Ηλεκτρικό ποδήλατο για την δουλειά

23 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
gtalex
Απών/απούσα

Είμαι καινούριος στο forum και θέλω να σας ρωτήσω αν αξίζει για μια διαδρομή με μ.ο. 10χλμ πήγαινε ανάλογα την διαδρομή που θα επιλέξεις και άλλα τόσα χλμ για επιστροφή να πάρω ηλεκτρικό ποδήλατο!
Έχω δει σε αρκετές σελίδες πολλά μοντέλα είτε εργοστασιακά είτε μετατροπής με κιτ! Τα εργοστασιακά είναι αρκετά ακριβότερα αλλά βγαίνουν σύμφωνα με αυτά που ορίζει η ΕΕ με μέγιστη ταχύτητα τα 25χλμ και φοβαμαι πως θα κουραστώ με τέτοια ταχύτητα! Προσανατολίζομαι σε κιτ αλλά φοβάμαι την αξιοπιστία τους!

Μπορεί αν υπάρχει κάποιος που έχει βάλει κιτ να μου δώσει συμβουλές; Επίσης σχετικά αυτό με την ταχύτητα που είπα σκέφτομαι για πιο δυνατό μοτέρ! Υπάρχει θέμα με αστυνομία; Θέλω αποκλειστικά να χρησιμοποιώ το ποδήλατο χωρίς να παίρνω μέσα μεταφοράς!

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

πρεπει να δεις τα κριτήρια με τα οποία θες να επιλέξεις το μέσο τις μετακίνησης σου

για μενα τα 10 χιλιόμετρα ειναι ανεκτά , εαν οι κλίσεις σε βοηθάνε (δεν εχεις πολλά υψομετρικά κλπ) δεν χρειάζεσαι υποβοήθηση.

Απο την αλλη τα ηλεκτρικά είναι αρκετά βαριά , εχεις προσβαση σε κλειστο χώρο να το αφήνεις ?

τις περισσότερες φορές οταν με ρωτάνε σχετικά με αυτό το θέμα καταλήγουμε οτι ακόμα και ενα 50ρι παπί είναι οικονομικότερο και περισσότερο ξέγνοιαστο.

gtalex
Απών/απούσα

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου! Ναι υπάρχει πολύς και κλειστός χώρος εκεί που εργάζομαι. Η διαδρομή είναι Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι) - Πέτρου Ράλλη εκεί που είναι τα πρακτορεία (Ορφέως, Αγίας Άννης). Δεν έχει ιδιαιτέρως ανηφορικά κομμάτια. Ξανά βλέποντας το αρχικό μου μήνυμα παρέλειψα κάποια στοιχεία για να με βοηθήσετε σωστότερα. Δουλεύω σε αποθήκη, οπότε πολύ κουραστική δουλειά, και η πρώτη σκέψη που έκανα ξεκινώντας να αναζητώ ηλεκτρικά ποδήλατα ήταν χρόνος που θα γλιτώνω. Με τα ΜΜΜ θέλω το λιγότερο πήγαινε-έλα 2 ώρες Σκέφηκα λοιπόν ηλεκτρικό ποδήλατο, αλλά με δυνατό μοτέρ για άνω των 40-50χλμ για να γλιτώνω χρόνο. Συν ότι δεν έχω δίπλωμα για μηχανάκι. Οπότε καταρχάς χρειάζομαι δίπλωμα. Το μηχανάκι μετά θα θέλει τις βενζίνες του, την ασφάλεια, τέλη. Οπότε σε πρώτη φάση μου φαίνεται πιο οικονομικό το ηλεκτρικό ποδήλατο με τα στοιχεία αυτά αλλά σε βάθος ορισμένου χρόνου η απόσβεση. Δεν ξέρω τι προβλήματα μπορει να βγάλει ένα ηλεκτρικό ποδήλατο. Είμαι 30 χρόνων. Το ανάφερω επειδή εντάξει δεν είμαι μεγάλος αλλά ούτε και στα 20 που δούλευα αποθήκη και πήγαινα με απλό ποδήλατο. Θέλω την γνώμη σας αν πραγματικά αξίζει το ηλεκτρικό έτσι όπως το έχω στο μυαλό μου. Αν ναι αξίζει με κιτ μετατροπής και που να προσανατολιστώ; Αν ξέρετε να μου συστήσετε κάποιον. Αν επιτρέπεται κάτι τέτοιο από τους κανόνες του φόρουμ. Και ένα τελευταίο αν παραμείνουμε στο κλασικό ποδήλατο τι θα μου προτείνατε; Μέχρι 1200-1300 τα δίνω.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Μήπως να σκεφτείς να πάρεις ένα ποδήλατο κανονικό και να το συνδυάσεις με το μετρό και να δεις πόση ώρα θα κάνεις;; πχ. από Αγ Δημήτριο παίρνεις το μετρό και κατεβαίνεις Κεραμικό (μέσω στάσης "Σύνταγμα") ή και πιο κοντά στη δουλειά σου με τον ΗΣΑΠ (μέσω στάσης "Μοναστηράκι"). Δες πόση ώρα χρειάζεσαι έτσι - οι αποστάσεις που θα χρειαστεί να κάνεις με το ποδήλατο δεν είναι μεγάλες.
Ενα ηλεκτρικό ποδήλατο μάλλον δεν θα μπορείς να το βάλεις στο μετρό, άσε που κοστίζει πολύ περισσότερο από ένα κανονικό.
Μπορεί να είμαι εκτός θέματος μια και ζητάς πληροφορίες για ηλεκτρικό ποδήλατο, αλλά μια και έγραψες σε ποδηλατικό φόρουμ... ας πούμε οτι οφείλουμε να σου προτείνουμε ποδηλατικές λύσεις για να έχουμε τη συνείδησή μας ήσυχη!!

gtalex
Απών/απούσα

Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και κάθε απάντηση και συμβουλή καλοδεχούμενη! Δεν πρέπει να είναι σπαστό για να το βάζω στο μετρό ή και κανονικό μπορώ να μπαίνω; Και αν δω ότι πάλι δεν με εξυπηρετεί τότε να κοιτάξω για κιτ. Έχετε να μου προτείνετε μοντέλα για την πόλη; Συγγνώμη που έγραψα εδώ αλλά πάτησα φόρουμ για ηλεκτρικό ποδήλατο αλλά δεν μου έβγαλε κάτι. Μήπως γνωρίζεις κάποιος που να μπω;

johnny_alex
Εικόνα johnny_alex
Απών/απούσα

Φίλε μου καλησπέρα, με 1000-1300€ θα αγόραζα ένα καλό κουρσάκι με ένα 25άρι λάστοιχο και τα 20 χιλιόμετρα χωρίς υψομετρικά θα τα είχα για χαβαλέ. Εγώ άρχισα συστηματική προπόνηση εδώ και 8-9 μήνες όντας 123 κιλά, 36 χρονών, καπνιστής και με προβλήματα σε μέση και αυχένα λόγω της δουλειάς γραφείου. Ξεκίνησα με σχεδόν 5 χιλιόμετρα μέρα παρα μέρα για 1 μήνα με mountain . Σε 8-9 μήνες έχω χάσει σχεδόν 30 κιλά, έκοψα το κάπνισμα και χθές έκανα 100 χιλιόμετρα σε 4 ώρες και 16 λεπτά. Αν είσαι σε χειρότερη μοίρα απότι εγώ όταν ξεκινούσα, πάρε ηλεκτρικό, αν όχι δώσε μια ευκαιρία σε κανονικό ποδήλατο και πίστεψέ με δεν θα το μετανιώσεις.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Νέος είσαι και τα 20 χλμ. είναι απόσταση ιδανική για κουρσάκι, μια ωρίτσα απόλαυση, το ηλεκτρικό έχει κι αυτό θέματα, βάρος, μπαταρίες κλπ., και όπως ειπώθηκε το χώνεις πιο εύκολα σε κανένα βαγόνι, άμα βρέχει...

gtalex
Απών/απούσα

Θέλω όμως να σταματήσω να χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ και λόγω της κοπιαστικής δουλειάς θέλω να φτάνω και πολύ πιο γρήγορα και πιο ξεκούραστα από το να κάνω πετάλι και επίσης δεν θέλω να μπω στην διαδικασία για δίπλωμα για μηχανάκι.

geatle
Απών/απούσα

οτιδηποτε σε ευχαριστει περισσοτερο και σε κανει να περνας περισσοτερη ωρα πανω στο ποδηλατο.

bczing
Εικόνα bczing
Απών/απούσα

...Για εμένα δεν αξίζει για τόσα λίγα χλμ να πας σε ηλεκτρικό..Πιστεύω ούτε κούρσα ούτε τίποτα, τόσα λίγαχλμ βγαίνουν για πλάκα ακόμα και με ποδήλατο σούπερ μάρκετ.Μην το φοβάσαι καθόλου. Πάρε ένα ποδήλατο να σ'αρέσει πάνω απ'όλα οπτικά, και θα δεις ότι οι φόβοι σου είναι παντελώς αβάσιμοι..

gtalex
Απών/απούσα

Δεν έχω κανέναν φόβο για το κανονικό ποδήλατο. Όπως έγραψα πιο πάνω πιο παλιά σε μια άλλη δουλειά πήγαινα με το ποδήλατο αλλά ήταν μόνο 6χλμ πήγαινε-έλα. Τώρα είναι 20χλμ πήγαινε-έλα και δεν νομίζω να έχω το κουράγιο να κάνω πετάλι όντας εξαντλημένος συν ότι θα θέλω αρκετή ώρα. Σίγουρα λιγότερη απ' ότι με τα ΜΜΜ. Πάντως το ερώτημα μου κυρίως είναι αν υπάρχει κάποιος που χρησιμοποιεί ηλεκτρικό ποδήλατο και ειδικά με τοποθετημένο κιτ πάνω σε ποδήλατο που είχε και αν είναι κάπως αξιόπιστα.

geatle
Απών/απούσα

εχω δει πολλους αρχαριους που να κουραζονται και να θεωρουν γυμναστικη τα 10χλμ. βεβαια αμα κολησεις το μικροβιο, ουτε που θα καταλαβεις ποτε θα κανεις 100χλμ.

gtalex θα ηταν ιδανικο εαν μπορεις να δανειστεις καποιο ποδηλατο για να δεις πρωτα τις αντοχες σου.

Ntimitris
Απών/απούσα

παιδια ο ανθρωπος δουλευει σε αποθηκη και αφηνει να εννοηθει οτι σωματικα του φευγει η παναγια. ΕΠισης ανεφερε οτι μικροτερος, πριν απο 10 χρονια, την εκανε την αποσταση με το ποδηλατο αρα δεν χρειαζετε να του εξηγειτε αν ειναι πολλα η λιγα.
..
Ειναι ακυρο να του λετε να γυμναστει, απο τα 20 στα 30 ο χρονος αποκαταστασης απο αθληση γινεται ολο και μεγαλυτερος δεν αλλαζει η φυση εκτος αν αρχισει trt (testosterone replacement therapy). Ουτε εχει δουλεια γραφειου να αφησει κενα στις προπονησεις, πρεπει να παει να δουλεψει και η δουλεια του ειναι σωματικη. Μην συγκρινετε το 3 η 4 φορες την εβδομαδα ξεσπασμα στο χομπυ, λογο καθιστικης ζωης με την περιπτωση του. Εσεις μιλατε για εναρξη αθλητισμου οταν αυτος χρειαζεται χρονο αποκαταστασης απο overtraining.
..
Κατα τα αλλα φιλε μου, βλεπω οτι ισως πρεπει να συμβιβαστεις.
-Η βγαζεις διπλωμα για 50αρι (δεν εχει τελη απο οτι ξερω). αλλα το ξεκαθαρισες οτι δεν θελεις
-Η συνδυαζεις μετρο με ενα σπαστο κατα τη δικια μου γνωμη (μπαινει και κανονικο ποδηλατο αλλα για πιο βολικο και ευκολο στη μεταφορα) σχετια φτηνο σαν το dahon speed d7, tern link d8 κτλ
-Η μετρο με απλο ποδηλατο πολης πχ kona dew
-Για ηλεκτρικο νομιζω ειναι λαθος επιλογη στην περιπτωση σου. Δεν ξερω αν ειναι τα ηλεκτρικα για αυτο που εχεις στο μυαλο σου, να πιανεις δηλαδη 50-60 χιλιομετρα σταθερα (γιατι και με κανονικο ποδηλατο πιανονται αυτα αλλα στιγμιαια) οσο για να πιασεις 20 σε καμια ανηφορα, ειναι δηλαδη περισσοτερο για υποβοηθηση. Τωρα εσυ θα μου πεις μπορει να ενισχυσεις την υποβοηθηση με δικο σου πεταλαρισμα αλλα μετα ισως γινει και επικινδυνο ειδικα μια μετατροπη να κινεισαι ετσι συστηματικα. Σιγουρα θα υπαρχει κατι στην αγορα που να εχει σχεδιαστει να φρεναρει και να οδηγιεται ετσι αλλα θα θελει και πολλα χρηματα.

bczing
Εικόνα bczing
Απών/απούσα

Ξέρεις κάτι; Μοιάζει σαν να θέλεις εναγωνίως ηλεκτρικό, και απλά να ψάχνεις για "άλλοθι" ... Προσωπικά πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι απολύτως εφικτό το 10+10 με κανονικό ποδήλατο, ειδικά για ένα νέο παιδί σαν εσένα. Εκτός βέβαια αν καπνίζεις, πίνεις, είσαι υπερβολικά ευτραφής, ή κάνεις πια την πιο εξαντλητική εργασία του κόσμου. Εγώ - χωρίς παρεξήγηση-, ηλεκτρικό θα πρότεινα μόνο σε ηλικιωμένο... Εν κατακλείδι, άκου το ένστικτο σου. Αυτό σίγουρα γνωρίζει καλύτερα απ'όλους.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Ntimitris wrote:
παιδια ο ανθρωπος δουλευει σε αποθηκη και αφηνει να εννοηθει οτι σωματικα του φευγει η παναγια. ΕΠισης ανεφερε οτι μικροτερος, πριν απο 10 χρονια, την εκανε την αποσταση με το ποδηλατο αρα δεν χρειαζετε να του εξηγειτε αν ειναι πολλα η λιγα.

Πήγαινα πρωί πρωί 13 χιλιόμετρα ανηφόρα στο βουνό μέσα στα γκράβαρα σε υψόμ ~650 και μαζεύαμε μήλα με έναν ξάδερφο, που είχαμε κτήμα μαζί, και μετά γυρνούσα κατηφόρα μεν αλλά έχοντας κάνει ΤΗΝ ξεπατοδουλειά, δεν ξέρω ποιος ξέρει τι πάει να πει να μαζεύεις μήλα στους γκρεμούς, και μετά δούλευα στο χωράφι και στα ζώα άλλο κανένα δίωρο μέχρι να νυχτώσει χωρίς καμία κούραση. Το ενδιαφέρον είναι ότι σε όλο αυτό το σενάριο το ποδηλατικό μέρος τα 13 χλμ. από υψόμ. 0 σε υψόμ. 650 σε χώμα κυρίως, ήταν τίποτα, ήταν απλά το πρωινό ξύπνημα.

Αποκλείεται το ποδήλατο να τον κουράζει. Με την καμία. Όσο περισσότερο ξεπατώνεται στη δουλειά, τόσο περίσσότερο τα 40 χλμ. ποδήλατο κάθε μέρα θα τον ξεκουράζουν. Επανάληψη: θα τον ξεκουράζουν. ότι δουλειά και να κάνει κανείς, το ποδήλατο είναι το πιο ξεκούραστο και ευχάριστο κομμάτι της κάθε μέρας. Τελεία. Όποιος δεν το κατάλαβε, δεν κατάλαβε ακόμα τι είναι το ποδήλατο. Τελεία. Και σόρυ για τη βεβαιότητα, είμαι πολύ απόλυτος το ξέρω.

Ntimitris
Απών/απούσα

αρχισαμε τις ιστοριες για αγριους τωρα. Θα αρχισουμε να τις μετραμε απο το πισι ενας ενας?
ΝΑ πω και εγω τι εκανα στο στρατο? Για το κουβαλημα πυρομαχικων ολη μερα και στην εξοδο τρεξιμο ενω το βραδυ ο υπνος ηταν σπαστος 5 ωρες? Η για το κολυμπι σε ανοιχτη θαλασσα με φοβο τα διχτυα ψαραδων στο παλιονησο?
..
Δεν θελουν ολοι να τα κανουν αυτα, ουτε ολοι αγαπανε το ποδηλατο οπως εσυ για να τους ξεκουραζει. Απλο μεσο μεταφορας ψαχνει ο ανθρωπος αλλα αφου εισαι απολυτος και με συγκινησες, μπορει να απαντησω την επομενη φορα κρινοντας εξ ιδιων τα αλλοτρια και εγω

bczing
Εικόνα bczing
Απών/απούσα

...απολύτως με τον I alli.ellatha, αλλά και με τον Ntimitris.Προφανώς ο φίλος δεν αγαπάει ιδιαίτερα το ποδήλατο, γι'αυτό και τον "κουράζει" (!) ακόμη και σε τόσα λίγα χιλιόμετρα.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Εγώ ομολογώ ότι δεν πολυσυμφωνώ με τον εαυτό μου, προσπάθησα να μείνω στο ζουμί της ιστορίας ότι δηλαδή πέρα από την πλάκα το ποδήλατο δεν πρέπει κανείς να το φοβάται, δεν είναι ζόρι, είναι ευχαρίστηση, σα να λες βρε παιδί μου ότι αποφεύγω το σεξ γιατί είναι κουραστικό τέλος πάντων, οπότε αν σου είναι τόσο κουραστικό πια άστο το ρημάδι, μη το κάνεις.

ΥΣ. Ταπεινό συγνώμη από όλους για το διεστραμένο χιούμορ. Αύριο πρωί πάω στο γιατρό. Αν η διάγνωση είναι καλή θα τη δημοσιεύσω. Αν δεν είναι καλή, δεν υπάρχει θέμα γιατί θα είμαι μέσα.

41ex
Απών/απούσα

Δε κατέχω πολλά από μηχανές αλλά νομίζω με 1300 παίρνεις και δίπλωμα και ένα μεταχειρισμένο 50άρι.
Αυτό που λες για ηλεκτρικό κιτ έχω δει δυο φορές σε ποδηλατάδα έναν στη Μεσογείων κι έναν στη Λαυρίου να ανεβαίνει σφαίρα και να περνάει το γκρουπ σα να ήμασταν σταματημένοι. (έκανε βέβαια και πετάλι)
Ίσως πρέπει να ψάξεις σε κανένα πιο εξειδικευμένο φόρουμ ή σε τεχνολογικό – γκατζετάδικό. Εδώ οι περισσότεροι είναι "καθαροί" ποδηλάτες γι αυτό παίρνεις τέτοιες συμβουλές.
Πάντως να σου πω κι εγώ έκανα καθημερινά 10 + 10 χλμ για τη δουλειά, το πήγαινε που είχε λίγο κατηφοριά σε 30 λεπτά ενώ το έλα με την ανηφοριά σε 40. (Με τη συγκοινωνία ήθελα 45 και όρθιος.)

gtalex
Απών/απούσα

Ίσως ήταν λάθος η ανάρτηση μου σε forum καθαρά για το απλό γνωστό ποδήλατο, απλά σε αναζήτηση δεν μου έβγαλε κάποιο άλλο forum, τουλάχιστον ελληνικό. Επειδή αυτό που κατάλαβα από τα σχόλια σας είστε όλοι κάτοχοι ποδηλάτου που το χρησιμοποιείτε καθημερινά θέλω λοιπόν την γνώμη σας τι κατηγορίας ποδηλάτου να επιλέξω χρησιμοποιώντας το για την μετάκινηση στην δουλειά τουλάχιστον. Η δουλειά πήγαινε-έλα είναι 20χλμ. Με την εμπειρία σας τι είδος ποδηλάτου θα μ' εξυπηρετήσει; Θέλω με το ποδήλατο να πηγαίνω όσο πιο γρήγορα μπορώ, να αναπτύσσω δηλαδή όσο μεγαλύτερη ταχύτητα μπορώ. Δεν έχει ιδιαίτερα ανηφορικά κομμάτια η διαδρομή. Είμαι 1,92 γύρω στα 88 κιλά με προοπτική αύξησης βάρους (το αναφέρω για την περίπτωση που μου προτείνεται κάποιο μοντέλο ώστε να είναι γερό :) ). Περιμένω τις συμβουλές σας.

Thronos
Απών/απούσα

Παρε κατι ελαφρυ σε κουρσα η Fitness κατηγορια.Tωρα για τα ηλεκτρικα το καλυτερο ειναι να βρεις ποια καταστηματα τα εμπορευονται και να πας μια βολτα απο εκει να δεις μοντελα και να σου λυσουν οι ιδιοι τις αποριες.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

gtalex wrote:
Ίσως ήταν λάθος η ανάρτηση μου σε forum καθαρά για το απλό γνωστό ποδήλατο,........ Η δουλειά πήγαινε-έλα είναι 20χλμ. Με την εμπειρία σας τι είδος ποδηλάτου θα μ' εξυπηρετήσει; Θέλω με το ποδήλατο να πηγαίνω όσο πιο γρήγορα μπορώ, να αναπτύσσω δηλαδή όσο μεγαλύτερη ταχύτητα μπορώ. Δεν έχει ιδιαίτερα ανηφορικά κομμάτια η διαδρομή. Είμαι 1,92 γύρω στα 88 κιλά με προοπτική αύξησης βάρους

...
Τώρα μιλάς σωστα! :)
...
α. Εγώ στη θέση σου θα μέτραγα σαν χλμ μόνο τα πρωινά. Που βιάζεσαι να πας.
Τα χλμ της επιστροφής θα τα υπολόγιζα πολύ πιο χαλαρά. Οπότε ψυχολογικά τουλάχιστον, αλλά και σωματικά, η κόπωση είναι πολύ λιγότερη. Και ναι όντως: Αγ. Δημήτριος - Αγ. Άννης είναι ίσιωμα.
β. Το "όσο πιο γρήγορα μπορώ" που λες, θα το επανεξέταζα. Ίσιωμα ξεΐσιωμα, είναι η σίγουρη συνταγή για να μαζεύεις κούραση καθημερινά. Όχι. Η τέχνη είναι να πηγαίνεις στο όριο εκείνο που δεν θα λαχανιάζεις. Χαλαρά αλλά σταθερά. Το κατώφλι αυτό το ξέρεις μόνο εσύ, που είναι σε σένα. Αν δεν το κάνεις αυτό, θα πηγαίνεις για δουλειά και θα είσαι ήδη ράκος.
γ. Τα 88+ κιλά που λες δεν είναι πολλά. Και αν είσαι και 192 που λες, τότε είναι μια χαρά. Τα ποδήλατα αντέχουν πολύ περισσότερα κιλά.
δ. Κοίτα αυτό που θα πάρεις να είναι στο νούμερό σου.
ε. Η κατηγορία που σου λένε πιο πάνω είναι ό,τι πρέπει. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ένα παλιό μτβ με ασφάλτινα λάστιχα (που ας πούμε ότι "απωθεί" τους κλέφτες) ή ένα σχετικά καλό σπαστό (που μπορεί να μπεί στο μετρό ή κάπου αλλού πιό εύκολα) δεν θα σου έκανε. Απλά εξέτασε αν χρειάζεσαι σχάρα και τσέκαρε να έχει τις υποδοχές (ντροπάουτς) για να την βάλεις.
στ.Και ένα καλό πέταλο...

maranx
Εικόνα maranx
Απών/απούσα

Για κάτι συγκεκριμένο που αναφέρθηκε, τα 25χλμ/ωρα που ανεφερες δεν είναι καθόλου λίγα αν μπορείς με την υποβοήθηση να τα διατηρείς και σε ανωφέρειες σταθερά. Στην κατηφόρα, έτσι κι αλλιως πιάνεις πιο πολλά.

Τα ηλεκτρικά σαν τεχνολογία είναι στα πρόθυρα να ωριμάσουν. Αυτά που έχουν τα μοτέρ στους τροχούς δεν εκμεταλλέυονται τα γρανάζια των ταχυτήτων. Οπότε αποδίδουν σε κάποιο φάσμα ροπής και μόνο. Χρειάζονται και ισχυρότερες ακτίνες. Αυτά που μπαινουν κεντρικά στην πεταλιέρα εκμεταλλεύονται τα γρανάζια, αλλά λιγα έχουν ωριμάσει να έχουν σένσορες για να μειωνουν την παροχή κατά την αλλαγή ταχυτητων. Στα φρένα έχουν περισσότερα, όχι όλα όμως. Μπαταρίες λιθίου είναι ακόμα ακριβές (οι άλλες θέλουν γρηγορα αντικατασταση). Μετά απο όλα αυτά που πρέπει να σκεφτείς, σημασία έχει και η υλοποίηση, πχ τί συνδυασμό συχνοτητας πενταλ, ροπής πενταλ και ταχύτητας χρησιμοποιεί για την ενεργοποίηση/απενεργοποίηση, πόσο άμεση είναι αυτή, ποσο ομαλή κλπ. Μετά απο αυτά θα θέλεις και ενσωματωμένα φώτα για να μην παιζεις συνέχεια με μπαταριες κλπ και δύσκολα θα σου φτάνει το μπάτζετ.

Και εγώ θα έλεγα ότι με ένα γρηγορο ποδηλατακι θα κάνεις καλη δουλεια.
Φίτνες - relaxed road- gravel - hybrid εϊναι καλές κατηγορίες να ψάχνεις και εντός μπάτζετ. Καλό ειναι να μπορεί να πάρει λιγο φαρδύτερο ελαστικό και λασπωτηρες για την καθημερινή μετακίνηση (ισως και σχάρα). Θα το εκτιμησεις σε βάθος χρονου.