Είμαι σε μεγάλο δίλημμα της τελευταίες μέρες θέλω να αγοράσω ένα ποδήλατο δρόμου(1000-1200€) αλλά είχα αγοράσει ένα CityRun τον Νοέμβριο και μέ έβαλε αρκετά στο μικρόβιο της ποδηλασίας...οι πιο πολλοί μου λένε μην αγοράζεις πάλι καινούργιο..εσάς ποια είναι η άποψη σας; Αξίζει ή να κρατήσω αυτό που έχω και να το λιώσω;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Εσυ τι λες?? (δεν ειναι καθολου ειρωνικο αυτο που ρωταω).
Εαν ρωτας την καθαρα προσωπικη μου γνωμη δεν υπαρχει κανενα διλλημα.Παρε ενα ποδηλατο δρομου (των 5000 και οχι 1000-1200) και λιωστο. Ξεσκισε το στα χλμ. Μετα θα παρεις και ωραια παπουτσακια κουμπωτα, αλλους τροχους, αλλα τιμονια, αλλα παλουκοσελα, αλλα ρουχα, αλλο groupset κτλ κτλ κτλ. Ταυτοχρονα λιωσε και το ποδηλατο που εχεις τωρα. Ξεσκισε τα και τα δυο. Αυτοι που σου λενε να μην παρεις παλι καινουργιο καλο θα ηταν να κοιτανε την δουλεια τους. Δεν μπορουν να μας καταλαβουν.
Δλδ με λιγα λογια, κανε οτι γουσταρεις και μην σε νοιαζει τι λενε οι αλλοι. Κανε το κεφι σου.
υ.γ.εννοειται οτι δεν στερεις το φαγητο απο τα παιδια σου για να παρεις ποδηλατο ή ποδηλατικα εξαρτηματα γενικα. Απο εκει και περα οπως λεει και ο φιλος rocka αλλοι τα τρωνε στα κινητα αλλοι στα μπουζουκια και εμεις σε ποδηλατα. Οσο δεν περιοριζεις βασικες αναγκες της οικογενειας για το κεφι σου τοτε κανε οτι γουσταρεις.
Πόσες φορές τα έχω σκεφτεί και τα έχω πει και εγώ αυτά σε συζητήσεις με γνωστούς και φίλους...Μπράβο kktsol
Συμφωνώ και 'γω.
Η αλήθεια είναι μέχρι 1200€ μπορώ να δώσω..και δεν έχω κάποια υποχρέωση 21 χρονών είμαι οπότε ίσως είναι καλή ευκαιρία
Με 1300€ θυμάμαι πήρα το COLNAGO IMPACT ε ποδηλατάρα. Του ρίξα άλλα 1000, είναι εξαιρετικό ποδήλατο. Φοβερή κατευθυντικότητα.
Το ότι έχεις ήδη ένα urban/fitness νομίζω τώρα πρέπει να πάς σε κουρσάκι, με 1200 θα βρείς μια αξιόλογη πρόταση που μελλοντικά θα το αναβαθμίσεις κ θα γίνει ακόμα καλύτερο!
[quote=Next34]
Είμαι σε μεγάλο δίλημμα της τελευταίες μέρες θέλω να αγοράσω ένα ποδήλατο δρόμου(1000-1200€) αλλά είχα αγοράσει ένα CityRun τον Νοέμβριο και μέ έβαλε αρκετά στο μικρόβιο της ποδηλασίας...οι πιο πολλοί μου λένε μην αγοράζεις πάλι καινούργιο..εσάς ποια είναι η άποψη σας; Αξίζει ή να κρατήσω αυτό που έχω και να το λιώσω;
Είμαι και εγώ κάτοχος ενός cityrun εδώ και 2 χρόνια αξιόλογο ποδήλατο το έχω λιώσει στα χιλιόμετρα από 40-70 χιλιόμετρα σχεδόν καθημερινά χειμώνα καλοκαίρι αν το επιτρέπει και ο καιρός
Τώρα βέβαια ψάχνομαι για κάτι καλύτερο θα πάω σε κούρσα μάλλον θα σου έλεγα κάτι σαν αυτό βέβαια υπάρχουν πολλές προτάσεις σε αυτήν την κατηγορία
https://www.canyon.com/en-gr/road-bikes/endurance-bi...
Ειναι κούρσα με πιο άνετη γεωμετρία με αξιόλογα περιφερειακά κάνει για πολλά χιλιόμετρα σε άσφαλτο πιο πολύ λόγω ελαστικών το έχω σαν πρώτο υποψήφιο για μελλοντική αγορά.
Πολύ ωραίο και ελαφρύ αυτό που έστειλες!Μαρεσει η πιο σκυφτή θέση είναι η αλήθεια! Εγώ κοιτάζω και Scott Speedster 10 ή Specialized Allez Elite πώς σας φαίνονται;
Το scott speedster 10 έχει πιο σκυφτη θέση οδήγησης χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι και πιο γρήγορο με λίγο κατώτερα περιφερειακά όμως και βαρύ σε σχέση με το Canyon δεν το συστήνω το άλλο δεν το κοίταξα.
Το θέμα είναι να βρεις κάτι που να είναι και διαθέσιμο γιατί αυτόν τον καιρός δύσκολα έχουν απόθεμα στα ποδήλατα
https://www.tsirikosbikes.gr/cannondale-caad-optimo-... αυτό; Έχει και διαθέσιμο
Αυτό σε σύγκριση με το scott είναι λίγο καλύτερο και πιο όμορφο κάπως τα χαλάει το ελεύθερο fsa gossamer αντί για shimano 105 και λίγο η μεσαία τριβή το βάρος είναι ok συνολικά είναι πολύ καλή πρόταση θα σου έλεγα να το πάρεις αφού υπάρχει διαθέσιμο.
Το Canyon υπερτερεί ανάμεσα στα δύο όμως δεν έχει διαθέσιμα και θα περιμένεις αρκετό καιρό
που διαβασες οτι το canyon υπερτερει απεναντι στο CAAD??
Δεν το διάβασα πουθενά απλά συγκρίνω τα χαρακτηριστικά είναι καλύτερα στο Canyon αν και είναι σε κατηγορία endurace νομίζω σε αυτήν την τιμή δύσκολα θα βρεις καλύτερο γιατί απλά δεν υπάρχουν μεσάζοντες το αγοράζεις απευθείας απτην Canyon με αποτέλεσμα η τιμή του να είναι αρκετά χαμηλότερη.
Η γνώμη μου είναι αυτή τώρα εσύ μπορεί να έχεις διαφορετική
Όταν έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε δύο ποδήλατα στην ίδια τιμή και αν δεν υπάρχει η δυνατότητα δοκιμής το πρώτο που κοιτάμε είναι τα χαρακτηριστικά τα εξαρτήματα που έχει το καθένα και επιλέγουμε με βάση τα καλύτερα. Τα δικά σου κριτήρια ποια είναι?
Όσο για τα πραγματικά χαρακτηριστικά που λες εννοείς την οδήγηση την συμπεριφορά που έχει ένα ποδήλατο στον δρόμο αν κατάλαβα σωστά πάλι νομίζω πως υπερέχει στην πράξη αυτό με τα καλύτερα εξαρτήματα αν μιλάμε για δύο καλές και σοβαρές εταιρίες
Στην συγκεκριμενη περιπτωση ομως εχω οδηγησει και τα δυο (και δεν εννοω βολτα στο τετραγωνο) και επισης τα εχω οδηγησει και τα δυο με πολυ καλυτερους τροχους (ιδιους και στις δυο περιπτωσεις) οποτε φαινεται αμεσα η διαφορα των δυο πλαισιων. Πολυ απλα η οδικη συμπεριφορα του caad ειναι κατι κατηγοριες πανω. Δεν ειναι κακο το canyon το αντιθετο μαλιστα ειναι πολυ καλο απλα το αλλο ειναι καλυτερο (και ας φοραει χειροτερα περιφερειακα)
Εννοείται πως αγοράζουμε σκελετό πηρουνι και οι ρόδες είναι σημαντικές απλά ανάφερα μόνο τα περιφερειακά εξαρτήματα πες τα όπως θες το ίδιο είναι γιατί ανάμεσα σε δύο μεγάλες εταιρίες ποδηλάτου το πλαίσιο πηρουνι ρόδες είναι εξίσου καλές περίπου στα ίδια και δεν αποτελεί κριτήριο αγοράς.
Τώρα αφού Τα έχεις δοκιμάσει και τα δύο και είδες διαφορά υπέρ του ενός εντάξει αν και αυτό αλλάζει μπορεί να αρέσει η οδική συμπεριφορά να σου κάτσει καλύτερα και σε έναν αλλον όχι.
Με ποια κριτήρια επιλέγεις γενικά μιλάω ανάμεσα σε πολύ καλές διάφορες εταιρίες ποδηλάτου ποια θα έχει το καλυτερο πλαίσιο και πηρουνι πως το καταλαβαίνεις κατά την γνώμη σου;
Με λιγα λογια. Τα πλαισια ΔΕΝ ειναι ιδια και φυσικα αποτελουν κριτηριο αγορας.
Το πρωτο σκελος της παραθεσης ειναι σωστο. Θετεις οτι το ενα ποδηλατο μπορει εμενα να μου κατσει καλα ενω ενας αλλος να προτιμησει το αλλο. Αυτο ειναι πολυ σωστο. Οτι ο καθε αναβατης εχει αλλες προτεραιοτητες οποτε μπορει να προτιμησει και διαφορετικο ποδηλατο. Πως ομως τοτε λες με σιγουρια οτι το canyon ειναι καλυτερο απο το αλλο αφου το καλυτερο ή χειροτερο εξαρταται απο τον αναβατη??Ομως προσεξε ποσα λαθη υπαρχουν μετα. Δεν μας ενδιαφερει εαν υπαρχουν καλες εταιρειες ποδηλατου εκτος εαν θελουμε μετοχες στην εταιρεια. Μας ενδιαφερει ενα συγκεκριμενο μοντελο. Ολες οι εταιρειες εχουν πετυχημενα και αποτυχημενα μοντελα. 'Η να το πουμε αλλιως μπορει ενα μοντελο απο μια εταιρεια να ειναι κορυφαιο και ενα αλλο μοντελο απο την ιδια εταιρεια να ειναι απλα καλο στην κατηγορια του. Αρα μιλαμε για μοντελα και οχι εταιρειες. Αφου το ξεκαθαρισαμε αυτο παμε παρακατω. Εγραψα οτι εχω οδηγησει και τα δυο μοντελα και οτι μου αρεσε περισσοτερο το caad. Μαζι με εμενα συμφωνουν παρα πολλοι (ψαξε λιγο στο ιντερνετ να δεις ποσοι βγαζουν κορυφαιο το caad) αλλα αυτο δεν εχει σημασια. Σημασια εχει οτι εγραψα την προσωπικη μου γνωμη και εμπειρια και οχι σαν απαντηση τι προτιμω μεταξυ των δυο (ξαναλεω δεν προτεινω ποδηλατα). Αντιθετα εσυ χωρις να εχεις καμμια εμπειρια απο τα ποδηλατα (εχεις δει απο κοντα καποιο απο τα δυο??) εγραψες με σιγουρια κιολας οτι το ενα ειναι καλυτερο απο το αλλο γιατι το ενα εχει fsa δισκοβραχιωνα και το αλλο 105. Δλδ προτεινεις καποιο ποδηλατο χωρις να εχεις καμμια εμπειρια απο κανενα απο τα δυο. Και αυτο δεν το κανεις εσυ το κανουν παρα πολλοι που σπευδουν να απαντησουν σε τετοιες ερωτησεις. Παιδια δεν βοηθατε ετσι. Και δεν κερδιζετε κατι εαν απαντησετε πρωτοι (εκτος εαν κερδιζουμε κατι και δεν το εχω παρει χαμπαρι εγω, ενημερωστε με οι admin). Δεν ειναι τεστ γνωσεων. Αυτος που ρωταει, ρωταει για να μαθει εμπειριες απο αλλους αναβατες ή στην χειροτερη περιπτωση εαν μας αρεσει κατι οπτικα. Κανενας δεν μπορει να κρινει ενα ποδηλατο απο αυτα που διαβαζει στο ιντερνετ, πολυ περισσοτερο να προτεινει και ποδηλατα χωρις καν να εχει επαφη με καποιο.
Για να σου απαντησω και την ερωτηση σου και διορθωνοντας την λιγο "ανάμεσα σε
πολύ καλές διάφορες εταιρίες ποδηλάτου ποιαδυο μοντελα ποδηλατου ποιο θα έχει το καλυτερο πλαίσιο και πηρουνι πως το καταλαβαίνεις κατά την γνώμη σου; ". Πολυ απλα οδηγωντας τα.ελεγα οτι δεν ηταν δυνατο να υπαρχει πιο ακυρη προταση απο αυτη που ειπες πριν (οδικη συμπεριφορα=εξαρτηματα) αλλα με αυτη την προταση το ξεπερασες. Φυσικα και τα πλαισια μεταξυ μοντελων (οχι εταιρειων μονο που παιζουν πολυ αλλα μεχρι και μεσα στην ιδια εταιρεια μοντελα διαφορετικης χρονιας πχ) ειναι απο διαφορετικα εως πολυ διαφορετικα και καποιες φορες και χαοτικα διαφορετικα. Φυσικα και ενα πλαισιο ειναι λογος να παρεις ενα ποδηκατο. Φυσικα και διαλεγεις αναμεσα σε πλαισια. Κανενας δεν διαλεγει βασει περιφερειακων επειδη σε μια τιμη ο ενας σου δινει ultegra πισω ντεραγιε ενω ο αλλος 105. Καμμια σοβαρη εταιρεια δεν διαφημιζει "προτιμηστε το δικο μας μοντελο γιατι εμεις σας δινουμε καλυτερο πισω ντεραγιε" αλλα ολες λενε οτι "εξελιξαμε το πλαισιο εκει και εκει κτλ κτλ".
Με λιγα λογια. Τα πλαισια ΔΕΝ ειναι ιδια και φυσικα αποτελουν κριτηριο αγορας.
Το πρωτο σκελος της παραθεσης ειναι σωστο. Θετεις οτι το ενα ποδηλατο μπορει εμενα να μου κατσει καλα ενω ενας αλλος να προτιμησει το αλλο. Αυτο ειναι πολυ σωστο. Οτι ο καθε αναβατης εχει αλλες προτεραιοτητες οποτε μπορει να προτιμησει και διαφορετικο ποδηλατο. Πως ομως τοτε λες με σιγουρια οτι το canyon ειναι καλυτερο απο το αλλο αφου το καλυτερο ή χειροτερο εξαρταται απο τον αναβατη??
Ομως προσεξε ποσα λαθη υπαρχουν μετα. Δεν μας ενδιαφερει εαν υπαρχουν καλες εταιρειες ποδηλατου εκτος εαν θελουμε μετοχες στην εταιρεια. Μας ενδιαφερει ενα συγκεκριμενο μοντελο. Ολες οι εταιρειες εχουν πετυχημενα και αποτυχημενα μοντελα. 'Η να το πουμε αλλιως μπορει ενα μοντελο απο μια εταιρεια να ειναι κορυφαιο και ενα αλλο μοντελο απο την ιδια εταιρεια να ειναι απλα καλο στην κατηγορια του. Αρα μιλαμε για μοντελα και οχι εταιρειες. Αφου το ξεκαθαρισαμε αυτο παμε παρακατω. Εγραψα οτι εχω οδηγησει και τα δυο μοντελα και οτι μου αρεσε περισσοτερο το caad. Μαζι με εμενα συμφωνουν παρα πολλοι (ψαξε λιγο στο ιντερνετ να δεις ποσοι βγαζουν κορυφαιο το caad) αλλα αυτο δεν εχει σημασια. Σημασια εχει οτι εγραψα την προσωπικη μου γνωμη και εμπειρια και οχι σαν απαντηση τι προτιμω μεταξυ των δυο (ξαναλεω δεν προτεινω ποδηλατα). Αντιθετα εσυ χωρις να εχεις καμμια εμπειρια απο τα ποδηλατα (εχεις δει απο κοντα καποιο απο τα δυο??) εγραψες με σιγουρια κιολας οτι το ενα ειναι καλυτερο απο το αλλο γιατι το ενα εχει fsa δισκοβραχιωνα και το αλλο 105. Δλδ προτεινεις καποιο ποδηλατο χωρις να εχεις καμμια εμπειρια απο κανενα απο τα δυο. Και αυτο δεν το κανεις εσυ το κανουν παρα πολλοι που σπευδουν να απαντησουν σε τετοιες ερωτησεις. Παιδια δεν βοηθατε ετσι. Και δεν κερδιζετε κατι εαν απαντησετε πρωτοι (εκτος εαν κερδιζουμε κατι και δεν το εχω παρει χαμπαρι εγω, ενημερωστε με οι admin). Δεν ειναι τεστ γνωσεων. Αυτος που ρωταει, ρωταει για να μαθει εμπειριες απο αλλους αναβατες ή στην χειροτερη περιπτωση εαν μας αρεσει κατι οπτικα. Κανενας δεν μπορει να κρινει ενα ποδηλατο απο αυτα που διαβαζει στο ιντερνετ, πολυ περισσοτερο να προτεινει και ποδηλατα χωρις καν να εχει επαφη με καποιο.
Για να σου απαντησω και την ερωτηση σου και διορθωνοντας την λιγο "ανάμεσα σε πολύ καλές διάφορες εταιρίες ποδηλάτου ποια δυο μοντελα ποδηλατου ποιο θα έχει το καλυτερο πλαίσιο και πηρουνι πως το καταλαβαίνεις κατά την γνώμη σου; ". Πολυ απλα οδηγωντας τα.
Επειδη εχεις οδηγησει εσυ και τα δυο συγκεκριμενα μοντελα και συμφωνα με το δικο σου οδηγικο στυλ και ο δικη συμπεριφορα κατεληξες πως το caad εχει ανωτερο πλαισιο σκελετο δεν σημαινει πως αυτο ισχυει για ολους ενας αλλος μπορει να του κατσει καλυτερα το αλλο μοντελο. καταρχην το canyon διαφερει στην γεωμετρια απο το caad δεν εχει τοσο σκυφτη θεση οδηγησης για αυτο και ειναι edurance αρα απευθυνεται σε αλλου ειδος αναβατες και πιθανον αυτοι να τους αρεσει περισσοτερο να ανταποκρινεται καλυτερα στις δικες τους οδηγικες αναγκες. Μπορει να μην εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο ομως κρινωkati με βαση το δικο μου οδηγικο στυλ και θα πηγαινα στο canyon κατι που ειναι πολυ καλο για εσενα για αλλους μπορει να φαινεται πολυ μετριο.
Να πω και για τα πλαισια νομιζω πως οι κατασκευαστριες εταιριες πλαισιων βγαζουν και τα καλυτερα για τα δικα τους ποδηλατα και στις αλλες εταιριες δινουν αντιγραφα ομως υστερουν σε σχεση με τα δικα τους. Οποτε καλυτερα ειναι να επιλεγουμε ποδηλατο απο τετοιες μαρκες.
Και τα περιφερειακα σε δευτερη μοιρα παιζουν σημαντικο ρολο σε μια αγορα γιατι μας γλιτωνει απο κοπο και χρημα σε μελλοντικες αναβαθμισεις που δεν θα χρειαστουν αν το παρουμε απο την αρχη.
Επειδη εχεις οδηγησει εσυ και τα δυο συγκεκριμενα μοντελα και συμφωνα με το δικο σου οδηγικο στυλ και ο δικη συμπεριφορα κατεληξες πως το caad εχει ανωτερο πλαισιο σκελετο δεν σημαινει πως αυτο ισχυει για ολους ενας αλλος μπορει να του κατσει καλυτερα το αλλο μοντελο. καταρχην το canyon διαφερει στην γεωμετρια απο το caad δεν εχει τοσο σκυφτη θεση οδηγησης για αυτο και ειναι edurance αρα απευθυνεται σε αλλου ειδος αναβατες και πιθανον αυτοι να τους αρεσει περισσοτερο να ανταποκρινεται καλυτερα στις δικες τους οδηγικες αναγκες. Μπορει να μην εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο ομως κρινωkati με βαση το δικο μου οδηγικο στυλ και θα πηγαινα στο canyon κατι που ειναι πολυ καλο για εσενα για αλλους μπορει να φαινεται πολυ μετριο.
Να πω και για τα πλαισια νομιζω πως οι κατασκευαστριες εταιριες πλαισιων βγαζουν και τα καλυτερα για τα δικα τους ποδηλατα και στις αλλες εταιριες δινουν αντιγραφα ομως υστερουν σε σχεση με τα δικα τους. Οποτε καλυτερα ειναι να επιλεγουμε ποδηλατο απο τετοιες μαρκες.
Και τα περιφερειακα σε δευτερη μοιρα παιζουν σημαντικο ρολο σε μια αγορα γιατι μας γλιτωνει απο κοπο και χρημα σε μελλοντικες αναβαθμισεις που δεν θα χρειαστουν αν το παρουμε απο την αρχη.
Το Canyon το ανέφερα σαν πρόταση και σαν υποψήφιο και για δική μου μελλοντική αγορά για τα δικά μου γούστα και μόνο το θεωρώ καλύτερο ο καθένας λέει την γνώμη του εδώ μέσα και δεν είμαι κολλημένος με την Canyon το πιο πιθανό είναι να καταλήξω σε ιταλικό ποδήλατο που είναι πανέμορφα έχουν χαρακτήρα και ιστορία.
Για τα πλαίσια το πιο πιθανό είναι να ΙΣΧΎΕΙ μια κατασκευαστεί εταιρία δεν θα δώσει στον ανταγωνιστή της το ίδιο προϊόν που παράγει για πάρτη της αυτό είναι κανόνας και ισχύει στις μοτοσυκλέτες γιατί όχι και στα ποδήλατα. Μια κατασκευαστρια δίνει εγγύηση στο πλαίσιο εφ όρου ζωής ενώ μια άλλη που το παίρνει έτοιμο μόνο 6 χρόνια αναρωτήθηκες γιατί συμβαίνει αυτό;
Δεν υπάρχει κριτήριο αγοράς για σένα είναι ο σκελετός πιρούνι και σωστά για άλλους είναι η εμφάνιση τα περιφερειακά η οτιδήποτε άλλο τους γιαλισει στο μάτι. Η δυνατότητα να οδηγήσεις ένα ποδήλατο για να αξιολογήσεις τον σκελετό δεν υπάρχει πάντα και λίγοι το καταλαβαίνουν σωστά. Θα έλεγα πάρτε ότι ποδήλατο σας αρέσει με μόνο κριτήριο να είναι επώνυμη φίρμα και όσο πιο ακριβό τόσο καλύτερα.
Σε αυτα που λές Κωστα εχεις απολυτο δικιο αλλα το προβλημα ειναι οτι δεν υπαρχουν αντικειμενικα κριτηρια συγκρισης 2 πλαισιων, ωστε να εχει ο αλλος εναν μπουσουλα τι ειναι καλυτερο και τι οχι. Στο συγκεκριμενο παραδειγμα εσυ τα εχεις οδηγησει οποτε εχουμε συγκριση, στην πλειοψηφια των μοντελων ομως δεν ισχυει αυτο η αυτος που τα εχει οδηγησει δεν εχει την εμπειρια να τα κρινει (εγω πχ εχω οδηγησει 2 ποδηλατα, το παλιο τρεκινγκ μου και το Triban 500, το Triban 500 μου φανηκε καταπληκτικο μετα το τρακτερ που ειχα πριν, μπορω να κρινω και να το προτεινω σε καποιον με βαση την ελαχιστη εμπειρια μου? Οχι κατ'εμε) οποτε τελικα τι λεμε στον εντελως αρχαριο που μας ρωταει τι να παρει? Καποιες βασικες αρχες (τυπου οχι αναρτηση, οχι 7αρα πισω κτλ) και μιλαμε για τα περιφερειακα γιατι εκει ειναι πιο σαφεις οι διαφορες (ειναι γραμμικη η κλιμακα οπως εχει ταξινομισει η καθε εταιρεια τις σειρες) πραγμα που ειναι δευτερευον πανω σε ενα ποδηλατο, συμφωνω μαζι σου.
Πιο πολυ προβληματισμοι μου αυτοι παρα για να διαφωνησω μαζι σου (αφου συμφωνουμε βασικα)
Ξερεις τι δεν καταλαβαινω?? Αφου απο κατι δεν εχεις εμπειρια τοτε γιατι μπαινεις και κανεις προτασεις?? Ειναι ξεκαθαρο απο τις απαντησεις οτι εισαι το λιγοτερο μπερδεμενος γιατι θεωρεις οτι βοηθας με το να λες πραγματα που εχεις καταλαβει μονο ψαχνωντας στο google?? Εχουμε σπαταλησει τοσο χρονο και φαια ουσια για μια προταση που εχεις κανει και που προφανως δεν μπορεις να αιτιολογησεις (σαν προταση οχι σαν δικια σου προτιμηση).
Γιατι ειναι αλλο πραγμα η κατασκευη μοτοσυκλετων και αλλο πραγμα η κατασκευη ποδηλατων. Αλλο το ενα αλλο το αλλο. Συνεχιζεις να λες πραγματα για τα οποια ειναι φανερο οτι εισαι μπερδεμενος. Ας πουμε η trek δινει εγγυηση εφ ορου ζωης. Κατασκευαζει σκελετους?? H specialized ??Και τα Cipollini ειναι Ιταλικά, πανέμορφα και εχουν χαρακτηρα και ιστορία, αλλά αν δε είσαι ντουκι και δεν τα πέρνεις για να τα τρέξεις σε κανά αγώνα, και τα πέρνεις επειδη σου γυάλισαν, καλη σου τυχη!
ότι πιο λάθος πρόταση έχει γραφτεί ποτέ εδώ μέσα!
Αυτή η κουβέντα ξανά-έγινε μέσες άκρες και σε πρόσφατο thread. Κάποιος έγραφε,πρότεινε,υποστήριζε ποδήλατα και κατηγορίες αβάσιμα ενω δεν είχε καμία εμπειρία, με γνώσεις μόνο από Google.
O Kktsol το θέτει σωστά ότι καλό είναι να προτείνει κάποιος όταν έχει εμπειρία από συγκεκριμένα μοντέλα/κατηγορίες. Αυτό μόνο θετικό αντίκτυπο θα έχει σε ολους και στη λειτουργία του forum.
Ένα απλό παράδειγμα είναι ότι πανάκεια έχει γίνει στο forum (όχι από ολους ευτυχως) η άποψη "όχι Trekking". Κι ομως το Trekking μπορεί για ορισμένους να είναι ιδανική επιλογή.