Ποιο απο τα παρακάτω μεταχειρισμενα θα προτείνατε σε αρχάριο?

17 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
SoSimple
Απών/απούσα

Λοιπόν σκέφτομαι να παρω ενα απο τα παρακάτω. Το ποδήλατο θα το χρησιμοποιώ καθαρα για αθλητισμο, χομπι μονο οταν εχει καλο καιρο, καλοκαίρι κυρίως δηλαδή.
Οποτε για τοσο μικρη χρηση το σκέφτομαι αν πρέπει να ριξω λεφτα.. Εχω καταληξει οπωσδήποτε σε κουρσα.
Ξερω οτι θα μπορούσα να παρω ενα ποιο παλαιο, αλλα δεν μου αρέσουν τα παλαια design.. :)
Τέλος πάντων εχω καταληξει σε καποιο απο τα παρακάτω. Συνήθως οσο ακριβότερο τοσο καλύτερο. Το θεμα ειναι αξιζει τα παραπάνω λεφτα το ακριβότερο ή απλά πληρωνω μαρκα. Θα δω σημαντικη βελτίωση?

1. Carrera R-1000 '15 - 330 ευρω. 1η μου επιλογή καθώς μου αρεσει εμφανισιακα. Οτι φθηνότερο εχω βρει.
Ειναι ομως το ποιο βαρυ, ελληνικό, και λαστιχα 25 και οχι 23, που απο μονο του μου λεει οτι αν ειναι και ολα τα υπολοιπα αναλογα, ειναι αρκετά πίσω απο τα υπολοιπα. Αν μονο τα λάστιχα ειναι η διαφορά τα αλλαζω. Επίσης δε βρίσκω review πουθενα..

2. Giant DEFY 5 '14 - 400 ευρω. Φαντάζομαι οτι θα ειναι καλυτερο. Μου αρεσει λιγότερο ομως εμφανισιακά (ουτε το χρώμα δε μου αρεσει. Απλα σε αυτη την τιμη μπαίνει ως υποψήφιο) . Είναι όντως σημαντικα καλύτερο ή η πληρωνω τη μαρκα?

3. Merida SCULTURA 900 '14 - 500 ευρω. Το συγκεκριμένο μπορεί και να ηταν 1η επιλογή αλλα ειναι μικρό αυτο που βρηκα. Απλα αν οντως εχει τεράστια διαφορά σε εναν αρχάριο σαν και μενα και για μικρη χρήση , ισως περιμένω αν βρεθει μελλοντικα καποιο στο μέγεθος μου και παει και λιγο παρακάτω η τιμη.

4. Specialized ALLEZ '15 - 500 ευρω. Το συγκεκριμένο μαλλον φαίνεται καλη περίπτωση. Εχει και καρμπον πηρουνι, αλλά βλέπω 25αρια λάστιχα.. Λιγο περιεργο μου φαίνεται. Και γραφει ηταν της γυναίκας του.
Μήπως και αυτου πληρωνω μάρκα?

Τελος επειδή είμαι επαρχία, οτι παρω σκέφτομαι να το παρω με αντικαταβολη, αν ο πωλητής το στελνει.
Ξέρω οτι υπαρχει ρισκο, αλλά εδω δε βρίσκω κατι καλο σε καλη τιμη και θα αναλάβω το ρισκο. Κινητα παιρνω συνέχεια χωρις πρόβλημα μεχρι σήμερα..
Αν ξερει κανεις, το κόστος για να στηλεις με αντικαταβολη ποδήλατο (που εχει ενα βαρος) ποσο περίπου βγαίνει? Γιάννενα μενω.
. Ευχαριστώ πολύ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
geatle
Απών/απούσα

το giant defy εαν θελεις ανεση για ολη την ημερα. ή το allez για πιο αγωνιστικη οδηγηση.

SoSimple
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για την απάντηση. Το συγκεκριμένο allez ομως εχει 25αρια λάστιχα οταν το defy εχει 23αρια.. Ποσο ποιο αγωνιστικό θα ειναι στην πράξη ετσι..?
Το carrera δε λεει καθόλου? Ποια η διαφορά του απ τα υπολοιπα?

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Χωρίς να θέλω να σε αποθαρρύνω, ξέρεις η επιλογή κούρσας είναι δύσκολο πράγμα για κάποιον αρχάριο. Όλοι εμείς ξεκινήσαμε με άλλου τύπου ποδήλατα και μετά από χιλιόμετρα και αφού καταλάβαμε τι θέλουμε στραφήκαμε στις κούρσες μετά από δοκιμές, λάθη και διορθώσεις σε μεγέθη , προσαρμογή του σώματος στο ποδήλατο κλπ. Επίσης η κούρσα σε κάποιον που δεν έχει "ποδηλατικά γυμνασμένο σώμα" θα είναι επίπονη δοκιμασία και αυτό θα το καταλάβει μετά από μισή μόλις ώρα ή στην πρώτη λακούβα.
Στη θέση σου θα ξεκινούσα πηγαίνοντας σε κάποιο μαγαζί της περιοχής και θα ζητούσα να δοκιμάσω κάποια και να μου προτείνει μέγεθος ώστε να ξέρω τι περίπου ψάχνω. Τώρα για τα 25άρια ή 23 άρια λάστιχα αυτά αλλάζουν και δεν έχουν τόση σημασία στην περίπτωση σου. (Γενικά : 25άρια θάναι πιό άνετα σε φαγωμένο οδόστρωμα, 23 άρια πιο γρήγορα στην επιτάχυνση)

SoSimple
Απών/απούσα

Δε θαχω πρόβλημα. Εχω ηδη εδω και 3 χρόνια ενα ατσαλινο Mountain πολυ βαρυ, μικρο για το μέγεθος μου, απο σούπερ μάρκετ. Με το οποίο εχω κανει και 40 χιλ χωρίς σταση.. :) Αμα κανεις 40 με αυτο, κανεις 60 με κουρσα για πλακα πιστεύω.. :) Και αυτο μονο καλοκαίρι το χρησιμοποιώ.
Ύστερα τρεχω 10, 20 χιλ χωρίς σταση τη βδομάδα ολο το χρονο. Οπότε την εχω τη φυσική κατάσταση. Οκ ξερω οτι θελει προσαρμογή, αλλο τρεξιμο αλλο ποδήλατο.
Οποτε το ερώτημα μου δεν είναι αν μου κανει η κουρσα ή οχι. Απλά αν η περιστατικη χρηση που κανω ταιριάζει περισσότερο με καποιο απο τα παραπάνω.

Και αν εχει κανεις ιδέα ποσο περίπου στοιχίζει αντικαταβολη για μεταφορά ποδηλατου.

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

SoSimple wrote:
Δε θαχω πρόβλημα. Εχω ηδη εδω και 3 χρόνια ενα ατσαλινο Mountain πολυ βαρυ, μικρο για το μέγεθος μου, απο σούπερ μάρκετ. Με το οποίο εχω κανει και 40 χιλ χωρίς σταση.. :) Αμα κανεις 40 με αυτο, κανεις 60 με κουρσα για πλακα πιστεύω.. :) Και αυτο μονο καλοκαίρι το χρησιμοποιώ.
Ύστερα τρεχω 10, 20 χιλ χωρίς σταση τη βδομάδα ολο το χρονο. Οπότε την εχω τη φυσική κατάσταση. Οκ ξερω οτι θελει προσαρμογή, αλλο τρεξιμο αλλο ποδήλατο.
Οποτε το ερώτημα μου δεν είναι αν μου κανει η κουρσα ή οχι. Απλά αν η περιστατικη χρηση που κανω ταιριάζει περισσότερο με καποιο απο τα παραπάνω.

Και αν εχει κανεις ιδέα ποσο περίπου στοιχίζει αντικαταβολη για μεταφορά ποδηλατου.

Εγώ έχω πάλι αμφιβολίες για το αν η περιστασιακή χρήση ποδηλάτου ταιριάζει με την κούρσα ...αλλά τέλος πάντων δική σου η απόφαση.
Η μεταφορά ποδηλάτου από Αθήνα για Γιάννενα δε ξεπερνά τα 25 ευρώ

SoSimple
Απών/απούσα

Rapid wrote:

Εγώ έχω πάλι αμφιβολίες για το αν η περιστασιακή χρήση ποδηλάτου ταιριάζει με την κούρσα ...αλλά τέλος πάντων δική σου η απόφαση.
Η μεταφορά ποδηλάτου από Αθήνα για Γιάννενα δε ξεπερνά τα 25 ευρώ

Μπορεί να εχεις και πολυ δικιο, αλλά αν παρω, εχω παρει την (πιθανόν και λανθασμένη) απόφαση να παρω μια κούρσα..
Και αυτο που εχω, γι αυτο ειναι φθηνο απο σούπερ μάρκετ, γιατι πιστευα οτι θα κανω 10 βολτες και θα το παρατησω και τελικα εχω κανει 100αδες χιλιόμετρα σε καποια χρόνια ..
Τωρα ομως θέλει αντικατάσταση και θελω οτι ποιο γρήγορο.
Στο κατω κατω θα τη χρησιμοποιησω σίγουρα για γυμναστική, και αμα δω και δε μου ταιριάζει στο μέλλον το ξανα πουλάω.. Τα γούστα παντα πληρώνονται.. :)
Οποτε αν δεν δοκιμάσεις κατι ποτε δεν ξερεις. Αυτο που ψάχνω είναι την καλύτερη επιλογή για μενα γι αυτο ακουω γνωμες.

Για το 1ο, το carrera που δε βρίσκω στοιχεία και είναι και φθηνο οπότε πιθανόν να ταιριάζει καλύτερα στην περίπτωση μου, ξερει κανεις να μου πει 5 πράγματα?
Σε τι θα είναι χειρότερο, σε τελική ταχύτητα, στις αναφορές, κραδασμους, αλλαγες ταχυτητων, λιγο απο ολα αυτα? Πιθανοτατα λίγο απο ολα αυτα φαντάζομαι αλλα λίγο ή πολύ ? Θα το νιωσει σημαντικά ενας αρχάριος σαν και μενα? Σε σχεση με τα υπόλοιπα παντα, οχι με ακριβα τυπου καρμπον.
Να και ενα link με χαρακτηριστικά :

http://carbyron.car.gr/bicycles/view/5983621/
Ευχαριστώ,

Johzio
Απών/απούσα

Σε αυτήν την τιμή δέν έχουν διαφορές στις επιδόσεις απο τα, το ποιό σημαντικό απο όλα είναι το μέγεθος και η γεωμετρία του σκελετού, αν κάνεις μιά αναζήτηση θα βρείς υλικό για διάβασμα, πρώτα λοιπόν πρέπει να σου ταιριάζει το μέγεθος του σκελετού ανάλογα με τον σωματότυπο σου, στο carrera γράφει για δύο εκδόσεις πιθανόν να σου ταιριάζει ενα απο τα δύο, όσο για τα λάστιχα που γράφεις πιο πάνω δέν αποτελούν κριτήριο επιλογής καθώς τα 25 μπορεί να είναι καλύτερα απο τα 23 και πιο γρήγορα ανάλογα την ποιότητα.

κοίτα να ταιριάζει στο ύψος σου και μετά να σου αρέσει, έτσι κιαλλιώς αν κολλήσεις το μικρόβιο μετά θα το αλλάξεις

geatle
Απών/απούσα

εμενα μου αρεσει πολυ το allez. αν ειναι στο μεγεθος σου.

SoSimple
Απών/απούσα

Ok παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Ναι εχω ψαξει ηδη στοιχεία για το νούμερο μου για καθε μοντέλο.

Tasakos10
Απών/απούσα

Εγώ πάλι θα έλεγα ένα μεγάλο ΟΧΙ στο καρέρα! Το τιμόνι το είδε κανείς; Την γεωμετρία την είδε;
Υπάρχουν ένα σωρό ποδήλατα μεταχειρισμένα εκεί έξω στην ίδια τιμή και πάλι θέλεις να πάρεις ποδήλατο "σουπερμάρκετ";
Πάρε κάτι επώνυμο και σε σωστό μέγεθος και δεν θα το μετανιώσεις.

SoSimple
Απών/απούσα

Tasakos10 wrote:
Εγώ πάλι θα έλεγα ένα μεγάλο ΟΧΙ στο καρέρα! Το τιμόνι το είδε κανείς; Την γεωμετρία την είδε;
Υπάρχουν ένα σωρό ποδήλατα μεταχειρισμένα εκεί έξω στην ίδια τιμή και πάλι θέλεις να πάρεις ποδήλατο "σουπερμάρκετ";
Πάρε κάτι επώνυμο και σε σωστό μέγεθος και δεν θα το μετανιώσεις.

Γι αυτο ρωταω εδω, να μου πει κανενας ποιο εμπειρος. Παραπάνω μου λενε οτι λιγο πολυ (αν κατάλαβα καλα), αυτά που εχω βαλει είναι στα ιδια επιπεδα..
Η γεωμετρία και το τιμόνι τι μειονέκτημα εχουν πιστεύεις?
Απο τα παραπάνω που εβαλα ποιο θεωρείς καλύτερο εσυ (ή οποιος αλλος) ? Μιλαμε για αυτο το επίπεδο τιμων. Δε θα ανεβω παραπανω.

Tasakos10
Απών/απούσα

1) Το καρέρα ΔΕΝ είναι ελληνικό. Μπορεί να το λανσάρει μια ελληνική εταιρεία αλλά έρχεται από Ασία, όπως ακριβώς το βλέπεις κι εδώ γίνεται ελάχιστη συναρμολόγηση.
2) Το τιμόνι και η γεωμετρία είναι old school και -κατά την γνώμη μου- θα λειτουργήσει αποτρεπτικά για να συνεχίσεις.
3) Τα υπόλοιπα 3 που ανέφερες είναι μια χαρά (υπό την αυστηρή προυπόθεση του σωστού μεγέθους) : Το defy για πιο άνετη θέση οδήγησης και αν είσαι πιο ευλύγιστος τα scultura και allez για πιο σπορ θέση.
Υ.Γ. Ακόμα και αυτά με την πιο αγωνιστική θέση, αν είναι άκοπο το steerer (έχει δηλαδή αρκετό μήκος ο σωλήνας του πιρουνιού) για να σηκώσεις αρκετά ψηλά το τιμόνι, θα μπορέσουν να σου δώσουν ξεκούραστη θέση για κάποιον αρχάριο.
Υ.Γ.2 Δεν ψάχνεις κορυφαία περιφερειακά σε αυτές τις κατηγορίες τιμής αλλά μπορείς να βρεις έναν αξιοπρεπή σκελετό να κάνεις την δουλειά σου (και τον σκελετό του carrera δεν τον θεωρώ καλό).

John67
Απών/απούσα

Πριν μερικους μηνες εψαχνα και εγω μεταχειρισμενο γυρω στα 500 ευρω. Το Scultura του 14 υπήρχε μεχρι προσφατα καινουργιο ως αποθεμα ακομα σε ποδηλαταδικα στην Αθηνα με τιμη κατω απο 600 απο οσο ξερω. Τσεκαρε το, μην το παρεις μεταχειρισμενο στα 500 αν μπροεις να παρεις το ιδιο με λιγα παραπανω ...

Johzio
Απών/απούσα

Όντως το carrera έχει τιμονι σχετικά άβολο για πολλούς -και για μένα- επίσης ο τύπος έχει τέρμα τεντωμένα τα καλώδια ταχυτήτων απο ότι βλέπω.. κρίμα γιατί το χρώμα του μου αρέσει..

SoSimple
Απών/απούσα

Johzio wrote:
Όντως το carrera έχει τιμονι σχετικά άβολο για πολλούς -και για μένα- επίσης ο τύπος έχει τέρμα τεντωμένα τα καλώδια ταχυτήτων απο ότι βλέπω.. κρίμα γιατί το χρώμα του μου αρέσει..

Το link το έβαλα για τα χαρακτηριστικά, δε θα το πάρω απο αυτόν αν το παρω.. :)
Ευχαριστώ και παλι ολους για τις χρήσιμες πληροφορίες..
. Και κατι ασχετο, σε εποχη τετοιας κρισης και βλέπω οι περισσοτεροι πουλανε μεταχειρισμενα στο car.gr ελαχιστα φθηνότερα απο καινούργια, τουλάχιστον οσα αξίζουν και ειναι 2-3 χρονων..
Λιγο αλοκοτο.. Στα μηχανάκια δε βλέπεις το ιδιο φαινόμενο.

SoSimple
Απών/απούσα

Johzio wrote:
Όντως το carrera έχει τιμονι σχετικά άβολο για πολλούς -και για μένα- επίσης ο τύπος έχει τέρμα τεντωμένα τα καλώδια ταχυτήτων απο ότι βλέπω.. κρίμα γιατί το χρώμα του μου αρέσει..

Το link το έβαλα για τα χαρακτηριστικά, δε θα το πάρω απο αυτόν αν το παρω.. :)
Ευχαριστώ και παλι ολους για τις χρήσιμες πληροφορίες..
. Και κατι ασχετο, σε εποχη τετοιας κρισης και βλέπω οι περισσοτεροι πουλανε μεταχειρισμενα στο car.gr ελαχιστα φθηνότερα απο καινούργια, τουλάχιστον οσα αξίζουν και ειναι 2-3 χρονων..
Λιγο αλοκοτο.. Στα μηχανάκια δε βλέπεις το ιδιο φαινόμενο.

contact