Ψάχνω να βρω ανταλακτικό ιμάντα κίνησης για ποδήλατο corratec b-belt, τα στοιχεία που γράφει δεν είναι τεχνικά όπως μήκος, πλάτος, οδόντωση, αριθμός δοντιών κλπ. Ξέρει κανείς κάποια διεύθυνση στο διαδίκτυο;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Ψάχνω να βρω ανταλακτικό ιμάντα κίνησης για ποδήλατο corratec b-belt, τα στοιχεία που γράφει δεν είναι τεχνικά όπως μήκος, πλάτος, οδόντωση, αριθμός δοντιών κλπ. Ξέρει κανείς κάποια διεύθυνση στο διαδίκτυο;
...στα Εξάρχεια όπου πουλάει παντός τύπου ιμάντες.
Σολώμου 48.2103806647 Βελέντζας.
Εγώ ψωνίζω βιομηχανικούς ιμάντες για τη δουλειά μου απ'αυτόν.Έχει ο,τι κατεβάσει η γκλάβα σου...!!!
...οπότε πάρε τηλ.
από εκεί που το αγόρασες δεν έχουν??
πάντος αν σε βολέψει το μαγαζί που λέει ο φίλος
τότε θα σου βγει πιο φτηνά ή θα πάρεις καλύτερο ιμάντα
Η εταιρια η οποια εχει αναπτυξει και εφαρμοσει-λανσαρει την μεταδοση κινησης σε ποδηλατο, με οδοντωτο ιμαντα, ειναι η Gates.(Παρεμπιπτοντως, ειναι η μεγαλυτερη εταιρεια κατασκευης ιμαντων μεταδοσης κινησης για οποιαδηποτε χρηση, παγκοσμιως).
Οποτε, μπες στο site της, και ψαξε τυπο, διαστασεις, μοντελλο, κλπ., η ρωτα τους.
Πριν απο αυτο ομως, θα μπορουσες να ρωτησεις το καταστημα απο οπου αγορασες το ποδηλατο.Θα ΕΠΡΕΠΕ οχι μονο να ξερουν, αλλα και να διαθετουν ανταλλακτικους ιμαντες.
Αν δεν βρεις εκει ακρη, επικοινωνησε με την Corratec, για πληροφοριες,
και σαν εσχατη λυση, Gates...
Μενει ομως η απορια, γιατι ψαχνεις απο τωρα για ιμαντα? Υποτιθεται οτι οι ιμαντες για χρηση ΕΚΤΟΣ ΜΤΒ, ειναι εξαιρετικα ανθεκτικοι και απροβληματιστοι.
Εσενα λοιπον σου χαλασε, η θελεις απλα να "καβατζωσεις " εναν για ωρα αναγκης?
Κτύπησα το Corratec από αγγλία σε τιμή ιδιαίτερα ανταγωνιστική για την συμβία. 'Εχω στείλει 3-4 μέλια στον Corratec + 1 φαχ, αλλά με γράφει. Γνωρίζω πολύ καλά τους ιμάντες κινησης Gates. Ο Corratec έχει κάνει παπαριές και έχει κατασκευάσει ένα ποδήλατο με ιμάντα της Bridgestone με τα στοιχεία 163D14 05 N8 06. Από έρευνα στο διαδυκτιο ανακάλυψα ότι θα πρέπει μάλλον να έχει κατασκευαστεί σε καμιά Μαλαισία και η εταιρεία Bridgestone που έφτιαχνε παλαιά ποδήλατα έχει ακριβώς το ίδιο σύστημα. Τα στοιχεία που έχει ο ιμάνατα δεν είναι τεχνικά. Μπορώ βέβαια πάντα να λύσω τον ιμάντα να τον πάρω στο χέρι και να βγω στην πίατσα ή να κάνω ερώτημα στην GATES αλλά υποψιάζομαι-δεν παίρνω και όρκο- ότι δεν υπάρχει συμβατότητα.
Ο ιμάντας κάποια στιγμή-μάλλον από τον ήλιο- θα χάσει την ελαστικότητα του. Συνήθως οι ιμάντες στα ποδήλατα είναι είτε carbon ή κέλβαρ. Αυτός μοιάζει της σειράς. Γερμανικές αλητείες. Στο εγχειρίδιο του ποδηλάτου δεν γράφει τίποτα για την απαιτούμενη τάση του ιμάντα ούτε έχει προβλέψει κάποιο σύστημα για μικρομετρική ρύθμιση όπως οι άλλοι κατασκευαστές.
Δεν είχε δε ούτε ασφάλειες στα φώτα του δυναμό κατά παρέκλιση της γερμανικής νομοθεσίας. Απλά σα γερμανικό προϊόν είναΙ ΑΠΛΆ απαραδεκτο ΑΠΌ ΆΠΟΨΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ. Που θα βρει ιμάντα η κα Κατίνα ή ο ποδηλατομάστορας κυρ-Μήτσος να τον αλλάξει. Εγώ πάντως θα βρω με τον ένα ή τον άλλον τρόπο.
Αφου με τους συνηθισμενους τροπους δεν βρισκεις ακρη, δοκιμασε τους ασυνηθιστους:
Παιρνεις τον ιμαντα στο χερι, μετρας πλατος, μηκος, παχος-βαθος οδοντωσης, και μετα ψαχνεις να τον βρεις απο Gates μερια...Αν τελικα δεν υπαρχει συμβατοτητα στους ιμαντες, σαν εσχατη λυση μπορεις πιθανον να αλλαξεις οδοντωτους τροχους μπρος-πισω, ωστε να μπορεις να βρισκεις ιμαντα. Ξερω, ακριβη λυση, αλλα δεν αχρηστευεται το ποδηλατο.
Παρεμπιπτοντως, ο ιμαντας εχει τοσα πλεονεκτηματα σε σχεση με την αλυσσιδα, ωστε στο αμεσο μελλον, ποδηλατα με εσωτερικες ταχυτητες και ιμαντα, θα παραγει και η κουτση Μαρια.....και βεβαια θα ανεβει η αξιοπιστια και θα μειωθει το κοστος.
Οποτε λιγη υπομονη, και θα βρισκεις τα παντα....
-Αν αναλογιστείς ότι χρησιμοποιείται στην κίνηση αυτοκινήτων και αντέχει τουλάχιστον 30.000 έως 40.000 χιλ. Στο ποδήλατο ως άνθρωπος μπορείς να παράγεις ισχύ κατά μέσο ώρο 1/3 του ίππου.
Νομίζω ότι ο ιμάντας είναι αρκετά ώριμος για να κινήσει ποδήλατο.
Βέβαια αυτό προυποθέτει αποκλειστικά εσωτερικές ταχύτητες ή μονοτάχυτο ποδήλατο.
Απλώς ο κος Corratec επέλεξε μία λύση όχι δοκιμασμένη, έκοψε το σκελετό, κόλησε δύο λάμες τις οποίες συνέδεσε με μία βίδα. Και έτσι κατασκεύασε το ποδήλατο με ιμάντα. Σε πολύ δελεαστική τιμή βέβαια. Αφού φόρεσα τα καλά γυαλία μου και εξέτασα τις τροχαλίες διεπίστωσα ότι ουδεμία σχέση πρέπει να έχουν με το σύστημα της GATES.
-Το ποδήλατο αυτό αγοράστικε για να το χρησιμοποιεί η συμβία μου 49 Μαϊων και η οποία είχε να καβαλήσει ποδήλατο -αν θυμάται καλά- περιπου 4 δεκαετίες.
-Ήταν απόλυτα σαφής:
Να μου βρεις ποδήλατο με κλασικό γυναικείο σκελετό, να μπαίνουν εύκολα οι ταχύτητες, και να μην με λερώνει η αλυσίδα αν φοράω παντελόνι.
Αποτέλεσμα:
-Corratec b-belt με nexus 8 εσωτερικές ταχύτητες αλλά δυστυχώς με ιμάντα και σύστημα κίνησης bridgestone αντι GATES.
Στην πόρτα από Αγγλία στα 490 ευρά.!!!!
Χθες πήρα την απόφαση και έβαλα το corratec b- belt στο μπάγκο.
Η αυτοψία αποκάλυψε τα παρακάτω:
-Ουδεμία σχέση έχει ο ιμάντας της bridgestone (163 teeth)που έχει με τον Gates που σε αυτό το μήκος έχει(125 teeth)και κατά συνέπεια διαφορετικό βήμα κλπ. Δεν υπάρχει καμία συμβατότητα με την Gates, ούτε είναι συγκρίσιμα ποιοτικά τα δύο συστήματα.
-Η κινητήρια τροχαλία στο πεντάλ είναι από πλαστικό. Αυτό δεν νομίζω ότι συνιστά σοβαρό αδίκημα αλλά πιστεύω ότι είναι μειωμένης αντοχής.
-Μετά από αλαφρά χρήση ο ιμάντα άρχισε να χάνει την παραλληλότητα του και τώρα βρίσκει στο εξωτερικό χείλος του πίσου τροχού. Απαιτείται επειγόντως ευθυγράμμιση. Αυτό είναι σοβαρό δεδομένου ότι ο κος Corratec δεν έχει προβλέψει να τοποθετήσει κάτι (ουσιαστικά ένα κοχλία ψιλού σπειρώματος- ή έστω μία υποδοχή θηλυκού σπειρώματος) για να κάνει εύκολη την ευθυγράμμιση.
Αυτό κατά την ταπεινή μου πάντα άποψη είναι Γερμανική Γυφτία.
-Το κυριότερο. Αν και του έχω στείλει 3-4 μέλια και ένα φαξ όπου ζητάω πληροφορίες για το σύστημα ιμάντα που έχει τοποθετήσει - ουδεμία απάντηση.
-Αυτό αποτελεί Γερμανική Αλητεία.
Κάποιες από αυτές τις πληροφορίες που ζητώ, εγώ λόγω επαγγέλματος είμαι σε θέση να τις βρώ, την συνιστώμενη προένταση του ιμάντα την οποία υποθέτω δεν γνωρίζει ούτε ο ίδιος αλλά την έχει βάλει με το μάτι.
-Αυτά.
Πάντως εξακολουθώ να πιστέυω ότι η τιμή του είναι καλή και είναι ένα καλό ποδήλατο "εισαγωγής" στο σπορ, ειδικά για το γυναικείο, υπό την προϋπόθεση να υπάρχει διαρκής υποστήριξη από κάποιον.
-Όταν λέω για τιμή εννοώ τιμή από eshop καμία σχέση με την ελληνική τιμή που σε αυτό το επίπεδο μπορεί να βρει κανείς κάτι πιό σοβαρό.
-Εν κατακλείδι:
Είναι ένα Γερμανικό ποδήλατο που τίποτα δεν θυμίζει Γερμανική κατασκευή, ατεκμηρίωτο και με μη δοκιμασμένο σύστημα ιμάντα, απαιτεί διορθώσεις.