Αγορά entry-level road bike

12 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Leverkuhn
Απών/απούσα

Γειά σας!

  Έχω ένα Ideal city run και αρχικά το χρησιμοποιούσα απλά για άσκηση, για αποστάσεις όχι μεγαλύτερες των 20-25 χλμ.Τον τελευταίο χρόνο όμως το χρησιμοποιώ για να ανεβαίνω σε βουνά Πάρνηθα, Υμηττό, Πεντέλη οπότε το μεγαλύτερο μέρος των διαδρομών μου είναι ανηφορικό (ειδικά στην Πεντέλη προς το ραντάρ, μιλάμε για βάρβαρες ανηφόρες!!) και αν και σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος με το city run, αναρωτιέμαι αν θα έκανα τη ζωή μου ευκολότερη με την αγορά ενός road bike μέχρι 850 ευρώ (συγκεκριμένα σκέφτομαι το Bianchi via nirone 7 claris 2020).
  Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν με ένα φθηνό road bike θα δω σημαντική διαφορά σε ταχύτητα και σε άνεση όσον αφορά τις ανηφόρες ή αν δεν πάρω ένα καλό road bike καλύτερα να μείνω με το city run.
Ευχαριστώ!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
μανιακος
Εικόνα μανιακος
Απών/απούσα

Κούρσα= πιο γρήγορη και πιο ξεκούραστη στα πολλά χιλιόμετρα!(αν είναι στο μέγεθος σου πάντα)

Για μέσα στην πόλη άλλους τους βολεύει άλλους όχι λόγο τής χαμηλής θέσει οδήγηση που έχει! Βέβαια έχουν βγάλει και άλλες κατηγορίες κούρσας όπως endurance, με πιο όρθια θέση οδήγησης!
Για την χρήση που θες να κάνεις εσύ φυσικά και θες κούρσα! Δεν ξέρω όμως το πόσο θα σε βολέψει claris λόγο λίγων σχέσεων που έχει σαν ταχύτητες!

Βέβαια μπορείς να βάλεις 34 η 32 γρανάζι πίσω που έχω και εγώ και δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο προβλήματα σε ανάβαση! Αλλά και πάλι αλλά χιλιόμετρα έχω εγώ στα πόδια αλλα εσύ άλλα κάποιος άλλος! μην σε πάρω στον λαιμό μου!

Όσο αφορά το ποδήλατο που κοιτάς για αυτά που φοράει είναι πολλά τα λεφτά του! Αν ψάξεις γενικά θα δεις ποδήλατα που με τα ίδια περιφερειακά παίζουν στα 600 με 700! Στα 750 νομίζω παίζει το lombardo monza με καλύτερη σειρά Sora 9x2!

Leverkuhn
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου, βοήθησε πολύ!

Το lombardo monza φαίνεται πολύ ωραίο ποδήλατο απλά δεν φαίνεται να υπάρχει διαθεσιμότητα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Leverkuhn wrote:
....Τον τελευταίο χρόνο όμως το χρησιμοποιώ για να ανεβαίνω σε βουνά Πάρνηθα, Υμηττό, Πεντέλη οπότε το μεγαλύτερο μέρος των διαδρομών μου είναι ανηφορικό (ειδικά στην Πεντέλη προς το ραντάρ, μιλάμε για βάρβαρες ανηφόρες!!) και αν και σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος με το city run, αναρωτιέμαι αν θα έκανα τη ζωή μου ευκολότερη με την αγορά ενός road bike μέχρι 850 ευρώ (συγκεκριμένα σκέφτομαι το Bianchi via nirone 7 claris 2020).
  Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν με ένα φθηνό road bike θα δω σημαντική διαφορά σε ταχύτητα και σε άνεση όσον αφορά τις ανηφόρες ή αν δεν πάρω ένα καλό road bike καλύτερα να μείνω με το city run.
Ευχαριστώ!

Για μένα, δεν θα δεις την βελτίωση που περιμένεις με την κούρσα.

Αν μιλούσαμε για ανοικτές μεγάλες διαδρομές, ΝΑΙ. Αν μιλούσαμε για προπονήσεις με άλλους κουρσάδες, ΝΑΙ. Αν μιλούσαμε για φάσεις που παίζει ρόλο η αεροδυναμική, ΝΑΙ.

Στην ανάβαση, παίζουν ρόλο ΚΥΡΙΩΣ Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και μετά το ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΒΑΡΟΣ. Δεν νομίζω ότι θα δεις σημαντική διαφορά με μια οικονομική αλουμινένια κούρσα. Η αεροδναμική πάει περίπταο (παίζει ρόλο στην κατάβαση, αλλά και εκεί το ΚΥΡΙΩΣ θέμα έχει να κάνει με: τεχνική / ταυτότητα στα δόντια / φρένα-ελαστικά..... Αν ήσουν αθλητής / συμμετείχες σε αγώνες, ΟΚ, θα σου έλεγα θέλεις σκυφτή θέση στο κατέβασμα.... αλλά τώρα, δεν έχει νόημα.)

Επίσης, πολύ βασικό είναι και οι σχέσεις / ταχύτητες που έχεις. Στο τρεκιν τώρα έχεις 3πλό μπροστά, σίγουρα έχεις μαλακότερες σχέσεις και μπορείς και στροφάρεις στην ανηφόρα. Αν πας σε οικονομική κούρσα με διπλό (κόμπακτ??) σίγουρα θα βαρύνει αρκετά το πετάλι / θα την ακούσουν τα γόνατα / πόδια σου....

Leverkuhn
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Επίσης, πολύ βασικό είναι και οι σχέσεις / ταχύτητες που έχεις. Στο τρεκιν τώρα έχεις 3πλό μπροστά, σίγουρα έχεις μαλακότερες σχέσεις και μπορείς και στροφάρεις στην ανηφόρα. Αν πας σε οικονομική κούρσα με διπλό (κόμπακτ??) σίγουρα θα βαρύνει αρκετά το πετάλι / θα την ακούσουν τα γόνατα / πόδια σου....

Αυτό ακριβώς φοβόμουν και εγώ!
Ότι λόγω των λιγότερων ταχυτήτων θα καταλήξω να καταπονούμαι περισσότερο, οπότε δεν θα είχε νόημα η αγορά του ποδηλάτου!
Με γείωσες τώρα, αλλά ευχαριστώ για την απάντησή σου!

μανιακος
Εικόνα μανιακος
Απών/απούσα

Βγάζει και κούρσα με σειρά claris  με τριπλό  πάντως! Από εκεί και πέρα πιστεύω αφού ξεκίνησες να ανοιγεσε Σε χιλιόμετρα μια κούρσα θα ήταν καλύτερη! 

Doctor
Απών/απούσα

Νομίζω το καλύτερο θα είναι να δοκιμάσεις να ανέβεις την διαδρομή αυτή με κάποια κούρσα γνωστού εάν υπάρχει η δυνατότητα. Εάν έχει και 34άρι πίσω ακόμη καλύτερα.

Ο τριπλός μπροστά έχει αρκετά αβαντάζ σε τέτοιες διαδρομές. Με τον τριπλό ανεβαίνεις κουτσα στραβά, ακόμη και αν είσαι πρωτάρης. Με τον διπλό θέλει...δύναμη στα πόδια. Δοκίμασε πάντως να βάλεις 34άρι πίσω εάν πας σε κούρσα.

Leverkuhn
Απών/απούσα

Δυστυχώς δεν έχω κάποιον γνωστό που να έχει κούρσα.Πάντως σκεφτόμουν να δώσω περισσότερα χρήματα και να πάρω κάποιο ποδήλατο με shimano tiagra, όπως το wilier montegrappa tiagra αν και το συγκεκριμένο δεν έχει 34άρι.Οπότε ελπίζω πως ένα ποδήλατο με 20 ταχύτητες συν το ότι θα είναι ελαφρύτερο από το ideal cityrun, θα είναι αρκετό για να μην είναι δυσκολότερες έστω οι αναβάσεις.Σε ευχαριστώ πάντως για τη βοήθεια!

Doctor
Απών/απούσα

Την σειρά μπορείς να την αλλάξεις όποτε θέλεις. Ακόμη και την ημέρα της αγοράς μπορείς να πεις τον ποδηλατά να σου βάλει tiagra για παράδειγμα εάν έχει Claris. 
Οποτε μην εστιάζεις τόσο στα περιφερειακά. 
Εχω την εντύπωση ότι το Bianchi Via Nirone που ανέφερες, είναι καλή επένδυση από πλευράς σκελετού. Ας το επιβεβαιώσουν/διαψεύσουν οι εμπειρότεροι του forum. 
Καλη αγορά! 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

ενω ισχυουν ολα αυτα που γραφει ο rocka ξεχναει κατι βασικο. Αλλη θεση οδηγησης με πολυ πιο αποδοτικο πεταλαρισμα απο ενα τρεκινγκ. Ναι οι σχεσεις ειναι πιο δυσκολες (δεν εχεις τις πολυ μαλακες που εχεις στο τρεκινγκ) αλλα και αλλη η δυναμη που μπορεις να βγαλεις στα πεταλια λογω θεσης. Εαν μπορουσες να το δοκιμασεις θα το καταλαβαινες απο την πρωτη στιγμη. Απο εκει και περα. Πολλοι αναφερετε την claris. ΟΚ εγω στο 2ο ποδηλατο εχω claris. Μια χαρα δουλευει. Ξερω αρκετα παιδια που βγαινουμε μαζι που εχουν claris. Συνηθως μπροστα ειμαστε απο αλλα παιδια που εχουν 105, ultegra kai durace 11αρες και ποδηλατουμε μαζι. Δεν φταιει η σειρα. Η διαφορα σε σχεση με τις πολυ "καλυτερες" σειρες ειναι στο βαρος (δεν σε απασχολει αμεσα) στα βηματα που εχουν οι σχεσεις μεταξυ τους (εννοειται οτι μιλαμε για το ιδιο ευρος) και στο οτι σε μια καλυτερη σειρα οι αλλαγες ειναι πιο crisp οπως λεμε αλλα αυτο δεν θα το καταλαβεις τωρα που οι αλλαγες σου θα εναι ακομα ατσαλες κτλ κτλ. Για τα υπολοιπα θα πρεπει να καταλαβεις οτι οταν παιρνεις κουρσα (ειδικα εισαγωγικη αλλα αυτο ισχυει και σε  κουρσες του δεκαχιλιαρου) το πρωτο πραγμα που θα αλλαξεις ειναι οι τροχοι (δεδομενο και αδιαπραγματευτο) και μετα θα γινουν και αλλες αλλαγες για να την φερεις στα δικα σου δεδομενα. Οποτε πρεπει να δεις οταν αγοραζεις κουρσα τι βαση παιρνεις (σκελετο πιρουνι). Η βαση του nirone ειναι απο τις πολυ καλες στην κατηγορια που κοιτας (το υπολοιπο finishing kit βεβαια ειναι απλα για να κυλας). Δεν αγοραζεις κουρσα με βαση τα περιφερειακα ουτε και αλλου τυπου ποδηλατο αλλα ειδικα κουρσα ποτε. Παρατηρησε κουρσες που βλεπεις στο δρομο και θα δεις οτι ουτε ενα 10% δεν ειναι σε κατασταση οπως βγηκε απο το εργοστασιο εκτος εαν μιλαμε για καποια που ειναι brand new και δεν εχει προλαβει ο αναβατης να κανει τις αλλαγες ακομα (εαν και αρκετοι εχουν πρωτα τα εξαρτηματα αντικαταστασης πριν ακομα παρουν την κουρσα, θα το καταλαβεις αυτο οταν θα μπεις σε αυτον τον κοσμο(της κουρσας). Welcome to a new world). Το μεγεθος σου προσεχε αυτο ειναι παρα πολυ σημαντικο

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Ναι, σωστά τα λέει ο Κώστας, η όλη θέση, το όλο στήσιμο του αναβάτη πάνω στην κούρσα, πραγματικά μεταφέρει αποδοτικότερα τη δύναμη στα πετάλια. το ποδήλατο όντως φεύγει πιο εύκολα, από ότι τρέκκιν και άλλες κατηγορίες. Αλλά αυτό έχει νόημα κυρίως σε ευθείες. Στην ανηφόρα, ρόλο παίζουν α. η φυσική κατάσταση / δύναμη σου και β. οι σχέσεις / πατήματα / γρανάζωμα. Μετά έρχονται το βάρος και η τεχνική.... πολύ μετά.... (ειδικά αν είσαι σε "αρχικό" στάδιο).

Σε όλα τα άλλα που γράφει ο Κωστής συμφωνώ και επαυξάνω....

Doctor
Απών/απούσα

Μπορείς πίσω να βάλεις ακόμη μεγαλύτερο γρανάζι από 34. Γνωστή μου έχει μπροστά compact 50/34 και πίσω 11/40 και ανεβαίνει ανηφόρες μια χαρά. 

contact