolal wrote:
Siggerou wrote:
(με το καινούργιο ποδήλατο σήμερα ξεπέρασα τα 60 στην κατεχάκη κάτω από τη γέφυρα, κι έτσι δεν καθυστέρησε κανείς εξαιτίας μου).

Τί δουλειά είχες να περάσεις από ένα σημείο που τα αυτοκίνητα άνετα αναπτύσουν διπλάσια ταχύτητα από το «καινούργιο» σου ποδήλατο και το κυριότερο, οι συνθήκες φωτισμού σε κάνουν πρακτικά αόρατο ;;;;
Μιλάμε έτσι εύκολα για τους ηλίθιους και απαίδευτους οδηγούς και μετά πάμε και βάζουμε οι ίδιοι τον εαυτό μας σε τέτοιο κίνδυνο ;;;;
Μπορούσες να περάσεις πάνω από την διάβαση άνετα και χωρίς πρόβλημα.
Γιατί μπορεί να έπιασες 60χλμ, όπως λες, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να τα διατήρησες και μετά στο ανηφορικό κομμάτι.

Συγνώμη για το επιθετικό ύφος μου αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι υπάρχουν σημεία που απλά δεν μπορεί να πάει ένα ποδήλατο όση ταχύτητα και αν αναπτύξει και ένα τέτοιο είναι οι ανισόπεδοι κόμβοι των λεωφόρων.
Όπως απαιτείς λοιπόν από τους οδηγούς να σέβονται την παρουσία σου στο δρόμο πρέπει να μάθεις και εσύ να οδηγάς με γνώμονα την ασφάλεια σου.

Κατ' αρχάς να υπενθυμίσω ότι σε κατοικημένες περιοχές το όριο ταχύτητας είναι 50 km/h. Αν δεις αμάξι να αναπτύσσει 100 κι 120 στη Μεσογείων σε ώρα αιχμής, κάτι δεν πάει καθόλου καλά με τον οδηγό.
Δεν πηγαίνω σε κάθε ανισόπεδο κόμβο αλλά είναι μερικοί τους οποίους γνωρίζω πολύ καλά και πηγαίνω επειδή μπορώ να διατηρήσω ικανοποιητική ταχύτητα, αλλά γλυτώνω επίσης και ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χρόνο (όπως πχ σε αυτόν στο μετρό της Κατεχάκη, στον οποίο πάω με 35-40 στην ανηφόρα, και μέχρι στιγμής δεν έχω εμποδίσει την κυκλοφορία, κι επίσης αν πάω από πάνω το φανάρι καθυστερεί πάρα πολύ)
Εννοείται πως δεν βγαίνω στην Εθνική ή στην Αττική, δεν κάνω επικίνδυνες μανούβρες, δεν χρησιμοποιώ άλλες λωρίδες εκτός της δεξιάς παρά μόνο αν είναι απολύτως απαραίτητο και έχω ελέγξει πρώτα προσεχτικά πίσω μου. Κι έχω πάντα κράνος, φώτα, ανταλλακτική σαμπρέλα, τρόμπα και γάντια.
Παίρνω λοιπόν μέτρα ασφαλείας αλλά εφόσον έχω πλέον ένα ποδήλατο με δυνατότητες, και μια ανάλογη φυσική κατάσταση, θέλω να κινούμαι γρήγορα στα τμήματα του δρόμου που δεν έχει φανάρια και κάθετους παράδρομους, εφόσον πάντα δεν παρεμποδίζω την κυκλοφορία.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Φυσικά και αντιλαμβάνομαι τη κακιά στιγμή σου Siggerou και συμπάσχω. Παρόλα αυτά θέλω να καταθέσω τους προβληματισμούς μου και τις ενστάσεις μου και μετά να την κάνω γρήγορα!

Ο ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΣ χρόνος για να περάσεις το φανάρι της Μεσογείων είναι ΤΟ ΠΟΛΥ μισό λεπτό διότι από αυτή τη γέφυρα περνάει πολύς κόσμος όπως εγώ και άλλοι εδώ μέσα. Όταν κατεβαίνεις την Μεσογείων πράγματι έχει ήπια ανηφόρα και -θεωρητικά- μπορείς να διατηρήσεις αρκετή ταχύτητα και στο ανέβασμα (στην άνοδο δεν ισχύει).

Αλλά ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ επικίνδυνο και ΦΥΣΙΚΑ τα αυτοκίνητα κι οι μηχανές έχουν τουλάχιστον διπλάσια ταχύτητα από εσένα. Αυτά τα λέω γιατί κι εγώ μια στο τόσο την περνάω από κάτω γνωρίζοντας όμως πως κάνω κάτι επικίνδυνο (χωρίς πλάκα το κάνω για πλάκα) τηρώντας φυσικά -όπως κι εσύ- τις παραπάνω προφυλάξεις αλλά αν μου τη φορέσουν θα 'χουν ένα δίκιο κι ότι κι αν πω θα 'ναι μια ωραία δικαιολογία.

Siggerou wrote:
Παίρνω λοιπόν μέτρα ασφαλείας αλλά εφόσον έχω πλέον ένα ποδήλατο με δυνατότητες, και μια ανάλογη φυσική κατάσταση, θέλω να κινούμαι γρήγορα στα τμήματα του δρόμου που δεν έχει φανάρια και κάθετους παράδρομους, εφόσον πάντα δεν παρεμποδίζω την κυκλοφορία.

Μηχανόβιος Z1000 wrote:
Παίρνω λοιπόν μέτρα ασφαλείας αλλά εφόσον έχω πλέον μια μηχανή με δυνατότητες, και μια ανάλογη εμπειρία στην γρήγορη οδήγηση (με ξέρουν όλοι στη Βούτα), θέλω να κινούμαι γρήγορα στα τμήματα του δρόμου που δεν έχει φανάρια και κάθετους παράδρομους, εφόσον πάντα δεν παρεμποδίζω την κυκλοφορία.

ΙΧής nissan qashqai wrote:
Παίρνω λοιπόν μέτρα ασφαλείας αλλά εφόσον έχω πλέον ένα γρήγορο SUV με δυνατότητες, και μια προσωπική ανάγκη να πάρω τα παιδιά από το σχολείο που έχω αργήσει, θέλω να κινούμαι γρήγορα στα τμήματα του δρόμου που δεν έχει φανάρια και κάθετους παράδρομους, εφόσον πάντα δεν παρεμποδίζω την κυκλοφορία.

Έτσι λοιπόν ο πρώτος θα περάσει κάτω από τη γέφυρα και θα φωνάζει όταν οι μηχανές τον περνούν από δεξιά και τα αυτοκίνητα ξυστά, ο δευτερος θα περνά τα ποδήλατα από δεξιά και θα φωνάζει όταν βλέπει ποδηλάτες κάτω από γέφυρες ή όταν τα αυτοκίνητα πάνε αργά, ο τρίτος θα προσπερνά τα ποδήλατα ξυστά και θα φωνάζει όταν βλέπει ποδηλάτες σε ολόκληρη τη δεξιά λωρίδα ή όταν οι μηχανές πάνε γρηγορα και ξυστά.

Όλα είναι θέμα οπτικής και τα λέω αυτά όχι για να κάνω τον έξυπνο αλλά γιατί επιχειρηματολογούμε για να αποδείξουμε την δική μας θέση χωρίς να νοιαζόμαστε για την θέση του "άλλου" όπου ο άλλος είμαστε πάλι εμείς σε ένα διαφορετικό μέσο.

Ο ntimitris είπε κάτι σωστό. Όλοι αυτοί, έχουν εθιστεί στην κίνηση με συγκεκριμένα μέσα. Βλέποντας στη χάση και στη φέξη ένα ποδήλατο δεν έχουν που να το κατατάξουν. Θα δεις πως πολλοί οδηγοί ΙΧ κατάλήγουν ανήμποροι πίσω από μια "σκούπα" ή ένα σκουπιδιάρικο επειδή δεν συνειδητοποίησαν πόσο αργά πηγαίνει και δεν έκαναν τίποτα να το περάσουν έγκαιρα, έτσι κολλάνε πίσω από ένα ογκώδες όχημα κάνοντας απεγνωσμένες κινήσεις να βγουν ξαφνικά από τη φρακαρισμένη δεξιά λωρίδα στη μεσαία που έχει γρήγορη ροή δημιουργώντας προυποθέσεις για ατύχημα αλλά και μούτζες.

Επειδή δεν υπάρχει εκπαίδευση, όλοι αυτοί θα χρειαστούν καιρό να συνηθίσουν και θα πάρει χρόνια μέχρι οι ποδηλάτες να βρουν τη θέση τους στο δρόμο και πολύ φοβάμαι πως θα πάρει κι άλλα πράγματα εκτός από χρόνια. Μέχρι τότε θα μας βλέπουν σαν αρειανούς που κατέβηκαν ξαφνικά κι "ενοχλούν". Καλώς ή κακώς για εκείνους είμαστε ένα ακόμα "εμπόδιο" στην καθημερινότητά τους όπως εμπόδιο έγινε το σκουπιδιάρικο, το σχολικό, το λεωφορείο, η διάβαση των πεζών κλπ.

Σωστοί οι κανόνες που αναφέρθηκαν πιο πάνω αλλά στην πράξη λειτουργούμε συνεχώς με εξαιρέσεις γιατί στις μεγαλουπόλεις -ειδικά τις ελληνικές- οι εξαιρέσεις είναι ο κανόνας. Είναι δύσκολο να κατανοήσεις την "ροή" και μόνο από εμπειρία μπορείς. Αλλά και πάλι, θέλει και αρκετή τύχη ώστε να την προκαλείς καθημερινά.

Και καλά κάνουμε -κατά την άποψή μου- να χρησιμοποιούμε κι εμείς την εξαίρεση όπου μπορούμε και παράλληλα να επικαλούμαστε και τους κανόνες, όσο κι αν αυτό φαντάζει άσχημο και οξύμωρο. Είμαστε στον πάτο της τροφικής/κυκλοφοριακής αλυσίδας μαζί με τους πεζούς κι αντί να τυγχάνουμε περισσότερης προσοχής, συνήθως μας κουνάνε και το δάχτυλο. Κάπως πρέπει να επιβιώσουμε διάβολε!

Όμως τελειώνοντας να γνωρίζετε πως στους "άλλους" κύκλους, για δυό πράγματα είμεθα γνωστοί οι ποδηλάτες: για τη ΓΚΡΙΝΙΑ όταν μας εμποδίζουν οι "άλλοι" να πάμε γρήγορα και για τη ΓΚΡΙΝΙΑ όταν οι "άλλοι" κινούνται γρήγορα και βάζουν σε κίνδυνο εμάς.

p_george
Απών/απούσα

Απο την συγκεκριμενη ανισοπεδη περναω καθημερινα,
με το αυτοκινητο περναω με μεγαλη ταχυτητα οταν βεβαια το επιτρεπουν οι συνθηκες, αφου ειναι ενα τμημα που δεν υπαρχουν ουτε πεζοι ουτε κανενα εμποδιο, αλλωστε αυτος ειναι και ο λογος κατασκευης ανισοπεδων διαβασεων, οταν περναω με το ποδηλατο ακριβως επειδη ξερω πως κινουμαι εγω ο ιδιος με το αυτοκινητο δεν τολμαω ουτε να το σκεφτω.
Καμια ανισοπεδη υπογεια διαβαση δεν ειναι ασφαλης για ποδηλατες.

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

scrabler είσαι απολαυστικότατος!

Θα προσθέσω και κάτι πρακτικό που το συζητούσα προχθες με ασφαλιστή. Σε περίπτωση που συμβεί ατύχημα σε τέτοια σημεία που στην ουσία είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος και το ποδήλατο έχει εναλλακτική να πάει από αλλού τότε είναι πολύ πιθανό ότι δε θα αποζημιωθεί ειδικά αν γίνει δικαστήριο.

Επίσης τίθεται και θέμα αν φοράμε σκούρα ρούχα αλλά βγαίνουμε εκτός συζήτησης.

Siggerou
Απών/απούσα

Τη Μεσογείων χρησιμοποιώ ναι, στην άνοδο δεν πάω ΠΟΤΕ υπογείως. Αλλά στην κάθοδο είναι αρκετά ευκολο να διατηρήσεις υψηλή ταχύτητα, κι επίσης το φανάρι της καθόδου (δίπλα στα μικέλ είναι νομίζω) έχει μεγαλο χρόνο αναμονής, τον οποίο συνήθως δεν διαθέτω το πρωί όταν προσπαθώ να προλάβω το μάθημα στο Αιγάλεω
Αλλά τα επιχειρήματα που θέσατε είναι σωστά, το αναγνωρίζω. Ει δυνατόν θα αποφεύγω τις υπόγειες ανισόπεδες, για τη συγκεκριμένη της Μεσογείων θα το σκεφτώ σοβαρά, και το λέω διότι μέχρι στιγμής δεν είχανε κολλήσει ποτέ πίσω μου αμάξια, υπήρχε κανονική ροή κυκλοφορίας και ούτε κινδύνεψα. Βέβαια δεν είναι σοβαρό σκεπτικό το να πάθω κάτι πρώτα για να "βάλω μυαλό", σύμφωνοι. Γενικά θεωρώ όμως ότι έχω σωστή κυκλοφοριακή αγωγή και παιδεία και προσπαθώ να είμαι εντάξει σε κάθε τι. Γι αυτό κι όταν γίνει κάτι εις βάρος μου τσαντίζομαι...

Ntimitris
Απών/απούσα

scrabler wrote:
για τη ΓΚΡΙΝΙΑ όταν μας εμποδίζουν οι "άλλοι" να πάμε γρήγορα και για τη ΓΚΡΙΝΙΑ όταν οι "άλλοι" κινούνται γρήγορα και βάζουν σε κίνδυνο εμάς.
σε ενα ταξι μια φορα επιασα κουβεντα με τον ταριφα και μου ειπε ολο παραπονο:
- ΤΟν ιδιο ανθρωπο θα τον εχεις να οδηγαει απο πισω σου, και αν σταματησεις να παρεις πελατη θα σε βριζει γιατι σταματησες σε λαθος σημειο και τον καθυστερεις,
και ο ιδιος θα περιμενει καποια φορα να παρει ταξι, και αν δεν σταματησεις γιατι το σημειο δεν ενδυκνειται για σταση, θα σε βριζει γιατι δεν σταματανε οι αλητες οι ταριφες οταν τους φωναζεις ,ενω ειναι υποχρεωμενοι
Παντα εξαρταται η οπτικη γωνια που προσεγγιζεις ενα προβλημα

zoslen
Εικόνα zoslen
Απών/απούσα

Υπάρχει κάποια οργάνωση-σωματείο-φορέας στον οποίο να μπορεί κάποιος να απευθυνθεί προκειμένου να προβεί σε καταγγελία για επιθετική-επικίνδυνη συμπεριφορά οδηγού;

Αν λχ δεχθεί κάποιος φραστική επίθεση από οδηγό η μόνη επιλογή που έχει είναι να απευθυνθεί στην αστυνομία. Δεν θα ήταν αποτελεσματικότερη η καταγγελία αν υπήρχε κάποιου είδους οργάνωση να βοηθήσει;
Κυρίως να προσφέρει βοήθειες από τη νομική πλευρά του θέματος.

magmike
Απών/απούσα

Υπογεια και ποδηλατο = κίνδυνος

Μπονους βιντεο

https://www.youtube.com/watch?v=TYXYsjLsz78

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

magmike wrote:
Υπογεια και ποδηλατο = κίνδυνος

Μπονους βιντεο

https://www.youtube.com/watch?v=TYXYsjLsz78[/quote]

Ότι βάσει του ΚΟΚ απαγορεύεται η διέλευση ποδηλάτων από υπόγειες σήραγγες. Δεν μιλώ για διαβάσεις αλλά για σήραγγες.

Επίσης όσον αφορά στο πιο πάνω πόστ περί νομικής αντιμετώπισης των υβριστικών συμπεριφορών ή συμπεριφορών που παρακωλύουν την κυκλοφορία μας ή μας βάζουν σε κίνδυνο, ίσως κάποιος νομικός ανάμεσά μας (έχουμε) θα μπορούσε να μας συμβουλεύσει. Εγώ ας πούμε έχω σκεφτεί να μπλοκάρω τη διαφυγή του όποιου με παρενοχλεί βάζοντας το ποδήλατο και το σώμα μου φυσικά σαν εμπόδιο και να καλέσω το 100. Κάποιος πρέπει να πληρώσει τη σιχαμάρα που υφιστάμεθα πολλές φορές, εμένα ας πούμε να με μπλοκάρουν και να μου λένε προσβλητικά, ειρωνευτικά κι άλλα ανόητα σχόλια.

Σε δρόμους κεντρικούς συνηθέστατα με μηδενική κίνηση. Όχι σε ώρες αιχμής. Πχ ταξιτζής έρχεται σε απόσταση αναπνοής την ώρα που ανεβαίνω τη Σταδίου να μου πει ν’ ανέβω στο πεζοδρόμιο...Συμπεριφορά δε ψωνιστηριού κούρσας περίπου (κάπως έτσι συνήθιζαν να ψαρεύουν κούρσες της αρεσκείας τους), προσεγγίζω το ποδήλατο την ώρα που κινείται στην ανηφόρα, σκύβω απ’ το τιμόνι προς το δεξί παράθυρο και του τη λέω με ειρωνικό μειδίαμα...τεράστια μαγκιά!

Helekin
Απών/απούσα

εγώ όποτε με προσπερνάνε ξυστά αρπάζομαι από το καθρεφτάκι τους και τους πάω κήρυγμα μέχρι το επόμενο φανάρι.

Visualizer
Απών/απούσα

Ελπίζω να μην σοβαρολογείς . .

Visualizer
Απών/απούσα

Ελπίζω να μην σοβαρολογείς . .

Helekin
Απών/απούσα

όχι, αλλά το έχω σκεφτεί πολλές φορές σοβαρά από τότε που το έγραψα