Τελική (;) απόφαση του ΗΣΑΠ να μην επιτρέψει τη μεταφορά ποδηλάτων στις ώρες αιχμής

27 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Πριν περίπου 1 μήνα μας είχε καλέσει ο κ. Αραπατσάκος (διευθύνων Σύμβουλος του ΗΣΑΠ) και μας ανακοίνωσε την πρόθεσή του να επιτρέψει την είσοδο των ποδηλάτων στους συρμούς στις ώρες αιχμής, όπως μας είχε υποσχεθεί πριν αρκετό καιρό όταν είχε μόλις αναλάβει τα καθήκοντά του, δείχνοντας κάποια εμπιστοσύνη στην πλειοψηφία των ποδηλατών οι οποίοι δεν θα προσπαθήσουν να στριμώξουν το ποδήλατό τους σε σαρδελοποιημένα βαγόνια.
Σήμερα σε επικοινωνία μου με τον Δ.Δημοσ.Σχέσεων του ΗΣΑΠ κ.Καμπέση με σκοπό να μάθω τι έγινε με αυτή την προσπάθεια, ενημερώθηκα δυστυχώς ότι "όπως θα έπρεπε να καταλαβαίνω και εγώ" είναι αδύνατο να μας κάνουν μια τετοια παραχώρηση διότι τα βαγόνια είναι τόσο γεμάτα ,και ο ΗΣΑΠ δέχεται καθημερινώς 100δες τηλέφωνα δυσαρεστημένων επιβατών που αισθάνονται σαν "στιβαγμένα ζώα" που αν μπει σε αυτό το χάος και ένα ποδήλατο...
Του εξήγησα οτι ώσπου να φτιαχτούν τουλάχιστον οι συρμοί ας δώσει εγκύκλιο στους υπαλλήλους του να είναι πιο ελαστικοί σε περιπτώσεις που ο ποδηλάτης έχει τον ΗΣΑΠ ανάγκη, πχ. με σκασμένο λάστιχο, βροχή, ή ό,τι άλλο προκύψει. Αρνητικός και σε αυτό, αλλά πρότεινε (ίσως στην αρχή ειρωνικά αλλά δέχτηκε να σας το ανακοινώσω) αν κάποιος έχει κάποιο πρόβλημα να του τηλεφωνά στο γραφείο του (!) και θα δίνει ο ίδιος την άδεια κατ' εξαίρεση....Το τηλέφωνο λοιπόν είναι 210 3293152. Ας μη γίνει κατάχρηση....(Αναγνωρίζω το πόσο γελοία είναι αυτή η δήθεν λύση, αλλά ο τόσο αρνητικός κ.Καμπέσης μόνο αυτό μπόρεσε να δεχτεί). Με τον κ.Αραπατσάκο δεν κατάφερα να μιλήσω, αύριο θα δούμε...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Dimko
Εικόνα Dimko
Απών/απούσα

Γελοιότητες
Καλύτερα να μιλησουμε με Αραμπατσάκο πάλι, ο ποίος φάνηκε κάπως συζητήσιμος...

geoponer
Απών/απούσα

Γμτ...κάνουν ένα βήμα μπροστά και 2 βήματα πίσω...πάλι στο περιθώριο ο ποδηλατης :-(

Για τα αναδιπλούμενα ισχύει αυτή η απαγόρευση τις ώρες αιχμής?

Posca
Απών/απούσα

oxi ta anadiploumena mpenoun PANTOU kai OLES tis wres. Iparxei mono ena thema, iparxei diataksh pou leei oti prepei na einai kalimeno se tsanta (klisto enoite), vevea efarmozete spanios,mono sto metro iparxh mia mikrh periptosh na se stamatisoun zitontas sou na to kalipseis se sako metaforas, prosopika den mou exei tixei akoma.

Fisika tha mou peis, den prepei na prosexei o spastos min lerwsei me tin alisida tou me grasa ta vagonia kai tous epivates? H perimename na iparxei alh problepsh gia spasta pou logo sxediasmou den leronoun vlepe strida kai alh gia kapia pou exoun ektethimena granazia kai alisida? Telos panton megalh istoria gia ta idi vromika vagonia.

GeorgeHH
Απών/απούσα

XOYNTA συγνώμη παιδιά αλλά αυτούς ψηφίζετε...

δεν πάει καλά ο τύπος σιγά μη τον πάρουμε και τηλέφωνο

έλεοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

to thema einai oti oi enisxitikoi sirmoi pou voi8ane poli se ores aixmis exoun katargi8ei, ontws einai o enas panw ston allon tis wres aixmis alla apo malakia tou ISAP

galois
Απών/απούσα

μπαινουν παντου, ολες τις ώρες και χωρις σακούλα και στο μετρο.
Μην ξοδευεστε άδικα.
Συμφωνω με το τελευταιο σχολιο οτι ο ΗΣΑΠ κανει οικονομια στους συρμους.

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Δε θέλω να κάνω το συνήγορο του διαβόλου, αλλά αυτή τη στιγμή ο ΗΣΑΠ περνάει μια ματαβατική φάση. Όσοι τον χρησιμοποιούν γνωρίζουν ότι λόγω εκτεταμένων έργων αντικατάστασης και εξυγχρονισμού των γραμμών τα δρομολόγια είναι μειωμένα και μερικές φορές οι συρμοί μικρότεροι σε μέγεθος. Το αποτέλεσμα είναι ο κόσμος να στριμώχνεται ακόμα και τις ώρες μη αιχμής.
Πιστεύω ότι όταν τελειώσουν τα έργα (σε μερικούς μήνες, αν δεν κάνω λάθος) και ο ΗΣΑΠ λειτουργήσει πάλι σε full μεταφορική ικανότητα, το αίτημά μας θα έχει πιο πολλές πιθανότητες να γίνει δεκτό.

snipous
Απών/απούσα

χμ, δεν το βλεπω για μερικους μηνες..βαλε καλυτερα ΑΡΚΕΤΟΥΣ μηνες!

μενω στο φαληρο, ακριβως μπροστα απο τις γραμμες και ενω πριν απο μερικες βδομαδες ξεκινησαν τα εργα στην περιοχη και μεσα σε ενα σ/κ ειχαν ξηλωσει τις παλιες γραμμες, εκτοτε σταματησαν και δεν εχει γινει τιποτα!
υπομονη, θα τελειωσει καααποτε

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Σήμερα πουρνό πουρνό με πήρε τηλ. ο Κ.Αραπατσάκος και με διαβεβαίωσε οτι η απόφασή του να μπαίνουν τα ποδήλατα και τις ώρες αιχμής θα ισχύσει ΣΙΓΟΥΡΑ και να μην ανησυχούμε...Μα, του λέω, ο κ. Κ. ήταν χθες πολύ αρνητικός κλπ, και μου απαντά να μη με απασχολεί - ως το τέλος του μήνα θα έχει βγεί επίσημα απόφαση, τουλάχιστον για να ειναι ελαστικοί οι υπάλληλοι μια και οι συρμοί τώρα λόγω τών έργων είναι πολύ γεμάτοι.....
Σε κάθε περίπτωση, να σας πω την αλήθεια, αν πήγαινα με τον ΗΣΑΠ με στριμωξίδι δεν θα αισθανόμουν και πολύ καλά, ειδικά οταν πρέπει να πάρω τη θέση κάποιου που δεν έχει όχημα (ποδήλατο δηλαδή) όπως εγώ και αναγκάζεται να πάει με τα ΜΜΜ.

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

lyhadj wrote:
Σήμερα πουρνό πουρνό με πήρε τηλ. ο Κ.Αραπατσάκος και με διαβεβαίωσε οτι η απόφασή του να μπαίνουν τα ποδήλατα και τις ώρες αιχμής θα ισχύσει ΣΙΓΟΥΡΑ και να μην ανησυχούμε...Μα, του λέω, ο κ. Κ. ήταν χθες πολύ αρνητικός κλπ, και μου απαντά να μη με απασχολεί - ως το τέλος του μήνα θα έχει βγεί επίσημα απόφαση, τουλάχιστον για να ειναι ελαστικοί οι υπάλληλοι μια και οι συρμοί τώρα λόγω τών έργων είναι πολύ γεμάτοι.....
Σε κάθε περίπτωση, να σας πω την αλήθεια, αν πήγαινα με τον ΗΣΑΠ με στριμωξίδι δεν θα αισθανόμουν και πολύ καλά, ειδικά οταν πρέπει να πάρω τη θέση κάποιου που δεν έχει όχημα (ποδήλατο δηλαδή) όπως εγώ και αναγκάζεται να πάει με τα ΜΜΜ.

Πολύ ωραία νέα, Μπράβο και στον κύριο Αραπατσάκο που πήρε ο ίδιος τηλέφωνο.
Μου έχει τύχει και εμένα σε ώρα μη-αιχμής να έχει πολύ κόσμο και να επιλέξω να μην μπω. Δεν έγινε και τίποτα. Περίμενα το επόμενο.
Τις περισσότερες ώρες τα τρένα του ΗΣΑΠ έρχονται εναλάξ, ένα μακρύ και ένα κοντό (του λείπει ένα βαγόνι από το τέλος). Συνήθως τα μακρυά είναι άδεια σε σχέση με τα κοντά, οπότε καλό είναι να επιλέγουμε αυτά για επιβίβαση.
Το αίτημά μας είναι δίκαιο και λογικό. Δε θα πρέπει όμως σε καμία περίπτωση να προκαλούμε το κοινό αίσθημα προκαλώντας τους υπόλοιπους επιβάτες. Ας έχουμε στο μυαλό μας ότι πρακτικά ένα ποδήλατο μέσα στο τρένο καταλαμβάνει ωφέλιμο χώρο 3-4 ανθρώπων.

Theodore
Απών/απούσα

lyhadj wrote:
Σε κάθε περίπτωση, να σας πω την αλήθεια, αν πήγαινα με τον ΗΣΑΠ με στριμωξίδι δεν θα αισθανόμουν και πολύ καλά, ειδικά οταν πρέπει να πάρω τη θέση κάποιου που δεν έχει όχημα (ποδήλατο δηλαδή) όπως εγώ και αναγκάζεται να πάει με τα ΜΜΜ.

Η περίπτωση επαναφοράς των σκευοφόρων δεν συζητήθηκε καθόλου;

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Δεν ξέρω αν μας λέει κάτι αυτό αλλά, τα παλιά τα χρόνια που δεν είχε ο καθένας τρία αυτοκίνητα, ο ηλεκτρικός έβαζε ένα-παρά-ένα συρμό και μία σκευοφόρο. Η σκευοφόρος ήταν ένα βαγόνι σαν όλα τα άλλα μόνο που δεν είχε παντού καθίσματα αλλά μόνο μία σειρά παράλληλα στον πλαϊνό τοίχο, οπότε κάποιος άνθρωπος με πράγματα (βαλίτσες, κομοδίνα πολυελαίους κλπ) έπαιρνε αυτό το βαγόνι και δεν εμπόδιζε ούτε εμποδιζόταν από τους άλλους.
Μήπως λέω, επειδή έχει αρκετό κόσμο ο ηλεκτρικός πρέπει να πιέσουμε προς αυτή την κατεύθυνση.

Υ.Γ συνονόματε μόλις είδα ότι ενώ έγραφα με πρόλαβες

alepouda
Εικόνα alepouda
Απών/απούσα

τα εργα στον Ηλεκτρικό εχουν ακομα ψωμί.
Νομιζω θελουν ακομα ενα χρονο (σχεδον) για να ολοκληρώσουν τις εργασιες τους.

platoc8
Εικόνα platoc8
Απών/απούσα

O υγιής πολιτισμός συμπεριλαμβάνει, σωστή αγωγή και αίσθηση σεβασμού.

Η είσοδος των ποδηλατών με ενδιαφέρει και σε προσωπικό επίπεδο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να βγουν 3 για να μπω εγώ!
Πέρα από την (απλή κατ εμε) απόφαση του να δέχονται ποδήλατα στον ΗΣΑΠ τις ώρες αιχμής θα πρέπει να μπορούν και να μας υποστηρίξουν.
Δηλ.
Α. Με επαναφορά των σκευοφόρων
Β. Με ελεγχόμενη είσοδο προτεραιότητας

δεν θα με πείραζε να χρειαστεί να βγάλω ειδική κάρτα εισαγωγής μου στον συρμό, ώστε να μπορούν να ξεχωρίσουν ποιοι πραγματικά χρειάζονται να χρησιμοποιούν τον ΗΣΑΠ στις ώρες αιχμής, και ποιοι απλά θέλουν να κάνουν την τσάρκα τους …

Φοβάμαι πως το δικαίωμα στα ΜΜΜ μόνοι μας θα το χάσουμε…
Υπάρχουν πολλοί απάνω σε ποδήλατα προκαλώντας με ανάρμοστη συμπεριφορά διεκδικώντας την ελευθερία τους, περιορίζοντας την από άλλους …

Ελπίζω να πάνε όλα καλά

cdouvis
Απών/απούσα

Οι διευθύνοντες σύμβουλοι του ΗΣΑΠ δεν διορίζονται πάντα από την κυβέρνηση? Άρα ο Αραπατσάκος τάζει τώρα ότι νάναι αφού ξέρει ότι σύντομα δεν θα είναι πια εκεί. Ο αλλος πάλι, ο δημοσιοσχεσίτης, είναι προφανώς πασόκος ή πάντως όχι νδ-ίτης και πήγε να του χαλάσει τη μανέστρα. Και τα κατάφερε. Δεν νομίζω ότι με αφορά τελικά το θέμα

KAthanas
Απών/απούσα

Μέχρι να ικανοποιηθεί το αίτημά μας, μήπως θα ήταν σκόπιμο να προτείνουμε να μεταφέρονται τα ποδήλατα τις ώρες αιχμής μόνο σε συγκεκριμένα τμήματα που οι συρμοί δεν έχουν πάρα πολύ κόσμο(π.χ. από Ηράκλειο έως Κηφισιά και από Ταύρο μέχρι Πειραιά).

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Εχει συζητηθεί στο παρελθόν το θέμα της σκευοφόρου, αλλά μη ξεχνάμε οτι - ακιβώς όπως είπε κάποιος πιο πάνω, τότε ο κόσμος δεν είχε αυτοκίνητο και έκανε τις μεταφορές του με τα ΜΜΜ. Τώρα δεν γίνεται να βγάλεις ολόκληρο βαγόνι που είναι ήδη πίττα στον κόσμο για να βάλεις σκευοφόρο για τους 2 κουβαλητές και τον μισό ποδηλάτη. Να προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα βαγόνια πάλι δεν γίνεται διότι δεν θα χωράνε στον σταθμό.
Οσο για την μεταφορά μας σε συγκεκριμένα τμήματα - το έχουμε συζητήσει και στο παρελθόν, θα γίνει μπέρδεμα ,λένε. Πάντως ο κ. Αραπατσάκος όταν είχαμε συναντηθεί είχε πει οτι θα επιτραπεί η είσοδος και απο τους σταθμούς που έχει και το μετρό, και οτι έχει εμπιστοσύνη στην καλή μας διαγωγή........

ΥΓ> @cdouvis : ο Αραπατσ. τα ςίχε παι αυτά για πρώτη φορά μόλις μπηκε στο πόστο του, δηλαδή μήνες πριν πούνε κάτι για εκλογές. Προφανώς για κάποιους λόγους πολιτικούς αλλά έχεις λάθος σε αυτό που λες

platoc8
Εικόνα platoc8
Απών/απούσα

kathanas wrote:
Μέχρι να ικανοποιηθεί το αίτημά μας, μήπως θα ήταν σκόπιμο να προτείνουμε να μεταφέρονται τα ποδήλατα τις ώρες αιχμής μόνο σε συγκεκριμένα τμήματα που οι συρμοί δεν έχουν πάρα πολύ κόσμο(π.χ. από Ηράκλειο έως Κηφισιά και από Ταύρο μέχρι Πειραιά).

Sorry kathanas άλλα δεν συμφωνώ για την τζούρα σταθμών. Πρέπει να μπορούμε να χρησιμοποιούμε τον ΗΣΑΠ σε όσους τους περισσότερους σταθμούς ! Αλλιώς δεν έχει λόγο ύπαρξης η χρήση του για μας.

vang
Απών/απούσα

Το Σάββατο το μεσημέρι έφτασα με πλοίο στόν Πειραιά και ευτυχώς ο ΗΣΑΠ δέν έιχε διακοπές στην διαδρομή. ¨Ετσι μπήκα μέσα με το ταξιδιωτικό μου ποδήλατο με τις τσάντες της εκδρομής στήν σκάρα γαι Μαρούσι ( σημειωτέο με βολέυει πολύ περισσότερο ο Προαστειακός ..αλλά οι κύριοι πού τον λειτουργούν ΔΕΝ καταννοούν ότι ένα δροιμολόγιο την ώρα μέσα στόν αστικό ιστό ΔΕΝ μπορεί να θεωρηθεί συγκοινωνία...)
Ακούμπησα το ποδήλατο στό πίσω "τοίχο" την υμισκευοφόρου ( βαγόνι με λίγο ελέυθερο χώρο...) το έδεσα να μήν πέσει με το "χταπόδι" και κάθησα στο πρώτο κοντινό κουπέ...
Δυό σταθμούς πιό κάτω επιβιβάστηκαν τρείς "μικοπωλητές", με πέντε τσάντες διαστάσεων μεγάλου παλιού μπαούλου, πές 100χ80χ80 εκατοστά,άλλες σουρτές πάνω σε χειράμαξα και άλλες κρεμαστές στούς ώμους και διάφορες άλλεσ σακούλες σκουπιδιών σε διάφορα σχήματα και γεμάτες με διάφορά πράγματα και άρχισαν να τις ντανιάζουν πάνω στό ποδήλατό μου...Σηκώθηκα και τις απομακρυνα δέιχνοντας ότι δέν επιθυμώ να ακουμπούν στο ποδήλατό μου...( τα Ελληνικά τους μάλλον περιοριζονταν στο να λένε πόσο κάνει το εμπόρευμα, εκτός και άν κάνουν ότι δέν μιλάνε για να αποφεύγουν "κακοτοπιές"..

Η ουσία τού πράγματος έιναι ότι ενώ το ποδήλατό μου έπειανε μιά γωνίτσα χωρίς να ενοχλεί την διέλευσξ ή τις πόρτες επιβίβασης/αποβίβασης, οι μπόγοι των μικροπωλητών κατέλαβαν ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον χώρο, καθιστώντας και τις πόρτες του τελευταίου βαγονιού απροσπέλαστες...

Ευτυχώς κατέβηκαν πρίν από εμένα γιατί να βγάλω το ποδήλατο από εκεί που το έιχαν θάψει θα ήταν δύσκολη άσκηση...

Αυτοί λοιπόν, οι μπαγκαζοφόροι, μπαίνουν όπου θέλουν, ότι ώρα θέλουν !

Γιατί τόσος ρατσισμός με το ποδήλατο...που στο τέλος τέλος πιάνει λιγότερο χώρο...

Α και για να μήν ξεχάσω...ούτε το Brompton λερώνει, καθώς η αλυσίδα και όλα όσα λερώνουν διπλώνουν στό μέσο του ποδηλάτου και είναι με αυτό τον τρόπο προστατευμένα...

vang
Απών/απούσα

lyhadj wrote:
... Τώρα δεν γίνεται να βγάλεις ολόκληρο βαγόνι που είναι ήδη πίττα στον κόσμο για να βάλεις σκευοφόρο για τους 2 κουβαλητές και τον μισό ποδηλάτη....

Αυτό πιστεύω δεν είναι ακριβώς αληθές καθώς άν υπάρχει πολύς κόσμος, η σκευοφόρος χωράει περισσότερους ( όρθιους βέβαια) αφού δέν πιάνουν χώρο τα καθίσματα...

Η σκευοφόροι πού θυμάμαι εγώ είχαν ανακλινόμενους ή μή, ξύλινους πάγκους στούς κατα μήκος "τοίχους" του βαγονιού , αφήνοντας άπλετο χώρο στήν μέση πού έπαιρνε τα συρόμενα χειράμαξα εμπορευμάτων, συχνό θέαμα στήν Αθήνα του 60-70. Επίσης βόλευαν πολύ μεγαλύτερο αριθμό όρθιων επιβατών από τα καινούργια βαγόνια.
Τα διαμορφωμένα σε πλαστικό καθίσματα πού υπάρχουν τώρα, είναι σαφώς πιό άνετα και πιό πολιτισμένα ( δέν κάθεται ο ένας κολλητά με τόν άλλο), αλλά όλα αυτά ακυρώνονται άν δέν υπάρχουν πολλοί συρμοί, καθώς ο σχεδιασμός τους προϋποθέτει συγκεκριμένο αριθμό επιβατών ανά βαγόνι...κυρίως καθημένων!

platoc8
Εικόνα platoc8
Απών/απούσα

lyhadj wrote:
... και οτι έχει εμπιστοσύνη στην καλή μας διαγωγή........

Είναι δυνατόν ??!!
Δεν έχω διαβάσει πιο ανώριμο πράγμα το τελευταίο διάστημα … (lyhadj dεν το λέω για σένα) !

Ο "διευθύνων Σύμβουλος" του ΗΣΑΠ, είπε, πως έχει εμπιστοσύνη στην καλή μας διαγωγή … !?

Μονο με την εμπιστοσύνη, δεν τους δεσμεύει σε μια πραγματική λειτουργική συνεννόηση.

Λυπάμαι.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

@lyhadj
Καλημέρα Λυδία είμαι ο Θοδωρής
Αυτό θα έλεγα κι εγώ αλλά με πρόλαβε ο vang.
Ακόμα και ο κόσμος που πηγαίνει με το τραίνο θα προτιμούσε να αντικαταστήσουν ένα βαγόνι με σκευοφόρο αφού αυτό θα σήμαινε ότι θα πήγαινε μεν όρθιος, (ούτως ή άλλως τις ώρες αιχμής όρθιος πάει) αλλά με λιγότερο στριμωξίδι σε ένα βαγόνι που χωράει περισσότερους.
Επίσης το μέτρο αυτό ευνοεί και τη διοίκηση του ηλεκτρικού αφού, με μικρό κόστος αγοράς βαγονιών-σκευοφόρων, συμβάλλει στην αποσυμφόρηση των επιβατών τις ώρες αιχμής. Είναι λύση ευκολότερα υλοποιήσιμη από μέρους τους, απ' ότι να αυξήσουν τα δρομολόγια πράγμα που θα σήμαινε αγορά επιπρόσθετων αμαξοστοιχιών (μηχανή + βαγόνια) και πρόσληψη νέων υπαλλήλων.
Έχω τη γνώμη ότι είναι εφικτό να πιέσουμε προς μια τέτοια κατεύθυνση.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Ειχα στο νου μου σκευοφόρους σαν του τραίνου που ήταν μονο για εμπορεύματα. Και απο την απάντηση των υπευθύνων αυτή η εικόνα που είχα δεν άλλαξε. Ισως να έχεις δίκιο. Πάντως έτσι και αλλιώς τώρα δεν κινείται τίποτα. Απο τη μια οι εκλογές που κάνουν τις καρέκλες των διευθυντών κλπ να τρίζουν, απο την άλλη τα έργα στις γραμμές..

asterimarp
Εικόνα asterimarp
Απών/απούσα

Εγώ πάντως βρέθηκα πριν από μέρες από την Κηφισιά στο Μαρούσι για να παραλάβω κάτι έγγραφα για το σχολείο. Καθώς είχε μεσημεριάσει (14.00) και έκανε και ζέστη, βαριόμουν να επιστρέψω στο σχολείο στην Κηφισιά και να φάω όλη την ανηφόρα. Αποφάσισα να το ρισκάρω και μπήκα ανέμελη στο σταθμό του Αμαρουσίου. Ανεβαίνοντας στην αποβάθρα με βούτηξε με έντονο ύφος η κοπέλα της ασφάλειας. Πολύ ευγενικά εγώ την παρακάλεσα να με αφήσει, αφού στο κάτω κάτω σε δύο σταθμούς θα κατέβαινα. Ανένδοτη αυτή. Για καλή μου τύχη ήταν εκεί ένας υπάλληλος του ΗΣΑΠ, υπεύθυνος ατυχημάτων και με άφησε να μπω. Δεν είχε κόσμο και μπήκα με άνεση.
Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι η απαγόρευση της εισόδου σε φέρνει σε απόγνωση καθώς υπάρχουν φορές που δεν έχεις το κουράγιο να συνεχίσεις με το ποδήλατο, ειδικά όταν ακολουθεί ανηφόρα.
Είναι κρίμα να παραμένουμε τόσο τριτοκοσμικοί.
Να σας πω την αλήθεια, δεν τρέφω ιδιαίτερες ελπίδες, ότι θα γίνουμε ποτέ άνθρωποι...

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Αν δεν σε άφηνε να μπεις, τότε θα έπρεπε να έπερνες τηλ τον Δημ.Σχέσχεων κ.Καμπέση - όπως μου είπε - και να τα κανόνιζε αυτός....(!)

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

κτλ κτλ κτλ... Μη τα γράφω τώρα και συγχίζομαι.
Θα βρεθεί κάθε πιθανή δικαιολογία, κάθε πιθανό εμπόδιο οτιδήποτε για να εμποδίσει τα ποδήλατα να μπαίνουν στον ηλεκτρικό και το μετρό ( γιατί είπαμε βρωμίζουν και το παρκέ!!).

Έπειτα θα απολάυσουμε και άλλες φοβερές και τρομερές δημοσιεύσεις για την εβδομάδα χωρίς αυτοκίνητο, την "οικολογία" ( μπουχαχα χα χα χα χα ) και τις "πράσινες" ( μπου χαχα χα χα χα χα χαχα χα χα χα - το ερμηνεύετε σαν γέλιο ή σαν κλάμα κατά βούληση- ότι σας κάνει καλύτερα δηλαδή), λύσεις στα ελληνικά αστικά κέντρα.. ( όπως π.χ απόσυρση αυτοκινήτων και αγορά νέων αντιρυπαντικής τεχνολογίας.. :/ ).

Άιντε και περαστικά μας ...