Προτάσεις για αγορά καινούργιου ή μεταχειρισμένου CARBON ποδηλάτου δρόμου

14 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
geo18
Απών/απούσα

Καλησπέρα,

είμαι καινούργιος στον χώρο του ποδηλάτου και τελείως άσχετος. Γι' αυτό θα ήθελα την άποψή σας.

Προς ενημέρωσή σας, είμαι ερασιτέχνης δρομέας βουνού. Αυτό σημαίνει ότι κάνω προπονήσεις με πρόγραμμα σε καθημερινή βάση και συμμετέχω συχνά σε αγώνες βουνού.

Το ποδήλατο το θέλω για να συμπληρώνω τις προπονήσεις τρεξίματος ή και ακόμη να τις αντικαθιστώ.

Ψάχνω λοιπόν για carbon ποδήλατο δρόμου και διατίθεμαι να δώσω από 1.000-1.800 ευρώ.

Δεν έχω ιδέα όμως από πιρούνια, κουτάλια wacko1, ψαλίδια κλ.π. χρήσιμα εργαλεία.

Περαιτέρω είμαι 80-82 κιλά και 1.86 ύψος. 

Χρειάζομαι δλδ 58 μέγεθος;

Ποιες οι διαφορές ανάμεσα σε ένα ποδήλατο με 10-18-21 ταχύτητες;

Ποιο μέγεθος τροχού είναι συνηθέστερο και γιατί;

Πως καταλαβαίνει κάποιος ότι ένα ποδήλατο είναι περισσότερο ή λιγότερο άκαμπτο και τι σημαίνει αυτό; Πότε είναι περισσότερο αναπαυτικό και τι σημαίνει αυτό για την απόδοση ή το γενικότερο στήσιμο του ποδηλάτου;

Μπορείτε να μου προτείνετε κάποια μοντέλα και να εξηγήσετε κάποια βασικά χαρακτηριστικά της επιλογής σας;

Αυτά τα ολίγα...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

γεό18. Καλή ιδέα να δεις μεταχειρισμένα μοντέλα, αφού καινούριο καλής ποιότητας θα πληρώσεις αρκετά λεφτά. Κάθε ποδήλατο περιλαμβάνει πέραν από 300 ανταλλακτικά. Εάν θες ας πούμε να ξοδεύεις 500 ευρώ, καλύτερα να ψάξεις μεταχειρισμένο: εάν σου αρέσει, αγόρασε αυτά που να σου κάνουν την ποδηλασία απόλαυση.

Καλήν επιτυχία

geatle
Απών/απούσα

λοιπον εγω προτεινω το cannondale optimo sora. ειναι οτι πρεπει για εναν αρχαριο και καλυπτει πληρως τις αναγκες για προπονηση. και σου μενουν λεφτα στην ακρη για εξοπλισμο που ειναι εξισου σημαντικος. απο την αλλη αμα το εχεις δει ανταγωνιστικα και θελεις ενα καλο εργαλειο κοιτα για το cannondale caad12 105. ειναι παρα πολυ ωραιο ποδηλατο. και να ξερεις οτι ειναι καλυτερο απο πολλα carbon. ομως η γνωμη μου ειναι οτι δεν χρειαζονται ολοι τοσο ακριβα ποδηλατα.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

https://www.podilates.gr/sites/default/files/%20%CF%...

έχεις μήνυμα(αριστερά), καλώς ήλθες!

manolis1973
Εικόνα manolis1973
Απών/απούσα

Φιλέ αυτό το καιρο  η IDEAL κανει προσφορες https://www.idealbikes.net/?section=3203&language=el... αυτο νομίζω ότι κανει 999 ευρω μπορείς να το ψάξεις λιγο παραπάνω. και αυτό που είναι αλουμίνιου με καλυτερα περιφερικά εχει την ιδια τιμή  https://www.idealbikes.net/?section=3203&language=el...

Tasakos10
Απών/απούσα

 Δεν θέλω να μπω σε καμία αντιπαράθεση, ούτε και να κάνω τον έξυπνο. Απλή απορία θα εκφράσω: Ο άνθρωπος ρώτησε κάποια χαρακτηριστικά για carbon και ζήτησε να του προταθούν μοντέλα από 1000-1800 ευρώ. Οι προτάσεις για ποδήλατα αλουμινίου -και μάλιστα συγκεκριμένα μοντέλα-, τί δουλειά έχουν στο συγκεκριμένο νήμα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

 

 Για να μην συνεχίσω λοιπόν εκτός θέματος, θα μπω στο ζουμί απαντώντας επιγραμματικά:

1) Το μέγεθος που χρειάζεσαι αγαπητέ φίλε, θα προκύψει κατόπιν σωματομέτρησης -που μπορείς να κάνεις ή σε κάποιο κατάστημα ή με κάποιον φίλο που γνωρίζει- . Δεν ονοματίζουν όλες οι εταιρείες τα μεγέθη τους με τον ίδιο τρόπο άρα μην μπεις στην λογική να συγκρίνεις ονομαστικά μεγέθη διαφορετικών εταιρειών γιατί μπορεί να κάνεις μεγάλο σφάλμα. Ένας αρχικός μπούσουλας είναι -αφού καταλήξεις με σχετική ακρίβεια στην γεωμετρία που χρειάζεσαι- να ψάχνεις με βάση την πραγματική οριζόντια απόσταση (top tube effective είναι ο όρος που συνήθως χρησιμοποιείται) για να συγκρίνεις μοντέλα.

2) Ο αριθμός των ταχυτήτων δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία με την απόλυτη έννοια του όρου όσο με το γεγονός οτι όσο περισσότερα είναι τα γρανάζια της κασέτας, τόσο πιο ποιοτική, ελαφρια και εργονομική θα είναι συνολικά η σειρά των περιφερειακών που ευθύνονται για την μετάδοση της κίνησης (δισκοβραχίονας, χειριστήρια, ντεραγιέ κτλ). Ενδεικτικά, οι ταχύτητες στα ποδήλατα δρόμου ξεκινούν από 14 (2x7) και φτάνουν τις 22 (2x11) . Μπαίνοντας στις 11άρες σειρές, η συνολική ποιότητα απογειώνεται. Στα λεφτά που αναφέρεις, βρίσκεις καινούργια πολύ καλά σύνολα.

3) Το μέγεθος τροχού είναι πάντα 28 ιντσών και θα το συναντήσεις ως 700c.

4) Το ανθρακόνημα είναι ένα υλικό που λόγω του τρόπου κατασκευής του, έχει την δυνατότητα να είναι πιο ελαφρύ από το αλουμίνιο, πιο άκαμπτο στα τμήματα του σκελετού που ορίζει ο κατασκευαστής και ταυτόχρονα πιο απορροφητικά. Το πόσο άκαμπτο, απορροφητικό, γρήγορο ή ξεκούραστο θα είναι είναι ένα carbon ποδήλατο, εξαρτάται από πολλές παραμέτρους κατασκευής του υλικού αλλά και γεωμετρίας του πλαισίου. Σε γενικές γραμμές υπάρχουν 3 κατηγορίες πλαισίων ανάλογα με την χρήση που επιθυμεί ο αναβάτης -περισσότερες είναι αλλά δεν θέλω να κουράσω με περιττές λεπτομέρειες- : Endurance με την λιγότερο σκυφτή θέση οδήγησης και "μαλακά" πλαίσια για άνεση σε πολύωρη οδήγηση και αρκετά χιλιόμετρα, aero που είναι συνήθως σκληρά και επιθετικά πλαίσια με υψηλή αεροδυναμική για σπριντ και προπονήσεις ταχύτητας και τέλος τα ελαφριά ανηφορίστικα πλαίσια -που η κάθε εταιρεία ονομάζει διαφορετικά- και ενδείκνυνται για ανηφόρες και γενική προπόνηση.  Περαιτέρω και αναλυτικότερες πληροφορίες θα βρεις σε άρθρα στο φόρουμ και στον ιστό γενικότερα αλλά και με επισκέψεις σε καταστήματα που γνωρίζουν.

5) Μοντέλα δεν μπορώ να σου προτείνω επειδή υπάρχει απειρία εταιρειών και μοντέλων ενώ ταυτόχρονα δεν μου είναι ξεκάθαρο σε ποια κατηγορία θα ήθελες να κινηθείς.

 

 Φιλικά 

Τάσος

geatle
Απών/απούσα

ρε παιδια αμα δεν οδηγησεις δυο-τρια ποδηλατα και δεν κανεις μερικα χιλιαδες χιλιομετρα, δεν θα καταλαβεις τιποτα. απλα θα εχεις μεινει στα θεωρητικα και θα το παιζεις ξερολας.

απλα προτεινεται καποιο ποδηλατο που θεωρειται καλο και ας παρει οποιο του αρεσει στο ματι.

το μονο που μπορεις ειναι να διευκρινισεις περιπου τις κατηγοριες aero, endurance, lightweight ή all-round. και συγνωμη που δεν το αναφερα απο το πρωτο μου ποστ.

τελευταια συμβουλη geo18 να ξερεις οποιοδηποτε αγωνιστικο ποδηλατο και να παρεις στην αρχη θα σου φανει αβολο και σκληρο αλλα συγχρονως οτι οδηγας αερα και πολυ γρηγορο.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Σωστός ο από πάνω.

Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις είναι:

1. σωστό μέγεθος σκελετού (διάβασε εδώ στο φόρουμ υπάρχει ενότητα και συμβουλέψου και τον πωλητή - ΑΝ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ)

2. σωστή κατηγορία. Ξεκαθάρισε στο μυαλό σου ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ με το ποδήλατο που θα πάρεις και βεβαιώσου για την φυσική κατάσταση που είσαι (και ανέφερέ το στην κουβέντα που θα κάνεις με τον πωλητή). Είναι άλλο το ποδήλατο για εμένα που απλά βαράω γρηγορούτσικο πετάλι για μεγάλες ευθείες αποστάσεις και ξανακρέμασε ο σκεμπές... και άλλο πχ για σένα που θέλεις να πηγαίνεις σφαίρα, καταπίνεις τις ανηφόρες, διπλώνεσαι με άνεση στα δύο και το ποσοστό λίπους είναι το μισό από το δικό μου.

Έχε υπόψη σου ότι στα χρήματα που διαθέτεις βρίσκεις και αξιόλογο καινούργιο και καλό μτχρσμν. Και μιλάω για full carbon.

ninpo
Εικόνα ninpo
Απών/απούσα

Λόγω της ιδιαιτερότητας του υλικού,πως μπορούμε να καταλάβουμε αν το carbon είναι εντάξει; Ακούγεται ότι με ένα πέσιμο μπορεί να χαλάσει ο σκελετός, ή με κοπανήματα σε λακούβες.Ισχύει ή είναι αστικοί μύθοι;

Ρωτάω γιατί κάποιες φορές ψήνομαι και εγώ για carbon,αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να κοιτάω τα μεταχειρισμένα,όπως κοιτάω τα αλουμίνια ας πούμε.

Tasakos10
Απών/απούσα

 Τρόπος να εξετάσεις το carbon εκτός από οπτικό έλεγχο δεν υπάρχει. Το καλό είναι οτι ως υλικό είναι αρκετά επισκευάσιμο. Το κακό είναι οτι είναι δύσκολο να βρεις σωστό επισκευαστή. 

 Επιπλέον, το υλικό δεν σπάει έτσι εύκολα. Θέλει πολύ δυνατό χτύπημα ή χτύπημα σε ακμή αρκετά γωνιώδη. Πλεονεκτεί έναντι του αλουμινίου ως προς την κόπωση του υλικού -το ανθρακόνημα δεν έχει "μνήμη" , δηλαδή οι καταπονήσεις δεν λειτουργούν αθροιστικά όπως στο αλουμίνιο- και έχει εχθρό τον ήλιο, ειδικά αν δεν έχει layer -κάποιο βερνίκι δηλαδή- αντηλιακής προστασίας.

 Υ.Γ. Ο γράφων -σε σχετική δοκιμή πλαισίων συγκεκριμένης εταιρείας- έχει προσπαθήσει με ιδιαίτερη δύναμη και χρήση βαριοπούλας, να σπάσει carbon πλαίσιο σε διαγώνιο και οριζόντιο με πολύ μεγάλη δυσκολία. Είναι εντυπωσιακό το πόσο δύσκολο ήταν να σπάσει.

ninpo
Εικόνα ninpo
Απών/απούσα

Βρήκα αυτό το video,αλλά σίγουρα είναι ανάλογα και την εταιρεία.

https://www.pinkbike.com/video/243228/

 

six
Απών/απούσα

ninpo wrote:

Λόγω της ιδιαιτερότητας του υλικού,πως μπορούμε να καταλάβουμε αν το carbon είναι εντάξει; Ακούγεται ότι με ένα πέσιμο μπορεί να χαλάσει ο σκελετός, ή με κοπανήματα σε λακούβες.Ισχύει ή είναι αστικοί μύθοι;

Ρωτάω γιατί κάποιες φορές ψήνομαι και εγώ για carbon,αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να κοιτάω τα μεταχειρισμένα,όπως κοιτάω τα αλουμίνια ας πούμε.

Η αγορά ενός χρησιμοποιημένου Carbon-Bike συνδέεται πάντοτε με ρισκο,
δεν γνωρίζουμε την ιστορία του ποδηλάτου!
Το πρόβλημα με τον άνθρακα είναι: Μια πιθανή βλάβη είναι αόρατη για το μάτι!

Μετάφραση απο: http://www.carbon-bike-check.com
Ένα πλαίσιο αγοράστηκε στο Ebay και δείχνει σαφώς μια κρυφή βλάβη.
(Η πρώτη εικόνα παρακάτω)
Στη σημασμένη θέση ανιχνεύθηκε μια αποκόλληση, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε θραύση.
Λόγω πτώσης, το πλαίσιο έχει υποστεί ζημιά στη μία πλευρά. Αυτή η βλάβη δεν είναι ορατή.
Λόγω του ατυχήματος, το ύφασμα ινών μπορεί να καταστραφεί, έτσι ώστε τα στρώματα να αφαιρούνται (αποκόλληση).
Η ζημιά μπορεί να γίνει μεγαλύτερη στην περαιτέρω πορεία και ανάλογα με το φορτίο να οδηγήσει σε θραύση.
Ο κίνδυνος εξαρτάται επίσης από το πόσο βαρυς είναι ο οδηγός και πόσο σκληρα χρησιμοποιείται το ποδήλατο.

Η ενεργή θερμογραφία έχει χρησιμοποιηθεί με επιτυχία στην αεροναυπηγική βιομηχανία για περίπου 15 χρόνια για την μη καταστρεπτική και οπτική επιθεώρηση των ανισότροπων δομών ελαφρού βάρους και των μεταλλικών στοιχείων του κινητήρα.

Υπερηχητική διέγερση.
Σε αυτή τη διέγερση, εισάγεται υπερήχων στο πλαίσιο για να παράγει δονήσεις υψηλής συχνότητας.

Αντε αυριο παλι.. Κουραστηκα

six
Απών/απούσα

Εγκυκλοπαίδεια υλικών:

- Αλουμίνιο -
Συγκόλληση
Ένα μεγάλο μέρος της τεχνογνωσίας στα κουφώματα αλουμινίου βρίσκεται στη σύνδεση των σωλήνων. Απαιτούνται πολλές χειρωνακτικές εργασίες. Συχνά οι δεξιότητες του συγκολλητή καθορίζουν την ποιότητα ενός πλαισίου.

Μετεπεξεργασία
Για να μειώσετε την τάση που προκαλούνται από τη διαδικασία κατασκευής, όλα τα πλαίσια αλουμινίου πρέπει να υποβάλλονται σε επεξεργασία με θερμότητα. Αν η θερμοκρασία δεν ταιριάζει, η σταθερότητα διακυβεύεται.

- Carbon -
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΙΝΑΣ
Υπάρχουν διαφορετικές ποιότητες ποιότητας για τις ίνες άνθρακα. Οι λεγόμενες ίνες HT (High Tenacity) είναι πιο ευνοϊκές. Είναι ελαφρώς πιο ελαστικοί από τις ίνες HM (High Modulus), με τις οποίες κατασκευάζονται τα σκληρότερα πλαίσια - γεγονός που ωθεί την τιμή ψηλότερα.

PREPREG
Ένα prepreg είναι ένα πλέγμα από υφαντικές ίνες. Η ευθυγράμμιση των ινών πρέπει να ταιριάζει ακριβώς στα φορτία σε οποιοδήποτε σημείο του πλαισίου.

MONOCOQUE
Αν δεν είναι επεξεργασμένο με διατομές σωλήνων αλλά με ρέουσες μορφές, μιλάει για μονοκωκόπιας κατασκευής. Αυτό είναι ακριβότερο, αλλά συνήθως πιο σκληρό και πιο σταθερό.
Πηγή

--------------------

Αγωνιστικό πλαίσιο ποδηλάτου κουρσας - άνθρακας ή αλουμίνιο;
Στον αγωνιστικό τομέα κουρσας, τα πλαίσια ποδηλάτων από άνθρακα είναι απόλυτα εξελιγμένα. Οι υψηλές τιμές ακαμψίας και ένα βάρος πλαισίου μικρότερο από 900 γραμμάρια δεν είναι πλέον σπανιότητα στις μέρες μας. Δεδομένου ότι τα αγωνιστικά ποδήλατα κουρσας χρησιμοποιούνται μόνο σε σταθερούς δρόμους, οι σχεδιαστές είναι πιθανότερο να παρεμποδίζουν τα φορτία που προκύπτουν μέσω μιας βελτιστοποιημένης διάταξης ανθρακονημάτων για πλαίσια κουρσας ποδηλάτων.

Συντριβές και χτυπηματα - πράγματα που το υλικού άνθρακας ουσιαστικά δεν του αρέσει - είναι μια σπανιότητα στα αγωνιστικά ποδήλατα κουρσας.

Αλλα για να είναι σε θέση να φέρουν τα ακριβά πλαίσια άνθρακα σε τιμές περίπου 1700 ευρώ, οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν συνήθως το κόκκινο μολύβι στους τροχούς. Αποταμιεύσεις, εν μέρει κρυμμένες, όπως η αλυσίδα ή η κασέτα. Συχνά, αλλά και στο στρόφαλο και τα φρένα.

Πλαίσιο MTB - Είναι σταθερό και προσιτό σε άνθρακα;
Ενώ οι αναφορές δοκιμών από αναγνωρισμένα εμπορικά περιοδικά δίνουν στις σημερινές παραγωγές άνθρακα των κορυφαίων κατασκευαστών τις καλύτερες τιμές ακαμψίας, υπάρχουν πάντα φωνές - επίσης από την πλευρά τον παραγωγον - οι οποίες δεν εμπιστεύονται αυτό το υλικό. Πάνω απ 'όλα, η διάσπαση του άνθρακα συχνά τίθεται σε λειτουργία.

Οι δοκιμές υλικών με πλαίσια άνθρακα ΜΤΒ έδειξαν ότι το πλαίσιο του άνθρακα σπάει μερικώς αργότερα από τους πεντάδες τους από αλουμίνιο. Από αυτή την άποψη, οι ποδηλάτες δεν χρειάζεται να ανησυχούν!
Αλλα οποίος συχνά συντρίβεται με το ποδήλατό του, θα πρέπει να σκεφτεί αν θέλει πραγματικά ένα πλαίσιο άνθρακα. Επειδή όλα τα πλαίσια άνθρακα έχουν ένα κοινό πρόβλημα: Οι σκληρές, άμεσες επιπτώσεις στο υλικό κρατούν τα λιγότερα πλαίσια πραγματικά. Οποιος μπορεί να ζήσει με αυτή την αδυναμία, με τέτοια πλαίσια έχει βεβαίως διασκέδαση στο βουνο.

Σε αντίθεση με τον τομέα των αγωνιστικών ποδηλάτων κουρσας, πολλά ποδήλατα ΜΤΒ παράγονται ακόμα απο αλουμινιο.
Τα πλεονεκτήματα βάρους ενός πλαισίου άνθρακα είναι περιορισμένα σε πολλά μοντέλα MTB και συνήθως δεν αξίζει τα επιπλέον 500 έως 1000 ευρώ.
Στην κατηγορία εισόδου έως 2500 EUR, τα ποδήλατα απο αλουμινίο μπορούν να κατασκευαστούν ως ελαφρύτερα και καλύτερα. Αν ψάχνετε για κουφώματα άνθρακα σε αυτό το τμήμα τιμών, συνήθως πρέπει να βασίζεστε σε φθηνά εξαρτήματα και σε ένα πιο ευνοϊκό πιρούνι ανάρτησης.
Πηγή

-----------

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Μισό λεπτό, αν το ποδήλατο πέσει, και πάθει ζημιά, είναι σίγουρο ότι θα φαίνεται ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ. Δεν υπάρχει περίπτωση να πέσει ποδήλατο, να τριφτεί στην άσφαλτο ή να σκάσει στη γωνία πεζοδρομοίου και να μην ΓΔΑΡΘΕΙ ή και να μην σπάσει ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΑ.

Μετά, ΟΚ, επισκευάζεται, αλλά δεν μπορεί να κρυφτεί. Η επισκευή θα φαίνεται. Το νέο στρώμα χρώματος, τα παράταιρα αυτοκόλλητα, ακόμα και στο χέρι - πιέζοντας, θα έχει άλλη συμπεριφορά. Αν έχεις μάτια και είσαι σχολαστικός και το ψάξεις πόντο-πόντο, θα το δεις αν έχει επισκευαστεί.

Αν υπάρχει περίπτωση, με κάποιο μαγικό τρόπο, να σπάσει εσωτερική στρώση ανθρακονημάτων και να μην έχει επηρρεαστεί καθόλου εξωτερικά... δεν το γνωρίζω... μου κάνει δύσκολο.... Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα γίνει κάτι τέτοιο. Μόνο ως κατασκευαστική αστοχία - από την αρχή - μπορώ να το δεχθώ.

Δεν δηλώνω ειδικός αλλά έχω δει ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ επισκευασμένα carbon πλαίσια (κούρσες μόνο). Στο μάτι ήταν ολοφάνερες οι επισκευές. Εκτός από ένα που είχε ράγισμα στο steerer του πιρουνιού. Όταν το ποδήλατο "συναρμολογήθηκε και ντύθηκε", προφανώς δεν φαινόταν η επισκευή (το steerer δεν φαίνεται "εξωτερικά"). Όταν όμως παραλήφθηκε ως frameset, ήταν ολοφάνερη η επισκευή. Γιαυτό λέω ότι αν κοιτάξεις προσεκτικά, πόντο-πόντο θα δεις ό,τι επισκευές έχουν γίνει. Για ραγίσματα, κομμένες κλωστές, σπασμένους σωλήνες, ξεσκισμένες εξωτερικές στρώσεις ρητίνων, είναι ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ ακόμα και σε παιδί δημοτικού.

Για έναν χρόνο είχα και κυκλοφορούσα carbon κούρσα με τέτοιο ξέσκισμα στις εξωτερικές στρώσεις ρητίνης. Το πήρα μτχρ, εν γνώσει μου και μετά από δοκιμή. Η βλάβη ήταν ολοφάνερη, στο κάτω δεξί ψαλίδι. Είχαν τραβήξει πολύ άτσαλα το πλαστικό προστατευτικό του ψαλιδιού που προστατεύει από τις "σφαλιάρες" που δίνει η αλυσίδα εκεί (chain slap). Το τράβηξαν, αλλα είχε γίνει ένα σώμα με την ρητίνη. Όταν έφυγε το αυτοκόλλητο, έφυγαν και όλες οι προστατευτικές στρώσεις ρητίνης. Το κυκλοφορούσα κανα χρόνο, χωρίς πρόβλημα. Απλά είχα βάλει λίγο μανό νυχιών και μπόλικες στρώσεις μαύρης μονωτικής ταινίας (ως αυτοσχέδιο προστατευτικό για τις chain slaps....). ΟΚ, δεν είχε γίνει από πτώση, και δεν είχαν πειραχτεί οι στρώσεις ανθρακονημάτων, αλλά δεν είχε και κάποιο ουσιαστικό λειτουργικό πρόβλημα.

Με λίγη προσοχή, αρκετή σχολαστικότητα, υπομονή και μπόλικη κοινή λογική, νομίζω ότι μπορεί κάποιος να κινηθεί με ασφάλεια στην αγορά μτχρ carbon πλαισίων, χωρίς να έχει δυσάρεστες εκπλήξεις. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, θεωρώ ασφαλέστερη επιλογή ένα μτχρ ΕΠΩΝΥΜΟ πλαίσιο, από ένα ΝΟ ΝΑΜΕ κινέζικο καινούργιο που αγοράστηκε χωρίς να το έχεις δει / πιάσει / ψιλαφήσει από κοντά....

contact