Αγορά νέου ποδηλάτου

17 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Jimmyjimo
Απών/απούσα

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!

Μετα από 9 μήνες  συμβίωσης με το mountain bike μου (gitane rocks 3.0 26"), έχω δυστυχώς κατασταλάξει οτι δεν καλύπτει τις νέες μου ανάγκες.

Ενώ αρχικά το είχα πάρει σαν ένα μέσο άθλησης μέσα στην καραντίνα, άρχισα να το πηγαίνω όλο και ποιο μακριά με αποτέλεσμα να πηγαίνω και στην δουλειά με αυτό.

Η απόσταση όχι απαγορευτική (παρά το γεγονός ότι τα έχω τα κιλάκια μου 1.80 - 115κ) αλλά δυστυχώς "ατσουμπαλη":

Μοσχατο - Στύλες του Ολύμπιου Διος 14 χλμ πήγαινε έλα, που με το hardcore mountainακι μου με κάνουν να κουράζομαι και να φτάνω στην δουλειά λούτσα.

Δοκιμαζοντας ποδήλατα φίλων και γνωστών, πιστεύω πως ένα trekking / touring με μεγάλους και ασφάλτινους τροχούς και όρθια θέση οδήγησης θα με κάνει να πηγαίνω κάθε μέρα στην δουλειά με αυτό (κι όχι μια στο τόσο όπως τώρα).

Βάζοντας υπόψιν ότι το gitane θα πουλήθει σε μια καλή τιμή, θέλω να δώσω μέχρι 1000€ ταβάνι (και εννοώ ταβάνι).

Εχω δει από το Ίντερνετ και μόνο τα μοντέλα της cube touring και travel (τώρα οι κωδικοί pro και exc δεν ξέρω τι διάφορες έχουν) που μου αρέσουν πολύ στο μάτι (βασικό) και τα θεωρώ ποιοτικά. Στα συν βέβαια και τα mudguards γιατί ουκ ολίγες φορές έχω σκάσει στη δουλειά σαν το λασπογουρουνο!

Ολες οι προτάσεις / ιδέες είναι δεκτές και καλοδεχούμενες!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Καλώς όρισες φίλε Jimmyjimo!
Κατ' αρχάς το Μοσχάτο - Στύλοι δεν είναι 14 χλμ πήγαινε - έλα! Είναι 7 χλμ πήγαινε μόνο. Το 7 έλα είναι κατηφόρα! wink
Ωραία τα cube travel. Ρίξε και μια ματιά στο ταπεινό πλην (εντελώς) τίμιο cityrun.
Αλλά και δοκίμασε δυο λαστιχάκια δρόμου 1.50 στο Gitane σου πρώτα. Θα δεις μεγάλη διαφορά.
 

Jimmyjimo
Απών/απούσα

Χαχαχα ναι όντως αλλά τα 7χλμ πήγαινε το πρωί όλο ανηφόρα δεν παλεύονται!!!

Συμφωνώ πως τα λάστιχα 1.5 θα βοηθήσουν όμως η θέση οδήγησης θα παραμείνει "σκυφτή" και γενικά δεν είμαι φαν των modifications.

Θελω κάτι ξεκούραστο ως επι το πλείστον και ξέρω ότι το κατσικάκι μου δεν θα μπορέσει να μου το προσφέρει...

 

Νικος Αποστολιδης
Απών/απούσα

Αν θες κατι ξεκουραστο θα πας σε ενα φθηνο full suspension θα ελευθερωσεις τις αναρτησεις και δεν θα νιωθεις τιποτα. Αλλιως παρε ενα enduro hardtrail με πολλες ταχυτητες για να ειναι ξεκουραστη η ανηφορα.

Jimmyjimo
Απών/απούσα

Νικος Αποστολιδης wrote:

Αν θες κατι ξεκουραστο θα πας σε ενα φθηνο full suspension θα ελευθερωσεις τις αναρτησεις και δεν θα νιωθεις τιποτα. Αλλιως παρε ενα enduro hardtrail με πολλες ταχυτητες για να ειναι ξεκουραστη η ανηφορα.

 

Σε ευχαριστώ για την πρόταση σου, αλλά δεν με ενδιαφέρει να "μπλέξω" με χωμάτινα πάλι. Ποιο κοντά σε fitness είμαι παρά σε hardtrail!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Νικος Αποστολιδης wrote:

Αν θες κατι ξεκουραστο θα πας σε ενα φθηνο full suspension θα ελευθερωσεις τις αναρτησεις και δεν θα νιωθεις τιποτα. Αλλιως παρε ενα enduro hardtrail με πολλες ταχυτητες για να ειναι ξεκουραστη η ανηφορα.

Σοβαρα τωρα?? Ενταξει ή τρολαρισμα πρεπει να ειναι ή αποπειρα χιουμορ. Βαλε ομως και κανενα "χαχα" ή κανενα emoji που χτυπαει το κεφαλι του στον τοιχο για να μην υπαρχει και κανενας που θα παρει την απαντηση σοβαρα. 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Ρε συ Κώστα, λες αυτό το λάθος να κάνουν οι ανηφορίστες? Πάνε εκεί πέρα και προσπαθούν να ανέβουν τα βουνά και τις ψηλές κορφές με κάτι εντελώς ξερά και άκαμπτα ποδήλατα ... αντί να πάρουν εκεί ένα με διπλές αναρτήσεις να χαρούν κούνια-μπέλα και ανηφόρα...

...

..

..

Στο διαταύτα.... με 115 κιλά βάρος σου, και με ανηφορίτσα - όλο ανηφορίτσα 7 χλμ το πρωί.... δεν βλέπω πολλές λύσεις. Πάντως το σίγουρο είναι ότι θέλεις όσο λιγότερο βάρος στο ποδήλατο, όσο λιγότερες αντιστάσεις (άρα λεπτά ελαστικά και σχετικά σκυφτή στάση... όσο επιτρέπει ο σωματότυπος σου), όσο λιγότερες απώλειες στη δύναμη που εφαρμόζεις στο πετάλι (άρα ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΥΣΙΑ αμορτισέρ, και σκληρή σόλα στο παπούτσι και μεγάλη επιφάνεια στο πετάλι), αρκετές "μαλακές" σχέσεις (δηλ. μπόλικα μεγάλα γρανάζια πίσω στη κασέτα, πχ μέχρι 40αρι γρανάζι και οπωσδήποτε 3πλέτα μπροστά στο δισκοβραχίωνα) ώστε να στροφάρεις ελαφρυά και να μην "πάρεις γόνατα/αρθρώσεις στο χέρι"....

Η άλλη λύση που ακούει σε "ηλεκτρήλατο" κλπ, δεν την σχολιάζω / δεν την ακουμπώ. Εφόσον είσαι αρτιμελής και σε ηλικία πριν τα πρώτα -ήντα, θεωρώ ότι οφείλεις στον εαυτό σου να "ιδρώσεις τη φανέλα" και να μην καταφύγεις σε "εύκολες λύσεις".

Το ταβάνι που έβαλες, για την χρήση που αναφέρεις και για την κατηγορία που προτείνω... νομίζω ότι είναι υπερβολή. Με την έννοια ότι σίγουρα κάνεις τη δουλειά σου και με πολύ λιγότερα χρήματα. Το να πας εκεί ψηλά, υποθέτω ότι μιλάμε για ποδήλατο με πχ carbon πιρούνι και κάποια περιφερειακά, "καλή" σειρά ταχυτήτων-φρένων, καλούς τροχούς κλπ. Πράγματα που μάλλον λίγο θα πρέπει να σε ενδιαφέρουν.

Ένας σκελετός αλουμινίου, φτάνει και αρκεί.

3χ8 ή 3χ9 ταχύτητες με τριπλέτα πχ (τυχαία λέω) 24/34/48 και κασέτα πχ 12-40 φτάνει και αρκεί

τροχοί αλουμινίου δίπατοι με καλά κέντρα και ελαστικά 700χ28 χωρίς τακουνάρες (δηλαδή ασφάλτινα) φτάνουν και αρκούν

μια άνετη ΓΙΑ ΣΕΝΑ σέλα.... και αυτό είναι όλο.

Τα φρένα - σε κατηγορία ποδηλάτου άνω των 300 ευρώ, συνήθως είναι "ικανοποιητικά". Αν είναι και shimano θα είσαι τζετ. Δεν ασχολούμαι καν με το αν θα είναι δισκόφρενα ή v-brakes. Μικρό ρόλο θα παίξει.

... αυτά τα ολίγα από μένα....

Jimmyjimo
Απών/απούσα

Super κατατοπιστικός!!!

Ξαναλεω ότι την διαδρομή την βγάζω με 26 mtb με χωμάτινα λάστιχα, απλά θέλω λίγο την βολή μου και να το ευχαριστιέμαι περισσότερο, να το επιζητώ κάθε πρωί ρε αδερφέ! Όσο για το μπατζετ είπα ταβάνι, όπως και στο χόμπι μου (Ψαρεμα) γνωρίζω πολύ καλά ότι μερικές φορές είναι καλύτερο να τα σκας μια και καλή παρά να πληρώνεις κάθε τρεις και λιγο περιφερειακά και βελτιώσεις. Αν πχ έβρισκα 2 ποδήλατα με μικρή διαφορά τιμής και καλύτερα περιφερειακά το ένα από το άλλο θα μπορούσα να ανέβω μέχρι το ποσο που ανέφερα.

Εχεις μήπως κανένα παράδειγμα έτοιμων ποδηλάτων με αυτά που προτείνεις;

Εχω λιώσει στο ψάξιμο και άκρη δεν μπορώ να βγάλω ακόμα.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Να προσθέσω κι εγώ κάποια λίγα σε αυτά που είπε πιο πάνω ο RR:

Jimmyjimo wrote:
Χαχαχα ναι όντως αλλά τα 7χλμ πήγαινε το πρωί όλο ανηφόρα δεν παλεύονται!!!
Συμφωνώ πως τα λάστιχα 1.5 θα βοηθήσουν όμως η θέση οδήγησης θα παραμείνει "σκυφτή" και γενικά δεν είμαι φαν των modifications.
Θελω κάτι ξεκούραστο ως επι το πλείστον και ξέρω ότι το κατσικάκι μου δεν θα μπορέσει να μου το προσφέρει...

1.
Τα 7 χιλιόμετρα δεν είναι πολλά.
(Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι το Μοσχάτο είναι 7 χιλιόμετρα από τους Στύλους - μάλλον μένεις κοντά στο γήπεδο - αλλά δεν παίζει πολύ ρόλο)
Πιο πολύ ρόλο παίζει ότι το κάνεις πρωί, χωρίς προθέρμανση ίσως, (αλλά όταν πηγαίνουμε δουλειά η προθέρμανση είναι πολυτέλεια) και το κυριότερο: βιαστικός.
Όταν πηγαίνουμε δουλειά, με έναν περίεργο τρόπο, όλοι βιαζόμαστε. Γιατί δεν θα προλάβουμε. Μην αργήσουμε. Γιατί λίγο καθυστερήσαμε να φύγουμε. Και αυτό σημαίνει περισσότερη πίεση στο πετάλι, περισσότερη αναερόβια καταπόνηση, περισσότερο λαχάνιασμα, περισσότερη κούραση, περισσότερο ιδρώτα κλπ.
Λύση: Δώσε ένα δεκάλεπτο με ένα τέταρτο παραπάνω στο χρόνο μετάβασης και κάντο με ένα (έως δύο) κλικ κάτω σε ταχύτητα. Άσε το σώμα σου να λειτουργήσει αερόβια. Μην το πιέζεις καθόλου. Αν πήγαινες με τα πόδια πχ ή δεν θα έτρεχες ή θα πήγαινες με ένα ελαφρότατο τζόγγινγκ.
Αερόβια σημαίνει ότι πιέζω μέχρι εκεί που θα μπορώ να μιλάω αν το έκανα με έναν φίλο δίπλα μου. Μόλις λαχανιάσεις περνάς στο αναερόβιο. Αρχίζεις να καταπονείς μύες, αρχίζει να μη φτάνει η ανάσα κλπ.
...
9 μήνες σημαίνει ότι χρειάζεσαι προπόνηση. Και στο καρδιοαναπνευστικό και στο μυοσκελετικό. Συνέχισε με ένα δεκάλεπτο plus και όλα θα πάνε καλά χωρίς άγχος και λίγο λιγότερο ιδρώτα.
2.
Κανένα ποδήλατο δεν μας κάνει μάγια.
Αλλά κάποια ποδήλατα είναι πιο κατάλληλα από άλλα για κάποιες χρήσεις: με την ίδια προσπάθεια αποδίδουν είτε περισσότερη ταχύτητα είτε περισσότερη απόσταση είτε ανταποκρίνονται καλύτερα σε πιο κακοτράχαλα εδάφη. Εσύ γι αυτό που κάνεις θες να κάνεις, κανονικά (έχεις μπροστά σου στον ορίζοντα, στρατηγικά) ένα ποδήλατο δρόμου. Ιδανικά ένα κουρσάκι.
Αλλά:
Προφανώς έχεις κάποια (όχι πάρα πολλά γιατί είσαι και ψηλός) κιλάκια παραπάνω και έχεις και μια τάση να αποφύγεις το σκύψιμο (που μάλλον ήδη σου πέφτει πολύ από το ΜΤΒ σου). Οπότε το κουρσάκι μένει ακόμα μακριά στον ορίζοντα.
Οπότε φίτνες.
Αλλά θα μπορούσες να βάλεις ένα σηκωμένο λαιμό στο ΜΤΒ (λέω εγώ τώρα).
3.
Αν πάρεις κάποιο φίτνεσ τι θα γίνει;
(που η εισαγωγική vfm μορφή του μπορεί να είναι το cityrun που σου είπα)
Θα γίνει ότι θα έχεις καλύτερη κύλιση λόγω ελαστικών και (ίσως) κέντρων - μεσαίας αλλά και λόγω καλύτερης εργονομικής στάσης και απόδοσης πάνω στο ποδήλατο. (Ιδανικό γι αυτό - όσο κι αν μπορεί τώρα να σου φαίνεται περίεργο - είναι το κουρσάκι).
Θα γίνει ότι θα έχεις ορισμένα κιλά λιγότερα [2,3,4;] αλλά (δυστυχώς) τα κιλά πρέπει να τα υπολογίζουμε ως Συνολικό Κυλιόμενο Βάρος και όχι μερικό, όχι μόνο το ποδήλατο. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι μετράτε εσύ μαζί με το ποδήλατο σαν φορτίο που ωθούν τα πετάλια. Άρα; Άρα η διαφορά όσον αφορά το βάρος είναι τουλάχιστον συζητήσιμη.
Αν ήσουν 60 κιλά τότε τα 8 ή 9 κιλά ποδήλατο [αντί για 15] κάνουν διαφορά. Είναι 8-10% του Συνολικού Βάρους.
Στην δική σου περίπτωση όμως δεν είναι το ίδιο.
Ύστερα το να πάρεις ένα ακριβούτσικο (σχετικά) φίτνεσ του χιλιάρικου τι σου προσφέρει εκτός από τα φτερά που κάνουν δέκα ευρώ το καθένα και εκτός (ίσως) από την εμφάνιση που σου αρέσει (αυτό εντάξει - είναι βασικό- δεν λέω);
Δεν ξέρω.
Οπότε;
Οπότε γι αυτό σου λέω: 1,50 λαστιχάκι, ψηλότερος λαιμός ή δαχτυλίδια για να ψηλώσει (μόνο και μόνο για να δεις αν νιώθεις καλύτερα έτσι) και πολλά πολλά χιλιόμετρα.
Το να αλλάξεις λάστιχα δεν είναι κανένα φοβερό modification που λες. Είναι σαν να αλλάζεις παπούτσια για άλλη χρήση.
Βάζε χιλιόμετρα με αερόβιο τρόπο (βλ. παραπάνω) και μετά βλέπεις που θα σε πάει αυτό. Μάθε, ρώτα, καβάλα κι άλλα ποδήλατα, άκου συμβουλές (όχι όλες γιατί κάποιοι λένε και το μακρύ τους και το κοντό τους) και θα δεις.
Δεν είσαι (κατά τη γνώμη μου) ακόμη έτοιμος για να πάρεις κάτι γιατί αυτά που λες είναι μη συμβατά:
Γιατί είναι μη συμβατά;
Γιατί το φίτνες (περίπου αναγκαστικά) θα είναι ακόμα πιο σκυφτό κι από το ΜΤΒ σου. (εκτός κι αν πάλι και σ' αυτό σηκώσεις λαιμούς και τιμόνια κλπ).
Γιατί στο αν κουράζεσαι στα 7 χιλιόμετρα πρώτιστο ρόλο παίζει η φυσική κατάσταση και όχι το όχημα.
...
Επιφύλαξη:
Να σου πω, είναι στο σωστό νούμερο για σένα το Gitane;
Ή σου είναι μικρό; Μήπως γι αυτό σκύβεις πολύ; Μήπως γι αυτό κουράζεσαι και δεν μπορείς να αποδώσεις;
Τι μέγεθος είναι;
Αν είναι λάθος νούμερο τότε πας ολοσούμπιτος για πώληση και αγορά καινούργιου στο μέγεθός σου.

Jimmyjimo
Απών/απούσα

Ελπίζω να μην με παρακολουθείς, γιατί όντως μένω στο γήπεδο!!!

Η κούραση που αναφέρω δεν είναι κάτι το οποίο με πτοεί, έτσι κι αλλιώς όταν δεν πηγαίνω στην δουλειά με το ποδήλατο προσπαθώ το βράδυ να κάνω 10 χιλιόμετρα με (μοσχατο - μαρίνα Φλοίσβου). Απλά ψάχνω να βρω έναν τρόπο να κάνω την δουλειά μου ποιο ευχάριστα.

Στον λαιμό έχω βάλει ήδη όλα τα spacers, ιδανικά θα ήθελα άλλους 5 πόντους και όπως λες εσυ για να έχω λίγο ποιο όρθια στάση οδήγησης. Αυτό συνεπάγεται με αλλαγή λαιμού και ένα Χ μικρό κόστος.  Για να αλλάξω λάστιχα επίσης είναι ένα μικρό κόστος, είχα κοιτάξει και για να το κάνω 29-28 αλλά εκεί ξεφεύγαμε (πιρούνι και ζάντες συν ότι άλλο μπορεί να προκύψει). Το gitane μου είναι L 53 και γενικά μου κάθεται πολύ καλά σαν ποδήλατο. Θεωρώ ότι έχει ποιοτικά περιφερειακά και για να τα αντικαταστήσω με κάτι αντίστοιχο κάνοντας του μια πλήρης μετατροπή σε αυτά που πιστεύω ότι θέλω (λαιμό και λάστιχα "δρόμου" 28-29) θα χρειαστώ ένα αρκετά μεγάλο ποσο.

Αν το αποτέλεσμα δεν με καλύψει; Ποιος θα πάρει ένα ποδήλατο που το έστησα εγώ και με τι μεταπολιτική αξια; Μήπως είναι προτιμότερο να το πουλήσω και να κοιτάξω κάτι με ποιο όρθια θέση οδήγησης και ποιο ξεκούραστο layout ελαστικών;

Ευχαριστω όλους για τον χρόνο σας!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

didotou wrote:

Όταν πηγαίνουμε δουλειά, με έναν περίεργο τρόπο, όλοι βιαζόμαστε. Γιατί δεν θα προλάβουμε. Μην αργήσουμε. Γιατί λίγο καθυστερήσαμε να φύγουμε. Και αυτό σημαίνει περισσότερη πίεση στο πετάλι, περισσότερη αναερόβια καταπόνηση, περισσότερο λαχάνιασμα, περισσότερη κούραση, περισσότερο ιδρώτα κλπ.
Λύση: Δώσε ένα δεκάλεπτο με ένα τέταρτο παραπάνω στο χρόνο μετάβασης και κάντο με ένα (έως δύο) κλικ κάτω σε ταχύτητα. Άσε το σώμα σου να λειτουργήσει αερόβια. Μην το πιέζεις καθόλου. Αν πήγαινες με τα πόδια πχ ή δεν θα έτρεχες ή θα πήγαινες με ένα ελαφρότατο τζόγγινγκ.
Αερόβια σημαίνει ότι πιέζω μέχρι εκεί που θα μπορώ να μιλάω αν το έκανα με έναν φίλο δίπλα μου. Μόλις λαχανιάσεις περνάς στο αναερόβιο. Αρχίζεις να καταπονείς μύες, αρχίζει να μη φτάνει η ανάσα κλπ.
...
9 μήνες σημαίνει ότι χρειάζεσαι προπόνηση. Και στο καρδιοαναπνευστικό και στο μυοσκελετικό. Συνέχισε με ένα δεκάλεπτο plus και όλα θα πάνε καλά χωρίς άγχος και λίγο λιγότερο ιδρώτα.
Τι γραφετε?? Η διαδρομη που περιγραφετε εχει το ΚΟΜ της Δημητρακοπουλου. Εννοειται οτι καθε πρωι θα προσπαθεις για να το παρεις με full power μεχρι εξαντλησης. Μεχρι πριν λιγο καιρο το ειχε καποιος που τον βλεπω καθε πρωι (στον καθρεπτη) οποτε εχεις και κινητρο να το παρεις και να το ανακοινωσεις εδω. 

Περα απο την πλακα. Η διαδρομη παλευεται. Δεν ειναι κατι που θα σε πεθανει. Σιγα σιγα θα δεις βελτιωση και δεν θα σου φαινεται αυτο το βουνο που σου φαινεται τωρα. Ενα πιο καταλληλο ποδηλατο θα βοηθησει (μπορει να σου δωσει και κινητρο σαν καινουργιο ποδηλατο να γουσταρεις πιο πολυ να κανεις ποδηλατο) αλλα η διαδρομη παλευεται με οποιοδηποτε ποδηλατο. Οποτε μαλλον απιζει κατι αλλο. Μαλλον ψαχνεις δικαιολογιες για καινουργιο ποδηλατο "να αγαπη μου, αφου και τα παιδια εδω λενε οτι πρεπει ναπαρω αλλο ποδηλατο και τα παιδια ξερουν". 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

kktsol wrote:
[1] Ενα πιο καταλληλο ποδηλατο θα βοηθησει (μπορει να σου δωσει και κινητρο σαν καινουργιο ποδηλατο να γουσταρεις πιο πολυ να κανεις ποδηλατο) αλλα η διαδρομη παλευεται με οποιοδηποτε ποδηλατο.  [2] Οποτε μαλλον απιζει κατι αλλο. Μαλλον ψαχνεις δικαιολογιες για καινουργιο ποδηλατο "να αγαπη μου, αφου και τα παιδια εδω λενε οτι πρεπει ναπαρω αλλο ποδηλατο και τα παιδια ξερουν".

Εκεί είναι το ζουμί όλο..... Στο [1]  ακριβώς περιγράφεις το κίνητρο για να κάνει ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ τη διαδρομή. Ένα νέο φρέσκο ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ποδήλατο. Λειτουργεί σε όλους όσους η τσέπη αντέχει την αγορά νέου ποδηλάτου. ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ.

Στο [2], αν όντως παίζει "έτερο ήμισυ"... τότε πάλι μέσα έπεσες. Αγάπη μου, το κάνω για μας, για την υγεία μου, είναι ΕΠΕΝΔΥΣΗ το νέο ποδήλατο. Άλλωστε τι είναι ένα χιλιαρικάκι? Δεν το αξίζω? [.... Προσοχή μόνο μην το τραβήξεις σε φάση: "... τι ψυχή έχει ένα χιλιάρικο, όσο δύο ζευγάρια παπούτσια σου, ή όσο μια τσάντα σου"... ΠΡΟΣΟΧΗ. Δεν ακουμπάμε τέτοια ευαίσθητα θέματα....] lol rofl

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Στο [2], αν όντως παίζει "έτερο ήμισυ"... τότε πάλι μέσα έπεσες. Αγάπη μου, το κάνω για μας, για την υγεία μου, είναι ΕΠΕΝΔΥΣΗ το νέο ποδήλατο. Άλλωστε τι είναι ένα χιλιαρικάκι? Δεν το αξίζω? [.... Προσοχή μόνο μην το τραβήξεις σε φάση: "... τι ψυχή έχει ένα χιλιάρικο, όσο δύο ζευγάρια παπούτσια σου, ή όσο μια τσάντα σου"... ΠΡΟΣΟΧΗ. Δεν ακουμπάμε τέτοια ευαίσθητα θέματα....] lol rofl

Αυτο βεβαια ειναι δικοπο μαχαιρι. 

disclaimer αυτο μην το δειξεις στο ετερο ημισυ.

Η απαντηση μπορει να ειναι "ναι αγαπη μου και αξιζεις να δωσεις ενα χιλιαρικακι για να παρεις οτι θες αλλα δεν αξιζω και εγω δυο-τρια χιλιαρικακια για να παρω αυτο το χχχχχχχχχχχ(εδω βαζεις οτι θες) που ειδα στην Ερμου (και εδω μπαινει οτι θες);". Προειδοποιηση δεν υπαρχει σωστη απαντηση σε αυτο που θα σε φτιαξει. Δλδ υπαρχει μια απαντηση που σε κανει θεο στην γυναικα σου (μα ναι και παραπανω αξιζεις) αλλα ποναει στην τσεπη ή η αλλη απαντηση που δεν ποναει στην τσεπη αλλα ποναει στο κεφαλι σου απο το βαζο που θα φας στυο κεφαλι.

Ειναι σαν το γνωστο ανεκδοτο. Ειναι σε ενα εμπορικο ενα ζευγαρι και καποια στιγμη χανονται. παιρνει η γυναικα τηλεφωνο και απαντα ο αντρας "αγαπη μου θυμασαι το κοσμηματοπωλειο που ειχε αυτο το ωραιο μονοπετρο που κοιταγαμε οταν πρωτογνωριστηκαμε αλλα τοτε δεν ειχα τα χρηματα για να στο παρω", δακρυζει η γυναικα, συγκινειται κτλ κτλ και συνεχιζει ο αντρας "ειμαι στο ποδηλαταδικο διπλα απο αυτο το κοσμηματοπωλειο". Ο αντρας μεχρι σημερα αγνοειται.

Jimmyjimo
Απών/απούσα

Ευτυχώς δεν έχω τέτοια θέματα "παντόφλας" από το κορίτσι μου (για αυτό την λέω ακόμα έτσι)! Επίσης δεν βλέπω το ποδηλάτο ακόμα σαν χόμπι αλλά σαν ψυχαγωγία και γυμναστική, όποτε και το [1] άκυρο (αν και το κάνω συνέχεια στο χόμπι μου)!

Μετα την δουλειά θα πάω να μετρήσω αποστάσεις, να δω αν παίρνει 27.5 η 28αρα ζάντα χωρίς να αλλάξω πιρούνι.Δεν θα με χάλαγε να έχω δυο σετ ελαστικών ένα για βουνό (αν και όποτε μας αφήσουν να ξεπορτισουμε από Αθήνα) και ένα για καθημερινή χρήση! 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

27,5 με δρομισιο ελαστικο το παιρνει σιγουρα. Το εχω κανει παααααρα πολλες φορες. το 28αρι το παιρνει σε καποιες περιπτωσεις αλλα εξαρτασαι πολυ απο το τι μαρκα και μοντελο ελαστικου θα βαλεις και σε καποια δεν κανει ουτε ετσι.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Jimmyjimo wrote:

Ελπίζω να μην με παρακολουθείς, γιατί όντως μένω στο γήπεδο!!!

Το gitane μου είναι L 53 και γενικά μου κάθεται πολύ καλά σαν ποδήλατο. Θεωρώ ότι έχει ποιοτικά περιφερειακά και για να τα αντικαταστήσω με κάτι αντίστοιχο κάνοντας του μια πλήρης μετατροπή σε αυτά που πιστεύω ότι θέλω (λαιμό και λάστιχα "δρόμου" 28-29) θα χρειαστώ ένα αρκετά μεγάλο ποσο.

Αν το αποτέλεσμα δεν με καλύψει; Ποιος θα πάρει ένα ποδήλατο που το έστησα εγώ και με τι μεταπολιτική αξια; Μήπως είναι προτιμότερο να το πουλήσω και να κοιτάξω κάτι με ποιο όρθια θέση οδήγησης και ποιο ξεκούραστο layout ελαστικών;

χαχα...! δεν σε παρακολουθώ αλλά να...4-5 χλμ η Συγγρού ή η Θησέως, περισσεύουν αρκετά μέχρι τα 7. Οπότε με απλά μαθηματικά 4,5+2,5 = γήπεδο.
...
Ένας λαιμός και δυο ρόδες ή πλέξιμο στο κέντρο σου δεν πρέπει να φτάσεις να κάνουν όσο ένα καινούργιο ποδήλατο με την καμία εκτός κι αν το τερματίσεις.
...
Δεν ξέρω τι σου λένε πάντως, αλλά εγώ όταν σου λέω για λαστιχάκι 1,50 εννοώ 26" δεν εννοώ να κάνεις "εξοικονομώ-αυτονομώ" στο ποδήλατο με πλεξίματα και αγορές και επενδύσεις και στησίματα κλπ.
Απλά πράματα...αιώνια. Δυο λαστιχάκια. Τίποτ' αλλο. Και άλλαξε ο κόσμος γύρω σου ως εκ δια μαγίας.
Θα τρίβεις τα μάτια σου και θα λες "Μωρέ! Είναι το Ζητάν συτό; Τι λε ρε παιδί μου! Πω!" :)
Από παλιά. Το κάναμε στα νιάτα μας αυτό - προ κρίσης - και πάντα έπιανε. smile

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Όπως τα λέει από πάνω ο didotou

Για οικονομική προσέγγιση: Αν τώρα έχεις χοντρολαστιχάρες με τακουνάρες, και βάλεις λεπτό λείο ελαστικό (εννοώ χωρίς τακούνι, με απλή διαγράμμιση) και φουσκώνεις τέρμα ΜΑΧ πίεση, θα δεις διαφορά.

Όταν με το καλό αλλάξεις το πιρούνι, από φτηνή βαριά ανάρτηση που έχεις τώρα, σε ξερό πιρούνι, τότε θα δεις και επιδόσεις.

Και αν ποτέ βάλεις κουμπωτά παπούτσια - πετάλια, θα ανεβαίνεις ΟΛΟΚΛΗΡΗ τη Συγγρού (Νιάρχος -> Στήλοι) χωρίς να ιδρώνεις. Και δεν θα το πιστεύεις....

...αυτά....

contact