Επισκευές - αλλαγές

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Marston
Απών/απούσα

Καλησπέρα στην παρέα.Έχω ενα ποδήλατο mtb 26αρη μάρκας jeep ( από τα αυτοκίνητα) και επειδή ήταν λίγο παρατημένο, κοιτάω να μαζέψω λίγο. Φοράει λεβιεδομανετες shimano alivio 3x8 (st-m410) αλλά επειδή έχουν γδασιρματα και έχουν σπάσει τα τζαμακια, σκέφτομαι να τις αντικαταστήσω αλλά δεν ξέρω ποιο σετακι να επιλέξω. Τι μπορώ να βάλω ; Το πίσω derailleur είναι και αυτό shimano alivio (rd-m430 αν θυμάμαι καλά) το οποίο σκέφτομαι να το κρατήσω και η κασέτα ίσως χρειαστεί αλλαγή μαζί με μια αλυσίδα..τι θα με συμβουλευατε να κάνω όσον αφορά τις ταχύτητες; αξίζει να ασχοληθώ ; 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Νικος Αποστολιδης
Απών/απούσα

Εννοειτε οιτ αξιζει να ασχοληθεις με τις ταχυτητες. Πες μας ποσες ταχυτητες εχει η κασσετα πισω. Τους λεβιεδες των ταχυτητων αλλαξε τους αλλα αυτο δεν ειναι δυσκολο. Απλα δες να ειναι παρομοιος ο μηχανισμος και να εχουν ιδιες ταχυτητες. Ετσι οπως τα λες ομως ισως καλο θα ηταν να αλλαξεςι και τον εκτροχιαστη.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Δεν ξέρω αν έχει και πολύ νόημα να αλλάξεις κάτι αν είναι λειτουργικό. Αν είναι σπασμένα τα πλαστικά τζαμάκια (εκεί που δείχνει τις σχέσεις, να υποθέσω) των χειριστηρίων, αλλά τα χειριστήρια αλλάζουν σχέσεις κανονικά, δεν νομίζω ότι έχει νόημα να ασχοληθείς. Το ίδιο και με τον εκτροχιαστή ή την κασέτα.

Σε "παρατημένα" ποδήλατα, κοιτάμε ελαστικά, τακάκια φρένων, συρματόσχοινα, καθάρισμα καλό και σωστή λίπανση, άντε και κανα μαζεματάκι (ακτινολόγιση + σφίξιμο κέντρων) στους τροχούς. Άντε και αν τρίζει η μεσαία τριβή, να χώσεις άλλο ένα 15ευρω και να την αλλάξεις, έτσι για το γ@μ0το....

Αν παρόλαυτά, έχεις φαγούρα στην τσέπη (δικαιωμά σου και γούστο σου καπέλο σου, και καλά θα κάνεις): (α) ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων, τότε θα κοιτάξεις τα νέα λεβιεδάκια να είναι για το σύστημα ταχυτήτων που έχεις [πχ, αν έχεις 8αρα κασέτα, πας για λεβιεδάκι/χειριστήριο για 8αρι σύστημα]. (β) αν σκέφτεσαι να αλλάξεις και λεβιεδάκια και κασέτα και αλυσίδα, ίσως είναι ευκαιρία να πας σε "καλύτερο" σύστημα ταχυτήτων, πχ σε 9αρι, οπότε θες 9αρα αλυσίδα, 9αρι χειριστήριο, 9αρα κασέτα.....

Αν θυμάμαι καλά, το πίσω ντεραγιέ παίζει το ίδιο καλά και για 8αρι και για 9αρι σύστημα ταχυτήτων. Δεν χρειάζεται αλλαγή.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Καλα τα λεει ο RockaRolla δεν υπαζει λογος να τα αλλαξεις αφου δουλεουν. Ακομα και η βελονα να μη δουλευε, αν αλλαζουν ταχητητες μια χαρα ειναι.

Τωρα αν σε ενοχλουν οπτικα και σε τρωει η τσεπη σου... το RD-M430 ειναι 9αρι και ειναι λογικα συμβατο με τα περισσοτερα 7-8-9-10αρια χειριστιρια shimano ή συμβατα για non-shadow, αρκει να εχει και τον ιδιο αριθμο γραναζιων στην κασσετα και η αλυσιδα σου να ειναι για οσα γραναζια εχει η κασσετα.

Με αλλο τροπο να ασχοληθεις με τις ταχυτητες δεν ξερω αν αξιζει. Εχεις λογικα 3x9, ειναι μεγαλο ευρος, οτι και να σου τυχει, ανηφορα κατηφορα θα το καλυψει. Πιο σφηχτα πατηματα αφου δεν εισα αθλητης δεν νομιζω οτι σε πολυ-νοιαζουν οποτε δεν βλεπω και το λογο. Μεγαλυτερη διαφορα θα σου κανει να αλλαξεις πχ, λεμο, τιμονι, σελα ή λαστιχα αν θες να κανεις κατι για να αλλαζει το πως αισθανεσαι το ποδηλατο.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

rnd wrote:
Τωρα αν σε ενοχλουν οπτικα και σε τρωει η τσεπη σου... το RD-M430 ειναι 9αρι και ειναι λογικα συμβατο με τα περισσοτερα 7-8-9-10αρια χειριστιρια shimano ή συμβατα για non-shadow, αρκει να εχει και τον ιδιο αριθμο γραναζιων στην κασσετα και η αλυσιδα σου να ειναι για οσα γραναζια εχει η κασσετα.

7-8-9 ειναι συμβατα. OXI το 10. Τα 10αρια ΜΤΒ εχουν αλλο Pull.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Ναι εχεις δικιο, αλλα σκεφτομουν road 10αρια που πολλα δουλευουν, ετσι δεν ειναι?

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

rnd wrote:

Ναι εχεις δικιο, αλλα σκεφτομουν road 10αρια που πολλα δουλευουν, ετσι δεν ειναι?

ναι αυτα δουλευουν. τα road απο 4700 και μετα δεν δουλευουν

contact