Καλησπέρα σας, έχω μαζέψει κάποια χρήματα και σκέφτομαι να πάρω ένα καινούργιο ποδήλατο και θα ήθελα τη συμβουλή σας. Έχω ένα ideal hillmaster παλιό, του 12 ίσως δεν ξέρω ακριβώς, έχει 27 ταχύτητες, μηχανικά δισκόφρενα, του έχω βάλει και λεπτά λάστιχα, ωραίο ποδήλατο και σε καλή κατάσταση, με πάει εκεί που θέλω.
Το χρησιμοποιώ να πηγαίνω στη δουλειά 2 ή 3 φορές την εβδομάδα, 25 χλμ. πήγαινε έλα και κάνω περίπου 40 λεπτά να πάω και 50 να γυρίσω.
Βασικά το έχω βαρεθεί λίγο και θα ήθελα κάτι ποιο ξεκούραστο και ποιο γρήγορο, αν κερδίσω 10 – 20% σε ταχύτητα και σε κούραση θα είμαι ευχαριστημένος και θα το χρησιμοποιώ περισσότερο, θα είναι και καινούργιο.
Μπορώ να δώσω μέχρι 500€, εξοπλισμό έχω, έχω εντοπίσει αυτό https://www.action-bikes.gr/shop/podhlata/polhs/trekking-on-road-urban-podhlata/ideal-funcore-700c-2018/ .
Πιστεύετε ότι θα έχω τη βελτίωση που θέλω αν πάρω ένα τέτοιο ποδήλατο ή τζάμπα θα δώσω τα λεφτά μου;
Για την χρηση που κανεις δεν χρειαζεσαι καινουργιο ποδηλατο ,λαστχια πιο δρομισια εχεις βαλει ,κλειδωσε αναρτηση κ σεταρε σωστα σελα κ τιμονι κ εισαι μια χαρα
τωρα αν θες οπωσδηποτε να παρεις καινουργιο τοτε ideal cityrun, διαφορες θα δεις αλλα οχι τοσο δραματικες οσο πιθανον νομιζεις
πρωτα απο ολα υποθετω πως εχεις σελα ψηλα και τιμονι χαμηλα. δευτερον το βαρος παιζει σημαντικο ρολο. αν θες να πας γρηγορα κοιτα για πραγματικο fitness. το funcore θεωρειται υβριδικο.
Νόμιζα ότι ήταν fitness, αυτό είναι fitness https://www.wheelmania.gr/index.php?r=product&id=14319 ; νομίζω σε αυτά τα λεφτά δεν έχω πολλές επιλογές.
Το 2 φέρνει πιο πολύ σε φίτνες, σίγουρα θα δεις μεγαλύτερη διαφορά, ειδικά αν διαλέξεις σωστό νούμερο και κουμπώσεις καλά επάνω του.
Αλλά, για την χρήση που λες, και αν τελικά το χώμα δεν είναι για σένα (..... το προφανές.... αφού όλοι το ξέρουμε, ότι μια μέρα όλοι στην άσφαλτο θα βολτάρουμε...χχχαχαχχααα), και εγώ θα προσανατολιζόμουν στο να φέρω το υπάρχον ποδήλατο στα μέτρα μου. Με λεπτά λεία ελαστικά (όσο πιο λεπτά δέχονται τα στεφάνια σου αλλά καλά ελαστικά, όχι ότι σου πάσσαρε ο ποδηλατάς) , και με ένα ξερό πιρούνι (έχει κόστος, αλλά ΑΞΙΖΕΙ), το ποδήλατο ήρθε μια χαρά για ασφάλτινη χρήση που γράφεις. Και με κόστος κάπου στα 100 ευρώ (ΧΟΝΤΡΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ)....
Ναι, ΟΚ, δεν θα γίνει φίτνες, αλλά σίγουρα θα σε πηγαίνει πολύ πιο γρήγορα και πιο ξεκούραστα και πιο αθόρυβα από τώρα.
Το 2ο που παράθεσες είναι ένα τύπου φίτνες ποδήλατο. Όντως με 500ε παίρνεις μία μετριότητα στα φίτνες.. μπορείς να μαζέψεις λεφτά να πάρεις ένα καλύτερο. Τώρα για τις μετατροπές του τύπου ''βάλε λεπτά ελαστικά'' και ''ξερό πηρούνι''. Ναι πάρε και ένα Jeep Wrangler ξεκίνα τις μετατροπές με 20αρα ζάντα από Dogde Viper SRT-10, και πέταξε του κινητήρα Ferrari 458 italia επάνω, ελατήρια bilstein και έτοιμο το super-car. Κάποιοι εδώ μέσα από πέρυσι ''μας κάνουν πλάκα'', άτομα με σοβαρό ψυχοπαθολογικό πρόβλημα, που ξέχασαν να πάρουν τα φάρμακα τους.
Το κάθε όχημα, είτε είναι ποδήλατο, είτε μοτοσυκλέτα είτε αυτοκίνητο έχει συγκεκριμένη χρήση και δυνατότητες. Όπως και η διανοητική ικανότητα του κάθε ανθρώπου, ίσοι και όμοιοι οι ευφυείς μ'αυτά εδώ τα ''εκφυλισμένα μυαλά''? Αυτά γιατί η κωμωδία πρέπει να σταματήσει, αλλά φταίει η διαχείρηση του forum που ποτέ δεν επεμβαίνει, κοιμάται όρθια στην κυριολεξία, εγώ αυτούς θεωρώ υπεύθυνους, όχι τους καθυστερημένους που δεν ξέρουν τι λένε και γράφουν. Αυτά...
ΥΓ: Γενικά forum της πλάκας, με ''γνώστες'' της φάπας και της κλωτσιάς, ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ που παριστάνουν τις διάννοιες.. γελάει ο κόσμος!!! Δυστυχώς αυτή η χώρα δεν έχει σωτηρία.. Τα παιδιά του ΝΔ-Συριζό-ΠΑΣΟΚ σε όλο τους το μεγαλείο. Ή αλλιώς η ντροπή της Ευρώπης!
Ενώ εσύ που κοροϊδεύεις είσαι έξυπνος
αφου βρε γιοκο λενε/λεμε οι ανθρωποι την αποψη και μετα πανε να πουν και καμια ιδεα για το πως μπορει να γινει αυτο που θελει ο καθενας. For science, που λεμε. Εγω τα βρισκω πολυ ενδιαφεροντα ολα αυτα, τις μετατροπες, τις ιδεες, τις πατεντες και τις αποψεις, σωστες ή λαθος γιατι σε βαζουν σε σκεψη και ειναι καλο να σκεφτεσαι. Δεν αναγκαζει κανεις κανεναν να κανει το οτιδοιποτε.
Ξερεις εσυ κανα καλο φορουμ με διακεκριμενους επιστημονες νομπελιστες της μηχανικης, ιατρικης, ορθοπεδικης και με εξειδεικευση στην ποδηλασια? Αμα ειναι ετσι γουσταρω και εγω, να μου πεις να παω να γραφτω.
Rnd είσαι ένα μείγμα αγιου ανθρώπου οσον αφορά την υπομονή σου και cult οσον αφορά το χιούμορ σου.
Λαικ λαβ και χαχα μαζί!!!
Σας ευχαριστώ όλους που απαντήσατε αλλά νομίζω ότι ξεφεύγουμε λιγάκι, κάθε άποψη είναι σεβαστή και καλοδεχούμενη αλλά η άποψη των παλιών πιστεύω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία.
Βασικά ήθελα να πάρω ένα καινούργιο ποδήλατο, αυτό το έχω αρκετά χρόνια, το είχα πάρει και μεταχειρισμένο, δεν πίνω, δεν καπνίζω μπορώ να παίρνω ένα ποδήλατο κάθε 10 χρόνια.
Παραθέτω κάποια links από ποδήλατα που μου έχουν τραβήξει την προσοχή αν θέλετε μου λέτε τη γνώμη σας ή μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο άλλο.
Να θυμίσω ότι κάνω πάντα την ίδια διαδρομή 13 χλμ 2 φορές την ημέρα 2 ή τρεις φορές την εβδομάδα μέσα στην Αθήνα, αυτή τη διαδρομή θέλω να την κάνω όσο ποιο γρήγορα και ξεκούραστα γίνεται ώστε να την κάνω 4 ή 5 φορές την εβδομάδα. Είμαι 48 χρονών αν έχει σημασία.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
https://www.action-bikes.gr/shop/podhlata/dromou-road/fitness-podhlata/drag-storm-comp-700c-2017/
https://www.wheelmania.gr/index.php?r=product&id=14319
https://dalavikasbikes.gr/fitness/7630--vivio-ballistic-claris-8t.html
https://www.cyclist.gr/el/polhw-fitness-hybrid/44727-TREK-FX-2-2019-009269.html
https://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/road-hybrid-bikes/kona-dew-disc-2018.html
https://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/road-hybrid-bikes/kona-dew-city-2019.html
Μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα σε αυτά τα τρία:
https://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/road-hybrid-bikes/kona-dew-plus-2018.html
https://www.action-bikes.gr/shop/podhlata/polhs/trekking-on-road-urban-podhlata/ideal-funcore-700c-2018/
https://www.cyclist.gr/el/polhw-fitness-hybrid/44727-TREK-FX-2-2019-009269.html#/19012-trek_ds_19-medium
Μπορείτε να μου πείτε τη γνώμη σας;
το κονα εχει μεγαλη διαφορα τιμης. εμενα κατι μου κανει στο ματι για το trek. αν και δεν ειναι της μαρκας μου αρεσει περισσοτερο.
Το trek φαίνεται αρκετά ποιοτικό αλλά δεν έχει στο νούμερο μου, σε λίγο καιρό μου είπε θα φέρει αυτό https://www.trekbikes.com/us/en_US/bikes/hybrid-bike... στα 550€ περίπου. Το θέμα είναι ότι η ideal σου δίνει 27 ταχύτητες deore και υδραυλικά δισκόφρενα με λιγότερα λεφτά αλλά έχει λίγο παράξενο σκελετό και πολλή αμφισβήτηση στο forum.
Εμενα με κανει να απορω που εβαλες 2 με δισκοφρενα και ενα με v-brakes ενω βγαινει και το εχει και με disc brakes. Για το trek λεω και η τιμη του ειναι κοντα στου kona.
Αγνοοντας τα v-brakes, για να εχουν ολα κοινη βαση, εχεις να κρινεις τα εξεις:
Απο εκει και περα. Δεδομενο οτι το TREK εχει χαμηλοτερης κατηγοριας παριφερειακα λογω αριθμου ταχυτητων και μονο αλλα κανενας σε αυτη την κατηγορια δεν χρειαζεται παραπανω ταχυτητες και ετσι και αλλιως ειναι περιφερειακα.
ΠΑρ'ολα αυτα πεφτετε στην κλασικη παγιδα.Περιμενα μετα απο τοσες αναφορες που εχουν γινει θα ηταν πιο διακρητο αυτο. Αναφερετε οτι το Κονα εχει υποδιεστερα περιφερειακα απο το ideal. Η μονη σημαντικη διαφορα ειναι το πισω ντεραγιε που ειναι deore (ονομαστικα δλδ ειναι δυο-τρεις κατηγοριες πανω). Δλδ η σημαντικη διαφορα που αναφερουμε ειναι οτι το ενα φοραει ενα ντεραγιε δεκαετιας (deore) ενω το αλλο περσινο ή φετινο μοντελο αρκετα πιο συγχρονο και με αλλες τεχνολογιες πανω. (τα κεντρα που θα μου πειτε οτι ειναι shimano στα μεν και formula στο αλλο ετσι και αλλιως ειναι στους τροχους δεν ειναι περιφερειακα και τα TX ειναι καλυτερα μεν αλλα οχι τοσο).
εαν θες παντως το τι θα εκανα εγω για αυτη την κατηγορια πραγματικα ολα αυτα τα βλεπω περιτα. Η λογικη για εμενα λεει 24 ταχυτητες, v-brake κτλ κτλ και τα ρεστα αμα πραγματικα θες κατι καλυτερο παρε ενα καλυτερο ζευγαρι τροχων. Τα hybrid δεν χρειαζονται τιποτα παραπανω (και οι τροχοι που λεω υπερβολη ειναι, αλλα η διαφορα που θα δεις ξεπερνα και τα υδραυλικα και τις παραπανω ταχυτητες και ολα αυτα που εχουν αυτα τα ποδηλατα που αναφερετε σε σχεση με το βασικο που λεω)
Θεωρητικό το βαρος και προκύπτει απο το οτι ακόμα και στην έκδοση με τα δισκόφρενα είναι τουλαχιστον μισο κιλό ελαφρύτερο απο τα αλλα (στα χαρτια)
Διάβαζα ότι 500€ για ποδήλατο είναι λίγα και μου φαινόταν παράξενο γιατί 500€ δεν είναι λίγα λεφτά.
Αλλά το κατάλαβα όταν είδα από κοντά ποδήλατα αυτής της τιμής και απογοητεύτηκα, λογικά βάσει χαρακτηριστικών το καλύτερο είναι το Ideal αλλά όταν το είδα μου φάνηκε πολύ προχειροφτιαγμένο, τυποποιημένο δεν ξέρω πως να το πω, σαν να πήραν 5 σίδερα τα κολλήσαν μεταξύ του βάλαν και τα χειριστήρια όπως όπως και τέλος, το ίδιο και το trek, to kona δεν το έχω δει ακόμα.
Νομίζω θα πάω για μεταχειρισμένο.
Γράφεις στο αρχικό ποστ σου: "Το χρησιμοποιώ να πηγαίνω στη δουλειά 2 ή 3 φορές την εβδομάδα, 25 χλμ. πήγαινε έλα και κάνω περίπου 40 λεπτά να πάω και 50 να γυρίσω."
Για αυτήν την χρήση και αν το έχεις λίγο με μικροεπισκευές και μικρομαζέματα, και αν κάνεις μικρές υποχωρήσεις, ΚΑΝΟΝΙΚΑ ένα ποδήλατο των 150 ευρώ σου φτάνει και αρκεί. Δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω. Προφανώς αν εσύ γουστάρεις να πηγαίνεις με Pinarello των 5.000 ευρώ, και εγώ μαζί σου, και μπράβο σου, και θα σε θαυμάζω στο δρόμο, και θα ζηλεύω, και μακάρι να μπορούσαν και πολλοί άλλοι.
Από τα 150 μέχρι τα 5.000 είναι πάρα πολλά λεφτά και πάρα πολλά ποδήλατα. Αλλά και από τα 150 μέχρι τα 500 είναι πάλι πολλά λεφτά και πάρα πολλά ποδήλατα. Κάπου στα 300 - 350 όμως φτάνουν για να πάρεις κάτι ΑΞΙΟΛΟΓΟ, σοβαρό, μάχιμο, επώνυμο, που θα κρατήσει καιρό και θα σου προσφέρει πολλά απροβλημάτιστα χλμ. Όσο ανεβαίνεις βελτιώνονται τα φρου-φρου και το οπτικό, παρά το ουσιαστικό. Το να έχει πχ 3χ8 ή 3χ9 σύστημα ταχυτήτων μπορεί να σημαίνει 100 ευρώ σε χρήματα, αλλά στην πράξη δεν σημαίνει και τίποτα απολύτως..... Ειδικά στο επίπεδο και στην φάση και στην χρήση που μιλάμε. Αν ήσουν αθλητής επιπέδου Ε.Ο.Π. και ταλεντάρα και έλιωνες την άσφλατο, ΟΚ θα σου έλεγα ότι 2χ11 αντί 2χ10 μπορεί να σημαίνει 1η ή 2η θέση στο βάθρο..... [αλλά όλα αυτά είναι εκτός θέματος στην περίπτωσή μας].
Το να έχει vbrakes αντί για υδραυλικά δ/φ μπορεί να σημαίνει 150 ευρώ πάνω στην τιμή (και καλύτερους τροχούς) αλλά για σένα ίσως να μην σημαίνει και τίποτα, ειδικά αν δεν θα ποδηλατίσεις σε χωματόδρομους / γκρεμίλες / λασπουριές / βροχή....
Όμως, το θέμα δυσκολεύει γιατί ήδη έχεις κάτι "αξιόλογο". Το ideal hillmaster, του 12 με 27 ταχύτητες & μηχανικά δισκόφρενα ήταν αξιολογότατο και καραμάχιμο για λασπουριές / χωματόδρομους / ανώμαλο τεραίν [αν και μάλλον ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ για ασφάλτινο commuting, εκτός αν χώσεις χρήμα για άγριες μετατροπές].
Πάμε και στο διαταύτα. Γνώμη μου. Κρατάς το ΜΤΒ για καθαρά ΜΤΒ χρήση. Πaίρνεις ένα οικονομικό αλλα καθόλου φτηνιάρικο (300 -350€) ποδήλατο για καθαρά ΑΣΦΑΛΤΙΝΗ χρηση και commuting και καθάρισες με όλα και για πολλά χρόνια.
Καμία αμφισβήτηση (σοβαρή) στο φόρουμ. Και ο σκελετός μια χαρά είναι (εκτός κι αν δεν σ' αρέσει οπτικά οπότε πάσο). και με τον ίδιο σκελετό παίζει και το cityrun με vbrakes που είναι οκ κι αυτό και πιο φτηνό ακόμα.
vintage κουρσάκι με 200-300 ευρώ και είσαι τούμπανος
Το λάθος μου ήταν ότι γνώριζα αυτά τα ποδήλατα μόνο από το internet και όταν τα είδα από κοντά απογοητευτικά γιατί είχα άλλη εικόνα στο μυαλό μου, φυσικά και με 500€ βρίσκεις αξιόλογα ποδήλατα να σε παν από το ένα μέρος στο άλλο με ταχύτητα και ασφάλεια αλλά αν μπορούσα να πάρω Pinarello για να κάνω ένα χιλιόμετρο τη μέρα θα το έπαιρνα.
Δηλ. αυτό που κατάλαβα ότι θέλω είναι λίγο ποιότητα οπτική και απτική, να μην είναι το ποδήλατο μόνο ένα εργαλείο μετακίνησης αλλά να σου δημιουργεί και ένα συναίσθημα, πχ η κόρη μου, έφηβη, παίρνει 5 ζευγάρια παπούτσια των 20€ ενώ εγώ προτιμώ ένα των 100€ να το έχω 5 χρόνια και να το νιώθω να παλιώνει σιγά σιγά.
Πιθανών να μη βρίσκω κάτι τέτοιο με 500€ αλλά ίσως ένα ποδήλατο σαν αυτό https://www.car.gr/17899333-peugeot-pulse όπως λέει και το παιδί αποπάνω, να με ικανοποιούσε περισσότερο.
Αλλά πως μπορώ να ξέρω τι είναι αυτό που με ικανοποίει αν δε ζήσω μαζί του λίγο καιρό; Η γνώση του εαυτού μας έχει κόστος.
Κανε ενα γκάλοπ σε ανθρωπους που τα οδηγουν όλα ή εχουν οδηγησει τι τους έχει ικανοποιησει περισσοτερο. Δε θα μου φανει περίεργο να σου πουν όλοι, οτι ξεκινησαν δειλα με τρεκκινγκ, φιτνεσσ, και κατέληξαν σε δρόμου. Όλοι βεβαια δεν ακουγαν εξαρχης διοτι ειχαν σκαλωσει με το φιτνες και λεγαν, ελα μωρε του δρομου δεν ειναι για μενα, ακριβο, άβολο, το τρκινγκ καινουργιο πιο γιαλυστερο μαλακιες που λεμε στους εαυτους μας που αμα ανοιγαμε τα αυτακια μας και τα ματακια μας θα καναμε πιο σωστες επιλογες εξαρχης. Και οταν θα καβαλησεις του δρομου θα δεις οτι αυτη η θεση οδηγησης ειναι πιο βολικα, και περνας καλυτερα πανω στο ποδηλατο, πιο σπιρταδικο απο απλα μια μετακινηση που θα κανεις καθε μερα για τη δουλεια σου θα γινεται ενα παιχνιδι και θα σαι πάλι 5 χρονων και καθε μερα το πρωι και το απογευμα θα βγαινεις για να παιξεις με τους δρομους. Ότι και να παρεις θα το χαρεις. Μη κολας. Και λαθος να κανεις θα μαθεις απο αυτο. Παρτο χθες.
αν δεν είναι να πας σε κούρσα
κράτα το hillmaster
Αν κάποιος κάνει 40 χλμ καθημερινά αξίζει να πάει σε fitness ή σε δρόμου; Μήπως τελικά η αγορά του fitness είναι άκυρη αγορά; Ή για να το θέσω αλλιώς... πότε η αγορά ενός fitness είναι συμφέρουσα;
Καταρχήν ευχαριστώ όλα τα παιδιά που ασχολήθηκαν με το θέμα, για να το κλείσουμε και να μη μένουν εκκρεμότητες να πω ότι τελικά πήρα μια μεταχειρισμένη κούρσα, ένα ktm strada 800 που μου φάνηκε σε καλή κατάσταση και έχω κάνει περίπου 300 χλμ. σε διαδρομές των 15 χλμ περίπου όσο ποιο γρήγορα μπορώ, δηλ. τρία τέταρτα το πολύ που είναι αρκετά για μένα, για περισσότερο και δεν έχω χρόνο και βαριέμαι να είμαι περισσότερη ώρα πάνω στο ποδήλατο.
Εντυπώσεις, μου φαίνεται πολύ ποιο ξεκούραστο ποδήλατο έτσι τώρα βγαίνω πιο εύκολα για ποδήλατο, με το mountain έβλεπα μια ανηφόρα και βαρυγγωμούσα ενώ τώρα εντάξει λέω το έχω, η αλήθεια είναι ότι δεν έκανα ποδήλατο με πολύ όρεξη και ούτε τώρα κάνω αλλά πιέζω τον εαυτό μου, κάνω ποδήλατο όχι για την ποδηλασία αλλά για τα αποτελέσματα της, για αυτή την αίσθηση ενεργητικότητας και ευεξίας που έχεις την άλλη μέρα και για τα ψυχολογικά οφέλη όπου με έχει βοηθήσει πάρα πολύ έτσι ήθελα τη μεγαλύτερη δυνατή ευκολία και μάλλον την πέτυχα προς το παρόν.
καλες βόλτες
τώρα ίσως θα ήταν καλό να βελτιώσεις τον τροπο που κάνεις ποδήλατο :D