Εντυπώσεις/διαφορές για mtb με τροχούς 27,5 έναντι 26"

52 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
club333
Απών/απούσα

Θα ήθελα παρακαλώ εντυπώσεις από χρήστες τέτοιου ποδηλάτου που πριν να είχαν 26αρι...

Εντυπώσεις και διαφορές!

Ευχαριστώ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
club333
Απών/απούσα

club333 wrote:
Θα ήθελα παρακαλώ εντυπώσεις από χρήστες τέτοιου ποδηλάτου που πριν να είχαν 26αρι...

Εντυπώσεις και διαφορές!

Ευχαριστώ


Εντάξει,κατάλαβα,ευχαριστώ.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Αν και δε μπορώ να βοηθήσω, αν κανείς μια σύντομη αναζήτηση στο φόρουμ για 27.5 θα βρεις πολλές αναφορές σε διάφορα θέματα. Νομίζω θα πάρεις αρκετές απαντήσεις.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

club333 wrote:
club333 wrote:
Θα ήθελα παρακαλώ εντυπώσεις από χρήστες τέτοιου ποδηλάτου που πριν να είχαν 26αρι...

Εντυπώσεις και διαφορές!

Ευχαριστώ


Εντάξει,κατάλαβα,ευχαριστώ.

Παρακαλουμε.
Κατσε ρε φιλαρακι γιατι ειναι και λιγο στραβο. Γραφεις μια προταση δυο σειρων χωρις να εξηγησεις τιποτα, σαν να βαριεσαι (θα επανελθω εδω) και περιμενεις να ερθει ο αλλος να γραψει το σεντονι που τελικα θα ειναι ακυρο (γιατι αλλα πρεπει να σου γραψει εαν θελεις για καινουργιο, αλλα πρεπει να σου γραψει εαν μιλας για μετατροπη, αλλα εαν μιλας επειδη σε ενδιαφερει καποιο μεταχειρισμενο κτλ κτλ κτλ). Εκτος εαν νομιζεις οτι αυτος που θα σου γραψει θα πρεπει στην δυο γραμμων προταση σου να γραψει διατριβη πανω στο θεμα 27,5. Και επανερχομαι στο ¨βαριεσαι". Εαν δεν βαριωσουν και εψαχνες στο φορουμ ολα αυτα τα υποθεματα που λεω παραπανω εχουν αναλυθει, καποια πολυ διεξοδικα.

Οποτε μην γραφεις ειρωνικα και εχεις παραπονα οταν πρωτα δεν εισαι εσυ ΟΚ απεναντι στους αλλους. Οπως ειχε πει καποιος πολυ σοφος απο εδω "η καθε ερωτησ εχει τις απαντησεις που της αξιζουν".

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

kktsol και που απάντησες κακώς έκανες , με 2 φόρουμ σε όλοι την Ελλάδα που έχουν γεμίσει με απαντήσεις και γνώμες για τα περισσότερα θέματα που αφορούν το ποδήλατο ακόμα κάποιοι νομίζουν οτι ρωτάνε σε μαγαζί κάποιο υπάλληλο που έχει κέρδος αν τραβήξει τον πελάτη και οχι σε φόρουμ .

Αλλα ετσι είναι δεν θέλουμε να δούμε 50 σελίδες αλλα να μας δώσουν την ουσία ... για αυτό Vasscott διάβασε τις και μετά γράψε εδώ το ζουμί

Tiger-1
Εικόνα Tiger-1
Απών/απούσα

Φίλε kktsol, χαιρετώ και πάλι μετά από 2 χρόνια που έχουμε να τα πούμε.

Αντί να γράψεις όλο αυτό που του έγραψες μήπως θα ήταν προτιμότερο σαν παλιότερος του φόρουμ να έβρισκες το περίφημο θέμα όπου έχουν αναλυθεί διεξοδικά αυτά τα παραπάνω και να το παρέθετες; Εγώ πάντως με ένα σύντομο ψάξιμο δεν βρήκα κάτι που να απαντά αναλυτικά την ερώτησή του.

Το παλληκάρι (τον οποίο δεν ξέρω) ρώτησε απλά να μάθει εμπειρίες από χρήστες 27,5 που πριν είχαν 26άρι. Δεν ρώτησε ούτε για μετατροπές ούτε για ποιό είναι καλό για καινούργιο. Δεν πήρε απάντηση και έγραψε κατάλαβα, ευχαριστώ. Σιγά τα ωά. Και εγώ κατάλαβα ότι μάλλον δεν γράφουν και πολλοί εδώ που να έχουν από πρώτο χέρι εμπειρία με 27,5.

Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα του οποίου όσοι ασχολούμαστε συστηματικά με το mtb ξέρουμε την απάντηση. Είναι όμως πολύ ενδιαφέρον να ακούγαμε και γνώμες από υπάρχοντες και νέους χρήστες. Πριν 2 χρόνια που ανοίχτηκε ένα αντίστοιχο θέμα το 27,5 ήταν στα σπάργανα.

Αν έχεις εσύ εμπειρία εγώ τουλάχιστον θα ήθελα να την ακούσω.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Tiger-1 wrote:
Φίλε kktsol, χαιρετώ και πάλι μετά από 2 χρόνια που έχουμε να τα πούμε.

Αντί να γράψεις όλο αυτό που του έγραψες μήπως θα ήταν προτιμότερο σαν παλιότερος του φόρουμ να έβρισκες το περίφημο θέμα όπου έχουν αναλυθεί διεξοδικά αυτά τα παραπάνω και να το παρέθετες; Εγώ πάντως με ένα σύντομο ψάξιμο δεν βρήκα κάτι που να απαντά αναλυτικά την ερώτησή του.

Το παλληκάρι (τον οποίο δεν ξέρω) ρώτησε απλά να μάθει εμπειρίες από χρήστες 27,5 που πριν είχαν 26άρι. Δεν ρώτησε ούτε για μετατροπές ούτε για ποιό είναι καλό για καινούργιο. Δεν πήρε απάντηση και έγραψε κατάλαβα, ευχαριστώ. Σιγά τα ωά. Και εγώ κατάλαβα ότι μάλλον δεν γράφουν και πολλοί εδώ που να έχουν από πρώτο χέρι εμπειρία με 27,5.

Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα του οποίου όσοι ασχολούμαστε συστηματικά με το mtb ξέρουμε την απάντηση. Είναι όμως πολύ ενδιαφέρον να ακούγαμε και γνώμες από υπάρχοντες και νέους χρήστες. Πριν 2 χρόνια που ανοίχτηκε ένα αντίστοιχο θέμα το 27,5 ήταν στα σπάργανα.

Αν έχεις εσύ εμπειρία εγώ τουλάχιστον θα ήθελα να την ακούσω.

Χαιρετω και εγω.
Δεν ειναι τοσο απλο. Το θεμα και προβλημα ειναι με αρκετους (και πια εχουν γινει πολλοι) που μπαινουν λενε μιση προταση-ερωτηση (ουτε καν ολοκληρη) και περιμενουν μετα απο τους αλλους να κατσουν και να κανουν δουλεια ωρων. Δεν παει ετσι και ουτε ειναι ο καθενας υποχρεωμενος να κατσει να απαντησει ωστε αν δεν παρεις απαντησεις να απαντησεις ειρωνικα και να πειραχτεις που δεν σου απαντησαν (δεν πληρωνεις).

Ξανατονιζω οτι η καθε ερωτηση εχει τις απαντησεις που τις αξιζουν. Δες την αρχικη ερωτηση. Η μιση στον τιτλο και η αλλη μιση στο θεμα. Εαν αυτος βαριεται να γραψει γιατι τον πειραζει που δεν του απαντησε κανενας?? (ειδικα οταν η απαντηση για να καλυψει ολα τα ανοιχτα μετωπα που αφηνει η ερωτηση του δεν ειναι σεντονι αλλα ολοκληρη προικα).

Και προσεξε τωρα. Εσυ κανεις ΜΤΒ και οπως λες ξερεις την απαντηση. Εκτος απο το ποοοοολυ γενικο οτι το 650b ειναι καλυτερο μηπως το πραγματικο αποτελεσμα εχει να κανει και με το υπολοιπο σεταρισμα (εννοω σκελετο, πιρουνι)??? Μηπως το μεγεθος του τροχου (σαν μεγεθος και μονο χωρις συνδιασμο με αλλα πραγματα) εχει σημασια μονο σε μετατροπη?? Οτι στο 90% των περιπτωσεων το 650b ειναι καλυτερο απο το αντιστοιχο 26αρι οχι ομως μονο για το μεγεθος του τροχου αλλα επειδη τα 650b ειναι πολυ πιο εξελιγμενα (για να ειναι εντονη η διαφορα με το 26αρι και να μην την πατησουν οπως με τα 29αρια)??

Και για να σου δωσω την δικη μου εντυπωση. Εχω hardtail. Το 26αρι μου με στησιμο πιο παιχνιδιαρικο (μικροτερη γωνια λαιμου, μικρο μηκος λαιμου κτλ). Στο "ροζ" της Παρνηθας (εαν θυμαμαι καλα το ξερεις, για οσους δεν το ξερουν ειναι all-MTB μονοπατι κατηφορικο καποιοι το λενε και downhill). Στο σημειο με την φυτευτη πετρα περναει καλυτερα το 27,5. Στα dropακια που εχει αισθανομαι καλυτερα με το 27,5 παρολο που περιμενα οτι με την μικροτερη γωνια λαιμου θα ηταν καλυτερα με το 26αρι. Στο τελος πριν το παρκινγκ με τις εναλαγες και τις διαφορες υψους το 27,5 πηγε να με βγαλει εξω (μπορει να φταιει οτι ηρθα και με περισσοτερα) με το 26αρι μου δεν μου εχει γινει ποτε. Αυτο ομως ισχυει για τα δυο σεταπ που λεω. Γιατι το συγκεκριμενο το εχω κατεβει και με ενα cube 26αρι το οποιο παλι στο τελος πηγε να με πεταξει εξω (ειναι πιο σταθερο στην ευθεια απο το δικο μου 26αρι, αλλα οχι τοσο γρηγορο στις εναλαγες κατευθυνσης). Το εχω κατεβει και με ενα dirtακι με 26χ2.40 λαστιχα και ηταν παντου πιο γρηγορο (στο συγκεκριμενο μονοπατι). Οποτε δεν εχει να κανει με το μεγεθος τροχου εκτος εαν μιλαμε για μετατροπη (δεν λεει ομως στην ερωτηση οτι μιλαμε για κατι τετοιο, βασικα δεν λεει τιποτα).

Περιμενω και τις αντιστοιχες δικες σου εντυπωσεις.

Tiger-1
Εικόνα Tiger-1
Απών/απούσα

Now you are talking, χαχαχα... Νομίζω οτι κάτι τέτοιο θα περίμενε να ακούσει και ο φίλος μας που άνοιξε το topic, οπότε μην τον παίρνεις από τα μούτρα. Σεβαστή και λογική μου φαίνεται η εμπειρία που αναφέρεις από το ροζ, κι εγώ αυτό φανταζόμουν. Το hardtail σου δεν είναι 26ρι; Με ποιό 27,5 το δοκίμασες;

Προσωπικά όταν είπα ότι 'ξέρουμε την απάντηση' εννοούσα ότι ξέρουμε πως όπως είπες κι εσύ τα νέα κορυφαία 27,5 είναι πιο εξελιγμένα και άρα καλύτερα από τα καλά 26ρια. Ειδικά στο AM και enduro που είναι και αυτό που ενδιαφέρει εμένα (όχι αγωνιστικά) το 2014 ήταν η χρονιά που έγινε ένα άλμα στην αγορά και πολλές εταιρείες έβγαλαν καταπληκτικά και πολύ εξελιγμένα ποδήλατα. Αυτό συνέπεσε με την επικράτηση των 27,5 στην αγορά, οπότε το αποτέλεσμα είναι ότι έχουμε πολλά καταπληκτικά και εξελιγμένα ποδήλατα 27,5 στο enduro και στο AM. Αυτή η τάση είχε ξεκινήσει από το 2012 με κάποια ποδήλατα που τότε σάρωσαν στα τεστ (όπως το SB66 που έχω την τύχη να καβαλάω), αλλά ολοκληρώθηκε πλέον το 2014 που τα ποδήλατα δεν είναι πια 26άρια αλλά 27,5.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα νέα ποδήλατα του 2014 της κατηγορίας αυτής (Yeti SB6c & SB5c, Santa Cruz Nomad, YT Capra, Ibis Mojo HD3, Giant Reign, Specialized Enduro 27,5 κλπ κλπ) είναι ποδήλατα που ενσωματώνουν όλη την εξέλιξη των σύγχρονων ΑΜ ποδηλάτων με τις νέες γεωμετρίες long-low-slack και τις εξελιγμένες αναρτήσεις, αλλά κατά την γνώμη μου δεν είναι μόνο οι τροχοί που τα κάνουν τόσο καλά ποδήλατα αλλά η γενικότερη εξέλιξή τους. Πιστεύω πάντως ότι οι 27,5 τροχοί τα βοηθούν να είναι ακόμα καλύτερα, αποδοτικότερα, και ταχύτερα.

Πάλι ξέφυγα κι εγώ όμως, και γράφω γενικότητες και όχι προσωπικές εμπειρίες όπως ζήτησε ο φίλος μας. Δυστυχώς 27,5 έχω καβαλήσει ελάχιστα και εκτός μονοπατιού, και δεν έχω ιδία άποψη ακόμα για το πώς πάει στο μονοπάτι ένα καλό 27,5. Οπως αρκετοί άλλοι, έστησα ένα κορυφαίο 26άρι πολύ πρόσφατα, και τώρα στέκομαι στις μύτες περιμένοντας τους πρώτους φίλους που θα πάρουν τα νέα 27,5 για να δούμε πώς πάνε. Πιστεύω ότι είναι μονόδρομος η μετάβαση σε 27,5, απλά για μένα είναι θέμα χρόνου.

Ελπίζω να μην σας κούρασα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Βλεπεις ομως τι σεντονακια γραψαμε και οι δυο?? Θα σου πεταξει τωρα ενα στο τελος ειμαι μεταξυ του obient ziv zav 26 και obient ziv zav 27.5 και δεν ηξερα τι να παρω και θα σε στειλει.(βεβαια τωρα που το εγραψα....)

hardtail ειναι και τα δυο που εχω. Απλως στο ροζ περιμενα οτι επειδη στα πολυ κατηφορικα επειδη η γωνια του πιρουνιου με το εδαφος και το οριζοντιο επιπεδο θα επαιρνε πολυ παραξενες τιμες (αρνητικες σε αρκετες περιπτωσεις) οτι θα ειχα θεμα. Αλλα μαλλον εκει ο μεγαλυτερος τροχος επαιξε τον ρολο του (προφανως γυροσκοπικα φαινομενα κτλ δεν ξερω υποθετω).

Η γνωμη μου ειναι οτι οι κατασκευαστες το πηγαν απλα. Εχουμε τους τροχους. Ξερουμε που πλεονεκτουν σε σχεση με τους 26 και τους 29. Ξερουμε και που μειονεκτουν. Σχεδιαζουμε το υπολοιπο πακετο για να αντιμετωπισουμε τα μειονεκτηματα και τελικα τους βγηκε το καλυτερο δυνατον σε σχεση με τα 29αρια και τα 26αρια.

Παρενθεση. Επειδη ειδα και μεσα στα μοντελα που αναφερεις και το speci enduro η specialized περυσι ελεγε οτι δεν θα εχει 27,5 επειδη δεν προσφερει τιποτα σε σχεση με το 26 και το 29. Και ελεγα οτι μαλλον εχει δωσει πολλα στην εξελιξη των 29 οποτε ειναι πισω και δεν θελει να δωσει και πολλα και στα 27,5. Δεν της βγηκε και φετος τα πηραμε ολα πισω και εδειξε και 27,5.

Tiger-1
Εικόνα Tiger-1
Απών/απούσα

Μπα, δεν νομίζω να θέλει obient. Αλλωστε είναι πιο παλιό μέλος από εμάς, άρα μάλλον εμπειρίες θέλει να διαβάσει.

Αφού δεν έχω σημαντική προσωπική εμπειρία με 27,5 και δεν έχει νόημα να γράψω ότι στον δασικό ρολλάρει όμορφα, το πιο κοντινό μου που μπορώ να μεταφέρω είναι η εμπειρία φίλου συν-ποδηλάτη με 27,5 Intence Tracer Carbon 160. Πρώην κάτοχος Nomad, και κάτοχος και Intense DH και πολύ πεπειραμένος και δυνατός ποδηλάτης, ο φίλος μου βρίσκει το Tracer 27,5 καλύτερο σε όλα από το παλιό του Nomad. Ετσι απλά. Και μιλάμε για το Nomad. Συγκεκριμένα στα 10ρια παίρνει συχνότερα το Tracer από το DH, και τα βγάζει πετώντας.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Tiger-1 wrote:
Μπα, δεν νομίζω να θέλει obient. Αλλωστε είναι πιο παλιό μέλος από εμάς, άρα μάλλον εμπειρίες θέλει να διαβάσει.

Δεν εχεις φαντασια. Περα απο πλακα ομως δεν μπορει να μην καταλαβαινεις οτι ειναι αν οχι λαθος τουλαχιστον ελειπης η αρχικη ερωτηση.

Για την παλαιοτητα μου δινεις τρομερη πασα αλλα θα την αφησω να περασει ετσι (δεν εχει να κανει με το παιδι που εκανε την ερωτηση).

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

Καλησπερα, ειμαι πρωην ιδιοκτητης διαφορων 26αριων FS και ΗΤ και νυν ιδιοκτητης δυο Giant FS 29αριων ενω προσφατα απεκτησα ενα Giant Reign 27,5er.
Σε γενικες γραμμες ισχυουν τα λιγο πολυ γνωστα σε ολους μας, δλδ οτι το 27,5 συνδυαζει τα πλεονεκτηματα των 26αριων (ευελιξια, βαρος) και τα πλεονεκτηματα των 29αριων (ταχυτητα και αισθηση οτι τα περναω ολα απο πανω)!
Πιο συγκεκριμενα ομως και ειδικοτερα στο θεμα μας, θεωρω οτι τα 27,5αρια ειναι σε ολους τους τομεις καλυτερα-ανωτερα-γρηγοροτερα-(το ιδιο) ευκολοδηγητα απο τα 26αρια. Ειδικα τα AM-Enduro με τον μακρυ οριζοντιο και το χαμηλο κεντρο βαρους ειναι εντελως αλλου και θεωρω εμπειρια (διαφορετικη και ευχαριστη) η οδηγηση ενος τετοιου ποδηλατου αυτης της κατηγοριας!
Σε καμια περιπτωση δεν θα γυριζα σε 26αρι.o
Απαντησα οσο λακωνικοτερα μπορουσα αποφευγοντας τα σεντονια. Εαν υπαρχει καποια ''ειδικοτερη'' ερωτηση με χαρα εαν μπορω να απαντησω!

Tiger-1
Εικόνα Tiger-1
Απών/απούσα

Καλημέρα kostikas. Δύο ερωτήσεις από μένα:

1. Τι 26άρι FS είχες πριν;
2. Πώς συμπεριφέρεται στα κλειστά κομμάτια στυλ 'δάσους' του Υμηττού (αν το έχεις πάει) το Reign; (κλασσική ερώτηση...)

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

Tiger-1 wrote:
Καλημέρα kostikas. Δύο ερωτήσεις από μένα:

1. Τι 26άρι FS είχες πριν;
2. Πώς συμπεριφέρεται στα κλειστά κομμάτια στυλ 'δάσους' του Υμηττού (αν το έχεις πάει) το Reign; (κλασσική ερώτηση...)

Πριν ειχα το Giant Trance X1 του '12.
Στον Υμμητο δεν το χω παει ακομα, απο Δευτερα μαλλον, αλλα Χαιδαρι που το χω δουλεψει (που δεν εχει τοσο σφιχτα μονοπατια σαν του Υμμητου) ειναι σαφως σταθεροτερο, γρηγοροτερο και αντιστοιχα παιχνιδιαρικο με το 26αρι!

Tiger-1
Εικόνα Tiger-1
Απών/απούσα

Ωραίος. Αρα το Reign είναι το πρώτο σου ουσιαστικά ΑΜ ποδήλατο. Να το χαρείς και να το λιώσεις σου εύχομαι. Απ ότι λένε τα τεστ πάντως πρέπει να είναι σούπερ. Περιμένουμε και εντυπώσεις από Υμηττό.

Οπως καταλαβαίνεις, θεωρείται αυτονόητο το 'σταθερότερο' και 'γρηγορότερο'. Το 'αντίστοιχα παιχνιδιάρικο' είναι το εντυπωσιακό, και το πιο κρίσιμο για τα 27μισάρια. Για να δούμε...

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

Tiger-1 wrote:
Ωραίος. Αρα το Reign είναι το πρώτο σου ουσιαστικά ΑΜ ποδήλατο. Να το χαρείς και να το λιώσεις σου εύχομαι. Απ ότι λένε τα τεστ πάντως πρέπει να είναι σούπερ. Περιμένουμε και εντυπώσεις από Υμηττό.

Οπως καταλαβαίνεις, θεωρείται αυτονόητο το 'σταθερότερο' και 'γρηγορότερο'. Το 'αντίστοιχα παιχνιδιάρικο' είναι το εντυπωσιακό, και το πιο κρίσιμο για τα 27μισάρια. Για να δούμε...

Δεν ειναι ακριβως AM, Enduro προσανατολισμο εχει το Reign.
ΑΜ περισσοτερο θεωρειται το Trance X0 29er που εχω και του εχω φορεσει μια Talas140-110 εμπρος. Σε συνδυασμο με τα 130 πισω θεωρω οτι προσανατολοζεται περισσοτερο στα ΑΜ!

Tiger-1
Εικόνα Tiger-1
Απών/απούσα

Οι εννοιες ΑΜ και enduro ειναι λιγο-πολυ παραπλησιες. Το enduro ηρθε να βαφτισει ουσιαστικα μια αγωνιστικη εκδοχη του ΑΜ. Τα 130 χιλ. απο μονα τους δεν βαζουν το ποδηλατο στην ΑΜ κατηγορια, αλλα αφου ειναι 29αρι μαλλον ταιριαζει για ΑΜ. Το Reign ηταν και ειναι το ΑΜ μοντελο της Giant, που βολικα βαφτιστηκε enduro συμφωνα με τις προσταγες των καιρων. Ειναι ποδηλαταρα παντως οπως και να το λεμε και αυτο μετραει.

club333
Απών/απούσα

Kostikas wrote:
Καλησπερα, ειμαι πρωην ιδιοκτητης διαφορων 26αριων FS και ΗΤ και νυν ιδιοκτητης δυο Giant FS 29αριων ενω προσφατα απεκτησα ενα Giant Reign 27,5er.
Σε γενικες γραμμες ισχυουν τα λιγο πολυ γνωστα σε ολους μας, δλδ οτι το 27,5 συνδυαζει τα πλεονεκτηματα των 26αριων (ευελιξια, βαρος) και τα πλεονεκτηματα των 29αριων (ταχυτητα και αισθηση οτι τα περναω ολα απο πανω)!
Πιο συγκεκριμενα ομως και ειδικοτερα στο θεμα μας, θεωρω οτι τα 27,5αρια ειναι σε ολους τους τομεις καλυτερα-ανωτερα-γρηγοροτερα-(το ιδιο) ευκολοδηγητα απο τα 26αρια. Ειδικα τα AM-Enduro με τον μακρυ οριζοντιο και το χαμηλο κεντρο βαρους ειναι εντελως αλλου και θεωρω εμπειρια (διαφορετικη και ευχαριστη) η οδηγηση ενος τετοιου ποδηλατου αυτης της κατηγοριας!
Σε καμια περιπτωση δεν θα γυριζα σε 26αρι.o
Απαντησα οσο λακωνικοτερα μπορουσα αποφευγοντας τα σεντονια. Εαν υπαρχει καποια ''ειδικοτερη'' ερωτηση με χαρα εαν μπορω να απαντησω!

Φίλε kostikas σε ευχαριστώ για την απάντηση.Βέβαια πρέπει να παραδεχτώ ότι με ενδιαφέρει το hardtail και έπρεπε να το γράψω στο πρώτο ποστ(θα γλύτωνα και τους ξερόλες από το θάψιμο).
Δυστυχώς εκτός από τα πληρωμένα ποστ και αναφορές εταιρειών και περιοδικών βρήκα ελάχιστα σχόλια από χρήστες που πήγαν από το ένα στο άλλο μέγεθος τροχού ενώ αντίστοιχα για 29αρι υπάρχουν πολλά ποστ με εμπειρίες.Ισως είναι ακόμα λίγοι αυτοί(me ta 27,5).Τέλος πάντων επειδή πιστεύω ότι είναι μεγάλη η διαφορά μέχρι 29αρι θα πάω στην ενδιάμεση λύση και βλέπουμε.

Tiger-1
Εικόνα Tiger-1
Απών/απούσα

Για του λόγου το αληθές, ότι πιο σημαντική είναι η εξέλιξη όλου του ποδηλάτου και όχι οι τροχοί από μόνοι τους, δείτε το βίντεο.

https://www.youtube.com/watch?v=rWMgTHHAglw

Είναι χαρακτηριστικό ότι η Yeti πατώντας πάνω στην πολύ πετυχημένη πλατφόρμα του SB66 (26") έφτιαξε το SB75, ένα 27,5 που απέτυχε παταγωδώς πέρυσι. Κατέληξε να επανασχεδιάσει το 2014 όλο το ποδήλατο με άλλο νέο σύστημα ανάρτησης (Switch Infinity), και να καταφέρει να φτιάξει το SB6c (27,5) για να ξεπεράσει σύμφωνα με τα τεστ το SB66, και αυτό οριακά.

Με άλλα λόγια, μόνο οι τροχοί δεν κάνουν ένα ποδήλατο καλό η κακό.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

club333 wrote:
Kostikas wrote:
Καλησπερα, ειμαι πρωην ιδιοκτητης διαφορων 26αριων FS και ΗΤ και νυν ιδιοκτητης δυο Giant FS 29αριων ενω προσφατα απεκτησα ενα Giant Reign 27,5er.
Σε γενικες γραμμες ισχυουν τα λιγο πολυ γνωστα σε ολους μας, δλδ οτι το 27,5 συνδυαζει τα πλεονεκτηματα των 26αριων (ευελιξια, βαρος) και τα πλεονεκτηματα των 29αριων (ταχυτητα και αισθηση οτι τα περναω ολα απο πανω)!
Πιο συγκεκριμενα ομως και ειδικοτερα στο θεμα μας, θεωρω οτι τα 27,5αρια ειναι σε ολους τους τομεις καλυτερα-ανωτερα-γρηγοροτερα-(το ιδιο) ευκολοδηγητα απο τα 26αρια. Ειδικα τα AM-Enduro με τον μακρυ οριζοντιο και το χαμηλο κεντρο βαρους ειναι εντελως αλλου και θεωρω εμπειρια (διαφορετικη και ευχαριστη) η οδηγηση ενος τετοιου ποδηλατου αυτης της κατηγοριας!
Σε καμια περιπτωση δεν θα γυριζα σε 26αρι.o
Απαντησα οσο λακωνικοτερα μπορουσα αποφευγοντας τα σεντονια. Εαν υπαρχει καποια ''ειδικοτερη'' ερωτηση με χαρα εαν μπορω να απαντησω!

Φίλε kostikas σε ευχαριστώ για την απάντηση.Βέβαια πρέπει να παραδεχτώ ότι με ενδιαφέρει το hardtail και έπρεπε να το γράψω στο πρώτο ποστ(θα γλύτωνα και τους ξερόλες από το θάψιμο).
Δυστυχώς εκτός από τα πληρωμένα ποστ και αναφορές εταιρειών και περιοδικών βρήκα ελάχιστα σχόλια από χρήστες που πήγαν από το ένα στο άλλο μέγεθος τροχού ενώ αντίστοιχα για 29αρι υπάρχουν πολλά ποστ με εμπειρίες.Ισως είναι ακόμα λίγοι αυτοί(me ta 27,5).Τέλος πάντων επειδή πιστεύω ότι είναι μεγάλη η διαφορά μέχρι 29αρι θα πάω στην ενδιάμεση λύση και βλέπουμε.

"εχω την μύγα και μυγιάζομαι " χαχ , ευτυχώς δνε βγάζω το άχτι μου στο πληκτρολόγιο (ακόμα :P )

οταν ανοίγουμε ενα θέμα εκτός απο θετική κριτική τον γραπτών μας πρέπει να περιμένουμε (ή να δεχόμαστε) και την αρνητική (ακόμα και την ουδέτερη )

δεν υπάρχει σωστή και λάθος απάντηση για κάτι

kktsol πες νούμερα να παίξω κανα τζόκερ μέσα έπεσες

φιλικά πάντα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

από τα λίγα που έχω δει
χωρίς να έχω καβαλήσει 27.5 μια νέα αγορά πρέπει να γίνει σε 27.5 εκτός αν δεν σου φτάνουν τα χρήματα
ο λόγος απλός
για κάποιο μη λογικό λόγο αλλάζουν όλη την αγορά από 26 σε 27.5 (μάλλον δεν τους βγήκε με τα 29ρια )
που σημαίνει σε λίγο καιρό δεν θα βρίσκεις καλές αναρτήσεις 26" δεν θα βρήσκεις καλούς τροχούς 26" και πάει λέγοντας
έχει σκεφτεί κανείς πόσο διαφορά είναι το 650β σε σχέση με το 650
9Mm στην ακτίνα του τροχού
κάτι λιγότερο από ένα δάχτυλο
τέτοιες διαφορές μπορούμε να δούμε από λάστιχο σε λάστιχο παρόλα αυτά δεν έχω δει τέτοιο καιλε για τα προφίλ των ελαστικών που αλλάζουν την συνολική διάμετρο του τροχού
γιατί αν έβγενε κάποιος και έλεγε ότι έβαλα το τάδε λάστιχο και είδα υπερπήδηση εμποδίων πιο εύκολη θα του απαντούσαν έλα μορέ για κάτι Mm πως κάνεις έτσι

αυτά από εμένα

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

ότι έχουν κάνει δουλειά και στο σχεδιαστικό κομμάτι.
Έχουν δηλαδή σχεδιάσεί από το μηδέν τα πλαίσια ώστε
η διαφορά να μην περιορίζεται (πλέον) μόνο στην κα-
τά ελάχιστα μεγαλύτερη διάμετρο τροχού.

Ο πιο σημαντικός λόγος είναι αυτός που γράφεις περί
διαθεσιμότητας καλών ανταλλακτικών. Ότι έγινε με την
ετσιθελική μετάβαση από v-brakes σε δίσκους οπου δεν
μπορούσες να βρεις σοβαρή ανάρτηση με βάσεις για V.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
ότι έχουν κάνει δουλειά και στο σχεδιαστικό κομμάτι.
Έχουν δηλαδή σχεδιάσεί από το μηδέν τα πλαίσια ώστε
η διαφορά να μην περιορίζεται (πλέον) μόνο στην κα-
τά ελάχιστα μεγαλύτερη διάμετρο τροχού.

νομίζω το ίδιο κάνανε και με τα 29" αλλά δεν του βγήκε
και το θέμα είναι τι θα γίνει με τα 29ρια αν επικρατήσει το 27.5
και μετά από καμιά 5ετία τι θα βγάλουν κάνα 25.5 ???

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Εγω απλως θα σας ελεγα να δοκιμασετε κατι πρωτα και μετα να το κρινετε (και το λεω οσο πιο ηρεμα και συγκαταβατικα μπορω να το πω κατι που δεν φαινεται στον γραπτο λογο).
Με τα σημερινα δεδομενα (δεν ξερω τι θα γινει σε πεντε χρονια) συνηθως οι καλυτερες επιλογες (τονιζω το συνηθως, δλδ δεν σημαινει αυτοματα οτι επειδη φοραει 27.5 οτι ειναι απαραιτητα καλυτερο απο το αντιστοιχο 26αρι ή 29αρι) φορανε 27.5 τροχο. Το οτι ειναι καλυτερα δεν ωφειλεται μονο στον τροχο αλλα και σε αλλα πραγματα.

Για το θεμα των καλων ανταλλακτικων παντα θα μπορεις να βρεις (οχι σε τοσο μεγαλη ποικιλια, οχι τοσο ευκολα αλλα παντα θα υπαρχουν).
Για το θεμα των αναρτησεων πχ εαν η εταιρεια εβγαζε μοντελο με v-brakes καποια στιγμη στο 90% των περιπτωσεων θα μπορεις να βρεις και τωρα. Πολυ δυσκολα μεν γιατι δεν την εισαγει ο αντιπροσωπος, δεν θα βρεις ευκολα ατομο που θα θελει να μπλεχτει για να την φερει αλλα παντως βρισκεις. Εκτος εαν μιλαμε για πιρουνι που αντικειμενικα δεν γινεται (ας πουμε τα καινουργια τα upside down).

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Εγω απλως θα σας ελεγα να δοκιμασετε κατι πρωτα και μετα να το κρινετε (και το λεω οσο πιο ηρεμα και συγκαταβατικα μπορω να το πω κατι που δεν φαινεται στον γραπτο λογο).
Με τα σημερινα δεδομενα (δεν ξερω τι θα γινει σε πεντε χρονια) συνηθως οι καλυτερες επιλογες (τονιζω το συνηθως, δλδ δεν σημαινει αυτοματα οτι επειδη φοραει 27.5 οτι ειναι απαραιτητα καλυτερο απο το αντιστοιχο 26αρι ή 29αρι) φορανε 27.5 τροχο. Το οτι ειναι καλυτερα δεν ωφειλεται μονο στον τροχο αλλα και σε αλλα πραγματα.

Για το θεμα των καλων ανταλλακτικων παντα θα μπορεις να βρεις (οχι σε τοσο μεγαλη ποικιλια, οχι τοσο ευκολα αλλα παντα θα υπαρχουν).
Για το θεμα των αναρτησεων πχ εαν η εταιρεια εβγαζε μοντελο με v-brakes καποια στιγμη στο 90% των περιπτωσεων θα μπορεις να βρεις και τωρα. Πολυ δυσκολα μεν γιατι δεν την εισαγει ο αντιπροσωπος, δεν θα βρεις ευκολα ατομο που θα θελει να μπλεχτει για να την φερει αλλα παντως βρισκεις. Εκτος εαν μιλαμε για πιρουνι που αντικειμενικα δεν γινεται (ας πουμε τα καινουργια τα upside down).


Μάλλον στο δικό μου κείμενο αναφέρεσαι
δεν είπα ότι είναι χειρότερο ή καλύτερο
είπα ότι δεν αξίζει τον κόπο να αλλάξεις όλη την αγορά για αυτόν τον λόγο
οπότε συνέχισε να είσαι ήρεμος και πράος
εισπνοή εκπνοή
για το θέμα των ανταλλακτικών αν και eaglos ήδη ανέφερε το παράδειγμα των v-brake
βασικά όχι μόνο αναρτήσεις δεν βρίσκεις
αλλά και τροχούς και τα ίδια τα v-brake δεν τα βρήσκεις πια
η shimano που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς έχει καταργήσει όλες τις σειρές και έχει κρατήσει μόνο τα allivio v-brakes
για τις αναρτήσεις που λες
πήγα στην rock shox που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς
από recon και πάνω δεν έχει v-brake
οπότε τι να εισάγει ???

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Plannet wrote:
Μάλλον στο δικό μου κείμενο αναφέρεσαι
δεν είπα ότι είναι χειρότερο ή καλύτερο
είπα ότι δεν αξίζει τον κόπο να αλλάξεις όλη την αγορά για αυτόν τον λόγο
οπότε συνέχισε να είσαι ήρεμος και πράος
εισπνοή εκπνοή
για το θέμα των ανταλλακτικών αν και eaglos ήδη ανέφερε το παράδειγμα των v-brake
βασικά όχι μόνο αναρτήσεις δεν βρίσκεις
αλλά και τροχούς και τα ίδια τα v-brake δεν τα βρήσκεις πια
η shimano που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς έχει καταργήσει όλες τις σειρές και έχει κρατήσει μόνο τα allivio v-brakes
για τις αναρτήσεις που λες
πήγα στην rock shox που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς
από recon και πάνω δεν έχει v-brake
οπότε τι να εισάγει ???

Οσο παραξενο και εαν σου φαινεται δεν αναφερομουν στο δικο σου κειμενο. Δεν γυριζει ολος ο κοσμος γυρω σου.
Παρ'ολα αυτα αφου θες να αναφερθω και στο δικο σου πως εισαι σιγουρος οτι δεν αξιζει να αλλαξεις ολη την αγορα αφου δεν εχεις καβαλησει κατι τετοιο?? Πως ξερεις εαν η βελτιωση (συνολικη και δεν ωφειλεται μονο στους τροχους) δεν αξιζει κατι τετοιο??

Για τα ανταλακτικα που λες.
ΟΚ η shimano εχει καταργησει τα καλα μοντελα v-brakes. Μην παρεις shimano παρε AEST, παρε avid. Επιλογες υπαρχουν. Οπως γραφω και παραπανω
"Για το θεμα των καλων ανταλλακτικων παντα θα μπορεις να βρεις (οχι σε τοσο μεγαλη ποικιλια, οχι τοσο ευκολα αλλα παντα θα υπαρχουν).". Δεν γραφω οτι θα βρισκεις τα παντα αλλα θα μπορεις να βρισκεις κατι αντιστοιχο.
Για τις αναρτησεις (ειδικα της rock shox) στο εχω ξαναπει αλλα.... Το οτι μπαινεις στο international website της και δεν βρισκεις αυτο που νομιζεις οτι ψαχνεις δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει διαθεσιμο. Απο την αλλη πρεπει να δεις και το ποσο θα ειναι λειτουργικο και λογικο αυτο που σκεφτεσαι να κανεις. Δλδ απο την στιγμη που στηνεις ενα καινουργιο ας πουμε all mountain γιατι να προτιμησεις v-brakes και οχι ενα καλο ζευγαρακι δισκοφρενα (δεν εχει λογικη). Αν τα ανταλακτικα τα συζηταμε για παλιο ΜΤΒ που μας χαλασε η αναρτηση και θελουμε να αλλαξουμε και να δεχθω για χαρη της συζητησης οτι θελω rock shox και οτι υπαρχει μονο recon ποια αναρτηση δεκαετιας ειναι ανωτερη απο την recon ωστε να πω οτι βαζοντας την recon υποβαθμιζω το ποδηλατο που εχω??

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Οσο παραξενο και εαν σου φαινεται δεν αναφερομουν στο δικο σου κειμενο. Δεν γυριζει ολος ο κοσμος γυρω σου.
Παρ'ολα αυτα αφου θες να αναφερθω και στο δικο σου πως εισαι σιγουρος οτι δεν αξιζει να αλλαξεις ολη την αγορα αφου δεν εχεις καβαλησει κατι τετοιο?? Πως ξερεις εαν η βελτιωση (συνολικη και δεν ωφειλεται μονο στους τροχους) δεν αξιζει κατι τετοιο??

Για τα ανταλακτικα που λες.
ΟΚ η shimano εχει καταργησει τα καλα μοντελα v-brakes. Μην παρεις shimano παρε AEST, παρε avid. Επιλογες υπαρχουν. Οπως γραφω και παραπανω
"Για το θεμα των καλων ανταλλακτικων παντα θα μπορεις να βρεις (οχι σε τοσο μεγαλη ποικιλια, οχι τοσο ευκολα αλλα παντα θα υπαρχουν).". Δεν γραφω οτι θα βρισκεις τα παντα αλλα θα μπορεις να βρισκεις κατι αντιστοιχο.
Για τις αναρτησεις (ειδικα της rock shox) στο εχω ξαναπει αλλα.... Το οτι μπαινεις στο international website της και δεν βρισκεις αυτο που νομιζεις οτι ψαχνεις δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει διαθεσιμο. Απο την αλλη πρεπει να δεις και το ποσο θα ειναι λειτουργικο και λογικο αυτο που σκεφτεσαι να κανεις. Δλδ απο την στιγμη που στηνεις ενα καινουργιο ας πουμε all mountain γιατι να προτιμησεις v-brakes και οχι ενα καλο ζευγαρακι δισκοφρενα (δεν εχει λογικη). Αν τα ανταλακτικα τα συζηταμε για παλιο ΜΤΒ που μας χαλασε η αναρτηση και θελουμε να αλλαξουμε και να δεχθω για χαρη της συζητησης οτι θελω rock shox και οτι υπαρχει μονο recon ποια αναρτηση δεκαετιας ειναι ανωτερη απο την recon ωστε να πω οτι βαζοντας την recon υποβαθμιζω το ποδηλατο που εχω??


δεν είπα ότι δεν θα βρεις
το θέμα είναι πόσο εύκολα θα βρεις
ναι και υπάρχουν και εταιρίες που βγάζουν cantilevel φρένα
και???
για βγες στην ελληνική αγορά και βρες
???
και αν τα βρεις ο μαγαζάτορας θα χαρέι να τα ξεφορτοθεί
οπότε κανείς δεν λέει ότι εξαφανίστηκαν από την αγορά
αλλά όταν οι εταιρίες που καλύπτουν το 70% τις αγοράς όπως η shimano
το καταργεί σημαίνει πως δεν το βρίσκεις στην αγορά
αν θέλεις το καταλαβαίνεις αν δεν θέλεις δεν είναι δικό μου το πρόβλημα

και όχι am δεν θα στήσω με v-brake αλλά αν θέλω να φτιάξω ένα καλό ποδήλατο xc θα ήθελα μια recon με v-brake και ένα καλό ζευγάρι τροχών και θα το προτιμούσα από τα άθλια φτηνά δισκόφρενα που θα βρω στα ίδια χρήματα

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Plannet wrote:
kktsol wrote:
Οσο παραξενο και εαν σου φαινεται δεν αναφερομουν στο δικο σου κειμενο. Δεν γυριζει ολος ο κοσμος γυρω σου.
Παρ'ολα αυτα αφου θες να αναφερθω και στο δικο σου πως εισαι σιγουρος οτι δεν αξιζει να αλλαξεις ολη την αγορα αφου δεν εχεις καβαλησει κατι τετοιο?? Πως ξερεις εαν η βελτιωση (συνολικη και δεν ωφειλεται μονο στους τροχους) δεν αξιζει κατι τετοιο??

Για το θεμα των καλων ανταλλακτικων παντα θα μπορεις να βρεις (οχι σε τοσο μεγαλη ποικιλια, οχι τοσο ευκολα αλλα παντα θα υπαρχουν). Δεν γραφω οτι θα βρισκεις τα παντα αλλα θα μπορεις να βρισκεις κατι αντιστοιχο.

δεν είπα ότι δεν θα βρεις
το θέμα είναι πόσο εύκολα θα βρεις

ναι και υπάρχουν και εταιρίες που βγάζουν cantilevel φρένα
και???
για βγες στην ελληνική αγορά και βρες
???
και αν τα βρεις ο μαγαζάτορας θα χαρέι να τα ξεφορτοθεί
οπότε κανείς δεν λέει ότι εξαφανίστηκαν από την αγορά
αλλά όταν οι εταιρίες που καλύπτουν το 70% τις αγοράς όπως η shimano
το καταργεί σημαίνει πως δεν το βρίσκεις στην αγορά

αν θέλεις το καταλαβαίνεις αν δεν θέλεις δεν είναι δικό μου το πρόβλημα

και όχι am δεν θα στήσω με v-brake αλλά αν θέλω να φτιάξω ένα καλό ποδήλατο xc θα ήθελα μια recon με v-brake και ένα καλό ζευγάρι τροχών και θα το προτιμούσα από τα άθλια φτηνά δισκόφρενα που θα βρω στα ίδια χρήματα

Welcome back. Τοσο καιρο που δεν εγραφες ελειπαν κατι τετοια.

Παρολο που οι δυο προτασεις σου που σου εχω σε bold δεν λενε ακριβως το ιδιο πραγμα, εαν παρω την πρωτη οτι λεει αυτο που θες να πεις δεν εχει διαφορα με αυτο που λεω δικο μου bold.

Στο θεμα τωρα απλως αποφυγες να απαντησεις (πρωτο κομματι του δικου μου quote).

Για το xc που θα εστηνες ειναι καποια πραγματα που δεν καταλαβαινω.
1.Αφου σου αρκει η recon γιατι παραπονιεσαι οτι δεν βρισκεις αναρτηση?
2.Υποθετω οτι εχουμε δυο ποδηλατα με το ιδιο στησιμο (η διαφορα τιμης καλου v-brake με 395 ή 445 εαν υπαρχει μπορει να ειναι και κατα του v-brake). Και λεω τωρα, 445 εχω στο 26αρι μου με 160αρες δισκοπλακες και κατεβαινω μεχρι και μονοπατια All MTB. Το μονο που εχω αλλαξει ειναι το σωληνακι(hose) μπροστα. Ειμαι 90 κιλα μουλαρι. Προβλημα με τα φρενα μου εως τωρα δεν ειχα. Με μονη διαφορα με τα XT που εχω στο αλλο οτι ειναι πιο προοδευτικα (προφανως τα ΧΤ ειναι πιο δυνατα οποτε πιο αποτομα). Γιατι πιστευεις οτι ειναι τοσο αθλια σε σχεση με τα "καλα" v-brakes. Πριν να απαντησεις να σου πω οτι το 26αρι μου ξεκινησε με τα απλα shimano v-brake, πηγε σε ΧΤ v-brake, μετα σε μηχανικα avid bb5, και τωρα φοραει 445.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Και λεω τωρα, 445 εχω στο 26αρι μου με 160αρες δισκοπλακες και κατεβαινω μεχρι και μονοπατια All MTB.

και μόνο που λες αυτό που λες δίχνει το πόσο άσχετος και επικίνδυνος είσαι
:D
κατά τα άλλα δεν περιμένω να μου πεις κάτι παραπάνω

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Στα δικά μου ματια τα υδραυλικά έχουν φτιάξει αρκετά και απο άποψη ποιότητας και απο τιμή .

Πρακτικά δεν χρειάζεσαι μια περιουσία για να μπεί ενα καλο σετάκι αν συνυπολογίσεις και τα κέντρα

Τα elixir (1+ώρα τους έκανα παρέα ) δεν μου έβγαλαν εμπιστοσύνη (κακή αίσθηση στο φρενάρισμα για τα γούστα μου ) οσο όλα τα shimano που έχω δοκιμάσει(τα περισσότερα deore) .

Παρόμοιο πράγμα έπαθα με τα bb7 ή 5 (δεν θυμάμαι ) που στο φρενάρισμα αν εξαιρέσεις την προοδευτικότητα (ντίζα) στον Υμηττό φρέναραν μια χαρά (τα είχα παρομοιάσει με τα draco Που είχα και πρακτικά κόστιζαν αρκετά παραπάνω απο πολλα μηχανικά τοτε )

τα draco πάλι για την πόλη μια χαρα κακουροφρένα είναι

επίσης ποτε είχαμε στοκ εδώ Ελλάδα ? το μονο που είχες ηταν μερικές rs με πανάκριβο αντιπρόσωπο και απο οσο μου λενε κακό σέρβις πολλες φορές .Αλλες αναρτήσεις έψαχνες με το τουφέκι για να βρείς (οι fox χρεώνονται με το μήνα δεν μετράνε )

γιατί ο μπάμπης να μην περιορίσει την γκάμα τον v brake ?Εαν υπήρχε ζήτηση θα επέμενε .Ο κόσμος ψάρωσε απο τους δίσκους στα ακριβά και τώρα πυο έπεσαν μοσχοπουλάνε

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

scarpedico wrote:
Στα δικά μου ματια τα υδραυλικά έχουν φτιάξει αρκετά και απο άποψη ποιότητας και απο τιμή .

Πρακτικά δεν χρειάζεσαι μια περιουσία για να μπεί ενα καλο σετάκι αν συνυπολογίσεις και τα κέντρα

Τα elixir (1+ώρα τους έκανα παρέα ) δεν μου έβγαλαν εμπιστοσύνη (κακή αίσθηση στο φρενάρισμα για τα γούστα μου ) οσο όλα τα shimano που έχω δοκιμάσει(τα περισσότερα deore) .

Παρόμοιο πράγμα έπαθα με τα bb7 ή 5 (δεν θυμάμαι ) που στο φρενάρισμα αν εξαιρέσεις την προοδευτικότητα (ντίζα) στον Υμηττό φρέναραν μια χαρά (τα είχα παρομοιάσει με τα draco Που είχα και πρακτικά κόστιζαν αρκετά παραπάνω απο πολλα μηχανικά τοτε )

τα draco πάλι για την πόλη μια χαρα κακουροφρένα είναι

επίσης ποτε είχαμε στοκ εδώ Ελλάδα ? το μονο που είχες ηταν μερικές rs με πανάκριβο αντιπρόσωπο και απο οσο μου λενε κακό σέρβις πολλες φορές .Αλλες αναρτήσεις έψαχνες με το τουφέκι για να βρείς (οι fox χρεώνονται με το μήνα δεν μετράνε )

γιατί ο μπάμπης να μην περιορίσει την γκάμα τον v brake ?Εαν υπήρχε ζήτηση θα επέμενε .Ο κόσμος ψάρωσε απο τους δίσκους στα ακριβά και τώρα πυο έπεσαν μοσχοπουλάνε


μόνο που το θέμα δεν είναι τα δισκόφρενα
το θέμα είναι πως τα 445 και γενικότερα τα φτηνά shimano δεν έχουν καλή θερμοαπαγωγή
και αυτό τα κάνει να ζεστένονται εύκολα
οπότε όποιος πάει με φρένο που ζεστένεται εύκολα στο βουνό
απλά θέλει να φρενάρει με την μούρη του πάνω σε δέντρο
από εκεί και πέρα
εννοείτε πως πέφτει πολύ διαφήμιση για το τι "πρέπει" να έχει ένα καλό ποδήλατο
βέβαια συνήθως αυτό γίνετε για την προώθηση του προϊόντος
και μετά αρχίζουν για το ίδιο προϊόν ανακλήσεις
:D