GIANT FASTROAD ADVANCED 1

11 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Marvin007
Εικόνα Marvin007
Απών/απούσα

Καλησπέρα σας είμαι 44 χρονών, 100 κιλά και είμαι 1,77 ύψος.  Το ποδηλατο το θέλω για χρήση 50 με 100 χιλιομέτρων.Σκέφτομαι για την αγορά του giant fastroad advanced 1  με κόστος 2000€ και σειρα 105 αλλά έχω 1 απορία εάν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει.

1. Σε περίπτωση που θέλω να κάνω περισσότερα χιλιόμετρα πάνω από 100 θα πρέπει να αλλάξω ποδήλατο ή μπορώ απλά να αλλάξω τιμονι και λεβιέ και θα είμαι οκ;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
aldro
Απών/απούσα

Γεια . Προτείνω να μπεις στο site της  giant για να δείς τα μεγεθη για road & φιτνες .    https://www.giant-bicycles.com/gr/fastroad-sl-1-2022

Nομίζω ότι θα βρεις ότι αν εχεις μέγεθος π.χ σε φιτνεσ 56 στο δρομου θα ειναι 54 .Αρα το δρομου ποδηλατο θα σου ειναι μεγαλο με σκελετό φιτνες.Ελπιζω να βοηθήσει

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Marvin007 wrote:
Καλησπέρα σας είμαι 44 χρονών, 100 κιλά και είμαι 1,77 ύψος.  Το ποδηλατο το θέλω για χρήση 50 με 100 χιλιομέτρων.Σκέφτομαι για την αγορά του giant fastroad advanced 1  με κόστος 2000€ και σειρα 105 αλλά έχω 1 απορία εάν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει. 1. Σε περίπτωση που θέλω να κάνω περισσότερα χιλιόμετρα πάνω από 100 θα πρέπει να αλλάξω ποδήλατο ή μπορώ απλά να αλλάξω τιμονι και λεβιέ και θα είμαι οκ;

Γειά σου Marvin. Το ποδήλατο που βλέπω είναι ένα φιτνεσοειδές, με βουρτσισμένο (?) αλουμίνιο σκελετό και ανθρακονημάτινο πιρούνι με αλουμινένιο steerer. Δεν κατάλαβα γιατί στοιχίζει 2.000 €... αλλά αυτό είναι άλλο ερώτημα (και έχω μείνει εκτός αγοράς εδώ και κάτ ιχρόνια....). Έχει κουρσάδικα περιφερειακά, άρα θεωρώ ότι πολύ εύκολα και οικονομικά |(σχετικά...) μπορεί να μετατραπεί σε κούρσα.

Αν διαλέξεις το σωστό με΄γεθος σκελετού και "κουμπώσεις σωστά" επάνω του, τότε θα μπορείς να χαρείς όσο μεγάλες διαδρομές αντέχουν τα πόδια / καρδιά / κ*λος σου.... Είτε αυτά είναι 50 ή 100 ή 200 ή όσο μπορείς ΕΣΥ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙΣ.

Το κουρσάδικο τιμόνι, θα σου δώσει αεροδυναμική στάση και περισσότερες λαβές, ώστε να ξεμουδιάζουν λίγο τα χέρια και να πιάνεσαι / να σηκώνεσαι / να σκύβεις / να αλλάζεις εύκολα και γρήγορα στάσεις πάνω στη σέλα. Αυτό ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ βοηθάει στο να γράψεις μεγαλύτερες διαδρομές. Αλλά την κύρια δουλειά ΠΑΝΤΑ θα την κάνουν πόδια / πνευμόνια / καρδιά (και όσο αντέχει ο κ*λος πάνω στη σέλα)..... Αν αυτά είναι γυμνασμένα, τότε μπορείς να κάνεις όσο μεγάλες διαδρομές θέλεις, με ότι ποδήλατο και να έχεις.

Πάντα θα γράφω ότι έχουμε δει σε 200αρια brevets, από ΜΤΒ με αναρτήσεις και χοντρολαστιχάρες, μέχρι μονοτάχυτες καραντάνες (σιδερένια διπλοσκέλετα μονοτάχυτα του 1950!!!!).... Οι αναβάτες τους δεν μασούσαν μία.......

Marvin007
Εικόνα Marvin007
Απών/απούσα

Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για το χρόνο που σπαταλησες για να μου στείλεις μνμ. Το ποδήλατο δεν είναι αυτό που κατάλαβες αλλά όπως είπες και συ αυτό είναι 1 άλλο θέμα. Απλά σκέφτομαι για την αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου επειδή είναι 400€ λιγότερα τα χρήματα σε σχέση με το  giant defy πάλι με σειρά 105. Εάν φτιάξω το κορμί μου και και αντέχει ο ποπος μου θα διαθέσω αυτά τα χρήματα(400€) για την αγορά 1 κουρσαδικου τιμονιού + φρενα.

Marvin007
Εικόνα Marvin007
Απών/απούσα

Γειά σου και σε ευχαριστώ για το χρόνο σου. Μάλλον δε με κτλβς.

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

https://www.action-bikes.gr/shop/podhlata/dromou-roa...

 

υπάρχει μιά...ποιητική διάθεση ( ένα τέλειο “τρίο” για οργανωμένες κρουαζιέρες.  ) της ιστοσελίδας, με την οποία δεν έχω καμία σχέση, απλά την βρήκα τυχαία και εύκολα. Αρα είναι αυτό το ποδηλατο?

atomgr
Εικόνα atomgr
Απών/απούσα

Για τέτοιες απόστάσεις πάντα προτείνω κούρσα. Με ψηλό κούτελο δεν έχει και μεγάλη διαφορά από το fitness.

Το πρόβλημα είναι το μούδιασμα στα χέρια από το ίσιο τιμόνι.

Κοίτα και το Domane της TREK. Νομίζω έχουν νούμερα ανά 2cm και από ότι βλέπω είναι φουλ 105, όχι μίξη με σειρές.

Στο 1.77 άλος θα σου λέει 54 άλλος 56 νούμερο, με καβάλο 80-83.

 

Kikaksotiko
Εικόνα Kikaksotiko
Απών/απούσα

Καλησπέρα και καλό μήνα. Να σε ρωτήσω κάτι γιατί από το ποστ σου δεν κατάλαβα. Κάνεις ήδη ποδήλατο;; ή τώρα σκέφτεσαι να ξεκινήσεις;; επίσης όταν λες το θες για 100 χιλιόμετρα εννοείς καθημερινά 100 χιλιόμετρα;; οι ερωτήσεις που σου κάνω είναι γιατί εάν ξεκινάς τώρα άρχισε καλύτερα με πέντε έξι χιλιομετράκια για εξάσκηση... Και εάν ξεκινάς τώρα δεν είναι πολύ ακριβό  αυτό το ποδήλατο για αρχή ;;; 

Marvin007
Εικόνα Marvin007
Απών/απούσα

Καλησπέρα και σε ευχαριστώ που προσπαθείς να με βοηθήσεις και εσύ όπως και οι προηγούμενοι. Ποδήλατο έχω να κάνω 30 χρόνια. Έχω κάνει 1.5 χρόνο spinning σε γυμναστήριο μόνο. Μου αρέσει το ποδήλατο και δεν φοβάμαι ότι θα δώσω τσάμπα τα χρήματα γιατί θα βαριεεεμαι....

Απλά προσπαθώ να κάνω τη σωστή επιλογή για μένα. Ως αρχάριος πιστεύω ότι είναι καλύτερα να αρχίσω με flat τιμονι και στη συνέχεια εάν όντως καταφέρω να κάνω πολλά χιλιόμετρα να αγοράσω 1 κουρσαδικο τιμόνι.

Νομίζω ότι εινσι καλύτερα να διαθέσω 2000 για το fastroad advanced 1  και στη συνέχεια να του βάλω κουρσαδικο τιμόνι παρά να δώσω εξαρχής 2600 για το giant defy 2 και να διαπιστώσω ότι μου αρέσει τελικά το flat τιμόνι. Εσύ- εσείς τι νομίζετε ότι πρέπει να κάνω;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Η κούρσα είναι ΕΙΔΙΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ, έχω βαρεθεί να το γράφω. Σε κούρσα ΚΑΤΑΛΗΓΕΙΣ, δεν ξεκινάς με κούρσα. Το ίδιο γίνεται και με ένα κάρο άλλα "αθλήματα και χόμπι". Δεν ξεκινάς με Gibson Les Paul και Marshal JCM800. Ίσως να καταλήξεις εκεί, αν πορωθείς τόσο και δεις ότι όλα τα υπόλοιπα είναι "ημίμετρα" που δεν σε καλύπτουν.... sarcastic1

Άρα, η λογική λέει ότι εφόσον τώρα ξεκινάς, θέλεις να ξεκινήσεις ΔΥΝΑΤΑ, έχεις την φυσική κατάσταση για να γράφεις χλμ, διστάζεις ακόμα με την σκυφτή στάση που απαιτεί η κόυρσα, ε ΛΟΓΙΚΟ είναι να ξεκινήσεις με ένα καθαρόαιμο φιτνες που ΜΕΤΑ, θα μετατραπεί ΕΥΚΟΛΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ - ΓΡΗΓΟΡΑ σε καθαρόαιμη καραμάχιμη κούρσα.

Πριν χρόνια, έκανα το ίδιο. Πήρα ένα full carbon ORBEA fitness (Spatios νομίζω το είχε βαφτίσει η ORBEA) πάλεψα μαζί του για 1,5 χρόνο, έγραψα πολλά πολλά ΠΟΛΛA χλμ, και μετά το μετέτρεψα σε κούρσα. Που με συντρόφευσε για πάνω από 8 χρόνια (ως κούρσα) και συνεχίζει να με συντροφεύει ως 2ο ποδήλατο, καθημερινό, πάλι με ίσιο τιμόνι (πισωγυρίσματα....χχαχχαχα).

Marvin007
Εικόνα Marvin007
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου. Συμφωνώ απόλυτα

contact