Αγορά κούρσας με φαρδύτερο ελαστικό από 700Χ25

86 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Orestis10
Απών/απούσα

Καλημέρα.

Ποδηλατώ περίπου ένα χρόνο και αποφάσισα να αλλάξω ποδήλατο. Το αρχικό μου MTB θα αντικατασταθεί από ποδήλατο δρόμου (endurance). Ψάχνω μάλλον για εισαγωγικό μοντέλο, περίπου στα 700-800 ευρώ.

Έχω ύψος 1,78 με καβάλο 80 εκ. Επισκέφτηκα κάποια ποδηλατάδικα. Ορισμένοι μου είπαν ότι πρέπει να κοιτάω σε μέγεθος medium και άλλοι σε μέγεθος large. Ένα θέμα δηλαδή με το μέγεθος υπάρχει. Εγώ πιστεύω ότι με μέγεθος 54-55 είμαι οκ (ίσως και 56?).

Σχετικά με ποδήλατο, δεν θα τρέχω σαν τρελός με το road bike. Το θέλω για να κάνω αρκετά χλμ (τουλάχιστον 50 μέρα παρά μέρα) σε normal tempo. Μένω σε χωριό και είναι πολύ εύκολο να βγω σε επαρχικό/εθνικό δρόμο για να κάνω ποδήλατο. Προσανατολίζομαι να βρω κάποιο ποδήλατο με μεγαλύτερα ελαστικά από 700Χ25. Πολλές εταιρίες έχουν τα super slim 700X23, άλλες 700Χ25. Υπάρχουν και με πιο βαρδύ ελαστικό; Ας πούμε μία διάσταση ελαστικού όπως έχουν τα fitness θα μου άρεζε. Φωτογραφίζω gravel θα μου πείτε. 

Έχω δει τα:

1. Ideal Intempo που ειναι σε φοβερή τιμή (500 ευρώ) αλλά σε medium μέγεθος.

2. Merida Scultura 100 (800 euro)

3. Cube Attain (730 ευρώ)

4. Scott Speedster 40 2014 (710 euro)  https://www.podilatorama.com/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=1111&virtuemart_category_id=23&skr_prm=WyI2M2JlZTYyOS1iZDA5LTRlYWYtODM4ZS01ZjI5YWIwNWFhMzIiLDE1Njc2NjU5OTQ1MzIseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsInRhZ3MiOiIifV0

Όλα τα ανωτέρω όμως έχουν διάσταση ελαστικού μέχρι 700Χ25. Θα ήθελα την γνώμη σας όπως επίσης να μου πείτε εάν κάνω λάθος στην αναζήτηση road bike με φαρδύτερο ελαστικό.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
5
Μέση αξιολόγηση: 5 (1 ψήφος)
κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Ορέστη! Να βρείς το ποδήλατο που επιθυμάς.

Ως αφορά το ύψος, νομίζω ότι θα βολέψεις με το 55, προκειμένου οι ρόδες είναι 28". Για το ύψος της σέλλας, ανάβαινε το ποδήλατο· όταν το πόδι κάτω στο πετάλι σχεδόν τεντώνει, μια χαρά θα ποδηλατάς.

Σου εύχομαι να βρείς άριστο ποδήλατο.

 

Καλές πεταλιές και κάθε καλό give heart

 

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Η μόδα, μας σας πηγαίνει προς όλο και πιο φαρδειά ελαστικά, ακόμα και στις κούρσες (καλά, στα ΜΤΒ έχει χαθεί η μπάλα.... στο μέλλον προβλέπω τροχούς από τρακτέρ εκεί πέρα....). Γούστα είναι αυτά, και καλά κάνεις και ψάχνεσαι. Σίγουρα προσφέρει περισσότερη άνεση και καλύτερη πρόσφυση (καλύτερη απόκριση στα φρένα).

Έχω την αίσθηση, χωρίς να το έχω ψάξει παρα πολύ, ότι για να πας σε φαρδύτερο ελαστικό, πχ 700χ28, είτε θα πρέπει να κοιτάξεις σε gravel / cyclocross τύπο κούρσας, είτε σε κούρσα με δισκόφρενα. Το πέλμα του ελαστικού περιορίζεται τόσο από το άνοιγμα ψαλιδιών / πιρουνιού, όσο και από το άνοιγμα της δαγκάνας των φρένων. Τα τυπικά κουρσόφρενα (caliper) ίσως να μην μπορούν να διαχειριστούν 700χ28 ελαστικό.

Αν όμως δεις ότι τελικά ανεβαίνεις αρκετά στην τιμή (δισκόφρενα είναι της μοδός και είναι ακριβούτσικα, το ίδιο και τα cyclocross - gravel road bikes) ΚΑΙ θέλεις ΟΠΩΣΚΑΙΔΗΠΟΤΕ φαρδύτερο ελαστικό, κοίτα μήπως βρεις κανα εντελώς καραφλό ελαστικό με διάσταση 700χ25 ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ_μόνο, που στην πράξη βγαίνει λίιιιιγο φαρδύτερο (πχ 700χ26) και χωράει σε ψαλίδια / πιρούνι / φρένα τυπικής κούρσας.......

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

για να πας σε ποδήλατο με πιο φαρδιά ελαστικά θα πρέπει να δεις κούρσα με δισκόφρενα

κατά προτίμηση υδραυλικά 1500+

η ερώτηση είναι γιατί θέλεις να πας σε πιο φαρδύ ελαστικό από τα 25ρια που φοράνε τα εισαγωγικά ποδήλατα

?

η άνεση λύνεται με χαμηλά psi στο λάστιχο

όσο αφορά το μέγεθος

όταν είσαι οριακά ανάμεσα από 2 μεγέθη

κάποιοι πάνε στο ένα ή στο άλλο

+ το ότι το medium είναι για 170 υψος  σύμφωνα με την χ εταιρία δεν σημαίνει ότι θα είναι ιδιο  με όλες της εταιρίες το ίδιο medium

το σωστό είναι να σε δει και να σε μετρήσει πάνω στο ποδήλατο

τα 50 χλμ που λες είναι λίγα για κούρσα

θα μπορούσες άνετα να τα κάνεις με το Mtb σου

με το κατάλληλο λάστιχο πάντα

και να ρωτήσω  από πιο χωριό είσαι?

 

Orestis10
Απών/απούσα

Δεν έχω σκοπό να ανέβω σε κόστος αγοράς πάνω από 800 ευρώ. Συνεπώς έαν η λύση φαρδύτερου ελαστικού με οδηγεί σε υψηλότερη τιμή θα το αποφύγω. 

RockaRolla, δεν θέλω το road bike για να αναπτύσσω όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ταχύτητα και να σπάω τα κοντέρ, θέλω ένα ποδήλατο που θα είναι άνετο και ευχάριστο. Φυσικά σε κάποιες στιγμές θα αναπτύσσω ταχύτητες αλλά δεν ειναι αυτός ο σκοπός μου. Δηλαδή δεν θα πάω σε aero road bike αλλά θα προτιμήσω endurance road bike. 

Η άλλη λύση ειναι 700Χ25 κλασικά απλά θα ήθελα να αποφύγω την σκληρότητα στην οδήγηση.

Τι γνώμη έχετε για το Ιntempo Ideal που ειναι σε τόσο χαμηλή τιμή? (επαναλαμβάνω ότι υπάρχει μόνο σε medium).

Plannet σε road bike ειναι καλό να έχουμε πιο χαμηλή πίεση? Δεν γίνεται κουραστική η οδήγηση σε τέτοια περίπτωση?

Σχετικά με ασφάλτινα λάστιχα το δοκίμασα αλλά πάλι νοιώθω βαρύ το ποδήλατο. Και επειδή δεν πάω σε μονοπάτια και χωματόδρομος αποφάσισα να το πουλήσω. 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

όσο πιο πολλά psi παίρνει ένα λάστιχο τόσο πιο γρήγορο και πιο κουραστικό γίνεται 

μιλάμε πάντα για την ίδια ποιότητα ελαστικού 

και όσο ανεβαίνει η απόστασή τόσο πιο πολύ ισχύει 

αυτός είναι ο κανόνας 

τι ποδήλατο έχεις και τι λάστιχα έβαλες 

πόσα psi έβαλες στα καινούργια σου λάστιχα 

πόσα είναι το max presure ?

 

Trustworthy
Απών/απούσα

Φίλε Ορέστη εγω 2.00 πάχος σε ασφαλτινο έβαλα (σε MTB) . Βοήθησε, είδα διαφορά αλλά...οκ!

Orestis10
Απών/απούσα

Plannet, Ideal Trial έχω. Δρομισια schwalbe έβαλα, οχι όμως πολύ λεπτά. Νομίζω περίπου ίδια διάσταση με τα μαμισια. Εσύ τι ποδήλατο έχεις Plannet? Πόσα χλμ κανείς; 

Ένας φίλος μένει Κορδελιό και με ενημέρωσε ότι εκεί ένας ποδηλατας έχει ένα ballistic Vivio μεταχειρισμένο καμία 300 ευρώ. Δεν ξέρω καθόλου την ballistic εάν έχει ποιοτικά ποδήλατα. Δεν είδε πάχος λάστιχου. Κρίμα γιατί είμαι μακριά και δεν μπορώ να το τσεκαρω. Αν και για καινούργιο ενδιαφέρομαι . Εκτός αν είναι καρα-ευκαιρια κάποιο.

Plannet με ρωτησες που μένω. Καστοριά βρίσκομαι , κοντά στην πόλη. 

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

 

Orestis10 wrote:
 Έχω ύψος 1,78 με καβάλο 80 εκ. Επισκέφτηκα κάποια ποδηλατάδικα. Ορισμένοι μου είπαν ότι πρέπει να κοιτάω σε μέγεθος medium και άλλοι σε μέγεθος large. Ένα θέμα δηλαδή με το μέγεθος υπάρχει. Εγώ πιστεύω ότι με μέγεθος 54-55 είμαι οκ (ίσως και 56?).

στο Ideal για το υψος σου λέει ότι θες  45-50 (seat tube C-T) /μικρό μου φαίνεται αλλά δεν ξέρω τα κριτήρια της Ideal. Δοκιμή οπωσδήποτε και μέτρηση/
Άρα είσαι ανάμεσα στα δύο. Αλλά παίζει και ο καβάλοςπου δεν αναφέρεται από το site της Ideal. 
Άρα μέτρηση και σε σχέση με τον καβάλο και βλέπεις.
Δες κάποιο από τα διάφορα sites όπου βάζεις σωματομετρικά δεδομένα και σου βγάζει πιο εξειδικευμένα το κατάλληλο μέγεθος. 

Orestis10 wrote:
Η άλλη λύση ειναι 700Χ25 κλασικά απλά θα ήθελα να αποφύγω την σκληρότητα στην οδήγηση.

Τι γνώμη έχετε για το Ιntempo Ideal που ειναι σε τόσο χαμηλή τιμή? (επαναλαμβάνω ότι υπάρχει μόνο σε medium).

Plannet σε road bike ειναι καλό να έχουμε πιο χαμηλή πίεση? Δεν γίνεται κουραστική η οδήγηση σε τέτοια περίπτωση?

Όσο πιο χαμηλή πίεση έχουμε τόσο η τριβή κύλισης αυξάνει και τόσο πιο κουραστικό και αργό στο στροφάρισμα των πετσλιών γίνεται το ποδήλατο.  Αλλά και πιο άνετο στην απορρόφηση κραδασμών.
Όταν έχουμε υψηλότερη πίεση το ποδήλατο γίνεται πιο γρήγορο αλλά οι κραδασμοί αυξάνονται και γι αυτό ο Πλάνετ σου λέει ότι γίνεται πιο κουραστικό. Εννοεί προφανώς τους κραδασμούς. Όχι την προσπάθεια στο στροφάρισμα.

Την σκληρότητα στην οδήγηση την αποφεύγεις με την τακτική πωπός-χέρια-πόδια: δηλαδή:
Ποτέ δεν ξεχιόμαστε πάνω στη σέλα όταν οι κραδασμοί αυξάνονται ή πάνε να αυξηθούν. (πχ.: βλέπω ότι θα πέσω σε λακούβα. Ε. Τον σηκώνω τον πωπό από τη σέλα. Δεν τον αφήνω εκεί να πέσω σαν ξύλο πάνω της και να μεταφερθούν όλοι οι κραδασμοί στην πλάτη μου).
Μετά τα χέρια είναι πάντα έτοιμα και λυγισμένα ώστε να απορροφήσουν το κοπάνισμα.
Το ίδιο και τα πόδια.
Είναι μια τεχνική που θες δε θες, το σώμα σου το ίδιο θα σου τη μάθει όταν πάρεις κουρσάκι. Και 28άρια να βάλεις πάλι την ίδια τεχνική θα ακολουθήσεις για να επιβιώσεις εσύ μαζί με τις αρθρώσεις σου και την σπονδυλική σου στήλη ακέραιη.

Καλή επιλογή!  

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Orestis10 wrote:

Plannet, Ideal Trial έχω. Δρομισια schwalbe έβαλα, οχι όμως πολύ λεπτά. Νομίζω περίπου ίδια διάσταση με τα μαμισια. Εσύ τι ποδήλατο έχεις Plannet? Πόσα χλμ κανείς; 

Ένας φίλος μένει Κορδελιό και με ενημέρωσε ότι εκεί ένας ποδηλατας έχει ένα ballistic Vivio μεταχειρισμένο καμία 300 ευρώ. Δεν ξέρω καθόλου την ballistic εάν έχει ποιοτικά ποδήλατα. Δεν είδε πάχος λάστιχου. Κρίμα γιατί είμαι μακριά και δεν μπορώ να το τσεκαρω. Αν και για καινούργιο ενδιαφέρομαι . Εκτός αν είναι καρα-ευκαιρια κάποιο.

Plannet με ρωτησες που μένω. Καστοριά βρίσκομαι , κοντά στην πόλη. 

λογικά ο ποδηλάτης που λες είναι φίλος μου καλός

μπορώ να ρωτήσω σχετικά

βέβαια το vivio δεν παίρνει πάνω από 25ρια λάστιχα

αλλά για αυτά που λες ότι θέλεις να κάνεις είναι καλή περίπτωση

αρκεί να είναι σωστό το μέγεθος

όπως και με τον trustworthy το θέμα είναι να παίρνεις λάστιχο με πολλά Psi

το trial είναι 27.5?

 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

didotou wrote:

 

Όσο πιο χαμηλή πίεση έχουμε τόσο η τριβή κύλισης αυξάνει και τόσο πιο κουραστικό και αργό στο στροφάρισμα των πετσλιών γίνεται το ποδήλατο.  Αλλά και πιο άνετο στην απορρόφηση κραδασμών.
Όταν έχουμε υψηλότερη πίεση το ποδήλατο γίνεται πιο γρήγορο αλλά οι κραδασμοί αυξάνονται και γι αυτό ο Πλάνετ σου λέει ότι γίνεται πιο κουραστικό. Εννοεί προφανώς τους κραδασμούς. Όχι την προσπάθεια στο στροφάρισμα.

Την σκληρότητα στην οδήγηση την αποφεύγεις με την τακτική πωπός-χέρια-πόδια: δηλαδή:
Ποτέ δεν ξεχιόμαστε πάνω στη σέλα όταν οι κραδασμοί αυξάνονται ή πάνε να αυξηθούν. (πχ.: βλέπω ότι θα πέσω σε λακούβα. Ε. Τον σηκώνω τον πωπό από τη σέλα. Δεν τον αφήνω εκεί να πέσω σαν ξύλο πάνω της και να μεταφερθούν όλοι οι κραδασμοί στην πλάτη μου).
Μετά τα χέρια είναι πάντα έτοιμα και λυγισμένα ώστε να απορροφήσουν το κοπάνισμα.
Το ίδιο και τα πόδια.
Είναι μια τεχνική που θες δε θες, το σώμα σου το ίδιο θα σου τη μάθει όταν πάρεις κουρσάκι. Και 28άρια να βάλεις πάλι την ίδια τεχνική θα ακολουθήσεις για να επιβιώσεις εσύ μαζί με τις αρθρώσεις σου και την σπονδυλική σου στήλη ακέραιη.

Καλή επιλογή!  

δεν θα διαφωνήσω στα λεγόμενα σου απλά θα συμπληρώσω

το κουραστικό ξεκούραστο ποδήλατο έχει να κάνει με πάρα πολλούς παράγοντες που θέλουν ανάλυση

 

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Ναι οκ. Προφανώς. Αλλά χοντρικά και για να μιλάμε μόνο για ελαστικά ισχύουν τα παραπάνω.

Orestis10
Απών/απούσα

Plannet wrote:

λογικά ο ποδηλάτης που λες είναι φίλος μου καλός

μπορώ να ρωτήσω σχετικά

βέβαια το vivio δεν παίρνει πάνω από 25ρια λάστιχα

αλλά για αυτά που λες ότι θέλεις να κάνεις είναι καλή περίπτωση

αρκεί να είναι σωστό το μέγεθος

Α ναι; Ρώτησε τον εάν όντως αυτός είναι που έχει αυτό το ποδήλατο. Μπορεί να είναι άλλος ποδηλάτης στο Κορδελιό. Στείλε προσωπικό μήνυμα εάν δεν θέλεις να αναφέρεις κάτι εδώ.

Ρώτησε τον εάν αυτό είναι καθαρά κουρσάδικο ποδήλατο ή endurance road. Δηλαδή όπως καταλαβαίνεις θέλω άνεση, όχι να τρέχω σαν τον τρελό, σαν να κάνω προπόνηση.

Την προτείνετε την Ballistic? Ελληνική εταιρία διαβάζω ότι είναι.

Το trial είναι 27.5. 

Orestis10
Απών/απούσα

Plannet wrote:

λογικά ο ποδηλάτης που λες είναι φίλος μου καλός

μπορώ να ρωτήσω σχετικά

βέβαια το vivio δεν παίρνει πάνω από 25ρια λάστιχα

αλλά για αυτά που λες ότι θέλεις να κάνεις είναι καλή περίπτωση

αρκεί να είναι σωστό το μέγεθος

Α ναι; Ρώτησε τον (αν μπορείς) εάν όντως αυτός είναι που έχει αυτό το ποδήλατο. Μπορεί να είναι άλλος ποδηλάτης στο Κορδελιό. Στείλε προσωπικό μήνυμα εάν δεν θέλεις να αναφέρεις κάτι εδώ.

Ρώτησε τον εάν αυτό είναι καθαρά κουρσάδικο ποδήλατο ή endurance road. Δηλαδή όπως καταλαβαίνεις θέλω άνεση, όχι να τρέχω σαν τον τρελό, σαν να κάνω προπόνηση.

Την προτείνετε την Ballistic? Ελληνική εταιρία διαβάζω ότι είναι.

Το trial είναι 27.5. 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

endurance είναι

και είναι καλή περίπτωση

αν δεν θέλεις πολλά πολλά

αν θέλεις παίζει και πιο ακριβό μεταχειρησμένο

αλλά πάνω από το budget σου

 

οπότε αν απλά θέλεις να κάνεις βόλτες τύπου 50-80 χλμ χωρίς να νιώθεις πως δεν σου φτάνει το ποδήλατο

το ballistic είναι πολύ καλή επιλογή

αν από την αλλή σκεφτέσαι σοβαρα το ποδήλατο

και θέλεις κάτι πολύ δυνατό μου λες

αλλά βγαίνει στα 1000 ευρό αν θυμάμαι καλά

 

Orestis10
Απών/απούσα

Τα 800 euro έχω ταβάνι Plannet. Νομίζω ότι για τη χρήση που θέλω δεν χρειάζεται να πάω σε ανώτερη κατηγορία road. 

Σίγουρα το ballistic vivio είναι endurance? Το τιμόνι του , όπως το βλέπω, μου φαίνεται ότι είναι για κατηγορία aero road. Το πιάσιμο του πάνω από τα φρένα έχει χαμηλό ύψος (το κέρατο εννοώ).

Για το Ideal Intempo δεν μου απάντησε κανείς (είναι και χαμηλά η τιμή).

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ναι αλλά αν είναι να πας σε ένα καλό carbon πλαίσιο αξίζει να ξεφύγεις λίγο

αν είναι να πας σε εισαγωγικό των 800 ευρό καλύτερο το vivio :D

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αγοραζεις κουρσα και θες ανεση. Παιδευεσαι με τα ελαστικα ενω θα επρεπε να ξεκινησεις με το frameset. Αφου θες ανεση ξεχνας οτιδηποτε δεν εχει καρμπον πιρουνι. Απο εκει και περα το μεγαλυτερο πλατος του ελαστικου (προσεξε δεν γραφω ονομαστικα 700χ25 αφου τα δικα μου 700χ25 στους wide τροχους που φοραω μετρανε 27). θα βοηθησει στην ανεση αφου θα μπορεις να παιζεις και με χαμηλοτερες πιεσεις αλλα οσο και να βοηθησει εαν η βαση σου (frameset) δεν βοηθα ξεκινας με γκολ απο τα αποδυηρια. Ξαναδες τα και με αυτο το κριτηριο και θα δεις οτι πολλες ερωτησεις σου θα απαντηθουν μονες τους

Orestis10
Απών/απούσα

Αρα kktsol λες οτι θα πρέπει πρωταρχικά να κοιτάω για ποδήλατο με carbon πιρούνι. Αυτο με wide τροχούς και 700Χ25 που ειναι σαν 27αρια τι ειναι πάλι? Νέα ωρολογία! Όλο δύσκολα μου βάζετε. Πές μου δηλαδή τι ποδήλατο έχει, με τι τροχούς για να καταλάβω!

aldro
Απών/απούσα

Υπάρχει αυτό στην decathlon στην Κόρινθο. https://www.bikeradar.com/reviews/bikes/road-bikes/d... . Γιατί τα φαρδιά λάστιχα είναι ποιό γρήγορα . https://janheine.wordpress.com/2018/01/03/12-myths-i... .

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Orestis10 wrote:

Αρα kktsol λες οτι θα πρέπει πρωταρχικά να κοιτάω για ποδήλατο με carbon πιρούνι. Αυτο με wide τροχούς και 700Χ25 που ειναι σαν 27αρια τι ειναι πάλι? Νέα ωρολογία! Όλο δύσκολα μου βάζετε. Πές μου δηλαδή τι ποδήλατο έχει, με τι τροχούς για να καταλάβω!

Ξεκινα απο τα βασικα. Μην μπλεκεις. Κοιτα πρωταρχικα να εχει τουλαχιστον carbon πιρουνι.

wide τροχοι ειναι οι τροχοι κουρσας που το εσωτερικο τους ειναι απο 17 και πανω. Οταν βαζεις ελαστικα σε τετοιους τροχους τοτε απο την ονομαστικη του ελαστικου μεγαλωνει κατα 1-2 χιλιοστα. δλδ το 25αρι μετραει 27 (ειναι δλδ σαν σε κανονικο τροχο να φορας 700χ27). Μην μπλεκεις ομως ξεκινα απο αυτο στα bold

Orestis10
Απών/απούσα

aldro wrote:

Υπάρχει αυτό στην decathlon στην Κόρινθο. https://www.bikeradar.com/reviews/bikes/road-bikes/decathlon-triban-rc-5... . Γιατί τα φαρδιά λάστιχα είναι ποιό γρήγορα . https://janheine.wordpress.com/2018/01/03/12-myths-in-cycling-1-wider-ti... .

Ατσάλινο road bike! Αξίζει να δω κάτι τέτοιο όταν όλοι πλέον αγοράζουν αλουμινίου με carbon πιρούνι; 

Η τιμή του είναι εξαιρετική, το βάρος χαμηλότερο από MTB. Κάποιος άλλος σε άλλο threat ανέφερε ένα άλλο steel road bike, το Marin Nicasio!! 

Να το αναλύσουμε; Αξίζει τέτοια αγορά;

diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

να βαλω μία παράμετρο.

Να υποθέσω ότι στο MTB που είχες ωσ τώρα είχες βάλει λεπτό ασφάλτινο λάστιχο, όπως κάνουμε οι περισσότεροι που χρησιμοποιούμε τα ΜΤΒ στην άσφαλτο;
Αν είναι έτσι θεωρώ ότι η μια κούρσα endurnace θα είναι πιό άνετη από ένα ΜΤΒ με πολύ λεπτό λάστιχο λόγω του μεγαλύτερου σκελετού.
Και ο σκελετός έχει μεγάλη σημασία στην άνεση . Ανάλογα το υλικό και το μέγεθος του σκελετού, απορροφά λιγότερο ή περισσότερο τους κραδασμούς. Μια καθαρά αγωνιστική κούρσα carbon θα είναι πιο άκαμπτη από μια εισαγωγική αλουμινένια . Οπότε και γω δεν θα τρελαινόμουν με το μέγεθος του ελαστικού.

 

Orestis10
Απών/απούσα

Diopan έβαλα ασφαλτινα λάστιχα αλλά όχι πολύ λεπτά. Νομίζω στην ίδια διάσταση με το ελαστικό το μαμίσιο είναι. Είδα διαφορά αλλά και πάλι χμ χμ. Σε endurance κούρσα προσανατολίζομαι. Θέλω να αυξηθούν και τα χλμ που θα κάνω. 

Τώρα με βάλατε με ένα ερωτηματικό να πλανάται...μήπως να δω και για ατσαλάκι endurance ή gravel?

aldro
Απών/απούσα

Το ποδήλατο είναι αλουμινένιο.Το  steal στην κριτική όχι steel σημαίνει ότι είναι φτηνό, όχι ατσαλινο.

Επίσης δεν καταλαβαίνω την συζήτηση για λεπτά λάστιχα . Ακόμα και αν κάνω λάθος εγώ και οι ειδικοί που παραθέτω μπορούν να μπουν και λεπτά λάστιχα Το αντίθετο ΔΕΝ γίνεται

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)
Προσβλητικό σχόλιο.
Orestis10
Απών/απούσα

aldro wrote:

Το ποδήλατο είναι αλουμινένιο.Το  steal στην κριτική όχι steel σημαίνει ότι είναι φτηνό, όχι ατσαλινο.

Επίσης δεν καταλαβαίνω την συζήτηση για λεπτά λάστιχα . Ακόμα και αν κάνω λάθος εγώ και οι ειδικοί που παραθέτω μπορούν να μπουν και λεπτά λάστιχα Το αντίθετο ΔΕΝ γίνεται

 Ναι αλουμινίου είναι το ποδήλατο που παρεθεσες https://www.bikeradar.com/reviews/bikes/road-bikes/d... , εγώ έκανα λάθος που είπα ότι είναι από ατσάλι. Την γνωρίζετε την συγκεκριμένη μάρκα; Η τιμή του είναι πολύ καλή!

aldro
Απών/απούσα

Είναι τα ποδήλατα της μεγαλύτερης αλυσίδας αθλητικών ειδών στην Γαλλία 

Orestis10
Απών/απούσα

Θα ήθελα μια γνώμη για το Trek Domane Al 2 που το βρίσκω στα 700 ευρώ, καινούριο. 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Φοράει χειρότερα περιφεριακά από το vivio έχει καλυτερο σκελετό πιρούνι αλλά θα κανεις την ίδια δουλεια

Κάτι ακόμα μέρα απο ενα χρόνο αν τα πουλησεις το Τρεκ θα παει 350-400

Το vivio 250-300 :) 

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

ενταξει μην τρελαθουμε τελειως. Δεν μπαινει καν στην ιδια προταση το trek με το vivio. Στο trek οσο και χαλια περιφερειακα να εχει (που δεν ειναι τοσο χαλια) παιρνεις μια καλη βαση που μπορεις να αναβαθμισεις στο μελλον και να το τουμπανιασεις σαν ποδηλατο. Αλλα η προταση του aldro ειναι καλυτερη. Μονο και οτι ειναι disc ειναι αρκετο. Ο σκελετος της b-twin ειναι επισης πολυ καλο σαν βαση και ειναι και δισκοφρενατος. Εαν ειχε και αξονες σε αυτη την τιμη θα ηταν τελειως απαιχτο αλλα στην τιμη που ειναι αυτα ειναι λεπτομερειες.

contact