Αγορά ποδηλάτου για 197cm - 140kg

34 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
President
Απών/απούσα

Γεια σε όλους,

στην προσπάθεια μου να βάλω λίγο κίνηση στη ζωή μου ψάχνω να βρω ένα ποδήλατο που δεν θα το σπάσω και θα με βοηθήσει να πηγαίνω στη δουλειά μου μέσα στην πόλη καθημερινά όσο άνετα γίνεται.

χαλαρα θα πηγαίνω, η διαδρομή είναι σχετικά εύκολη και επίπεδη. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα υγείας και όλες οι εξετάσεις μου - καρδιολογικές και μη είναι οκ, όποτε λέω να ξεκινήσω να ποδηλατεύω τώρα που μπορώ ώστε να χάσω κι αλλά κιλά. 

Έχω βρει 2 αμερικανικές μάρκες που είναι στο υψοσ Μου και αντέχουν μέχρι 300lbs, αλλά Ευρώπη τίποτα. 

Η χρήση είναι καθαρά urban και περίπου 4km συνολική διαδρομή κάθε μέρα. 

Εχω οδηγήσει ένα city bike ενός φίλου και ήταν πολύ ωραίο, αλλά ο κατασκευαστής δίνει ως μεικτό όριο τα 115 κιλά και φοβάμαι να επενδύσω σε κάτι που ίσως μου μείνει στα χέρια σε 1-2 χρόνια.

Το budget μου είναι έως 700-800 ευρώ, με ιδανικό κόστος κοντά στο 500ρικο. 

Υπάρχει κάτι για μένα;

ευχαριστώ!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
morgoth
Απών/απούσα

Ως πρωην 140κιλος αυτο που εχω να σου πω εινα οτι ναι θα σου βγαλει ζημιες αλλα να σου "μεινει" οπως λες αν εννοεις να σπασει ο σκελετος πχ δεν πολυπαιζει, αν πας σε κατι επωνυμο και οχι επιπεδου σουπερ μαρκετ. Εγω ειχα μπολικες βλαβες αλλα στα περισσοτερα κομματια το θεμα ειναι να βαλεις κατι ποιοτικο και καλα φτιαγμενο. Case in point https://www.podilates.gr/forum/episkeyes/spasmeni-aktina  , η ιστορια με τις ακτινες ειχε happy end οταν πηγα σε σοβαρο μαστορα που εκατσε και μου επλεξε σοβαρο τροχο και απο τοτε δεν ξαναειχα προβλημα. 
Απλα θα σου πω οτι απο το ποδηλατο οταν το αγορασα κατεληξα να αλλαξω σχεδον τα παντα, αλλα με σωστες συμβουλες πηγα σε εξαρτηματα που αντεξαν, βεβαια το ποδηλατο μου ηταν πιο φτηνο απο το μπατζετ που διαθετεις εσυ (γυρω στα 300 ευρω) οποτε παιζει και αυτο τον ρολο του οσον αφορα πιο φτηνα εξαρτηματα. Απο την αλλη το απεσυρα με περιπου 12000 αστικα χιλιομετρα οποτε οκ, δεν εχω παραπονο.

Αυτο που προσπαθω να πω ειναι οτι σε αυτα τα κιλα δυστυχως βλαβες θα βγουν, αποδεξου το και προετοιμασου και βρες εναν σωστο μαστορα ωστε να μην εχεις τρεχαματα.

Αναντα
Απών/απούσα

President wrote:

Γεια σε όλους,

στην προσπάθεια μου να βάλω λίγο κίνηση στη ζωή μου ψάχνω να βρω ένα ποδήλατο που δεν θα το σπάσω και θα με βοηθήσει να πηγαίνω στη δουλειά μου μέσα στην πόλη καθημερινά όσο άνετα γίνεται.

χαλαρα θα πηγαίνω, η διαδρομή είναι σχετικά εύκολη και επίπεδη. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα υγείας και όλες οι εξετάσεις μου - καρδιολογικές και μη είναι οκ, όποτε λέω να ξεκινήσω να ποδηλατεύω τώρα που μπορώ ώστε να χάσω κι αλλά κιλά. 

Έχω βρει 2 αμερικανικές μάρκες που είναι στο υψοσ Μου και αντέχουν μέχρι 300lbs, αλλά Ευρώπη τίποτα. 

Η χρήση είναι καθαρά urban και περίπου 4km συνολική διαδρομή κάθε μέρα. 

Εχω οδηγήσει ένα city bike ενός φίλου και ήταν πολύ ωραίο, αλλά ο κατασκευαστής δίνει ως μεικτό όριο τα 115 κιλά και φοβάμαι να επενδύσω σε κάτι που ίσως μου μείνει στα χέρια σε 1-2 χρόνια.

Το budget μου είναι έως 700-800 ευρώ, με ιδανικό κόστος κοντά στο 500ρικο. 
Υπάρχει κάτι για μένα;

ευχαριστώ!

 

 

Θες ποδηλατο με τα εξης χαρακτηριστικα:

1). Ειτε ποδηλατο βουνου γιατι ειναι κατασκευασμενα να αντεχουν πιο πολυ καταπονηση, ειτε ποδηλατο ταξιδιωτικο με ατσαλινο σκελετο, ειτε ποδηλατο fat bike.

2). Φαρδιες ζαντες (εσωτερικο φαρδος πανω απο 35mm) και ελαστικα μεγαλου ογκου. Αυτα λεγονται στη πιατσα plus tyres, εχουν φαρδος πανω απο 2.6 ιντσες και προσφερουν πολυ καλλιτερη απορροφηση των κρουστικων δυναμεων απο το αναγλυφο του εδαφους με αποτελεσμα να προστατευουν και την μεση σου και το ποδηλατο σου.

3.) Οι αλλαγες ταχυτητων καλλιτερα να ειναι μεχρι 10 ταχυτητων πισω (ιδανικα 8 η 9) γιατι αντεχουν πιο πολυ απο τα 11ρια και 12ρια και ειναι πιο φτηνα. 

 

Τωρα σε συγκεκριμενα μοντελα βρισκεις στην ελλαδα τα εξης:

GT aggressor και avalanche μοντελα 2020 με σκελετο με "floating seat stays". Νομιζω εχουν weight rating 330 lbs, αλλα στα φτηνα μοντελα περαν του πλαισιου δε σου ειναι κατι χρησιμο. Πχ τα πηρουνια ειναι της πλακας.

Surly krampus και surly ECR. Παιρνουν plus tyres και εχουν ατσαλινα πλαισια.

Κοιτα και στο planetx στην αγγλια για σκελετους/ποδηλατα, εχουν κατι καλα ατσαλινα πλαισια γαιδουρια πχ τα on-one

Πιστευω ομως πως δε θα βρεις κατι στο budget σου σε καινουργιο και πολυ δυσκολα θα βρεις και κατι 2ο χερι στο νουμερο σου. Οποτε προτεινω ειτε να στησεις ενα σιγα σιγα, ξεκινωντας απο το πλαισιο, ειτε να μαζεψεις παραπανω χρηματα και να το παρεις ετοιμο αργοτερα. Για το 1ο θα εχεις οση βοηθεια θες απο εμας στο φορουμ. 

Θα προτεινα παντως να ξεκινησεις κοιτωντας τα surly που ανεφερα πιο πανω. Ειναι πολυ καλα ποδηλατα και αποτελουν επενδυση ζωης που λενε.

Σε περιπτωση που στησεις καποιο ποδηλατο μονος, τα βασικα κοστη θα ειναι το frameset, οι τροχοι και ενα ζευγαρι καλα δισκοφρενα. Τα υπολοιπα περιφερειακα τα βρισκεις σχετικα φτηνα, ειδικα αν δε σε ενδιαφερει να παρεις το "ελαφρυτερο".  

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αναντα wrote:

GT aggressor και avalanche μοντελα 2020 με σκελετο με "floating chainstays". Νομιζω εχουν weight rating 330 lbs, αλλα στα φτηνα μοντελα περαν του πλαισιου δε σου ειναι κατι χρησιμο. Πχ τα πηρουνια ειναι της πλακας.

 

τι ειναι τα floating chainstays??

Αναντα
Απών/απούσα

kktsol wrote:

 

Αναντα wrote:

 

GT aggressor και avalanche μοντελα 2020 με σκελετο με "floating chainstays". Νομιζω εχουν weight rating 330 lbs, αλλα στα φτηνα μοντελα περαν του πλαισιου δε σου ειναι κατι χρησιμο. Πχ τα πηρουνια ειναι της πλακας.

 

 

 

τι ειναι τα floating chainstays??

 

Google is always your friend!

 

ΥΓ. Τα chainstays δεν ενωνονται με το seat tube αλλα με το οριζοντιο. Πατεντα της gt για ενδοτικο ψαλιδι. 

Σορρυ, floating seat stays ηθελα να πω.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αναντα wrote:

 

kktsol wrote:

 

 

Αναντα wrote:

 

GT aggressor και avalanche μοντελα 2020 με σκελετο με "floating chainstays". Νομιζω εχουν weight rating 330 lbs, αλλα στα φτηνα μοντελα περαν του πλαισιου δε σου ειναι κατι χρησιμο. Πχ τα πηρουνια ειναι της πλακας.

 

 

 

τι ειναι τα floating chainstays??

 

 

 

Google is always your friend!

 

ΥΓ. Τα chainstays δεν ενωνονται με το seat tube αλλα με το οριζοντιο. Πατεντα της gt για ενδοτικο ψαλιδι. 

Σορρυ, floating seat stays ηθελα να πω.

επειδη το google δεν ειναι ο καλυτερος φιλος. Το τι ειναι το floating seatstay δεν χρειαζεται να το googlaρω. Απλα ηθελα να ημουν σιγουρος για το τι μιλαμε. Και να ερθω τωρα στο προκειμενο. Γιατι το να μην ειναι κολλημενα τα seatstays στο seat tube ειναι πλεονεκτημα για τον φιλο που θελει αντοχη?? Το να μην ειναι κολλημενα σημαινει οτι εχουν μεγαλυτερες ελαστικοτητες (αυτο ηταν το ζητουμενο του σχεδιασμου) και ταυτοχρονα με αυτο ειναι και λεπτοτερα. Αυτο ειναι μειονεκτημα στην αντοχη που ειναι το ζητουμενο στην περιπτωση μας. Απο εκει και περα θα ηταν σιγουρα καλυτερο να ηταν οπως τα παλια Triple triangle δλδ κολλημενα τα seatstays σε δυο σημεια (και στον οριζοντιο και στο seat tube). Και ενα συμβατικο με οχι λεπτα seat stays θα ηταν καλυτερο στο συγκεκριμενο σημειο.

Με την ευκαιρια και για τους τροχους αυτο που προτεινεις ειναι λαθος. Δεν θελει plus size τροχους.

Η λογικη ειναι αλλιως. Αυτο που θελει ειναι καποιο ποδηλατο που μπορει να αντεχει το φορτωμα. Δλδ αυτα που ειναι φτιαγμενα για να φορτωνονται για ταξιδια ειναι πιο κοντα σε αυτο που θελει. Και δεν χρειαζεται να ειναι surly ή thorn ή κατι τετοιο. Δεν χρειαζετι το κορυφαιο για αυτο. Μπορει και με κατι πιο απλο.  

Αναντα
Απών/απούσα

kktsol wrote:

 

Αναντα wrote:

 

 

kktsol wrote:

 

 

Αναντα wrote:

 

GT aggressor και avalanche μοντελα 2020 με σκελετο με "floating chainstays". Νομιζω εχουν weight rating 330 lbs, αλλα στα φτηνα μοντελα περαν του πλαισιου δε σου ειναι κατι χρησιμο. Πχ τα πηρουνια ειναι της πλακας.

 

 

 

τι ειναι τα floating chainstays??

 

 

 

Google is always your friend!

 

ΥΓ. Τα chainstays δεν ενωνονται με το seat tube αλλα με το οριζοντιο. Πατεντα της gt για ενδοτικο ψαλιδι. 

Σορρυ, floating seat stays ηθελα να πω.

 

επειδη το google δεν ειναι ο καλυτερος φιλος. Το τι ειναι το floating seatstay δεν χρειαζεται να το googlaρω. Απλα ηθελα να ημουν σιγουρος για το τι μιλαμε. Και να ερθω τωρα στο προκειμενο. Γιατι το να μην ειναι κολλημενα τα seatstays στο seat tube ειναι πλεονεκτημα για τον φιλο που θελει αντοχη?? Το να μην ειναι κολλημενα σημαινει οτι εχουν μεγαλυτερες ελαστικοτητες (αυτο ηταν το ζητουμενο του σχεδιασμου) και ταυτοχρονα με αυτο ειναι και λεπτοτερα. Αυτο ειναι μειονεκτημα στην αντοχη που ειναι το ζητουμενο στην περιπτωση μας. Απο εκει και περα θα ηταν σιγουρα καλυτερο να ηταν οπως τα παλια Triple triangle δλδ κολλημενα τα seatstays σε δυο σημεια (και στον οριζοντιο και στο seat tube). Και ενα συμβατικο με οχι λεπτα seat stays θα ηταν καλυτερο στο συγκεκριμενο σημειο.

 

Με την ευκαιρια και για τους τροχους αυτο που προτεινεις ειναι λαθος. Δεν θελει plus size τροχους.

Η λογικη ειναι αλλιως. Αυτο που θελει ειναι καποιο ποδηλατο που μπορει να αντεχει το φορτωμα. Δλδ αυτα που ειναι φτιαγμενα για να φορτωνονται για ταξιδια ειναι πιο κοντα σε αυτο που θελει. Και δεν χρειαζεται να ειναι surly ή thorn ή κατι τετοιο. Δεν χρειαζετι το κορυφαιο για αυτο. Μπορει και με κατι πιο απλο.  

 

Εχεις ενα θεματακι εσυ.

1. Δεν ειπα ποτε πως ειναι πλεονεκτημα για τον φιλο η πατεντα της GT. Αυτο που ειπα ειναι πως οι συγκεκριμενοι σκελετοι της gt του 2020 εχουν weight rating που τον καλυπτει.

2.  Οσο πιο μεγαλο ογκο και πιο μικρη πιεση εχουν τα ελαστικα τοσο οι κρουστικες δυναμεις μειωνονται. Ενας αγυμναστος ανθρωπος 150 κιλα σε ποδηλατο θελει οσο το δυνατον πιο απορροφητικη κυληση.  

3. Εγω αυτα τα ποδηλατα ηξερα να προτεινω. Αν εχεις κι εσυ καποια υποψιν πες τα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αναντα wrote:

Εχεις ενα θεματακι εσυ.

1. Δεν ειπα ποτε πως ειναι πλεονεκτημα για τον φιλο η πατεντα της GT. Αυτο που ειπα ειναι πως οι συγκεκριμενοι σκελετοι της gt του 2020 εχουν weight rating που τον καλυπτει.

2.  Οσο πιο μεγαλο ογκο και πιο μικρη πιεση εχουν τα ελαστικα τοσο οι κρουστικες δυναμεις μειωνονται. Ενας αγυμναστος ανθρωπος 150 κιλα σε ποδηλατο θελει οσο το δυνατον πιο απορροφητικη κυληση.  

3. Εγω αυτα τα ποδηλατα ηξερα να προτεινω. Αν εχεις κι εσυ καποια υποψιν πες τα.

Το θεματακι δεν το εχω εγω. Θεματακι εγω θα ελεγα το να μην ξερω γιατι προτεινω κατι αλλα παρόλα αυτα να προτεινω καπου να δωσει ο αλλος τα χρηματα του ετσι αβιαστα. Κατσε να γινω πιο σαφης ακομα.

1.Προτεινες μια συγκεκριμενη μαρκα και ανεφερες σαν μονο πλεονεκτημα τα seatstays. Και ειπες οτι νομιζεις οτι εχουν weight rating που τον καλυπτει (παρομοιο weight rating εχουν παρα πολλα ποδηλατα). Ενδεικτικα αλλα υπαρχουν ακομα και αλλα ποδηλατα 

 https://www.thebikeseat.com/bicycle-load-capacity.html

2. Απλα ΟΧΙ. Αλλα το εχεις τοσο μπερδεμενο στο μυαλο σου που δεν προκειται να κατσω να γραψω ολοκληρα σεντονια για να το ξεμπλεξω.

3. Και εδω ειναι το θεματακι που λεγαμε. Δεν ειναι εξετασεις και να πρεπει να δωσεις καποια απαντηση ξερεις δεν ξερεις το γιατι. Το προβλημα δεν ειναι το ποια ποδηλατα ηξερες να προτεινεις (κανενας δεν ξερει ολα τα ποδηλατα) αλλα το να ξερεις γιατι τα προτεινεις. Να μπορεις να υποστηριξεις και να αιτιολογισεις τις επιλογες σου και τις προτασεις σου. Εσυ απλα τωρα απαντας "αυτα ηξερα αυτα προτεινα", γιατι??, "γιατι αυτα ηξερα". 

Για το εαν εχω καποια υποψιν μου. Πολλα αλλα δεν προτεινω ποδηλατα. Θα πω τι θα πρεπει να ψαξει αλλα δεν θα πω μαρκα και μοντελο. 

President
Απών/απούσα

Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.

Το να φτιάξω εγώ μόνος μου ένα ποδήλατο μου φαίνεται τεράστια ιστορία, θα προτιμούσα να πάρω κάτι έτοιμο, όπως και θα προτιμούσα να μη ξεφύγω σε λεφτά πάνω Από το budget μου.

Σχετικά με τη μέση μου, δεν θα ήταν καλύτερο να κοιτάξω ένα ποδήλατο με όρθια θέση; Οδήγησα ένα cube touring pro με easy access frame και μου φάνηκε παρά πολύ ωραίο και βολικό.

Άρα καταλαβαίνω ότι όλοι συμφωνείτε ότι δεν πρέπει να κοιτάω άλλη κατηγορία εκτός από βουνού; Είχα την αίσθηση ότι τα ποδήλατα πόλης έχουν καλύτερη κύλιση και θα ήταν πιο ξεκούραστα.

Μια εταιρία που βρήκα να έχει μεικτό βάρος τα 136 κιλά είναι η Τρεκ. Εκεί βρήκα ένα hybrid ποδηλάτο που μου αρέσει εμφανισιακά και νομίζω είναι μέσα στο budget μου, το trek fx Ltd. Βέβαια δε βλέπω steel frame αλλά alloy. 

President
Απών/απούσα

kktsol wrote:

 

Αναντα wrote:

 

Εχεις ενα θεματακι εσυ.

1. Δεν ειπα ποτε πως ειναι πλεονεκτημα για τον φιλο η πατεντα της GT. Αυτο που ειπα ειναι πως οι συγκεκριμενοι σκελετοι της gt του 2020 εχουν weight rating που τον καλυπτει.

2.  Οσο πιο μεγαλο ογκο και πιο μικρη πιεση εχουν τα ελαστικα τοσο οι κρουστικες δυναμεις μειωνονται. Ενας αγυμναστος ανθρωπος 150 κιλα σε ποδηλατο θελει οσο το δυνατον πιο απορροφητικη κυληση.  

3. Εγω αυτα τα ποδηλατα ηξερα να προτεινω. Αν εχεις κι εσυ καποια υποψιν πες τα.

 

Το θεματακι δεν το εχω εγω. Θεματακι εγω θα ελεγα το να μην ξερω γιατι προτεινω κατι αλλα παρόλα αυτα να προτεινω καπου να δωσει ο αλλος τα χρηματα του ετσι αβιαστα. Κατσε να γινω πιο σαφης ακομα.

 

1.Προτεινες μια συγκεκριμενη μαρκα και ανεφερες σαν μονο πλεονεκτημα τα seatstays. Και ειπες οτι νομιζεις οτι εχουν weight rating που τον καλυπτει (παρομοιο weight rating εχουν παρα πολλα ποδηλατα). Ενδεικτικα αλλα υπαρχουν ακομα και αλλα ποδηλατα 

 https://www.thebikeseat.com/bicycle-load-capacity.html

2. Απλα ΟΧΙ. Αλλα το εχεις τοσο μπερδεμενο στο μυαλο σου που δεν προκειται να κατσω να γραψω ολοκληρα σεντονια για να το ξεμπλεξω.

3. Και εδω ειναι το θεματακι που λεγαμε. Δεν ειναι εξετασεις και να πρεπει να δωσεις καποια απαντηση ξερεις δεν ξερεις το γιατι. Το προβλημα δεν ειναι το ποια ποδηλατα ηξερες να προτεινεις (κανενας δεν ξερει ολα τα ποδηλατα) αλλα το να ξερεις γιατι τα προτεινεις. Να μπορεις να υποστηριξεις και να αιτιολογισεις τις επιλογες σου και τις προτασεις σου. Εσυ απλα τωρα απαντας "αυτα ηξερα αυτα προτεινα", γιατι??, "γιατι αυτα ηξερα". 

Για το εαν εχω καποια υποψιν μου. Πολλα αλλα δεν προτεινω ποδηλατα. Θα πω τι θα πρεπει να ψαξει αλλα δεν θα πω μαρκα και μοντελο. 

 

η αλήθεια είναι ότι θα με βοηθούσες πολύ αν μου έλεγες μάρκα και ακόμη περισσότερο συγκεκριμένα μοντέλα :)

φυσικα με ενδιαφέρει η λογική πίσω από τις προτάσεις ακόμη περισσότερο. 

ευχαριστω και πάλι για τον χρόνο σας παιδιά 

Αναντα
Απών/απούσα

kktsol wrote:

 

Αναντα wrote:

 

Εχεις ενα θεματακι εσυ.

1. Δεν ειπα ποτε πως ειναι πλεονεκτημα για τον φιλο η πατεντα της GT. Αυτο που ειπα ειναι πως οι συγκεκριμενοι σκελετοι της gt του 2020 εχουν weight rating που τον καλυπτει.

2.  Οσο πιο μεγαλο ογκο και πιο μικρη πιεση εχουν τα ελαστικα τοσο οι κρουστικες δυναμεις μειωνονται. Ενας αγυμναστος ανθρωπος 150 κιλα σε ποδηλατο θελει οσο το δυνατον πιο απορροφητικη κυληση.  

3. Εγω αυτα τα ποδηλατα ηξερα να προτεινω. Αν εχεις κι εσυ καποια υποψιν πες τα.

 

Το θεματακι δεν το εχω εγω. Θεματακι εγω θα ελεγα το να μην ξερω γιατι προτεινω κατι αλλα παρόλα αυτα να προτεινω καπου να δωσει ο αλλος τα χρηματα του ετσι αβιαστα. Κατσε να γινω πιο σαφης ακομα.

 

1.Προτεινες μια συγκεκριμενη μαρκα και ανεφερες σαν μονο πλεονεκτημα τα seatstays. Και ειπες οτι νομιζεις οτι εχουν weight rating που τον καλυπτει (παρομοιο weight rating εχουν παρα πολλα ποδηλατα). Ενδεικτικα αλλα υπαρχουν ακομα και αλλα ποδηλατα 

 https://www.thebikeseat.com/bicycle-load-capacity.html

2. Απλα ΟΧΙ. Αλλα το εχεις τοσο μπερδεμενο στο μυαλο σου που δεν προκειται να κατσω να γραψω ολοκληρα σεντονια για να το ξεμπλεξω.

3. Και εδω ειναι το θεματακι που λεγαμε. Δεν ειναι εξετασεις και να πρεπει να δωσεις καποια απαντηση ξερεις δεν ξερεις το γιατι. Το προβλημα δεν ειναι το ποια ποδηλατα ηξερες να προτεινεις (κανενας δεν ξερει ολα τα ποδηλατα) αλλα το να ξερεις γιατι τα προτεινεις. Να μπορεις να υποστηριξεις και να αιτιολογισεις τις επιλογες σου και τις προτασεις σου. Εσυ απλα τωρα απαντας "αυτα ηξερα αυτα προτεινα", γιατι??, "γιατι αυτα ηξερα". 

Για το εαν εχω καποια υποψιν μου. Πολλα αλλα δεν προτεινω ποδηλατα. Θα πω τι θα πρεπει να ψαξει αλλα δεν θα πω μαρκα και μοντελο. 

 

Αγραμματος δε φαινεται να εισαι. Προπετής ομως εισαι. Παμε παλι. Τα seat stays των gt δεν αναφερθηκαν εν προκειμενω σαν πλεονεκτημα, αναφερθηκαν σαν διαφοροποιο χαρακτηριστικο για να συνεννοουμεθα. Διαβασε την διατυπωση. Επειδη εχω τετοιο ποδηλατο, θα ελεγα πως ειναι και πλεονεκτημα αλλα δεν ειναι του παροντος. 

Ο ογκος των ελαστικων και η συμπεριφορα των ελαστικων σε χαμηλη πιεση ειναι θεμα φυσικης, ειτε την καταλαβαινεις ειτε οχι. Οσο περισσοτερο χρονο διαρκει μια κρουση τοσο μικροτερες οι δυναμεις που ασκουνται. Newton για.  Πες μου αν θες ποιο ειναι το επιπεδο σου σε γνωσεις φυσικης για να μιλησω και την αναλογη γλωσσα.

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Αναντα wrote:
Αγραμματος δε φαινεται να εισαι. Προπετής ομως εισαι. Παμε παλι. Τα seat stays των gt δεν αναφερθηκαν εν προκειμενω σαν πλεονεκτημα, αναφερθηκαν σαν διαφοροποιο χαρακτηριστικο για να συνεννοουμεθα. Διαβασε την διατυπωση. Επειδη εχω τετοιο ποδηλατο, θα ελεγα πως ειναι και πλεονεκτημα αλλα δεν ειναι του παροντος. 

Ο ογκος των ελαστικων και η συμπεριφορα των ελαστικων σε χαμηλη πιεση ειναι θεμα φυσικης, ειτε την καταλαβαινεις ειτε οχι. Οσο περισσοτερο χρονο διαρκει μια κρουση τοσο μικροτερες οι δυναμεις που ασκουνται. Newton για.  Πες μου αν θες ποιο ειναι το επιπεδο σου σε γνωσεις φυσικης για να μιλησω και την αναλογη γλωσσα.

 

Φυσικα και ειναι επι του παροντος. Αφου το θεωρεις πλεονεκτημα στο θεμα της αντοχης(που ειναι το ζητουμενο εδω). Αφου το αναφερεις για δυο συγκεκριμενα μοντελα (μεχρι και χρονια αναφερεις) εγω και οι υπολοιποι καταλαβαινουμε οτι το ιδιο μοντελο αλλα αλλης χρονιας που δεν εχει floating seatstays δεν κανει. Και πραγματικα θα ηθελα να ξερω πως ειναι πλεονεκτημα στο θεμα της αντοχης απο ενα ιδιο μοντελο με ακριβως τα ιδια χαρακτηριστικα αλλα ειναι κολλημενο με το παραδοσιακο tripple triangle.

Το επιπεδο φυσικης μου οπως φαινεται ειναι πολυ χαμηλο. Μπορω να καταλαβω ομως οτι δεν θελουμε χαμηλη πιεση αλλα ουτε πολυ υψηλη αλλα την καταλληλη. Επισης μπορω να καταλαβω την διαφορα του ογκου του ελαστικου. Μπορω ομως και να καταλαβω οτι οταν μιλαμε για αντοχη και για πολυ βαρυ αναβατη παιζει ρολο και ο υπολοιπος τροχος. 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

President wrote:

η αλήθεια είναι ότι θα με βοηθούσες πολύ αν μου έλεγες μάρκα και ακόμη περισσότερο συγκεκριμένα μοντέλα :)

φυσικα με ενδιαφέρει η λογική πίσω από τις προτάσεις ακόμη περισσότερο. 

ευχαριστω και πάλι για τον χρόνο σας παιδιά 

Εβαλα ενα λινκ πιο πανω που λεει καποιες μαρκες (πολυ λιγες) και μεγιστα βαρη που δηλωνει η εταιρεια. Ειδικα στο συγκεκριμενο λινκ εαν διαβασεις μεσα απο τις γραμμες θα δεις οτι η cannondale δινει διαφορετικα ορια αναλογα τον τυπο του ποδηλατου. Οποτε δες τι τυπος ειναι τα πιο αντοχης και τετοιο τυπο ποδηλατου κοιτας. Απο εκει και περα οτι λιγοτερο εχει ενα ποδηλατο τοσα λιγοτερα χαλανε. Δλδ εαν εχεις αναρτηση (αχρειαστη σε αυτο που θες) ή θα πρεπει να πας σε αναρτηση "μουλαρι"(και αντιστοιχα ακριβη) ή θα εχεις προβληματα. 

Δες πιο πανω και το θεμα του MORGOTH που ηταν στα κιλα σου και τα θεματακια που ειχε.

Δες και τι χρησιμοποιουν οι "τουριστες" που φορτωμενοι ειναι περιπου 150 κιλα και θα καταλαβεις περιπου τι κοιτας.

Tasakos10
Απών/απούσα

 Καλησπέρα κι από μένα. Έχω να καταθέσω προσωπική εμπειρία. Εγώ έχω κατάστημα και έχω δώσει σε πελάτη αντίστοιχης σωματοδομής (195, 145κιλά) ένα Fuji Nevada της τάξης των 600 ευρώ και δεν έχει εδώ και δυο χρόνια κανένα πρόβλημα. Δεν κάνει χρήση βουνού αλλά αστική μετακίνηση με λίγα χιλιόμετρα (μέχρι 20 χλμ έχει κάνει σε μια μέρα απ΄οτι μου έχει περιγράψει). Το μόνο πρόβλημα ήταν οτι ξεχνούσε να συμπληρώνει αέρα στα ελαστικά, με αποτέλεσμα να έχει 2 snake bites λόγω χαμηλής πίεσης.

 

Αναντα
Απών/απούσα

kktsol wrote:

 

Αναντα wrote:

Αγραμματος δε φαινεται να εισαι. Προπετής ομως εισαι. Παμε παλι. Τα seat stays των gt δεν αναφερθηκαν εν προκειμενω σαν πλεονεκτημα, αναφερθηκαν σαν διαφοροποιο χαρακτηριστικο για να συνεννοουμεθα. Διαβασε την διατυπωση. Επειδη εχω τετοιο ποδηλατο, θα ελεγα πως ειναι και πλεονεκτημα αλλα δεν ειναι του παροντος. 

 

Ο ογκος των ελαστικων και η συμπεριφορα των ελαστικων σε χαμηλη πιεση ειναι θεμα φυσικης, ειτε την καταλαβαινεις ειτε οχι. Οσο περισσοτερο χρονο διαρκει μια κρουση τοσο μικροτερες οι δυναμεις που ασκουνται. Newton για.  Πες μου αν θες ποιο ειναι το επιπεδο σου σε γνωσεις φυσικης για να μιλησω και την αναλογη γλωσσα.

 

 

Φυσικα και ειναι επι του παροντος. Αφου το θεωρεις πλεονεκτημα στο θεμα της αντοχης(που ειναι το ζητουμενο εδω). Αφου το αναφερεις για δυο συγκεκριμενα μοντελα (μεχρι και χρονια αναφερεις) εγω και οι υπολοιποι καταλαβαινουμε οτι το ιδιο μοντελο αλλα αλλης χρονιας που δεν εχει floating seatstays δεν κανει. Και πραγματικα θα ηθελα να ξερω πως ειναι πλεονεκτημα στο θεμα της αντοχης απο ενα ιδιο μοντελο με ακριβως τα ιδια χαρακτηριστικα αλλα ειναι κολλημενο με το παραδοσιακο tripple triangle.

 

Το επιπεδο φυσικης μου οπως φαινεται ειναι πολυ χαμηλο. Μπορω να καταλαβω ομως οτι δεν θελουμε χαμηλη πιεση αλλα ουτε πολυ υψηλη αλλα την καταλληλη. Επισης μπορω να καταλαβω την διαφορα του ογκου του ελαστικου. Μπορω ομως και να καταλαβω οτι οταν μιλαμε για αντοχη και για πολυ βαρυ αναβατη παιζει ρολο και ο υπολοιπος τροχος. 

Μπρε συ, στο 1ο μου ποστ εγραψα:

"GT aggressor και avalanche μοντελα 2020 με σκελετο με "floating seat stays". Νομιζω εχουν weight rating 330 lbs, αλλα στα φτηνα μοντελα περαν του πλαισιου δε σου ειναι κατι χρησιμο. Πχ τα πηρουνια ειναι της πλακας."

Που βλεπεις να το αναφερω σαν πλεονεκτημα (αν και το θεωρω)? Για καποιον που δε ξερει τις σειρες των gt το καθιστω ευκολο να μαθει για ποια ποδηλατα μιλαω, τα οποια εχουν καταλληλο οριο βαρος. Τα προηγουμενα μπορει και να εχουν καταλληλο οριο, μπορει και οχι. 

Αν εγραφα πχ "τα gt μοντελα 2020 με το πρασινο σκελετο" θα υπεθετες πως το πρασινο χρωμα ειναι που δινει την αντοχη? 

Τωρα αν θες να στο αναλυσω, ευχαριστως. Οπου υπαρχει καποια ελαστικοτητα, αμβλυνονται τα κρουστικα φορτια. Κανενας σκελετος δε θα σπασει αν κατσει πανω του ενας ανθρωπος 150 κιλα. Πολλοι ομως θα σπασουν αν πεσεις σε λακουβα. Οταν κατι "δινει" σε μια κρουση, τοτε δε σπαει ευκολα. Για τον ιδιο ακριβως λογο ενα λαστιχο 2.6 σε 35μμ ζαντα με 20psi πιεση αμβλυνει περισσοτερο τα εν λογω φορτια σε σχεση με ενα ελαστικο 2.0 σε 21μμ ζαντα και πιεση 30psi.

Σαφως και δεν χανει σε αντοχη ουτως η αλλως ενας τετοιος σκελετος γιατι εχει να κανει με τα παχη των σωληνων, την γεωμετρια τους και ενα σωρο αλλα πραγματα. Δεν αρκει η πληροφορια πως "δεν κολλουνται τα seat stays στο seat tube" για να βγαλεις συμπερασμα.

Για τον ιδιο λογο οι καρμπον σκελετοι ειναι πιο ευθραυστοι απο τους ατσαλινους, οι μεν δεν παραμορφονωνται ελαστικα, ενω οι δε παραμορφωνονται.  

Η μαθηματικη εξισωση που περιγραφει τα παραπανω ειναι η:

F=dp/dt 

Οπου F η ασκουμενη δυναμη, dp η μεταβολη της ορμης και dt ο χρονος που διαρκει αυτη η μεταβολη. Οσο μικροτερο το dt (=ακαμπτος σκελετος) τοσο μεγαλυτερο το F.  

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... παλιά, πριν αρχίσουν οι διαφορικές εξισώσεις στο φόρουμ, συνηθίζαμε να γράφουμε: "ένα επώνυμο ποδήλατο μια χαρά θα αντέξει, κοίτα να δεις τι γίνεται με την καρδιά και τις αρθρώσεις τις δικές σου........."

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΚΟΡΠΙΑ ΣΧΟΛΙΑ / ΣΚΕΨΕΙΣ / ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ:

Οι κίνδυνοι - ενδεικτικά και όχι περιοριστικά - έχουν να κάνουν με τα ευαίσθητα / κινούμενα μέρη του ποδηλάτου, που είναι και αυτά φέρουν το μεγαλύτερο φορτίο, και δέχονται ακόμα μεγαλύτερα στιγμιαία / κρουστικά φορτία (βλ. λακούβες / σαμαράκια / ανέβα κατέβα πεζοδρόμια κλπ).

Άρα, ΚΥΡΙΩΣ μιλάμε για κέντρα τροχών, μεσαία τριβή, ακτίνες, στεφάνια. ΦΥΣΙΚΑ, κανείς δεν μπορεί να σου αποκλείσει ότι μια κόλληση στον αλουμινένιο σκελετό δεν μπορεί να αστοχήσει και να βρεθείς σε ....χμμ....δύσκολη κατάσταση.... Σε επώνυμο σκελετό, και σε τύπο ποδηλάτου που προορίζεται για "κακομεταχείριση", κάτι τέτοιο θα είναι πιο σπάνιο. 

Τα ταξιδιωτικά ποδήλατα είναι κατασκευασμένα για να μπορείς να αναρτήσεις μεγάλο φορτίο και να κάνεις πολλά-πολλά-πολλά απροβλημάτιστα χλμ. Αλλά μιλάμε για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ταξιδιωτικά ποδήλατα, πχ κανα Thorn (ελπίζω να έχεις και τα δύο σου νεφρά και να ΜΗΝ είσαι και πολύ συνεισθηματικός με δαύτα....) και όχι για πχ το traveller της Ideal (που μια χαρά ποδηλατάρα είναι, αλλά δεν θα το έβαζα στην από πάνω κατηγορία).

Τα καθαρόαιμα ΜΤΒ επίσης είναι φτιαγμένα για να δέχονται τέτοια στιγμιαία φορτία, και να αντέχουν. Ειδικά οι τροχοί τους. Πάλι μιλάμε για καθαρόαιμα ΜΤΒ και όχι για ένα απλό 26αρι που έχει χοντρά λάστιχα και δύο σούστες μπροστά.....

Λόγω ύψους σου, θα ξεχνούσα οτιδήποτε δεν έχει 28" (29" στα μοντέρνα ΜΤΒ) ή 700C τροχό. Αλλιώς σε βλέπω με παρέκταμα στο παλουκόσελο, και μετά στις φωτος σου, ο οριζόντιος σωλήνας θα είναι στο ύψος της κάλτσας σου...... (με αποτέλεσμα αυτών: αστάθια και όχι σωστό "βόλεμα" επάνω στο σκελετό).

Ένα ΜΤΒ 29er ακούγεται καλή φάση. Αλλά, οι σούστες (αναρτήσεις) εκεί μπροστά, να ξέρεις ότι θα σου τρώνε αρκετή δύναμη, θα πεταλάρεις και θα χάνεται κάποιο μέρος της δύναμής σου. Σε συνδυασμό με τα πολλά κιλά σου, ίσως τελικά να σου φανεί ζόρικη / κουραστική, πιο πολύ από ότι πραγματικά, είναι η διαδρομή που θα κάνεις...... Με τον καιρό θα συνηθίσεις. Αν δεν τα παρατήσεις, να ξέρεις ότι αυτό όλο και θα ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ.

Μια ατσάλινη κούρσα, ίσως να σου παρέχει έναν δυνατό σκελετό, αλλά πάλι, δεν θα συμβούλευα κουρσοτροχούς και κουρσολάστιχα στην περίπτωσή σου. Πολύ κοπάνημα, ανύπαρκτα φρένα, δύσκολες σχέσεις (ή "πατήματα", ή "ταχύτητες").... κοινώς: μακρυά....

.... Νιώθω ότι είναι κρίμα-και-άδικο να σου προτείνουμε ποδήλατο των 600ευρώ για 4 χλμ διαδρομή..... Αλλά με τέτοια σωματομετρικά δεδομένα, δύσκολα θα πέσεις πιο κάτω....

ΚΑΙ ΝΑΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΝΤΡΑΠΩ, θα το γράψω... Που 'σαι ρε Πλάννετ να γράψεις τι ποδήλατο καβαλάς? Αν θυμάμαι καλά, πάνω-κάτω στα ίδια ήσουν κάποτε? [και δεν το γράφω ειρωνικά].happy

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Για τον τυπο f=dp/dt

ο τυπος ειναι σωστος αλλα δεν υπολογιζει το ποσο μπορει να αποροφησει το ελαστικο. Δλδ εαν το χτυπημα ειναι δυνατο και το ελαστικο παραμορφωθει περα απο τα ορια του σημαινει οτι τα υπολοιπο χτυπημα θα το "μαζεψει" το στεφανι με το αναλογο αποτελεσμα. Για να το πω πιο απλα. Εαν το ελαστικο εχει χαμηλη πιεση τοτε στα μικρα χτυπηματα θα αποροφα κανονικα οπως περιγραφεις. Εαν το χτυπημα ειναι πιο δυνατο θα "βρει" στεφανι. Εαν ανεβασεις την πιεση για τα πιο δυνατα χτυπηματα τοτε θα ειναι σκληρο για τα μικρα χτυπηματα. Δεν ειναι τοσο απλο γιατι κοιταμε ολο το ποδηλατο και οχι μονο ενα εξαρτημα και οχι σε συνθηκες εργαστηριου. Κατι αντιστοιχο ισχυει και για τον σκελετο.

Αναντα
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Για τον τυπο f=dp/dt

ο τυπος ειναι σωστος αλλα δεν υπολογιζει το ποσο μπορει να αποροφησει το ελαστικο. Δλδ εαν το χτυπημα ειναι δυνατο και το ελαστικο παραμορφωθει περα απο τα ορια του σημαινει οτι τα υπολοιπο χτυπημα θα το "μαζεψει" το στεφανι με το αναλογο αποτελεσμα. Για να το πω πιο απλα. Εαν το ελαστικο εχει χαμηλη πιεση τοτε στα μικρα χτυπηματα θα αποροφα κανονικα οπως περιγραφεις. Εαν το χτυπημα ειναι πιο δυνατο θα "βρει" στεφανι. Εαν ανεβασεις την πιεση για τα πιο δυνατα χτυπηματα τοτε θα ειναι σκληρο για τα μικρα χτυπηματα. Δεν ειναι τοσο απλο γιατι κοιταμε ολο το ποδηλατο και οχι μονο ενα εξαρτημα και οχι σε συνθηκες εργαστηριου. Κατι αντιστοιχο ισχυει και για τον σκελετο.

 

Αυτη ακριβως ειναι και η αξια των φαρδιων ελαστικων σε φαρδια στεφανια. Βαζεις χαμηλοτερη πιεση χωρις να βρισκει στεφανι σε συνθηκες που ενα λιγοτερο φαρδυ ελαστικο σε ενα λιγοτερο φαρδυ στεφανι θα εβρισκε. Παντα υπαρχει χτυπημα που θα βρει στεφανι, απλα με τους +τροχους απομακρυνεσαι κατα πολυ απο την πιθανοτητα για κατι τετοιο. Ο κοσμος το χει τουμπανο kktsol.

Οσο για το σκελετο δε καταλαβαινω για ποιο λογο επιμενεις. Κανε την ιδια βολτα με ποδηλατο που δεν εχει αναρτηση και καντην και με το ιδιο ποδηλατο που εχει εστω και 1 εκατοστο αναρτηση. Θα καταλαβεις την διαφορα με την μια. Το συστημα της gt νομιζω προσφερει καπου τοσο, 1 εκ. Στα δε καρμπον γκραβελ ποδηλατα υπαρχουν απο πολλες πλεον εταιριες αντιστοιχα συστηματα, οπως το king pin (νομιζω της cannondale) και παει λεγοντας. Ολα αυτα αποσκοπουν στο να δωσουν ενδοτικοτητα στον πισω τροχο στον καθετο αξονα χωρις να υπαρχει flex στο οριζοντιο επιπεδο. Μεγαλυτερη ενδοτικοτητα = μεγαλυτερη αντοχη γιατι οπως προειπα τα κρουστικα φορτια ειναι που καταστρεφουν τις καθε ειδους κατασκευες.   

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Αν μου επιτρέπεις θα κάνω σχόλιο όσον αφορά τα κιλά. Είμαι 1.81-1.82 και έφτασα κάποτε 103 κιλά, θυμάμαι έτρωγα συνεχώς... προ 3 έτη έπεσα στα 73 τώρα είμαι 82 μετά από χειρουργείο στην μέση και θα χάσω κι άλλο γιατί κάνω διατροφή. Πρόγραμμα διατροφής έφτιαξα με την βοήθεια διατροφολόγου(τους τελευταίους 8 μήνες) και νομίζω αγαπητέ μου φίλε πρέπει να πας,  να κάνεις λιπομέτρηση και να φτιάξεις πρόγραμμα να μετράς ποσότητες, τα πολλά κιλά θα βάλουν σε βάθος χρόνου σε κίνδυνο την υγεία σου.

Το ότι θες να αγοράσεις ποδήλατο;; Απλά υπέροχο, εύχομαι καλές βόλτες!

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Αναντα wrote:
"GT aggressor και avalanche μοντελα 2020 με σκελετο με "floating seat stays". Νομιζω εχουν weight rating 330 lbs,

Όντως;
Σίγουρα;
Γιατί 330 λίβρες είναι 150 κιλά.

President
Απών/απούσα

Πάντως θα ήθελα να ξεφύγω από την κατηγορία mountain και να πάω σε μια άλλη κατηγορία πχ touring or trekking. Εδώ ο κατασκευαστής δίνει 116 κιλά + 25 φορτίο, είναι αρκετά πιο κάτω από τα κιλά μου, αλλά το συγκεκριμένο ποδήλατο το έχω οδηγήσει και πάει πολύ όμορφα και το σκέφτομαι σοβαρά: https://www.cube.eu/en/2020/bikes/tour/touring/cube-touring-one-iridiumnred-2020/ 

Αναντα
Απών/απούσα

President wrote:

Πάντως θα ήθελα να ξεφύγω από την κατηγορία mountain και να πάω σε μια άλλη κατηγορία πχ touring or trekking. Εδώ ο κατασκευαστής δίνει 116 κιλά + 25 φορτίο, είναι αρκετά πιο κάτω από τα κιλά μου, αλλά το συγκεκριμένο ποδήλατο το έχω οδηγήσει και πάει πολύ όμορφα και το σκέφτομαι σοβαρά: https://www.cube.eu/en/2020/bikes/tour/touring/cube-touring-one-iridiumnred-2020/ 

Εχω ενα cube hyde. Νομιζω ειναι πιο καταλληλο για σενα και σιγουρα πιο φτηνο απο αυτο που εβαλες. Σιγουρα ομως Θα αναβαθμιζα το μπροστινο φρενο με εναν καλο δισκο 180mm και ισως και καλλιτερο σετ μανετας/δαγκανας. Για τα δικα μου κιλα που ειναι 80κατι ειναι οκ αλλα για τα δικα σου δε νομιζω. Επισης φοραει λαστιχα schwalbe big apple που ειναι φαρδια, αντεχουν τα πανδηνα, γραφουν χιλιομετρα και δε τρυπανε. Επισης θα εβαζα και παλουκοσελο με αναρτηση. Every little helps.

Τωρα σχετικα με το αν αντεχουν τα ποδηλατα γενικα, εχω φιλο 2.10 και 130 κιλα που εχει ενα ideal integrator. Δεν επαθε ποτε τιποτα. Ειναι ενδειξη αλλα οχι αποδειξη. Σιγουρα τα ορια βαρους των κατασκευαστων ειναι συντηρητικα αλλα αν εισαι πανω απο αυτα τυπικα τουλαχιστον δεν εχεις την εγγυηση του κατασκευαστη.

Αναντα
Απών/απούσα

didotou wrote:

 

Αναντα wrote:

"GT aggressor και avalanche μοντελα 2020 με σκελετο με "floating seat stays". Νομιζω εχουν weight rating 330 lbs,

 

Όντως;
Σίγουρα;
Γιατί 330 λίβρες είναι 150 κιλά.

 

Σιγουρα οχι, γι αυτο εγραψα πως νομιζω. Το ακουσα σε βιντεο review αξιοπιστου κατ εμε youtuber. Αν παντως θες να το ψαξω και να το παραθεσω. Ο σκελετος παντως φαινεται με το ματι τουλαχιστον, θηριο. 

President
Απών/απούσα

Αναντα wrote:

 

President wrote:

 

Πάντως θα ήθελα να ξεφύγω από την κατηγορία mountain και να πάω σε μια άλλη κατηγορία πχ touring or trekking. Εδώ ο κατασκευαστής δίνει 116 κιλά + 25 φορτίο, είναι αρκετά πιο κάτω από τα κιλά μου, αλλά το συγκεκριμένο ποδήλατο το έχω οδηγήσει και πάει πολύ όμορφα και το σκέφτομαι σοβαρά: https://www.cube.eu/en/2020/bikes/tour/touring/cube-touring-one-iridiumnred-2020/ 

 

 

Εχω ενα cube hyde. Νομιζω ειναι πιο καταλληλο για σενα και σιγουρα πιο φτηνο απο αυτο που εβαλες. Σιγουρα ομως Θα αναβαθμιζα το μπροστινο φρενο με εναν καλο δισκο 180mm και ισως και καλλιτερο σετ μανετας/δαγκανας. Για τα δικα μου κιλα που ειναι 80κατι ειναι οκ αλλα για τα δικα σου δε νομιζω. Επισης φοραει λαστιχα schwalbe big apple που ειναι φαρδια, αντεχουν τα πανδηνα, γραφουν χιλιομετρα και δε τρυπανε. Επισης θα εβαζα και παλουκοσελο με αναρτηση. Every little helps.

Τωρα σχετικα με το αν αντεχουν τα ποδηλατα γενικα, εχω φιλο 2.10 και 130 κιλα που εχει ενα ideal integrator. Δεν επαθε ποτε τιποτα. Ειναι ενδειξη αλλα οχι αποδειξη. Σιγουρα τα ορια βαρους των κατασκευαστων ειναι συντηρητικα αλλα αν εισαι πανω απο αυτα τυπικα τουλαχιστον δεν εχεις την εγγυηση του κατασκευαστη.

 

καλά σίγουρα, κι εγώ έχω ακούσει ιστορίες επιτυχίας από υπέρβαρους με ότι ναναι ποδήλατα.

Το Hyde ωραίο. Είναι λίγο πιο ακριβό από το touring one! Επίσης για τα δικά μου κιλά η σέλα με ανάρτηση δε νομίζω να αντέξει και πολύ.

Αναντα
Απών/απούσα

President wrote:

 

Αναντα wrote:

 

 

President wrote:

 

Πάντως θα ήθελα να ξεφύγω από την κατηγορία mountain και να πάω σε μια άλλη κατηγορία πχ touring or trekking. Εδώ ο κατασκευαστής δίνει 116 κιλά + 25 φορτίο, είναι αρκετά πιο κάτω από τα κιλά μου, αλλά το συγκεκριμένο ποδήλατο το έχω οδηγήσει και πάει πολύ όμορφα και το σκέφτομαι σοβαρά: https://www.cube.eu/en/2020/bikes/tour/touring/cube-touring-one-iridiumnred-2020/ 

 

 

Εχω ενα cube hyde. Νομιζω ειναι πιο καταλληλο για σενα και σιγουρα πιο φτηνο απο αυτο που εβαλες. Σιγουρα ομως Θα αναβαθμιζα το μπροστινο φρενο με εναν καλο δισκο 180mm και ισως και καλλιτερο σετ μανετας/δαγκανας. Για τα δικα μου κιλα που ειναι 80κατι ειναι οκ αλλα για τα δικα σου δε νομιζω. Επισης φοραει λαστιχα schwalbe big apple που ειναι φαρδια, αντεχουν τα πανδηνα, γραφουν χιλιομετρα και δε τρυπανε. Επισης θα εβαζα και παλουκοσελο με αναρτηση. Every little helps.

Τωρα σχετικα με το αν αντεχουν τα ποδηλατα γενικα, εχω φιλο 2.10 και 130 κιλα που εχει ενα ideal integrator. Δεν επαθε ποτε τιποτα. Ειναι ενδειξη αλλα οχι αποδειξη. Σιγουρα τα ορια βαρους των κατασκευαστων ειναι συντηρητικα αλλα αν εισαι πανω απο αυτα τυπικα τουλαχιστον δεν εχεις την εγγυηση του κατασκευαστη.

 

 

 

καλά σίγουρα, κι εγώ έχω ακούσει ιστορίες επιτυχίας από υπέρβαρους με ότι ναναι ποδήλατα.

Το Hyde ωραίο. Είναι λίγο πιο ακριβό από το touring one! Επίσης για τα δικά μου κιλά η σέλα με ανάρτηση δε νομίζω να αντέξει και πολύ.

Στου φιλου με τα 130 παντως αντεχει και ειναι και φτηνιαρικη. Με δεδομενο πως θα χασεις και κιλα παντως δε θα την θες για μια ζωη. Κανα χρονο να σου βγαλει θες. 

President
Απών/απούσα

Αναντα wrote:

 

President wrote:

 

 

Αναντα wrote:

 

 

President wrote:

 

Πάντως θα ήθελα να ξεφύγω από την κατηγορία mountain και να πάω σε μια άλλη κατηγορία πχ touring or trekking. Εδώ ο κατασκευαστής δίνει 116 κιλά + 25 φορτίο, είναι αρκετά πιο κάτω από τα κιλά μου, αλλά το συγκεκριμένο ποδήλατο το έχω οδηγήσει και πάει πολύ όμορφα και το σκέφτομαι σοβαρά: https://www.cube.eu/en/2020/bikes/tour/touring/cube-touring-one-iridiumnred-2020/ 

 

 

Εχω ενα cube hyde. Νομιζω ειναι πιο καταλληλο για σενα και σιγουρα πιο φτηνο απο αυτο που εβαλες. Σιγουρα ομως Θα αναβαθμιζα το μπροστινο φρενο με εναν καλο δισκο 180mm και ισως και καλλιτερο σετ μανετας/δαγκανας. Για τα δικα μου κιλα που ειναι 80κατι ειναι οκ αλλα για τα δικα σου δε νομιζω. Επισης φοραει λαστιχα schwalbe big apple που ειναι φαρδια, αντεχουν τα πανδηνα, γραφουν χιλιομετρα και δε τρυπανε. Επισης θα εβαζα και παλουκοσελο με αναρτηση. Every little helps.

Τωρα σχετικα με το αν αντεχουν τα ποδηλατα γενικα, εχω φιλο 2.10 και 130 κιλα που εχει ενα ideal integrator. Δεν επαθε ποτε τιποτα. Ειναι ενδειξη αλλα οχι αποδειξη. Σιγουρα τα ορια βαρους των κατασκευαστων ειναι συντηρητικα αλλα αν εισαι πανω απο αυτα τυπικα τουλαχιστον δεν εχεις την εγγυηση του κατασκευαστη.

 

 

 

καλά σίγουρα, κι εγώ έχω ακούσει ιστορίες επιτυχίας από υπέρβαρους με ότι ναναι ποδήλατα.

Το Hyde ωραίο. Είναι λίγο πιο ακριβό από το touring one! Επίσης για τα δικά μου κιλά η σέλα με ανάρτηση δε νομίζω να αντέξει και πολύ.

 

 

Στου φιλου με τα 130 παντως αντεχει και ειναι και φτηνιαρικη. Με δεδομενο πως θα χασεις και κιλα παντως δε θα την θες για μια ζωη. Κανα χρονο να σου βγαλει θες. 

 

σωστό. 
στο ίδιο στυλ με το cube touring one, αυτό έχει πιο δυνατές ρόδες και καλύτερες ακτίνες στην ίδια τιμή 

https://www.radon-bikes.de/en/trekking-cross/trekking/solution-comfort/solution-comfort-50-2020/

 

Αναντα
Απών/απούσα

Ιδιο ποδηλατο με το cube πλην τροχων οπως αντιλαμβανομαι.

Εγω παντως θα επιμεινω σε κατι με πιο φαρδιες ζαντες και λαστιχα χωρις να θελω να στα πρηζω κιολας. Εισαι διπλασιος απο τον μεσο ποδηλατη dude!

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

President wrote:
Εδώ ο κατασκευαστής δίνει 116 κιλά + 25 φορτίο, είναι αρκετά πιο κάτω από τα κιλά μου, αλλά το συγκεκριμένο ποδήλατο το έχω οδηγήσει και πάει πολύ όμορφα και το σκέφτομαι σοβαρά: https://www.cube.eu/en/2020/bikes/tour/touring/cube-touring-one-iridiumnred-2020/

Που το λέει για τα 116+25;
Δεν το βρίσκω.

President
Απών/απούσα

didotou wrote:

 

President wrote:

Εδώ ο κατασκευαστής δίνει 116 κιλά + 25 φορτίο, είναι αρκετά πιο κάτω από τα κιλά μου, αλλά το συγκεκριμένο ποδήλατο το έχω οδηγήσει και πάει πολύ όμορφα και το σκέφτομαι σοβαρά: https://www.cube.eu/en/2020/bikes/tour/touring/cube-touring-one-iridiumnred-2020/

 

Που το λέει για τα 116+25;
Δεν το βρίσκω.

Εδώ https://www.cube.eu/fileadmin/2020/Service/Weight_Limits_MY2020_31012020.pdf και είναι 115+25 για την ακρίβεια. Tο ίδιο ισχύει και για τα Radon

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Πολύ χρήσιμο!
Πως το βρήκες;
Τους τηλεφώνησες; Τους έστειλες email;
Δεν μπορώ να βρω καμία τέτοια δίοδο από το site της cube!

 

President
Απών/απούσα

didotou wrote:

Πολύ χρήσιμο!
Πως το βρήκες;
Τους τηλεφώνησες; Τους έστειλες email;
Δεν μπορώ να βρω καμία τέτοια δίοδο από το site της cube!
 

 

η αλήθεια είναι πως είναι δύσκολο να το βρεις σε όλες τις μάρκες και δεν καταλαβαίνω το λόγο. 
πρέπει να ψάξεις για το user manual της κάθε εταιρίας. Αυτό συνήθως βρίσκεται στις συχνές ερωτήσεις (FAQ) κάπου κρυμμένο.
 

Τελικά κλείνω προς το Radon comfort solution 5.0. Έχει δυνατές ρόδες και ζάντες και βρήκα ένα φιλο εδώ στα 130kg που οδηγά ένα παλιότερο μοντέλο της εταιρίας στην ίδια κατήγορια εδώ και 2 χρόνια χωρίς πρόβλημα. Είναι βέβαια πιο κάτω από τα κιλά μου αλλά ελπίζω του χρόνου να είμαστε στα ίδια!

 

wp