Ανακατασκευή αναπαλαίωση κούρσας peugeot

12 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
nikgoulas
Απών/απούσα

Μου έδωσαν μια κούρσα peugeot η οποία είναι σίγουρα πάνω από 20 χρόνων και θέλω να την επαναφέρω.

Θα ήθελα να βρω ποιο μοντέλο είναι ώστε να βρω χαρακτηριστικά που θα με βοηθήσουν.

Σκοπεύω να τη βάψω και να αλλάξω όλα τα αναλώσιμα.

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Επίσης έχει δύο τρύπες στο σκελετό πίσω.

Είναι εύκολο να καλυφθούν?

 

Συνημμένες εικόνες: 
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

https://www.bikeboompeugeot.com/Frames%20Headbadges%...

Μοιάζει με uo-8 αλλα εκείνες τις εποχές ακόμα και οι ίδιοι οι κατασκευαστές και πωλητές δεν ήξεραν τι πούλαγαν, καθώς η ζήτηση ήταν τεράστια.

Και οι παραλλαγές πάρα πολλές. Μπορείς να πάρεις μιά γεύση εδώ     https://www.youtube.com/watch?v=N2bV44Yn4A8   για να μπεις δυναμικά!

Απο όσο φαίνεται, μάλλον είναι βαμμένη. Οι τρύπες είναι μεγάλης έκτασης, σε βαθμό που ίσως επηρεάζουν την ασφάλεια-σταθερότητα. Ήθελα να ήξερα ποιός και γιατί έκανε κάτι τέτοιο! Κατα τη γνώμη μου μόνο για εκπαίδευση και μεράκι δες το όλο το θέμα. Μόνο κερδισμένος θα βγείς. Καλές βόλτες, ότι και να διαλέξεις!

 

nikgoulas
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε. Θα δω μήπως του κάνω ηλεκτροκόλληση και με τρίψιμο το φέρω προσωπο

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

...δεν τις βλέπω για "τρύπες", πιό πολύ μου κάνει για σκουριά που έφαγε το μέταλο και υποχώρησε ανοίγοντας τρύπες.

Επίσης, δεν τις λές "τρύπες", μου κάνουν ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ για ποδηλατο, ειδικά για τα επάνω ψαλίδια.... Προν ξεκινήσεις το οτιδήποτε σιγουρέψου ότι δεν το έχει φάει όλο η σκουριά ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ..... Από έξα έχει το χρώμα και τα βερνίκια και τα αστάρια και ότι άλλο βάζουν για να το προστατεύσουν. Από μέσα όμως....???!!!???

nikgoulas
Απών/απούσα

Δηλαδή μια ηλεκτροκόλληση εκεί για να κλείσουν οι τρύπες με τρίψιμο ώστε να γίνει ίσιο και μετά με μια αμμοβολή βάψιμο δε θα έρθει στα ίσα του?

Σε αυτά αν βάλουμε αλλαγή σε λάστιχα τακάκια σύρματα φακαρολες γρασαρισμα σε τριβές δεν είναι αρκετά?

Τόσα ανακατασκευασμένα ερείπια έχουμε δει να γίνονται καινούρια. Απ' ότι έμαθα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε έτσι για 20 χρόνια στην αποθήκη παρατημένο. Του το είχε χαρίσει ένας φίλος του σε αυτή τη κατασταση

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

το ερώτημα είναι σχετικά απλό: έχει μείνει αρκετό μέταλλο? ΟΕΟ??? Ή η σκουριά έχει κάνει πάρτυ??

Αν απαντήσεις σε αυτό, τότε έχεις και την άποψή μου για το αν αξίζει να προχωρήσεις σε όσα λές.

Ίσως κάποιος που έχει ασχοληθεί με παλιά - παρατημένα - σκουριασμένα ατσαλάκια, να μπορεί να σου δώσει τα φώτα του.

nikgoulas
Απών/απούσα

Μόνο σε εκείνο το σημείο έχει το προβλημα. Ο υπόλοιπος σκελετός είναι μια χαρά για 30 χρονών ποδήλατο

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Πώς το κατάλαβες ότι ο υπόλοιπος σκελετός είναι μη οξειδωμένος εσωτερικά;

Δεν ρωτάω ειρωνικά. Κανονικά ρωτάω για να μάθω την μέθοδο.

Πάντως είναι σημαντικό να καταλάβεις με ποιό τρόπο έγιναν οι δύο τρύπες. Για ποιό λόγο είναι εκεί που είναι και για ποιό λόγο είναι δύο.

Οι τρυπες πάντως είναι μεγάλες. Είναι γύρω στο 1/5 της περιφέρειας της διατομής. Και είναι και δύο. Αυτό δεν είναι αμελητέο.

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

λογικά πρέπει να ήταν τοποθετημένο για χρόνια κάποιο p clamp  https://velo-orange.com/products/p-clamps-for-fender...

(seat stay mount να το πώ?)  για σχάρα ή φωτισμό/ανακλαστικό, που προκάλεσε ηλεκτρόλυση/γαλβανική διάβρωση? (δε βλέπω, με πηραν τα χρόνια! )

Νομίζω πως δεν αξίζει το κόπο να μπεις σε περιπέτειες αν είναι τόόοσο σκούρα τα πράγματα:

https://framebuildersupply.com/collections/seat-tubes

https://www.framebuilding.com/brake.htm   (να πας σε υπερ-μερακλή κατασκευαστή /επισκευαστή πλαισίων, να θερμάνει μούφες, βάλει νέα seat stay ή πατέντα "γέφυρα ) πάμε αλλού μετά...Σε κάθε περίπτωση δεν θα είναι όπως πριν....Αυτά έχουν οι έρωτες με τα κλασσικά!

grampa
Απών/απούσα

Μια χαρά είναι το κουρσάκι για να ξεκινήσεις μια βασική ανακατασκευή, αν έχεις το χρόνο και τη διάθεση να ασχοληθείς...

Χωρίς να έχει ιδιαίτερη σημασία, δατηρώ αρκετές επιφυλάξεις ότι το ποδήλατο είναι αυθεντικό peugeot... Από τις λίγες και κακής ποιότητας φωτογραφίες που έχεις ανεβάσει, υπάρχουν αρκετά πράγματα που είναι αταίριαστα (όπως ο λαιμός κλπ)...

Μουφάτα peugeot βρίσκεις συνήθως μέχρι τις αρχές της δεκατίας των '80 αλλά εκείνη την εποχή δεν είχαν υιοθετηθεί ακόμα αυτά τα αφαιρετικά ντιζαινάτα αυτοκόλητα ... Τα UO-8 ήταν μουφάτα αλλά τα τετράγωνα κοψίματα στις μούφες του head tube, το χρωμιομένο κάτω μέρος στο πιρούνι και η βάσης της τρόμπας στο διαγώνιο, ήταν σήμα κατατεθέν για αρκετά χρόνια..

Φυσικά δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να έχουν αφαιρεθεί τα αυθεντικά αυτοκόλλητα, ακόμα και να βάφτηκε ο σκελετός και το πιρούνι και να κολλήθηκαν after market..

Κάποιες πιο καθαρές φωτογραφίες θα βοηθούσαν...Τόσο από σημεία του σκελετού (όπως το σημείο που βιδώνει το πίσω φρένο) όσο και από τα περιφερειακά...

Οι τρύπες στα seat stays είναι πιθανό να προέρχονται από κάποιο frame mounted locker που είχαν κάποια ποδήλατα εκείνης της εποχής σε αυτό το σημείο...Αν έχανες το κλειδί, μπορούσες να σπάσεις την κλειδαριά με ένα σφυρί αλλά οι κολλήσεις... άφηναν τρύπες...

 

 

nikgoulas
Απών/απούσα

grampa wrote:

Μια χαρά είναι το κουρσάκι για να ξεκινήσεις μια βασική ανακατασκευή, αν έχεις το χρόνο και τη διάθεση να ασχοληθείς...

Χωρίς να έχει ιδιαίτερη σημασία, δατηρώ αρκετές επιφυλάξεις ότι το ποδήλατο είναι αυθεντικό peugeot... Από τις λίγες και κακής ποιότητας φωτογραφίες που έχεις ανεβάσει, υπάρχουν αρκετά πράγματα που είναι αταίριαστα (όπως ο λαιμός κλπ)...

Μουφάτα peugeot βρίσκεις συνήθως μέχρι τις αρχές της δεκατίας των '80 αλλά εκείνη την εποχή δεν είχαν υιοθετηθεί ακόμα αυτά τα αφαιρετικά ντιζαινάτα αυτοκόλητα ... Τα UO-8 ήταν μουφάτα αλλά τα τετράγωνα κοψίματα στις μούφες του head tube, το χρωμιομένο κάτω μέρος στο πιρούνι και η βάσης της τρόμπας στο διαγώνιο, ήταν σήμα κατατεθέν για αρκετά χρόνια..

Φυσικά δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να έχουν αφαιρεθεί τα αυθεντικά αυτοκόλλητα, ακόμα και να βάφτηκε ο σκελετός και το πιρούνι και να κολλήθηκαν after market..

Κάποιες πιο καθαρές φωτογραφίες θα βοηθούσαν...Τόσο από σημεία του σκελετού (όπως το σημείο που βιδώνει το πίσω φρένο) όσο και από τα περιφερειακά...

Οι τρύπες στα seat stays είναι πιθανό να προέρχονται από κάποιο frame mounted locker που είχαν κάποια ποδήλατα εκείνης της εποχής σε αυτό το σημείο...Αν έχανες το κλειδί, μπορούσες να σπάσεις την κλειδαριά με ένα σφυρί αλλά οι κολλήσεις... άφηναν τρύπες...

 

 

Ακούω όλες τις απόψεις και αυτά που θέλω να πω είναι:

Εκεί που δεν είχα ποδήλατο βρέθηκα με ένα το οποίο έχω διάθεση να το φτιάξω αρκεί να μην είναι επικίνδυνο για ποδηλασία στυλ βόλτας και light γυμναστικής.

Θα το πάω σε ποδηλατά να πάρω μια δεύτερη γνώμη αν είναι εντάξει ο σκελετός ώστε να κάνω την ανακατασκευή.

Αν δώσει το οκ θα το πάω για αμμοβολή και ηλεκτροστατική σε άλλο χρώμα.

Δε με ενδιαφέρει αν χαθεί το κλασικό σαν χρώμα αλλά να γίνει όσο πιο καλό γίνεται με ενα λογικο κόστος το οποίο θα περιλαμβάνει τις κλασικές αλλαγές (καινούρια σύρματα - καλώδια, λίπανση ή αλλαγή μεσαίων τριβών - εκτροχιαστων, λάστιχα σαμπρέλες φακαρολες ταινίες τιμονιού).

Αν θέλετε κι άλλες φωτό πιο καλές από κάποια σημεία μπορώ να ανεβάσω.

Αν είναι πεζώ μουφα ή όχι δε με ενοχλεί.

Από Δευτέρα θα ασχοληθώ με τα παραπάνω.

Υπολογιζω 40 για βάψιμο, κάνα 50 για λαστιχοσαμπρελλες, κάνα 10? για ταινία τιμονιού, 10 για φρένα.

Δηλαδή ένα 100 συν πλην για να είναι λειτουργικό.

Μέχρι τα 400 για αγορά καινούριου όπου δεν υπάρχουν διαθέσιμα μοντέλα είναι αρκετά λεφτά διαφορα από τη στιγμή που έχω το κέφι να ασχοληθώ αρχικά με το πεζω.

Αργότερα αν το βαρεθω η δε πετύχει η ανακατασκευή χτυπάω ένα καινούριο που θα φτιάξουν τα πράγματα με τη σημερινή κατάσταση που βιωνουμε

nikgoulas
Απών/απούσα

Μια άλλη ερώτηση έχω:πως θα βρω αν κάνει για το σωματότυπο μου μη το φτιάξω τζάμπα.

Θα μετρήσω κάθετο σωλήνα, οριζόντιο και το καβαλο μου?

contact