Εγκρίθηκε η Ο.Χ.Ε για την Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη του Δ.Αθηναίων.

8 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

https://www.cityofathens.gr/node/30078

https://www.myota.gr/index.php/2013-02-13-13-39-19/10810-oxeattiki

https://www.cityofathens.gr/sites/default/files/2%20%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CC%81%CF%81%CE%B7%CF%82%20%CF%80%CF%81%CE%BF%CC%81%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CF%80%CF%81%CE%BF%CC%81%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%20%CE%B4%CF%81%CE%B1%CC%81%CF%83%CE%B7%CF%82%20v2.pdf

http://www.cityofathens.gr/node/30477

Ενέργεια 52

Δίκτυο ποδηλατοδρόμων στο κέντρο της πόλης

 Προτεραιότητα- Μέση Χ

Κύριο πεδίο παρέμβασης Πολεοδομία

 Έργο (φυσικό) Χ

Επιδότηση, ενίσχυση Άλλη soft ενέργεια Χ

Γεωγραφικός χαρακτήρας Οριζόντιος Χ

 Χαρακτήρας Ειδική πολυτομεακή παρέμβαση στρατηγικής σημασίας Χ Πρόβλημα/ ζήτημα προς αντιμετώπιση

Το ποδήλατο ως μέσο μετακίνησης στην πόλη είναι φιλικό προς τον άνθρωπο* και προς το περιβάλλον**, ενώ η χρήση του είναι ιδιαίτερα οικονομική σε σύγκριση με τη χρήση των ΙΧΕ οχημάτων. Τα ανωτέρω χαρακτηριστικά μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στην αντιμετώπιση των μεγάλων και χρόνιων προβλημάτων της πόλης, καθώς και των σύγχρονων και πιεστικών προβλημάτων της που σχετίζονται με τις υφιστάμενες συγκυρίες και συνθήκες λόγω της «κρίσης». Όμως, η έλλειψη καταλλήλων ποδηλατικών υποδομών και διευκολύνσεων δημιουργεί αίσθηση ανασφάλειας και λειτουργεί αποτρεπτικά στους μη εξοικειωμένους πολίτες που θα επιθυμούσαν να χρησιμοποιούν το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς σε τακτική ή περιστασιακή βάση. Για να αποκατασταθεί η αίσθηση ασφαλείας στους ποδηλάτες πρέπει να δημιουργηθεί ένα συνεκτικό δίκτυο ποδηλατοδρόμων που θα επιτρέπει την εκτέλεση ολοκληρωμένων μετακινήσεων με το ποδήλατο, δηλαδή από κάθε επιθυμητό σημείο εκκίνησης προς κάθε επιθυμητό σημείο προορισμού, με αίσθηση άνεσης και ασφάλειας. Παράλληλα με τη δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων θα πρέπει να δοθεί ικανοποιητική απάντηση και στο ζήτημα της ασφαλούς στάθμευσης των ποδηλάτων στα άκρα των μετακινήσεων, αρμονικά ενταγμένη στον κοινόχρηστο δημόσιο χώρο. Το θεσμικό πρόβλημα αφορά στην πληρότητα και την σαφήνεια με την οποία αντιμετωπίζεται το ποδήλατο στο υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο. Κατά τον Κ.Ο.Κ. το ποδήλατο αντιμετωπίζεται ως όχημα με αποτέλεσμα η δυνατότητα κίνησής του σε πεζοδρόμια ή πεζόδρομους να αμφισβητείται από υπηρεσιακούς παράγοντες ενώ ταυτόχρονα δεν ορίζεται η έννοια του ποδηλατοδρόμου, καθηλώνοντας πρακτικά το θέμα δημιουργίας δικτύου ποδηλατοδρόμων σε αέναες και αντιπαραγωγικές συζητήσεις. Καθορισμός των προϋποθέσεων και των ρυθμίσεων για την είσοδο των ποδηλάτων σε λεωφορειολωρίδες και κοινή χρήση αυτών με τα λεωφορεία. Η ενεργοποίηση, ο συντονισμός και τελικά η συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων (Δήμος Αθηναίων, ΥΠΟΜΕΔΙ, ΥΠΕΚΑ, ΥΠΡΟΠΟ, ΟΑΣΑ, ΤΕΕ) καθώς και των πολιτών ή ομάδων πολιτών είναι μία soft ενέργεια που πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσω καμπανιών και διαβουλεύσεων. * ευχάριστο, εύκολο, ευέλικτο, γρήγορο, σωματική άσκηση – υγεία ** καυσαέρια, θόρυβος, χώρος κίνησης και στάθμευσης, ταχύτητα/ατυχήματα

Γενικοί στόχοι και Γενικοί στόχοι (κωδικοί) 4,5,6

άξονες που υποστηρίζονται από την ενέργεια Άξονες (κωδικοί) 15,2,9,10,14,16,17

 

Περιγραφή

1. Θεσμική κατοχύρωση των θεμάτων σχεδιασμού, νομοθεσίας, παροχής υποδομών, και χρήσης, για προώθηση των μετακινήσεων με ποδήλατο. (Υπόδειγμα θα μπορούσε να αποτελέσει ο πρόσφατος περιφερειακός νόμος 1- 23/01/2013 της Περιφέρειας Απουλίας της Ιταλίας). Μεταξύ άλλων αποτελεί πρώτη προτεραιότητα να αποσαφηνισθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις για την δυνατότητα κίνησης ποδηλάτων σε πεζοδρόμους ή και σε πεζοδρόμια. Αναθεώρηση και συμπλήρωση Κ.Ο.Κ. Συνύπαρξη ποδηλάτων και λεωφορείων σε λεωφορειολωρίδες.

2.Προδιαγραφές για ποδηλατοδρόμους κλπ. τεχνικά θέματα σχετικά με την προώθηση της χρήσης του ποδηλάτου για μετακινήσεις

3. Θεσμική κατοχύρωση ερευνητικού προγράμματος - μελέτης ΟΡΣΑ & ΕΜΠ (Μάρτιος 2011) περί του «… σχεδιασμού δικτύου ποδηλατικών διαδρομών μεγάλου μήκους στην Αθήνα…», που καθορίζει το επιθυμητό πρωτεύον δίκτυο ποδηλατικών διαδρομών σε όλο το λεκανοπέδιο της Αθήνας, του οποίου το κεντρικό μέρος ανήκει στην επικράτεια του Δήμου Αθηναίων. Η ανάπτυξη της κατάλληλης ποδηλατικής υποδομής κατά προτεραιότητα σε αυτούς τους άξονες θα παρέχει την απαιτούμενη ασφάλεια, άνεση και ταχύτητα που απαιτείται για την πραγματοποίηση μετακινήσεων μεγάλου μήκους με το ποδήλατο. Το πρωτεύον δίκτυο θα συμπληρωθεί με διαδρόμους κίνησης του ποδηλάτου επί του τοπικού οδικού δικτύου (δρόμων, πεζοδρόμων, πεζοδρομίων) καθιστώντας έτσι δυνατή τη δημιουργία ενός συνεκτικού δικτύου για την κίνηση των ποδηλάτων στο κέντρο της πόλης.

4. Κατασκευή του πρωτεύοντος δικτύου ποδηλατοδρόμων

5. Καθορισμός του τοπικού δικτύου ποδηλατοδρόμων της Αθήνας

6. Κατασκευή του τοπικού δικτύου ποδηλατοδρόμων της Αθήνας

7. Καμπάνιες και διαβουλεύσεις για την βελτιστοποίηση του δικτύου των ποδηλατοδρόμων και την προώθηση της χρήσης των

Βήμα Εκτιμώμενη χρονική εκκίνηση/ διάρκεια

1: Θεσμική κατοχύρωση 6 μήνες

Βήματα υλοποίησης

2: Προδιαγραφές για Ποδηλατοδρόμους (ΥΠΥΜΕΔΙ σε εξέλιξη 12 μήνες

 3: Θεσμική κατοχύρωση μελέτης ΟΡΣΑ & ΕΜΠ 3 μήνες

4: Τμηματικά σε έργα διάρκειας 6 μηνών για κάθε 2 χλμ Τμηματικά σε έργα διάρκειας 6 μηνών για κάθε 2 χλμ

5: Καθορισμός τοπικού δικτύου ποδηλατοδρόμων 3 μήνες

6: Τμηματικά σε έργα διάρκειας 3 μηνών για κάθε 5 χλμ Τμηματικά σε έργα διάρκειας 3 μηνών για κάθε 5 χλμ

7: Επαναλαμβανόμενη διαδικασία, 1 μήνας κάθε 3 μήνες Επαναλαμβανόμενη διαδικασία, 1 μήνας κάθε 3 μήνες

8: 1 χρόνος, επαναλαμβανόμενη δράση σύμφωνα με την ζήτηση και το αποτέλεσμα 1 χρόνος, επαναλαμβανόμενη δράση σύμφωνα με την ζήτηση και το αποτέλεσμα

Φορέας / φορείς σχεδιασμού Φορέας / φορείς εφαρμογής Δήμος Αθηναίων Δήμος Αθηναίων Περιφέρεια Αττικής Περιφέρεια Αττικής ΟΡΣΑ ΥΠΕΚΑ, Εμπλεκόμενοι φορείς Τροχαία

Ανάλυση του προσδοκώμενου αποτελέσματος

1. Θα επιλυθεί το θεσμικό πρόβλημα σχετικά με την μαζική κυκλοφορία των ποδηλάτων στην πόλη και θα υπάρχουν οδηγίες και προδιαγραφές για την αποτελεσματική εργασία & συνεργασία των αρμοδίων – συναρμοδίων υπηρεσιών.

2. Θα ξεκινήσει η υλοποίηση ενός συνεκτικού δικτύου ποδηλατοδρόμων που θα αποτελείται από πρωτεύοντες (διαδημοτικούς) και τοπικούς άξονες κίνησης ποδηλάτων, το οποίο θα προσφέρει στους πολίτες το επιθυμητό αίσθημα ασφάλειας και άνεσης που απαιτείται για να χρησιμεύει το ποδήλατο σαν κύριο εναλλακτικό μέσο μετακίνησης.

3. Θα ενημερωθεί, θα εκπαιδευθεί και θα ευαισθητοποιηθεί το κοινό και οι εμπλεκόμενοι φορείς στην συνειδητή χρήση του ποδηλάτου και στα οφέλη που αυτή θα φέρει στη ζωή της πόλης. Θα αμβλυνθούν οι αντιπαραθέσεις και θα ενισχυθεί η ιδέα της συνύπαρξης και της αλληλοπροστασίας μεταξύ των πολιτών. Θα αναπτυχθεί ποδηλατική κουλτούρα και στην πόλη της Αθήνας.

4. Θα αναπτυχθεί η συνεργασία μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων.

5. Υπάρχει ο κίνδυνος της υπερβολικής αρνητικής αντίδρασης μερίδας πολιτών, εφόσον κατά την ανακατανομή του δημόσιου χώρου για την υλοποίηση των ποδηλατοδρόμων απωλέσουν κάποια νόμιμα ή παράνομα προνόμια που απολάμβαναν κυρίως σε σχέση με την παρόδια  στάθμευση.

Δείκτης Μέθοδος μέτρησης Κατασκευασμένα χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων ανά μήνα Τεχνική μέτρηση Αύξηση του απόλυτου αριθμού ποδηλατιστών στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας και μεταβολή στην κατανομή της χρήσης των μέσων για αστικές μετακινήσεις (αύξηση ΜΜΜ, ποδηλάτου και βαδίσματος, μείωση χρήσης ΙΧΕ) Μετρήσεις Βελτίωση των περιβαλλοντικών συνθηκών στην πόλη Ερωτηματολόγια Βελτίωση της υγείας των πολιτών Ιατρικές έρευνες σε προκαθορισμένες παθήσεις (μακροπρόθεσμα, επιδημιολογικοί δείκτες, ειδικά σε σχέση με τα καρδιαγγειολογικά επεισόδια) Δείκτες Θεσμικό πλαίσιο υλοποίησης Κάλυψη των Νομικών κενών και απαλοιφή των σχετικών ασαφειών. ΦΕΚ 57 Α’ - Κ.Ο.Κ. ν. 2696/1999, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. ΦΕΚ 285 Δ 5-3-2004 - ΥΑ 10788 - Πολεοδομικά Σταθερότυπα Απαιτείται συμπλήρωση, υπόδειγμα θα μπορούσε να αποτελέσει ο πρόσφατος περιφερειακός νόμος 1-23/01/2013 της Περιφέρειας Απουλίας της Ιταλίας Σχέση με εξωτερικές δράσεις Όλες οι ενέργειες, δράσεις, κλπ. που αναλαμβάνονται από διαφόρους φορείς και αποσκοπούν στη βιώσιμη κινητικότητα CIVITAS Δεν υπάρχει κάποια αντιθετική δράση σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή που να επηρεάζει την ανάπτυξη πολιτικής στάθμευσης Προεκτίμηση κόστους Για υψομετρικά διαχωρισμένη κατασκευή € 100 ανά τ.μ. Για πλάτος 2μ, κόστος ανά χλμ μήκους διαδρομής = € 100.000 Για απλή οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση €1.000/χλμ για διαγράμμιση, € 500 για κατακόρυφη σήμανση σε κάθε διασταύρωση, € 1.000 για διαμορφώσεις διασταυρώσεων Πηγές χρηματοδότησης ΕΣΠΑ (νέο) ΣΕΣ Ειδικές πρωτοβουλίες της ΕΕ εφ’όσον υπάρξουν Συνέργειες Εντός ΣΟΑΠ, συνεργεί με διάφορες ενέργειες σημαντικότερες των οποίων οι εξής: Γενική Μελέτη για την Διαμόρφωση Πολιτικής Στάθμευσης Μέτρα και ενέργειες για καλύτερη πληροφόρηση στην πόλη:, 1. Για τουρισμό- πολιτισμό δραστηριότητες, 2 συγκοινωνίες κ.ά., 3. Τοποθέτηση πινακίδων πληροφόρησης Παραδειγματική αναμόρφωση συγκεκριμένων οδών πεζοδρομίων του κέντρου Ολοκληρωµένη παρέµβαση στο Κέντρο της Αθήνας Πλήρης Πρόταση v2 290 με στόχο την κυκλοφορία των πεζών Ενίσχυση Μέσων Μαζικής Μεταφοράς Εκτός ΣΟΑΠ ταυτίζεται με τον Εθνικό Θεματικό Στόχο [7] «Προώθηση των βιώσιμων μεταφορών και άρση των εμποδίων σε βασικές υποδομές δικτύων» 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

κατ' αρχήν τι είναι Ο.Χ.Ε;

έπειτα ποιό είναι ακριβώς το θέμα εκτός από θεωρητικές κορώνες;

πού ακριβώς θα οφεληθούμε όσοι ζούμε και κυκλοφορούμε στο κέντρο της πόλης που είναι και η μέριμνά του απ' ό,τι καταλαβαίνω;

Το θέμα της Πανεπιστημίου μας απασχολεί διακαώς;

μάλλον έχω μια δυσκολία να καταλάβω, ίσως φταίει που έχω έρθει κουρασμένη απ' τη θάλασσα, αλλά το λέω και του Καρβουνιάρη μου κι αυτός με βάζει να σας ρωτήσω προς τι ο έρως προς τι ο αλληλοσπαραγμός, ειδικά εκεί που λέει για τις καμπάνιες...δηλαδή όντως οι καμπάνιες είναι πολύ σημαντική υπόθεση ... παιδιά πότε έχουμε δημοτικές εκλογές; κάτι μου μυρίζει, αλλά δεν μπορώ να το προσδιορίσω ...λίγη βοήθεια παρακαλώ

Θέτω ξανά το ερώτημα/απάντηση: μήπως όλο αυτό το πανηγύρι με τους ποδηλατόδρομους στο τέλος πάει πίσω την ουσία που ας μη γελιόμαστε η μετακίνηση δεν είναι εφικτή σε ποδηλατοπεζόδρομους, απλά γιατί αυτή η χρήση είναι για άλλη περίσταση, είναι για να βγει ο κύριος, η κυρία και τα παιδιά τους να διδάξουν τα παιδιά τους να κυκλοφορούν με το ποδήλατο, επίσης είναι για τον κύριο με το σκυλί που κάνει κακά του και κανείς δεν μαζεύει τα κακά αυτά, είναι για τους τζοκινγκ γυμναζόμενους με τα ακουστικά στ' αυτιά που ποτέ δεν ακούνε τα κουδουνάκια μας ... συγνώμη για τις πικρές αλήθειες ... δεν ακούω κουβέντα για την κατωχύρωση της χρήσης της δεξιάς λωρίδας παντού και την ανάλογη σηματοδότηση κι αλλαγή στον ΚΟΚ, αυτό θεωρώ πρώτιστο ...

σήμερα πέρασα απ' τους ποδηλατόδρομους της Γλυφάδας ... ο δήμαρχος εκεί είναι γενναιόδωρος, έχει κάνει όλο το πεζοδρόμιο τεραίν ποδηλατόδρομου, σου λέει ο άνθρωπος πάρτο μαζί με τον πεζό και τα συμπαραμαρτούντα του και κάνε ασκήσεις εδάφους-εδάφους πάνω του ... ε, να λοιπό πόσα κακά σκύλων χρειάστηκε να προσπεράσω σήμερα ... απλά γιατί σε κανενός τη συνείδηση δεν είναι φανερό πως από κει περνάνε ποδήλατα, άνθρωποι σε δυο ρόδες ... δεν είναι όλο δικό μου βρε αδερφέ και το δεν είναι όλο δικό μου δεν μπορεί μόνο ο ποδηλάτης να το έχει κατα νου, πρέπει να το έχουν όλοι οι χρήστες, που μειδιούν χαζά μόλις χτυπήσεις το κουδουνάκι σου για να τους ειδοποιήσεις πως έρχεσαι την ώρα που αυτοί έχουν καταλάβει όλο το φάρδος του ποδηλατοπεζόδρομου...

δεν ξέρω, αυτά σκέφτομαι και τα λέω ευθαρσώς κι αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με ...θαρρώ πάντως πως στραβά αρμενίζουμε ...

aldro
Απών/απούσα

Σωστή η παρατήρηση ότι η ποδηλατόδρομοι δεν πρέπει να κλεβουν από τον χώρο των πεζών.Μετά αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι δεν θέλεις τους ποδηλατοδρόμους Βαγγελιώ επειδή ΕΣΥ δεν θα τους χρησιμοποιησεις.Εντάξει δεν θα τους χρησιμοποιήσεις ούτε σύ ούτε οι περισσότεροι συστηματικοί ποδηλατες.Αλλά δεν έχει ( συγγνώμη που το γράφω ) καμμιά σημασία. Οι ποδηλατόδρομοι γίνονται για να ελκύσουν στην ποδηλασία πρώην ΧΡΗΣΤΕΣ Ι.Χ. για αποστάσεις 5-7 χ.λμ.Και τα κριτήρια με τα οποία αυτοί πρέπει να σχεδιάζονται είναι συγκεκριμένα και υπάρχει εκτενής βιβλιογραφία μερος της οποίας έχω παρουσιάσει και εδώ χωρις να δώ απο κανέναν ενδιαφέρον για διευκρινήσεις ή ενημέρωση.Γιατι μόνο έτσι βελτιώνεται το κυκλοφοριακό.Σε παρακαλώ πολύ πες μου μια πόλη που καταφερε σε 10 χρόνια και όχι σε 3 που εχουν απομείνει στην Αθήνα να φτασει τους ποδηλάτες στο 15% χωρις να μειώσει τους πεζούς ή τους χρήστες Μ.Μ.Μ και θα ζητήσω συγγνώμη.

Υ.Γ

1)Δεν έχω καμμία σχέση ούτε στον σχεδιασμό ούτε στην υλοποιηση τους και κανένα συμφέρον σχετικά με αυτούς

2) Αν η ποδηλατική κουλτούρα΄=(Αποδοχή του ποδηλάτου ως μεταφορικού μέσου τόσο από τους χρήστες , όσο και απο τους υπόλοιπους οδηγούς ) εδραιώνονταν με το να βγούν με το ποδηλατο στους δρόμους θα έπρεπε να είχαμε 30000 τουλαχιστον που είναι ο ελαχιστος αριθμός ποδηλατών που πήγαν με το Freeday.Αντ αυτού κανουν τοπικές βόλτες αλα Freeday ή κάνουν προπονήσεις με κούρσες για μπρεβετ

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

των λεγομένων μου Αλέξη, δεν έχω πει πουθενά πως δεν θέλω ποδηλατόδρομους, αντίθετα έχω πει πως αυτό το είδος ποδηλατοδρόμων (εντάξει απ' το ολότελα καλή κι η Παναγιώταινα, αλλά κοστίζει πολλά), μας αποπροσανατολίζει απ' τα αιτήματα κυκλοφορίας στους δρόμους που είναι ζήτημα άμεσο και πολύ σοβαρό...μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα χωρών του εξωτερικού με σωστούς ποδηλατόδρομους, όπως διάφορα βίντεο που βλέπουμε κι εδώ δημοσιευμένα, δυστυχώς δεν έχουμε αυτή τη δυνατότητα κι έχουμε και μια επιπλέον ιδιομορφία που είναι η απόλυτη κυριαρχία των μηχανοκίνητων οχημάτων και δεν εξαιρώ και τα δίκυκλα ακόμα....θεωρώ λοιπόν πως οι ποδηλατοπεζόδρομοι είναι χώροι που δεν στερούν τίποτα από την κυριαρχία αυτή και δεν έχουμε δει καμιά διαφοροποίηση στην χρηστικότητα του ποδηλάτου εξ αιτίας τους, όσον αφορά στη μετακίνηση στην πόλη, αντίθετα θα έλεγα ότι το "θάρρος" για να ποδηλατίσει κανείς μέσα στην πόλη το έχει πάρει εν πολλοίς από την παιδεία που ανέπτυξαν οι βόλτες όλα αυτά τα χρόνια ή κι ακόμα η παιδεία του νέου ποδηλάτη ως οδηγού άλλου οχήματος. Δεν μπορεί να σηκωθεί κάποιος χωρίς παιδεία να βγει στους αστικούς δρόμους έτσι απλά...είναι μεγάλη κουβέντα, πολύ μεγάλη κουβέντα ...

aldro
Απών/απούσα

Και πως αυτή θα αποκτηθεί ώστε να βγούν στον δρόμο οι πρωην χρήστες Ι.Χ σε μια χώρα με τους μεγαλύτερους δείκτες τροχαίων στην Ευρώπη.  όπου τα όρια ταχύτητας 30,50, αλλά και 70 χλμ στην πόλη θεωρούνται από τους περισσότερους ανέκδοτο.

Επίσης από όσο ξέρω η επιτροπή Οδικής ασφάλειας στην οποία συμμετείχαν οι ποδηλατ-ισσ-ες έχει χρόνια να κληθεί

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

δεν θα υπερασπιστώ τη γνώμη μου ιδιαίτερα μαχητικά, πάντως παιδεία στον ποδηλατοπεζόδρομο δεν αποκτά κανείς, απλά κινείται με κάποια ασφάλεια, θέλω να πιστεύω πως δεν συγχέουμε την ένταση του οδοστρώματος με το χαλαρό πήγαιν' έλα σ' έναν ποδηλατοπεζόδρομο ... στην εξοικείωση με το οδόστρωμα θεωρώ πως οι βόλτες έχουν κάνει μεγάλο έργο ... ενστικτωδώς έγινε; παραπλεύρως με την διασκέδαση έγινε; πάντως έγινε και βέβαια αυτό οφείλεται στους διοργανωτές αυτών των βολτών, που κατά κανόνα έχουν μετρήσει τα χιλιόμετρα όσο δεν λέγεται για να μπορέσουν να το κάνουν και είναι που θέλουν να μοιραστούν, να μεταδώσουν αυτή τους την εμπειρία και σε άλλους ...  

επίσης θεωρώ πως προσπάθειες σαν του Τάσου με τα παιδιά του σχολείου του αν γίνονταν πιο θεσμοθετημένα, είμαι βέβαιη πως θα διασφαλίζαμε το μέλλον πιο πλούσιο σε αριθμούς χρηστών του ποδηλάτου,

όσο για τους ΙΧήδες εγώ δεν θα εκφέρω γνώμη για το πώς θα ξε-επιλέξουν το αυτοκίνητο για να καβαλήσουν το ποδήλατο, απλά γιατί δεν είναι θέμα που μπορεί να χωρέσει σε στατιστικά στοιχεία, είναι ανατροπή μεγάλη η εγκατάλειψη των τεσσάρων τροχών για χάρη του δίτροχου ποδηλάτου κι όλας, αυτοί συνήθως καβαλάνε μηχανές οι περισσότεροι, αφού η ταχύτητα στην μετακίνηση είναι το θέμα τους...το ποδήλατο είναι μια άλλη κουλτούρα...η μύηση του ΙΧ σ' αυτήν προϋποθέτει μια σειρά από συνθήκες που για την ώρα εγώ τουλάχιστον όπως το παρατηρώ δεν συντρέχουν στο παραμικρό και δεν ξέρω πώς θα συντρέξουν αν αλλάξει ας πούμε ένας δρόμος όπως η Πανεπιστημίου... ας πούμε οι πεζοδρομήσεις πόσο μείωσαν την χρήση αυτοκινήτου; έχουμε στατιστικές γι' αυτό; θέλω να πω και το υπογραμμίζω πως μέχρι τώρα δεν έχουν παρθεί ουσιαστικά μέτρα για να μην ταξιδεύει ο κόσμος συνεχώς με αυτοκίνητο. Ή πάντως η κίνηση των αυτοκινήτων και μάλιστα μεγάλων κυβικών δεν είναι μειωμένη, αυξημένη θα την έλεγα ...

aldro
Απών/απούσα

Εγώ νομίζω ότι δεν έχω γράψει ποτέ υπέρ της Πανεπιστημίου.Υπήρξε σύλληψη ξεκομμενη από τον περιβαλλοντα χώρο.Για μένα πρώτα θα έπρεπε να ελευθέρωναν τα πεζοδρόμια και να έχουν ραμπες στο τέλος τους στις συνορεύουσες  περιοχές.Επισης στην Πατησσιων όπου έχει σταση λεωφορειου θα επρεπε να σπασουν την διαχωριστική νησίδα και να εχουν διαβαση για να περνουν οι πεζοι απέναντι.Μόνο αφού γίνονταν τέτοιες ενέργειες θα ειχε νοημα να συζητησει κανεις για την Πανεπιστημίου.Αλλα εδώ η περιφέρεια που εχει στην αρμοδιότητα την Πατησσίων αφήνει εδώ και χρόνια το οδόστρωμα σε αθλια κατάσταση στους λεωφορειοδρομους βσζοντας μας σε κινδυνο

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Εσύ δεν το ανέφερες αλλά εγώ δεν έχω αντίθεση με σένα, έχω με τα κείμενα και τις εικόνες του Δήμου. Εκεί λοιπόν έχει φάτσα κάρτα την "Νέα Πανεπιστημίου", άντε να τη δούμε κι αυτή και να καταλάβουμε πού πηγαίνουμε ακριβώς...

για την Πατησίων έχεις σαφώς δίκιο, συμφωνώ απόλυτα