Σπαστό σε λεωφορείο; άντε σπάσε ρε παρείσακτε!

36 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
anaR
Εικόνα anaR
Απών/απούσα

Pou na deitai ti ginete sta leoforia me to spasto mou Dahon - Espresso to opoio den einai k toso mikro (26') k oi odigoi htipane TILT kathe fora pou to vlepoun.

Pantos pira k go karta aperioriston simera apla k mono gia na tous spaso ton tsampouka (mehri tora empena horis eisitirio k psarosa prohtes pou mou tin eipe enas k kala einai efthini tou odigou an kanei kaneis makrovouti me tin odigisi Rallye pou trehoune san tous protathlites me kosmo mesa , na odigisoun normal na min iparhei provlima.

To Espresso den ehei ehmes outos i allos . Prepei na to paro k na to kopaniso se kapoion gia na ginei "atihima"

E LE OoOoOoOoOoOo0-0-0-0-0-0-0 S ! !

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
spirosta
Απών/απούσα

Εγώ πάντως σε αν ήθελα να το βάζω στο λεωφορείο δεν θα έπαιρνα το 26άρι.

Ακόμη και σπασμένο είναι μεγάλο και μπορεί να γίνει επικίνδυνο. Μιλάμε για μέσο μεταφοράς που δεν είναι σταθερής τροχιάς. Πραγματικά απορώ δεν στην λένε οι επιβάτες αν έχει κόσμο? Εγώ πάντως είμαι κατά αυτού. Είναι υπερβολή αυτό που ζητάς. Όπως θεωρώ το ποδήλατο (ολόκληρο) αδύνατο να μπει σε ώρες αιχμής είτε στον Ηλεκτρικό είτε στο μετρό.

Άποψη μου πάντα.

anaR
Εικόνα anaR
Απών/απούσα

Nai simfono oti einai diskolo (k adinato otan einai foul oi sirmoi k ta buses) stin parousa katastasi , alla an theloume na to alaxoume prepei na piesoume gia na ginei meros tis kathimerinotitas. Opos eipe ena allo member "an ehoun poli kosmo se ores ehmis na valoun perisoterous sirmous. To spasto einai k katalamvanei horo heiraposkevis. Den mporei analoga me ta kefia tou o kathe odigos na to epitrepei i ohi. Kirios stin Athina pou einai aplomeni se ektasi k einai praktika adinato na to valeis stin kathimerinotita sou , ektos k an fevgeis apto spiti to proi gia na pas douleia mia ora prin k parapano.

K gia to Espresso einai ontos pio ogodes apta 20' k 16' alla to thema einai oti san eikona den iparhei oute diploto "patini" gia tous odigous. Einai mia kainouria empeiria pou hairome pou tous ti dino. Pantos einai thema odigou giati aftos pou mou tin eipe itan telefteo ta mesanihta k eihe mesa 7 atoma lao "ipopsifious travmaties" ek ton opoion o enas me ipostirize kiolas.

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

ω - ε - ω !

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

...να το δενεις με την ζωνη που δενουν τα αναπηρικά καροτσακια !

spirosta
Απών/απούσα

Αυτό με τη ζώνη είναι καλό...

Τεσπα.. Κατάλαβες τι ήθελα να πω. Απλά το τόνισα παραπάνω γιατί βλέπω αρκετούς τελευταία να ζουν σε δικιά τους πραγματικότητα. Άντε κάντε ποδήλατο ρε να σας δει ο κόσμος και όλα θα έρθουν με πολύ λιγότερη προσπάθεια. Δεν πρέπει να τους πείσουμε να κάνουν ποδηλατόδρομους και άλλα μέτρα. Πρέπει να τους αναγκάσουμε. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.

Αυτά από εμένα. Άντε καλές εμπειρίες. Λογικά με αυτό που είναι και ογκώδες θα έχεις πρόβλημα και με τα τσακάλια στο μετρό έτσι?

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

spirosta wrote:
Εγώ πάντως σε αν ήθελα να το βάζω στο λεωφορείο δεν θα έπαιρνα το 26άρι.

Ακόμη και σπασμένο είναι μεγάλο και μπορεί να γίνει επικίνδυνο. Μιλάμε για μέσο μεταφοράς που δεν είναι σταθερής τροχιάς. Πραγματικά απορώ δεν στην λένε οι επιβάτες αν έχει κόσμο? Εγώ πάντως είμαι κατά αυτού. Είναι υπερβολή αυτό που ζητάς. Όπως θεωρώ το ποδήλατο (ολόκληρο) αδύνατο να μπει σε ώρες αιχμής είτε στον Ηλεκτρικό είτε στο μετρό.

Άποψη μου πάντα.

Είναι σπαστό και θα έπρεπε να μπαίνει παντού. Τι πάει να πει μεγάλο ή μικρό; Αν βαστούσε μία από αυτές τις τεράααστιες βαλίτσες, που πολλές φορές έχω δει να κρατούν διάφοροι άνθρωποι, θα του την έλεγε κανείς ή όχι;
Συμφωνώ ότι πρέπει να τους επιβάλουμε τα ποδήλατα σε όλα τα ΜΜΜ. Δεν νομίζω ότι ένα σπαστό 26" μπορεί να προκαλέσει ατύχημα, και στην τελική όχι περισσότερο από ότι οποιοδήποτε πράγμα κουβαλάει ο καθένας μέσα σε ένα λεωφορείο είτε είναι βαλίτσα αυτό, είτε καρότσι μωρού είτε οτιδήποτε, που ο ιδιοκτήτης του δεν το κρατάει καλά..
Άλλωστε δεν έχω ακούσει ποτέ να προκλήθηκε ατύχημα από αυτά τα πράγματα που κουβαλούν οι επιβάτες, ενώ ουκ ολίγα είναι τα ατυχήματα που έχουν προκαλέσει κατά καιρούς οι ίδιοι οι οδηγοί των λεωφορείων με την ασχετοσύνη που πολλές φορές τους δέρνει όταν οδηγούν.

Και το θέμα του Μετρό είναι το θέατρο του παραλόγου. Απαγορεύουν τα κανονικά ποδήλατα ενώ ο καθένας μπορεί να κουβαλήσει μέσα στο τρένο ακόμα και ωρολογιακή βόμβα. Μόλις δουν ποδήλατο παθαίνουν κάτι λες και αυτός είναι ο απόλυτος εχθρός ενός μεταφορικού μέσου που φτιάχθηκε, και να μην το ξεχνάμε αυτό, για να μας εξυπηρετεί και να μας κάνει την ζωή μας καλύτερη και όχι χειρότερη.

ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΠΕΙΡΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ.

spirosta
Απών/απούσα

Μην εκνευρίζεσαι...

Ο κόσμος με τεράστιες βαλίτσες μπαίνει μέσα στα λεωφορεία αλλά ποιος σου είπε ότι ο κόσμος δεν διαμαρτύρεται.. Ξέρεις τι βρισίδι έχω φάει έξι χρόνια όσο πήγαινα γυμνάσιο λύκειο για την μεγάλη και βαρια τσάντα μου από γιαγιάδες που δεν είχαν τι να κάνουν 7 η ώρα το πρωί και πήγαιναν να ανάψουν κανα καντήλι.. Ξέρεις τι πόλεμους έχω κάνει εγώ με την βαρια μου τσάντα? Και όλα αυτά για μια τσάντα πλάτης. Έχω δει να βρίζουν μετανάστες με τεράστιες βαλίτσες. Ποιος θα τους εμποδίσει να τα ρίξουν σε έναν έρμο ποδηλάτη που μπαίνει με ένα πράγμα μέσα που δεν είναι επικίνδυνο αλλά λερώνει. Τι πιστεύεις τους πειράζει ο κίνδυνος? Γελάστηκες.

Α και κατα τη γνώμη μου ένα σπαστό πρέπει να είναι μικρό. Αν έχει 26άρηδες τροχούς παύει να εξυπηρετεί τον σκοπό της μετακίνησης στην πόλη.

Και επίσης αν καταφέρεις έστω και να χωρέσεις ποδήλατο κανονικό σε συρμό του μετρό πριν τις 5 το απόγευμα φώναξε με να το δώ. Είμαι πολύ περίεργος. Δεν είμαι υπέρ της απαγόρευσης αλλά κοιτάζω το θέμα ρεαλιστικά.

Μην παρασύρεστε από το δέντρο και χάσετε το δάσος..

Τεσπα αυτά είναι προσωπικές απόψεις που δεν ταιριάζουν με το θέμα. Στο θέμα μας είχαμε απλά περίπτωση ενός οδηγού φαντασμένου. (αλλά και εδώ θα έλεγα ότι αν θες να μπαίνεις στο λεοφωρείο δεν παίρνεις 26 άρι σπαστό. Παίρνεις ένα 20 άρι να κάνεις την δουλεια σου πιο άνετα και να μην προκαλείς τους ηλίθιους)

Αυτα από εμένα.

psipsinel
Απών/απούσα

Έχω να σου δείξω φωτογραφίες από πρωινό μετρό με το ποδήλατο μέσα, εξαίσιες. Το θέμα είναι να μπεις, μετά το βάζεις στην ακρούλα του και είναι μια χαρά.\
Το φοβερό πάντως είναι ότι πέρυσι ήμουν Λονδίνο και εκεί τα βαγόνια του ΜΕΤΡΟ ήταν σχεδόν κλειστοφοβικά, πολύ πιο μικρά από τα δικά μας και παρόλα αυτά επιτρέπονταν τα ποδήλατα χύμα. Και κάπως χώραγαν κιόλας ... Εξάλλου το πήξιμο στο μετρό δεν προκαλείται από τα ποδήλατα

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Αν απαγορεύσουν τα σπαστά ποδήλατα, το ίδιο να κάνουν και στα καροτσάκια των μωρών και στους αλοδαπούς με τις σακουλάρες 3χ3 πάνω σε ροδάκια.

Πάντος σε ώρες αιχμής καλόν είναι να προσέχουμε ιδιαίτερα.

spirosta
Απών/απούσα

Προσοχή κανείς δεν είπε να απαγορεύσουν τα σπαστά.. Μην μας βάζεις λόγια.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

spirosta wrote:
Μην εκνευρίζεσαι...

Ο κόσμος με τεράστιες βαλίτσες μπαίνει μέσα στα λεωφορεία αλλά ποιος σου είπε ότι ο κόσμος δεν διαμαρτύρεται.. Ξέρεις τι βρισίδι έχω φάει έξι χρόνια όσο πήγαινα γυμνάσιο λύκειο για την μεγάλη και βαρια τσάντα μου από γιαγιάδες που δεν είχαν τι να κάνουν 7 η ώρα το πρωί και πήγαιναν να ανάψουν κανα καντήλι.. Ξέρεις τι πόλεμους έχω κάνει εγώ με την βαρια μου τσάντα? Και όλα αυτά για μια τσάντα πλάτης. Έχω δει να βρίζουν μετανάστες με τεράστιες βαλίτσες. Ποιος θα τους εμποδίσει να τα ρίξουν σε έναν έρμο ποδηλάτη που μπαίνει με ένα πράγμα μέσα που δεν είναι επικίνδυνο αλλά λερώνει. Τι πιστεύεις τους πειράζει ο κίνδυνος? Γελάστηκες.

Α και κατα τη γνώμη μου ένα σπαστό πρέπει να είναι μικρό. Αν έχει 26άρηδες τροχούς παύει να εξυπηρετεί τον σκοπό της μετακίνησης στην πόλη.

Και επίσης αν καταφέρεις έστω και να χωρέσεις ποδήλατο κανονικό σε συρμό του μετρό πριν τις 5 το απόγευμα φώναξε με να το δώ. Είμαι πολύ περίεργος. Δεν είμαι υπέρ της απαγόρευσης αλλά κοιτάζω το θέμα ρεαλιστικά.

Μην παρασύρεστε από το δέντρο και χάσετε το δάσος..

Τεσπα αυτά είναι προσωπικές απόψεις που δεν ταιριάζουν με το θέμα. Στο θέμα μας είχαμε απλά περίπτωση ενός οδηγού φαντασμένου. (αλλά και εδώ θα έλεγα ότι αν θες να μπαίνεις στο λεοφωρείο δεν παίρνεις 26 άρι σπαστό. Παίρνεις ένα 20 άρι να κάνεις την δουλεια σου πιο άνετα και να μην προκαλείς τους ηλίθιους)

Αυτα από εμένα.

Mπα εκνευρίζομαι.. Το οδηγό του λεωφορείου, του τρένου, του τράμ κτλ ποιος τον πληρώνει; Και με ποιο δικαίωμα ο κάθε λεμές, που τον πληρώνω από την τσέπη μου ως φορολογούμενη πολίτης, ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ αδρά το γαμώ εισιτήριο επίσης, μου μιλάει με τον τρόπο που μιλάει και μου φέρεται έτσι όπως φέρονται ετούτοι εδώ.

Αυτό που δεν έχουμε καταλάβει σε αυτόν τον τόπο, και θα αργήσουμε να το καταλάβουμε κατά πως φαίνεται, είναι το γεγονός ότι έχουμε δικαιώματα γιατί πληρώνουμε για αυτά. Δυστυχώς στην Ελλάδα φοβόμαστε τον καθένα που "πουλάει" με το υφάκι του μία συγκεκριμένη μορφή εξουσίας, ή οποία όμως δεν πηγάζει από πουθενά. Δυστυχώς στην Ελλάδα έχουμε έναν ραγιαδισμό ανεπανάληπτο καθώς φοβόμαστε να διεκδικήσουμε αυτά που θα έπρεπε να είναι δεδομένα, όπως την μετακίνηση μας με όποιο μέσο επιθυμούμε. Γιατί να μην εκνευρίζομαι λοιπόν όταν διαβάζω ότι πρέπει κάποιος για να πάρει το ποδήλατο του και να κάνει την δουλειά του, θα πρέπει να τσακωθεί και να σπάσει τα @@ του για κάτι που θα έπρεπε να είναι δεδομένο;;

Και όχι μόνο να τα σπάσει με την συμπεριφορά του κάθε κάφρου οδηγού, ( που τον πληρώνει), αλλά να τα σπάσει και με κάθε βλαμένη γιαγιά και βλαμένο παππού που ζει και αυτός από τους φόρους μου, ενώ έχει συμβάλλει τα μάλα σε όλη του την ζωή για το χάλι που έχει αυτή η χώρα.

Α και δεν παίρνω κανένα 20άρι.. Έχω και εγώ 26"άρι γιατί έτσι μου γουστάρει, όπως έχει και ο κάθε βλαμμένος που κυκλοφορεί στους δρόμους ότι αυτοκίνητο γουστάρει, ακόμα και SUV ημιφορτηγό και μου επιβάλει το καυσαέριο του, την φασαρία του και μποτιλιάρισμα που προκαλεί..

Δεν κατάλαβα δηλαδή γιατί τα δικαιώματα μου ως ποδηλάτισσας είναι πιο κάτω από τα δικαιώματα του κάθε χαμένου που στην τελική τον πληρώνω κιόλας..

(αυτά και δεν τα χώνω σε σένα τώρα αλλά τα έχω πάρει κανονικά.. άμα πια! )

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Και στο Μετρό και στο λεωφορείο και όπου να'ναι. Όλοι μαζί όμως για να μας βλέπουν κάθε μέρα.. Να δούμε τι θα κάνουνε τότε.. Μήνυση σε 10.000 ποδηλάτες; Να την κάνουνε αλλά τότε να έχουμε και την βούληση να τους πληρώσουμε στο ταμείο ένα @@ρι για να πάρουν χαμπάρι ότι όπως ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, έτσι και ο φορολογούμενος πολίτης έχει και αυτός πάντα δίκιο..

GeorgeHH
Απών/απούσα

Mπράβο marlene έχεις απόλυτο δίκιο ακριβώς το ίδιο πιστεύω κι εγω

Serenela_red
Απών/απούσα

... ούτε ο φορολογούμενος πολίτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο. Το δίκιο είναι μεγάλη ιστορία.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Serenela_red wrote:
... ούτε ο φορολογούμενος πολίτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο. Το δίκιο είναι μεγάλη ιστορία.

Έχει και παραέχει. Σε μία κοινωνία όπου το χρήμα, υποτίθεται, ότι είναι η κινητήρια δύναμη για τα πάντα, αυτός που πληρώνει έχει δίκιο είτε είναι πελάτης είτε φορολογούμενος πολίτης ( που δεν έχει καμία διαφορά γιατί ο φορολογούμενος πολίτης ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι πληρώνει για να του παρέχονται υπηρεσίες. Διαφορετικά δεν έχει κανένα λόγο να το κάνει αυτό).

Δεν υποστηρίζω την ύπαρξη ανταλλάγματος για το κάθε τι.. Το διευκρινίζω αυτό. Υποστηρίζω όμως, ότι αφού μπλέξαμε και πληρώνουμε ετσιθελικά σε κάποιους το αντίτιμο, έχουμε κάθε δικαίωμα να διεκδικούμε και τις υπηρεσίες προς όλους χωρίς διακρίσεις στο ποιοι θα είναι αυτοί οι άνθρωποι.

Άλλωστε όταν είναι να φορολογηθούμε ή να πληρώσουμε το εισιτήριο το οποίο αλλάζει τιμή όποτε κάποιοι θέλουν, αυτό δεν γίνεται με κάποια διάκριση αλλά γίνεται για όλους.

Θεωρώ λοιπόν ότι έχω κάθε δικαίωμα να βάλω όχι μόνο το ποδήλατο μου αλλά ότι θέλω μέσα στο λεωφορείο ή στο μετρό αφού και εγώ, ( αλλά και ο καθένας που κουβαλάει το μωρό του, την βαλίτσα του, τον εαυτό του στο αναπηρικό του καροτσάκι), πληρώνει το ίδιο για αυτό το ΜΜΜ.

Προσωπικά μάλιστα θα έκανα προσφυγή στο συμβούλιο της επικράτειας, στο ευρωπαικό δικαστήριο ή σε οποιονδήποτε άλλο γαμώ φορέα είναι αρμόδιος, ισχυριζόμενη ότι γίνεται διάκριση σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες ( δηλαδή στους ποδηλάτες) αφού τους απαγορεύεται η είσοδος συγκεκριμένες ώρες και μέρες και σε συγκεκριμένα μέσα ΔΗΜΟΣΙΑΣ μεταφοράς...
Ή είναι ΔΗΜΟΣΙΑ τα μέσα ή δεν είναι. Αν είναι ΔΗΜΟΣΙΑ τότε πρέπει να μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν όλοι με όποιον τρόπο θέλουν και όχι με εξαιρέσεις.

Και πριν προλάβει να μου πει κάποιος για τα ατυχήματα και άλλα τέτοια θέματα έχω να πω το εξής:
Τα ατυχήματα προκαλούνται από την αμέλεια των ανθρώπων και όχι από το τι κουβαλάνε μαζί τους. Αν μπορεί το ποδήλατο μου να χτυπήσει κάποιον, το ίδιο μπορεί να χτυπήσει κάποιον και το καρότσι του μωρού που τσούλησε μαζί με το μωρό, η βαλίτσα του επιβάτη που πάει στο αεροδρόμιο γιατί πάτησε τον κάλο του διπλανού και το καροτσάκι του ανάπηρου που δεν έπιασαν τα φρένα του και ο άνθρωπος μαζί με το καρότσι τσούλησαν για κάποιο άλλο βαγόνι.
Δεν κατάλαβα δηλαδή γιατί το ποδήλατο του ποδηλάτη είναι πιο επικίνδυνο από οτιδήποτε άλλο αντικείμενο που έχει ρόδες...

spirosta
Απών/απούσα

marlene wrote:
Προσωπικά μάλιστα θα έκανα προσφυγή στο συμβούλιο της επικράτειας, στο ευρωπαικό δικαστήριο ή σε οποιονδήποτε άλλο γαμώ φορέα είναι αρμόδιος, ισχυριζόμενη ότι γίνεται διάκριση σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες ( δηλαδή στους ποδηλάτες) αφού τους απαγορεύεται η είσοδος συγκεκριμένες ώρες και μέρες και σε συγκεκριμένα μέσα ΔΗΜΟΣΙΑΣ μεταφοράς...
Ή είναι ΔΗΜΟΣΙΑ τα μέσα ή δεν είναι. Αν είναι ΔΗΜΟΣΙΑ τότε πρέπει να μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν όλοι με όποιον τρόπο θέλουν και όχι με εξαιρέσεις.

Και γιατί δεν το κάνεις?

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

έχεις απόλυτο δίκιο Marlene...βέβαια,το αναπηρικό καροτσάκι και το καροτσάκι του μωρού αντιμετωπίζονται σαν 'αδύναμες' ομάδες,παρόλαυτα,η ίδια ζημειά μπορεί να γίνει...

Γιατί μια μέρα αντί για critical mass δεν κάνουμε μιά διαμαρτυρία στην αποβάθρα του μετρό συντάγματος?ή κάποια ανάλογη κίνηση...

καί δύο απορίες...όταν για παράδειγμα ο ΗΣΑΠ κάνει έργα -όπως το Σ/Κ που έρχεται,απο ηράκλειο μέχρι κηφισσιά-,βάζει λεωφορεία.αν ένας ποδηλάτης μένει πχ.κηφισσιά και χρησιμοποιούσε το τρένο,με τα κωλολεωφορεία που αντικαθιστούν τα τρένα τι κάνει???
και επίσης...γιατί οι επόπτες ΗΣΑΠ/ΜΕΤΡΟ συνήθως έρχονται να σου πούν οτι δεν μπορείς να μπείς ΑΦΟΥ έχεις ακυρώσει εισητήριο?Αν τους πείς να σου δώσουν τα λεφτά πίσω,θα το κάνουν?

spirosta
Απών/απούσα

Και από το Trasport of London
http://www.tfl.gov.uk/roadusers/cycling/9049.aspx

Folded bicycles can be taken free of charge on all sections of the network at all times.

Non-folding bicycles can be taken free of charge on some sections of the network outside peak times which are 07:30-09:30 and 16:00-19:00 Monday to Friday, except for public holidays.

Στο link υπάρχει αναλυτικά που μπορείς να πάρεις το "κανονικό" σου ποδήλατο. Όπως θα δεις υπάρχουν πολλοί περιορισμοί πέρα από την ώρα. Κατα τα άλλα θυμίζει ωράριο ηλεκτρικού.

Τα σχόλια δικά σας. Ποιος σας είπε ότι δεν υπάρχουν στο εξωτερικό περιορισμοί ακόμη και από χώρες με ΠΟΛΛΑ ποδήλατα.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

spirosta wrote:
marlene wrote:
Προσωπικά μάλιστα θα έκανα προσφυγή στο συμβούλιο της επικράτειας, στο ευρωπαικό δικαστήριο ή σε οποιονδήποτε άλλο γαμώ φορέα είναι αρμόδιος, ισχυριζόμενη ότι γίνεται διάκριση σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες ( δηλαδή στους ποδηλάτες) αφού τους απαγορεύεται η είσοδος συγκεκριμένες ώρες και μέρες και σε συγκεκριμένα μέσα ΔΗΜΟΣΙΑΣ μεταφοράς...
Ή είναι ΔΗΜΟΣΙΑ τα μέσα ή δεν είναι. Αν είναι ΔΗΜΟΣΙΑ τότε πρέπει να μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν όλοι με όποιον τρόπο θέλουν και όχι με εξαιρέσεις.

Και γιατί δεν το κάνεις?

Γιατί δεν είχα ασχοληθεί μέχρι τώρα.. Να ρωτήσω όμως εγώ κάτι άλλο; Οι σύλλογοι γιατί δεν το κάνουν ή δεν το έχουν κάνει ακόμη αυτό; Υπάρχει κάποιο νομικό κώλυμα και δεν γίνεται ή μήπως σαν σκέψη είναι εντελώς παράλογη;

Διαβάζω συνέχεια ότι και καλά εμείς οι ποδηλάτες ζητάμε να μπαίνουν ελεύθερα τα ποδήλατα παντού; Γιατί δεν απευθυνόμαστε σε έναν τέτοιο φορέα με τον ισχυρισμό ότι είναι διάκριση εναντίον ομάδας πολιτών και να τελειώνουμε μια και καλή.
Στο κάτω κάτω και οι ΑΜΕΑ αλλά και άλλες ομάδες ατόμων διεκδικούν με τέτοιο τρόπο τα δικαιώματα τους.
Αν δεν αφήνουν τους ποδηλάτες συγκεκριμένες μέρες και ώρες να μπουν ποιος λέει ότι αύριο δεν θα απαγορεύσουν με την ίδια λογική την είσοδο και στους έγχρωμους γιατί έτσι τους ήρθε; Ή μήπως η πρώτη ομάδα μπορεί να δέχεται διάκριση ενώ η δεύτερη αν δεχθεί υπάγεται στην κατηγορία του ρατσισμού; Ρατσισμός κατά κάποιο τρόπο δεν είναι και αυτός αφού κάνει διάκριση στο τι κουβαλάει ο καθένας και με τι θέλει να μετακινείται;

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

god saved the bike wrote:
έχεις απόλυτο δίκιο Marlene...βέβαια,το αναπηρικό καροτσάκι και το καροτσάκι του μωρού αντιμετωπίζονται σαν 'αδύναμες' ομάδες,παρόλαυτα,η ίδια ζημειά μπορεί να γίνει...

Γιατί μια μέρα αντί για critical mass δεν κάνουμε μιά διαμαρτυρία στην αποβάθρα του μετρό συντάγματος?ή κάποια ανάλογη κίνηση...

καί δύο απορίες...όταν για παράδειγμα ο ΗΣΑΠ κάνει έργα -όπως το Σ/Κ που έρχεται,απο ηράκλειο μέχρι κηφισσιά-,βάζει λεωφορεία.αν ένας ποδηλάτης μένει πχ.κηφισσιά και χρησιμοποιούσε το τρένο,με τα κωλολεωφορεία που αντικαθιστούν τα τρένα τι κάνει???
και επίσης...γιατί οι επόπτες ΗΣΑΠ/ΜΕΤΡΟ συνήθως έρχονται να σου πούν οτι δεν μπορείς να μπείς ΑΦΟΥ έχεις ακυρώσει εισητήριο?Αν τους πείς να σου δώσουν τα λεφτά πίσω,θα το κάνουν?

Δεν θα σου δώσουν πίσω τα λεφτά γιατί υποτίθεται ότι δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι για αυτό και ότι οι εντολές έρχονται από πάνω.

Αλλά βέβαια και εμείς δεν πρέπει να ακολουθούμε τις συστάσεις τους αφού και το εισιτήριο πληρώνουμε κανονικά και στην τελική αυτό που ζητάνε είναι ουσιαστικά αντισυνταγματικό αφού κάνει διακρίσεις στην μετακίνηση των πολιτών.

Τα τρένα και το μετρό αλλά και τα λεωφορεία δεν είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις που μπορούν να ξεφουρνίζουν ότι τους αρέσει. Είναι δημόσιες υπηρεσίες, ακόμα και το Μετρό είναι κάτι που εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον ( δεν ξέρω αν υπάγεται σε κάποιο καθεστώς που το αναγάγει με κάποιο τρόπο σε ιδιωτικό φορέα) πάντως πρέπει να απευθύνονται σε όλους τους ανθρώπους και σε όλες τις κοινωνικές ομάδες.

Αυτό το λέει το Σύνταγμα και κανένας νόμος κανενός δημόσιου ή ιδιωτικού φορέα δεν μπορεί να είναι πάνω από το σύνταγμα. Αν λέει ισότητα εκεί πιστεύω ότι θα πρέπει αν πατήσουμε για να διεκδικήσουμε τις μετακινήσεις μας με όποιον τρόπο επιθυμούμε να τις κάνουμε αυτές.

anaR
Εικόνα anaR
Απών/απούσα

Xaxa :) Spastoi enomenoi pote diogmenoi ! !

Aaa nai ego pira 26' giati pao k mesa apo to potami k pano ap'to parko k plagia apti leoforo me ti NTA LEE KA parea beee beeep k parta skoni , xoma k leoforo-particles VAREON METALON mesa sta matakia mou. Tosa hronia pano-kato sti leoforo Athinon pira metalio metalorihou k TERMA !! Pleon tha mpaino sto leoforeio IROAS ! !

(k me to spasto spathi mou ;)

Tha ta spasoume alla den .. spame !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

djapal
Εικόνα djapal
Απών/απούσα

στο σταθμό Νέας Ιωνίας λόγω έργων του ΗΣΑΠ, έστειλα mail στην ΕΘΕΛ και θα επικοινωνήσω και τηλεφωνικώς γιατί αυτά τα mails ... χμμμ τεσπα...
100 Χ 60 Χ 25 είναι το όριο.
Μπείτε στο ethel.gr και εκτυπώστε το και τρίψτε το στα μούτρα του κάθε κομπλεξάρα υπαλλήλου της ΕΘΕΛ.
Εγώ το εκτύπωσα και θα το τραβήξω μέχρι αστυνομία αν ούτε με τον κανονισμό πειστεί ότι είναι δικαίωμά μου να μπω.
Ε παρατράβηξε η ιστορία.
Περιμένω επίσημη απάντηση να την κοινοποιήσω εδώ.
Άντε να δούμε

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

(*ετσι για ακτιβισμο και οχι επειδη σας αφησαν απ'εξω) ειδικα τα μεγαλα κεφαλια..

..γιατι μας βλεπω μια και καλη εξω απο τα λεωφορεία & το μετρο , απλα με μια αλλαγη του κανονισμου απο "απαγορεύονται τα ποδηλατα " σε "απαγορεύονται τα ποδηλατα(και τα αναδιπλουμενα)" και τοτε..παει και το τελευταιο παραθυρακι... και μετα θα πρεπει να τα βαζουμε σε σακουλες .

Αν ειναι να προταθει κατι , πρεπει να φτασει πολυυυυ πιο πανω..

Diakon
Απών/απούσα

Καλοί οι λεονταρισμοί, αλλά σκοπός μας δεν είναι να τσακωθούμε με ό,τι πετάει κι ό,τι κολυμπάει. Η επιθετικότητα που βλέπω στο φόρουμ με κάνει εκνευρίζομαι ακόμα κι εγώ με τους ποδηλάτες! Θεωρητικά είμαστε διαφορετικοί από τα "καγκούρια με τα φτιαγμένα Πεζό και τις εξατμίσεις", αλλά ο τσαμπουκάς μάς φέρνει στο ίδιο γήπεδο, απλά με λιγότερα άλογα.

Πρέπει να ηρεμήσουμε, κι αν το ποδήλατο δεν βοηθάει, μήπως να το ρίξουμε στην γιόγκα; Βλέπω τα ήθη να εξαγριώνονται με την παραμικρή ευκαιρία. Παράλογο...

Nefeli
Απών/απούσα

Diakon wrote:
Καλοί οι λεονταρισμοί, αλλά σκοπός μας δεν είναι να τσακωθούμε με ό,τι πετάει κι ό,τι κολυμπάει. Η επιθετικότητα που βλέπω στο φόρουμ με κάνει εκνευρίζομαι ακόμα κι εγώ με τους ποδηλάτες! Θεωρητικά είμαστε διαφορετικοί από τα "καγκούρια με τα φτιαγμένα Πεζό και τις εξατμίσεις", αλλά ο τσαμπουκάς μάς φέρνει στο ίδιο γήπεδο, απλά με λιγότερα άλογα.

Πρέπει να ηρεμήσουμε, κι αν το ποδήλατο δεν βοηθάει, μήπως να το ρίξουμε στην γιόγκα; Βλέπω τα ήθη να εξαγριώνονται με την παραμικρή ευκαιρία. Παράλογο...

Καθόλου άσκημη η ιδέα για γιόγκα!! Αλλά εγώ θα την έβλεπα και σαν στάση σιωπηλής διαμαρτυρίας!! Ετσι και σου την πει κανονικά ο οδηγός, κάθεσαι στην μέση του λεοφορείου σε καποια από όλες αυτε΄ς τις κάπως άβολες στάσεις γιόγκα και απλά κάνεις τον.....γκουρού μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου!!! Αν σταματήσει άλλωστε ο οδηγός θα έχει να κάνει με την οργή του κόσμου, αφού εσύ απλά.....θα κάνεις τον γκουρού!!! Κάτι σαν Μαχατμα Γκάντι στο πιο αστικό του!!!

djapal
Εικόνα djapal
Απών/απούσα

Diakon wrote:
Καλοί οι λεονταρισμοί, αλλά σκοπός μας δεν είναι να τσακωθούμε με ό,τι πετάει κι ό,τι κολυμπάει. Η επιθετικότητα που βλέπω στο φόρουμ με κάνει εκνευρίζομαι ακόμα κι εγώ με τους ποδηλάτες! Θεωρητικά είμαστε διαφορετικοί από τα "καγκούρια με τα φτιαγμένα Πεζό και τις εξατμίσεις", αλλά ο τσαμπουκάς μάς φέρνει στο ίδιο γήπεδο, απλά με λιγότερα άλογα.

Πρέπει να ηρεμήσουμε, κι αν το ποδήλατο δεν βοηθάει, μήπως να το ρίξουμε στην γιόγκα; Βλέπω τα ήθη να εξαγριώνονται με την παραμικρή ευκαιρία. Παράλογο...

Διαμαρτύρεσαι όταν δε σέβονται το δικαίωμά σου. Όπως θα διαμαρτυρηθείς όταν έρθει στον ΗΣΑΠ το ΣΚ να σου κάνει παράπονο για το ποδήλατο. Έτσι κι εκεί.
Γιατί να γίνονται διακρίσεις δλδ;
Δλδ αν πάει ένας άνθρωπος με αναπηρικό καροτσάκι, έχουν υποδομή τα λεωφορεία να τον δεχθούν; Άρα οι κανονισμοί είναι στην κρίση του κάθε νεοέλληνα υπαλλήλου;
Με ποιο δικαίωμα μου τσαμπουκαλεύεται ο άλλος και μου λέει ότι δε θα μπω στο λεωφορείο;
Δεν είμαι και το τέρας υπομονής, ντάξει :)

GeorgeHH
Απών/απούσα

Παιδιά θα συμφωνήσω(όχι στους τσαμπουκάδες γιατί δεν έχω μάθει και δε θέλω να είμαι έτσι)
αλλά τα δικαιώματα μας είναι σίγουρα εντελώς λογικά, πείτε οτι άλλος κουβαλάει μία τσάντα τεράστια η ένα επιπλάκι τι πρέπει να κατέβει και να το πάει με τα πόδια?

Είναι γελοία η κατάσταση απλά έχουνε κόμπλεξ με τα ποδήλατα, είναι τριτοκοσμικοί οι άνθρωποι Νεοέλληνες,το βλέπουμε αυτό παντού πιστεύω

(Επι τι ευκαιρία χθες στη βόλτα άκουσα απο κάποια σε ένα αμάξι στο αντίθετο ρεύμα ήταν και μας είδε απέναντι γύρω στα 21 άτομα είπε μα καλά τι πίνετε)

απο κει καταλαβαίνετε... δε θα πω με τι ζώα έχουμε μπλέξει γιατί τα προσβάλω, και είναι κρίμα.

νοοτροπία
Εικόνα νοοτροπία
Απών/απούσα

Επειδή πολλοί έχουμε ζήσει ανάλογη εμπειρία με σπαστό φίλε σε συμπάσχω και τονίζω για κάποιον που έγραψε για το μέγεθος ότι αν ήταν 20" ή 16" ΠΆΛΙ θα είχε πρόβλημα.
Όταν έγραφα στο "Ένα σπαστό έφερε την καταστροφή" την γελοιότητα με την οποία αντιμετωπίστηκα στα λεωφορεία από ΚΑΠΟΙΟΥΣ και το τονίζω για να μη ξεχάσουμε ότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι εργάζονται σε δύσκολες συνθήκες, κάποιοι μου πρότειναν να έκανα φασαρία ή να μην κατέβαινα.
Τελικά νομίζω ότι η λύση είναι απλή. Υπάρχει κενό στους νόμους και στους κανόνες και πρέπει να καλυφθεί, γιατί η λογική τού να φοβόμαστε μαζί με την απαγόρευση των ποδηλάτων και την αποσαφήνιση "(και των αναδιπλούμενων)" όπως έγραψε ένας φίλος είναι λάθος.
Δεν είναι γελοίο να κρυβόμαστε πίσω απ' το δάχτυλό μας; Δηλαδή η σακούλα είναι από αφρολέξ και έτσι τα αιχμηρά σημεία του κουβαλητή μου δεν θα προκαλέσουν ατύχημα ή μήπως για 5-10 εκατοστά επιπλέον στο μέγεθος θα φράξει η κίνηση των τόσο ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ Μ.Μ.Μ.

Ας μας πει κάποιος νομικός αν μπορούμε να καταφύγουμε στην Ε.Ε. για προσβολή και ρατσιστική αντιμετώπιση και σας το υπογράφω ότι μετά ούτε παραθυράκια τύπου "ας το βάλω σε σακούλα" ούτε μουρμούρα και καθυστερήσεις.

Απλά, ξεκάθαρα και με την βούλα μπαίνουμε, φαινόμαστε και είμαστε το βασικότερο υπεύθυνοι πολίτες, εκτός από ενεργοί και φυσιολάτρες. Διεκδικούμε το χώρο μας όχι στο δρόμο που θα καταληφθεί σίγουρα από άλλους αλλά στο ανθρώπινο περιβάλλον που ονομάζεται Δημόσια Μετακίνηση κάτι πολύ πιο γενικό αλλά ταυτόχρονα και ορισμένο εκ νόμου.

anaR
Εικόνα anaR
Απών/απούσα

Xaaxaaxa telika to megethos matters ?

Epatha "fuit" (me epiase lastiho sta Thesalonikiotika) k irtha xefouskotos me to treno simera to proi mpika sto idio leoforeio (A15 Leoforo Athinon gia ta praktika) k den mou eipe tipota o odigos . An mou lege tha he plaka giati outos i allos den mporousa na pao by bike k den ipirhe periptosi na katevo :)) Tsampoukaaaas leemeee . Thirsty for blood , am I ?

dgramma
Απών/απούσα

Μιλώντας για τις διαστάσεις και με βάση τον κανονισμό τα 26άρια της Dahon δεν επιτρέπονται. Οι διαστάσεις τους με βάση τις προδιαγραφές τους είναι

38 x 69 x 91

Λυπάμαι που το αναφέρω αυτό αλλά έχω κι εγω το ίδιο πρόβλημα με το Dahon Jack

contact