Ιταλικά custom made ποδήλατα

38 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Toro del mar
Εικόνα Toro del mar
Απών/απούσα

Καλημέρα παιδιά και καλώς σας βρίσκω στο forum ως νεοεισερχόμενος, αν και σας παρακολουθώ αρκετό καιρό.
Θα ήθελα να ακούσω κάποιες γνώμες σχετικά με τα ποδήλατα Tommasini, εφόσον σκέφτομαι πολύ σοβαρά να προβώ στην παραγγελία και αγορά του μοντέλου Fire (Columbus Spirit CrMo tubings, carbon fork, custom geometry).
Frame & Fork = 1,9 kg (not bad for steel)
Υπήρχε σκέψη για το XFire, αλλά ξεφεύγει……!!
Η ερώτηση είναι εαν υπάρχει κάποια άποψη για τα συγκεκριμένα ποδήλατα ή εαν υπάρχει κάποια άλλη πρόταση σε Ιταλικό πάντα και της ίδιας φιλοσοφίας.
Επίσης έχω κοιτάξει και τα Milani.
Σε γενικές γραμμές με ενδιαφέρει το ''χτίσιμο'' ενός ποδηλάτου από την αρχή, με περιφεριακά της αρεσκείας μου και να είναι Made in Italy.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και περιμένω απόψεις και γνώμες για το project.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon tommasini_fire_red.jpg334.17 KB
Image icon IMG_7046.jpg88.72 KB
Image icon IMG_7047.jpg37.42 KB
Image icon IMG_7043.jpg124.79 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Σπίθας Στο Σκοτάδι
Εικόνα Σπίθας Στο Σκοτάδι
Απών/απούσα

Πολύ ωραίο ποδήλατο, πραγματικά.
Γενικά οι Ιταλοί έχουν άλλο ντιζάιν, πολύ προχώ σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές.. εγώ έχω ένα εισαγωγικό Colnago αλλά είναι πανέμορφο.
Τέσπα
Γιατί δεν κοιτάς και τα Cipollini αλλά είναι πανάκριβα..
Υπάρχουν και τα Alan.
Και πολλά άλλα χειροποίητα... νομίζω και τα γερμανικά Canyon είναι πολύ καλά, αλλά έχουν ''Γερμανικό'' ντιζάιν, λίγο ''χοντροκομμένο''.
Από'κει και πέρα, υπάρχουν εταιρίες με βαρύ όνομα όπως οι:
Colnago, Pinarello, De Rosa, Bianchi, Wilier Triestina όλες στα κορυφαία τους μοντέλα Made in Italy.. για το αν είναι ''χειροποίητα''(Handmade) θα σε γελάσω.
Η Ελλάδα μας έχει τα FIDUSA... HANDMADE in Greece!!!
Καλή αγορά σου εύχομαι!

Σπίθας Στο Σκοτάδι
Εικόνα Σπίθας Στο Σκοτάδι
Απών/απούσα

Ζητάς STEEL σκελετό, εγώ σου έβαλα και κάποια carbon μήπως και σε ενδιαφέρουν. Το βασικό στην επιλογή ενός ακριβού ποδηλάτου είναι να μας κάνει για την χρήση που θέλουμε και να είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καλό ποδήλατο και να μας αρέσει σαν ποδήλατο αισθητικά, άσχετα αν είναι alloy, carbon or steel. Εμένα το ατσάλι δεν μου πολυαρέσει για να πώ την αλήθεια, προτιμώ κάτι σε carbon περισσότερο.

Christodoulos
Απών/απούσα

Ζηλεύω...

Νομίζω ότι το μοντέλο Fire είναι cross bike και όχι καθαρή κούρσα. Για τσέκαρέ το.
Τα Tommasini είναι απλά ένα από τα κορυφαία, αλλά πολύ ακριβά.

Μια επίσης πολύ καλή ιταλική φίρμα είναι η Faggin.
www.fagginbikes.com
Νομίζω ότι είναι πιο προσιτά σε τιμή.

Πρόσφατα έβγαλε και η Colnago ξανά το μοντέλο Arabesque...No comments...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Φίλε καλημέρα.

Εαν χρειάζεται να κάνεις ερωτήσεις για μια τόσο
εξειδικευμένη και ακριβή στο σύνολό της αγορά,
τότε μάλλον πρέπει να δεις κάτι άλλο ή να το
ψάξεις πολύ περισσότερο.

Για να στο πως αλλιώς, δεν θα έπρεπε να έχεις αυ-
τά τα ερωτήματα αλλά απορίες τύπου "πόσες μοίρες
να είναι το κούτελο, πόσο ίχνος να έχεις το πηρού-
νι" κλπ.

Το Spirit φαίνεται να είναι ένα κλικ κάτω από το
κορυφαίο XCR της Colubus. Διαβάζω ότι είναι αρκε-
τά λεπτό οπότε υποθέρω ότι μιλάμε για αγωνιστικό
σωλήνα, ελαφρύ αναβάτη κλπ.

Γενικά μπορείς να μιλήσεις και με αυτόν αν έχεις χρήμα και χρόνο
http://www.dario-pegoretti.com/

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τελικά βρήκες ποδήλατο/
?

Toro del mar
Εικόνα Toro del mar
Απών/απούσα

Plannet wrote:
τελικά βρήκες ποδήλατο/
?

Υπάρχει σκέψη για 3 επιλογές που μου αρέσουν ιδιαίτερα για custom made frames από Ιταλία, με Columbus XCR stainless steel :

1. TOMMASINI X-Fire
2. MILANI Acciaio Puro
3. PASSONI Mirror

Είναι αρκετά ακριβές επιλογές και οι 3, αλλά θα γίνει σταδιακά το ''χτίσιμο'' και δεν υπάρχει ιδιαίτερη βιασύνη. Σε γενικές γραμμές θα είναι περισσότερο προς endurance γεωμετρία.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Πέρασα σήμερα από τον φίλο μου που έχει κατάστημα και φέρνει πλέον και de rosa ποδήλατα
και μπορείς να ρωτήσεις και εκεί
και αν είσαι θεσ/νικη να μετρηθείς κιόλας
:D

Toro del mar
Εικόνα Toro del mar
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Φίλε καλημέρα.

Εαν χρειάζεται να κάνεις ερωτήσεις για μια τόσο
εξειδικευμένη και ακριβή στο σύνολό της αγορά,
τότε μάλλον πρέπει να δεις κάτι άλλο ή να το
ψάξεις πολύ περισσότερο.

Για να στο πως αλλιώς, δεν θα έπρεπε να έχεις αυ-
τά τα ερωτήματα αλλά απορίες τύπου "πόσες μοίρες
να είναι το κούτελο, πόσο ίχνος να έχεις το πηρού-
νι" κλπ.

Το Spirit φαίνεται να είναι ένα κλικ κάτω από το
κορυφαίο XCR της Colubus. Διαβάζω ότι είναι αρκε-
τά λεπτό οπότε υποθέρω ότι μιλάμε για αγωνιστικό
σωλήνα, ελαφρύ αναβάτη κλπ.

Γενικά μπορείς να μιλήσεις και με αυτόν αν έχεις χρήμα και χρόνο
http://www.dario-pegoretti.com/[/quote]

Πολύ ωραίος ο τύπος και το μελετάω… Νομίζω ότι θέλω να καταλήξω σε Columbus XCR. Τώρα σχετικά με την γεωμετρία του ποδηλάτου, γνωρίζω αυτό που με βολεύει και να καλύπτει φυσικά τις ανάγκες μου.
Πρόκειται να βγει κάτι πολύ ακριβό στο τέλος, αλλά δεν θα γίνουν όλα μαζί. Απλώς μου μπήκε άσχημα το μικρόβιο του custom, προκειμένου να βγει κάτι μοναδικό και διαχρονικό και φυσικά να το χαίρομαι.

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Αν θες ρίξε μια ματιά κι εδώ... http://www.chesini.it/it/bici/steel-ahead-7/

Toro del mar
Εικόνα Toro del mar
Απών/απούσα

Vasscott wrote:
Αν θες ρίξε μια ματιά κι εδώ... http://www.chesini.it/it/bici/steel-ahead-7/[/quote]
Τρομερά ποδήλατα….!!!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αλήθεια τι τιμές έχουν τα σκελετά που κοιτάς???

Toro del mar
Εικόνα Toro del mar
Απών/απούσα

Plannet wrote:
αλήθεια τι τιμές έχουν τα σκελετά που κοιτάς???

Ενδεικτικά :

Columbus Spirit :
TOMMASINI FIRE - 1.730
CINELLI NEMO TIG - 1.750
MILANI GRAND CORSA - 2.250

Columbus XCR
TOMMASINI X-FIRE XCR - 3.100
MILANI ACCIAIO PURO - 3.250
CINELLI XCR - 3.500
PASSONI - 4.000 ++++++

Σχεδόν σε όλα αν δεν κάνω λάθος, οι τιμές συμπεριλαμβάνουν και το carbon πιρούνι.
Γενικά παρατηρώ ότι τα XCR χτυπάνε τιμές τιτανίου και φυσικά είναι πολύ ακριβότερα από carbon της σειράς.
Εν τω μεταξύ, σε βάρος τα XCR, εαν είναι κατά 400-500gr βαρύτερα από τα carbon είναι ζήτημα και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Toro del mar
Εικόνα Toro del mar
Απών/απούσα

Γενικά θα ήθελα να πω, ότι ψάχνοντας καθημερινά στο διαδίκτυο, ανακαλύπτω πλήθος ''μικροεταιρειών'' και λέω ''μίκρο'' διότι είναι πολύ πιο περιορισμένης παραγωγής, χτίζουν κατόπιν παραγγελίας σε ότι γεωμετρία μπορεί να χωρέσει ο νους και φυσικά με το ανάλογο κόστος. Σίγουρα δεν είναι και ο πιο εμπορικός δρόμος αυτός.
Πάντως υπάρχει και καλά κρατεί το ''Made in Italy'' και ακόμη καλύτερα το ''Handmade in Italy''. Αυτό το λέω αναφερόμενος σε παλαιότερες συζητήσεις του φορουμ που παρακολουθούσα σχετικά με την προέλευση των ποδηλάτων.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

η ιταλία το έχει κάτι σαν παράδοση την βιοτεχνία ποδηλάτων
γενικά πολλά τα χρήματα για σιδερένιο ποδήλατο
καλή αναζήτηση φίλε
:D

Toro del mar
Εικόνα Toro del mar
Απών/απούσα

Plannet wrote:
η ιταλία το έχει κάτι σαν παράδοση την βιοτεχνία ποδηλάτων
γενικά πολλά τα χρήματα για σιδερένιο ποδήλατο
καλή αναζήτηση φίλε
:D

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω με το απλά ''πολλά για σιδερένιο'' γιατί και αυτό είναι σχετικό. Ξεχνάμε την κατασκευή εξ' ολοκλήρου από την αρχή στα μέτρα σου. Το custom πληρώνεται όπως θα πλήρωνες ανάλογα ένα custom αυτοκίνητο. Οι μεγάλες γνωστές εταιρείες είναι ok, αλλά δεν θα κάτσουν να ασχοληθούν εξεζητημένα με τον καθένα προσωπικά και να κατασκευάσουν το απόλυτο για εσένα και τις ανάγκες σου.
Ούτε θα το βάψουν όπως θέλεις και ούτε θα καθίσουν να συζητήσουν για γεωμετρίες.
Δεν είμαι αθλητής ούτε πρωταθλητής. Κοινός θνητός φίλος του ποδηλάτου.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι δεν είναι μόνο το ''πολλά για σίδερο''. Είναι η όλη φάση του κατοπιν παραγγελίας όπως παλαιότερα που υπήρχαν τα ετοιματζίδικα pc και τα build-to-order που φυσικά μασ έβγαινε ακριβότερο εαν είχε τύχει να κάνεις.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Toro del mar wrote:

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω με το απλά ''πολλά για σιδερένιο'' γιατί και αυτό είναι σχετικό. Ξεχνάμε την κατασκευή εξ' ολοκλήρου από την αρχή στα μέτρα σου. Το custom πληρώνεται όπως θα πλήρωνες ανάλογα ένα custom αυτοκίνητο. Οι μεγάλες γνωστές εταιρείες είναι ok, αλλά δεν θα κάτσουν να ασχοληθούν εξεζητημένα με τον καθένα προσωπικά και να κατασκευάσουν το απόλυτο για εσένα και τις ανάγκες σου.
Ούτε θα το βάψουν όπως θέλεις και ούτε θα καθίσουν να συζητήσουν για γεωμετρίες.
Δεν είμαι αθλητής ούτε πρωταθλητής. Κοινός θνητός φίλος του ποδηλάτου.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι δεν είναι μόνο το ''πολλά για σίδερο''. Είναι η όλη φάση του κατοπιν παραγγελίας όπως παλαιότερα που υπήρχαν τα ετοιματζίδικα pc και τα build-to-order που φυσικά μασ έβγαινε ακριβότερο εαν είχε τύχει να κάνεις.

είναι ενδιαφέρον που ενώ διαφώνησα για το υλικό
εσύ δικαιολογείς όλα τα άλλα
:D

Toro del mar
Εικόνα Toro del mar
Απών/απούσα

Plannet wrote:
Toro del mar wrote:

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω με το απλά ''πολλά για σιδερένιο'' γιατί και αυτό είναι σχετικό. Ξεχνάμε την κατασκευή εξ' ολοκλήρου από την αρχή στα μέτρα σου. Το custom πληρώνεται όπως θα πλήρωνες ανάλογα ένα custom αυτοκίνητο. Οι μεγάλες γνωστές εταιρείες είναι ok, αλλά δεν θα κάτσουν να ασχοληθούν εξεζητημένα με τον καθένα προσωπικά και να κατασκευάσουν το απόλυτο για εσένα και τις ανάγκες σου.
Ούτε θα το βάψουν όπως θέλεις και ούτε θα καθίσουν να συζητήσουν για γεωμετρίες.
Δεν είμαι αθλητής ούτε πρωταθλητής. Κοινός θνητός φίλος του ποδηλάτου.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι δεν είναι μόνο το ''πολλά για σίδερο''. Είναι η όλη φάση του κατοπιν παραγγελίας όπως παλαιότερα που υπήρχαν τα ετοιματζίδικα pc και τα build-to-order που φυσικά μασ έβγαινε ακριβότερο εαν είχε τύχει να κάνεις.

είναι ενδιαφέρον που ενώ διαφώνησα για το υλικό
εσύ δικαιολογείς όλα τα άλλα
:D

Κακώς διαφώνησες για το υλικό…. :) Δικαιολογημένα πιο ακριβά μέταλα τα νέα ''σίδερα'' από το εκάστοτε αλουμίνιο. Και μην μπλέξουμε με τα σχέση τιμής/ποιότητας... Μιλώ καθαρά σαν ποιότητα υλικού, διαχρονικότητα, επεξεργασία και δουλειά πάνω στο μέταλο.
Συγκρίνουν πλέον τα XCR με τιτάνια και carbon. Για το αλουμίνιο ούτε λόγος…. Έχω διαβάσει σχολαστικά όλες σχεδόν τις συζητήσεις περί υλικών και μετάλων κατασκευής, αντοχές, βάρη κτλ.
Δεν έχω εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στα μέταλα αλλά σίγουρα καταλαβαίνω αρκετά.
Και στην τελική το thread είναι για τα custom Ιταλικά. Εαν ήταν εξ'αρχής θα δήλωνα και το budget που διαθέτω, για να πάρω γνώμες. Οπότε το ακριβό-φθηνό είναι όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας και τελείως υποκειμενικό ζήτημα.

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Toro del mar][quote=Plannet wrote:
αλήθεια τι τιμές έχουν τα σκελετά που κοιτάς???

Ενδεικτικά :

Columbus Spirit :
TOMMASINI FIRE - 1.730
CINELLI NEMO TIG - 1.750
MILANI GRAND CORSA - 2.250

Columbus XCR
TOMMASINI X-FIRE XCR - 3.100
MILANI ACCIAIO PURO - 3.250
CINELLI XCR - 3.500
PASSONI - 4.000 ++++++

Το συγκεκριμένο ποδήλατο το θες για καθημερινή σκληρή χρήση? Θα το χρησιμοποιείς πχ για προπονήσεις ή θα το έχεις μόνο για σπάνιες εξορμήσεις? Σε ρωτάω επειδή στην ποιότητα του ατσαλιού που κοιτάς, δηλαδή από columbus spirit, DEDA COM 14,5 ή Reynolds 931 και πέρα το πάχος των σωλήνων μικραίνει τόσο ώστε η αντοχή του ποδηλάτου ακόμα και σε ελαφρές κρούσεις είναι ίσως μικρότερη από αυτή ενός κοινού carbon πλαισίου.(προσοχή, δε θα σπάσει αλλά θα κάνει βαθούλωμα) Επίσης υπάρχει όριο στο βάρος του αναβάτη ενώ στις κορυφαίες ποιότητες Columbus XCR, Dedacciai COM16,5 και Reynolds 953, και για το λόγο αυτό,ο σχεδιασμός γίνεται με oversized σωλήνες και το αποτέλεσμα αισθητικά δεν είναι τόσο κλασσικό και όμορφο. Δηλαδή σε τέτοιους σκελετούς ένα χαλίκι που εκτοξεύεται να πέσει πάνω θα του κάνει ζημιά, και η διόρθωση δεν είναι τόσο απλή υπόθεση, (ας αφήσουμε έξω το ενδεχόμενο πτώσης).
Οι πιο πολλοί που αγοράζουν τέτοια ποδήλατα δε τα χρησιμοποιούν συχνά και μάλιστα οι περισσότεροι τα έχουν σχεδόν μόνιμα κλειδωμένα σε κάποιο γκαράζ ή σαλόνι.
Αν λοιπόν επιμένεις για χειροποίητο ποδήλατο θα έλεγα να τα σκεφτείς αυτά και ενδεχομένως να πας σε παχύτερους σωλήνες (και φθηνότερους). Επίσης δε σχεδιάζουν μόνο Ιταλοί χειροποίητα, ενώ δεν είναι όλοι οι Ιταλοί ειδικοί και αξιόπιστοι επαγγελματίες που να αξίζουν τέτοια ποσά για την εργασία τους. (τα υλικά είναι φθηνά, εδώ μόνο εργασία πληρώνεις ουσιαστικά). Καλή απόφαση

Toro del mar
Εικόνα Toro del mar
Απών/απούσα

π.χ. Η PASSONI, σύμφωνα με ένα άρθρο που διάβασα, λέγεται ότι φτιάχνει στο χέρι περί τα 400 frames τον χρόνο και με μεγάλη λίστα αναμονής για όσους φιλοδοξούν να αποκτήσουν ένα.
Όλα εαν δεν κάνω λάθος, titanium και Columbus XCR. Εξειδικεύεται περισσότερο στο titanium….
Θεωρείται από πολλούς, μια από τις πιο exclusive εταιρείες στο framebuilding. Ε, ένα σκελετό XCR θα το χρεώσει 4.000+.
Αντίστοιχα σε Carbon, πάλι παράδειγμα είναι η EPOCA. Εξωτικά carbon ποδήλατα με εξωτικές τιμές.
Επειδή υποψιάζομαι ότι είσαι aluminofun… :)
Κι εγώ είμαι αλλά για πιο low budget και σίγουρα όχι εαν θέλεις να επενδύσεις σε ένα πολύ καλό custom made.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Toro del mar wrote:

Κακώς διαφώνησες για το υλικό…. :) Δικαιολογημένα πιο ακριβά μέταλα τα νέα ''σίδερα'' από το εκάστοτε αλουμίνιο. Και μην μπλέξουμε με τα σχέση τιμής/ποιότητας... Μιλώ καθαρά σαν ποιότητα υλικού, διαχρονικότητα, επεξεργασία και δουλειά πάνω στο μέταλο.
Συγκρίνουν πλέον τα XCR με τιτάνια και carbon. Για το αλουμίνιο ούτε λόγος…. Έχω διαβάσει σχολαστικά όλες σχεδόν τις συζητήσεις περί υλικών και μετάλων κατασκευής, αντοχές, βάρη κτλ.
Δεν έχω εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στα μέταλα αλλά σίγουρα καταλαβαίνω αρκετά.
Και στην τελική το thread είναι για τα custom Ιταλικά. Εαν ήταν εξ'αρχής θα δήλωνα και το budget που διαθέτω, για να πάρω γνώμες. Οπότε το ακριβό-φθηνό είναι όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας και τελείως υποκειμενικό ζήτημα.

1ον δεν μιλάμε για νέα μέταλλα αλλά για παλιά
το inox δεν είναι νέα ταχνολογία
2ον θα πρέπει να δεις την εμπορικότητα του κάθε μετάλου
εννοείτε πως το αλουμίνιο δεν έχει εμπορικότητα
τους τελείωσε με το 6110 της dedacciai αν θυμάμαι καλά
μετά βγήκε το carbon και το αλουμίνιο έγινε ασύμφορο

πέραν τούτου καλά κανείς και κάνεις ένα custom ποδήλατο
και εγώ μαζί σου :D

για το τέλος
γιατί δεν βάζουν σιδερένιο πιρούνι και βάζουν carbon???

Toro del mar
Εικόνα Toro del mar
Απών/απούσα

Rapid][quote=Toro del mar wrote:
Plannet wrote:
αλήθεια τι τιμές έχουν τα σκελετά που κοιτάς???

Ενδεικτικά :

Columbus Spirit :
TOMMASINI FIRE - 1.730
CINELLI NEMO TIG - 1.750
MILANI GRAND CORSA - 2.250

Columbus XCR
TOMMASINI X-FIRE XCR - 3.100
MILANI ACCIAIO PURO - 3.250
CINELLI XCR - 3.500
PASSONI - 4.000 ++++++

Το συγκεκριμένο ποδήλατο το θες για καθημερινή σκληρή χρήση? Θα το χρησιμοποιείς πχ για προπονήσεις ή θα το έχεις μόνο για σπάνιες εξορμήσεις? Σε ρωτάω επειδή στην ποιότητα του ατσαλιού που κοιτάς, δηλαδή από columbus spirit, DEDA COM 14,5 ή Reynolds 931 και πέρα το πάχος των σωλήνων μικραίνει τόσο ώστε η αντοχή του ποδηλάτου ακόμα και σε ελαφρές κρούσεις είναι ίσως μικρότερη από αυτή ενός κοινού carbon πλαισίου.(προσοχή, δε θα σπάσει αλλά θα κάνει βαθούλωμα) Επίσης υπάρχει όριο στο βάρος του αναβάτη ενώ στις κορυφαίες ποιότητες Columbus XCR, Dedacciai COM16,5 και Reynolds 953, και για το λόγο αυτό,ο σχεδιασμός γίνεται με oversized σωλήνες και το αποτέλεσμα αισθητικά δεν είναι τόσο κλασσικό και όμορφο. Δηλαδή σε τέτοιους σκελετούς ένα χαλίκι που εκτοξεύεται να πέσει πάνω θα του κάνει ζημιά, και η διόρθωση δεν είναι τόσο απλή υπόθεση, (ας αφήσουμε έξω το ενδεχόμενο πτώσης).
Οι πιο πολλοί που αγοράζουν τέτοια ποδήλατα δε τα χρησιμοποιούν συχνά και μάλιστα οι περισσότεροι τα έχουν σχεδόν μόνιμα κλειδωμένα σε κάποιο γκαράζ ή σαλόνι.
Αν λοιπόν επιμένεις για χειροποίητο ποδήλατο θα έλεγα να τα σκεφτείς αυτά και ενδεχομένως να πας σε παχύτερους σωλήνες (και φθηνότερους). Επίσης δε σχεδιάζουν μόνο Ιταλοί χειροποίητα, ενώ δεν είναι όλοι οι Ιταλοί ειδικοί και αξιόπιστοι επαγγελματίες που να αξίζουν τέτοια ποσά για την εργασία τους. (τα υλικά είναι φθηνά, εδώ μόνο εργασία πληρώνεις ουσιαστικά). Καλή απόφαση

Καταρχάς σε ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες συμβουλές σου οι οποίες λαμβάνονται υπόψιν.
Το ποδήλατο δεν προορίζεται για καθημερινό ''λιώσιμο''. Υπάρχει άλλο ποδήλατο για αυτό τον σκοπό και όσο το επιτρέπει η εργασία μου, επειδή κάνω συχνά ταξίδια.
Οπότε μιλάμε για κάποιες εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου και συγκεκριμένες διαδρομές. Τα κιλά μου είναι 72, οπότε δεν τίθεται κάποιο θέμα σε αυτό το κομμάτι. Σκοπός μου είναι φτιάξω κάτι πολύ καλό και διαχρονικό, μέχρι εκεί που σηκώνει το budget μου. Ούτως η άλλως όπως προανέφερα δεν θα γίνεται συχνή χρήση του ποδηλάτου.
Τώρα σχετικά με τους Ιταλούς, σαφώς και δεν σχεδιάζουν μόνο αυτοί και σίγουρα δεν είναι όλοι τους και τα πρώτα μαστόρια. Δηλαδή έχω δει titanium bike, ''έργο τέχνης'' από μια Αμερικάνικη βιοτεχνία χειροποίητων ποδηλάτων. Επιμένω περισσότερο στον Ιταλό από ''βίτσιο'' ή κόλλημα αν θες να το πεις έτσι.
Πάντως σε ευχαριστώ όπως και να έχει. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου και οι πληροφορίες που μου έδωσες !

Toro del mar
Εικόνα Toro del mar
Απών/απούσα

Plannet wrote:
Toro del mar wrote:

Κακώς διαφώνησες για το υλικό…. :) Δικαιολογημένα πιο ακριβά μέταλα τα νέα ''σίδερα'' από το εκάστοτε αλουμίνιο. Και μην μπλέξουμε με τα σχέση τιμής/ποιότητας... Μιλώ καθαρά σαν ποιότητα υλικού, διαχρονικότητα, επεξεργασία και δουλειά πάνω στο μέταλο.
Συγκρίνουν πλέον τα XCR με τιτάνια και carbon. Για το αλουμίνιο ούτε λόγος…. Έχω διαβάσει σχολαστικά όλες σχεδόν τις συζητήσεις περί υλικών και μετάλων κατασκευής, αντοχές, βάρη κτλ.
Δεν έχω εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στα μέταλα αλλά σίγουρα καταλαβαίνω αρκετά.
Και στην τελική το thread είναι για τα custom Ιταλικά. Εαν ήταν εξ'αρχής θα δήλωνα και το budget που διαθέτω, για να πάρω γνώμες. Οπότε το ακριβό-φθηνό είναι όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας και τελείως υποκειμενικό ζήτημα.

1ον δεν μιλάμε για νέα μέταλλα αλλά για παλιά
το inox δεν είναι νέα ταχνολογία
2ον θα πρέπει να δεις την εμπορικότητα του κάθε μετάλου
εννοείτε πως το αλουμίνιο δεν έχει εμπορικότητα
τους τελείωσε με το 6110 της dedacciai αν θυμάμαι καλά
μετά βγήκε το carbon και το αλουμίνιο έγινε ασύμφορο

πέραν τούτου καλά κανείς και κάνεις ένα custom ποδήλατο
και εγώ μαζί σου :D

για το τέλος
γιατί δεν βάζουν σιδερένιο πιρούνι και βάζουν carbon???

Βάζουν και σιδερένιο. Ό, τι θες βάζουν… Και ξύλινο αν κάνεις κέφι… Υποθέτω για μεγαλύτερη ακαμψία και μειωμένο βάρος στο σύνολο κυρίως. Γενικά κάνουν ό,τι τραβά η όρεξη σου και όσο σηκώνει η τσέπη. Σίγουρα οικονομικά δεν είναι….
Εδώ η PASSONI σου βάζει ρόδες και hubs της GOKISO. Hubs πέραν της φαντασίας… Εκεί που όλοι σταματούν, αυτά συνεχίζουν να γυρίζουν. Δηλώνουν για απειροελάχιστη τριβή και αεροναυπηγική τεχνολογία… Αξίζει να δει κανείς video στο youtube για τα Hubs αυτά. Βέβαια παίζουν κάτι τιμές περί τα 3.500 $ τα hubs μόνο μπρος πίσω.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Toro del mar wrote:

Βάζουν και σιδερένιο. Ό, τι θες βάζουν… Και ξύλινο αν κάνεις κέφι… Υποθέτω για μεγαλύτερη ακαμψία και μειωμένο βάρος στο σύνολο κυρίως. Γενικά κάνουν ό,τι τραβά η όρεξη σου και όσο σηκώνει η τσέπη. Σίγουρα οικονομικά δεν είναι….
Εδώ η PASSONI σου βάζει ρόδες και hubs της GOKISO. Hubs πέραν της φαντασίας… Εκεί που όλοι σταματούν, αυτά συνεχίζουν να γυρίζουν. Δηλώνουν για απειροελάχιστη τριβή και αεροναυπηγική τεχνολογία… Αξίζει να δει κανείς video στο youtube για τα Hubs αυτά. Βέβαια παίζουν κάτι τιμές περί τα 3.500 $ τα hubs μόνο μπρος πίσω.


το ίδιο δεν υσχίει για τον ίδιο τον σκελετό?
μόνο για το πιρούνι υσχίει??
όσο για την passoni το να γυρίζει ένας τροχός δεν είναι ούτε δύσκολο ούτε ακριβό
υπάρχει και σε τροχούς των 150 ευρό

Toro del mar
Εικόνα Toro del mar
Απών/απούσα

http://positivo-espresso.blogspot.co.uk/2015/01/the-gokiso-story-gokiso-...

Μπορεί ένας τροχός με μια Χ δύναμη να γυρίζει για 2' και με την ίδια δύναμη να συνεχίζει να γυρίζει για 6'.
Offtopic

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Toro del mar wrote:
http://positivo-espresso.blogspot.co.uk/2015/01/the-gokiso-story-gokiso-...

Μπορεί ένας τροχός με μια Χ δύναμη να γυρίζει για 2' και με την ίδια δύναμη να συνεχίζει να γυρίζει για 6'.
Offtopic


θέλεις να σου τραβήξω το ίδιο video με τον δικό μου τροχό???
μπορείς και να ξεπεράσω τα 10 λεπτά του video και σε πολύ παλιότερο τροχό
(αυτό δεν σημαίνει ότι έχω καλύτερα κέντρα)

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Θα μπορούσα αντί για ιταλικό να σου προτείνω ανάλογους (και φθηνότερους) κατασκευαστές από Πολωνία, Ουγγαρία και Τσεχία γιατί έχω σχέσεις με αυτές τις χώρες. Επίσης υπάρχουν εξαιρετικοί κατασκευαστές σε Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία και άλλες χώρες. Αν όμως ψάχνεις οπωσδήποτε Ιταλό τότε νομίζω πρέπει να εξετάσεις πρώτα τους παρακάτω πέντε και μετά τους υπόλοιπους:

De Rosa

Casati

Tommasini

Scapin

BIXXIS

Σε κάθε περίπτωση να απαιτήσεις εγγυήσεις για συγκολλήσεις και ποιότητα βαφής καθώς και αντιδιαβρωτική εσωτερική επίστρωση. Επίσης αν δε πας ο ίδιος Ιταλία να μη στείλεις χρήματα σε οποιοδήποτε μικρό κατασκευαστή προκαταβολικά αν δε λάβεις ονομαστικό προσύμφωνο για την εργασία (προτιμολόγιο), γιατί στην Ιταλία έχει χάσει λεφτά πολύς κόσμος. Αυτά και καλή τύχη

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Rapid wrote:
Επίσης αν δε πας ο ίδιος Ιταλία να μη στείλεις χρήματα σε οποιοδήποτε μικρό κατασκευαστή προκαταβολικά αν δε λάβεις ονομαστικό προσύμφωνο για την εργασία (προτιμολόγιο), γιατί στην Ιταλία έχει χάσει λεφτά πολύς κόσμος. Αυτά και καλή τύχη

αν πρόκειται για derosa
μπορεί να το βρει Ελλάδα

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Για custom μιλάμε. Δε ξέρω αν η De Rosa φτιάχνει ακόμα custom (πρέπει να στείλει email) γιατί από το 2015 o ένας γιος της φαμίλιας, ο Doriano De Rosa που ασχολιόταν με το τμήμα αυτό αποχώρησε από την επιχείρηση και άνοιξε τη δική του φίρμα τη BIXXIS που αναφέρω παραπάνω

Toro del mar
Εικόνα Toro del mar
Απών/απούσα

TOMMASINI & MILANI επίσης παίζουν Αθήνα. Πολύ πιθανόν και άλλες που δεν γνωρίζω ακόμη. Υπάρχουν ορισμένα καταστήματα που εισάγουν από τους Ιταλούς και ασχολούνται με την Custom ιστορία. Μεσολαβούν και κατά κάποιο τρόπο μεταξύ πελάτη-εταιρείας και διευκολύνουν το θέμα λόγω του ότι συνεργάζονται και εισάγουν frames από αυτές τις βιοτεχνίες.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Rapid wrote:
Για custom μιλάμε. Δε ξέρω αν η De Rosa φτιάχνει ακόμα custom (πρέπει να στείλει email) γιατί από το 2015 o ένας γιος της φαμίλιας, ο Doriano De Rosa που ασχολιόταν με το τμήμα αυτό αποχώρησε από την επιχείρηση και άνοιξε τη δική του φίρμα τη BIXXIS που αναφέρω παραπάνω

δεν το ξέρω αυτό
και δεν είναι απίθανο

contact